Ausztria–Magyarország 7-2 2012.04.19 19:18 F.Kapus
Ausztria–Magyarország 7-2
2012.04.19. 19:42: Grumpy
206 komment
Címkék: magyarország vb ausztria világbajnokság válogatott
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr164461700
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
hüjeliba 2012.04.20. 08:21:43
Miért nem bírtuk, miért fáradtunk el, miért nem a negyedik sor ment, miért nem ment Ladányinak, Sofinak, miért variált Primeau ,ha az előző meccseken jól mentünk, stb stb.
Nincs abban semmi titok, hogy kék vonalas bombázó védőből biza nekünk nincs, Tokaji szokta ezt magára venni, de ezen szinten ő már nem elég hatékony, ez a poszt lukas és kész.
A szlovéneknél van kapásból három Gregoics, Kranjc,Robar, az ukránoknál ott van Pobedonoscev,Litkijevics, (mekkora mázli ,hogy ők pont előttünk játszottak) az osztrákoknak Tratting, Unterluggauer.
Minden edző azzal főz ami van. A volánban ezt úgy oldotta meg, hogy Mihály a 3.-dik sorból lép fel az elsőbe, Vas meg másik oldalon, a középszakaszban Joe a negyedikből a másodikba.
A vb. előtt is ez volt a képlet Mihály alapjátékban 3. sor, de kiderült Bartalis jobban illik Szikiék mellé, így Mihály 2. sorozott, mert mégiscsak az alapjátékból van több egy mérkőzésen. Baj ott van, ha az előny első perce nem gól akkor a 2. előnyös sorba kell valaki Mihály helyett célszerűen a 4.ből, vagy a 3. sort kell alkalmazni.
A pech az ,hogy épp a két rangadóra jött elő a orosz és a lett főbírából és vonalzóiból a hokioktató, a szabályos védekezésről, így szépen szétfújták mindkét meccset, alig volt alapjáték, mi meg kénytelenek voltunk előny-hátárny játékot összekeverve, folyamatosan játszani, látszott, ha legalább 5 percig van 5-5 elleni játék vissza jövünk a meccsbe, de ennyit fejben tartani, nem lehet huzamos ideig.
Ahhoz hogy a Ladányi-Sofi előnyjáték működjön, muszáj, hogy hitelesnek tűnjön a kék vonalas játékos, mert az életben nem nyitják ki a védekező négyszöget és nincs tér beadni kapásra, vagy kilőni a ficakot.
Szerencsére a Japánok és az Ukránok azt nem tudták , Ladányi oldalán a vissza passz inkább csak blöff, nem úgy mint a másik két gárda, ahol szinte ezzel kezdődik a csapatértekezés, erre lépte azt Primeau ,hogy Ladányi menjen át Mihály oldalára hátha úgy összekavarjuk fejüket, most nem sikerült.
Ergo aki a jövőben fiatal védőként alapember szeretne lenni annak minden nap edzés után ott kell maradni gyakorolni 1-2 órát és a kék vonalról meglőni a kaput elemi erővel.
Nincs abban semmi titok, hogy kék vonalas bombázó védőből biza nekünk nincs, Tokaji szokta ezt magára venni, de ezen szinten ő már nem elég hatékony, ez a poszt lukas és kész.
A szlovéneknél van kapásból három Gregoics, Kranjc,Robar, az ukránoknál ott van Pobedonoscev,Litkijevics, (mekkora mázli ,hogy ők pont előttünk játszottak) az osztrákoknak Tratting, Unterluggauer.
Minden edző azzal főz ami van. A volánban ezt úgy oldotta meg, hogy Mihály a 3.-dik sorból lép fel az elsőbe, Vas meg másik oldalon, a középszakaszban Joe a negyedikből a másodikba.
A vb. előtt is ez volt a képlet Mihály alapjátékban 3. sor, de kiderült Bartalis jobban illik Szikiék mellé, így Mihály 2. sorozott, mert mégiscsak az alapjátékból van több egy mérkőzésen. Baj ott van, ha az előny első perce nem gól akkor a 2. előnyös sorba kell valaki Mihály helyett célszerűen a 4.ből, vagy a 3. sort kell alkalmazni.
A pech az ,hogy épp a két rangadóra jött elő a orosz és a lett főbírából és vonalzóiból a hokioktató, a szabályos védekezésről, így szépen szétfújták mindkét meccset, alig volt alapjáték, mi meg kénytelenek voltunk előny-hátárny játékot összekeverve, folyamatosan játszani, látszott, ha legalább 5 percig van 5-5 elleni játék vissza jövünk a meccsbe, de ennyit fejben tartani, nem lehet huzamos ideig.
Ahhoz hogy a Ladányi-Sofi előnyjáték működjön, muszáj, hogy hitelesnek tűnjön a kék vonalas játékos, mert az életben nem nyitják ki a védekező négyszöget és nincs tér beadni kapásra, vagy kilőni a ficakot.
Szerencsére a Japánok és az Ukránok azt nem tudták , Ladányi oldalán a vissza passz inkább csak blöff, nem úgy mint a másik két gárda, ahol szinte ezzel kezdődik a csapatértekezés, erre lépte azt Primeau ,hogy Ladányi menjen át Mihály oldalára hátha úgy összekavarjuk fejüket, most nem sikerült.
Ergo aki a jövőben fiatal védőként alapember szeretne lenni annak minden nap edzés után ott kell maradni gyakorolni 1-2 órát és a kék vonalról meglőni a kaput elemi erővel.
2012.04.20. 08:24:31
Nos, ha itthon játszanánk, az 5. meccsre lehetne lekötni a legerősebb ellenfelet, aminek lehet már tétje sem lesz... lásd a szombati osztrák-szlovén meccset.
2012.04.20. 08:27:20
Itt csak siker vagy kudarc létezik, ez kudarc Primó mester! Ahogyan a PO kiesés is az volt! Vegye a kalapját és pislogjon otthon!
milano69 2012.04.20. 08:35:21
Remelem hogy jovore Sille otthon marad!
ceu 2012.04.20. 08:40:11
na bocs nem irok tobbet mert indulok haza nekem ebbol ennyi volt
kapusLaci 2012.04.20. 08:41:43
Elfáradtunk!!!
A Szlovénok elleni meccs kivette belölünk a szusszot,rengeteg kiállitás,18 óra mulva meccs,ezen a meccsen kitették a fiuk a lelküket is.Valójában szerencsénk se volt semmi nem jött össze.
Az Osztrákok ellen 1 harmad jó volt,utánna kiment a szussz,ennyire voltunk képesek,de nem az akaraton mult.Báliszon is látszott a fáradtság,na meg védelem nélkül a kapus nem kapus,sajnos segitség nélkül maradt.
Ukrajnát,Japánt megvertük,mindenki álmodozott,én csak reménykedtem,igy nekem nem olyan nagy a csalódás.
Persze én is szerettem volna ha feljutunk,föleg a nagy öregek miatt akik éveken keresztül vitték a hátukon a magyar válogatottat,megérdemeltek volna mégegyszer egy A csoportos szereplést!
Nem jött össze, semmi baj,holnap megverjük a Briteket meglesz a bronz,az is szépen csillog egy ilyen erös csoportba!
F.Kapusnak igaza volt,itt a helyünk,itt jó helyen vagyunk!!!Nem jutottunk fennebb,de kise estünk,jövöbe innen kell folytatni,és tanulni fogunk minden meccsböl.
Az utóbbi 20 évbe nagyon sokat fejlödött a magyar hoki,jelzem fejlödött,nem visszaesett!Akkor mi a fészkes fenét akarunk?Stabil A csoportot?Ez még korai!
Talán a következö 20 évben sikerül ha igy fejlödünk tovább!
Addig maradjunk itt,elégedjünk meg ezzel ami van,mert igy is minöségi magyar hokit láthatunk!Persze álmodozni szabad,csak ne lepödjünk meg amikor az ágy sarkába beleütjük a fejünket,és megébredünk!
Hajrá Magyar,és Székely jégkorong!!!
A Szlovénok elleni meccs kivette belölünk a szusszot,rengeteg kiállitás,18 óra mulva meccs,ezen a meccsen kitették a fiuk a lelküket is.Valójában szerencsénk se volt semmi nem jött össze.
Az Osztrákok ellen 1 harmad jó volt,utánna kiment a szussz,ennyire voltunk képesek,de nem az akaraton mult.Báliszon is látszott a fáradtság,na meg védelem nélkül a kapus nem kapus,sajnos segitség nélkül maradt.
Ukrajnát,Japánt megvertük,mindenki álmodozott,én csak reménykedtem,igy nekem nem olyan nagy a csalódás.
Persze én is szerettem volna ha feljutunk,föleg a nagy öregek miatt akik éveken keresztül vitték a hátukon a magyar válogatottat,megérdemeltek volna mégegyszer egy A csoportos szereplést!
Nem jött össze, semmi baj,holnap megverjük a Briteket meglesz a bronz,az is szépen csillog egy ilyen erös csoportba!
F.Kapusnak igaza volt,itt a helyünk,itt jó helyen vagyunk!!!Nem jutottunk fennebb,de kise estünk,jövöbe innen kell folytatni,és tanulni fogunk minden meccsböl.
Az utóbbi 20 évbe nagyon sokat fejlödött a magyar hoki,jelzem fejlödött,nem visszaesett!Akkor mi a fészkes fenét akarunk?Stabil A csoportot?Ez még korai!
Talán a következö 20 évben sikerül ha igy fejlödünk tovább!
Addig maradjunk itt,elégedjünk meg ezzel ami van,mert igy is minöségi magyar hokit láthatunk!Persze álmodozni szabad,csak ne lepödjünk meg amikor az ágy sarkába beleütjük a fejünket,és megébredünk!
Hajrá Magyar,és Székely jégkorong!!!
