Az életéért játszik az UTE
2018.03.03. 13:10: kutyatej73
80 komment
Címkék: negyeddöntő playoff UTE Brassó Erste Liga
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr1113712024
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
1885* 2018.03.03. 13:46:57
Ezt a meccset tegnap már lejátszották? "Erste Liga, Patinoarul Olimpic Brasov, 2018. márc. 2., péntek." Nyertünk?
KHL Pisti 2018.03.03. 14:47:07
@1885*: Igen, már tegnap lejátszották volna, csak nem értetek oda, ezért eltolták 24 órával :)
1885* 2018.03.03. 15:05:55
@KHL Pisti: milyen kedves, hogy megvártak.
Legalább látod, hogy figyelek, és nem csak a kommemteket olvasom. :)
Legalább látod, hogy figyelek, és nem csak a kommemteket olvasom. :)
freddyD 2018.03.03. 15:10:30
Gondolom stream megint nem lesz.
Félek, hogy ha ma kiesünk, a legjobbjainkat nem fogjuk tudni jövő szezonra megtartani :(
Harcoljatok srácok a végsőkig
Félek, hogy ha ma kiesünk, a legjobbjainkat nem fogjuk tudni jövő szezonra megtartani :(
Harcoljatok srácok a végsőkig
1885* 2018.03.03. 15:29:51
@freddyD: sajnos a reális jövőnket festetted le.
Megkapjuk megint csomortanit, aztán annyi. :(
Megkapjuk megint csomortanit, aztán annyi. :(
Pista Joska 2018.03.03. 17:31:21
Nyerunk ma es hetfon is, slusszpassz
Pista Joska 2018.03.03. 17:45:59
Bele lendultek a fiuk
freddyD 2018.03.03. 18:10:40
Tiszta helyzet: Nem lehet kiállítás. Láthatóan ma jól mennek az emberelőnyös sorok
leonov 2018.03.03. 18:26:39
@freddyD: Te hol latod ezt?
kerusz 2018.03.03. 18:49:43
@leonov: gondolom, a 2 előnyből 2 gól statisztikából látta... :-)
1885* 2018.03.03. 18:50:32
@leonov: azt nem tudom, mert nincs stream csak az online, sorra kapjuk a 2 perceket. Nem lesz ez meg :(
kerusz 2018.03.03. 18:55:31
@1885*: majd a végén, ha biztonságos lesz a brassói vezetés, akkor adni fognak előnyt a másik oldalra is
Uteapu 2018.03.03. 19:02:08
Nézem a Fradi meccset. A harmad kezdés előtt a papíron, amit a MAC-os a jy.-nek adott, azon a további teendője volt felírva? ;) :))
Consiglieri74 2018.03.03. 19:05:08
@Uteapu: +1! :) azt nem a harmad előtt adják le ...
A lilák meg kapják össze magukat a 3.harmadban!
A lilák meg kapják össze magukat a 3.harmadban!
Uteapu 2018.03.03. 19:06:09
@1885*: Fordítani még lehet, ha megtesznek érte mindent és persze ha hagyják a jv.-k is.
Uteapu 2018.03.03. 19:13:49
A zöldek is elfáradtak, elment a kedvük, és mi is csattogtatjuk már a szárnyainkat, mert nemsokára repülünk.
1885* 2018.03.03. 19:36:43
@freddyD: ebben én nem reménykednék, csapatot szélnek eresztik, vezetés marad.
Uteapu 2018.03.03. 19:40:01
@1885*: A vezetésünk erősödött egy Székely alpoigármesterrel. Ott már meg van a létszám. ;)
Pista Joska 2018.03.03. 19:46:20
Ejjjjjj
Lehet is kezdeni az epitkezest, tisztogatast. Nem csak edzot kell cserelni, jopar jatekosnak is koszonetet kell mondani aztan viszlat.
Lehet is kezdeni az epitkezest, tisztogatast. Nem csak edzot kell cserelni, jopar jatekosnak is koszonetet kell mondani aztan viszlat.
Uteapu 2018.03.03. 19:54:54
Van egy olyan érzésem, hogy a következő szezont igencsak fiatal kerettel fogjuk játszani, mint pár éve, mert komoly játékosunk nem lesz. Viszont megint szerethető csapat leszünk.;) Az edzőpárost ha marad, kizárólag rolbázniuk szabad.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.03.03. 21:11:22
Egy dologban biztos voltam
Akarhany meccs utan jut is tovabb a mac, a jkb cikke gy kezdodik, "a kozepszakasz-gyoztes".
Akarhany meccs utan jut is tovabb a mac, a jkb cikke gy kezdodik, "a kozepszakasz-gyoztes".
