Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1228) Csíkszereda (1381) DAB (1198) ebel (2417) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1654) felkészülés (2272) FTC (1484) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1517) nhl (4938) nők (1329) playoff (1339) Titánok (1027) u18 (1095) utánpótlás (1331) UTE (1307) válogatott (2269) vb (2472) videó (2123) Összes címke

OB 1 2011.03.23. Döntő - második mérkőzés

2011.03.23. 15:04: leonov

Sapa Fehérvár AV19 - Dab.Docler 19.00.

SapaFehérvár AV19 - Dab.Docler 5-2 2011.03.23. 22:25 Hblog

221 komment

Címkék: ob i

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr432765014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerusz 2011.03.23. 23:52:32

@Borsy: És miből szűrted le ezt a roppant előremutató megállapítást?

tiriakos 2011.03.23. 23:53:50

@Theutus: Hiába. Villámkéz... :)

Theutus 2011.03.23. 23:57:29

@1 drukker: szerintem többen vagyunk így ezzel, bízzunk benne, hogy a mostani gyengélkedők is megerősödnek
az előrelépéshez azonban nagy szükség lenne szlovák csapatok bevonására a Mol Ligába
bár erre nem sok esélyt látok...sajnos

Spigott 2011.03.24. 00:00:34

Azon gondolkoztam, hogy ha a Volánosoknak ekkora baja van a pontrendszerrel, még tudom javasolni a fizetései sapka bevezetését jövőre :) Mondjuk érdekes lenne megnézni, hogy mire megy Mihály Árpád a DAB első és második sora ellen egyedül :) És akkor még lehet, hogy keveset is mondtam :)

brainska (törölt) 2011.03.24. 00:02:16

@1 drukker: na végre, köszi a részletes értékelést.
@Theutus: hagyd el, igaza van, nálunk még a kezükre húzta a korit Marci is, Godó is, hogy aztán Tokiról már ne is beszéljek. a Dunaferr bajnoki aranyait is vették a fehérvári vásárban ócsón. :) viccen kívül: eszemfaszom elhagyom.
yoo éjt.

Spigott 2011.03.24. 00:02:20

@Spigott: bár ez ugye attól függ, hogy milyen magasra teszik az a sapkát :)

brainska (törölt) 2011.03.24. 00:07:33

@Theutus: linket kérek, de gyorsan, addig elaludni sem bírok, b+!!!

-d(-_-)b- 2011.03.24. 00:11:48

Kettős mérce FTW!

Kettőn áll a vásár, azaz nem egy csapattól lesz szar egy meccs.

Máshogy mondom: le lehet állni a Volán-fikázással. Értem, hogy jól esik, de akár nyerünk, akár nem, akár nagy gólkülönbséggel, akár kicsivel, mindig a Volán a szar, a másik csapat meg istencsászárul játszott. Hát lófaszt.

A dolog sokkal összetettebb. Egyrészt nyilván azért születtek 8-3-as meg 9-1-es eredmények is, mert a Volán nem tudja az ebeles tempót futni, igaz? Ugyanakkor miért fussanak akkora tempót, ha egyszer nem kell? Másrészt meg kinek lenne jó, ha olyan eredmények születnének, hogy 12-1 meg 15-0? Hiába szurkolok a Volánnak, 10 fölött már nekem is kínos lenne egy kicsit, ha az ellenfél meg csak kínlódik.

Ezzel azt akarom mondani, hogy eléggé visszatetsző ez a van rajta sapka - nincs rajta sapka-dolog, amit jópáran itt nyomatnak.

Ma ennyit akartam elmondani, úgyhogy bocs, ha már nem válaszolok.

a. Bárd 2011.03.24. 00:12:45

@Nyuszí O_o: menjé' fel az arckönyvre, Dorka felrakta a videót :)

A meccs összefoglalója meg a Nemzeti sport cikkben benne van, akit érdekel

1 drukker 2011.03.24. 00:14:20

@Theutus: "bennem egyébként egyetlen dolog miatt van hiányérzet cserébe azért, hogy magyar hoki érdekében egy időben minden a Fehérvárról szólt: volt egy A csoportos bravúros feljutásunk, de klub szinten nem látom azt a kurva nagy előrelépést, ugyanott tartatok, mint az első évben, közben pedig a többi csapat erősen a túlélésért küzd"

Azt hiszem az anyagiakról beszélünk. Szerintem a Volán helyzete sem jobb (tudom ez félre érthető) az EBEL-hez viszonyítva. Némi túlzással a Volán is a túlélésért küzd (törekszik arra, hogy megfeleljen az EBEL-es szintnek). A hoki akadémia is ezt a célt szolgálja. felépíteni a biztos hátteret az utánpótláson keresztül, hogy minél több Ladányink és Palkovicsunk legyen.
Az, hogy egy időszakban minden a Volánról szólt, lehet hogy irritáló, de (némi túlzással) törvényszerű volt. A siker a figyelmet a Volánra fordította a figyelmet, csak úgy mint a Debrecenre a bajnokok ligája végett vagy Talmácsira a megszerzett VB cím miatt. Tény, hogy az ilyeneket sokan nem tudják a megfelelő helyen vagy értéken kezelni.

a. Bárd 2011.03.24. 00:14:20

@-d(-_-)b-: Nem tudom szebben mondani, b@zdmeg Ti mondjátok, hogy szar volt a Volán, nem mi!
Szerintünk mi voltunk jók :D

