Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1218) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2414) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1646) felkészülés (2246) FTC (1479) khl (2189) légiósok (1679) Miskolc (1515) nhl (4931) nők (1302) playoff (1335) Titánok (1025) u18 (1068) utánpótlás (1281) UTE (1302) válogatott (2242) vb (2449) videó (2120) Összes címke

Magyarország–Japán 3-1

2024.04.28. 18:26: kutyatej73

Magyarország–Japán 3-1

Don MacAdam: – A második harmaddal egyáltalán nem vagyok elégedett, fegyelmezetten, szervezetten kellett volna játszanunk, de eltértünk ettől. A harmadik eleje rendben volt, a vége kevésbé, de összességében jó teljesítményt nyújtottunk, és végső soron nem számít más, mint hogy három pontot szereztünk.

Jarrod Skalde: – Ahogy telt az idő, úgy lettünk egyre erősebbek, de az elsőben pocsékul teljesítettünk, mereven játszottunk. Azt követően egyre több lehetőséget teremtettünk a támadóharmadban. A folytatásban arra kell figyelnünk, hogy az első perctől magabiztosan hokizzunk.

7 komment

Címkék: vb

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr5718392319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DominiKing 2024.04.28. 18:45:58

Mit tudtunk leszűrni a mai meccsből?
- A kapura lövési mutató 19-31 nem túl biztató
- Az emberelőnyös játékunk impotens, nem túl biztató
- Hiába gyakoroltuk a buli elhozást, nem túl biztató
- Buta, fegyelmezetlen kiállítások, nem túl biztató
Mindössze egy megnyugtató volt, ami az előzőeket mind felülírja: NYERTÜNK!
Ha ez továbbra is így megy, ám legyen! :-)

Dallanan 2024.04.28. 19:17:26

@DominiKing: Tüskecsarnokban 37-20-ra nyertük a kapuralövést és kikaptunk. A két meccs között nagy különbség nem volt, ma szerintem több minőségi helyzetünk volt. Játékunk arra épült, hogy elkerüljük a japánok ellentámadásait, ezt egész jól megvalósítottuk. Sose rosszabb kezdést.

Lazlee 2024.04.29. 12:45:45

@DominiKing: konkrétan a japán lövéseket számláló vb munkás srác mellett ültem.

Lehet nem figyelt mi számít kapura lövésnek; ha valaki már felhúzta az ütőt az nála lövés volt. Gondolom aki a magyar lövéseket számolta rendesen csinálta.
Mert azért ha láttad a meccset nem volt nagyságrendi eltérés a lövésekben.

rikkitikki 2024.04.29. 14:35:43

@Lazlee: Az szép! Amikor megláttam a meccs végén kiírva a számokat, én is ledöbbentem, hogy ekkora különbség lett volna, mert nem érzékeltem, de akkor meg van a magyarázat.

DominiKing 2024.04.29. 17:19:12

@Lazlee: Valóban én is túlzónak tartottam, de mivel láttam a meccset az elejétől a végéig, ezért elhittem, mert nem gondolná az ember, hogy egy hivatalos IIHF rendezvényen ilyen hanyag módon kezelik a jegyzőkönyveket. És igen, azért is mert láttam végig a meccset. Már az első harmad végén látszott, hogy a japánok változtattak valamit az addigi hozzáállásukon és ez a harmadik és főleg a második harmadban kimondott fölényt biztosított számukra. Úgy emlékszem, hogy a srácok a nyilatkozatban is elismerték, hogy a japánok többet lőttek kapura, de azt mondták, hogy a mieink viszont sokkal minőségiebbek voltak. Ez az újabb információd nem változtat a véleményemen, max az első ponton lehet kozmetikázni. Mondjuk legyen 22-19 a japánok javára. Ettől még szerintem aggasztó amit a maradék három pontban írtam. Nem azért írtam azokat, mert a csapat ellen szurkolnék, vagy mert gonoszabb vagyok mint Hókuszpók, hanem azért mert pont, hogy láttam a meccset az elejétől a végéig.

Lazlee 2024.04.29. 19:07:24

@DominiKing: így van, az a 3 problémásabb, pedig azt gondolná az ember, hogy ezt meg elég könnyű mérni :D de itt is bebizonyosodott, hogy azért a hoki csak matematikai alapon nem mérhető, főleg, ha rosszak az adatok ?

Lazlee 2024.04.29. 19:09:44

De mivel egyszer a rendezője szájából hallottam, hogy scheisegal, akkor ennyit is érnek a statisztikák ?
süti beállítások módosítása