2012.04.20. 08:47:59
@ceu: na, örülök, hogy szar a kedved fostalicska
lmark2 2012.04.20. 09:01:30
srácok én buszke vagyok a csapatra es a 3. v 4. herlyre. nézzétek meg az ukránokat ranglistán elttunk vannak és jelen állás szerint kiesnek.persze lehet hogy végul bentmaradnak de pár éve még az A ban játszottak jovore meg lehet hogy a C ben ehhez hasonlítva ők visszafele mi előre fejlődtunk. egyébként én jobban orulnék ha az ukránok esnének ki és az angolok maradnának mert akkor jovore 1 erős ukrán csapatot elkerulnénk(még ha mos sikerult is megverni őket) és jovore papiron 2 vehetobb csapat lenne az ellenfél.(angol,lengyel) a vb elott az ukránok nem is gondoltak kiesése ,nekunk benne volt a levesbe az is.
lmark2 2012.04.20. 09:12:00
ja és még valami. az ukránoknak a kiesés nem a saját kezukben van a sosuk ha nyenek is.(vagy a mi vagy az angolok kezében van) attol függ ki nyer ott. ha én a saját csapatomnak jot akarnék ha edző lennék hagynám nyerni az angolokat és ezzel kiejteném az ukánokat (nem azért mert bajom van az ukránokkal) hanem mert akkor jővőre nem kell veluk játszani ja és még valami . a világranglista pontok alapján is jobb lenne mert ha bent maradnak akkor jővőre akkár elottuk vagy kozvetlen mogottunk is végezhetnek ha kiesnek sokkal kevesebb pontot kapnak és ezáltal tobb pontott hozhatnánk rajtuk. a japánok ha a mostani vb n elottunk is végeznek a ranglistán nem előznek meg minket.
eszel59 2012.04.20. 09:13:02
"Ábrándozás az élet megrontója,
mely kancsalul festett egekbe néz"
avagy
"Kedv,remények Lillák,
Isten véletek!"
Nem történt semmi különleges, ismét nem tudtuk átlépni az árnyékunkat,viszont biztosan bentmaradtunk.
Holnap kell egy búfelejtő győzelem a britek ellen,hogy ne keserű szájízzel zárjunk,aztán majd jöhetnek az elemzések,anyázások,köpködések,fogaknak csattogtatása,edző és játékosok fikázása,személyeskedés,ivás-kijózanodás-citlingelés-stirgöncölés-muflírozás-elalvás - és egyéb kísérő jelenségek!..
mely kancsalul festett egekbe néz"
avagy
"Kedv,remények Lillák,
Isten véletek!"
Nem történt semmi különleges, ismét nem tudtuk átlépni az árnyékunkat,viszont biztosan bentmaradtunk.
Holnap kell egy búfelejtő győzelem a britek ellen,hogy ne keserű szájízzel zárjunk,aztán majd jöhetnek az elemzések,anyázások,köpködések,fogaknak csattogtatása,edző és játékosok fikázása,személyeskedés,ivás-kijózanodás-citlingelés-stirgöncölés-muflírozás-elalvás - és egyéb kísérő jelenségek!..
1885* 2012.04.20. 09:24:21
@ceu: te nem vagy ember, + fogalmad nincs a hokiról, ha nem vagy képes észrevenni, hogy pont Kovács és Sikorcin kiemekledően teljesítettek.
Ezt a kommented törlöm, meg kapsz pihenőt is, de nyilván majd a többi nickeden köpködsz még. Beteg vagy, csak gyűlölködni vagy képes.
Ezt a kommented törlöm, meg kapsz pihenőt is, de nyilván majd a többi nickeden köpködsz még. Beteg vagy, csak gyűlölködni vagy képes.
`durex · https://www.dropbox.com/referrals/NTMzNzQwMDg2OQ?src=global9 2012.04.20. 09:29:39
Szerintem jövőre sokkal nagyobb esélyünk lesz egy francia-olasz kombóval. Kis szerencsével még az ukránok is kieshetnek, ami nagy segítség lehet majd. Hajrá, jövőre megpróbáljuk újra!
2012.04.20. 09:38:04
@kapusLaci: nem jogos
2012.04.20. 09:38:38
@`durex: jogos
(csak nehogy mázlijuk legyen, A csoportban akár egy győzelemmel is bent lehet maradni)
(csak nehogy mázlijuk legyen, A csoportban akár egy győzelemmel is bent lehet maradni)
szanisz 2012.04.20. 09:43:50
@kanada09: tényleg nem bántásképp, de ha siman ekezetek nelkul írsz, sokkal erthetobb, olvashatobb.
1885* 2012.04.20. 09:52:25
@kapusLaci: tudom, de van amikor az én türelmem is elfogy, főként hogy személyes sértettsége miatt mocskol olyan játékosokat akik egyáltalan nem adtak erre okot.
A KP. fikázoknak még egy utolsó megjegyzésem. Nem akarom védeni, nem vagyok én a védőügyvédje, Szirányi miatt én is háborogtam, viszont egy kicsit érthet a hokihoz, mert legalább kivitte Nikát, Marcit, Sütit, akit a blog szakértői közül sokan itthonhagytak volna, és persze sokan itthonhagyták volna Sikorcint is. Ezen játékosok nélkül most azok tapsikolnának a gyönyörtől akik a kiesésről vizionáltak.
A KP. fikázoknak még egy utolsó megjegyzésem. Nem akarom védeni, nem vagyok én a védőügyvédje, Szirányi miatt én is háborogtam, viszont egy kicsit érthet a hokihoz, mert legalább kivitte Nikát, Marcit, Sütit, akit a blog szakértői közül sokan itthonhagytak volna, és persze sokan itthonhagyták volna Sikorcint is. Ezen játékosok nélkül most azok tapsikolnának a gyönyörtől akik a kiesésről vizionáltak.
1885* 2012.04.20. 09:59:46
@Theutus: NEM TE VAGY A BUNKÓ!!! Egyetértek minden szavaddal, akkor most megint összezárunk?
1885* 2012.04.20. 10:00:56
@kapusLaci: nem tudom, ígyalakult ceu mindig hülyeséget ír, vagy csak fröcsög a gyűlölettől.
szanisz 2012.04.20. 10:01:47
@hüjeliba: jogos. Halkan jegyzem meg, hogy Szirányinál nem blöff a lövés, és olyan lassú fordulásokat mint Sille a második gólnál csinált még nem láttam tőle. Elfért volna.
veghist 2012.04.20. 10:03:35
Vagy én vagyok hülye, vagy a posztolók nagy része néz valamit félre.
IMHO semmi baaj nem volt a hozzáállással, max a legvégén, nem volt rossz a taktika se.
DE
Nekik estünk, és látszott, hogy ezt az osztrák csapatot csak agresszív letámadással lehet megzavarni. Nyertük a párharcokat mentünk mint az atom. A negyedik sor felállt öt az öt ellen.
Idáig mindannyian ugyanazt láttuk.
A második harmadban egyenlítettek az osztrákok de hasonló volt a játék képe egészen kb. a meccs feléig. Akkor kaptuk az emberelőnyöket. Nem tudtunk felállni, bevinni a harmadba. De ez nem bénaság volt, nem lelketlenség, hanem gyorsaság. Aki figyelt, láthatta, hogy azért nem tudjuk bevinni a korongot, azért nem élesebb a játékunk, mert egyre lassúbbak vagyunk, az osztrákok hamarabb érnek oda. A fordítás után látszott, hogy aligha lesz feltámadás, nincs miből. Kevesebb mint huszonnégy órával korábban egy olyan meccset játszottunk, amikor kilencszer voltunk hátrányban, háromszor duplában, ha jól emlékszem. Ez így sok volt. Ment a kocsi ameddig volt benzin, aztán megállt. A második szünetben már arról beszéltünk, ogy sajnos benne van, hogy rettenetesen kikapunk. Szünet után újabb kis fellángolás, de az elemek csak pár percig bírták, és tanúm van rá, hogy a negyedik után mondtam a haveroknak, hogy innen bármennyit fognak lőni. Négyet lőttek. Nem sikerült visszazárni, átkorcsolyáztak rajtunk, a mieinknek lépni alig volt erejük, a támadások, ha voltak, egyéni akciók voltak azoktól, akikben volt még szufla.
Mások gondolom más meccset láttak, nincs ezzel baj.
Lehetett volna bunkerhokit játszani, ki lehetett volna hozni egy kapuslehozós 3:1-re tisztesen. Mi tizenkilencre lapot húztunk. Ez lett.
Nagyon okos volt a lebonyolítás egyébként, ha nálunk lett volna, gondolom szerdán a második meccs lett volna az Osztrák szlovén, aztán másnap este játszottunk volna mi a szlovénekkel... Meg néztem volna azt a meccset otthon vagy semleges pályán.
El kell fogadni, hogy már vannak olyan játékosaink főleg hátvédposzton, akik egyre lassabbak lesznek jövőre is, Sille rutinja elég Ukrajna vagy Japán ellen (és szerintem a britek ellen is) de nem ez ellen a két csapat ellen, Toki tartja magát, reméljük lesz jobb is, de pl. Balu lassúsága szembetűnő volt - Sille-féle rutin nélkül, ebből rengeteg kiállítás adódott, ami felőrölt minket. Csatárposzton nincs ekkora tragédia, de több állóképesség kell, hogy ezeket a helyzeteket megoldjuk.
Én így látom. És szerintem eléggé megverjük a briteket, és helyreáll a világ rendje.
IMHO semmi baaj nem volt a hozzáállással, max a legvégén, nem volt rossz a taktika se.
DE
Nekik estünk, és látszott, hogy ezt az osztrák csapatot csak agresszív letámadással lehet megzavarni. Nyertük a párharcokat mentünk mint az atom. A negyedik sor felállt öt az öt ellen.
Idáig mindannyian ugyanazt láttuk.