Theutus 2011.03.24. 00:23:58

@1 drukker: nem irritál a dolog egyáltalán, csak a tények kedvéért említettem meg
a pénzről beszélsz...látod erre cinikusan mondhatnám azt, hogy a Salzburgi klubvezető ügyesebb, mint az Öreg, pedig neki is áll a zászló, de nem teszem
a Volánnak őszintén kívánom, hogy maradjon sokáig az Ebelben, de ugyanakkor azt is, hogy a hazai hoki is jelentősen fejlődjön és erősödjön
@-d(-_-)b-: neked most inkább nem válaszolnék, pedig lenne kedvem...

brainska (törölt) 2011.03.24. 00:24:49

@-d(-_-)b-: tudod mit, nem hiszem el, hogy a csapatod egy rakat sportszerűtlen fasz, aki nem tiszteli meg a mindenkori aktuális ellenfelét azzal, hogy a maximumot adja ki ellene egy országos bajnokság döntőjében, hazai pályán, hazai közönség előtt. egyszerűen nem ilyennek ismertem meg sem a dunaújvárosi nevelésű játékosokat, sem a fehérvári fiatalokat a MOL Liga szezonban. az egyetlen tényező, amiben látok némi igazságmorzsát, az az, hogy a testjáték intenzitása nem volt maximális (a tegnapi tapasztalatok alapján írom ezt), de ez is csak annak tudható be, hogy a vb közeledtével egyre fontosabb szemponttá válik a sérülések elkerülése. persze előfordulhat, hogy tévedek, és a Volán lizilazázta a meccseket, de akkor meg azt mondom, hogy a vb-re ki se álljunk, mert aki szezon közben megengedi magának, hogy ne legyen éles a meccseken, az beleszakadhat, de nem lesz éles akkor sem, ha nagyon kéne.
na, én is lépek amúgy, ennyi itt összeolvasott okosságtól már lassan szétrobban a hombár fejem :)

brainska (törölt) 2011.03.24. 00:26:48

@a. Bárd: ok, tx, gratula a szurkolásért!

Theutus 2011.03.24. 00:28:03

@-d(-_-)b-: egyébként szerintem neked az a kínos, hogy egyik meccsen sem volt megközelítőleg sem akkora különbség, mint amekkorát vártál a 2 csapat között és ez erősen frusztrál

brainska (törölt) 2011.03.24. 00:31:25

na, itt a link, nézze mindenki, szép :)
www.youtube.com/watch?v=hrjMWZxlX8g
csákány

1 drukker 2011.03.24. 00:31:51

@Theutus: A magyar hoki az utánpótláson keresztül tud csak fejlődni. Azért írtam (említettem meg) a kis hazánkban először létre hozott hoki akadémiát. Ha sikeresen működik (korosztályonként 2-3 játékos) megalapozhatja a Volán és még pár csapat jövőjét is.

A kiterjesztett bajnokság sokat lendítene a magyar hokin!

Theutus 2011.03.24. 00:39:13

@1 drukker: ez igaz, ellenben én a megfelelő utánpótlás nevelést nehezen tudom elképzelni normálisan működő csapatok nélkül
ugyanis a felnövekvő utánpótlásnak kellene valahol játszani a későbbiekben is

1 drukker 2011.03.24. 00:59:27

@Theutus: Kétségtelen csapatokra szükség van, de én abban bízom, hogy azok a ma még kis egyesületek akik csak "nevelgetnek" elérik a felnőtt kort is és meghatározó szerepet fognak játszani majd. (színesítik a palettát) A piramis felépítésben meg benne van a (sajnos) lemorzsolódás. Ha két évente 2-5 jó játékos nevelődik ki 6-8 év múlva már játékos dömping lehet elméletben. (Tudom csak elmélet és rengeteg mani- és ez a legkevesebb!)

Mára ennyi, jó pihenést mindenkinek!

Tsige (Prücsök) 2011.03.24. 08:58:14

@budaijegesmedve:
"EBEL-ben ennyi helyzetből négyet lőtt volna minimum"

És hány meccs alatt jön össze ennyi helyzete? :) :)

Tsige (Prücsök) 2011.03.24. 08:59:21

@Enzo Molinari: De ha akkor nem olyan színvonalukak amilyenek, akkor nem igazoljátok le őket, nem? :) :)

Lazlee 2011.03.24. 09:36:21

@Tsige (Prücsök): nem is az, hanem ezek szerint jobbak vagyunk, mint az EBEL, hisz nem lövi be. :D

Tsige (Prücsök) 2011.03.24. 10:22:57

@tiriakos: Engem jól kitakarsz :) Kollegám nem akrta elhinni, hogy rajta vagyok a videón :) :) :)

rrichy 2011.03.24. 10:58:53

Elösször is marha unalmas meccs volt, kegyetlen szarul játszottunk ma is, a győzelem meg pillanatig sem volt kérdéses...de ttől függetlenül ilyen szarul játszani a volánt mint a dab ellen ritkán látom....okát nem keresem, 2-0 és ennyi...

más: sokan írják, hogy mert újvárosból származik a csapat nagy része...ezt én nem vitatom...SŐT...sokan úgy látom pár éve járnak csak meccsre és nincsenek tisztában itt a dolgokkal...akkor egy kis morzsa nektek: újvárosból több meghatározó játékos azért jött el, mert 4-6!!! havi bérükkel tartoztak nekik...sajnos meg kéne kérdezni azari bácsit, hogy hol is van az a pénz...mert akkor 99%, hogy a mai napig újváros-fehérvár ki-ki meccs lenne...

végül pedig: holnap ugyan újvárosban lesz meccs, de remélem a szervezők nem felejtik el, hogy mekkora tragédia történt 2 éve... RIP #19....

