Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1231) Csíkszereda (1381) DAB (1198) ebel (2418) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1655) felkészülés (2272) FTC (1484) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1517) nhl (4938) nők (1332) playoff (1339) Titánok (1027) u18 (1100) utánpótlás (1336) UTE (1307) válogatott (2269) vb (2472) videó (2123) Összes címke

Ausztria–Magyarország 7-2

2012.04.19. 19:42: Grumpy

Ausztria–Magyarország 7-2 2012.04.19 19:18 F.Kapus

206 komment

Címkék: magyarország vb ausztria világbajnokság válogatott

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr634461700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spigott 2012.04.19. 19:49:24

Elfáradtunk ez van, kíváncsi lennék a személyre lebontott jégidőre a mai meccsen. A kapitánykérdéshez, azért azt látni kell, hogy bárki is a kapitány, a szlovén és az osztrák csapat jobb, mint mi. A jelek szerint 10-ből 9-szer vernek minket, nagy mákkal talán összejöhet egy győzelem valamelyik ellen.

budapestijeti 2012.04.19. 19:52:52

@Spigott: Azt most szerettük volna...! :)

MecKenna 2012.04.19. 19:54:48

hihetetlen ez az F.Kapus, mindig talál vmi pozitivumot, ami reményt ad, és most is megtalálta az első harmad játékában, és igaza van!!!:))

DanZi 2012.04.19. 19:59:12

első harmad fasza volt, ha bírtuk volna úgy végig, akkor ki-ki meccs lett volna

peterszky 2012.04.19. 20:02:01

Amíg a szólókat és fórokat ilyen gyengén értékesítjük, addig kár is álmodozni :(

DominiKing 2012.04.19. 20:03:54

Gondoltam olyat írok, hogy szégyen, meg hogy a mai csapat nem érdemel ilyen remek szurkolótábort ...stb.
De csak annyit tudok írni, hogy mélységesen csalódott vagyok. :-)

brainska (törölt) 2012.04.19. 20:04:49

@Dr. DanZi: hát igen, csak sajnos Volna nevű játékos még nem erősíti a keretünket. ezzel együtt az első harmad tényleg élmény volt, a végéért kár, akkor lényegében már nem volt védelmünk. a 3-4. hely a realitás, sajnos most még itt tartunk, jövőre újra nekifuthatunk, ha minden jó, akkor hazai pályán, hátha.

1885* 2012.04.19. 20:09:01

@DominiKing: miért ne érdemelnék meg? Max. 1 cunamival szegényebbek lesznek.
Lehetsz csalódott, de ez csak a realitás, a csodákra meg várni kell.

tsd 2012.04.19. 20:13:56

@1885*: Nyilván nem a vereség tényén akadt fent sok szurkoló, hanem annak mikéntjén.

csaboti 2012.04.19. 20:16:12

@MecKenna: azt is írta,hogy Ausztria 6-0ra vert korábban, na de azt a Japán csapatot, akik büntetőkkel lenyomták Ausztriát, mi most 5-1re vertük.
@1885*: a lényeg, hogy realitássá tegyük, s ne csodaszámba menjen egy Osztrák vagy Szlovén verés.

Grumpy 2012.04.19. 20:21:12

vezetnek az ukránok a szlovének ellen

komolytalan samu 2012.04.19. 20:22:00

Mint tegnap. Csak nem az első perctől, viszont a 3-ik harmadban elemi darabokra szétesve.

1) Itt a helyünk, ez a realitás.

Lehet. Nem ez a baj. Az a baj, hogy az esélyesség pszihológiai terhét egy szint fölött nem bírja kezelni a csapat. Begörcsöl, vereségelkerülésre játszik, kész.
Az edző sem tudja kezelni. Nem az ő hibája elsősorban, neki most jött ki. De nem tudja kezelni, tehát vagy segítséget kér, vagy más oldja meg helyette.

2 ) Ennyivel jobbak: Nagy büdös l..szt!!!
Egy mentálisan rendben levő magyar válogatottnál egy max. két góllal. A meccsek 50-60%-ban. 20%ban egál, 20-30%-ban nyerünk. Kellene.

Az ennyiveljobbakozók hajlamosak elfelejteni, hogy a kimittud produkálni kérdése a másik csapattól is függ és ha gyengébb koncentrációval, de ausztria kikap japántól, akkor azért is, mert japán annyit engedett, ellenük ezt TUDTÁK játszani.

Ellenünk meg ezt.

Minden tiszteletem a csapaté, de a rendrakást, a tiszta, könyörtelen helyzetelemzést igenis elvárom. A srácok miatt. Én csak kibic szurkoló vagyok, ők tették fel az életüket, ők güriznek minden milliméterért, ezt ne hagyják már belekenni, a nyúlós ígyalakultba.

Épp azért szeretem őket, mert a rohadt kenegetős-mutogatós-kifogáskereső focinkkal szemben itt a hokiban ŐSZINTESÉGET kaptam.

Eddig.

Egy szaros valami hibádzik! Kínos, nyomasztó, de nem tragédia. Az a tragédia, ha nem oldják meg.

DominiKing 2012.04.19. 20:25:46

@1885*: Mert a szurkolók a szívüket-lelküket kitették, még a hetedik bekapott gól után is úgy buzdították a csapatot mintha mi vezetnénk, de bezzeg a pályán lévők már a második harmadban feladták! Igenis ma cserbenhagyta a csapat a szurkolóit!!!!

jabka 2012.04.19. 20:39:28

"Elhunyt az oroszok legendás jégkorongozója

MTI
Létrehozás:
2012.04.19. - 19:44

Hatvankét éves korában csütörtökön elhunyt Valerij Vasziljev a 70-es, 80-as évek fantasztikus orosz jégkorong-válogatottjának egyik meghatározó játékosa.
hirdetés

„A hokink pótolhatatlan veszteséget szenvedett" - áll az Orosz Jégkorong Szövetség közleményében. Vasziljev korábban többször is beteg volt, halála okát azonban egyelőre nem hozták nyilvánosságra.

Vasziljev a Dinamo Moszkvában játszott pályafutása nagy részében, a legendás orosz csapattal 1972-ben és 1976-ban olimpiai bajnoki címet szerzett, e mellett nyolc világbajnokságon diadalmaskodott. A vb-ken háromszor választották a legjobb védőnek, 1998-ban pedig bekerült a nemzetközi Jégkorong Hírességek Csarnokába."

Ehhez a gyászos hírhez én csak annyit tennék hozzá, hogy az 1989-90-es szezonban Magyarországon játszott az Újpest színeiben és 8 pontot (3 gól, 5 gólpassz) ért el.
ISTEN NYUGOSZTALJA!

2012.04.19. 20:41:23

@Grumpy: Ha jól gondolom, nekünk ez már tártalan... :(

1885* 2012.04.19. 20:42:14

@DominiKing: azért szerintem Bárd, Elkényeztetett, Theutus, Zele, és a többiek nem nyergelnek át a focira, magyarázgathatnám, hogy miért estek szét meg miért adták fel, de nincs kedvem. Én is csalódott vagyok, én is bíztam a csodában. Csak ismerem a másik oldalt is.
De Te cunamizhatsz a Volánnak, vagy a labdakergetőknek, ők nem hagyják cserben a szurkolókat.

moszkvicssluszkulcs 2012.04.19. 20:44:44

@komolytalan samu: Jogos. Köszi hogy leírtad, így már nem nekem kell gondolkodnom a mondatokon!:)))

jágör68 2012.04.19. 20:45:46

@komolytalan samu:
Hát az az egy "x@ros valami", ami hiányzik az a:
GE- NE- RÁ- CIÓ- VÁL- TÁS, hogy mindenki megértse.
Cortina se véletlenül búcsúzott. Ennyit bírt a jelenlegi játékosanyagból kihozni.
Ilyen emberelőnnyel, bulielhozatallal, támadóharmadba bejutással ez a maximum.
Kékvonalról egyik hátvédünk se tud kapura lőni, sose tudott.
Meg ilyen apróságok hiányoznak az A- csoporthoz.
Na meg a mentális koncentráció és az éles helyzetekben való helytállás.
Mert az ma is tegnap is, egy nagy NULLA volt.

leonov 2012.04.19. 20:51:35

KP megint ugy nezett mint aki meg van lepodve. Most lehet hogy tenyleg meg volt mert nem mukodott a jolkidolgozott bonyolult taktika a masodik harmadtol, miszerint: "ERIGGYETEK!" .
A latottak alapjan ettol tobbet nem nagyon mondhatott nekik a szunetekben.

Nem eronleti edzo meg mentor lfasz meg ilyenek kellenek ide. Pszihologus, vagy Jancsibohoc, korizoszinkrontolmacs, vagy a tokom tudja ki, de teljesen olyan volt mintha nem is talalkoztak volna a szunetben az edzoi stabbal. Persze az is lehet hogy most talalkoztak eloszor. KB ugyanaz az eredmeny.

Fentebb olvastam azt, hogy :"Ennyivel jobbak: Nagy büdös l..szt!!!"

Ezt ettol szebben, szofisztikaltabban en sem irhattam volna.

Reszemrol KP is DILETTANS!
A tegnapi meccset a kihagyott solo utani kettosbol mar nem lehetett megnyerni, de ezt a mait siman hoznia kellett volna a csapatnak.
Latszott rajtuk az akaras, volt bennuk kraft. De egy szunet alatt elfaradtak es szetestek.

tsd 2012.04.19. 20:55:03

@jágör68: És hol van az a fiatalabb generáció, amelyik átvenné a stafétabotot? Jönnének a Románia elleni ki-ki meccsek, mint decemberben?
Nyilván kompromisszumokat kell(ene) kötni ilyen drasztikus "korszakváltás" során, de én nem látom azt a -megfelelő színvonalú- 10 játékost, aki át tudná venni az öregek helyét

leonov 2012.04.19. 20:59:00

A zindex fooldalon:

"A 2-1-es első harmad után az osztrákok A-csoportos tempóra váltottak, ezt nem bírták Ladányiék. Ausztria 7-2-re nyert és feljutott, harmadikok még lehetünk"

Ezek melyik meccset neztek?

jágör68 2012.04.19. 21:02:56

@tsd:
Ja bocs nem fogalmaztam egyértelműen, de a másik posztban leírtam:
NINCS!!!
Sajnos... Ahhoz sokminden kéne a pénzen kívül elkezdve a minél több fedett egész évben nyitvatartó jégpályán át- egészen az ÉLHETŐ ANYAORSZÁGig!!!
Ez a mai generáció gyakorlatilag a fapados- öltözős- rozsdás csöves tusolós "majd az ellenfél csapatának buszával megyek a saját meccsünkre" stílusu amatőr szinten- csóró szinten nőtt fel.
Ilyen mentalitással nem lehet profi játékosokat nevelni.
Pont ezért szereti őket mindenki, mert ezek ellenére is eljutottak 1x a csúcsra.
De kb ennyi volt.

komolytalan samu 2012.04.19. 21:03:51

@jágör68: Nem értek egyet.

Hári, Bartalis, stb jók, de kevesen vannak, a mostaninál képességeiben, felkészültségében jobb csapatot biztosan nem tudunk a fiatalokból kiállítani. És ők is UGYANÚGY begörcsöltek mint az öregek. Sofi? Hol volt belőle az a minden mozdulatával életveszélyes ragadozó, akit ismerünk. Ő is kiöregedett? Ő se bírja ezt a tempót? Nem német, skandináv élcsapatok döngenek körülötte?

Már csak azért sem húznám az öregekre a bilit, mert láttuk már őket igen sokszor még mostaninál is komolyabb kihívásokat megoldani.

Nem láttam, hogy godó esze, vagy a csuklója rozsdásodott volna az utóbbi időben, de ha a többiek fejben ott vannak, önmagában még ez se vezetett volna ide.

taki17 2012.04.19. 21:04:55

@tsd: Ez itt a nagy probléma,nincs kikre váltanunk! Én is ettöl tartok hogy Románia szintjén leszünk kb 5év mulva!

jágör68 2012.04.19. 21:09:18

@komolytalan samu:
Nem csak az öregek. Valami magyar betegség.
@leonov:
Ja, nem ők váltottak A- csoportos szintre, hanem mi estünk vissza B- be...

Gyermekkorban megtanulható dolgok hiányoznak- azt meg már ugye a nagy generáció nem fogja tudni elsajátítani, még ha 50 éves korukig játszanak se.

jabka 2012.04.19. 21:20:27

Tegnap este még én is lehurrogtam ezeket az "ennyi a történet, jobbak nálunk, tanuljunk meg kicsik lenni!" típusú palikat, de ez a mai 2-7 kegyetlenül szíven ütött!