A második harmadban egyenlítettek az osztrákok de hasonló volt a játék képe egészen kb. a meccs feléig. Akkor kaptuk az emberelőnyöket. Nem tudtunk felállni, bevinni a harmadba. De ez nem bénaság volt, nem lelketlenség, hanem gyorsaság. Aki figyelt, láthatta, hogy azért nem tudjuk bevinni a korongot, azért nem élesebb a játékunk, mert egyre lassúbbak vagyunk, az osztrákok hamarabb érnek oda. A fordítás után látszott, hogy aligha lesz feltámadás, nincs miből. Kevesebb mint huszonnégy órával korábban egy olyan meccset játszottunk, amikor kilencszer voltunk hátrányban, háromszor duplában, ha jól emlékszem. Ez így sok volt. Ment a kocsi ameddig volt benzin, aztán megállt. A második szünetben már arról beszéltünk, ogy sajnos benne van, hogy rettenetesen kikapunk. Szünet után újabb kis fellángolás, de az elemek csak pár percig bírták, és tanúm van rá, hogy a negyedik után mondtam a haveroknak, hogy innen bármennyit fognak lőni. Négyet lőttek. Nem sikerült visszazárni, átkorcsolyáztak rajtunk, a mieinknek lépni alig volt erejük, a támadások, ha voltak, egyéni akciók voltak azoktól, akikben volt még szufla.
Mások gondolom más meccset láttak, nincs ezzel baj.
Lehetett volna bunkerhokit játszani, ki lehetett volna hozni egy kapuslehozós 3:1-re tisztesen. Mi tizenkilencre lapot húztunk. Ez lett.
Nagyon okos volt a lebonyolítás egyébként, ha nálunk lett volna, gondolom szerdán a második meccs lett volna az Osztrák szlovén, aztán másnap este játszottunk volna mi a szlovénekkel... Meg néztem volna azt a meccset otthon vagy semleges pályán.
El kell fogadni, hogy már vannak olyan játékosaink főleg hátvédposzton, akik egyre lassabbak lesznek jövőre is, Sille rutinja elég Ukrajna vagy Japán ellen (és szerintem a britek ellen is) de nem ez ellen a két csapat ellen, Toki tartja magát, reméljük lesz jobb is, de pl. Balu lassúsága szembetűnő volt - Sille-féle rutin nélkül, ebből rengeteg kiállítás adódott, ami felőrölt minket. Csatárposzton nincs ekkora tragédia, de több állóképesség kell, hogy ezeket a helyzeteket megoldjuk.
Én így látom. És szerintem eléggé megverjük a briteket, és helyreáll a világ rendje.
celebesz 2012.04.20. 10:11:56
Én azért azt hittem, keményebben megfekteti majd a válogatottat a generáció-váltás. Ha annyival megússzuk ezt a pár alkalmat, hogy "épp nem jutunk fel", az nekem elég jó!
exL:1 2012.04.20. 10:16:48
@veghist: Szerintem nem kellene megverni a briteket.Tudom mi soha nem taktikázunk,és grál lovagok vagyunk,de lehet most kellene!Köv div1 vbn lesz 2 komoly ellenfelünk a kiesettek közül,ha kikapunk a britektől akkor ukrajna potty.Így 3nehéz ellenfélből marad 2.Könnyebb lenne feljutni.Ukránok nem rosszak,de elcseszték a formaidőzitést és pechjük is volt a vb n nem kicsi.Jövőre biztos jobbak lesznek.Nekünk nagyjából mindegy hogy 3v.4.hely.(max 1 bronzzal kevesebb)
veghist 2012.04.20. 10:29:22
@exL:1: Gondolom szeretnének a japánok is bronzot, és gondolom meg akarják verni az ukránokat. Akkor meg mindegy, ha megverjük a Briteket, ha nem, ezért agyaljuk meg őket. Ezen felül meg nekünk is jól jön a több WR pont. Meg gondolom szépen szeretnének zárni. Negyedszer meg az ukránoktól nem kell pár évig félni... Öregek mint az országút, és mivel vagy tíz évig egyáltalán nem működött náluk semmilyen utánpótlásnevelés, akkora lyuk tátong a számegyenesen, amit nem sejtem, hogy fognak kitölteni.
szanisz 2012.04.20. 10:31:15
@exL:1: Ukránok bezavarhatnak a két A-ból kiesőnek is (Ukrán-olasz?). Szerintem legyen meg a bronz: )
veghist 2012.04.20. 10:36:03
@jegib: Azt mondják, amit én, az osztrák is. Lehet, hogy mégse vagyok olyan hülye.
kapusLaci 2012.04.20. 10:37:38
@szanisz: Az a tisztességes ha minden meccset meg akarunk nyerni,ne taktikázzunk jövöre!Tehát jöhet a bronz!
2012.04.20. 10:40:20
@exL:1: viszont a többi élcsapatnak is lesz két győzelme ellenük... körbeverés esélye meg semmi, aztán ha mi botlunk egy ász csapat ellen, akkor oda a feljutás megint.
HAnonymus 2012.04.20. 10:46:14
Szerintem éktelen nagy hülyeség lenne leadni az angol-meccset. Aztán simán benne van, hogy akkor sem nyerünk, ha egyébként szeretnénk.
Örülök hogy vannak józan vélemények is, (meg tetszik Theutus részeg véleménye is), nem hiszem hogy bármi értelme lenne fanyalogni a feljutás elmaradása miatt.
A pszichológus valószínűleg segítene, a meccsek sorrendjének megváltoztatása segítene, és a @hüjeliba: által leírt dolog megoldása is segítene.
Előbb-utóbb össze kell jöjjön úgy minden, hogy sikerüljön, legalább egyszer.
Igazából nem is olyan rossz kimondani, hogy tegnap este agyonverték a kedvenc csapatom, mert rájöttem, hogy !van egy igazán kedvenc csapatom!, és ráadásul nem a Barcelona meg a Detroit Red Wings, hanem a MAGYAR VÁLOGATOTT! :)
Örülök hogy vannak józan vélemények is, (meg tetszik Theutus részeg véleménye is), nem hiszem hogy bármi értelme lenne fanyalogni a feljutás elmaradása miatt.
A pszichológus valószínűleg segítene, a meccsek sorrendjének megváltoztatása segítene, és a @hüjeliba: által leírt dolog megoldása is segítene.
Előbb-utóbb össze kell jöjjön úgy minden, hogy sikerüljön, legalább egyszer.
Igazából nem is olyan rossz kimondani, hogy tegnap este agyonverték a kedvenc csapatom, mert rájöttem, hogy !van egy igazán kedvenc csapatom!, és ráadásul nem a Barcelona meg a Detroit Red Wings, hanem a MAGYAR VÁLOGATOTT! :)
szanisz 2012.04.20. 10:56:40
@HAnonymus: pontosan. Inkább sokszor lent, és néha igazán fent, mint a szürke nyáladzás.
exL:1 2012.04.20. 10:59:00
ex orosz államban mindig lehetnek rejtett tartalékok.Én nem lennék túlzottan szomorú ha az ukránok kiesnének,csak 2ellenfelünk lenne 1év múlva ,nem pedig 3.Gondoljatok bele,ha tegnap ne adj isten olyan eredmény születik,hogy a szlovén -osztráknak tétje van,osztrák szempontból,akkor 99,99999% hogy okosan lejátszották volna egymás közt.Ha megtehetjük,miért ne ejthetnénk ki egy számunkra kellemetlen stílusú ,erős ellenfelet?Az élet nem habostorta elvtársak mondta Őze Lajos:)
csiszi 2012.04.20. 11:03:54
@hüjeliba: Nagyon egyetértek. Egyébként egy figurát hiányoltam előnyben, amikor Sofi beáll a kapu mögé-mellé, Ladányi a sarok elé, és addig passzolgatnak illetve cserélgetik egymás helyét, amíg a hozzájuk közelebbi védő bepipul és kijön rájuk. Na ekkor még1 utolsó passz, Sofi bekorizik a kapu elé és kapásból rálövi.
A szezon elején egy csomó ilyet lőttünk, a legszebbet a Ljubljanának Fehérváron, aztán felhagytunk vele. Pedig nekem úgy tűnt, hogy működik, csak nem volt elég türelmesen megjátszva a trükk, már 2 passz/helycsere után elindult Sofi belülre, amikor a védő még nyugodtan állt a helyén. Pedig ha elég pimaszul csinálják, közvetlen a védő orra előtt, akkor bármilyen Buddha is áll ott, nagyon nehéz nem elindulni és megpróbálni belepiszkálni.
A szezon elején egy csomó ilyet lőttünk, a legszebbet a Ljubljanának Fehérváron, aztán felhagytunk vele. Pedig nekem úgy tűnt, hogy működik, csak nem volt elég türelmesen megjátszva a trükk, már 2 passz/helycsere után elindult Sofi belülre, amikor a védő még nyugodtan állt a helyén. Pedig ha elég pimaszul csinálják, közvetlen a védő orra előtt, akkor bármilyen Buddha is áll ott, nagyon nehéz nem elindulni és megpróbálni belepiszkálni.