CTZ78 2011.03.24. 11:16:06

@rrichy: amikor a játékosok eljöttek újvárosból, akkor még nem Azari bácsi volt a góré, úgyhogy nem őt kell megkérdezni. De ahogy látom te sem vagy tisztában a dolgokkal

Spigott 2011.03.24. 11:19:34

@rrichy: ha csendben maradtál volna, most nem néznélek hülyének, bocs :)

Xardas 2011.03.24. 11:28:45

@rrichy: richmond, recska vagy hogy hívnak?
ezzel most nagyon mellé lőttél. Nem baj ez. Elvégre biztos évtizedek ota tisztában vagy a dunaújvárosi viszonyokkal.Van még vmi amiről nem tudunk? Természetesen abban igazad van ha lett volna pénz akkor még most is ki-ki meccsek lennének, de Zsazsa jóvoltából remélem egyszer mi is eljutunk oda ahol ti álltok jelenleg.De legalább néznél utána bizonyos dolgoknak, mielőtt osztod itt a tudást.

Pierre 2011.03.24. 11:40:21

A meccsnek van egy nagyon szomorú tanulsága. Egy hónap múlva, olyan játékosok (21, 56, esetleg 91) fogják a válogatott egy sorát alkotni akik ebben a szezonban nagyon formán kívül vannak. A hírnevük, akár tehetségük, vagy csak családi kapcsolat alapján ölthetik fel a címeres mezt. Kimaradnak azok a srácok, akik ugyan a Molban vannak, mégis többre lennének képesek. Hármójuk közül tegnap Roger nagyon jó volt, még az 1. meccsen talán Fekete is jobban ment, mint a szezonban bármikor is...

Meccsről
Ladányi nem keménykedett, hanem kicsit talán próbálta "nevelni" Magosit, aki bottal lökte a kapura Sofront...

budaijegesmedve 2011.03.24. 11:44:58

@Tsige (Prücsök): jó a kérdés, de Eric, eghyedüliként lött már egy meccsen négyet, valószínűleg négy helyzetből, mert több az EBEL-ben egy volános csatár előtt nem adódhat..:-). Tegnap is volt sztem négy hatalmas lehetősége-minimum, csak hát szórakozott, mint a többi társa...

rrichy 2011.03.24. 11:45:58

Én is csak erre a részre gondoltam, hogy ha van pénz most jobb a csapatotok, minden féle negatívum nélkül....de ha nektek ez is baj...amúgy meg, mivel közel 20 éve a jégkorong közelében vagyok, elég sok az újvárosi ismerősöm és sokan panaszkodnak, hogy akkoriban a pénzt a csapatba kellett volna tenni, nem pedig zsebre...igazatok van, ezt én is csak onnan tudom, amit ŐK mondanak, de ettől függetlenül, én például tapsoltam mikor az érmeket osztották ki kedden nálatok...és nem fújjogtam mint egyes emberek tegnap...1x már leírtam és most megteszem még1x...szerezzetek szponzort és induljatok el a KHLben...én veszek szívesen bérletet...de nem fogtok...és mindenki tudja, hogy miért...

de ahogy a hozzáállást nézem, maradtok ezen a szinten, sunyi játékkal...amikor egy buzernyáknak nem jut el a tudatáig az sem, hogy nemsokára válogatott meccsek és nem kéne a meghatározó játékosokat megtalálni ezzel a játékkal. de csináljátok csak...úgysem nyertek 1 meccset sem...jó szórakozást továbbra is a mol ligához salak szagúak:)

Uteapu 2011.03.24. 11:51:20

A meccset nem láttam. (Egy pikirt megjegyzés.Egy magasabb színvonalú sorozatban játszó csapat csarnokából.)
Ladányi bármit mond, tesz, avagy adott esetben nem tesz, számomra abszolút hiteles.
Kevesen mondhatják el ezt magukról.

Xardas 2011.03.24. 11:56:04

@rrichy: Tisztában vagyunk az akkori állapotokkal, szimplán csak az verte ki a biztosítékot, hogy azt mondtad Azari vette ki a pénzt a csapatból. Ő akkor még a csapat közelében se volt. Az a Kőhalmi féle brancs volt.

-d(-_-)b- 2011.03.24. 12:04:14

@Nyuszí O_o: Szerintem a hozzászólásod nyilvánvalóvá tette, hogy ki a fasz, köszönöm szépen.

Xardas 2011.03.24. 12:07:23

Viszont az összefoglalót megnézve nem tudom, hogy az NS tudósítója milyen meccsen volt.

-d(-_-)b- 2011.03.24. 12:08:07

@Theutus: Nekem nem kínos, mint ahogy azt már megírtam többször is. ha esetleg néha olvasnál is baromságok írogatása helyett, tudnád. Nem lehet mindig nyerni, én attól sem mennék a falnak, ha párszor kikapnánk.

És a helyedben inkább apró kicsi szürke ponttá zsugorodnék és elsunnyognék innen. Azok után, hogy itt jópofiztál nekünk a szezon közben az ebel-meccseken, sikerült egy elfogult, nagypofájú hangemberré kinőnöd magad mostanra.