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.03.03. 21:12:11
Ja, ezt nem ide akartam!
Sajnalom az ute kieseset. :/
Sajnalom az ute kieseset. :/
Kiinizsi 2018.03.03. 21:16:53
@Fermentátor: Ezen már nem is idegesítem magam, mert csak úgyfelb@szna, hogy ihaj!
Most ha mindkét magyar kiesik ki lesz a Magyar Bajnok? Az alap vagy a középszakaszgyőztes?
Most ha mindkét magyar kiesik ki lesz a Magyar Bajnok? Az alap vagy a középszakaszgyőztes?
Kiinizsi 2018.03.03. 21:19:41
@Kiinizsi: Most olvasom a cikkben, hogy az alapszakasz, legalább ebben korrekt a kiírás.
freddyD 2018.03.03. 21:21:29
@Uteapu: Nem hiszem, mert ahhoz már tél mélyen benne van a szakosztályunk a politika seggében, hogy egy ilyen megtörténjen. Ugyanakkor nem hiszem, hogy egy Ropretet, Silát meg fogunk tudni tartani egy ilyen után. Jobbra hivatottak ők ennél és ezt ők is tudják.
Páran nem igazán tudták azt nyújtani, mint tavaly. Elég csak a védelmünkre gondolni. Nagy Nilan nem volt olyan masszív, Varga egy erős kezdés után egyre inkább már csak szabálytalanságaival tűnt ki, Hegyi meg a sérülésből való kilábalást követően sokszor egyenesen hajmeresztő volt. Kiss Dani és Huba ugyanakkor ismét erős szezont toltak, még ha csapatkapitányunk továbbra is túl sokszor fegyelmezetlen.
A szezonban kulcspillanat volt a Becze,Cseter távozás (bár utána szárnyalt a csapat a sok sérülés ellenére is). Becze nagyon eltrógerkedte a lila szereplést. Eltekintve, hogy a DAB-ban aztán megint milyen húzóember lett, nem nehéz kitalálni, hogy nem érezte jól magát nálunk. Cseter meg egyszerűen elcseszte.
Páran nem igazán tudták azt nyújtani, mint tavaly. Elég csak a védelmünkre gondolni. Nagy Nilan nem volt olyan masszív, Varga egy erős kezdés után egyre inkább már csak szabálytalanságaival tűnt ki, Hegyi meg a sérülésből való kilábalást követően sokszor egyenesen hajmeresztő volt. Kiss Dani és Huba ugyanakkor ismét erős szezont toltak, még ha csapatkapitányunk továbbra is túl sokszor fegyelmezetlen.
A szezonban kulcspillanat volt a Becze,Cseter távozás (bár utána szárnyalt a csapat a sok sérülés ellenére is). Becze nagyon eltrógerkedte a lila szereplést. Eltekintve, hogy a DAB-ban aztán megint milyen húzóember lett, nem nehéz kitalálni, hogy nem érezte jól magát nálunk. Cseter meg egyszerűen elcseszte.
Uteapu 2018.03.03. 22:07:07
@freddyD: Kíváncsi leszek a fejleményekre. A szakosztály elnökénél a kampány és a PR kapott elsőbbséget a csapat helyett. A jövőben bizonyíthat ha tud, vagy egyáltalán akar. Akiket említettél, ide venném még Frolikot, Caladit is, csodálkoznék ha maradnának és a hazai mag is kérdéses. A formába hozáshoz és/vagy tartáshoz nem elég a játékos akarata önmagában. A fegyelmezetlenség és az akarat hiánya is több okra vezethető vissza. Szerintem nem volt rend a csapat körül, erről voltak is hírek.Ez van, de dumában topon voltunk.
freddyD 2018.03.03. 22:13:25
@Uteapu: Frolik és Caladi szerintem már korilag sem a túl vonzó játékosok közé tartoznak. Én bennük látok még potenciált, bár melléjük kell egy klasszikus befejező csatár, mint Hebar volt. Bízom benne, hogy maradnak
Uteapu 2018.03.03. 22:20:54
@freddyD: Nem fiatalok az tény, de pár "csirkét" el tudnék képzelni mellettük, egy-egy sorban, akiket a szárnyaik alá vehetnének, mint a nagy kedvencem, Zlocha papa tette anno.:)
CSL 2018.03.03. 23:12:17
@Uteapu:
Nekem szerethetőbb egy erős UTE, mint egy gyenge!