Spigott 2012.04.20. 11:07:54
@csiszi: a japánok ellen eljátszottuk, gól is lett belőle, az osztrákok, szlovének ismerték, nem véletlen, hogy nem rongyoltak ki a sarokba, s hagyták üresen Sofit. Holnap a britek ellen valszeg ismét lesz rá lehetőség
szanisz 2012.04.20. 11:23:26
@exL:1: mivel underdognak számítunk gyakorlatilag bármilyen kieső esetén, szerintem megdobja az esélyeinket egy esetleges körbeverés, amihez jól passzolnak az ukránok. Másrészről olyan szkenárió is lehet, ahol neked van igazad, csak szerintem kisebb valószínűséggel. Lényegében nem tudhatjuk.
tsd 2012.04.20. 11:28:54
Egyébként én is úgy érzem, hogy jövőre nagyobb esélyünk lesz, valahogy a franciákat-olaszokat könnyebb párosnak érzem. Plusz a tények is e mellett szólnak, mint például :a franciákat megvertük náluk (szlovéneket, osztrákokat soha sem), a tavalyi olasz meccse meg végképp egy paraszthajszálon múlt, mezőnyben egyszerűen jobbak voltunk. Szóval ha tart a lineáris fejlődés évről évre (és azt hiszem ebben egyetértünk, hogy tart), plusz pl. tud jönni Kókusz, akkor jövőre jóval sanszosabb lehet a dolog mint idén.
tsd 2012.04.20. 11:33:13
Ráadásul az, hogy ismerjük egymást osztrákokkal-szlovénekkel, jóval inkább hátrány nekünk, úgy tűnik. "Ismeretlen" csapatoknak el lehet adni a szokásos trükköket, stb
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.04.20. 11:38:00
Meghatározó válogatott játékosok csak 53 mérkőzésre vannak hitelesítve szezononként.
Van olyan játékos, aki ezt belátja, de sajnos akadt olyan is, aki nem. Jövőre feljutás veszélye nélkül fiatalíthatunk!
Van olyan játékos, aki ezt belátja, de sajnos akadt olyan is, aki nem. Jövőre feljutás veszélye nélkül fiatalíthatunk!
bagyula 2012.04.20. 11:42:00
@exL:1: El vagy tévedve, a szlovénok inkább minket akartak, mint a sogorokat. Eléggé reprezentatív mintára alapozok.
Egyéb hozzászólásom nincs, Kapuslaci, Theutus, hujeliba...egyet értek!
Jövőben meg, ha csak egy lehetőségem lesz, ott leszek! Imádom a csapatmunkat, imádom a szurkolótársakat, imádom az országot amelyik igy kiáll egy újdonsült állampolgárjáert...és a hülye biztonsági embereken és a szar szurkolást stilusukon/zenéjükön kívül nem utálom a szlovénokat sem. Vivat szlovén dürüm kebab! :)
Egyéb hozzászólásom nincs, Kapuslaci, Theutus, hujeliba...egyet értek!
Jövőben meg, ha csak egy lehetőségem lesz, ott leszek! Imádom a csapatmunkat, imádom a szurkolótársakat, imádom az országot amelyik igy kiáll egy újdonsült állampolgárjáert...és a hülye biztonsági embereken és a szar szurkolást stilusukon/zenéjükön kívül nem utálom a szlovénokat sem. Vivat szlovén dürüm kebab! :)
bagyula 2012.04.20. 11:43:00
@bagyula: csapatmunkat=csapatunkat
exL:1 2012.04.20. 11:45:45
@bagyula: Lehet a szlovén szurkolók minket akartak ,dehogy a csapatuk és a vezetőség az osztrákokat az is biztos.
bagyula 2012.04.20. 11:57:33
@exL:1: Kitől tudod?
jabka 2012.04.20. 12:16:18
Olyan gyönyörűen indult számunkra ez a vb! Az Ukrajna elleni meccs után, amikor 6 ponttal és 8-2-vel álltunk, azt gondoltam, hogy ez a csapat jobban együtt van mint a szapporói. Biztos nem lehettem a feljutásban, de azért azt nem gondoltam volna, hogy két nap alatt 3-11-gyel leromboljuk, amit addig felépítettünk. Ez a két meccs - különösen a tegnapi - kegyetlenül szíven ütött! Valami történhetett a mieink háza táján hétfő és szerda között, mert erre a két összeomlásra - főleg az első két siker után - egyszerűen nem tudok ésszerű magyarázatot találni.
Skyblue 2012.04.20. 12:25:28
@jabka:
Kedves jabka! A valami tortentre igen egyszeru a valasz: elfaradtunk fizikailag es mentalisan is. Azert az elozo kiirashoz kepest nem kis kulonbseg, hogy Japan es Ukrajna utan nem Litvaniat, Spanyolorszagot, vagy eppen a horvatokat kaptuk. Ket meccsen vertuk viszonylag magabiztosan azt a ket legnehezebb ellenfelet, akiket legyozve Sapporoban feljutottunk. Mi ez, ha nem elorelepes? Es ne varjuk mar el, hogy olyan valogatottak, ahol az elso harom soros hatved cseheknel, szlovakoknal vagy eppen a nemeteknel jatszik hetente kemeny meccseket (Szlovenia), vagy ahol a 6 EBEL csapat ket tamadosorabol (a masik ketto idegenlegios), tehat 12-bol valogatha Viveiros erdemben ilyen sorozatterheles alatt fel tudjuk venni a versenyt!
Kedves jabka! A valami tortentre igen egyszeru a valasz: elfaradtunk fizikailag es mentalisan is. Azert az elozo kiirashoz kepest nem kis kulonbseg, hogy Japan es Ukrajna utan nem Litvaniat, Spanyolorszagot, vagy eppen a horvatokat kaptuk. Ket meccsen vertuk viszonylag magabiztosan azt a ket legnehezebb ellenfelet, akiket legyozve Sapporoban feljutottunk. Mi ez, ha nem elorelepes? Es ne varjuk mar el, hogy olyan valogatottak, ahol az elso harom soros hatved cseheknel, szlovakoknal vagy eppen a nemeteknel jatszik hetente kemeny meccseket (Szlovenia), vagy ahol a 6 EBEL csapat ket tamadosorabol (a masik ketto idegenlegios), tehat 12-bol valogatha Viveiros erdemben ilyen sorozatterheles alatt fel tudjuk venni a versenyt!
bagyula 2012.04.20. 12:27:31
@jabka: Pedig szép számmal vannak itt magyarázatok...olvass csak bele a kommentekbe. Pl: A szlovén meccsen kikaptunk, mert csak(kiállítás mizéria, balszerencse, stb) az osztrák meccsre nem volt elég benzin a tankba... Nagyon masszivak voltak az osztrákok, és kvázi beáldozták a japán meccset a mi meccsünkért. Tudták, hogy az utolsó meccset nem kellene megvárni...
1885* 2012.04.20. 12:34:37
@jabka: Kedves Jabka, nem tudom Te mit építettél, amikor a kiderült, hogy nem lesz Levi a kiesésről vizionáltál, olvasd vissza mit kommenteltél akkor, nem csak itt de pláne NSO-n :(
mit nem lehet azon megérteni, hogy a Szlovének meccse annyit kivett a srácokból, hogy a 18 óra nem volt elég a regenerálódásra?
mit nem lehet azon megérteni, hogy a Szlovének meccse annyit kivett a srácokból, hogy a 18 óra nem volt elég a regenerálódásra?
exL:1 2012.04.20. 12:40:22
@jabka: Van magyarázat.Nincs nálam a bölcsesség köve megjegyzem,csak a véleményem irom,mivel én is gondolkodtam már ezen. (de jó is lett volnaaz a kő anno matek órákon)Helyezésben reálisan a helyünkön vagyunk a 3.-4.hely környékén.Mákunk volt hogy a vb elején találkoztunk a japánokkal,akik beragadtak a rajtnál,de azóta egész jól nyomják.Ukránoknál meg szerintem belső gondok,és formaidőzítési problémák vannak.A 2 utóbbi meccsben simán benn volt hogy kikapunk(ez be is következett) no problemo(Vb kezdete előtt azért ott lebegett a kiesés lehetősége is ebben a megváltozott rendszerben)Kiesést megúsztuk,innen már a csapat felszabadultabban játszhatott volna amolyan jutalom játék félét a 2 nagy ellen,de nem tette.Miért? jó ég tudja,találgatni lehet kinek kinek vérmérséklete szerint.Előjött a szokásos magyaros mentalitás,komoly kiélezett helyzetben kakis alsó,gyermeteg hiba hegyek,pech és stb stb(nemcsak a hokira igaz ez,gondolj vissza a fotex bl kiesésére,az hogy történt)...Olaszok ellen tavaly hogy buktunk el itthon?,nem ők nyerték meg,mi nyerettük meg velük a vb-t.Ovis kapus hibák,a végén feleslegesen kiütött korong,emberhátrány és gól.Volán nyert helyzetből,egy 1000sebből vérző gyengébb Ljubljanán nemtudott továbblépni,most a vb-n a szlovének ellen mi ziccereket hagytunk ki 0-0nál,majd 2 hülye kiállítás,és gólok, Osztrákok ellen 2harmadon keresztül jól álltunk,majd jött a már szokásosnak mondható összeomlás,mint 1943ban a keleti fronton.Írtam jóval előbb,hogy a köv.vb re nem ártana psycho doki a csapat mellé,aki mentálisan foglalkozik velük.A pályán nem lehetett látni hogy a kritikus helyzetekben bárki a játékosok közül összefogta volna a csapatot,nemvolt vezér.Az pedig baj,vezér nélkül mindig bukik a csata.Az első sortól sokkal többet vártam a vb-n.Nagyon sok gólt kaptak (éppúgy mint az ebelben)a svéd légió sem volt épp a helyzet magaslatán.A kiegészítő emberek és Bálizs szépen felnőttek a feladathoz 100% ot vagy aközelit nyújtottak,mig a többiek jóval kevesebbet,ha ők is topon lettek volna akkor .... Mégegyszer ,nem a helyezés fáj,mert ez a reality,hanem a 2 feljutó ellen mutatott játék(az hogy osztrákok ellen vezettünk 1 harmadot ,nem számit a végeredményt nézik mindenhol)nekik lőtt 3 gól(nagyon sovány) és a kapott 11(brutál sok)ez fájó,de nagyon.1centivel sem vagyunk az első 2 csapathoz közelebb játékban,és tudásban mint tavaly vagy azelőtt.Sapporói eredményt nagyon megkell becsülni,sokkal jobban mint eddig!
jabka 2012.04.20. 12:43:47
@Skyblue:
@1885*:
@bagyula: Lehet, hogy igazatok van, de én akkor is nagyon szomorú vagyok és próbálom keresni a magyarázatot! Véleményem szerint a magyar sport történetében mindig az volt a legnagyobb probléma, hogy amikor valahol, valaki ellen vesztettünk, akkor mindenki igyekezett elbújdokolni, kussolt és nem beszélték ki őszintén a helyzetet, nem elemezték ki mélyen az okokat, hogy tanuljunk belőle.
