Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1196) ebel (2408) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1640) felkészülés (2241) FTC (1471) khl (2187) légiósok (1673) Miskolc (1505) nhl (4901) nők (1291) playoff (1313) Titánok (1025) u18 (1059) utánpótlás (1277) UTE (1301) válogatott (2214) vb (2361) videó (2120) Összes címke

GALLÓ: „BORZASZTÓ KÍVÜLRŐL NÉZNI”

2021.08.26. 19:18: kutyatej73

Galló Vilmosnak nekiesett a digitális tér hevesebb része, miután szerda este felkészülési mérkőzésen játszott a svéd élvonalbeli klubcsapatában, a Luleában – miközben tartózkodhatna a válogatottal Rigában is, ugye.
„A nyáron mononukleózis-fertőzést kaptam, ami azt jelentette, hogy egy hónapig rosszul voltam, kilenc kilót fogytam, és az egyéni felkészülésem mehetett a levesbe – nyilatkozta Galló a Nemzeti Sportnak. – Ezután csakis testkontakt nélkül edzhettem, amíg a vérképem nem állt vissza a tökéletesre. Az orvosok ezen a héten adtak engedélyt a korlátozás nélküli gyakorlásra: hétfőn edzettem egyet, kedden még egyet, szerdára pedig beírtak az edzőmeccsre, hogy a mérkőzéshelyzetekhez is elkezdjek visszaszokni. Igen, betaláltam, és gólpasszt is adtam, de messze vagyok a százszázalékos állapottól, jó, ha hatvan-hetvenre tehető.”
Az egésznek persze a legrosszabb színt a klubbéli edzőmeccs adta, illetve hogy Sebők is kidőlt ráadásul, így a két legjobb légióscsatárunk nélkül kellett nekifutnunk egy olyan tornának, amelyen eleve a miénk a legalacsonyabban jegyzett csapat.
„Ennél a betegségnél nem lehet megtippelni, ki mennyi idő alatt gyógyul ki belőle, lehet néhány hét, hónap, de egy év is akár: bizonyos értelemben nekem szerencsém volt, de még mindig küzdök a formám visszaszerzéséért – folytatta Galló. – Természetesen egyeztettem a válogatott szakvezetőségével, mert ott akartam lenni Rigában. Ez a torna motivált egész nyáron, ezért is sajnáltam rettenetesen a betegséget, mert nyilvánvalóvá vált, hajszálon múlik majd, hogy ott lehetek-e. A szövetségnél úgy látták jónak, ha minél hamarabb teljesen meggyógyulok, és igyekszem formába jönni. Nem lehetett megmondani, mikor leszek játékra képes, nem lehetett megtervezni, hogy mostanra sikerül. Borzasztó kívülről nézni a válogatott meccseit, de nagyon szurkolok a csapatnak!”

 

Forrás: nemzetisportonline

4 komment

Címkék: légiósok Galló

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr3816671772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.08.26. 19:51:14

Köszönjük a tájékoztatást. Jobbulást!

DominiKing 2021.08.26. 20:45:54

Azért ez az angliai OS kihagyása után azért nem volt annyira egyértelmű. Nekem még most sem. Egy Galló tudású játékos 70 %-ban is nagyon nagy segítségére lehetett volna a csapatnak. A sérülés meg edző meccsen is előfordulhat, sőt, mint Szita esete mutatja, még edzésen is.

Gaudi 2021.08.26. 22:28:31

Érdekes ez a mononukleózis fertőzés. Hári amerikai karrierje is gyakorlatilag amiatt hiúsult meg.
süti beállítások módosítása