Nekem szerethetőbb egy erős UTE, mint egy gyenge!
kerusz 2018.03.03. 23:28:51
@freddyD: Frolik ebben a negyeddöntőben nem sokat mutatott. Most lett volna pedig igazán fontos. Varga A. 0 pont, -4, Hegyi 0 pont, -5, olyan játékosok, akik nem is olyan rég még válogatottak voltak vagy annak a közelében voltak, EBEL-ben játszottak... Nagy Nilan úgy foglalt egy légiós helyet, hogy nem légiós szintű játékos. Beczéért szerintem egyáltalán nem kár, Cseterért viszont nagyon is az, ahogy Roczanovért is.
Caladi 29 éves, nem tudom, mi a baj szerinted a korával. EL szinten nem rossz játékos, sőt, de Miskolcon vagy a MAC-nál jóval erősebb légiósok vannak, mint ő.
Caladi 29 éves, nem tudom, mi a baj szerinted a korával. EL szinten nem rossz játékos, sőt, de Miskolcon vagy a MAC-nál jóval erősebb légiósok vannak, mint ő.
kerusz 2018.03.03. 23:32:38
@Fermentátor: a DVTK egyik állandó jelzője blogunknál pedig az, hogy "az alapszakasz-győztes" :-(
kerusz 2018.03.03. 23:33:53
@Uteapu: Ő már évek óta a szakosztályvezetés tagja. 2010-ben már biztos az volt.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.03.04. 12:16:01
@kerusz: Jo, elfogadom, talan tulzottan erzekeny voltam ebben az esetben.
kerusz 2018.03.13. 14:43:45
@Fermentátor: Azért mondott más érdekes dolgokat is a témával kapcsolatban, ami árnyalja a szándékot.
DominiKing 2018.03.13. 15:46:41
@kerusz: Hívd fel rá a figyelmünket, mert önmagában a tény az év egyik legnagyobb durranása! :-)
OliBLOOD 2018.03.13. 17:37:44
Ezek szerint a szovetseg is teljesen tamogatja a ket csapat tavozasat. 3 jelentkezovel legalabb a szlovakok mazsolazhatnak kedvukre.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.03.13. 17:46:26
@OliBLOOD: Várj, majd kiderül, hogy a Dab is...
:))
:))
Uteapu 2018.03.13. 17:47:44
Csak sikerül az új vezetésnek szétb@szni a hazai ligát. Nem kellett nekik sok idő.
OliBLOOD 2018.03.13. 17:48:46
@Fermentátor: Egyebkent azt kellene. Fradi es mi is jelentkezzunk, innentol a szovetsegnek egysegesen kellene nyomni mind azt 5 csapatot (naivitas)
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.03.13. 17:57:38
@OliBLOOD: Nem, azt nem hiszem, hogy a szövetségnek "nyomnia" kellene a jelentkezőket. Elég engedélyezni. De ugye, hármon áll a vásár: akarjon egy csapat menni, engedje őt a hazai szövetség és fogadja őt a szlovák fél.
Uteapu 2018.03.13. 18:31:50
@Fermentátor: Van egy negyedik is, hacsak nem akar a csapat egy UP ligában játszani.
Kiinizsi 2018.03.13. 18:47:48
Ha mindenki menni akar, akkor nem volna már jobb egy szorosabb együttműködés? Persze a Szlovákok lennének a "főnökök" nem az MJSZ.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.03.13. 19:20:19
@Uteapu: ?? Ki a negyedik, aki bele tud ebbe szólni?
Uteapu 2018.03.13. 20:04:28
@Fermentátor: Dehogy nem érted. Elmegy a duó, mi marad az itt maradóknak? Farmcsapatok bajnoksága. Persze hogy mindenki menne a maradék szarból.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.03.13. 20:23:27
@Uteapu: Akkor nem ugyanarról beszélünk. Mikor azt írtam, hárman áll a vásár, azt az adott csapat (bármelyik is az) távozásához szükséges 3 oldal (távozni kívánó csapat, hazai szöv., fogadó bajnokság) felsorolása volt. Ha mindhárom oldal a távozás mellett van, az összejön. Negyedik oldalnak elvileg nem osztanak itt lapot.
Lazlee 2018.03.13. 20:51:35
@Fermentátor: hát dehogynem. Egy rendes szövetség 1-1 csapatot még csak hagyna, de ha csoportos lenne az elvágyódás, akkor csomagban adná csak.
kerusz 2018.03.13. 21:28:11
@Kiinizsi: szorosabb együttműködés? De hát épp Káka mondja, hogy ez nyílt titok, de infót a szövetségtől nemigen kaptak a többiek a két klub távozási szándékáról - és nyilván a két klubtól sem. Volt már ilyen korábban is. Itt mindenki magáért kapar, és ha más is bejöhetne a képbe, akkor csökkennek az előnyök, melyek a távozással járnak. Tehát az érdek az, hogy minél kevesebb "kivételezett" csapat legyen. Kettő meg azért kellett, mert a szlovákoknak párosával kellenek csak csapatok.
kerusz 2018.03.13. 21:31:47
@DominiKing: A nagy durranás itt az, hogy szétbasszuk a bajnokságunkat. Itt arról van szó, ezt Káka elég világosan el is mondja, hogy a két csapat távozása nagyjából lezsírozottnak tekinthető, a többiek pedig ezzel lépéskényszerbe kerültek. Mert vagy visszafejlődnek, vagy ők is megpróbálnak felkapaszkodni a hajóra.