@1885*:
@bagyula: Lehet, hogy igazatok van, de én akkor is nagyon szomorú vagyok és próbálom keresni a magyarázatot! Véleményem szerint a magyar sport történetében mindig az volt a legnagyobb probléma, hogy amikor valahol, valaki ellen vesztettünk, akkor mindenki igyekezett elbújdokolni, kussolt és nem beszélték ki őszintén a helyzetet, nem elemezték ki mélyen az okokat, hogy tanuljunk belőle.
2012.04.20. 12:45:47
4 meccs, 140 kapott lövés... sok!
jabka 2012.04.20. 12:46:50
@exL:1: Na ez kb. olyan elemzés féle volt, valami ilyesmit várnék az arra illetékesektől, hogy előre tudjunk lépni! Mert a hibákból mindig lehet és kell is tanulni!
Skyblue 2012.04.20. 12:52:10
A tegnapi hozzaszolasok nagy reszet atolvasva nagyon soknal ugy ereztem, hogy kezd felfele jonni a reggelim... (akinek nem inge ne vegye magara, de akinek van az surgosen vegye fel).
Meg szerencse, hogy Mo-n vannak olyan jegkorongszeretok, mint Halasz Zoli, akik nem csak beszelnek rola, hanem minden tole telhetot meg is tesznek a sportagert, es kepesek normalisan, helyen kezelni a dolgokat.
Meg veletlenul sem szeretnek itt eszt osztani, mert nem az en hataskorom, igy is erot kellett vennem hozza, hogy irjak. Mindenkinek lehet velemenye es kell is, ezzel abszolut semmi gond nincsen, csak neha a talalas, neha a realitasok talajatol valo tejes elszakadas... Kicsit korul kellene nezni, hogy mik a lehetosegeink nekunk, es mondjuk az osztrakoknak, vagy szloveneknek jelenleg. Elorebb tartanak szinte mindenben, ez nem kerdes, de elobb-utobb mar csak a lakossagszambol kiindulva is behozzuk a szloveneket, de ehhez meg ido kell. Nekik van ket NHL-es jatekosuk, es a tobbiek tobbsege is az EBEL-nel magasabban, vagy semminel sem alacsonyabban jegyzett bajnoksagokban jatszik. Nem fogok it kis esszet irni, mindenki nezzen utana a realitasoknak, az hogy mi most itt tartunk az egy kissebfajta csoda, es bizony neha le kell venni sajnos a rozsaszin szemuveget. Nekem sem esett jol az elmult ket meccs, de el kell fogadni, hogy ez van. Elkezdehetjuk mi is keresni a mondva, vagy nem mondvacsinalt felelosoket, csak egyreszt semmi ertelme, masreszt szvsz nem a mi dolgunk. Orulnek, ha mar ott tartanank, hogy csak KP-ben kell keresni a hibat, mert rajta ment el a meccs. Amugy ha valaki, akkor en amugy tenyleg rozsaszin szemuvegben latom a lehetosegeinket, tavaly azt mondtam, hogy 10 even belul stabil A csoportosak leszunk, es 50 even belul vlagbajnoksagot nyerunk A csoportban. Az ora ketyeg, de most is tartom. Az utanpotlassal nem lesz gond, meg akkor sem, ha csak a negyedik vonalban jatszanak, mert akik kulfoldon edzodnek, azokbol jo esellyel A csoportos jatekos valik.
En orulok, hogy kint lehetek, es elvezem a vb minden pillanatat, ha nyerunk azert, ha vesztunk meg azert, mert nem tud soha lelohadni rolam az a bizonyos belso mosoly es orom, amit a sracok eddig szereztek nekem, es minden bizonnyal meg szerezni is fognak sokat. 100 %-ig biztos vagyok benne, hogy a jegkorong sohasem fog odjutni, mint masik nagy kedvencem, a labdarugas. Tobbek kozott azert is mert ugy erzem, akik benne dolgoznak egyreszt ertenek is hozza, masreszt nem vagy nem elsosorban arra mennek, hogy az o zsebuk legyen tele minel tobb vastag boritekkal. Illetve azert is, mert tudom, a fiuk mindig minden kiadnak magukbol a jegen, amit aznap kepesek voltak kihozni magukbol. Ha nnyi sikerult amennyi, es azt is nagyon tudom ertekelni. Szerintem ezert is szerettuk meg nagyon sokat oket. HAJRA MAGYAR HOKI! HAJRA MAGYAROK!
Meg szerencse, hogy Mo-n vannak olyan jegkorongszeretok, mint Halasz Zoli, akik nem csak beszelnek rola, hanem minden tole telhetot meg is tesznek a sportagert, es kepesek normalisan, helyen kezelni a dolgokat.
Meg veletlenul sem szeretnek itt eszt osztani, mert nem az en hataskorom, igy is erot kellett vennem hozza, hogy irjak. Mindenkinek lehet velemenye es kell is, ezzel abszolut semmi gond nincsen, csak neha a talalas, neha a realitasok talajatol valo tejes elszakadas... Kicsit korul kellene nezni, hogy mik a lehetosegeink nekunk, es mondjuk az osztrakoknak, vagy szloveneknek jelenleg. Elorebb tartanak szinte mindenben, ez nem kerdes, de elobb-utobb mar csak a lakossagszambol kiindulva is behozzuk a szloveneket, de ehhez meg ido kell. Nekik van ket NHL-es jatekosuk, es a tobbiek tobbsege is az EBEL-nel magasabban, vagy semminel sem alacsonyabban jegyzett bajnoksagokban jatszik. Nem fogok it kis esszet irni, mindenki nezzen utana a realitasoknak, az hogy mi most itt tartunk az egy kissebfajta csoda, es bizony neha le kell venni sajnos a rozsaszin szemuveget. Nekem sem esett jol az elmult ket meccs, de el kell fogadni, hogy ez van. Elkezdehetjuk mi is keresni a mondva, vagy nem mondvacsinalt felelosoket, csak egyreszt semmi ertelme, masreszt szvsz nem a mi dolgunk. Orulnek, ha mar ott tartanank, hogy csak KP-ben kell keresni a hibat, mert rajta ment el a meccs. Amugy ha valaki, akkor en amugy tenyleg rozsaszin szemuvegben latom a lehetosegeinket, tavaly azt mondtam, hogy 10 even belul stabil A csoportosak leszunk, es 50 even belul vlagbajnoksagot nyerunk A csoportban. Az ora ketyeg, de most is tartom. Az utanpotlassal nem lesz gond, meg akkor sem, ha csak a negyedik vonalban jatszanak, mert akik kulfoldon edzodnek, azokbol jo esellyel A csoportos jatekos valik.
En orulok, hogy kint lehetek, es elvezem a vb minden pillanatat, ha nyerunk azert, ha vesztunk meg azert, mert nem tud soha lelohadni rolam az a bizonyos belso mosoly es orom, amit a sracok eddig szereztek nekem, es minden bizonnyal meg szerezni is fognak sokat. 100 %-ig biztos vagyok benne, hogy a jegkorong sohasem fog odjutni, mint masik nagy kedvencem, a labdarugas. Tobbek kozott azert is mert ugy erzem, akik benne dolgoznak egyreszt ertenek is hozza, masreszt nem vagy nem elsosorban arra mennek, hogy az o zsebuk legyen tele minel tobb vastag boritekkal. Illetve azert is, mert tudom, a fiuk mindig minden kiadnak magukbol a jegen, amit aznap kepesek voltak kihozni magukbol. Ha nnyi sikerult amennyi, es azt is nagyon tudom ertekelni. Szerintem ezert is szerettuk meg nagyon sokat oket. HAJRA MAGYAR HOKI! HAJRA MAGYAROK!
jabka 2012.04.20. 12:53:12
@1885*: Kedves 1885! Tény, hogy időnként voltak hangulatváltozásaim a vb-t megelőzően, de azért márciusban amolyan realista-optimista voltam. Bemásolom ide az akkori álláspontomat, kb. az lehetett nálam a középút: "abka 2012.03.13 08:49:07
@Leon 61: Teljesen egyetértek Veled, nevetséges lenne ha már előre feladnánk az első két hely megszerzésének lehetőségét! Olyan sűrű és kiegyenlített ez az idei mezőny, hogy még akár 9 vagy 10 ponttal is fel lehet jutni! Ám ahhoz, hogy bármi esélyünk legyen, a legjobb 22 hokisunknak kell kiutaznia és ebben Szuper éppúgy benne kell, hogy legyen mint mondjuk Kóger, Hetényi, Vas J. vagy Bartalis. (Palkovics hiányát nagyon sajnálom, de megértem) Azért az mondjuk nevetséges, hogy a közszolgálati média egyik szerkesztősége azért nem küld ki munkatársat a szlovén fővárosba, mert előre eltemet mindenféle esélyt..."
@Leon 61: Teljesen egyetértek Veled, nevetséges lenne ha már előre feladnánk az első két hely megszerzésének lehetőségét! Olyan sűrű és kiegyenlített ez az idei mezőny, hogy még akár 9 vagy 10 ponttal is fel lehet jutni! Ám ahhoz, hogy bármi esélyünk legyen, a legjobb 22 hokisunknak kell kiutaznia és ebben Szuper éppúgy benne kell, hogy legyen mint mondjuk Kóger, Hetényi, Vas J. vagy Bartalis. (Palkovics hiányát nagyon sajnálom, de megértem) Azért az mondjuk nevetséges, hogy a közszolgálati média egyik szerkesztősége azért nem küld ki munkatársat a szlovén fővárosba, mert előre eltemet mindenféle esélyt..."