Spigott 2011.03.24. 12:12:03

@rrichy: Milyen sunyi játék? Az a sunyi játék, hogy kapnak egy-kettőt a válogatott játékosok? Hát bakker, ezen szartam be tegnap is. Kijön az Alba Volán vezérigazgatója a dunaújvárosi szurkolókhoz, aztán elkezd arról hablatyolni, hogy mi a faszt képzelnek ezek a dunaújvárosi játékosok, hogy le merik ütközni a válogatott ikonokat. Hát most komolyan bazmeg, mi ez? Bajnoki döntő, vagy uli-buli sörmeccs? MErt ha nem lehet hozzáérni a sztárokhoz, akkor játszódjanak egy kölyökcsapattal barátságos meccset. Meg, hogy azon gondolkozzunk el, hogy a Magosi és a Kiss Ákos nem komolyodott semmit egy év alatt. Mit képzel magáról, látta őket idén kétszer játszani, aztán ilyen míves gondolatai vannak?

-d(-_-)b- 2011.03.24. 12:12:04

@a. Bárd: Én nem mondtam, hogy bárki szar lenne. Sem csapat, sem játékosok. Ha esetleg mégis tudsz ilyet idézni tőlem, kérlek, ne habozz!

Az viszont k*rva uncsi, hogy függetlenül attól, hogy játszik a Volán, mindig fikázzátok. Az ellenfél meg hősiesen küzdött meg minden dicséretet megérdemel akkor is, ha 5+ gólkülönbséggel kibéleltük őket. Nevetséges.

Uteapu 2011.03.24. 12:15:13

@-d(-_-)b-: Juhhééé... Ha már ilyen formába vagy, nehogy kifelejts valakit!:)))

budapestijeti 2011.03.24. 12:15:51

@Theutus: @1 drukker: Mondjatok 3 MAC-ból a válogatottba jutó játékost...Azután rögtön számoljuk ki, mennyibe is van ez Nekünk évente? A MAC maga az utánpótlásképzés, ami sehová sem képzi a játékosokat! Ezért lenne jó egy budapesti Ebel csapat, MAC farmmal, talán...

a. Bárd 2011.03.24. 12:19:02

@-d(-_-)b-: Hát bakker, még mindig nem érted.
Nem azt írtam, hogy Te mondtad, hanem hogy Ti (vagyis a Volánosok)

Ti (vagyis a Volánosok) fikázzátok egyfolytában a meccset, hogy milyen szarul játszottatok, milyen gyenge iramú mérkőzés volt és hasonlók.
Mi azt mondjuk, hogy jól játszott a saját csapatunk és volt esély arra, hogy szoros legyen a meccs, esetleg 3-2-nél megint egyenlítsünk. Úgyhogy ne bennünk keresd a hibát, hanem a saját társaid között, Ők fikázzák a tegnapi meccset (és ezáltal a csapatotok hozzáállását)

Ennél szájbarágósabban nem tudom leírni, ha még most sem érted, akkor hagyjuk az egészet a csába.

Boda B. 2011.03.24. 12:24:59

Tisztelt sokaság!

Mi a bűbánatos, mákvirágos lóf@szért fikázzátok egymást, egymás csapatait, játékosait, múltját egyfolytában? Kinek jó ez?
Kicsinyes csatákat nyerhettek mindennap egymás ellen, viszont a nagy áprilisi "háború" megnyeréséhez mindenképpen összetartás kell. Miért nem lehet legalább ebben a sportban egy picit egymással is törődni?
Értem én, hogy ellentétek vannak, voltak, lesznek, de nekem ez is egy picit magyarosság kezd válni, hogy mindig mindenért az ellen okolható, vagy legalábbis egy negatív megjegyzéssel leszólható.
A meccs hevében még megértem, hogy kicsúszik néhány olyan dolog, aminek nem kéne, és természetesen tisztelem a szurkolókat, akik elhivatottak a csapataik felé, de egy kicsit tiszteljük már egymást.
Mindenki boldogabb lenne. Tanórának vége, bocsi :D
Hajrá Kohász! Hajrá Magyarok!
Üdv: B

Xardas 2011.03.24. 12:32:20

@-d(-_-)b-: Már megint idézzenek tőled? Az előző postot végigolvastad? Találtam ám :)
Válasz mondjuk nem jött, de sebaj :)
Senki nem fikázta a Volánt közülünk tegnap de ne idegesítsed magad fel, mert megárt.
A saját portádon sepregess :)

-d(-_-)b- 2011.03.24. 13:12:52

@Xardas: Heló megint. Gyorsan átfutottam a hozzászólásaidat, megtaláltam, miről hiszed azt, hogy én "lovagolok" a témán. (Még párszor le fogom írni ezt a szót...)

Mondjuk ezután a hozzászólásom után akár már igaz is lehet. Már ha a 38 ponton való lovaglásnak vesszük azt, hogy huszadszorra is elmagyarázom: én tényként írtam erről a szabályról, nem panaszképpen.

Szóval itt van, amikor lovagolok:
Nano: "aki meg a 38 ponttal jön szégyellje magát!"
Én: "És hogy fokozzam a feszkót: Aki hőstettnek tartja egy csonka csapat megszorongatását, szégyellje magát"

Ezt az egyet találtad.

Az "És hogy fokozzam a feszkót"-ból (szerintem) rá lehet jönni, hogy visszavágásként írtam, amit írtam. Plusz: Van 38-as szabály? Van. Akkor miért szégyen azt mondani, hogy van?