Az persze egyáltalán nem biztos, hogy a két csapatnak jó az, ha a többiek is elérik a csatlakozást...
Az persze egyáltalán nem biztos, hogy a két csapatnak jó az, ha a többiek is elérik a csatlakozást...
kerusz 2018.03.14. 07:53:49
@DominiKing: akkor ott vagyunk, ahol a part szakad, csak minden valamirevaló felnőtt csapatunk olyan bajnokságban fog játszani, amelyre az MJSZ-nek semmilyen ráhatása sincs.
alvering2 2018.03.14. 07:55:29
Bocs, ha hosszú, de abszolút ez jut erről eszembe: hu.wikipedia.org/wiki/A_k%C3%B6zlegel%C5%91k_trag%C3%A9di%C3%A1ja
OliBLOOD 2018.03.14. 08:04:23
En meg a blogtol vartam volna-varnek egy "tenyfeltaro" cikket, de mostanaban mar szinte csak az eredmenyek jelennek meg ott.
kerusz 2018.03.14. 08:05:09
@kerusz: és azt még elfelejtettem hozzátenni, hogy mindezek mellett még csapatonként és évente félmillió euróval támogatjuk a szlovák jégkorongot is.
OliBLOOD 2018.03.14. 08:06:00
@alvering2: Jo pelda, de ez a resz nem teljesen fedi le, mert nem csak mersekelten romlik a maradok helyzete: "Azonban egy szabályokat betartó szereplő számára bármely időpontban nyereségesebb a „dezertálás”, mint a szabályok betartása – miközben a szabályokat betartó többi szereplő számára egyénenként csak mérsékelten (esetenként alig érzékelhetően) romlik a helyzet."
alvering2 2018.03.14. 08:30:30
@OliBLOOD: az, hogy mennyire mérsékelt, az csak az alapfeltételektől függ, kicsit rontani kell a szabályokon...
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.03.14. 09:32:31
@kerusz: A távozási szándékról nem is hiszem, hogy kell infót adnia a szövetségnek. Egy szándék még nem hivatalos dolog. Egyébként pedig mindenki tud róla (mmint a szándékról). Nem egy hete, nem egy hónapja, nem is egy éve. Hogy alkalomadtán mehetnek is, arról is, hiszen két éve a szövetség is jelezte, hogy szabad a vásár. Most akkor hivatalos levélben kellene közölnie a szövetségnek a többi klubbal, hogy a Miskolc és a Mac szándéka (!) nem változott?
"Itt mindenki magáért kapar..."
Mindenhol. A klubok nyilván a maguk érdekeit képviselik. Megette a fene, ha nem így van. A rendszer fenntartójának a felelőssége, hogy a sok "magánérdeket" a működhetőség irányába csatornázza be.
"Itt mindenki magáért kapar..."
Mindenhol. A klubok nyilván a maguk érdekeit képviselik. Megette a fene, ha nem így van. A rendszer fenntartójának a felelőssége, hogy a sok "magánérdeket" a működhetőség irányába csatornázza be.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.03.14. 09:33:58
@kerusz: Honnan van ez a félmilliós összeg? Nem cáfolom, csak az aktualitásáról nincs infóm. Oké, 2 éve így lett volna. De most is?
kerusz 2018.03.14. 09:59:11
@Fermentátor: Igen, most is így van.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.03.14. 10:12:33
@kerusz: 2 éve a Mac ugye azért nem ment bele a dologba, mert sokallotta. Most akkor nem?
essze 2018.03.14. 10:31:02
@kerusz: Részemről rendben, feltéve, ha az itthon maradókat is támogatják ugyanennyivel.
Kiinizsi 2018.03.14. 20:50:03
@kerusz: A két szövetség közötti szorosabb együttműködésre gondoltam, Erste Ligához hasonlóan. Voltak már itt jó javaslatok, hogyan lehetne összehozni egy izgalmas közös Ligát, találják ki és egyezzenek meg az illetékesek!
kerusz 2018.03.14. 22:37:18
@Kiinizsi: Ez a történet nem erről szól, sajnos.