1885* 2012.04.20. 12:54:19
@jabka: én sem vagyok vidám. Szerintem nem Neked vagy nekem kell kielemezni, meg tanulni belőle. Miért gondolod, hogy a csapat nem beszéli meg egymás közt, most nem annak van ideje, hogy nekünk magyarázkodjanak, hanem, hogy a holnapi meccsre koncentráljanak.
jabka 2012.04.20. 12:58:23
@1885*: Persze nincs még itt az ideje a részletes szakmai elemzésnek, de a vb után valamikor feltétlenül igényt tartanék rá, mint 35 éve hokirajongó és a sportágról rendszeresen író és beszélő ember!
1885* 2012.04.20. 13:03:48
@jabka: jó, ez csak egy hsz-ed, az nso-n írtál valami olyat ami totál ledöbbentett, nem keresem elő, ne haragudj.
Az első két meccs után belelkesedtél, azt hitted - mások is - eljött a hokikánaán, hát nem.
Az első két meccs után belelkesedtél, azt hitted - mások is - eljött a hokikánaán, hát nem.
jabka 2012.04.20. 13:05:25
Ez a cikk és Primeau nyilatkozata nekem korrektnek tűnik: www.nemzetisport.hu/jegkorong/primeau-voltak-jo-harmadaink-de-ezen-a-szinten-ez-keves-2126759
Most viszont már mennem kell, sziasztok HAJRÁ MAGYAROK ÉS MINDÖRÖKKÉ HAJRÁ MAGYAR HOKI!
Most viszont már mennem kell, sziasztok HAJRÁ MAGYAROK ÉS MINDÖRÖKKÉ HAJRÁ MAGYAR HOKI!
1885* 2012.04.20. 13:10:23
@jabka: ebben az esetben jogodban áll és nyilván lehetőséged is lesz megkérdezni az illetékeseket, majd megírni a válaszokat...
Mi meg majd elolvassuk.
Mi meg majd elolvassuk.
a Zamboni nem egy tészta 2012.04.20. 13:13:08
Még egyszer leírnám azt, amit tegnap is. 4 meccs 5 nap alatt az egykori Div 1 elejével. Magyar jégkorongos soha eddig ilyen jellegű tornán nem járt. Én nem tudok fennakadni azon, amit a szlovén és osztrák meccs utolsó harmadában láttunk. Elfáradtunk és ha elfáradtál, ráadásul nincs jelentősége már, nem tudod úgy odatenni magad... Ezek emberek. Ők is mi vagyunk, csak máshol teljesítünk jól vagy kevésbé jól. Mindenki kapott már pofont teljes lendületben és utána megrendült. Aztán összeszedte magát (lásd osztrák első harmad)... aztán megint kapott. Persze Primeaue elkúrta, meg Ocskay liga meg Szirányi, meg Sofi... lehet ezen szőrözni, de a lényeg az, hogy ennyit tudtunk nyújtani. Legyünk rájuk büszkék oszt ennyi.
Szakmai elemzés ilyen módon nem érdekel. Ha KP hibás, elküldik, biztos lett volna kit válogatni, de érdekes módon kedden még mindenki azt mondta, milyen faszán mennek a sorok, milyen jó hogy mindenki gólt lő etc.
Szakmai elemzés ilyen módon nem érdekel. Ha KP hibás, elküldik, biztos lett volna kit válogatni, de érdekes módon kedden még mindenki azt mondta, milyen faszán mennek a sorok, milyen jó hogy mindenki gólt lő etc.
DominiKing 2012.04.20. 13:37:38
@Skyblue: @1885*: Ne mondjátok már, hogy aki csalódott a tegnapi meccsen látottakban az a magyar jégkorong ellensége (az alpári stílust nem számítva)! Ne mondjátok, hogy ti ezt a CSAPATOT ilyennek ismertétek meg az elmúlt években! Szerintetek ezek a fiúk csak ennyire képesek? Nem ez a kivétel ami erősíti a szabályt? Ha pedig komolyan gondoljátok, hogy ezek a srácok csak ennyire képesek, akkor szerintem őket sértitek meg. Pont azért kell beszélni róla, hogy ez legközelebb ne forduljon elő (akár már holnap a britek ellen), mert ilyen eddig nem volt jellemző erre a csapatra.
Szerintem a játékosok az öltözőben egymásközt biztosan átbeszélik ennek, az eddigiekhez képest átlagon aluli teljesítménytnek az okait.
Szerintetek az a jó, ha mi szurkolók inkább szemérmesen hallgatunk és a homokba dugjuk a fejünket? (Azoknak a fejét pedig én dugnám a homokba akik ezt különböző sértettség miatt vulgáris módon teszik.)
Szerintem a játékosok az öltözőben egymásközt biztosan átbeszélik ennek, az eddigiekhez képest átlagon aluli teljesítménytnek az okait.
Szerintetek az a jó, ha mi szurkolók inkább szemérmesen hallgatunk és a homokba dugjuk a fejünket? (Azoknak a fejét pedig én dugnám a homokba akik ezt különböző sértettség miatt vulgáris módon teszik.)
1885* 2012.04.20. 13:37:39
@jabka: jabka 2012.01.03 09:57:11
Nagyon félek, hogy idén Levi nem tud majd hazajönni a világbajnokságra és akkor bizony a kiesés ellen kell majd küzdenünk
Nagyon félek, hogy idén Levi nem tud majd hazajönni a világbajnokságra és akkor bizony a kiesés ellen kell majd küzdenünk
1885* 2012.04.20. 13:43:49
@DominiKing: na bazz, szóval én sértem a srácokat, na ez már tényleg vicc, nem dugom homokba a fejem, de sem mocskolódni, sem eret vágni nem vagyok hajlandó, olvasd el Theutus helyszíni hozzáállását, azt írja, amit írtam Neked tegnap.
Többre képesek szerintem is, mielőtt félreértenél.
Többre képesek szerintem is, mielőtt félreértenél.
komolytalan samu 2012.04.20. 13:53:37
@crosby: Teljesen félrement. Valaki beírta, hogy siki és kovács az ebel első 50-ben volt a pontok alapján. Én csak pontosítottam.
Siki nekem is az egyik legjobb volt a csapatban, Kovács pedig kellemes meglepetés.
@hüjeliba: Köszönöm, remekül bontottad ki a taktikai problémákat. De még ezekkel együtt is úgy érzem, hogy mentálisan bajok vannak. Főleg a szlovén meccsen, de a tegnapi utolsó harmados összeomlásban is.
Egy megjegyzés.
Minden évben elhangzik, hogy fejlődtünk, jobbak vagyunk. Jobbak az Ebelben, többen elit vagy majdnem elit bajnokságokban. És ez igaz. Siki, Bartalis, Hári, Mihály és Sofi csak az elmúlt két-három év újoncai, mind többet tudnak azoknál, akik helyére jöttek (-Palkó).
Az osztrák hoki stagnál, a szlovén, a sikeres ebeles kirajzás kivételével, szintén. A jesenice haldoklik, az olimpia a jól választott légiósok nélkül leginkább ebel alsó lenne.
Van tehát egy, de majdnem két álló célvonal, ami felé, mi a tények és a szakemberek egybehangzó véleménye szerint közelítünk.
Évek óta!
Erre jön két olyan pofon, ami visszarepíti a szurkolót 3-5 évvel ezelőttre, és akár igaza van, akár nincs, a fentiek miatt számon kéri ezt a 3-5 évet. A papíron, játékban és nyilatkozatokban lépegető fejlődést. Amit az eredmények nem igazolnak vissza.
És nocheinmal, nem a győzelmet, csak a minusz egy két gólos vereséget. A véresre izzadt osztrák pólót, a megkönyebbülést Ticar szemében, hogy baz..g de nehéz volt.
Szóval.
Siki nekem is az egyik legjobb volt a csapatban, Kovács pedig kellemes meglepetés.
@hüjeliba: Köszönöm, remekül bontottad ki a taktikai problémákat. De még ezekkel együtt is úgy érzem, hogy mentálisan bajok vannak. Főleg a szlovén meccsen, de a tegnapi utolsó harmados összeomlásban is.
Egy megjegyzés.
Minden évben elhangzik, hogy fejlődtünk, jobbak vagyunk. Jobbak az Ebelben, többen elit vagy majdnem elit bajnokságokban. És ez igaz. Siki, Bartalis, Hári, Mihály és Sofi csak az elmúlt két-három év újoncai, mind többet tudnak azoknál, akik helyére jöttek (-Palkó).
Az osztrák hoki stagnál, a szlovén, a sikeres ebeles kirajzás kivételével, szintén. A jesenice haldoklik, az olimpia a jól választott légiósok nélkül leginkább ebel alsó lenne.
Van tehát egy, de majdnem két álló célvonal, ami felé, mi a tények és a szakemberek egybehangzó véleménye szerint közelítünk.
Évek óta!
Erre jön két olyan pofon, ami visszarepíti a szurkolót 3-5 évvel ezelőttre, és akár igaza van, akár nincs, a fentiek miatt számon kéri ezt a 3-5 évet. A papíron, játékban és nyilatkozatokban lépegető fejlődést. Amit az eredmények nem igazolnak vissza.
És nocheinmal, nem a győzelmet, csak a minusz egy két gólos vereséget. A véresre izzadt osztrák pólót, a megkönyebbülést Ticar szemében, hogy baz..g de nehéz volt.
Szóval.
DominiKing 2012.04.20. 13:54:22
@1885*: Akkor köztünk nincs vita.