De ha szerinted ez "lovaglás", akkor légy boldog vele. Főleg úgy, hogy többször leírtam: van, hogy nyerünk, van, hogy veszítünk, ez a sport, nálam belefér.

És mostmár jó lenne, ha nem lovagolnál azon, hogy én állítólag lovagolok azon, hogy a Volán csak 38 ponttal nevezhet.

-d(-_-)b- 2011.03.24. 13:14:16

@a. Bárd: Ja, hogy mi fikázzuk, értem. tehát csak mi, mások nem? Az más, így már értem.

-d(-_-)b- 2011.03.24. 13:18:03

@Uteapu: Na, akkor neked is írok, nehogy kirekesztve érezd magad :) Legutóbbi utés emlékem a Volán-UTE meccs Fehérváron, és az kifejezetten jó meccs volt, a szurkolók is, a csapatok hozzáállása is. Bocs, hogy semmi negatívat nem tudtam összeszedni, most így jártál...

a. Bárd 2011.03.24. 13:32:54

@-d(-_-)b-: olvasd vissza az akkori hozzászólásokat, biztos találsz :)

tiriakos 2011.03.24. 14:09:58

@-d(-_-)b-: Ha már ennyire visszakereső üzemmódban vagy, légyszi keress egy újvárosi hozzászólást, amiben olyasmit írna a kolléga, hogy szarul ment a Volán!

@rrichy: Egy gyöngyszem ez a hozzászólásod, nem tudom megállni, hogy ne válaszoljak rá tételesen... :)
Hát lássunk is hozzá! :)
"Én is csak erre a részre gondoltam, hogy ha van pénz most jobb a csapatotok, minden féle negatívum nélkül..."
aha. persze. negatívum nélkül? Ezt írtad előzőleg: "sajnos meg kéne kérdezni azari bácsit, hogy hol is van az a pénz"
Hajjakmeghanemvagylegyekmoderálva, ha ez nem volt negatív!!! :)

"de ha nektek ez is baj..."
Igen. Baj. Mert azt az embert bántod, aki a lenyúlások után vette a fárdságot és újjászervezte az egész dunaújvárosi jégkorongéletet. Közben meg jössz a nagy mellénnyel, hogy mi pár éve járunk csak meccsre, és Te fehérváriként jobban tudod, mert Te húsz éve jársz...

"amúgy meg, mivel közel 20 éve a jégkorong közelében vagyok, elég sok az újvárosi ismerősöm és sokan panaszkodnak, hogy akkoriban a pénzt a csapatba kellett volna tenni, nem pedig zsebre...igazatok van, ezt én is csak onnan tudom, amit ŐK mondanak,"
És jót mondanak. Valóban így volt. Azonban nagyon félre lettél tájékoztatva, ha azt hallottad, hogy Zsazsa volt a hunyó.
Id. Azarinak a kinyúlásokhoz semmi köze nem volt!

" de ettől függetlenül, én például tapsoltam mikor az érmeket osztották ki kedden nálatok...és nem fújjogtam mint egyes emberek tegnap..."
Te miről beszélsz?!?!? Ki fújjolt!?!?! Simán megtapsoltuk az előttünk is elkorcsolyázó serdülő bajnokokat.

"1x már leírtam és most megteszem még1x...szerezzetek szponzort és induljatok el a KHLben...én veszek szívesen bérletet...de nem fogtok..."

Ti is szerezzetek még szponzort, hogy ne az utolsó hely elkerülése legyen a cél az EBEL-ben, hanem a dobogó, és akkor mi is veszünk bérletet hozzátok! Nyerjétek meg az EBEL-t! De nem fogjátok...

"és mindenki tudja, hogy miért..."
Őszintén, nem ironizálva, tudatlanságom teljes tudatában kérdezem: Miért???
Azért amiért Ti se fogjátok soha megnyerni az EBEL-t?

"de ahogy a hozzáállást nézem, maradtok ezen a szinten, sunyi játékkal...amikor egy buzernyáknak nem jut el a tudatáig az sem, hogy nemsokára válogatott meccsek és nem kéne a meghatározó játékosokat megtalálni ezzel a játékkal."
B+B+B+!!!!!!!!!!!!!
Magyar Országos Bajnoki Döntőn játszunk, amiért egész évben küzdöttünk, hogy Veletek(!!!) játszhassunk!!! És ne legyünk kemények?!?!?!?!?!?!? 20 éve vagy a jégkorong környékén? Nem látszik!

"de csináljátok csak...úgysem nyertek 1 meccset sem..."
Majd pénteken meglátjuk! :)

"jó szórakozást továbbra is a mol ligához salak szagúak:) "
Köszönjük! Nektek meg az utolsó hely elkerüléséhez! Némaleventék! :)

A végére minden Volán szurkolónak:
Bocsássátok meg a fenti hozzászólásomat!
Nem a Volánnak, nem a csapatotoknak, és nem kollektíve Nektek szólt. Csak ennek a rrichy gyereknek. Kérlek Benneteket, ne vegyétek magatokra!

CSAK ÚJVÁROS!!!
CSAK ÚJVÁROS!!!
MINDÖRÖKKÉ DUNAÚJVÁROS!!!

a. Bárd 2011.03.24. 14:21:12

@tiriakos: Baszki, egy ilyen szelíd/szolíd meccs után megy a para, hogy véletlenül ütközni mertünk (mondjuk ez a Maklári-Becze affér után érdekes).

Csak belegondoltam mi menne itt, ha a Vasas jutott volna be a döntőbe és Maki vezetésével ugyanolyan feszült meccsek lennének, mint az elődöntő volt.

Tisztán látszik, hogy itt most vigyáznak a srácok egymásra.

advocatusdiaboli 2011.03.24. 14:34:03

@tiriakos: " de ettől függetlenül, én például tapsoltam mikor az érmeket osztották ki kedden nálatok...és nem fújjogtam mint egyes emberek tegnap..."
Te miről beszélsz?!?!? Ki fújjolt!?!?! Simán megtapsoltuk az előttünk is elkorcsolyázó serdülő bajnokokat.

Ezzel kapcsolatban akartam írni, de megelőztetek... A DAB szurkolóinak nagy rész valóban tapsolt, azonban volt egy "hölgy" (???) aki úgy gondolta, hogy az ellenfél az ellenség, tehát folyamatosan fújolt és egyezményes jeleket mutogatott az előtte elkorcsolyázó gyerekeknek... Lehet, hogy még mások is így élték meg ezt a pillanatot, én konkrétan őt láttam... Remélem, hogy olvassa és magára ismer az illető és beül egy sötét sarokba gondolkodnia civilizált szurkolás alapfogalmairól...

tiriakos 2011.03.24. 14:49:03

@advocatusdiaboli: Ha ez tényleg így volt, azt nagyon sajnálom. Mi (érstd: a környékemen mindenki) a srácokra figyeltünk és tapsoltuk őket.

mannisenmaki_ 2011.03.24. 15:25:31

@a. Bárd: én nem akartam felhozni, mert ez hoki, nem sakk, de egy olyanért, ahogy Magosi hátulról, bottal a kapura lökte Sofit, ti hetekig rugóztatok volna, főleg ha vmelyik kedvenc Vasas játékos csinálja mondjuk Galanisszal.

tiriakos 2011.03.24. 15:32:35

@mannisenmaki_: Maklári is veszélyesen leütközte Beczét... Még se nagyon rugózzunk rajta. Benne van. (Bár kapusnál nem annyira, mint mezőnyjátékosnál.) Bárd csak épp most hozta fel, de szerintem itt véget is ér a rugózásunk ezzel kapcsolatban...

Lazlee 2011.03.24. 15:38:32

@Miskolcifan: Valaki lopja már el -és égesse is el- TraLala füzetét.
Vicc ezaz ember. Megint Rogernek kell felhívnia Satort hogy ez a mi a szar?

a. Bárd 2011.03.24. 15:44:19

@mannisenmaki_: Azon sem rugózunk, ahogy Maklári leütközte Becze Zolit.
Ez most nem talált

a. Bárd 2011.03.24. 15:45:04

@tiriakos: meg kéne tanulnom továbbolvasni a kommenteket, mielőtt válaszolok egyre :)

mannisenmaki_ 2011.03.24. 15:46:36

@tiriakos: szerintem más szemből összeakadni, de az előttetek volt, ti tudjátok. Nem muszáj értened, amit írtam, hagyjuk is.

a. Bárd 2011.03.24. 15:49:43

@mannisenmaki_: figy. Senki nem mondja azt, hogy mi szentek vagyunk, vagy azt, hogy nem követünk el szabálytalanságokat.

De rrichy olyanokat parolázott sportszerűtlenségről meg sunyiságról egy ilyen békés meccs után, hogy nem tudtuk hova tenni.
Mi lett volna akkor, ha tényleg kemény a meccs?

mannisenmaki_ 2011.03.24. 15:50:59

@a. Bárd: neked is ezt tudom csak mondani: a igaz, b igaz, de nincs összefüggés

benö51 2011.03.24. 16:22:04

@a. Bárd: Egyszerűbb lenne az élet, ha keményebb élesebb lenne a döntő. A fehérváriak alul értékelik már mint a szurkolók a meccs sebességét, a másik oldal meg felértékeli ez a különbség. Éles kemény meccsen ez nem fordulhatna elő hisz helyén lennének a dolgok.

Remélem holnap egy még jobb, még élesebb meccset látunk mint ez a kettő.
Üdv
Benő
Fehérvár Ördögi Kör

tiriakos 2011.03.24. 16:51:19

@mannisenmaki_: Igazad van. Tényleg nem értem, hogy miért más a támadó harmadban a kapu mögött a kapussal holttérből érkezve könyökkel ütközni, mint a védő harmadban az ellenfél egyik legjobb csatárát rátakarítani (még ha hátulról is) a kapura. Tényleg nincs összefüggés. Az egyik egy teljesen felesleges veszélyes szabálytalanság, a másik egy hatékony, de szintén veszélyes szabálytalanság. És mivel tényleg mindkét eset veszélyes szabálytalanság épp ezért nincs is összefüggés... Tényleg hagyjuk!

FrankK 2011.03.24. 17:01:31

@a. Bárd: "Maklári leütközte Becze Zolit"
ilyet csak nálunk fújnak le ... én úgy tudom, hogy a kapu mögött már nincs "védve" a kapus.

gogosz 2011.03.24. 17:03:50

@benö51: Hát szerintem meg éles meccsek ezek, mindkét csapat annyit játszik, amennyit a másik megenged. Ha mi játszottunk gyengébb ellenféllel szoros meccset, mi is azt mondtuk, hogy rosszul játszottunk. Pedig a valóságban ez mindig az ellenféltől függött. Ebben a párharcban ennyi a különbség a két csapat között! Ha a Volán tudna, ütne többet ne félj! Tavaly sem laca-facázott.

a. Bárd 2011.03.24. 18:45:51

@FrankK: Rosszul tudod. Attól, hogy a kapus elhagyta a félkört, még nem lesz támadható.

Minden nem indokolt kontakt kiállítás

tiriakos 2011.03.24. 18:52:15

@FrankK: @a. Bárd: És erre azért van szükség, mert a kapus lába (bokája) másképp van kitámasztva a kapuskoriban. Nem tud úgy beleállni egy-egy ütközésbe, mint a rendes korcsolyában játszó mezőnyjátékosok. A kapus elleni direkt ütközés az egész pályán büntetendő.

Borsy 2011.03.24. 18:53:49

@kerusz: Egy gyengített Volán is hozza a mérkőzéseket, igaz nem olyan nagy fölénnyel, mint eddig, de hozza.

4 meccs után visszatérhetünk.

FrankK 2011.03.24. 19:26:24

@a. Bárd: @tiriakos:
Valóban ha kapust akarta támadni az szabálytalan , de a szabálykönyvben az is benne van , hogy ha a kapus akadályozza a támadó tovább haladását a kapust is lehet 2 perccel büntetni.
Most is az a véleményem. hogy ugyanúgy színészkedett mint nálunk volt Tommi ( nem is rajongtam érte túlságosan)

a. Bárd 2011.03.24. 19:48:50

@FrankK: Nem színészkedett, a fejét/állát találta el Maklári válla, még ha nem is így akarta.

Mindezt csak azért tudom ilyen jól, mert fent van egy negyed órás videó a honlapunkon, most néztem meg :)

dabdocler.hu/elmenyzona/videok/?id=347

Meg lehet nézni, benne van Magosi (aki mint a videóból kiderült Papp Vitya) Sofron ölése, Mihály és Tokaji palánkralökése és a Maklári Becze eset. De ettől ez még egy sportszerű meccs volt, mielőtt vki nekem esik :)

budapestijeti 2011.03.24. 20:22:38

@a. Bárd: Most tudtam megtekinteni, nagyon jó kis meccs volt az összefoglaló szerint 5 pazar gól volt Sofi, Mihály, Palko és Varga meg Azari, Az első AV gólnál Vas Marci keresztül lőtte a lepkést, Roger Roger a rekettyés meg szerencsés volt. Azért egy-két csiki-csuki felállást bemutatott a Volán... Kapustámadás nem volt szimpi, nem volt esélye a korong megszerzésére Maklárinak, kár...
Holnap is nagy csoda lenne a DAB győzelem, de azért fogunk lemenni, hogy le ne maradjunk róla véletlenül! :D

a. Bárd 2011.03.24. 20:37:02

@budapestijeti: :))))
Bízzunk benne. Nem kevés szerencse kell hozzá, de bejöhet :D

Tsige (Prücsök) 2011.03.24. 20:54:47

Egy a lényeg, nekünk ez a döntő már csak gála meccs, ez látszódott a tegnapi szurkolásunkon is :) :) :)

gogosz 2011.03.24. 21:52:38

@a. Bárd: @Tsige (Prücsök): Szerintem ez már nem szerencse kérdése. Ha ezek után sem hiszik el a srácok, hogy elkaphatják a Volánt, akkor nem tudom mikor. Teljesen reális már egy győzelem. És ha egy meglesz, akkor jöhet a következő is.

Milos Palovcik 2011.03.25. 07:59:46

@gogosz: 1 percre sem forgott veszélyben a Volán győzelme egyik meccsen sem.
Azari gólja is csak a kettős előny miatt született... Az első gólotok meg a kiváló védőinknek köszönhető...

Lazlee 2011.03.25. 08:03:30

@Milos Palovcik: Imi csemmeg, a ti góljaitok meg a mi védőinknek! :DD volt amelyiket konkrétan a mieink szereztek. :D

a. Bárd 2011.03.25. 08:41:58

@Milos Palovcik: Megint csak duma :)
Engem rohadtul nem zavarna, ha ma a védőitek, a kapusotok, vagy épp az edzőtök hibájából nyernénk

benö51 2011.03.25. 08:43:48

Ne reménykedjetek, ma megálmodtam 3 góllal nyer kedvenc csapatom a VOLÁN

gogosz 2011.03.25. 08:57:14

@Milos Palovcik: Nem vitattam a Volán győzelmeinek a jogosságát. Csak azt látom, hogy nincs akkora különbség a csapatok között, hogy az inakat megszakítva, vért izzadva, küzdve, kaparva ne lehessen elkapni a Volánt. Igenis reális győzelmi esélyünk van. Persze ezt a pályán kell kiharcolni, ahol semmi nem akadályozza meg a Volánt, hogy ugyanúgy akarva a győzelmet, keresztűl húzza a számításainkat. Szerintem ma a Volán 70-30 százalék arányban esélyes a győzelemre, ahol az a 30 nagyon sok az utóbbi idők esélyeit tekíntve!

Milos Palovcik 2011.03.25. 09:43:47

@a. Bárd: Nem fogtok! :P
A "megint csak a duma" írásodra azt tudom mondani, hogy próbáld visszaolvasni az egész 2-3 hetes kommentelést. A duma 90% újvárosi részről jön. Még Volános nem is kommentel, de már támadtok 3-4 éve még szimpatikusak voltatok, sőt még szurkoltam is nektek, meg jártam az elődöntőitekre, hogy Ti gyertek a döntőbe, aztán a sok "megint csak a duma" miatt ez elmúlt.
Spigott, Nyuszi, Te és még jópáran elvesztettétek az addig nagyra becsült és szimpatikus objektivitást, maradt Vazze mint egyetlen objektív hírforrás.
@gogosz: Persze, de ezt soha nem vitatta senki. Esély mindig van.
@Lazlee: Ez igaz, de ez a 3:2-nél voltak győzelmi esélyeink duma, nem igaz, illetve volt esély kb. 1 %.
Azt az 1%-ot meg az utánpótlásnak adjuk. :DP

a. Bárd 2011.03.25. 10:25:13

@Milos Palovcik: A "Nem fogtok!" mondatra meg csak annyit reagálnék, hogy könnyen lehet :)

foma 2011.03.25. 12:17:44

@Milos Palovcik: Dumb és Dumber óta tudjuk hogy az 1:1000000-hoz esélynél is van esély.:D Úgyhogy az általad említett 1% igencsak nagy esély.És remélem élni is fogunk vele!:)

Theutus 2011.03.25. 12:25:29

@Milos Palovcik: tény, hogy minden meccsen jelentősen esélyesebbek vagytok a győzelemre, mint a Dab és ezt senki nem is vitatja
azonban az érdekelne, hogy 3-2 eredménynél milyen képlettel számoltad ki az 1% esélyt
egy kósza lepattanó korong is bemehet amit a kékről a kapu irányába küldenek...és ezt tudod te is

a. Bárd 2011.03.25. 12:45:30

@foma: Hát Te egy állat vagy :) :) :)

Milos Palovcik 2011.03.25. 15:22:43

@foma: Az 1% esély a 2. meccsre vonatkozott.
@Theutus: Az a kósza lepattanó korong volt az 1% :P

a. Bárd 2011.03.25. 23:39:56

@benö51: A válogatottról is vannak hasonló álmaid? :)

Milos Palovcik 2011.03.26. 13:58:15

@Theutus: Szerencsére nem érdekelnek az ikszdé-id...
Vegyél példát a dunaújvárosi szpíkerről!
Ő amellett, hogy újvárosi, most korrekten kommentálta a meccset.

vaze 2011.03.26. 14:28:10

Mondjuk a múltkori Volán meccsen tűnt fel, hogy felnőtt Fehérváron egy generáció, akik a párharcot nem, csak a fölényt ismerik. Ők azok, akik Fehérváron meccs alatt többet nézik a dunaújvárosi szurkolótábort, mint magát a mérkőzést, utána ostobán értetlenkednek, hogy "Láttad azt a faszit, aki egész végig háttal volt, nem látott semmit" (ő volt a vezérszurkolónk). Engem persze inkább szórakoztat ez, mint bántana, hiszen biztos vagyok abban, hogy ők lesznek az elsők, akik eltűnnek, ha majd ne adj' isten forog egyet a történelem kereke... :))) Szóval arra szeretném kérni a tekintetetes Megyét, hogy ma ünnepeljünk, bármi lesz is a vége! :)

Egyébiránt tegnap teljes ülést tartott a Magyar Jégkorong Fotőjszurkolói Tagozata, Isten tudja hány évesek vagyunk, már lassan tíz, az elnökségben megerősítettük csa1 kollégát, tiszteletbe elnökségi taggá avattuk licsimit (akit ezúton értesítünk), egyébiránt pedig a rozit jól helyben hagytuk, majd ma ő minket! :D

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.03.26. 14:39:51

alig varom h legyen mar vege az ob1nek, es gratulalhassak a DABnak...

vaze 2011.03.26. 14:42:44

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: májjal már én is nehezen viselem, de azért nem bánnám, ha nem a leghamarabb lenne vége! :)))

Milos Palovcik 2011.03.26. 14:49:12

@vaze: Értesítés megérkezett. :D

vaze 2011.03.26. 14:54:03

@Milos Palovcik: besúgók és provokátorok :)))

moszkvicssluszkulcs 2011.03.26. 15:53:47

@vaze: Milyen jó kis zene volt ez, a Kontroll Csoporttól!!

vaze 2011.03.26. 16:41:05

@moszkvicssluszkulcs: de még milyen! közös nevező, összekacsintós, a legrosszabb egyébkén, de jó

moszkvicssluszkulcs 2011.03.26. 20:03:33

@vaze: hogyasszongya:

Tudjuk vidékrôl kerültetek fel
és még ez volt a legjobb munkahely
egy program, amit választottatok
besúgók és provokátorok
Koncert közben sose gondolok
rátok

Kedves, csupa kedves, csupa kedves arcot látok
de azért jobb, ha tudjátok
hogy a magunk módján mi is figyeltetünk
aki előttetek áll az a mi emberünk
a magunk módján mi is figyeltetünk
aki előttetek áll, aki mellettetek áll, aki mögöttetek áll
az a mi emberünk

Csak forogjatok, lebuktatok
besúgók és provokátorok

Milos Palovcik 2011.03.27. 08:17:41

@mannisenmaki_: Nem-nem! Én azt kérdeztem, miért lennék Imi? :P
süti beállítások módosítása