2012.04.19. 21:23:09

Ukránok sokkal jobbak mezőnyben a szlovénoknál... utóbbiaknak sajnos elég volt 3 meccs(!) a továbbjutáshoz...
A régi rendszerben se jutottunk volna fel,ha ez vigasztal bárkit is.
Lehet jobb lett volna az utolsó meccsen játszani egy top csapattal...
Talán jövőre- itthon.

igyalakult 2012.04.19. 21:23:23

eygszoval a mai teljesitmeny nulla se motivacio se lelek se erő se akarat totalis csod primor huzz a volanba vissza kovacs csabanak mint a szovetseg szakmai vezetojenek pedig a minimum elvaras hogy lemond a volann ebel csapata nem tudta meg verni a klagenfurtot errol nincs mit tobbet beszelni regel indulok haza teljesen mind egy 3. 4.5.hely semmire nem jo azt gondolom egy par evig itt tanyazunk vagy van esely lejjeb esni lasd az ifi valogatottat

taki17 2012.04.19. 21:27:47

@merjünknagyotálmodni: Van linked a szlovenok meccsére?

Gaudi 2012.04.19. 21:28:12

@igyalakult: Az azért nagy csalódás, hogy nem most estünk ki elvárásaidnak megfelelően, hm?

jágör68 2012.04.19. 21:28:15

@merjünknagyotálmodni:
Ja, gondolom, most hogy kint a cikk is az IIHF-en, hogy kik is jutnak fel, nem hajtják már széjjel magukat..
Amúgy szerintem teljesen egyszerűen érzékelhető példával:
melyik válogatottak játszottak NHL- csapatéra feltűnően hasonlító játékot:
brit
japán
ukrán
magyar
osztrák
szlovén

A helyes válaszadók közül két darab feljutást sorsolunk ki...
magyar

2012.04.19. 21:28:17

Primó mester csak pislogni tud, mint hal a szatyorban.
Ide hevesebb vérmérsékletű ember kell, nem ilyen Árpi bácsis szeretni való emberek.

Uteapu 2012.04.19. 21:29:00

Azt kell itt is mondanom, hogy legyen bár milyen kellemetlen ez a két nap, az az igazság, hogy ebből még jól is kijöhetünk. Most, "Az Istenek a fejükre estek."
És itt, nem csak a hokisokra gondolok.
Biztos, hogy ezt katasztrófa ként kell, hogy megéljük? Talán ez kellett, hogy végre felébredjünk abból a szép álomvilágból, amiről azt hittük, örökké tart.

2012.04.19. 21:29:50

25-11 a kapuralövés az ukránok javára

komolytalan samu 2012.04.19. 21:35:24

@jágör68: Jézusom de utálom ezt a magyar betegséget. Még lovon hoztuk a Kárpát-medencébe, és akkor melyik törzs volt a vírusgazda?

Nemár :)

Ami történt, az a csoportpszihológián belül egy ismert jelenség (a neve nem ugrik), majd lekérdezem a pszihoszaki havert.

a Zamboni nem egy tészta 2012.04.19. 21:37:01

Hát itt mindenkinek elment az esze?

- 5 meccs 1 hét alatt
- a válogatottban 1 olyan sor van, aki EBEL szintű bajnokságban húzó-sor, az osztrákoknál 3, szlovéneknél kb 4
- a csapat egy része már, más része még nem tökéletesen motivált/rutinos...

EZT MIND TUDTUK, sok okostojás, meg generációváltásról, meg Peterdiről... beszél, mert 2009-ben két gólt lőtt... miért nem követelitek Nyilasit a fociválogatottba JézusIsten...

Tény, hogy az akarat nem látszott annyira, mint eddig, lehet több üvöltözés kellett volna... fasztudja. Magyar jégkorongos ilyen erősségű tornán egyetlen egy alkalommal vett részt eddig, de ott sem volt ennyire intenzív a terhelés, tét meg zéró... (Svájc...)

Milyen érzés évről évre odaállni és remélni...és nem jön össze, de azért mi beugatunk, hogy hajtsanak bla-bla....

CORTINA... ébresztő!!!! mi a faszért jönne vissza Cortina ide. Milyen motivációja lenne, mennyiben lettek mások a körülmények...

ÉBRESZTŐ

Morgó Muki 2012.04.19. 21:38:25

Magam részéről azt gondolom, hogy ennél erősebb válogatottunk még nem volt, még akkor is, ha mai utolsó 20-30 perc borzasztó volt. Mindettől függetlenül az alábbi statisztikát valaki magyarázza meg:
A 2011-es VB 5 legjobb játékosa +/- mutató alapján:
Ladányi, Vas M., Sofron, Tokaji, Horváth
A 2012-es VB 5 leggyengébb játékosa +/- mutató alapján:
Ladányi, Vas M., Sofron, Tokaji, Hári

2012.04.19. 21:39:44

@a Zamboni nem egy tészta: és az az 1 sor csődöt mondott a VB-n 4 meccs alatt.

a Zamboni nem egy tészta 2012.04.19. 21:40:27

.... meg, hogy mi fejben nem tudunk felnőni..., pszichoizé... mi a faszom????

JOBBAK, MOST MÉG JOBBAK!!!

egyszer összejött, most nem, nem több, nem kevesebb

kalapálok otthon, beverek 100 szeget jól, fárad a karom, tele van a tököm, a 101-et elkúrom, a 102-en a kezemre csapok... nem kezdek el agyalni, hogy mi van már, csak tudom, hogy elkúrtam... sok okoskodó elmeroggyant...

2012.04.19. 21:40:33

@Morgó Muki: tessék, ez is alátámasztja.

Gooolem900 2012.04.19. 21:42:03

Egy valamit nem értek. Lehet okokat találni, szidni embereket, de biztos, hogy nekünk az A csoport kell? Miért baj az, hogy egy ilyen kis ország, ilyen háttérrel a második vonalban van? Soha nem leszünk egy Kanada, hiába hiszik azt sokan... Szerintem nagyon is jó helyen vagyunk most, és lehet, hogy nagy élmény Kanada vagy Oroszország ellen játszani, de inkább szorítok egy ki-ki meccsen a csapatért, mint egy borítékolható kitömésen. Amíg nem leszünk stabil A csoport szinten, addig szerintem felesleges évről évre álmodozni, majd folyamatosan a szakvezetést szidni.

a Zamboni nem egy tészta 2012.04.19. 21:42:41

@merjünknagyotálmodni: igen, csődöt... hokiedzők vagyunk? nem, de ennek 1000 oka lehet... készültek rájuk, cseréltek rájuk, más bogyót szedtek... nem a mi dolgunk ítéletet mondani...

komolytalan samu 2012.04.19. 21:46:07

@Gooolem900: Mert ha egy olyan kis ország, mint szlovákia vb-t tud nyerni....

DominiKing 2012.04.19. 21:46:45

@1885*: Félre értesz, pedig mindig pontosan fogalmazok. Nem a vereséget kérem számon, csak azt, ahogyan az történt.
És igen is kíváncsi lennék a magyarázatodra, hogy miért estek szét és miért adták fel az első harmadról a másodikra. Történt valami a szünetben? Esetleg rossz taktikai utasítást kaptak? Mindenkinek ígértek egy autót az osztrákok, ha visszaveszünk a tempóból? Tésztát ettek?
Ez utóbbiak "labdakergető" hasonlatok és én sem gondolom komolyan, de annyira érthetetlen és szokatlan ez a mentalitás ettől a csapattól.
Igenis nagy a különbség a foci és a jégkorong között. Ezek a srácok a válogatottban és a Volánban mindig harcoltak még 4-5 gólos hátrányban is.
A szlovén meccs után azt írtam "imádom ezt a csapatot". Pedig az is nagy zakó volt, de mennyivel más külalakban.
Érthetetlen!
Ki lehet kapni, akár még több mint öt góllal is, de nem így!

Szamiz67 2012.04.19. 21:47:42

Nem értem a visszaesést, két tőlünk esélyesebb csapatot kellett verni Sapporóban, óriási bravúrral megelőztük őket, most meg mondhatni elvárásszerűen vertük őket, két sima meccsen, úgy, hogy még mindig alig van háttere a magyar hokinak. A szlovének évek óta két EBEL szintű csapattal rendelkeznek, NHL-es játékosokat is felmutathatnak.

Japánban 20600 igazolt hokis, 99 fedett, 25 nyitott csarnok
Mo.: 2.000, 17, 11
Brit: 5.600, 44
Ukrán: 8 KHL-es hokisuk van, szovjet hokis alapok, erős szálak az orosz hokihoz.

Gooolem900 2012.04.19. 21:47:55

@komolytalan samu: Az a kis ország, kb csak területileg és népesség számba kisebb mint mi. Gazdaságilag, jégkorong szempontjából sokkal-sokkal előttünk van. De a szent sportunkban a fociban is...

Gooolem900 2012.04.19. 21:47:55

@komolytalan samu: Az a kis ország, kb csak területileg és népesség számba kisebb mint mi. Gazdaságilag, jégkorong szempontjából sokkal-sokkal előttünk van. De a szent sportunkban a fociban is...

szanisz 2012.04.19. 21:50:01

@a Zamboni nem egy tészta:

Ez most mindkét kommentedre megy. Az elsőben arról írsz, hogy egy nemzetközileg is jó sorunk van. Meg van nálad, hogy a vb-n ez a sorunk volt a leggyengébb? Láttad a +/- mutatókat Hogy emberelőnyben pont náluk sírt a korong? Hogy üreskapu mellé helyezték a korongot?

A szlovének, osztrákok jobbak. Pont. DE nem ennyivel, nem így. A japók, britek, ukránok megszorították egyiket-másikat, mi meg így elfeküdtünk mindkét meccsen. Az EBEL-ben szárnyaló sorunk hat perc emberelőnyben (kiegészítve a svéd elitligában játszó Hárival!) nem tudott szinte kapura lőni.

Félreértés ne essék, a srácok kihajtották a belüket.

a Zamboni nem egy tészta 2012.04.19. 21:51:22

@DominiKing: a meccsintenzitás... szerintem ennyi a különbség

2012.04.19. 21:51:39

@Szamiz67: szlovéneknek meg van vagy 200 játékosa összesen...

Sájevics kellett volna ide.

szanisz 2012.04.19. 21:53:37

@szanisz: Arra akarok kilyukadni, hogy elférne a csapatnál egy sportpszichológus. Sok csapatnál alkalmaznak ilyet, nem drága mulatság, és nem veszthetnénk semmit. Amíg a szarból építettünk várat, nem volt rajtunk nyomás, de most már (így a másodosztály legelején) igenis van. Nem véletlen hogy az a sorunk betlizett, amitől jó játékot várunk, és Galaniszék szárnyaltak.

jágör68 2012.04.19. 22:02:58

@szanisz:
Sportpszichológus sem tudja már beleverni a fejükbe, amit egy kanadai kiskölök fejébe már 6 évesen belevernek...
Itthon meg kapják ugye, hogy:
"hogy akarsz csak a sportból megélni, ahhoz nagyon jónak- legjobbnak kell lenned, stb"
miközben Kanadában valszeg azt mondják neki otthon is:
"Te leszel a legjobb"
Meg amatőr körülmények között felnőtt gyerekekből vált felnőtt válogatottakról beszélünk nagyrészt...
Ilyen hiányzó dolgokra gondolok. Ezt már nem pótolja semmilyen utólagos sportszichológus...
De még a Cortina sem...

2012.04.19. 22:05:50

szlovénok bemakkolták a meccset, jók voltak az ukránok...
A jappók és az ukránok elleni győzelmet elcseréltem volna a szlovén és osztrák verésre, ekkor még lenne esélyünk.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2012.04.19. 22:06:18

Még egyszer leírom, amit tegnap... Tavaly a VB-n láttam az osztrák-szlovént, az alapján csak akkor győzhettük volna le bármelyik csapatot, ha történik valami (belső morális válság, sérüléshullám, bírói ellenszél).
Az igazán jó csapatok ilyenek... Valaki ellen kínlódva győznek, valakit összeroppantanak, de győznek... Mint mi tavaly a "mazsolák" ellen... De ehhez a szinthez még nem vagyunk elég jók...
De azt se felejtsük, hogy már "alig" vannak "ősöregek" a csapatban, jópár újonccal vagyunk ott a második vonal elején...

komolytalan samu 2012.04.19. 22:08:29

@Gooolem900: Erre Kurtz ezredes igen kemény szavakkal reagál majd, ha idetalál, úgy hiszem. :)

A gazdasági részt mellőzve, persze. Sokkal, de sokkal előrébb járnak, és pl. VB győzelemről a legvérmesebb szurkolók is kevesebbet álmodnak, mint hogy Eger vára alól RPG-vel takarítják el a törököket.

De amiről te beszélsz, az a beletörődés kicsibe, szürkébe. Az feladás. Akkor nincs is értelme osztrákokkal, szlovénekkel összemérni magunkat, de még ukránokkal sem.

Új zélandot pl felemelő különbséggel aláznánk meg, kényelmesen. Játszunk velük.

Igaz hogy ilyen hozzáállással 10 év múlva már velük se lesz olyan egyszerű.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2012.04.19. 22:09:25

@jágör68: Kanadában nem stresszelik hülyeségekkel a gyerekeket... Azt mondják nekik, hogy keményen kell dolgozni, de közben sokat kell mosolyogni:
jacint.blog.hu/2012/04/11/gyerekhoki_v7_a_mentoredzo
De ez itt egy picit off...

jágör68 2012.04.19. 22:11:16

@jacint70:
Jaja.
Bár a legelejére még várni kell szombatig!
Jó lesz vigyázni a britekkel, az a bajnokság sem olyan x@r.
Ráadásul fizetés nélkül játszanak- az edző se kap semmit...
Magyarul csak a dicsőségért...
A gazdag Nagy- Britannia..
Azért ez is egy vicc!

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.04.19. 22:13:09

@jágör68: OFF ...ha csak ennyi lenne a probléma, akkor nem lenne baj, de sajnos ennél jóval nagyobb...de nem kezdek bele, mert kitiltanának innen pár hétre ON

Annyi történt, hogy az első két nap pálinkás mámorából felébredtünk: KIJÓZANODTUNK...a baj, hogy hamarosan jön a "macskajaj"

ultra viola 2012.04.19. 22:15:21

A 3. harmadra úgy lefőtt a kávé nálunk, hogy azt se tudtuk melyik a mi kapunk! A tegnapi és a mai meccsen is voltak olyan időszakok amikor osztálynyi volt a tempóbeli különbség. És arról szólni se merek, hogy a SLO meccs után belenéztem a szlovák extra liga döntőbe. (Slovan-Kosice) Más világ, más iram és nem NHL vagy KHL!
Nem kell világvége hangulatot kelteni, de azon is érdemes elmélázni, miként lehet, hogy az első csatársorunk áll a legcudarabbul a +/- táblán. Ladányi és Sofi -4, Vas M -3 pontja eléggé borzalmas. Ugyanakkor a 4. sorban nincs mínuszos se! Godó és Marci is benn volt az utolsó 4 osztrák gólnál, 3-szor egyenlő létszámnál... Ha finoman fogalmazok, az első sorunknak nem ment ezen a VB-n! Nélkülük meg igen nehéz!

szanisz 2012.04.19. 22:16:09

@jágör68portban. : Nem tudom, lehet.Nem látom ilyen borúsan. Az is lehet, hogy az egészet csak beleképzeljük. Hiszen eddig pont hogy a hokicsapatunk volt arra a példa, hogy (szinte) semmi nem lehetetlen előttük. Ez a vb sem kudarc, vagy ilyesmi, sőt, a bronz is csillog egy ilyen csoportban. Nekünk legalábbis biztosan. Bántani nem lenne szívem senkit, de sokan nem hozták magukat, főleg a húzóembereink. Az emberelőnyös görcsölés maradt meg nekem leginkább a vb-ről, a szlovénok ellen is ez ment a meccs második felében.

Gooolem900 2012.04.19. 22:17:06

@komolytalan samu: Nem beletörődés. Lehet félre értesz :) Én csak azt mondom, hogy egyelőre nem vagyunk olyan szinten, hogy az A-ba ne pofozógépek legyünk. Nem Új-Zélanddal kell játszani, hanem azokkal akikkel most, szerintem pár év (remélem minél kevesebb) és belerázódunk, mert úgy érdemes az A-ba kerülni, hogy bent is maradunk :)

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.04.19. 22:18:05

@Iceblack: nahát...ma már ez a második amiben 100% egyetértünk...thisisthebeginingofabeautifulfriendship :-)

szanisz 2012.04.19. 22:21:41

@Gooolem900: szerintem mielőtt ott tudunk ragadni, lifteznünk kell. Minél hamarabb. Még egy dolog: a divizió 1A kicsit "uncsi" lesz egy idő után, a csapatok 50%-a meg fog egyezni mindig az előző évivel, két évente pedig lehetnek nagyon-nagyon hasonló csoportok. Egy idő után idegesítő lesz : )

hüjeliba 2012.04.19. 22:22:55

Próbálok a Nílusba még egy kicsi vizet hordani... néhányan úgy viselkednek itt mint akinek elvették a játékát.
Miért nem lehet pozitívumokat látni ebben a szereplésben ?
Ez szerencsére a mi szintünk és eddig négy meccsen bizonyítottuk ,hogy ez így is van.
Történhetett volna csoda ? Lehetett volna több szerencsénk ? Bizonyára igen. És az akkor igaz lenne ? Akkor ti többek lennétek tőle ? Nem csak kicsit boldogabbak.
2008-ban a Japán és az Ukrán verés elég volt, most ez csak alap az álmodozáshoz.
Vegyük észre már, mi munka van abban ,hogy ez a garnitúra fokozatosan frissülve, minden évben képes rá, hogy kinyissa az ajtót, és elbotolhasson a küszöbben, miközben mások helyben járnak, vagy lemaradnak...
10 éve mi a C-ből jöttünk fel a lengyelek még vidáman az A ligában nyomták most hol vannak ? A japánoknak 6 éve még csak sanszuk sincs ki-ki meccsre az ukránok most talán bennmaradnak de lehet ha kiesnek évekig nem látjuk Őket újra... nézzük már innen..

exL:1 2012.04.19. 22:24:51

Vereség mindig benne van a játékban ezért sport a sport,de a mikéntje és aránya nagyon nem mindegy.A csapatnak siekrült lerombolnia amit az első 2 játéknapon felépitett.Miénk a kétes dicsőség a legtöbb kapott gól 1meccsen.Olyan volt a tegnapi és amai meccs is,hogy a fiúk megnyugodtak hogy nem feneget a kiesés veszélye és innen lufi.Lehet nem ártana a következő div 1 vb re a szurkolóknak össze dobni 1 kis pénzt hogy a szövetség szerződtessen a csapat mellé psycho dokit,olyan Csernus Imre félét.Mert ebben a csapatban több sokkal több van,ha nem is helyezésben ,de játékban.A csapat zömét a volán adja a válogatott játékosai 1év alatt 4 komoly tét meccset buktak el,a többiek 3at./ tavalyi olaszok ellenit, Ljubljana ellenit (nyert helyzetből) most a szlovének és az osztrákok ellen.Amikor kell nagyon kell /ene akkor megremegnek a lábak,barna csíkos lesz az alsó nadrág,kihagyjuk a kihagyhatatlant,és az ellenfelekkel lövetünk előkészitő 63ban is pironkodásra okot adható gólokat.Sapporó egyszeri és megismételhetetlen ,olyan mint ahogy az angol mesék kezdődnek,once upon...Személy szerint nekem a vb-n.az első sorunk (ebelben is rahedli gólt kaptak) és a svéd légió teljesítménye kissé csalódás,még akkor is ha előzőleg a vb 3-4.helyére kalibráltam be én is a válogatottat,de mint láttuk,ebben a vb ben is több volt /lehetett volna ennél ,éppúgy mint egy éve, de.....

komolytalan samu 2012.04.19. 22:28:10

Még mielőtt bárki félreértené

A Lear királyt idéző kurva hosszú monológjaimmal csak annyit akartam mondani, hogy a nekem elsősorban mentális eredetű szar játék (és nem az eredmény) okát oldják meg!

Ki, hogyan, nem érdekel. A vereségen már túl is vagyok. :)

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.04.19. 22:28:28

@hüjeliba: mi van? Azok a lengyelek, akiket aláztunk egy hete kétszer is, most lehet feljutnak ide, ahol mi vagyunk és az ukránok meg a helyükre.....mitől ne jutnának ők vissza, vagy akár a japánok?

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.04.19. 22:30:27

@hüjeliba: egyébként, ha a dán példát hozod, akkor megfordul a kép!

ultra viola 2012.04.19. 22:31:02

@Ringleader: :)))
Nem vagyok én rosszindulatú, se negatív, csak néhányan annak szoktak beállítani! :)

Nem kell bűnbakokat keresni, de du-n leírtam a véleményem az első sor produkciójával kapcsolatban és ez estére nem változott pozitívan. Pedig bíztam benne.
Akiktől jóval többet vártam: Ladányi, Sofron, Mihály
Akik kellemes meglepetés voltak: Bálizs, Bartalis, Sikorcin
Sztem a mi helyünk itt van, nem feljebb, nem lejjebb!
Bár még hátravan egy brit meccs... és véleményem szerint nagy szerencse, hogy a japóknak mi voltunk a kezdet, mert ma már nem lenne olyan egyértelmű!

komolytalan samu 2012.04.19. 22:31:32

@hüjeliba: sajnos a szurkoló egy kielégíthetetlen, maximalista állat.

Főleg vereség után.

szanisz 2012.04.19. 22:34:31

@hüjeliba:
Amúgy igazad van, tényleg úgy érzem magam, mint akinek elvették a játékát.: ) De persze ahogy fent is volt; nézzük meg a dánokat, szlovéneket, mit csinálnak másképp, és fejlődjünk tovább, az A-csoport alja legyen a cél hosszú távra.

ultra viola 2012.04.19. 22:39:00

És még egy adalék:
a szlovéneknek 2 az osztrákoknak 6 van ami nekünk csak 1.
EBEL-ben edződő csapatuk...
Úgy vélem kicsit túlértékeltük magunkat és most fáj a realitás! :))
De ez kell, hogy ösztönözzön a még több munkára!!!

ultra viola 2012.04.19. 22:44:26

Azt se felejtsük el, hogy a szlovéneknek 2, az osztrákoknak 6 van, ami nekünk csak 1.
EBEL-ben edződő csapatunk...
Úgy vélem, kicsit túlértékeltük a csapatot és most sokunknak fáj a realitás.
De ez ösztönzőleg kell, hogy hasson mindenkire!!!

ultra viola 2012.04.19. 22:46:02

elsőre nem ment át... újraírtam... aztán kétszer is :))

hüjeliba 2012.04.19. 22:48:33

@Ringleader: @szanisz: A dán példa erősen sánta már bocs,ott van 9 csapatos profi bajnokság csapatonként alsó hangon akkora költségvetéssel mint a voláné, 25-30 légióssal, ill. a legjobb dán sor a vb-re a svéd ligából jön.
A norvégok dettó, csak ők egy teljes válogatottak össze tudnak rakni a Svéd Elit-ből ill. 2,-dik vonalból.

2012.04.19. 22:50:22

@Iceblack: nem, nekik a 3.-4. soruk játszik az Ebelben... elvileg a mieink is pallérozódnak mindenfelé, de hazajőve nyuszik lesznek.

szanisz 2012.04.19. 22:58:37

@hüjeliba: ok, a modellt lehet követni amennyire a pénzszűke megengedni. Az, hogy Svédországból jönnek játékosaik, az már eredmény és ilyen szempontból irreleváns.

ultra viola 2012.04.19. 23:00:43

@merjünknagyotálmodni: de :)), mert a tök utolsó Jesenice, a PO-ba nem jutó Vienna és a SAPA által idén jónéhányszor megtréfált Olimpia 3-4 soros játékosai az életkedvünket is elvették tegnap...
A mieink merre pallérozódnak? Hárin és Hetényin kívül nincs elit-elsőosztályú hokisunk... és ők se KHL-NHL játékosok!

ultra viola 2012.04.19. 23:05:42

@merjünknagyotálmodni: és 6 db 3-4 soros játékos, az 50-60 osztrák illetve 20-25 szlovén EBEL játékos
a mi 13-15-ünkkel szemben...

budaijegesmedve 2012.04.19. 23:10:03

Igen, ez a realitás, az osztrák , de még a szlovén nemzeti hoki is ennyivel kevésbé rossz mint a mienk, és kész. (Pláne ha az igazán nagy játékosaik Kopitar, Vanek vagy féltucatnyi NHL-es stb. itt lettek volna). A röhej, hogy ennek ellenére még nekik is sok az A csoport, vagyis mi továbbra is fényévnyire vagyunk A-(t)tól, kár is álmodozni!
Mindkét meccs egyébként jórészt alacsony színvonalú hokit hozott, erre felesleges volt sokat költenünk...:-(

Vincenzo90 2012.04.19. 23:17:30

Sapporotól kissé elszálltunk. Nem, nem az A csoport a mi szintünk. Ausztria, és Szlovénia erősebb, de az A csoport nem is az ő szintjük. Én elégedett vagyok azzal, hogy a divízió egy egyik legerősebb, stabil tagjai vagyunk. Ha erőn felül teljesítünk bármikor, és feljutunk, az csak extra boldogságot okoz. Szerintem ha mind így állnánk hozzá, akkor nem kéne folyton keseregni, meg Primózni, Sátorozni, Kortinázni, Sikorcinozni, Sofronozni, Magosizni, Bálizsozni, Szuperezni, meg a gyúrót okolni... :D Ennyi a tanulság, amit a VB alakulásából levontam.

komolytalan samu 2012.04.19. 23:23:43

@Iceblack: Izé, azt is meg tudod magyarázni
- miért a negyedik Mol-os sor teljesített Nálunk! tán a legjobban?
- Az ebel n1 sztársora miért betlizett ellentétben az ebel jóval hátrébb helyezkedő szlovén, osztrák játékosaival szemben?

Ne haragudj, de mintha nem a válasz érdekelne, csak hogy túl legyünk rajta.

Szerintem ez a minimál hokimatek: +1,2 ebel sor, +3svédmásod= vereség pláne nem magyarázat. Legf. egy ok a sok közül, áttételesen. Amin pár évig még úgysem tudunk változtatni, azaz felejtőzsáknak pont fasza. Mással már nem is kell foglalkozni.

Ne focizzunk, ne focizzunk!!

1116001 2012.04.19. 23:24:10

Legyünk öszinték az utolsó két meccs nagyon gyengén sikerült. mintha elfelejtettek volna hokizni. ennyi korongkezelési hibát én még nem láttam a fiainktól. ladányi élen járt ebben sajnos.
formaidőzítéssel szerintem nagy bajok voltak megint.
bár kérdés mi volt a cél? ha a biztos bentmaradás akkor remek volt! ha feljutás akkor katasztrófális.
a szövi részéről pedig alapos áttervezés kéne.
főállású edző kell, és a generációváltást befejezni. akár azon az áron is hogy a kiesés ellen harcolunk pár évig. de rutint szereznek az ifjak.

komolytalan samu 2012.04.19. 23:38:10

@Vincenzo90: Nem értem.

Persze hogy nem vagyunk A csoportos szinten, ez fölösleges érv. Sőt, teljesen egyetértek az osztrákok és a szlovének sincsenek ott. Még abban sincs vita, hogy mindketten jobbak nálunk.

De basszus, a mostani osztrák és szlovén válogatott ÖNMAGUKHOZ képest sem voltak acélosak. Botrányos kapusteljesítménnyel, sebezhető védelemmel bukdácsoltak. Az osztrákok egy napja arccal a jégbe. Azzal a japánnal szemben, akiket mi azért visz. magabiztosan vertünk.

Nem érzitek a problémát reáliskülönbség aduval?

Akkor bizony a kiesésünk a reális, akkor SZERINTETEK erőn felül jutottunk el a két győzelemig. Vagy mázlink volt. Ha reális a 3-5 gólos vereség, akkor az is reális, hogy nem itt van a helyünk.

Hanem eggyel lejjebb!!!!!

exL:1 2012.04.19. 23:44:41

Nem a vereség fájó,hanem ahogy történt 7 azaz hét gólt kapni enervált széteső játékkal! A sorsdöntő 2meccsen a kulcsjátékosok teritett betlit játszottak!Nemakarok EBEL-ezni,de tényleg a volánból komplett 1 soros támadók,+Mihály,Sikorcin,Kovács Cs is bent van az első 50ben,abban az 50ben ahol osztrák játékos elvétve van!!!pedig 6 osztrák klub is játszik a ligában!!!és ezek az osztrákok kiütnek minket,mert bíztak önmagukban,nem kakis alsóval léptek jégre,mig mi???....Amikor nagyon kellett volna ezen a vb n ,senki nem volt aki összekapta volna a fiúkat,nemvolt egy vezér sem a jégen.A csapat eddig sok örömet kozott a nézőknek a szurkolóinak,de most ezt lerombolták 1 meccs alatt,cserben hagyták az értük szurkolókat,pedig a leláton hazai hangulat uralkodott.Nincs, lámpással sem találni nálunk nyerő típusú játékost.1 sor és a svéd légió finoman szólva nagyon nem volt ott a szeren ,és ezt nemcsak erre az 1 meccsre értettem.Beigazolódot a vb előtti realitás azaz a 3-4.hely ,hatalmas mákunk hogy a torna elején találkoztunk az egyre jobb formába lendülő japánnal,és a formaidőzitést nagyon elrontó ukránokkal!Ebben a vb ben több volt,sokkal több.....de ehhez mindenkinek 100%ot kellett volna kiadnia önmagából,ezt pedig a csapatból max 2-3játékos tette csak meg.

komolytalan samu 2012.04.20. 00:04:53

@exL:1: Siki és Kovács biztosan nem volt benn az első 50-ben. Tán az első 100-ban, Kovács az se biztos.

A kakis alsót adom, de engem ugyan abban sem hagynak cserben, amíg látom hogy meghalnak a pályán. Magukat esetleg, a saját munkájukat.

És 100-adszor: ez nem átok, helyre lehet tenni. Tegyék!

Vincenzo90 2012.04.20. 00:16:58

@komolytalan samu: Nem. Egyel lejjebb a lengyeleknek van például helyük. Nekünk itt van. A japánokkal, ukránokkal, brittekkel, akiknél azért jobbak vagyunk, és akik közül valaki liftezhet, aztán feljuthat simán... pont ahogy az osztrákok, szlovének teszik.

(a franciákról nem merek beszélni, az olaszok nem vagyok meggyőződve, hogy annyival jobbak nálunk, mint a szomszédaink)

szanisz 2012.04.20. 00:26:06

@Vincenzo90:

Mindentől függetlenül jót tette egy hazai vb jövőre.

komolytalan samu 2012.04.20. 00:39:12

@Vincenzo90: Azokról a lengyelekről beszélünk, akik eddig elég szépen alázzák a csoportjukat és csak Korea állíthatja meg őket?

És azt mire alapozod, hogy jobbak vagyunk a japánoknál, ukránoknál, briteknél? Mert megvertük őket? Hősies mázli, nekik meg rossz volt a formaidőzítésük.

Hiszen azok akik tőlünk reálisan!! 3-4 góllal jobbak, ellenük végig szenvedtek, sőt buktak is. Najó a britek egy kicsit elvesztették utóbb a fonalat, reálisan! talán ŐK verhetőek a mi szintünkkel.

Reálisan! nézve mi holnap a britekkel kiesési rangadót játszanánk, ha nem jön ki a lépés az elején.

És ha kiesnénk, az persze kudarc volna, de reálisan! benne volt a pakliban. Az is reális hogy jövőre nem jutnánk vissza, hiszen Korea gyors, technikás, kemény csapat 10-ből 3-szor meg tud minket verni. Ez a realitás.

csiszi 2012.04.20. 01:20:22

@Morgó Muki: Szerintem az már a Volánban is látszott, hogy Ladányiéknak főleg a lassabb/gyengébb sorok ellen megy jól, őket az összeszokottsággal jól át tudják játszani és hibára kényszeríteni. Tavaly az ellenfelek első sorai gyengébbek voltak, ezért ment a gólgyártás, idén nem.

Én egyébként ezért nem értem, hogy miért nem játszottak korábban is 2. vagy 3. sorként (most Háriék kezdték a meccset). Annyira nem gyenge a többi sorunk, hogy nagyon félni kelljen, viszont az ellenfél 3./4. sora ellen esetleg nagyobb pusztítást tudtak volna végezni.

DanZi 2012.04.20. 01:57:15

Nincs evvel a 3. hellyel gond. Itt a helyünk, az A csoport küszöbén. A B-be már nem fogunk lecsúszni... 2-3 próbálkozás, aztán majd be-benézünk az A-ba, és szerintem 5-8-10 évig ez a ki-be járkálás lesz.

Jó lenne, ha a hoki is úgy lenne kezelve itthon, mint a többi sikersportág, mert igazából az utóbbi 10 év óriási előrelépés!

Én azt mondom, hogy a szövettség jól dolgozik, jó embereket hoz, van utánpótlás, és lássuk meg a fejlődést!

Hajrá az angolok ellen, és szép az a bronz, sokkal többet ér, mint a tavalyi ezüst!

uff!

facsipesz 2012.04.20. 02:41:54

Szirányit még nem említette itt senki. Meg hogy nem fért be a csapatba.
Ugye-ugye...

A másik meg hogy a szurkoló azért az, mert elvárásai határtalanok, mert ha nem lennének neki, nem szurkolna.

3 éve még a félpályán is alig jutottunk át az osztrákok ellen, most meg olyan első harmadot hoztunk, hogy öröm volt a szünetben a sógor-szurkolók arcát nézni.

A szlovénok ellen kicsit berezelt benyomást keltett a csapat, de lehet, hogy csak én voltam besz..rva :D

F.Kapus is megírta: itt a helyünk. Fel fogunk jutni, csak idő kérdése.

Theutus 2012.04.20. 04:32:03

bunkó leszek vagy vagyok
sírtok otthon hogy így meg úgy
ewz a válogatott kitette amit tudott a szurkolókkal együtt
a szurkolók a csoportosok a válogatott meg div1
de ettől függetlenül a miuénk és szeressétek
otthonról felesleges fikázni őket, ki kell jönni végigcxsinálni az egész hetet oszt jóvan...,
tom bunkó vagyok, lehet szidni ezerrel
ha itt lettél volna érezted volna azt hogy ez a csapat mindent megtett és ez jelenleg ennyire elég

kanada09 2012.04.20. 04:43:23

@jágör68: Ebben igazad van.Canadaban amikor a gyerek 4/5 e'ves akkor azt modjuk hogy meg van az ese'lyed hogy a next Crosby legyel ha sokat dolgozol,Amikor kezd sza'mitani az 9/10 e'ves korban kezdo"dik el.Ekkor a monda's az lesz hogy ha a WHL-be vagy Junior A -ban akarsz keru"lni akkor ez nem ugy veszu"k mint hoki hanem mint egy e'letforma,vagy valla's, A HOKI reggelire,ebe'dre ,vacsora'ra,9 e'vesen ma'r tanitja'k body checkelni , hogy ez meg fog tanitani a felno"tt e'letedre.Kutya eszi a kutya't,az edze's az olyan mint egy mecs,nincsen haver a palya'n,egyetlen barataid azok akivel egy vonalon vagy,de azoke'rt meghalsz a pa'lyan.A csapatkapita'ny meg az A betu"so"k megszolnak mecsko"zben ha nem dolgozol keme'nyen.Az edzo" csak egyszer mondja hogy haszna'ld a ta'rsaidat a ma'sodik alkalomal a PAD VE"GERE U"LSZ es nem jatszol tova'bb,rosz (Hoook,Slash)penalty,o"nzo"hoki U"lsz es igy tova'bb .De ha nagyon nem halgatsz akkor me'g be se o"lto"zo"l,inka'bb jatszanak 2 sorral e's vesztenek mint hogy eltu"rje'k a fegyelmezetlense'get.Igen kanadaban ez egy e'letforma aminek meg vannak az a'ldozataji,es minden gyerek a jobb keze'tt leva'gna' ha bejutna egy Junior A vagy WHL csapatban,na es' az apuka'knak meg van mondva senki se nem kiva'ncsi a ve'leme'nyu"kre,de ha van akkor tartsa meg vagy vigye a gyerekit maga'val haza mert itten nem kellenek PRIMDONA"K es van sza'z masik aki o"lne aze'rt hogy jatszon.

Theutus 2012.04.20. 04:47:16

amúgy pedig nemtom mit sírtok, vaqn egy nagyon jó diva csapatunk, a liftezéshez jelenleg gyengék vagyunk, de attól még szeretni kell őket, még akkor is ha időnként kikapnak
pont olyanok vagytok, mint itt a hitehagyott szurkolók, ha vezet az ellen már más a mérce...ezt a CSAPATOT igenis szeretni kell mert megérdemlik

benö51 2012.04.20. 06:52:11

@Theutus: Igazad van. A csapatnak helye van a Div 1/A ban bebizonyították a sok támadás ellenére. Lehet, hogy hibázott a szöv kap, lehet hogy nem ez a Szövetség és KP dolga lesz, de a szurkolók bebizonyították sokadszorra is , hogy tudunk közösen csapatként működni mindegy, hogy milyen színű klub mezt hordunk. Holnap újra találkozunk.
Üdv Benő

egribali 2012.04.20. 07:18:52

Holnap a britek ellen egy terhét ledobó, megtáltosodó első sorra számítok. :)

ceu 2012.04.20. 08:07:24

@a Zamboni nem egy tészta: talan a generacio valtas kimaradt egy koorsztaly nem talalsz 1979-1983 ig
1984es a kovacs d eo sem oda valao az apja benyomja mindig

crosby 2012.04.20. 08:14:05

@komolytalan samu: Siki 80, Kovacs 89 ugy, hogy 1x sem játszottak a Volánban előnyt, viszont ők védekeztek a legjobban és 5 az 5-re is ők kapták a legkevesebb gólt! Szóval nem értem miről beszélsz, a két leghasznosabb és leghajtósabb paliról beszélsz! Azért mert neked nem szimpik vmiért, azért bem kell hülyeségeket írni!!

Kegyetlen 2012.04.20. 08:15:39

bosszús vagyok, mert, véleményem szerint, több volt a csapatban, magasra rakták a lécet az első két meccsel (meg a lengyelek ellenivel) Mr. Primeau, 4 sor játssza a hokit. Sajnos, védő poszton kevesek vagyunk a mezőnyhöz, reméljük, lesznek feltörekvő fiatalok. Elöl pozitív a kis Hári (és az ő agresszivitása) és különösen Bartalis Isti. Bízom a bronzban, és Ladányiékban, h jövőre is felveszik a kesztyűt! Hajrá!

hüjeliba 2012.04.20. 08:21:43

Miért nem bírtuk, miért fáradtunk el, miért nem a negyedik sor ment, miért nem ment Ladányinak, Sofinak, miért variált Primeau ,ha az előző meccseken jól mentünk, stb stb.
Nincs abban semmi titok, hogy kék vonalas bombázó védőből biza nekünk nincs, Tokaji szokta ezt magára venni, de ezen szinten ő már nem elég hatékony, ez a poszt lukas és kész.
A szlovéneknél van kapásból három Gregoics, Kranjc,Robar, az ukránoknál ott van Pobedonoscev,Litkijevics, (mekkora mázli ,hogy ők pont előttünk játszottak) az osztrákoknak Tratting, Unterluggauer.
Minden edző azzal főz ami van. A volánban ezt úgy oldotta meg, hogy Mihály a 3.-dik sorból lép fel az elsőbe, Vas meg másik oldalon, a középszakaszban Joe a negyedikből a másodikba.
A vb. előtt is ez volt a képlet Mihály alapjátékban 3. sor, de kiderült Bartalis jobban illik Szikiék mellé, így Mihály 2. sorozott, mert mégiscsak az alapjátékból van több egy mérkőzésen. Baj ott van, ha az előny első perce nem gól akkor a 2. előnyös sorba kell valaki Mihály helyett célszerűen a 4.ből, vagy a 3. sort kell alkalmazni.
A pech az ,hogy épp a két rangadóra jött elő a orosz és a lett főbírából és vonalzóiból a hokioktató, a szabályos védekezésről, így szépen szétfújták mindkét meccset, alig volt alapjáték, mi meg kénytelenek voltunk előny-hátárny játékot összekeverve, folyamatosan játszani, látszott, ha legalább 5 percig van 5-5 elleni játék vissza jövünk a meccsbe, de ennyit fejben tartani, nem lehet huzamos ideig.
Ahhoz hogy a Ladányi-Sofi előnyjáték működjön, muszáj, hogy hitelesnek tűnjön a kék vonalas játékos, mert az életben nem nyitják ki a védekező négyszöget és nincs tér beadni kapásra, vagy kilőni a ficakot.
Szerencsére a Japánok és az Ukránok azt nem tudták , Ladányi oldalán a vissza passz inkább csak blöff, nem úgy mint a másik két gárda, ahol szinte ezzel kezdődik a csapatértekezés, erre lépte azt Primeau ,hogy Ladányi menjen át Mihály oldalára hátha úgy összekavarjuk fejüket, most nem sikerült.
Ergo aki a jövőben fiatal védőként alapember szeretne lenni annak minden nap edzés után ott kell maradni gyakorolni 1-2 órát és a kék vonalról meglőni a kaput elemi erővel.

2012.04.20. 08:24:31

Nos, ha itthon játszanánk, az 5. meccsre lehetne lekötni a legerősebb ellenfelet, aminek lehet már tétje sem lesz... lásd a szombati osztrák-szlovén meccset.

2012.04.20. 08:27:20

Itt csak siker vagy kudarc létezik, ez kudarc Primó mester! Ahogyan a PO kiesés is az volt! Vegye a kalapját és pislogjon otthon!

milano69 2012.04.20. 08:35:21

Remelem hogy jovore Sille otthon marad!

ceu 2012.04.20. 08:40:11

na bocs nem irok tobbet mert indulok haza nekem ebbol ennyi volt

kapusLaci 2012.04.20. 08:41:43

Elfáradtunk!!!
A Szlovénok elleni meccs kivette belölünk a szusszot,rengeteg kiállitás,18 óra mulva meccs,ezen a meccsen kitették a fiuk a lelküket is.Valójában szerencsénk se volt semmi nem jött össze.
Az Osztrákok ellen 1 harmad jó volt,utánna kiment a szussz,ennyire voltunk képesek,de nem az akaraton mult.Báliszon is látszott a fáradtság,na meg védelem nélkül a kapus nem kapus,sajnos segitség nélkül maradt.
Ukrajnát,Japánt megvertük,mindenki álmodozott,én csak reménykedtem,igy nekem nem olyan nagy a csalódás.
Persze én is szerettem volna ha feljutunk,föleg a nagy öregek miatt akik éveken keresztül vitték a hátukon a magyar válogatottat,megérdemeltek volna mégegyszer egy A csoportos szereplést!
Nem jött össze, semmi baj,holnap megverjük a Briteket meglesz a bronz,az is szépen csillog egy ilyen erös csoportba!
F.Kapusnak igaza volt,itt a helyünk,itt jó helyen vagyunk!!!Nem jutottunk fennebb,de kise estünk,jövöbe innen kell folytatni,és tanulni fogunk minden meccsböl.
Az utóbbi 20 évbe nagyon sokat fejlödött a magyar hoki,jelzem fejlödött,nem visszaesett!Akkor mi a fészkes fenét akarunk?Stabil A csoportot?Ez még korai!
Talán a következö 20 évben sikerül ha igy fejlödünk tovább!
Addig maradjunk itt,elégedjünk meg ezzel ami van,mert igy is minöségi magyar hokit láthatunk!Persze álmodozni szabad,csak ne lepödjünk meg amikor az ágy sarkába beleütjük a fejünket,és megébredünk!
Hajrá Magyar,és Székely jégkorong!!!

2012.04.20. 08:47:59

@ceu: na, örülök, hogy szar a kedved fostalicska

lmark2 2012.04.20. 09:01:30

srácok én buszke vagyok a csapatra es a 3. v 4. herlyre. nézzétek meg az ukránokat ranglistán elttunk vannak és jelen állás szerint kiesnek.persze lehet hogy végul bentmaradnak de pár éve még az A ban játszottak jovore meg lehet hogy a C ben ehhez hasonlítva ők visszafele mi előre fejlődtunk. egyébként én jobban orulnék ha az ukránok esnének ki és az angolok maradnának mert akkor jovore 1 erős ukrán csapatot elkerulnénk(még ha mos sikerult is megverni őket) és jovore papiron 2 vehetobb csapat lenne az ellenfél.(angol,lengyel) a vb elott az ukránok nem is gondoltak kiesése ,nekunk benne volt a levesbe az is.

lmark2 2012.04.20. 09:12:00

ja és még valami. az ukránoknak a kiesés nem a saját kezukben van a sosuk ha nyenek is.(vagy a mi vagy az angolok kezében van) attol függ ki nyer ott. ha én a saját csapatomnak jot akarnék ha edző lennék hagynám nyerni az angolokat és ezzel kiejteném az ukánokat (nem azért mert bajom van az ukránokkal) hanem mert akkor jővőre nem kell veluk játszani ja és még valami . a világranglista pontok alapján is jobb lenne mert ha bent maradnak akkor jővőre akkár elottuk vagy kozvetlen mogottunk is végezhetnek ha kiesnek sokkal kevesebb pontot kapnak és ezáltal tobb pontott hozhatnánk rajtuk. a japánok ha a mostani vb n elottunk is végeznek a ranglistán nem előznek meg minket.

eszel59 2012.04.20. 09:13:02

"Ábrándozás az élet megrontója,
mely kancsalul festett egekbe néz"
avagy
"Kedv,remények Lillák,
Isten véletek!"

Nem történt semmi különleges, ismét nem tudtuk átlépni az árnyékunkat,viszont biztosan bentmaradtunk.
Holnap kell egy búfelejtő győzelem a britek ellen,hogy ne keserű szájízzel zárjunk,aztán majd jöhetnek az elemzések,anyázások,köpködések,fogaknak csattogtatása,edző és játékosok fikázása,személyeskedés,ivás-kijózanodás-citlingelés-stirgöncölés-muflírozás-elalvás - és egyéb kísérő jelenségek!..

1885* 2012.04.20. 09:24:21

@ceu: te nem vagy ember, + fogalmad nincs a hokiról, ha nem vagy képes észrevenni, hogy pont Kovács és Sikorcin kiemekledően teljesítettek.
Ezt a kommented törlöm, meg kapsz pihenőt is, de nyilván majd a többi nickeden köpködsz még. Beteg vagy, csak gyűlölködni vagy képes.

kapusLaci 2012.04.20. 09:29:00

@1885*: Nem az elsö alkalom hogy hülyeségeket ir!

`durex · https://www.dropbox.com/referrals/NTMzNzQwMDg2OQ?src=global9 2012.04.20. 09:29:39

Szerintem jövőre sokkal nagyobb esélyünk lesz egy francia-olasz kombóval. Kis szerencsével még az ukránok is kieshetnek, ami nagy segítség lehet majd. Hajrá, jövőre megpróbáljuk újra!

2012.04.20. 09:38:38

@`durex: jogos

(csak nehogy mázlijuk legyen, A csoportban akár egy győzelemmel is bent lehet maradni)

szanisz 2012.04.20. 09:43:50

@kanada09: tényleg nem bántásképp, de ha siman ekezetek nelkul írsz, sokkal erthetobb, olvashatobb.

1885* 2012.04.20. 09:52:25

@kapusLaci: tudom, de van amikor az én türelmem is elfogy, főként hogy személyes sértettsége miatt mocskol olyan játékosokat akik egyáltalan nem adtak erre okot.

A KP. fikázoknak még egy utolsó megjegyzésem. Nem akarom védeni, nem vagyok én a védőügyvédje, Szirányi miatt én is háborogtam, viszont egy kicsit érthet a hokihoz, mert legalább kivitte Nikát, Marcit, Sütit, akit a blog szakértői közül sokan itthonhagytak volna, és persze sokan itthonhagyták volna Sikorcint is. Ezen játékosok nélkül most azok tapsikolnának a gyönyörtől akik a kiesésről vizionáltak.

kapusLaci 2012.04.20. 09:55:10

@1885*: Megértlek!Ne azt néz hogy mit ir,hanem hogy ki irja!

1885* 2012.04.20. 09:59:46

@Theutus: NEM TE VAGY A BUNKÓ!!! Egyetértek minden szavaddal, akkor most megint összezárunk?

1885* 2012.04.20. 10:00:56

@kapusLaci: nem tudom, ígyalakult ceu mindig hülyeséget ír, vagy csak fröcsög a gyűlölettől.

szanisz 2012.04.20. 10:01:47

@hüjeliba: jogos. Halkan jegyzem meg, hogy Szirányinál nem blöff a lövés, és olyan lassú fordulásokat mint Sille a második gólnál csinált még nem láttam tőle. Elfért volna.

veghist 2012.04.20. 10:03:35

Vagy én vagyok hülye, vagy a posztolók nagy része néz valamit félre.
IMHO semmi baaj nem volt a hozzáállással, max a legvégén, nem volt rossz a taktika se.
DE
Nekik estünk, és látszott, hogy ezt az osztrák csapatot csak agresszív letámadással lehet megzavarni. Nyertük a párharcokat mentünk mint az atom. A negyedik sor felállt öt az öt ellen.
Idáig mindannyian ugyanazt láttuk.
A második harmadban egyenlítettek az osztrákok de hasonló volt a játék képe egészen kb. a meccs feléig. Akkor kaptuk az emberelőnyöket. Nem tudtunk felállni, bevinni a harmadba. De ez nem bénaság volt, nem lelketlenség, hanem gyorsaság. Aki figyelt, láthatta, hogy azért nem tudjuk bevinni a korongot, azért nem élesebb a játékunk, mert egyre lassúbbak vagyunk, az osztrákok hamarabb érnek oda. A fordítás után látszott, hogy aligha lesz feltámadás, nincs miből. Kevesebb mint huszonnégy órával korábban egy olyan meccset játszottunk, amikor kilencszer voltunk hátrányban, háromszor duplában, ha jól emlékszem. Ez így sok volt. Ment a kocsi ameddig volt benzin, aztán megállt. A második szünetben már arról beszéltünk, ogy sajnos benne van, hogy rettenetesen kikapunk. Szünet után újabb kis fellángolás, de az elemek csak pár percig bírták, és tanúm van rá, hogy a negyedik után mondtam a haveroknak, hogy innen bármennyit fognak lőni. Négyet lőttek. Nem sikerült visszazárni, átkorcsolyáztak rajtunk, a mieinknek lépni alig volt erejük, a támadások, ha voltak, egyéni akciók voltak azoktól, akikben volt még szufla.
Mások gondolom más meccset láttak, nincs ezzel baj.
Lehetett volna bunkerhokit játszani, ki lehetett volna hozni egy kapuslehozós 3:1-re tisztesen. Mi tizenkilencre lapot húztunk. Ez lett.
Nagyon okos volt a lebonyolítás egyébként, ha nálunk lett volna, gondolom szerdán a második meccs lett volna az Osztrák szlovén, aztán másnap este játszottunk volna mi a szlovénekkel... Meg néztem volna azt a meccset otthon vagy semleges pályán.
El kell fogadni, hogy már vannak olyan játékosaink főleg hátvédposzton, akik egyre lassabbak lesznek jövőre is, Sille rutinja elég Ukrajna vagy Japán ellen (és szerintem a britek ellen is) de nem ez ellen a két csapat ellen, Toki tartja magát, reméljük lesz jobb is, de pl. Balu lassúsága szembetűnő volt - Sille-féle rutin nélkül, ebből rengeteg kiállítás adódott, ami felőrölt minket. Csatárposzton nincs ekkora tragédia, de több állóképesség kell, hogy ezeket a helyzeteket megoldjuk.
Én így látom. És szerintem eléggé megverjük a briteket, és helyreáll a világ rendje.

celebesz 2012.04.20. 10:11:56

Én azért azt hittem, keményebben megfekteti majd a válogatottat a generáció-váltás. Ha annyival megússzuk ezt a pár alkalmat, hogy "épp nem jutunk fel", az nekem elég jó!

exL:1 2012.04.20. 10:16:48

@veghist: Szerintem nem kellene megverni a briteket.Tudom mi soha nem taktikázunk,és grál lovagok vagyunk,de lehet most kellene!Köv div1 vbn lesz 2 komoly ellenfelünk a kiesettek közül,ha kikapunk a britektől akkor ukrajna potty.Így 3nehéz ellenfélből marad 2.Könnyebb lenne feljutni.Ukránok nem rosszak,de elcseszték a formaidőzitést és pechjük is volt a vb n nem kicsi.Jövőre biztos jobbak lesznek.Nekünk nagyjából mindegy hogy 3v.4.hely.(max 1 bronzzal kevesebb)

veghist 2012.04.20. 10:29:22

@exL:1: Gondolom szeretnének a japánok is bronzot, és gondolom meg akarják verni az ukránokat. Akkor meg mindegy, ha megverjük a Briteket, ha nem, ezért agyaljuk meg őket. Ezen felül meg nekünk is jól jön a több WR pont. Meg gondolom szépen szeretnének zárni. Negyedszer meg az ukránoktól nem kell pár évig félni... Öregek mint az országút, és mivel vagy tíz évig egyáltalán nem működött náluk semmilyen utánpótlásnevelés, akkora lyuk tátong a számegyenesen, amit nem sejtem, hogy fognak kitölteni.

szanisz 2012.04.20. 10:31:15

@exL:1: Ukránok bezavarhatnak a két A-ból kiesőnek is (Ukrán-olasz?). Szerintem legyen meg a bronz: )

veghist 2012.04.20. 10:36:03

@jegib: Azt mondják, amit én, az osztrák is. Lehet, hogy mégse vagyok olyan hülye.

kapusLaci 2012.04.20. 10:37:38

@szanisz: Az a tisztességes ha minden meccset meg akarunk nyerni,ne taktikázzunk jövöre!Tehát jöhet a bronz!

2012.04.20. 10:40:20

@exL:1: viszont a többi élcsapatnak is lesz két győzelme ellenük... körbeverés esélye meg semmi, aztán ha mi botlunk egy ász csapat ellen, akkor oda a feljutás megint.

HAnonymus 2012.04.20. 10:46:14

Szerintem éktelen nagy hülyeség lenne leadni az angol-meccset. Aztán simán benne van, hogy akkor sem nyerünk, ha egyébként szeretnénk.
Örülök hogy vannak józan vélemények is, (meg tetszik Theutus részeg véleménye is), nem hiszem hogy bármi értelme lenne fanyalogni a feljutás elmaradása miatt.
A pszichológus valószínűleg segítene, a meccsek sorrendjének megváltoztatása segítene, és a @hüjeliba: által leírt dolog megoldása is segítene.
Előbb-utóbb össze kell jöjjön úgy minden, hogy sikerüljön, legalább egyszer.
Igazából nem is olyan rossz kimondani, hogy tegnap este agyonverték a kedvenc csapatom, mert rájöttem, hogy !van egy igazán kedvenc csapatom!, és ráadásul nem a Barcelona meg a Detroit Red Wings, hanem a MAGYAR VÁLOGATOTT! :)

szanisz 2012.04.20. 10:56:40

@HAnonymus: pontosan. Inkább sokszor lent, és néha igazán fent, mint a szürke nyáladzás.

exL:1 2012.04.20. 10:59:00

ex orosz államban mindig lehetnek rejtett tartalékok.Én nem lennék túlzottan szomorú ha az ukránok kiesnének,csak 2ellenfelünk lenne 1év múlva ,nem pedig 3.Gondoljatok bele,ha tegnap ne adj isten olyan eredmény születik,hogy a szlovén -osztráknak tétje van,osztrák szempontból,akkor 99,99999% hogy okosan lejátszották volna egymás közt.Ha megtehetjük,miért ne ejthetnénk ki egy számunkra kellemetlen stílusú ,erős ellenfelet?Az élet nem habostorta elvtársak mondta Őze Lajos:)

csiszi 2012.04.20. 11:03:54

@hüjeliba: Nagyon egyetértek. Egyébként egy figurát hiányoltam előnyben, amikor Sofi beáll a kapu mögé-mellé, Ladányi a sarok elé, és addig passzolgatnak illetve cserélgetik egymás helyét, amíg a hozzájuk közelebbi védő bepipul és kijön rájuk. Na ekkor még1 utolsó passz, Sofi bekorizik a kapu elé és kapásból rálövi.
A szezon elején egy csomó ilyet lőttünk, a legszebbet a Ljubljanának Fehérváron, aztán felhagytunk vele. Pedig nekem úgy tűnt, hogy működik, csak nem volt elég türelmesen megjátszva a trükk, már 2 passz/helycsere után elindult Sofi belülre, amikor a védő még nyugodtan állt a helyén. Pedig ha elég pimaszul csinálják, közvetlen a védő orra előtt, akkor bármilyen Buddha is áll ott, nagyon nehéz nem elindulni és megpróbálni belepiszkálni.

Spigott 2012.04.20. 11:07:54

@csiszi: a japánok ellen eljátszottuk, gól is lett belőle, az osztrákok, szlovének ismerték, nem véletlen, hogy nem rongyoltak ki a sarokba, s hagyták üresen Sofit. Holnap a britek ellen valszeg ismét lesz rá lehetőség

szanisz 2012.04.20. 11:23:26

@exL:1: mivel underdognak számítunk gyakorlatilag bármilyen kieső esetén, szerintem megdobja az esélyeinket egy esetleges körbeverés, amihez jól passzolnak az ukránok. Másrészről olyan szkenárió is lehet, ahol neked van igazad, csak szerintem kisebb valószínűséggel. Lényegében nem tudhatjuk.

tsd 2012.04.20. 11:28:54

Egyébként én is úgy érzem, hogy jövőre nagyobb esélyünk lesz, valahogy a franciákat-olaszokat könnyebb párosnak érzem. Plusz a tények is e mellett szólnak, mint például :a franciákat megvertük náluk (szlovéneket, osztrákokat soha sem), a tavalyi olasz meccse meg végképp egy paraszthajszálon múlt, mezőnyben egyszerűen jobbak voltunk. Szóval ha tart a lineáris fejlődés évről évre (és azt hiszem ebben egyetértünk, hogy tart), plusz pl. tud jönni Kókusz, akkor jövőre jóval sanszosabb lehet a dolog mint idén.

tsd 2012.04.20. 11:33:13

Ráadásul az, hogy ismerjük egymást osztrákokkal-szlovénekkel, jóval inkább hátrány nekünk, úgy tűnik. "Ismeretlen" csapatoknak el lehet adni a szokásos trükköket, stb

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.04.20. 11:38:00

Meghatározó válogatott játékosok csak 53 mérkőzésre vannak hitelesítve szezononként.
Van olyan játékos, aki ezt belátja, de sajnos akadt olyan is, aki nem. Jövőre feljutás veszélye nélkül fiatalíthatunk!

bagyula 2012.04.20. 11:42:00

@exL:1: El vagy tévedve, a szlovénok inkább minket akartak, mint a sogorokat. Eléggé reprezentatív mintára alapozok.

Egyéb hozzászólásom nincs, Kapuslaci, Theutus, hujeliba...egyet értek!

Jövőben meg, ha csak egy lehetőségem lesz, ott leszek! Imádom a csapatmunkat, imádom a szurkolótársakat, imádom az országot amelyik igy kiáll egy újdonsült állampolgárjáert...és a hülye biztonsági embereken és a szar szurkolást stilusukon/zenéjükön kívül nem utálom a szlovénokat sem. Vivat szlovén dürüm kebab! :)

bagyula 2012.04.20. 11:43:00

@bagyula: csapatmunkat=csapatunkat

exL:1 2012.04.20. 11:45:45

@bagyula: Lehet a szlovén szurkolók minket akartak ,dehogy a csapatuk és a vezetőség az osztrákokat az is biztos.

jabka 2012.04.20. 12:16:18

Olyan gyönyörűen indult számunkra ez a vb! Az Ukrajna elleni meccs után, amikor 6 ponttal és 8-2-vel álltunk, azt gondoltam, hogy ez a csapat jobban együtt van mint a szapporói. Biztos nem lehettem a feljutásban, de azért azt nem gondoltam volna, hogy két nap alatt 3-11-gyel leromboljuk, amit addig felépítettünk. Ez a két meccs - különösen a tegnapi - kegyetlenül szíven ütött! Valami történhetett a mieink háza táján hétfő és szerda között, mert erre a két összeomlásra - főleg az első két siker után - egyszerűen nem tudok ésszerű magyarázatot találni.

Skyblue 2012.04.20. 12:25:28

@jabka:
Kedves jabka! A valami tortentre igen egyszeru a valasz: elfaradtunk fizikailag es mentalisan is. Azert az elozo kiirashoz kepest nem kis kulonbseg, hogy Japan es Ukrajna utan nem Litvaniat, Spanyolorszagot, vagy eppen a horvatokat kaptuk. Ket meccsen vertuk viszonylag magabiztosan azt a ket legnehezebb ellenfelet, akiket legyozve Sapporoban feljutottunk. Mi ez, ha nem elorelepes? Es ne varjuk mar el, hogy olyan valogatottak, ahol az elso harom soros hatved cseheknel, szlovakoknal vagy eppen a nemeteknel jatszik hetente kemeny meccseket (Szlovenia), vagy ahol a 6 EBEL csapat ket tamadosorabol (a masik ketto idegenlegios), tehat 12-bol valogatha Viveiros erdemben ilyen sorozatterheles alatt fel tudjuk venni a versenyt!

bagyula 2012.04.20. 12:27:31

@jabka: Pedig szép számmal vannak itt magyarázatok...olvass csak bele a kommentekbe. Pl: A szlovén meccsen kikaptunk, mert csak(kiállítás mizéria, balszerencse, stb) az osztrák meccsre nem volt elég benzin a tankba... Nagyon masszivak voltak az osztrákok, és kvázi beáldozták a japán meccset a mi meccsünkért. Tudták, hogy az utolsó meccset nem kellene megvárni...

1885* 2012.04.20. 12:34:37

@jabka: Kedves Jabka, nem tudom Te mit építettél, amikor a kiderült, hogy nem lesz Levi a kiesésről vizionáltál, olvasd vissza mit kommenteltél akkor, nem csak itt de pláne NSO-n :(
mit nem lehet azon megérteni, hogy a Szlovének meccse annyit kivett a srácokból, hogy a 18 óra nem volt elég a regenerálódásra?

exL:1 2012.04.20. 12:40:22

@jabka: Van magyarázat.Nincs nálam a bölcsesség köve megjegyzem,csak a véleményem irom,mivel én is gondolkodtam már ezen. (de jó is lett volnaaz a kő anno matek órákon)Helyezésben reálisan a helyünkön vagyunk a 3.-4.hely környékén.Mákunk volt hogy a vb elején találkoztunk a japánokkal,akik beragadtak a rajtnál,de azóta egész jól nyomják.Ukránoknál meg szerintem belső gondok,és formaidőzítési problémák vannak.A 2 utóbbi meccsben simán benn volt hogy kikapunk(ez be is következett) no problemo(Vb kezdete előtt azért ott lebegett a kiesés lehetősége is ebben a megváltozott rendszerben)Kiesést megúsztuk,innen már a csapat felszabadultabban játszhatott volna amolyan jutalom játék félét a 2 nagy ellen,de nem tette.Miért? jó ég tudja,találgatni lehet kinek kinek vérmérséklete szerint.Előjött a szokásos magyaros mentalitás,komoly kiélezett helyzetben kakis alsó,gyermeteg hiba hegyek,pech és stb stb(nemcsak a hokira igaz ez,gondolj vissza a fotex bl kiesésére,az hogy történt)...Olaszok ellen tavaly hogy buktunk el itthon?,nem ők nyerték meg,mi nyerettük meg velük a vb-t.Ovis kapus hibák,a végén feleslegesen kiütött korong,emberhátrány és gól.Volán nyert helyzetből,egy 1000sebből vérző gyengébb Ljubljanán nemtudott továbblépni,most a vb-n a szlovének ellen mi ziccereket hagytunk ki 0-0nál,majd 2 hülye kiállítás,és gólok, Osztrákok ellen 2harmadon keresztül jól álltunk,majd jött a már szokásosnak mondható összeomlás,mint 1943ban a keleti fronton.Írtam jóval előbb,hogy a köv.vb re nem ártana psycho doki a csapat mellé,aki mentálisan foglalkozik velük.A pályán nem lehetett látni hogy a kritikus helyzetekben bárki a játékosok közül összefogta volna a csapatot,nemvolt vezér.Az pedig baj,vezér nélkül mindig bukik a csata.Az első sortól sokkal többet vártam a vb-n.Nagyon sok gólt kaptak (éppúgy mint az ebelben)a svéd légió sem volt épp a helyzet magaslatán.A kiegészítő emberek és Bálizs szépen felnőttek a feladathoz 100% ot vagy aközelit nyújtottak,mig a többiek jóval kevesebbet,ha ők is topon lettek volna akkor .... Mégegyszer ,nem a helyezés fáj,mert ez a reality,hanem a 2 feljutó ellen mutatott játék(az hogy osztrákok ellen vezettünk 1 harmadot ,nem számit a végeredményt nézik mindenhol)nekik lőtt 3 gól(nagyon sovány) és a kapott 11(brutál sok)ez fájó,de nagyon.1centivel sem vagyunk az első 2 csapathoz közelebb játékban,és tudásban mint tavaly vagy azelőtt.Sapporói eredményt nagyon megkell becsülni,sokkal jobban mint eddig!

jabka 2012.04.20. 12:43:47

@Skyblue:
@1885*:
@bagyula: Lehet, hogy igazatok van, de én akkor is nagyon szomorú vagyok és próbálom keresni a magyarázatot! Véleményem szerint a magyar sport történetében mindig az volt a legnagyobb probléma, hogy amikor valahol, valaki ellen vesztettünk, akkor mindenki igyekezett elbújdokolni, kussolt és nem beszélték ki őszintén a helyzetet, nem elemezték ki mélyen az okokat, hogy tanuljunk belőle.

2012.04.20. 12:45:47

4 meccs, 140 kapott lövés... sok!

jabka 2012.04.20. 12:46:50

@exL:1: Na ez kb. olyan elemzés féle volt, valami ilyesmit várnék az arra illetékesektől, hogy előre tudjunk lépni! Mert a hibákból mindig lehet és kell is tanulni!

Skyblue 2012.04.20. 12:52:10

A tegnapi hozzaszolasok nagy reszet atolvasva nagyon soknal ugy ereztem, hogy kezd felfele jonni a reggelim... (akinek nem inge ne vegye magara, de akinek van az surgosen vegye fel).
Meg szerencse, hogy Mo-n vannak olyan jegkorongszeretok, mint Halasz Zoli, akik nem csak beszelnek rola, hanem minden tole telhetot meg is tesznek a sportagert, es kepesek normalisan, helyen kezelni a dolgokat.
Meg veletlenul sem szeretnek itt eszt osztani, mert nem az en hataskorom, igy is erot kellett vennem hozza, hogy irjak. Mindenkinek lehet velemenye es kell is, ezzel abszolut semmi gond nincsen, csak neha a talalas, neha a realitasok talajatol valo tejes elszakadas... Kicsit korul kellene nezni, hogy mik a lehetosegeink nekunk, es mondjuk az osztrakoknak, vagy szloveneknek jelenleg. Elorebb tartanak szinte mindenben, ez nem kerdes, de elobb-utobb mar csak a lakossagszambol kiindulva is behozzuk a szloveneket, de ehhez meg ido kell. Nekik van ket NHL-es jatekosuk, es a tobbiek tobbsege is az EBEL-nel magasabban, vagy semminel sem alacsonyabban jegyzett bajnoksagokban jatszik. Nem fogok it kis esszet irni, mindenki nezzen utana a realitasoknak, az hogy mi most itt tartunk az egy kissebfajta csoda, es bizony neha le kell venni sajnos a rozsaszin szemuveget. Nekem sem esett jol az elmult ket meccs, de el kell fogadni, hogy ez van. Elkezdehetjuk mi is keresni a mondva, vagy nem mondvacsinalt felelosoket, csak egyreszt semmi ertelme, masreszt szvsz nem a mi dolgunk. Orulnek, ha mar ott tartanank, hogy csak KP-ben kell keresni a hibat, mert rajta ment el a meccs. Amugy ha valaki, akkor en amugy tenyleg rozsaszin szemuvegben latom a lehetosegeinket, tavaly azt mondtam, hogy 10 even belul stabil A csoportosak leszunk, es 50 even belul vlagbajnoksagot nyerunk A csoportban. Az ora ketyeg, de most is tartom. Az utanpotlassal nem lesz gond, meg akkor sem, ha csak a negyedik vonalban jatszanak, mert akik kulfoldon edzodnek, azokbol jo esellyel A csoportos jatekos valik.
En orulok, hogy kint lehetek, es elvezem a vb minden pillanatat, ha nyerunk azert, ha vesztunk meg azert, mert nem tud soha lelohadni rolam az a bizonyos belso mosoly es orom, amit a sracok eddig szereztek nekem, es minden bizonnyal meg szerezni is fognak sokat. 100 %-ig biztos vagyok benne, hogy a jegkorong sohasem fog odjutni, mint masik nagy kedvencem, a labdarugas. Tobbek kozott azert is mert ugy erzem, akik benne dolgoznak egyreszt ertenek is hozza, masreszt nem vagy nem elsosorban arra mennek, hogy az o zsebuk legyen tele minel tobb vastag boritekkal. Illetve azert is, mert tudom, a fiuk mindig minden kiadnak magukbol a jegen, amit aznap kepesek voltak kihozni magukbol. Ha nnyi sikerult amennyi, es azt is nagyon tudom ertekelni. Szerintem ezert is szerettuk meg nagyon sokat oket. HAJRA MAGYAR HOKI! HAJRA MAGYAROK!

jabka 2012.04.20. 12:53:12

@1885*: Kedves 1885! Tény, hogy időnként voltak hangulatváltozásaim a vb-t megelőzően, de azért márciusban amolyan realista-optimista voltam. Bemásolom ide az akkori álláspontomat, kb. az lehetett nálam a középút: "abka 2012.03.13 08:49:07
@Leon 61: Teljesen egyetértek Veled, nevetséges lenne ha már előre feladnánk az első két hely megszerzésének lehetőségét! Olyan sűrű és kiegyenlített ez az idei mezőny, hogy még akár 9 vagy 10 ponttal is fel lehet jutni! Ám ahhoz, hogy bármi esélyünk legyen, a legjobb 22 hokisunknak kell kiutaznia és ebben Szuper éppúgy benne kell, hogy legyen mint mondjuk Kóger, Hetényi, Vas J. vagy Bartalis. (Palkovics hiányát nagyon sajnálom, de megértem) Azért az mondjuk nevetséges, hogy a közszolgálati média egyik szerkesztősége azért nem küld ki munkatársat a szlovén fővárosba, mert előre eltemet mindenféle esélyt..."

1885* 2012.04.20. 12:54:19

@jabka: én sem vagyok vidám. Szerintem nem Neked vagy nekem kell kielemezni, meg tanulni belőle. Miért gondolod, hogy a csapat nem beszéli meg egymás közt, most nem annak van ideje, hogy nekünk magyarázkodjanak, hanem, hogy a holnapi meccsre koncentráljanak.

jabka 2012.04.20. 12:58:23

@1885*: Persze nincs még itt az ideje a részletes szakmai elemzésnek, de a vb után valamikor feltétlenül igényt tartanék rá, mint 35 éve hokirajongó és a sportágról rendszeresen író és beszélő ember!

1885* 2012.04.20. 13:03:48

@jabka: jó, ez csak egy hsz-ed, az nso-n írtál valami olyat ami totál ledöbbentett, nem keresem elő, ne haragudj.
Az első két meccs után belelkesedtél, azt hitted - mások is - eljött a hokikánaán, hát nem.

jabka 2012.04.20. 13:05:25

Ez a cikk és Primeau nyilatkozata nekem korrektnek tűnik: www.nemzetisport.hu/jegkorong/primeau-voltak-jo-harmadaink-de-ezen-a-szinten-ez-keves-2126759
Most viszont már mennem kell, sziasztok HAJRÁ MAGYAROK ÉS MINDÖRÖKKÉ HAJRÁ MAGYAR HOKI!

1885* 2012.04.20. 13:10:23

@jabka: ebben az esetben jogodban áll és nyilván lehetőséged is lesz megkérdezni az illetékeseket, majd megírni a válaszokat...
Mi meg majd elolvassuk.

a Zamboni nem egy tészta 2012.04.20. 13:13:08

Még egyszer leírnám azt, amit tegnap is. 4 meccs 5 nap alatt az egykori Div 1 elejével. Magyar jégkorongos soha eddig ilyen jellegű tornán nem járt. Én nem tudok fennakadni azon, amit a szlovén és osztrák meccs utolsó harmadában láttunk. Elfáradtunk és ha elfáradtál, ráadásul nincs jelentősége már, nem tudod úgy odatenni magad... Ezek emberek. Ők is mi vagyunk, csak máshol teljesítünk jól vagy kevésbé jól. Mindenki kapott már pofont teljes lendületben és utána megrendült. Aztán összeszedte magát (lásd osztrák első harmad)... aztán megint kapott. Persze Primeaue elkúrta, meg Ocskay liga meg Szirányi, meg Sofi... lehet ezen szőrözni, de a lényeg az, hogy ennyit tudtunk nyújtani. Legyünk rájuk büszkék oszt ennyi.

Szakmai elemzés ilyen módon nem érdekel. Ha KP hibás, elküldik, biztos lett volna kit válogatni, de érdekes módon kedden még mindenki azt mondta, milyen faszán mennek a sorok, milyen jó hogy mindenki gólt lő etc.

DominiKing 2012.04.20. 13:37:38

@Skyblue: @1885*: Ne mondjátok már, hogy aki csalódott a tegnapi meccsen látottakban az a magyar jégkorong ellensége (az alpári stílust nem számítva)! Ne mondjátok, hogy ti ezt a CSAPATOT ilyennek ismertétek meg az elmúlt években! Szerintetek ezek a fiúk csak ennyire képesek? Nem ez a kivétel ami erősíti a szabályt? Ha pedig komolyan gondoljátok, hogy ezek a srácok csak ennyire képesek, akkor szerintem őket sértitek meg. Pont azért kell beszélni róla, hogy ez legközelebb ne forduljon elő (akár már holnap a britek ellen), mert ilyen eddig nem volt jellemző erre a csapatra.
Szerintem a játékosok az öltözőben egymásközt biztosan átbeszélik ennek, az eddigiekhez képest átlagon aluli teljesítménytnek az okait.
Szerintetek az a jó, ha mi szurkolók inkább szemérmesen hallgatunk és a homokba dugjuk a fejünket? (Azoknak a fejét pedig én dugnám a homokba akik ezt különböző sértettség miatt vulgáris módon teszik.)

1885* 2012.04.20. 13:37:39

@jabka: jabka 2012.01.03 09:57:11
Nagyon félek, hogy idén Levi nem tud majd hazajönni a világbajnokságra és akkor bizony a kiesés ellen kell majd küzdenünk

1885* 2012.04.20. 13:43:49

@DominiKing: na bazz, szóval én sértem a srácokat, na ez már tényleg vicc, nem dugom homokba a fejem, de sem mocskolódni, sem eret vágni nem vagyok hajlandó, olvasd el Theutus helyszíni hozzáállását, azt írja, amit írtam Neked tegnap.
Többre képesek szerintem is, mielőtt félreértenél.

komolytalan samu 2012.04.20. 13:53:37

@crosby: Teljesen félrement. Valaki beírta, hogy siki és kovács az ebel első 50-ben volt a pontok alapján. Én csak pontosítottam.

Siki nekem is az egyik legjobb volt a csapatban, Kovács pedig kellemes meglepetés.

@hüjeliba: Köszönöm, remekül bontottad ki a taktikai problémákat. De még ezekkel együtt is úgy érzem, hogy mentálisan bajok vannak. Főleg a szlovén meccsen, de a tegnapi utolsó harmados összeomlásban is.

Egy megjegyzés.

Minden évben elhangzik, hogy fejlődtünk, jobbak vagyunk. Jobbak az Ebelben, többen elit vagy majdnem elit bajnokságokban. És ez igaz. Siki, Bartalis, Hári, Mihály és Sofi csak az elmúlt két-három év újoncai, mind többet tudnak azoknál, akik helyére jöttek (-Palkó).

Az osztrák hoki stagnál, a szlovén, a sikeres ebeles kirajzás kivételével, szintén. A jesenice haldoklik, az olimpia a jól választott légiósok nélkül leginkább ebel alsó lenne.

Van tehát egy, de majdnem két álló célvonal, ami felé, mi a tények és a szakemberek egybehangzó véleménye szerint közelítünk.

Évek óta!

Erre jön két olyan pofon, ami visszarepíti a szurkolót 3-5 évvel ezelőttre, és akár igaza van, akár nincs, a fentiek miatt számon kéri ezt a 3-5 évet. A papíron, játékban és nyilatkozatokban lépegető fejlődést. Amit az eredmények nem igazolnak vissza.

És nocheinmal, nem a győzelmet, csak a minusz egy két gólos vereséget. A véresre izzadt osztrák pólót, a megkönyebbülést Ticar szemében, hogy baz..g de nehéz volt.

Szóval.

DominiKing 2012.04.20. 13:54:22

@1885*: Akkor köztünk nincs vita.
Végül is én @jabka: kommentjét védtem volna, ami így hangzott:
"Lehet, hogy igazatok van, de én akkor is nagyon szomorú vagyok és próbálom keresni a magyarázatot! Véleményem szerint a magyar sport történetében mindig az volt a legnagyobb probléma, hogy amikor valahol, valaki ellen vesztettünk, akkor mindenki igyekezett elbújdokolni, kussolt és nem beszélték ki őszintén a helyzetet, nem elemezték ki mélyen az okokat, hogy tanuljunk belőle."

Skyblue 2012.04.20. 13:55:10

@DominiKing:
Egy szoval nem mondtam, hogy az ellensege, csak szerintem tulontul magasan van nala a lec, ami a realitasokat illeti, vagy esetleg tulsagosan "okos" probal lenni. En szerintem egyszeruen elfaradtak fejben es elsosorban fizikalisan. Amugy KP is ezt nyilatkozta. Nem tudom, hogy miert olyan nehez ezt belatni, vagy legalabb elhinni, es kell tovabbi sulyos okokat keresni?! Mikor volt a valogatottnak ot napon belul negy ilyen komoly ellenfele? Meg Svajcban is volt a meccsek kozott legalabb egy pihenonap. Mi nem volt jellenzo a csapatra eddig? Ezt kerlek fejtsd mar ki kerlek? Es miert sertem meg a fiukkal azzal, ha azt allitom, hogy igen, ilyen sorozatterheles alatt sajnos ennyit tudtak kihozni magukbol?

Skyblue 2012.04.20. 13:57:58

@DominiKing:
Es igen, tobbre kepesek, ha mondjuk egymeccs dontene a feljutasrol, es nem jatszottak volna elotte mar kettot-harmat bitang nehez ellenfelek ellen.

jan8207 2012.04.20. 13:59:58

Ami nagyon kellene, az Budapestre egy erős (legalább EBEL szintű csapat) + az Újváros további fejlődése...
Addig minden, amit a válogatott csinál az inkább a csoda kategóriába tartozik. Ez a 4-1 nem volt olyan reménytelen, mint a korábbiak. A végére meg elfáradtak, van ilyen. Büszke vagyok a csapatra és mindent bele holnap!

RAttila 2012.04.20. 14:04:04

@exL:1: a probléma terítve, most is és az U18 as vb-n is, tehát hamarosan a minihez jutunk a probléma mentén...

De lenne egy kérdésem, ha nem látnánk a játékosok érzelmeit, harcukat, (néhol esetlenségüket) szenvedésiket akkor is szeretnénk ezt a csapatot????

Nézünk NHL meccseket, látunk ott szenvedést, érzelmet, vagy csak 1 rakás fapofát, és esetleg a "cirkusz" kedvéért valami megnyilvánulást (meg beton hokit nyilván).

Sajnos ez van, vagy érzelem, vagy vérprofi hozzáállás.

ha meg vérprofik szeretnénk lenni, oda valamit egészen másként kellene tenni, aminek az eredménye a "kanada09" által leírtak lennének.

nem hiába lett megjegyezve, hoki=életforma, hit.....

komolytalan samu 2012.04.20. 14:04:35

@jan8207: Budapesten valami elcseszett okból nincs rajongói sportbázis. A méretekhez és lehetőségekhez képest leg. Se foci, se hoki, se kézi, se kosár, de az isteni póló meccseire is hányan járnak.

Kiváló phd téma :)

facsipesz 2012.04.20. 14:06:27

Tegnap a 7. góltól kezdve szünetmentesen ment az "óléé". Óriási volt, én már észre sem vettem, hogy nem hagyom abba az éneklést, és szerencsére voltak még ott nem kevesen, akik így tettek.

Imádjuk ezt a csapatot, mert ilyenek és kész. Az ukránok elleni harmadik gólunk utáni érzést lehetetlen leírni, boldog-boldogtalan ölelkezett és üvöltött torkaszakadtából, ezért az élményért mindent képes vagyok megbocsájtani nekik. Ha kell egyáltalán..

Ebben a csoportban az éremszerzés is már álom volt: most egy meccsre vagyunk tőle. Holnap kiszurkoljuk, és kész.

veghist 2012.04.20. 14:07:45

@DominiKing: Nem, csak éppen félreérted, mi történt a pályán. Ez nem mentális dolog volt, hanem fizikai. Ha ezt nem fogod fel, akkor innen tényleg nem jutunk tovább.

jan8207 2012.04.20. 14:09:58

@komolytalan samu: Tudom, de megfelelő csapat esetén kezdetben a hokiszeretőket oda is el lehetcsábítani (Úlpest, Fradi...) és jönnének a "divatszurklók" is. Egy kis idő után kinőne valami. Szerintem sok kezdetben divatszurkolónak titulált üvöltött teli torokból a héten...

veghist 2012.04.20. 14:11:50

@komolytalan samu: Lehetett volna tisztes vereségre játszani. Lehetett volna kis különbség. Mi megpróbáltunk nyerni. Amíg volt kraft ment, aztán amikor már nem mentek a lábak, végünk volt. Én itt úgy látom, hogy jó volt így. És ez tegnap nem mentális dolog volt akartak menni, csak már nem ment.

veghist 2012.04.20. 14:13:24

@jan8207: Kéne tényleg van rá 2-3 milliárdod?

veghist 2012.04.20. 14:17:05

@komolytalan samu: Samu olvaslak, de ne haragudj, ha ennyi jut az eszedbe...
OK. Higgadtan. Mondj Magyarországon egy olyan várost, aminek 23 kerülete van, és se a város se a kerületei gyakorlatilag egy megveszekedett fillért se fordítanak sportra, se pénzzel, se bérleti díj kedvezménnyel se semmivel...
Szabad a gazda?

veghist 2012.04.20. 14:18:06

@facsipesz: +1
Lehet, hogy tévében más látszott.

komolytalan samu 2012.04.20. 14:30:22

@veghist: Az első mondatodat bevallom nem tudtam teljesen dekódolni. :)

Igen, abszolút jogos. A főváros és a kerületek forrásharcában elveszik a sport. A jó kezdeményezések nagyrészt ezért, megrekednek, nem tudnak tovább fejlődni. Valóban.

Én csak elmélkedés szintjén meggondolnám a kerületi rendszer felaprózottságát is oknak.

Egy újpest, ferencvárosi önkormányzat ma már szerintem kevés egy tőkeigényes profi csapatsport akár részleges finanszírozására is. + jelentősen csökkent a kerületi identitás is.

Én viszont arra utaltam, hogy Fővárosunkban az emberek a sportot egyébként sem tekintik szórakozásnak, az alacsony nézőszámok pedig eleve meghatározzák egy klub fejlődési lehetőségeit. Miért költsön egy kerületi polgármester 100 milliókat, ha azzal közvetlenül pár száz, közvetve 1-2 ezer embert ér el. Politikailag nem kifizetődő.

veghist 2012.04.20. 14:34:04

@komolytalan samu: A fehérvári nézők, meg a bérletesek fele is budapesti. Nem a kereslet a baj, hanem a kínálat hiánya, ahhoz meg pénz kéne, meg stadion...

tiz2 (törölt) 2012.04.20. 14:48:11

Kollégám szokta mondani, hogy tíz év tapasztalatot tíz év alatt lehet megszerezni. A magyar jégkorong újra és újra ismeretlen területekre téved, folyamatosan gyűjti a tapasztalatokat. Teljesen rendben van, hogy a tanulási folyamatban vannak zakók is.

Azt látnunk kell, hogy - mint azt sokan írták más - az ilyen jellegű csúcsterhelés újdonság. Most megtanultuk például azt, hogy itt már nem lehet "büntetlenül" szabálytalankodni, az ebből eredő fáradtság legyőzi a csapatot.

Én is szomorú voltam tegnap este, de ki nem. Viszont történtekért lehúzni a csapatot vagy bármely tagját szerintem nem "joga" a szurkolónak.

Aki pedig Sikit kritizálta, legalább annyi tartás legyen benne, hogy elismeri a mostani teljesítményét.

komolytalan samu 2012.04.20. 14:51:41

@veghist: szerintem a jó válasz erre iszonyat komplikált. Lehet hogy elsősorban kínálati a probléma gyökere, de messze bonyolultabb a forráshiánynál. A kerület-főváros forrásharc, identitásvesztés?, kerület-méret probléma, mind csak rész okai. Sőt, a fővárosi klubbok ezen felül még a nagypolitika játszótere is.

Tegyük fel, a Ferencvárosi önkormányzat Eu-s állami és TAO-s pénzeket sikeresen összegereblyézne egy új 2, vagy akár 5-6 ezres stadionhoz (Mert hosszú távon annak lenne inkább értelme). Keresztülvinni az önkormányzaton, átlobbizni az államon, privát támogatókat megnyerni. Miközben a források bizonytalanok, a nagypolitika erőviszonyaitól függenek. A politikai haszon pedig rövid távon kicsi (ezt sajna bele kell számolni) és csak hosszú évek, de inkább egy évtized alatt fordulhat termőre, azaz juthat Ebel szintre a csapat.

És ez most csak kibickedés, felszínkapargatás, nem értek a témához. Ha valakinek van rálátása, érdekelne.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.04.20. 14:56:31

@hüjeliba: Igen, ez a hozzászólás fedi talán leginkább a valóságot a taktika elhibázását illetően. Nade mi a magyarázat arra, hogy a második harmadban kifejezetten passzivitiztünk? Erőt gyűjtöttünk volna a harmadikra, csak az osztrákok méginkább? Én szívesebben láttam volna egy kevésbé taktikus, de szívvel-lélekkel hajtó válgoatottat a szlovénok és az osztrákok ellen!

mannisenmaki_ 2012.04.20. 14:59:15

@veghist: Ezt a fehérvári nézős dolgot már írta más is. Van erre reprezentatív mintád? Nagyon csodálkoznék, ha igazad lenne.

DominiKing 2012.04.20. 15:02:55

@Skyblue: @veghist: Szeretem az értelmes vitát és akkor már adtatok is egy választ. Elfáradtunk. Ez jó, mert ezen lehet segíteni. A fizikai felkészülés még mindig könnyebb, mint megtanulni jégkorongozni. De azért az osztrákok sem a szanatóriumból jöttek a meccsre! Szörnyű volt nézni, hogy az utolsó percekben öten álltunk a kapunk előtt és nemhogy arrébb tudtunk volna korcsolyázni, hanem még a botot sem tudtuk megemelni. És akkor pedig nagyon aktuális @RAttila:
mondata "hoki=életforma, hit..... "
És a britek ellen sem kívánok mást, csakhogy szívüket-lelküket tegyék ki és "haljanak" meg a pályán (mert az osztrákok ellen ez nem a szó átvitt értelmében majdnem megtörtént).
Hajrá magyarok!

kerusz 2012.04.20. 16:00:33

@tsd: miért, milyen a vereség mikéntje?

facsipesz 2012.04.20. 18:13:18

A "tragédia" után ezek a szösszenetek születtek, ezek alapján a kint lévő szurkolók szerint azért nem volt ez a jégkorong Irapuato-ja:

"Schnitzelt nem eszek soha,
Schnitzelt nem eszek soha,
Eszek inkább lecsót, eszek inkább lecsót,
De Schnitzelt nem eszek soha."

"Ki nem ugrál Ferenc Jóska, hejj, hejj!"

igyalakult 2012.04.20. 19:41:00

de hogy faradunk nem volt osszeteve ez a csapat nekem egy pozitivemlekm maradt bailzs bence

jabka 2012.04.20. 20:06:58

@DominiKing: Köszönöm szépen, hogy egyetértesz velem és mellém álltál! Igencsak jól esett!

DominiKing 2012.04.20. 21:23:44

@jabka: Ez mindössze azért volt, mert abban a hozzászólásodban semmi kivetni valót nem találtam.

zsozsi68 2012.04.21. 09:03:26

@bagyula: A csapatmunkát is lehet szeretni :-)

vaze 2012.04.21. 11:57:34

Hát, szerintem a kommentelok többsége bizony bekaphatja a vereres lofaszt, az a baj, hogy a ladanyi-interju alapján úgy tűnik, hogy a játékosok is olvassák ezt a szemetet, ami itt megy. Hokikomment=legalja.hu+szanalmas.hu. Tisztelet a kivételeknek, akik lehet hogy a látszat ellenére a többség

JámborMalac 2012.04.21. 12:23:38

@vaze:
+1

érthető, h miért lett megszüntetve a blogon a kommentelés..:(((

1885* 2012.04.21. 12:25:04

@vaze: bennem is felmerült a gyanú, hogy vagy itt vagy az nso-n olvasták :(
Én biztos vagyok benne, hogy a TÖBBSÉG BÜSZKE A FIÚKRA ÉS DRUKKOLUNK A BRONZÉRT!!!
p.s. lehet a lóf@szozásért illett volna törölnöm ezt a hozzászólást, de 1-er értek a mondani valóddal.

Uteapu 2012.04.21. 13:44:10

@1885*: Persze, hogy olvassák. A fontos, ami a helyszínen van, ott viszont a szeretet, úgy hiszem, tapintható közelségben van.
süti beállítások módosítása