Végül is én @jabka: kommentjét védtem volna, ami így hangzott:
"Lehet, hogy igazatok van, de én akkor is nagyon szomorú vagyok és próbálom keresni a magyarázatot! Véleményem szerint a magyar sport történetében mindig az volt a legnagyobb probléma, hogy amikor valahol, valaki ellen vesztettünk, akkor mindenki igyekezett elbújdokolni, kussolt és nem beszélték ki őszintén a helyzetet, nem elemezték ki mélyen az okokat, hogy tanuljunk belőle."
Végül is én @jabka: kommentjét védtem volna, ami így hangzott:
"Lehet, hogy igazatok van, de én akkor is nagyon szomorú vagyok és próbálom keresni a magyarázatot! Véleményem szerint a magyar sport történetében mindig az volt a legnagyobb probléma, hogy amikor valahol, valaki ellen vesztettünk, akkor mindenki igyekezett elbújdokolni, kussolt és nem beszélték ki őszintén a helyzetet, nem elemezték ki mélyen az okokat, hogy tanuljunk belőle."
Skyblue 2012.04.20. 13:55:10
@DominiKing:
Egy szoval nem mondtam, hogy az ellensege, csak szerintem tulontul magasan van nala a lec, ami a realitasokat illeti, vagy esetleg tulsagosan "okos" probal lenni. En szerintem egyszeruen elfaradtak fejben es elsosorban fizikalisan. Amugy KP is ezt nyilatkozta. Nem tudom, hogy miert olyan nehez ezt belatni, vagy legalabb elhinni, es kell tovabbi sulyos okokat keresni?! Mikor volt a valogatottnak ot napon belul negy ilyen komoly ellenfele? Meg Svajcban is volt a meccsek kozott legalabb egy pihenonap. Mi nem volt jellenzo a csapatra eddig? Ezt kerlek fejtsd mar ki kerlek? Es miert sertem meg a fiukkal azzal, ha azt allitom, hogy igen, ilyen sorozatterheles alatt sajnos ennyit tudtak kihozni magukbol?
Egy szoval nem mondtam, hogy az ellensege, csak szerintem tulontul magasan van nala a lec, ami a realitasokat illeti, vagy esetleg tulsagosan "okos" probal lenni. En szerintem egyszeruen elfaradtak fejben es elsosorban fizikalisan. Amugy KP is ezt nyilatkozta. Nem tudom, hogy miert olyan nehez ezt belatni, vagy legalabb elhinni, es kell tovabbi sulyos okokat keresni?! Mikor volt a valogatottnak ot napon belul negy ilyen komoly ellenfele? Meg Svajcban is volt a meccsek kozott legalabb egy pihenonap. Mi nem volt jellenzo a csapatra eddig? Ezt kerlek fejtsd mar ki kerlek? Es miert sertem meg a fiukkal azzal, ha azt allitom, hogy igen, ilyen sorozatterheles alatt sajnos ennyit tudtak kihozni magukbol?
Skyblue 2012.04.20. 13:57:58
@DominiKing:
Es igen, tobbre kepesek, ha mondjuk egymeccs dontene a feljutasrol, es nem jatszottak volna elotte mar kettot-harmat bitang nehez ellenfelek ellen.
Es igen, tobbre kepesek, ha mondjuk egymeccs dontene a feljutasrol, es nem jatszottak volna elotte mar kettot-harmat bitang nehez ellenfelek ellen.
jan8207 2012.04.20. 13:59:58
Ami nagyon kellene, az Budapestre egy erős (legalább EBEL szintű csapat) + az Újváros további fejlődése...
Addig minden, amit a válogatott csinál az inkább a csoda kategóriába tartozik. Ez a 4-1 nem volt olyan reménytelen, mint a korábbiak. A végére meg elfáradtak, van ilyen. Büszke vagyok a csapatra és mindent bele holnap!
Addig minden, amit a válogatott csinál az inkább a csoda kategóriába tartozik. Ez a 4-1 nem volt olyan reménytelen, mint a korábbiak. A végére meg elfáradtak, van ilyen. Büszke vagyok a csapatra és mindent bele holnap!
RAttila 2012.04.20. 14:04:04
@exL:1: a probléma terítve, most is és az U18 as vb-n is, tehát hamarosan a minihez jutunk a probléma mentén...
De lenne egy kérdésem, ha nem látnánk a játékosok érzelmeit, harcukat, (néhol esetlenségüket) szenvedésiket akkor is szeretnénk ezt a csapatot????
Nézünk NHL meccseket, látunk ott szenvedést, érzelmet, vagy csak 1 rakás fapofát, és esetleg a "cirkusz" kedvéért valami megnyilvánulást (meg beton hokit nyilván).
Sajnos ez van, vagy érzelem, vagy vérprofi hozzáállás.
ha meg vérprofik szeretnénk lenni, oda valamit egészen másként kellene tenni, aminek az eredménye a "kanada09" által leírtak lennének.
nem hiába lett megjegyezve, hoki=életforma, hit.....
De lenne egy kérdésem, ha nem látnánk a játékosok érzelmeit, harcukat, (néhol esetlenségüket) szenvedésiket akkor is szeretnénk ezt a csapatot????
Nézünk NHL meccseket, látunk ott szenvedést, érzelmet, vagy csak 1 rakás fapofát, és esetleg a "cirkusz" kedvéért valami megnyilvánulást (meg beton hokit nyilván).
Sajnos ez van, vagy érzelem, vagy vérprofi hozzáállás.
ha meg vérprofik szeretnénk lenni, oda valamit egészen másként kellene tenni, aminek az eredménye a "kanada09" által leírtak lennének.
nem hiába lett megjegyezve, hoki=életforma, hit.....
komolytalan samu 2012.04.20. 14:04:35
@jan8207: Budapesten valami elcseszett okból nincs rajongói sportbázis. A méretekhez és lehetőségekhez képest leg. Se foci, se hoki, se kézi, se kosár, de az isteni póló meccseire is hányan járnak.
Kiváló phd téma :)
Kiváló phd téma :)
facsipesz 2012.04.20. 14:06:27
Tegnap a 7. góltól kezdve szünetmentesen ment az "óléé". Óriási volt, én már észre sem vettem, hogy nem hagyom abba az éneklést, és szerencsére voltak még ott nem kevesen, akik így tettek.
Imádjuk ezt a csapatot, mert ilyenek és kész. Az ukránok elleni harmadik gólunk utáni érzést lehetetlen leírni, boldog-boldogtalan ölelkezett és üvöltött torkaszakadtából, ezért az élményért mindent képes vagyok megbocsájtani nekik. Ha kell egyáltalán..
Ebben a csoportban az éremszerzés is már álom volt: most egy meccsre vagyunk tőle. Holnap kiszurkoljuk, és kész.
Imádjuk ezt a csapatot, mert ilyenek és kész. Az ukránok elleni harmadik gólunk utáni érzést lehetetlen leírni, boldog-boldogtalan ölelkezett és üvöltött torkaszakadtából, ezért az élményért mindent képes vagyok megbocsájtani nekik. Ha kell egyáltalán..
Ebben a csoportban az éremszerzés is már álom volt: most egy meccsre vagyunk tőle. Holnap kiszurkoljuk, és kész.
veghist 2012.04.20. 14:07:45
@DominiKing: Nem, csak éppen félreérted, mi történt a pályán. Ez nem mentális dolog volt, hanem fizikai. Ha ezt nem fogod fel, akkor innen tényleg nem jutunk tovább.
jan8207 2012.04.20. 14:09:58
@komolytalan samu: Tudom, de megfelelő csapat esetén kezdetben a hokiszeretőket oda is el lehetcsábítani (Úlpest, Fradi...) és jönnének a "divatszurklók" is. Egy kis idő után kinőne valami. Szerintem sok kezdetben divatszurkolónak titulált üvöltött teli torokból a héten...
veghist 2012.04.20. 14:11:50
@komolytalan samu: Lehetett volna tisztes vereségre játszani. Lehetett volna kis különbség. Mi megpróbáltunk nyerni. Amíg volt kraft ment, aztán amikor már nem mentek a lábak, végünk volt. Én itt úgy látom, hogy jó volt így. És ez tegnap nem mentális dolog volt akartak menni, csak már nem ment.
veghist 2012.04.20. 14:13:24
@jan8207: Kéne tényleg van rá 2-3 milliárdod?
veghist 2012.04.20. 14:17:05
@komolytalan samu: Samu olvaslak, de ne haragudj, ha ennyi jut az eszedbe...
OK. Higgadtan. Mondj Magyarországon egy olyan várost, aminek 23 kerülete van, és se a város se a kerületei gyakorlatilag egy megveszekedett fillért se fordítanak sportra, se pénzzel, se bérleti díj kedvezménnyel se semmivel...
Szabad a gazda?
OK. Higgadtan. Mondj Magyarországon egy olyan várost, aminek 23 kerülete van, és se a város se a kerületei gyakorlatilag egy megveszekedett fillért se fordítanak sportra, se pénzzel, se bérleti díj kedvezménnyel se semmivel...
Szabad a gazda?
veghist 2012.04.20. 14:18:06
@facsipesz: +1
Lehet, hogy tévében más látszott.
Lehet, hogy tévében más látszott.
bagyula 2012.04.20. 14:29:05
@facsipesz: Úgyértve +1
komolytalan samu 2012.04.20. 14:30:22
@veghist: Az első mondatodat bevallom nem tudtam teljesen dekódolni. :)
Igen, abszolút jogos. A főváros és a kerületek forrásharcában elveszik a sport. A jó kezdeményezések nagyrészt ezért, megrekednek, nem tudnak tovább fejlődni. Valóban.
Én csak elmélkedés szintjén meggondolnám a kerületi rendszer felaprózottságát is oknak.
Egy újpest, ferencvárosi önkormányzat ma már szerintem kevés egy tőkeigényes profi csapatsport akár részleges finanszírozására is. + jelentősen csökkent a kerületi identitás is.
Én viszont arra utaltam, hogy Fővárosunkban az emberek a sportot egyébként sem tekintik szórakozásnak, az alacsony nézőszámok pedig eleve meghatározzák egy klub fejlődési lehetőségeit. Miért költsön egy kerületi polgármester 100 milliókat, ha azzal közvetlenül pár száz, közvetve 1-2 ezer embert ér el. Politikailag nem kifizetődő.
Igen, abszolút jogos. A főváros és a kerületek forrásharcában elveszik a sport. A jó kezdeményezések nagyrészt ezért, megrekednek, nem tudnak tovább fejlődni. Valóban.
Én csak elmélkedés szintjén meggondolnám a kerületi rendszer felaprózottságát is oknak.
Egy újpest, ferencvárosi önkormányzat ma már szerintem kevés egy tőkeigényes profi csapatsport akár részleges finanszírozására is. + jelentősen csökkent a kerületi identitás is.
Én viszont arra utaltam, hogy Fővárosunkban az emberek a sportot egyébként sem tekintik szórakozásnak, az alacsony nézőszámok pedig eleve meghatározzák egy klub fejlődési lehetőségeit. Miért költsön egy kerületi polgármester 100 milliókat, ha azzal közvetlenül pár száz, közvetve 1-2 ezer embert ér el. Politikailag nem kifizetődő.
veghist 2012.04.20. 14:34:04
@komolytalan samu: A fehérvári nézők, meg a bérletesek fele is budapesti. Nem a kereslet a baj, hanem a kínálat hiánya, ahhoz meg pénz kéne, meg stadion...
tiz2 (törölt) 2012.04.20. 14:48:11
Kollégám szokta mondani, hogy tíz év tapasztalatot tíz év alatt lehet megszerezni. A magyar jégkorong újra és újra ismeretlen területekre téved, folyamatosan gyűjti a tapasztalatokat. Teljesen rendben van, hogy a tanulási folyamatban vannak zakók is.
Azt látnunk kell, hogy - mint azt sokan írták más - az ilyen jellegű csúcsterhelés újdonság. Most megtanultuk például azt, hogy itt már nem lehet "büntetlenül" szabálytalankodni, az ebből eredő fáradtság legyőzi a csapatot.
Én is szomorú voltam tegnap este, de ki nem. Viszont történtekért lehúzni a csapatot vagy bármely tagját szerintem nem "joga" a szurkolónak.
Aki pedig Sikit kritizálta, legalább annyi tartás legyen benne, hogy elismeri a mostani teljesítményét.
Azt látnunk kell, hogy - mint azt sokan írták más - az ilyen jellegű csúcsterhelés újdonság. Most megtanultuk például azt, hogy itt már nem lehet "büntetlenül" szabálytalankodni, az ebből eredő fáradtság legyőzi a csapatot.
Én is szomorú voltam tegnap este, de ki nem. Viszont történtekért lehúzni a csapatot vagy bármely tagját szerintem nem "joga" a szurkolónak.
Aki pedig Sikit kritizálta, legalább annyi tartás legyen benne, hogy elismeri a mostani teljesítményét.
komolytalan samu 2012.04.20. 14:51:41
@veghist: szerintem a jó válasz erre iszonyat komplikált. Lehet hogy elsősorban kínálati a probléma gyökere, de messze bonyolultabb a forráshiánynál. A kerület-főváros forrásharc, identitásvesztés?, kerület-méret probléma, mind csak rész okai. Sőt, a fővárosi klubbok ezen felül még a nagypolitika játszótere is.
Tegyük fel, a Ferencvárosi önkormányzat Eu-s állami és TAO-s pénzeket sikeresen összegereblyézne egy új 2, vagy akár 5-6 ezres stadionhoz (Mert hosszú távon annak lenne inkább értelme). Keresztülvinni az önkormányzaton, átlobbizni az államon, privát támogatókat megnyerni. Miközben a források bizonytalanok, a nagypolitika erőviszonyaitól függenek. A politikai haszon pedig rövid távon kicsi (ezt sajna bele kell számolni) és csak hosszú évek, de inkább egy évtized alatt fordulhat termőre, azaz juthat Ebel szintre a csapat.
És ez most csak kibickedés, felszínkapargatás, nem értek a témához. Ha valakinek van rálátása, érdekelne.
Tegyük fel, a Ferencvárosi önkormányzat Eu-s állami és TAO-s pénzeket sikeresen összegereblyézne egy új 2, vagy akár 5-6 ezres stadionhoz (Mert hosszú távon annak lenne inkább értelme). Keresztülvinni az önkormányzaton, átlobbizni az államon, privát támogatókat megnyerni. Miközben a források bizonytalanok, a nagypolitika erőviszonyaitól függenek. A politikai haszon pedig rövid távon kicsi (ezt sajna bele kell számolni) és csak hosszú évek, de inkább egy évtized alatt fordulhat termőre, azaz juthat Ebel szintre a csapat.
És ez most csak kibickedés, felszínkapargatás, nem értek a témához. Ha valakinek van rálátása, érdekelne.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.04.20. 14:56:31
@hüjeliba: Igen, ez a hozzászólás fedi talán leginkább a valóságot a taktika elhibázását illetően. Nade mi a magyarázat arra, hogy a második harmadban kifejezetten passzivitiztünk? Erőt gyűjtöttünk volna a harmadikra, csak az osztrákok méginkább? Én szívesebben láttam volna egy kevésbé taktikus, de szívvel-lélekkel hajtó válgoatottat a szlovénok és az osztrákok ellen!
mannisenmaki_ 2012.04.20. 14:59:15
@veghist: Ezt a fehérvári nézős dolgot már írta más is. Van erre reprezentatív mintád? Nagyon csodálkoznék, ha igazad lenne.
DominiKing 2012.04.20. 15:02:55
@Skyblue: @veghist: Szeretem az értelmes vitát és akkor már adtatok is egy választ. Elfáradtunk. Ez jó, mert ezen lehet segíteni. A fizikai felkészülés még mindig könnyebb, mint megtanulni jégkorongozni. De azért az osztrákok sem a szanatóriumból jöttek a meccsre! Szörnyű volt nézni, hogy az utolsó percekben öten álltunk a kapunk előtt és nemhogy arrébb tudtunk volna korcsolyázni, hanem még a botot sem tudtuk megemelni. És akkor pedig nagyon aktuális @RAttila:
mondata "hoki=életforma, hit..... "
És a britek ellen sem kívánok mást, csakhogy szívüket-lelküket tegyék ki és "haljanak" meg a pályán (mert az osztrákok ellen ez nem a szó átvitt értelmében majdnem megtörtént).
Hajrá magyarok!
mondata "hoki=életforma, hit..... "
És a britek ellen sem kívánok mást, csakhogy szívüket-lelküket tegyék ki és "haljanak" meg a pályán (mert az osztrákok ellen ez nem a szó átvitt értelmében majdnem megtörtént).
Hajrá magyarok!
kerusz 2012.04.20. 16:00:33
@tsd: miért, milyen a vereség mikéntje?
facsipesz 2012.04.20. 18:13:18
A "tragédia" után ezek a szösszenetek születtek, ezek alapján a kint lévő szurkolók szerint azért nem volt ez a jégkorong Irapuato-ja:
"Schnitzelt nem eszek soha,
Schnitzelt nem eszek soha,
Eszek inkább lecsót, eszek inkább lecsót,
De Schnitzelt nem eszek soha."
"Ki nem ugrál Ferenc Jóska, hejj, hejj!"
"Schnitzelt nem eszek soha,
Schnitzelt nem eszek soha,
Eszek inkább lecsót, eszek inkább lecsót,
De Schnitzelt nem eszek soha."
"Ki nem ugrál Ferenc Jóska, hejj, hejj!"
igyalakult 2012.04.20. 19:39:38
milyen?
igyalakult 2012.04.20. 19:41:00
de hogy faradunk nem volt osszeteve ez a csapat nekem egy pozitivemlekm maradt bailzs bence
jabka 2012.04.20. 20:06:58
@DominiKing: Köszönöm szépen, hogy egyetértesz velem és mellém álltál! Igencsak jól esett!
DominiKing 2012.04.20. 21:23:44
@jabka: Ez mindössze azért volt, mert abban a hozzászólásodban semmi kivetni valót nem találtam.
zsozsi68 2012.04.21. 09:03:26
@bagyula: A csapatmunkát is lehet szeretni :-)
vaze 2012.04.21. 11:57:34
Hát, szerintem a kommentelok többsége bizony bekaphatja a vereres lofaszt, az a baj, hogy a ladanyi-interju alapján úgy tűnik, hogy a játékosok is olvassák ezt a szemetet, ami itt megy. Hokikomment=legalja.hu+szanalmas.hu. Tisztelet a kivételeknek, akik lehet hogy a látszat ellenére a többség
1885* 2012.04.21. 12:25:04
@vaze: bennem is felmerült a gyanú, hogy vagy itt vagy az nso-n olvasták :(
Én biztos vagyok benne, hogy a TÖBBSÉG BÜSZKE A FIÚKRA ÉS DRUKKOLUNK A BRONZÉRT!!!
p.s. lehet a lóf@szozásért illett volna törölnöm ezt a hozzászólást, de 1-er értek a mondani valóddal.
Én biztos vagyok benne, hogy a TÖBBSÉG BÜSZKE A FIÚKRA ÉS DRUKKOLUNK A BRONZÉRT!!!
p.s. lehet a lóf@szozásért illett volna törölnöm ezt a hozzászólást, de 1-er értek a mondani valóddal.
Uteapu 2012.04.21. 13:44:10
@1885*: Persze, hogy olvassák. A fontos, ami a helyszínen van, ott viszont a szeretet, úgy hiszem, tapintható közelségben van.
Az utolsó 100 komment: