Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1218) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2414) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1646) felkészülés (2246) FTC (1475) khl (2189) légiósok (1678) Miskolc (1512) nhl (4923) nők (1302) playoff (1329) Titánok (1025) u18 (1068) utánpótlás (1281) UTE (1302) válogatott (2237) vb (2430) videó (2120) Összes címke

OB 1 2011.03.23. Döntő - második mérkőzés

2011.03.23. 15:04: leonov

Sapa Fehérvár AV19 - Dab.Docler 19.00.

SapaFehérvár AV19 - Dab.Docler 5-2 2011.03.23. 22:25 Hblog

221 komment

Címkék: ob i

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr652765014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brainska (törölt) 2011.03.23. 16:30:48

a hosszabb hsz-ből idemásolom a mai meccsre vonatkozó tételeket, hadd legyen meg itt is:
"kíváncsi vagyok, ma milyen kártyát húznak elő Fehérváron a hazaiak, ugyanis a saját közönségük nem biztos, hogy vevő lesz a tegnapi tötymörgésre. sajnos nem leszek a helyszínen, mert ezer a meló, de hajrá DAB, mára azt mondom, kikapni sem szégyen, ha képesek vagyunk 60 percen keresztül hajtani, küzdeni, akkor simán belefér, ha csak hosszabbításban nyerünk! :)
üdv."
csákány

brainska (törölt) 2011.03.23. 16:54:13

nahh, ez előbb már bemásoltam, de nem jelent meg, ha most dupláz, akkor duplán örülök, akkora aranyigazságokat írtam bele - a régi hsz-ből kopiztam ide a mai meccsel kapcsolatos előfeltevést:
"kíváncsi vagyok, ma milyen kártyát húznak elő Fehérváron a hazaiak, ugyanis a saját közönségük nem biztos, hogy vevő lesz a tegnapi tötymörgésre. sajnos nem leszek a helyszínen, mert ezer a meló, de hajrá DAB, mára azt mondom, kikapni sem szégyen, ha képesek vagyunk 60 percen keresztül hajtani, küzdeni, akkor simán belefér, ha csak hosszabbításban nyerünk! :)
üdv."
csákány

brainska (törölt) 2011.03.23. 16:55:49

és igen, b+, de kiruuuu....

durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2011.03.23. 16:58:02

@Nyuszí O_o: előhúzták Gebeit vezetőnek, a bírókon nem fog múlni ;).

charcarias 2011.03.23. 17:09:54

megprobalkozom itt is a kerdessel hatha pozitivabb valaszt kapok a sokasagtol mint amit @Nyuszí O_o adott elobb.
szamithatunk esetleges elokepes esemenykovetesre a dabdocleren?

brainska (törölt) 2011.03.23. 18:20:05

@charcarias: itt is csak azt tudom írni, amit lejjebb, azzal a szomorú kiegészítéssel, hogy míg pár órával ezelőtt csak a korábbi esetekből összerakott hipotézissel éltem, azóta már meg is kérdeztem a tudósainkat (mivel végérvényesen kiderült, hogy én sem tudok lemenni a melóim miatt): nem lesz.

budapestijeti 2011.03.23. 20:03:12

Hoppá-hoppá! 1-1 egálból! :)

budapestijeti 2011.03.23. 20:06:16

Na, hamar 2-1 Volánnak, előnyből...

Xardas 2011.03.23. 20:40:39

Ahogy a helyszíni dunaújvárosi beszámolóból tudom retye és kincses odateszi magát rendesen( vagy nem teszi magát oda ).
De majd ha hazaérnek a fehérvári legények akkor biztos rácáfolnak erre :)

Xardas 2011.03.23. 20:54:09

Zsoci 3-2 :)Kettős előny :)El se hiszem :)

zsedro 2011.03.23. 20:59:17

@Ritmo:
Köszi a rádiós linket!!!!!! :)

budapestijeti 2011.03.23. 21:10:35

@Xardas: 4-2, de minden centiért harcolniuk kell! Ez az!!! :)

budapestijeti 2011.03.23. 21:12:07

5-2! Palkovics :( Kicsit tartalékolhatna a VB-re

foma 2011.03.23. 21:14:54

Elgondolkodtató hogy mind az 5 gólnál a Hegyi-Pozsgai bekkpár volt jégen.:((

Xardas 2011.03.23. 21:18:21

@foma: Szerintem egyik közülük nem is megy a vb-re.
Ez is egy vállalható eredmény a tavalyihoz képest. Bár nem voltam ma, mert dolgoznom kell kíváncsian várom a beszámolókat.
Hajrá DAB!!!!
Szép volt fiúk!!!!

brainska (törölt) 2011.03.23. 21:22:03

@foma: hmm, pont ezért jötte föl most - ja, és dicséret a csapatnak, 3-2-ig a helyi híradások szerint nagyon jól mentünk, a harmadik gól a helyi (dunaújvárosi) híradások szerint undorító bírói belenyúlás nyomán született, végig jól tartottuk magunkat. gondolom, a végén kinyíltunk, és Roger meg Palkó nem tette meg azt a szívességet, hogy kihagyják a kontra kínálta sanszokat. gratula a Volánnak is, folyt. köv. pénteken, Hegyi Ádámnak meg lassan szólni kéne, hogy szép, szép a hátra koszorúzás, de egy picit élesebben kéne játszania, ha valóban válogatott álmokat dédelget.
üdv.

foma 2011.03.23. 21:24:26

@Xardas: @Nyuszí O_o: Félre ne értsetek,nem bántani akarom őket.

brainska (törölt) 2011.03.23. 21:27:43

ja, és az eredmény nemcsak vállalható, hanem büszkeségre és bizakodásra is okot ad, az 52. percig lényegében nyílt volt a meccs, és még egy figyelmeztető adat: a kiállítási arány a végén 8-0 volt (percben) nem ide, hiába na, a fáradt és lassú dunaújvárosi srácok biztos lemaradtak, és beleakadtak a fehérvári botokba :)
komolyra fordítva: nem tudom már - és hirtelen időm sincs hirtelen visszakeresni -, ki írta, de egyre inkább igazat kell adnom, aki idevéste, hogy bizony komoly vérfrissítés, csapatösszepakolás kell Fehérváron is, ha a Volán előrébb kíván lépni, vagy legalább meg akarja őrizni a hazai hegemóniát.
üdv.

brainska (törölt) 2011.03.23. 21:31:20

@foma: én se bántani, de akkor is kirívó adat, én is azonnal felfigyeltem rá, igaz, azt is írtam már valahol ma, hogy direkt rájuk szálltam a rájátszásban, mert klubérdeken messze túlmutató tényező, kit küldünk, kit küldhetünk a válogatottba.

foma 2011.03.23. 21:32:25

@Nyuszí O_o: Én írtam hasonlót annak a fehérvári blogtársnak,aki kijelentette hogy őt abszolút nem érdekli az ob1.Nehogy jövőre nagyon is érdekelje...

brainska (törölt) 2011.03.23. 21:49:10

hmm...a Volán-fanok vagy nem értek még haza, vagy hallgatásba burkolóztak a mai meccsen tapasztaltakat illetően. gyanús.

-d(-_-)b- 2011.03.23. 21:53:23

@Nyuszí O_o: Heló, azt a "végén 8-0 volt (percben)"-t a kiállításokra értetted a meccs végén? Csak mert nem annyi volt.

Borsy 2011.03.23. 21:54:20

@Xardas: Nagyon úgy tűnik, hogy nem a DAB lett erősebb, hanem a pontozásos rendszer egyenlítette ki kicsit az erőviszonyokat.

budapestijeti 2011.03.23. 21:55:19

@Nyuszí O_o: Kellett Neked megrázni a fát! :D

brainska (törölt) 2011.03.23. 21:55:57

@-d(-_-)b-: hello, bocs, ha nem, a jegyzőkönyvből indultam ki, ott még mindig ez szerepel. az utolsó harmadra vonatkoztatva:
41:18 2p. 41:18 - 43:18 23 Mihály Árpád (Sapa Fehérvár AV19) - (BOARD - palánkra lökés)
43:32 2p. 43:32 - 44:33 5 Ackeström Oscar (Sapa Fehérvár AV19) - (CROSS - bottal lökés)
43:41 2p. 43:41 - 45:41 32 Tokaji Viktor (Sapa Fehérvár AV19) - (CROSS - bottal lökés)
47:42 2p. 47:42 - 49:42 36 Maklári Erik (Sapa Fehérvár AV19) - (ROUGH - durva játék)
de persze lehet, hogy nem annyi volt, tényleg nem voltam ott. esetleg a mecsről valami? benyomások? vélemény?
köszi és üdv

Xardas 2011.03.23. 21:56:26

@-d(-_-)b-:
Szerintem ez pont 8 perc
41:18 2p. 41:18 - 43:18 23 Mihály Árpád (Sapa Fehérvár AV19) - (BOARD - palánkra lökés)
43:32 2p. 43:32 - 44:33 5 Ackeström Oscar (Sapa Fehérvár AV19) - (CROSS - bottal lökés)
43:41 2p. 43:41 - 45:41 32 Tokaji Viktor (Sapa Fehérvár AV19) - (CROSS - bottal lökés)
47:42 2p. 47:42 - 49:42 36 Maklári Erik (Sapa Fehérvár AV19) - (ROUGH - durva játék)

-d(-_-)b- 2011.03.23. 21:57:13

@Nyuszí O_o: Vagy a 3. harmad végén? Mert akkor meg annyi volt.

brainska (törölt) 2011.03.23. 21:57:34

@budapestijeti: hülye vagy. kíváncsi voltam, ennyi. amúgy hehe. nekem még az 5-2 is tetszik, most, hogy elmesélték a gólokat.

-d(-_-)b- 2011.03.23. 21:58:23

Ja, a 3. 1/3 8-0, én meg az összesítettre gondoltam, az úgy látom, pont döntetlen lett.

brainska (törölt) 2011.03.23. 21:59:14

@-d(-_-)b-: bocs, ha félreérthető voltam. a végén alatt a harmadik harmadot (játékrész, felvonás, több szinonímát most hirtelen ne várjatok, 10 perc fejeztem be az Anna Karenina közgyűlési átiratát) értettem.
üdv

budapestijeti 2011.03.23. 22:00:39

@Nyuszí O_o: Szerintem is korrekt! 3-2 az túl szép lett volna! Pénteken győzelem!!!

budapestijeti 2011.03.23. 22:01:56

@-d(-_-)b-: Tempó? Nézők? Iram? Koszi! :)

-d(-_-)b- 2011.03.23. 22:11:45

@budapestijeti:

Tempó/iram: változó, mind2 csapatnak voltak pörgős támadós időszakai. Pl. volt, hogy a Volán tán 4x egymás után rávezette az egyik gól után, de nem ment be. Az 1. harmadban volt a Dabnak is egy ilyen beszorítós időszaka. Nem volt öregfiús a meccs, jól mentek a srácok. Rengeteg eladott korong volt, pár lökdösődés, néhány kapuvas. Még mindig nem tudjuk rendesen kihasználni az emberelőnyöket, de szerencsére az ellenfél sem.

Nézők: Volán - szerintem szokásos, mint egy jobb ebel-meccsen. Újváros: egy busznyi meg még pár ember. A kapu mögötti lelátó felét foglalták el.

Enzo Molinari 2011.03.23. 22:12:13

Behúztuk a kötelezőt ismét. Az iramot hagyjuk. Ijesztő dolgok voltak nálunk néha, de Bálizs jól védett és a dab támadójátéka is pontatlan volt. Számtalan helyzetet kihagytunk (túlbonyolítottuk, mellélőtük, kapusba bombáztuk..). Sokaknak nem ment, de így is megvan a második.

-d(-_-)b- 2011.03.23. 22:14:33

Ja, bírók: Mindegyik irányba voltak érdekes ítéletek, vagy éppen ítéletek hiánya, szerintem nem rajtuk múlott. Sok ebel-meccsen sokkal gázabbak.

-d(-_-)b- 2011.03.23. 22:15:31

@Enzo Molinari: Na igen, párszor fogtuk a fejünket :)

budapestijeti 2011.03.23. 22:18:02

@-d(-_-)b-: Jó hír : Iram meccset mentek a srácok, ezek szerint erőnléti gondok nem jelentkeznek! Sok néző volt!
Rossz hír : Ziccereket hagynak ki az urak, ami gáz a VB előtt, és elpasszolják a korongot, azt pedig csak gyakorolni kellene...
Köszi!

Enzo Molinari 2011.03.23. 22:18:16

@-d(-_-)b-: Volt baj, és igen, a bírók, hát voltak érdekességek...

MatyiAV19 2011.03.23. 22:22:25

Sziasztok!

Én kint voltam a meccsen (mikor nem). Szerintem ma nagyon nagyon gyengén és néha felháborítóan játszottunk. Ez valószínűleg azért volt így, mert nem volt komoly ellenállás és/vagy úgy megyünk ki a jégre, hogy ezt úgy is behúzzuk. Csak ez nézőként/szurkolóként, marha bosszantó és fárasztó... Én nem akarok megsérteni senkit, és tisztelem becsülöm a DAB-ot, de ma legalább 6-7 góllal simán nyernünk kellett volna. 38pont ide-oda...
"Szép" volt fiúk!

brainska (törölt) 2011.03.23. 22:22:30

@-d(-_-)b-: köszi szépen. gratula, a pénteki lesz a legjobb meccs, gyertek sokan, mi se leszünk kevesen :)
üdv

Enzo Molinari 2011.03.23. 22:22:41

Ja és még annyi, hogy Sofi és Palkó brutális nagy gólokat lőttek!!!!

Milos Palovcik 2011.03.23. 22:23:09

Azért az tetszik, hogy itt osztotok meccs látása nélkül...
A tény mi nem voltunk jók, de legalább szarok voltunk. Viszont az Újváros ugyanezt elmondhatja magáról. Szomorú, mert így a válogatottnak nem, hogy feljutási esélyei nincsenek, de örüljünk, ha nem esünk ki.
A kiállításokról csak annyit, hogy Kurt nagy színész, Azari meg továbbra is szánalmas...
Sajnos azt kell mondanom, hogy gáz lesz, ha kiöregszenek a Godóék...
Jobb viszont jól teljesített ezen a szinten.

MatyiAV19 2011.03.23. 22:25:30

@Milos Palovcik: Mondjuk a vb-s kijelentésed egy kicsit merész... Ez még korántsem felkészülés, majd a nemzetközi tornán, ahol együtt lesznek a srácok... Ott majd összeérnek és belejönnek, hidd el. Idén lesz aranyérem;)

brainska (törölt) 2011.03.23. 22:25:32

@MatyiAV19: hát igen, én se akarok megsérteni senkit, de tegnap meg nekünk kellett volna nyerni 3-4 góllal, sőt, ma is nyerni kellett volna nekünk 2-3 góllal, csak hát másképp alakult :)
pénteken folyt. köv,., és persze ott is nyerni kéne, senkit sem megbántva (nekünk).
yoo éjt.

MatyiAV19 2011.03.23. 22:28:06

@Nyuszí O_o: Elvégre "ti vagytok a legnagyobbak, héj-héj!" :D:D:D Majd jövőre (se).
Szép álmokat!

-d(-_-)b- 2011.03.23. 22:28:15

Hát én azért nem emelnék ki senkit negatív irányban, azt majd mások megteszik.

Roger gólja sem volt semmi, mintha lassított felvétel lett volna, ahogy becsúszott a korong.

brainska (törölt) 2011.03.23. 22:29:05

@Milos Palovcik: tudod, meccs látása nélkül is lehet következtetni erre-arra, én pl. kapásból megmondtam, hogy az utolsó két gólból legalább egyet kinyílt védelemnél, kontrából kaptuk - ehhez nem kell más, csak némi szurkolói rutin, meg alapszintű csapatismeret. van egy ősi mondás, miszerint nem kell ahhoz tojni tudni, hogy süss egy finom rántottát. (egyébként G. B. Shaw mondta, de ez persze nem von le az értékéből)
üdv

Spigott 2011.03.23. 22:31:24

sztm játékban ezúttal még annyi különbség sem volt a csapatok között, mint az első meccsen. az első harmadot ugyanúgy megnyerhettük volna mi is, a lehetőségek adottak voltak, egy nagy védelmi hibából született. 3-2-ig teljesen egál volt a meccs, mindkét csapatnak voltak jobb és rosszabb periódusai, az a balfasz negyedik gól eldöntötte a meccset, helyzet nélküli megpattanó szar gól volt, utána kinyíltunk, egy kontrából lőtt Palkó egy szép kapásgólt. Hegyi-Pozsgai páros ma nem volt jó, szerencséjük sem volt. Pénteken, hazai pályán még nagyobb esélyünk van egy szép eredményre, erősen bízom benne. A játékvezetésről meg inkább nem írok, írtam Retyének a második szünetben, hogy szégyellje magát. Rosszindulatú játékvezetés volt két harmadon keresztül. Nem a mi kiállításainkkal volt a baj, mindegyik adható volt, hanem a szándékosan elnézett Volános szabálytalanságokat elengedésével. Már az első harmadban mondtam, amíg egy gól csak a különbség, nem leszünk előnyben, ha elmennek kettővel, vagy hárommal, majd kapni fogjuk az előnyöket... így legyen ötösöm is

brainska (törölt) 2011.03.23. 22:32:54

@Enzo Molinari: ez alatt azt érted, hogy nem nyertetek 6-7 góllal? mert akkor sajnos azt kell mondanom, hogy nem a nyomor álmodik, hanem a nagy arc, és basszus, már megbocsáss, de megint nem én kezdtem, simán reagáltam - egy :)-jellel megtoldva, nehogy valami félkegyelmű komolyan vegye - a történelmietlen feltevésre. hát nem nem jött be, én kérek elnézést, gratulálok mindkét csapatnak, a Volánnak a győzelemhez, a mieinknek a tisztes helytálláshoz, no szmájli, no para.
üdv.

brainska (törölt) 2011.03.23. 22:34:22

@MatyiAV19: így van, köszönjük szépen, szívünkből szóltál, neked is kellemes további órákat az éjszakából. :)

brainska (törölt) 2011.03.23. 22:36:01

@Spigott: nyugi, nyugi, legyen ötösöd, csinálunk egy jó csapatot! :)

Enzo Molinari 2011.03.23. 22:36:30

@Spigott: Nincs igazad a játékvezetéssel kapcsolatban sztem, nem fújtak a volán javára. Nekünk is rengeteget benéztek, pl Magó ismételt keménykedése vagy Szilassy ámokfutása.

Enzo Molinari 2011.03.23. 22:38:44

@Nyuszí O_o: Én is raktam szmájlit okos!

veghist 2011.03.23. 22:39:11

Jé... Bírózunk...

Spigott 2011.03.23. 22:39:31

sztm igazam van, de én így fogom látni, te úgy, szóval ezen felesleges is vitázni :) Vagy szerinted ti egy árva szabálytalanságot nem csináltatok két harmadon keresztül? :)

Szoljanka 2011.03.23. 22:41:34

Szerintem egy jó iramú meccset láthattunk, a vártnál jóval több szurkoló előtt. Engem meglep, hogy ilyen terhelés mellett még nem roppant meg az Újváros, ma is szinte végig meccsben voltak. Lencsés az első harmadban szimpatikus dogokat csinált....
Sokat olvastam, hogy milyen jó kapus a Sevela, de ma Árpi meg Joe a 2. harmad vége felé oda vissza szo.atta, nem is csoda, hogy jött a Zolika. :)

MatyiAV19 2011.03.23. 22:43:27

@veghist: Az semmi..., de ki gondolta volna, hogy ma is simán nyerhetett volna a Dab?! :D

Enzo Molinari 2011.03.23. 22:44:53

@Spigott: Ember, nézd már meg a kiállításokat és láthatod, hogy 2 harmadban is volt, amit írsz valótlan.

Theutus 2011.03.23. 22:45:39

@-d(-_-)b-: Roger gólja egy kurva nagy mák volt, belőtte vissza a korongot a kapu elé és a visszaérkező Pozsi berúgta a kapunkba

Spigott 2011.03.23. 22:46:15

Jahh, ahogy szopatta szinte mindenki a Horváth-Tokaji kettős is, az is volt ilyen szép :) Szegény Balu még mindig dobja a huszasokat a körhintába :))) Lecsó de szépen feltette a palánkra, öröm volt nézni :DDDD

brainska (törölt) 2011.03.23. 22:46:29

@Enzo Molinari: nem akarok belemenni, de talán te is tudod, hogy szmájli és szmájli között is van különbség. Hogy egy életszerű helyzetből (vö. valóság) induljak ki, az "Álmodik a nyomor" formula után - a két csapat valós anyagi helyzetének és financiális lehetőségeinek legalább alapszintű ismeretében - egy picit másként hat a szmájli, mint egy történelmietlen felvetés körítéseként. Amennyiben mégis félreérthető voltam, megkövetek minden Volán-drukkert, szép éjszakát kívánok.
üdv.

Spigott 2011.03.23. 22:47:52

@Enzo Molinari: Mi a valótlan? Egy másodpercet nem játszottunk emberelőnyben két harmadon keresztül, egy kapu előtti kavarodásnál adott egy párost a nagy kettős. azt is csak azért, mert Ladányi úgy gondolta, hogy neki mindenáron keménykednie kell.

Theutus 2011.03.23. 22:48:41

@MatyiAV19: vigyázz nehogy a monitorra fröccsenjen...

Enzo Molinari 2011.03.23. 22:49:46

Jó volt a dab, nagy ellenállást tanusított ez tény. Nagyobbat mint vártam, de több gólt ismételten mi lőttünk. A dab védelme az öt gól ellenére parádés, de a támadóit ismételten nem tudom dicsérni. Ja és Kiss Ákos nem játszott, vagy nem volt észrevehető? Magó is eltünt a harmadik harmadban.

Enzo Molinari 2011.03.23. 22:51:11

@Spigott: Hogy két harmadon keresztül nem volt kiállításunk, nem ezt írtad?

Theutus 2011.03.23. 22:52:49

@Enzo Molinari: azt gondolom, hogy a tempóbeli és gondolkodásbeli gyorsaság különbséget, ami van a két liga között idő, amíg felveszi a lassabban játszó csapat
ez a támadások építésénél ez jobban kijön, mint a védekezésben
most is azt mondom amit tegnap, kíváncsi lennék, hogy egy év múlva mi történne, ha ebel erősségű csapatokkal mérkőznénk egész évben

brainska (törölt) 2011.03.23. 22:53:22

@MatyiAV19: jaja, nagyon simán, ha pl. megengedik, hogy Petykó behozza azt a nagy és erős vitorlavásznat a kapunkra, ahogy terveztük, Tokit gúzsba köthetjük az elején, továbbá Palkó, és Roger az időközben javasolt DAB-os szabálymódosítások nyomán bot helyett egy-egy Lollypop nyalókával kénytelen lejátszani a meccset. és ha kérhetem, majd ezt is vegyétek komolyan, vagy legalább kérjétek meg a Frappáns Válaszok Királyát, írjon ő valami ütőset :)
jóéjt, de most már tényleg elindultam madzsongozni :)

Theutus 2011.03.23. 22:53:26

@Enzo Molinari: nem volt a páros kivételével

Spigott 2011.03.23. 22:53:28

Emberelőnyt akartam írni, valóban tévedtem, hamu a fejemre :) A lényeg akkor is érthető :) Tisztán lehetett látni Retyééken, hogy amíg egy gól a különbség, addig nem fognak befújni emberelőnyt, pedig volt rá lehetőségük, nem is egy. Az már más kérdés, hogy azok után, amit kaptak a harmad szünetében a szurkolóktól az öltözőbe menet, hirtelen megváltozott a felfogásuk a harmadik harmadra...

exL:1 2011.03.23. 22:53:35

Tegnapi meccset tv.n keresztül,mait élőben láttam,jégen volt a válogatott cirka 90%a.Nagyon közel van a Vb,és finoman szólva ijesztő a 2csapat teljesítménye.Sator mesternek varázspálcára lesz szüksége ahhoz,hogy sikerüljön megismételni a sapporói csodát. A mai mérkőzés színvonala jóindulattal 3alá.Ez mind2 csapatot minősíti.Volán nagyon tompán játszott,ezt aki akarja értheti úgy hogy a Dab volt jó,aki akarja értheti úgy hogy ennyi is elég volt a győzelmhez,nézőpont kérdése.A mérkőzés közben azon gondolkodtam,jót tenne a p.onak ha nyerne a dab,ettől talán a köv.mecscre felpörögne a volán,mert különben langyos valami lesz az idei P.o ból.Az egész meccsen talán pár percig játszottunk úgy ahogy elvárható lett volna,amikor felpörgött a csapat,akkor látszott valami...Mai nap volt egy különverseny is a jégen,mégpedig a következő: ki tud több ziccert kihagyni címmel.5-2 relative szoros eredményt sugall,jobb mint a tavalyi 7-0 9-4 stb..mert aki nem látta azt hiheti jó meccs volt,izgalmas hajrával.Ez sajnos távol van a valóságtól.

a. Bárd 2011.03.23. 22:54:05

Hát gyerekek, egy dolog biztos, qrva jó csapatunk van!

Ez a mai meccs végig nyílt és szoros volt, a negyedik, védőkoriról bepattant gólig volt esélyünk.
Baromi jól érzem magam minden fizikai fájdalomtól eltekintve és a vereség sem zavar egyáltalán, ha így játszunk.

Köszönjük srácok, élmény Nektek szurkolni!

Enzo Molinari 2011.03.23. 22:55:20

@Spigott: Nem ezen múlt a meccs.
@Theutus: Simán 7 meccses döntő lenne.

Theutus 2011.03.23. 22:56:36

@Enzo Molinari: a meccs azon múlt, hogy jobban kihasználtátok a helyzeteiteket

Theutus 2011.03.23. 22:58:57

neten miért nem lehetett közvetíteni a meccset tudja valaki?
szerintem megérdemelnék azon hokiszurkolók, akik kíváncsiak rá az országban, hogy legalább ott látható legyen...
szomorú, de magyaros
kurvára nem A csoportosak ezek a dolgok

Enzo Molinari 2011.03.23. 22:59:13

@Theutus: Erről szól a hokimeccs, nem? :-)

Borsy 2011.03.23. 23:01:08

@Theutus: Általában minden sport erről szól. Aki nagyobbat, többet, pontosabbat, gyorsabbat elér, az nyer.

Theutus 2011.03.23. 23:01:54

@Enzo Molinari: meg arról, hogy jól küzdöttünk, nem játszottunk alárendelt szerepet, jó hangulatban végigszurkoltuk a meccset, szünetekben tudtam beszélgetni ismerősökkel a ti oldalatokról, stb

Enzo Molinari 2011.03.23. 23:03:52

Igazából tetszett, hogy a dabos ütők mindig a jégen vannak és állandóan belepiszkáltak a passzokba (igazán mégse örültem).

Enzo Molinari 2011.03.23. 23:05:32

@Theutus: Alárendeltségről nem beszélhetünk. Ja és a dabos szurkolás komoly volt.

a. Bárd 2011.03.23. 23:09:26

Kíváncsi leszek, hogy a Fehérváriak mikor jönnek rá, hogy a Volán van annyira jó csapat, hogy felvegye egy EBEL-es meccs tempóját és jól menjen ott, de annyira nem jó csapat, hogy egy gyengébb ellenfél ellen EBEL tempót menjen. Maguktól képtelenek azt a gyorsaságot diktálni.

Évek óta az van, hogy amióta visszajön a Volán az OB rájátszásra, megy a magyarázat, hogy "szar iramú meccs volt", "gyengén játszottunk", stb.

El kell fogadni, hogy ez van, még így is simán nyeritek a bajnokságot. Az pedig simán a mi érdemünk, hogy nem gázoltatok át rajtunk, hanem végig szorossá tettük a meccset. És a 4. bepattanó gólig volt esélyünk az egyenlítésre is!

Theutus 2011.03.23. 23:09:37

@Enzo Molinari: nekünk ez ünnep és nem csak akkor szurkolunk, ha gólt lő a csapat
nehéz megítélni, hogy mennyire szólt jól, mivel többnyire csak a szomszédaidat hallod

Enzo Molinari 2011.03.23. 23:12:50

@a. Bárd: Sajna ezt nem tudom megcáfolni, mert én is így gondolom.
@Theutus: Jó volt, így kell ezt.

Enzo Molinari 2011.03.23. 23:13:57

Még Ericnek se megy pedig Ő nem magyar!

mannisenmaki_ 2011.03.23. 23:15:44

@Theutus: @a. Bárd: 1 percig nem izgultunk az eredmény miatt, sima volt ez, nem is volt hangulat a részünkről. Kimegyünk Bécsbe, szurkolunk végig, kurva jó hangulat, de 10-ből 9 szopás, ez van.

tiriakos 2011.03.23. 23:16:00

Atyaég!!!
Páran tényleg igen magas lovon ülnek a megyeszékhelyen. :( Elszomorító! :(
Nekik két kis fricska, persze szmájlikkal:
1. Elfelejtik, hogy ma Magyarországon a hokit főleg dunaújvárosi illetőségű emberek játsszák azon a magaslaton, ahonnan ők próbálnak minket lenézi. :)
2. Ma a Volán győzelme ellenére sokkal-sokkal jobb volt újvárosi szurkolónak lenni Fehérváron, mint volánosnak. Némaleventék azok a lovon ülők. :)

A meccsről:
Nagy szívvel játszottunk! Nagyot mentek a fiúk! Nincs más amiről kéne beszélni. (se bírókról, se a volán esetleges szar játékáról, se az egyesek szerint hármas alá színvonalról,...etc.)
Egyszerűen ennyi: SZÉP VOLT FIÚK!!!
Pénteken folyt. köv.

CSAK ÚJVÁROS!!!
CSAK ÚJVÁROS!!!
MINDÖRKKÉ DUNAÚJVÁROS!!!

budaijegesmedve 2011.03.23. 23:16:28

@exL:1: teljesen egyetértek, vagy másképpen laza edzőmeccs volt a Volán részéről, Ericen látszott a legjobban, abszolute nem veszi komolyan,EBEL-ben ennyi helyzetből négyet lőtt volna minimum...Palko is szörnyű formát mutatott, a gólja viszont talán az év lökete volt, csak ezért érte meg jelen lenni...

a. Bárd 2011.03.23. 23:17:07

@Theutus: pénteken van még esélyünk elkerülni a söprést, de bármi lesz, valszeg szombaton még többen megyünk Fehérvárra és még nagyobb ünneplést csapunk :)

a. Bárd 2011.03.23. 23:20:03

@mannisenmaki_: Őszintén? Lesz@rom a kifogásokat, hogy miért volt szoros, hogy miért nem volt hangulat, stb

Enzo Molinari 2011.03.23. 23:20:09

@tiriakos: Nem nálatok lettek ilyen szintű játékosok.

Theutus 2011.03.23. 23:20:59

@a. Bárd: esély a meccs lefújásáig van:) - ha optimistán állsz hozzá a dolgokhoz
a realizmus meg egy másik dolog...
@tiriakos: nem csak ma volt jobb dújvárosi szurkolónak lenni...tegnap is jobb volt és holnap is az lesz:ikszdé

Theutus 2011.03.23. 23:22:42

@Enzo Molinari: meggyőződésem, hogy a jelenlegi csapatunk is képes lenne sokkal magasabb színvonalon korongozni, ha erősebb lenne a hazai bajnokság, Mol liga
szóval ezt a kérdést nem érdemes feszegetni
pl. Ladányi, Vass Marci nem hinném, hogy nálatok lett játékos...

1 drukker 2011.03.23. 23:23:18

A látottak után a véleményem. Gratula a DAB szurkolóknak. Végig biztatták csapatukat és a létszámukhoz képest elég hangosan. Ami nem tetszik, hogy a mérkőzés után nincs kézfogás, nálam ezzel ér véget egy mérkőzés, így hiány érzetem van. A mérkőzés szerintem elég jó iramú volt, de az EBEL-hez viszonyítva annak iramát nem érte el. A Volánnak több helyzete volt, de bizony elég gyatra a helyzet kihasználás. A Volán sokszor az elvesztett korong után azonnal visszatámadt és ez sokszor hibára késztette a DAB játékosait. Sok korongot szerezett a Volán a támadó és középső harmadban. Az Újváros leginkább egyéni betörésekre alapozott és természetesen kontra játékra több kevesebb sikerrel (Bálizs jól védett). A Volán az Újvároshoz képest gyorsabban és többet korcsolyázott sokszor meglepték ellenfelüket (kevés időt hagyva a gondolkodásra). A DAB igyekezett becsülettel védekezni. Én nem láttam olyan kiemelkedő védő hibát az Újvárosiak részéről, inkább a visszasegítést hiányoltam. Palkó kapáslövéses gólja nálam viszi a pálmát. (szerintem mindenhol többször ismételné a tv). A volán túlcifrázta a helyzeteket, a helyzetekben több lehetőség volt. A DAB igyekezett egyszerűen és biztonságosan, fegyelmezetten játszani. Szerintem ezt teljesítette is. A Volán végig 4 sorral játszott a DAB- ot nem ismerve erről nem tudok nyilatkozni. A Volán fiatal sora is azt a tempót diktálta mint a nagyok. Az eredmény a helyzetek alapján a DAB-nak kedvező (lehetett volna nagyobb különbség) A játékvezetés hozta a tőle elvárhatót (én örülök, hogy hazai bírók ezt így lehozták, bár mindegyik hazai mérkőzésen legalább ezt a színvonalt hoznák. (az már fejlődés lenne részükről)

Gratula a DAB csapatának a tisztes helytállásért. A Volán játékában hiány érzetem van, de hozták a hazai pályán a kötelezőt.

A néző számot ~1500-ra tippelem.

Hajrá Magyar Hoki!

mannisenmaki_ 2011.03.23. 23:24:22

@a. Bárd: őszintén leszarhatod, írtam egy párhuzamot, ugyanezt éltétek meg ma kicsiben; örüljetek, mi is szoktunk örülni, peace, love, hapiness:P

Theutus 2011.03.23. 23:25:41

@1 drukker: sztem 1500 nézőnél több lehetett, mert tegnap nálunk volt annyi és itt azért kevesebb volt az üres hely, mint nálunk

Enzo Molinari 2011.03.23. 23:25:59

@Theutus: Ezt mondom én is. Godó és Marci csak a francia és az osztrák bajnokság iramában volt képes a mai szintre fejlődni.

a. Bárd 2011.03.23. 23:27:31

@Enzo Molinari: Nem hát. Ladányi is fehérvári nevelés :)

Enzo Molinari 2011.03.23. 23:29:50

Szilassy, Pedró, Tőkési is játszott nálunk....:-)

a. Bárd 2011.03.23. 23:30:42

@Enzo Molinari: Előbb írtam az előzőt, mint ezt olvastam volna, de ebben most nem értünk egyet.

Enzo Molinari 2011.03.23. 23:30:59

Hopp. Kurt és Becze is...

a. Bárd 2011.03.23. 23:31:12

@Enzo Molinari: jaja. Káka ott lett lassú és szabálytalan :D

Enzo Molinari 2011.03.23. 23:32:56

@a. Bárd: Ja, így menni-e kellett :-)

Theutus 2011.03.23. 23:36:12

@a. Bárd: láttad a youtube-on a videót?
Volán-Dab mp4

a. Bárd 2011.03.23. 23:38:55

@Theutus: jaja, most néztem meg :)

De közben egyfolytában a "nagyokat" hallgatom :P

1 drukker 2011.03.23. 23:40:13

Azt hiszem egy játékos életében fontos, hogy hol vette fel először a korcsolyát és fogott ütőt a kezébe. De az is fontos hogy egy színt elérése után (eddig anya egyesület) merre kell, hogy menjen saját PÁLYAFUTÁSA érdekében. Ha örülnek az Újvárosiak annak, hogy ott kezdtek el játszani egyesek, hát tegyék és legyenek büszkék rájuk, de a fejlődésük érdekében ugyebár tovább álltak. Így az sem mellékes (lényeges), hogy hol tudtak tovább fejlődni mindannyiunk legnagyobb örömére. (Már le kellene venni a napirendről ezt az enyém-tied stílust)

Theutus 2011.03.23. 23:45:37

@1 drukker: nem kell mindent magadra venni, pusztán azoknak szólt Ákos megjegyzése, akik azt hiszik, hogy Fehérváron találták fel a jégkorongot...

Theutus 2011.03.23. 23:48:13

@1 drukker: bennem egyébként egyetlen dolog miatt van hiányérzet cserébe azért, hogy magyar hoki érdekében egy időben minden a Fehérvárról szólt: volt egy A csoportos bravúros feljutásunk, de klub szinten nem látom azt a kurva nagy előrelépést, ugyanott tartatok, mint az első évben, közben pedig a többi csapat erősen a túlélésért küzd

tiriakos 2011.03.23. 23:49:22

@Theutus: Igaz. Az "is" szót kihagytam... XD XD XD

@a. Bárd: Benne vagyunk a filmben cseszed!!! XD

Theutus 2011.03.23. 23:50:10

@tiriakos: mit benne, főszereplők vagytok:P

tiriakos 2011.03.23. 23:52:05

@1 drukker: Én hoztam fel, és abszolúte nem Neked szántam/írtam, hanem a magaslóról letekintőknek. (És azt is hozzátettem, hogy egy kis "fricska" jön szmájlival.;))

1 drukker 2011.03.23. 23:52:15

@Theutus: Én örülnék a legjobban, ha sok Újváros, Fehérvár, Miskolc stb lenne, ahol foglalkoznak az utánpótlással. És még jobban örülnék ha több "Volán" lenne ahol az arra érdemesek tovább fejlődhetnének a mi legnagyobb örömünkre.

Hajrá MAGYAR HOKI!

kerusz 2011.03.23. 23:52:32

@Borsy: És miből szűrted le ezt a roppant előremutató megállapítást?

tiriakos 2011.03.23. 23:53:50

@Theutus: Hiába. Villámkéz... :)

Theutus 2011.03.23. 23:57:29

@1 drukker: szerintem többen vagyunk így ezzel, bízzunk benne, hogy a mostani gyengélkedők is megerősödnek
az előrelépéshez azonban nagy szükség lenne szlovák csapatok bevonására a Mol Ligába
bár erre nem sok esélyt látok...sajnos

Spigott 2011.03.24. 00:00:34

Azon gondolkoztam, hogy ha a Volánosoknak ekkora baja van a pontrendszerrel, még tudom javasolni a fizetései sapka bevezetését jövőre :) Mondjuk érdekes lenne megnézni, hogy mire megy Mihály Árpád a DAB első és második sora ellen egyedül :) És akkor még lehet, hogy keveset is mondtam :)

brainska (törölt) 2011.03.24. 00:02:16

@1 drukker: na végre, köszi a részletes értékelést.
@Theutus: hagyd el, igaza van, nálunk még a kezükre húzta a korit Marci is, Godó is, hogy aztán Tokiról már ne is beszéljek. a Dunaferr bajnoki aranyait is vették a fehérvári vásárban ócsón. :) viccen kívül: eszemfaszom elhagyom.
yoo éjt.

Spigott 2011.03.24. 00:02:20

@Spigott: bár ez ugye attól függ, hogy milyen magasra teszik az a sapkát :)

brainska (törölt) 2011.03.24. 00:07:33

@Theutus: linket kérek, de gyorsan, addig elaludni sem bírok, b+!!!

-d(-_-)b- 2011.03.24. 00:11:48

Kettős mérce FTW!

Kettőn áll a vásár, azaz nem egy csapattól lesz szar egy meccs.

Máshogy mondom: le lehet állni a Volán-fikázással. Értem, hogy jól esik, de akár nyerünk, akár nem, akár nagy gólkülönbséggel, akár kicsivel, mindig a Volán a szar, a másik csapat meg istencsászárul játszott. Hát lófaszt.

A dolog sokkal összetettebb. Egyrészt nyilván azért születtek 8-3-as meg 9-1-es eredmények is, mert a Volán nem tudja az ebeles tempót futni, igaz? Ugyanakkor miért fussanak akkora tempót, ha egyszer nem kell? Másrészt meg kinek lenne jó, ha olyan eredmények születnének, hogy 12-1 meg 15-0? Hiába szurkolok a Volánnak, 10 fölött már nekem is kínos lenne egy kicsit, ha az ellenfél meg csak kínlódik.

Ezzel azt akarom mondani, hogy eléggé visszatetsző ez a van rajta sapka - nincs rajta sapka-dolog, amit jópáran itt nyomatnak.

Ma ennyit akartam elmondani, úgyhogy bocs, ha már nem válaszolok.

a. Bárd 2011.03.24. 00:12:45

@Nyuszí O_o: menjé' fel az arckönyvre, Dorka felrakta a videót :)

A meccs összefoglalója meg a Nemzeti sport cikkben benne van, akit érdekel

1 drukker 2011.03.24. 00:14:20

@Theutus: "bennem egyébként egyetlen dolog miatt van hiányérzet cserébe azért, hogy magyar hoki érdekében egy időben minden a Fehérvárról szólt: volt egy A csoportos bravúros feljutásunk, de klub szinten nem látom azt a kurva nagy előrelépést, ugyanott tartatok, mint az első évben, közben pedig a többi csapat erősen a túlélésért küzd"

Azt hiszem az anyagiakról beszélünk. Szerintem a Volán helyzete sem jobb (tudom ez félre érthető) az EBEL-hez viszonyítva. Némi túlzással a Volán is a túlélésért küzd (törekszik arra, hogy megfeleljen az EBEL-es szintnek). A hoki akadémia is ezt a célt szolgálja. felépíteni a biztos hátteret az utánpótláson keresztül, hogy minél több Ladányink és Palkovicsunk legyen.
Az, hogy egy időszakban minden a Volánról szólt, lehet hogy irritáló, de (némi túlzással) törvényszerű volt. A siker a figyelmet a Volánra fordította a figyelmet, csak úgy mint a Debrecenre a bajnokok ligája végett vagy Talmácsira a megszerzett VB cím miatt. Tény, hogy az ilyeneket sokan nem tudják a megfelelő helyen vagy értéken kezelni.

a. Bárd 2011.03.24. 00:14:20

@-d(-_-)b-: Nem tudom szebben mondani, b@zdmeg Ti mondjátok, hogy szar volt a Volán, nem mi!
Szerintünk mi voltunk jók :D

Theutus 2011.03.24. 00:23:58

@1 drukker: nem irritál a dolog egyáltalán, csak a tények kedvéért említettem meg
a pénzről beszélsz...látod erre cinikusan mondhatnám azt, hogy a Salzburgi klubvezető ügyesebb, mint az Öreg, pedig neki is áll a zászló, de nem teszem
a Volánnak őszintén kívánom, hogy maradjon sokáig az Ebelben, de ugyanakkor azt is, hogy a hazai hoki is jelentősen fejlődjön és erősödjön
@-d(-_-)b-: neked most inkább nem válaszolnék, pedig lenne kedvem...

brainska (törölt) 2011.03.24. 00:24:49

@-d(-_-)b-: tudod mit, nem hiszem el, hogy a csapatod egy rakat sportszerűtlen fasz, aki nem tiszteli meg a mindenkori aktuális ellenfelét azzal, hogy a maximumot adja ki ellene egy országos bajnokság döntőjében, hazai pályán, hazai közönség előtt. egyszerűen nem ilyennek ismertem meg sem a dunaújvárosi nevelésű játékosokat, sem a fehérvári fiatalokat a MOL Liga szezonban. az egyetlen tényező, amiben látok némi igazságmorzsát, az az, hogy a testjáték intenzitása nem volt maximális (a tegnapi tapasztalatok alapján írom ezt), de ez is csak annak tudható be, hogy a vb közeledtével egyre fontosabb szemponttá válik a sérülések elkerülése. persze előfordulhat, hogy tévedek, és a Volán lizilazázta a meccseket, de akkor meg azt mondom, hogy a vb-re ki se álljunk, mert aki szezon közben megengedi magának, hogy ne legyen éles a meccseken, az beleszakadhat, de nem lesz éles akkor sem, ha nagyon kéne.
na, én is lépek amúgy, ennyi itt összeolvasott okosságtól már lassan szétrobban a hombár fejem :)

brainska (törölt) 2011.03.24. 00:26:48

@a. Bárd: ok, tx, gratula a szurkolásért!

Theutus 2011.03.24. 00:28:03

@-d(-_-)b-: egyébként szerintem neked az a kínos, hogy egyik meccsen sem volt megközelítőleg sem akkora különbség, mint amekkorát vártál a 2 csapat között és ez erősen frusztrál

brainska (törölt) 2011.03.24. 00:31:25

na, itt a link, nézze mindenki, szép :)
www.youtube.com/watch?v=hrjMWZxlX8g
csákány

1 drukker 2011.03.24. 00:31:51

@Theutus: A magyar hoki az utánpótláson keresztül tud csak fejlődni. Azért írtam (említettem meg) a kis hazánkban először létre hozott hoki akadémiát. Ha sikeresen működik (korosztályonként 2-3 játékos) megalapozhatja a Volán és még pár csapat jövőjét is.

A kiterjesztett bajnokság sokat lendítene a magyar hokin!

Theutus 2011.03.24. 00:39:13

@1 drukker: ez igaz, ellenben én a megfelelő utánpótlás nevelést nehezen tudom elképzelni normálisan működő csapatok nélkül
ugyanis a felnövekvő utánpótlásnak kellene valahol játszani a későbbiekben is

1 drukker 2011.03.24. 00:59:27

@Theutus: Kétségtelen csapatokra szükség van, de én abban bízom, hogy azok a ma még kis egyesületek akik csak "nevelgetnek" elérik a felnőtt kort is és meghatározó szerepet fognak játszani majd. (színesítik a palettát) A piramis felépítésben meg benne van a (sajnos) lemorzsolódás. Ha két évente 2-5 jó játékos nevelődik ki 6-8 év múlva már játékos dömping lehet elméletben. (Tudom csak elmélet és rengeteg mani- és ez a legkevesebb!)

Mára ennyi, jó pihenést mindenkinek!

Tsige (Prücsök) 2011.03.24. 08:58:14

@budaijegesmedve:
"EBEL-ben ennyi helyzetből négyet lőtt volna minimum"

És hány meccs alatt jön össze ennyi helyzete? :) :)

Tsige (Prücsök) 2011.03.24. 08:59:21

@Enzo Molinari: De ha akkor nem olyan színvonalukak amilyenek, akkor nem igazoljátok le őket, nem? :) :)

Lazlee 2011.03.24. 09:36:21

@Tsige (Prücsök): nem is az, hanem ezek szerint jobbak vagyunk, mint az EBEL, hisz nem lövi be. :D

Tsige (Prücsök) 2011.03.24. 10:22:57

@tiriakos: Engem jól kitakarsz :) Kollegám nem akrta elhinni, hogy rajta vagyok a videón :) :) :)

rrichy 2011.03.24. 10:58:53

Elösször is marha unalmas meccs volt, kegyetlen szarul játszottunk ma is, a győzelem meg pillanatig sem volt kérdéses...de ttől függetlenül ilyen szarul játszani a volánt mint a dab ellen ritkán látom....okát nem keresem, 2-0 és ennyi...

más: sokan írják, hogy mert újvárosból származik a csapat nagy része...ezt én nem vitatom...SŐT...sokan úgy látom pár éve járnak csak meccsre és nincsenek tisztában itt a dolgokkal...akkor egy kis morzsa nektek: újvárosból több meghatározó játékos azért jött el, mert 4-6!!! havi bérükkel tartoztak nekik...sajnos meg kéne kérdezni azari bácsit, hogy hol is van az a pénz...mert akkor 99%, hogy a mai napig újváros-fehérvár ki-ki meccs lenne...

végül pedig: holnap ugyan újvárosban lesz meccs, de remélem a szervezők nem felejtik el, hogy mekkora tragédia történt 2 éve... RIP #19....

CTZ78 2011.03.24. 11:16:06

@rrichy: amikor a játékosok eljöttek újvárosból, akkor még nem Azari bácsi volt a góré, úgyhogy nem őt kell megkérdezni. De ahogy látom te sem vagy tisztában a dolgokkal

Spigott 2011.03.24. 11:19:34

@rrichy: ha csendben maradtál volna, most nem néznélek hülyének, bocs :)

Xardas 2011.03.24. 11:28:45

@rrichy: richmond, recska vagy hogy hívnak?
ezzel most nagyon mellé lőttél. Nem baj ez. Elvégre biztos évtizedek ota tisztában vagy a dunaújvárosi viszonyokkal.Van még vmi amiről nem tudunk? Természetesen abban igazad van ha lett volna pénz akkor még most is ki-ki meccsek lennének, de Zsazsa jóvoltából remélem egyszer mi is eljutunk oda ahol ti álltok jelenleg.De legalább néznél utána bizonyos dolgoknak, mielőtt osztod itt a tudást.

Pierre 2011.03.24. 11:40:21

A meccsnek van egy nagyon szomorú tanulsága. Egy hónap múlva, olyan játékosok (21, 56, esetleg 91) fogják a válogatott egy sorát alkotni akik ebben a szezonban nagyon formán kívül vannak. A hírnevük, akár tehetségük, vagy csak családi kapcsolat alapján ölthetik fel a címeres mezt. Kimaradnak azok a srácok, akik ugyan a Molban vannak, mégis többre lennének képesek. Hármójuk közül tegnap Roger nagyon jó volt, még az 1. meccsen talán Fekete is jobban ment, mint a szezonban bármikor is...

Meccsről
Ladányi nem keménykedett, hanem kicsit talán próbálta "nevelni" Magosit, aki bottal lökte a kapura Sofront...

budaijegesmedve 2011.03.24. 11:44:58

@Tsige (Prücsök): jó a kérdés, de Eric, eghyedüliként lött már egy meccsen négyet, valószínűleg négy helyzetből, mert több az EBEL-ben egy volános csatár előtt nem adódhat..:-). Tegnap is volt sztem négy hatalmas lehetősége-minimum, csak hát szórakozott, mint a többi társa...

rrichy 2011.03.24. 11:45:58

Én is csak erre a részre gondoltam, hogy ha van pénz most jobb a csapatotok, minden féle negatívum nélkül....de ha nektek ez is baj...amúgy meg, mivel közel 20 éve a jégkorong közelében vagyok, elég sok az újvárosi ismerősöm és sokan panaszkodnak, hogy akkoriban a pénzt a csapatba kellett volna tenni, nem pedig zsebre...igazatok van, ezt én is csak onnan tudom, amit ŐK mondanak, de ettől függetlenül, én például tapsoltam mikor az érmeket osztották ki kedden nálatok...és nem fújjogtam mint egyes emberek tegnap...1x már leírtam és most megteszem még1x...szerezzetek szponzort és induljatok el a KHLben...én veszek szívesen bérletet...de nem fogtok...és mindenki tudja, hogy miért...

de ahogy a hozzáállást nézem, maradtok ezen a szinten, sunyi játékkal...amikor egy buzernyáknak nem jut el a tudatáig az sem, hogy nemsokára válogatott meccsek és nem kéne a meghatározó játékosokat megtalálni ezzel a játékkal. de csináljátok csak...úgysem nyertek 1 meccset sem...jó szórakozást továbbra is a mol ligához salak szagúak:)

Uteapu 2011.03.24. 11:51:20

A meccset nem láttam. (Egy pikirt megjegyzés.Egy magasabb színvonalú sorozatban játszó csapat csarnokából.)
Ladányi bármit mond, tesz, avagy adott esetben nem tesz, számomra abszolút hiteles.
Kevesen mondhatják el ezt magukról.

Xardas 2011.03.24. 11:56:04

@rrichy: Tisztában vagyunk az akkori állapotokkal, szimplán csak az verte ki a biztosítékot, hogy azt mondtad Azari vette ki a pénzt a csapatból. Ő akkor még a csapat közelében se volt. Az a Kőhalmi féle brancs volt.

-d(-_-)b- 2011.03.24. 12:04:14

@Nyuszí O_o: Szerintem a hozzászólásod nyilvánvalóvá tette, hogy ki a fasz, köszönöm szépen.

Xardas 2011.03.24. 12:07:23

Viszont az összefoglalót megnézve nem tudom, hogy az NS tudósítója milyen meccsen volt.

-d(-_-)b- 2011.03.24. 12:08:07

@Theutus: Nekem nem kínos, mint ahogy azt már megírtam többször is. ha esetleg néha olvasnál is baromságok írogatása helyett, tudnád. Nem lehet mindig nyerni, én attól sem mennék a falnak, ha párszor kikapnánk.

És a helyedben inkább apró kicsi szürke ponttá zsugorodnék és elsunnyognék innen. Azok után, hogy itt jópofiztál nekünk a szezon közben az ebel-meccseken, sikerült egy elfogult, nagypofájú hangemberré kinőnöd magad mostanra.

Spigott 2011.03.24. 12:12:03

@rrichy: Milyen sunyi játék? Az a sunyi játék, hogy kapnak egy-kettőt a válogatott játékosok? Hát bakker, ezen szartam be tegnap is. Kijön az Alba Volán vezérigazgatója a dunaújvárosi szurkolókhoz, aztán elkezd arról hablatyolni, hogy mi a faszt képzelnek ezek a dunaújvárosi játékosok, hogy le merik ütközni a válogatott ikonokat. Hát most komolyan bazmeg, mi ez? Bajnoki döntő, vagy uli-buli sörmeccs? MErt ha nem lehet hozzáérni a sztárokhoz, akkor játszódjanak egy kölyökcsapattal barátságos meccset. Meg, hogy azon gondolkozzunk el, hogy a Magosi és a Kiss Ákos nem komolyodott semmit egy év alatt. Mit képzel magáról, látta őket idén kétszer játszani, aztán ilyen míves gondolatai vannak?

-d(-_-)b- 2011.03.24. 12:12:04

@a. Bárd: Én nem mondtam, hogy bárki szar lenne. Sem csapat, sem játékosok. Ha esetleg mégis tudsz ilyet idézni tőlem, kérlek, ne habozz!

Az viszont k*rva uncsi, hogy függetlenül attól, hogy játszik a Volán, mindig fikázzátok. Az ellenfél meg hősiesen küzdött meg minden dicséretet megérdemel akkor is, ha 5+ gólkülönbséggel kibéleltük őket. Nevetséges.

Uteapu 2011.03.24. 12:15:13

@-d(-_-)b-: Juhhééé... Ha már ilyen formába vagy, nehogy kifelejts valakit!:)))

budapestijeti 2011.03.24. 12:15:51

@Theutus: @1 drukker: Mondjatok 3 MAC-ból a válogatottba jutó játékost...Azután rögtön számoljuk ki, mennyibe is van ez Nekünk évente? A MAC maga az utánpótlásképzés, ami sehová sem képzi a játékosokat! Ezért lenne jó egy budapesti Ebel csapat, MAC farmmal, talán...

a. Bárd 2011.03.24. 12:19:02

@-d(-_-)b-: Hát bakker, még mindig nem érted.
Nem azt írtam, hogy Te mondtad, hanem hogy Ti (vagyis a Volánosok)

Ti (vagyis a Volánosok) fikázzátok egyfolytában a meccset, hogy milyen szarul játszottatok, milyen gyenge iramú mérkőzés volt és hasonlók.
Mi azt mondjuk, hogy jól játszott a saját csapatunk és volt esély arra, hogy szoros legyen a meccs, esetleg 3-2-nél megint egyenlítsünk. Úgyhogy ne bennünk keresd a hibát, hanem a saját társaid között, Ők fikázzák a tegnapi meccset (és ezáltal a csapatotok hozzáállását)

Ennél szájbarágósabban nem tudom leírni, ha még most sem érted, akkor hagyjuk az egészet a csába.

Boda B. 2011.03.24. 12:24:59

Tisztelt sokaság!

Mi a bűbánatos, mákvirágos lóf@szért fikázzátok egymást, egymás csapatait, játékosait, múltját egyfolytában? Kinek jó ez?
Kicsinyes csatákat nyerhettek mindennap egymás ellen, viszont a nagy áprilisi "háború" megnyeréséhez mindenképpen összetartás kell. Miért nem lehet legalább ebben a sportban egy picit egymással is törődni?
Értem én, hogy ellentétek vannak, voltak, lesznek, de nekem ez is egy picit magyarosság kezd válni, hogy mindig mindenért az ellen okolható, vagy legalábbis egy negatív megjegyzéssel leszólható.
A meccs hevében még megértem, hogy kicsúszik néhány olyan dolog, aminek nem kéne, és természetesen tisztelem a szurkolókat, akik elhivatottak a csapataik felé, de egy kicsit tiszteljük már egymást.
Mindenki boldogabb lenne. Tanórának vége, bocsi :D
Hajrá Kohász! Hajrá Magyarok!
Üdv: B

Xardas 2011.03.24. 12:32:20

@-d(-_-)b-: Már megint idézzenek tőled? Az előző postot végigolvastad? Találtam ám :)
Válasz mondjuk nem jött, de sebaj :)
Senki nem fikázta a Volánt közülünk tegnap de ne idegesítsed magad fel, mert megárt.
A saját portádon sepregess :)

-d(-_-)b- 2011.03.24. 13:12:52

@Xardas: Heló megint. Gyorsan átfutottam a hozzászólásaidat, megtaláltam, miről hiszed azt, hogy én "lovagolok" a témán. (Még párszor le fogom írni ezt a szót...)

Mondjuk ezután a hozzászólásom után akár már igaz is lehet. Már ha a 38 ponton való lovaglásnak vesszük azt, hogy huszadszorra is elmagyarázom: én tényként írtam erről a szabályról, nem panaszképpen.

Szóval itt van, amikor lovagolok:
Nano: "aki meg a 38 ponttal jön szégyellje magát!"
Én: "És hogy fokozzam a feszkót: Aki hőstettnek tartja egy csonka csapat megszorongatását, szégyellje magát"

Ezt az egyet találtad.

Az "És hogy fokozzam a feszkót"-ból (szerintem) rá lehet jönni, hogy visszavágásként írtam, amit írtam. Plusz: Van 38-as szabály? Van. Akkor miért szégyen azt mondani, hogy van?

De ha szerinted ez "lovaglás", akkor légy boldog vele. Főleg úgy, hogy többször leírtam: van, hogy nyerünk, van, hogy veszítünk, ez a sport, nálam belefér.

És mostmár jó lenne, ha nem lovagolnál azon, hogy én állítólag lovagolok azon, hogy a Volán csak 38 ponttal nevezhet.

-d(-_-)b- 2011.03.24. 13:14:16

@a. Bárd: Ja, hogy mi fikázzuk, értem. tehát csak mi, mások nem? Az más, így már értem.

-d(-_-)b- 2011.03.24. 13:18:03

@Uteapu: Na, akkor neked is írok, nehogy kirekesztve érezd magad :) Legutóbbi utés emlékem a Volán-UTE meccs Fehérváron, és az kifejezetten jó meccs volt, a szurkolók is, a csapatok hozzáállása is. Bocs, hogy semmi negatívat nem tudtam összeszedni, most így jártál...

a. Bárd 2011.03.24. 13:32:54

@-d(-_-)b-: olvasd vissza az akkori hozzászólásokat, biztos találsz :)

tiriakos 2011.03.24. 14:09:58

@-d(-_-)b-: Ha már ennyire visszakereső üzemmódban vagy, légyszi keress egy újvárosi hozzászólást, amiben olyasmit írna a kolléga, hogy szarul ment a Volán!

@rrichy: Egy gyöngyszem ez a hozzászólásod, nem tudom megállni, hogy ne válaszoljak rá tételesen... :)
Hát lássunk is hozzá! :)
"Én is csak erre a részre gondoltam, hogy ha van pénz most jobb a csapatotok, minden féle negatívum nélkül..."
aha. persze. negatívum nélkül? Ezt írtad előzőleg: "sajnos meg kéne kérdezni azari bácsit, hogy hol is van az a pénz"
Hajjakmeghanemvagylegyekmoderálva, ha ez nem volt negatív!!! :)

"de ha nektek ez is baj..."
Igen. Baj. Mert azt az embert bántod, aki a lenyúlások után vette a fárdságot és újjászervezte az egész dunaújvárosi jégkorongéletet. Közben meg jössz a nagy mellénnyel, hogy mi pár éve járunk csak meccsre, és Te fehérváriként jobban tudod, mert Te húsz éve jársz...

"amúgy meg, mivel közel 20 éve a jégkorong közelében vagyok, elég sok az újvárosi ismerősöm és sokan panaszkodnak, hogy akkoriban a pénzt a csapatba kellett volna tenni, nem pedig zsebre...igazatok van, ezt én is csak onnan tudom, amit ŐK mondanak,"
És jót mondanak. Valóban így volt. Azonban nagyon félre lettél tájékoztatva, ha azt hallottad, hogy Zsazsa volt a hunyó.
Id. Azarinak a kinyúlásokhoz semmi köze nem volt!

" de ettől függetlenül, én például tapsoltam mikor az érmeket osztották ki kedden nálatok...és nem fújjogtam mint egyes emberek tegnap..."
Te miről beszélsz?!?!? Ki fújjolt!?!?! Simán megtapsoltuk az előttünk is elkorcsolyázó serdülő bajnokokat.

"1x már leírtam és most megteszem még1x...szerezzetek szponzort és induljatok el a KHLben...én veszek szívesen bérletet...de nem fogtok..."

Ti is szerezzetek még szponzort, hogy ne az utolsó hely elkerülése legyen a cél az EBEL-ben, hanem a dobogó, és akkor mi is veszünk bérletet hozzátok! Nyerjétek meg az EBEL-t! De nem fogjátok...

"és mindenki tudja, hogy miért..."
Őszintén, nem ironizálva, tudatlanságom teljes tudatában kérdezem: Miért???
Azért amiért Ti se fogjátok soha megnyerni az EBEL-t?

"de ahogy a hozzáállást nézem, maradtok ezen a szinten, sunyi játékkal...amikor egy buzernyáknak nem jut el a tudatáig az sem, hogy nemsokára válogatott meccsek és nem kéne a meghatározó játékosokat megtalálni ezzel a játékkal."
B+B+B+!!!!!!!!!!!!!
Magyar Országos Bajnoki Döntőn játszunk, amiért egész évben küzdöttünk, hogy Veletek(!!!) játszhassunk!!! És ne legyünk kemények?!?!?!?!?!?!? 20 éve vagy a jégkorong környékén? Nem látszik!

"de csináljátok csak...úgysem nyertek 1 meccset sem..."
Majd pénteken meglátjuk! :)

"jó szórakozást továbbra is a mol ligához salak szagúak:) "
Köszönjük! Nektek meg az utolsó hely elkerüléséhez! Némaleventék! :)

A végére minden Volán szurkolónak:
Bocsássátok meg a fenti hozzászólásomat!
Nem a Volánnak, nem a csapatotoknak, és nem kollektíve Nektek szólt. Csak ennek a rrichy gyereknek. Kérlek Benneteket, ne vegyétek magatokra!

CSAK ÚJVÁROS!!!
CSAK ÚJVÁROS!!!
MINDÖRÖKKÉ DUNAÚJVÁROS!!!

a. Bárd 2011.03.24. 14:21:12

@tiriakos: Baszki, egy ilyen szelíd/szolíd meccs után megy a para, hogy véletlenül ütközni mertünk (mondjuk ez a Maklári-Becze affér után érdekes).

Csak belegondoltam mi menne itt, ha a Vasas jutott volna be a döntőbe és Maki vezetésével ugyanolyan feszült meccsek lennének, mint az elődöntő volt.

Tisztán látszik, hogy itt most vigyáznak a srácok egymásra.

advocatusdiaboli 2011.03.24. 14:34:03

@tiriakos: " de ettől függetlenül, én például tapsoltam mikor az érmeket osztották ki kedden nálatok...és nem fújjogtam mint egyes emberek tegnap..."
Te miről beszélsz?!?!? Ki fújjolt!?!?! Simán megtapsoltuk az előttünk is elkorcsolyázó serdülő bajnokokat.

Ezzel kapcsolatban akartam írni, de megelőztetek... A DAB szurkolóinak nagy rész valóban tapsolt, azonban volt egy "hölgy" (???) aki úgy gondolta, hogy az ellenfél az ellenség, tehát folyamatosan fújolt és egyezményes jeleket mutogatott az előtte elkorcsolyázó gyerekeknek... Lehet, hogy még mások is így élték meg ezt a pillanatot, én konkrétan őt láttam... Remélem, hogy olvassa és magára ismer az illető és beül egy sötét sarokba gondolkodnia civilizált szurkolás alapfogalmairól...

tiriakos 2011.03.24. 14:49:03

@advocatusdiaboli: Ha ez tényleg így volt, azt nagyon sajnálom. Mi (érstd: a környékemen mindenki) a srácokra figyeltünk és tapsoltuk őket.

mannisenmaki_ 2011.03.24. 15:25:31

@a. Bárd: én nem akartam felhozni, mert ez hoki, nem sakk, de egy olyanért, ahogy Magosi hátulról, bottal a kapura lökte Sofit, ti hetekig rugóztatok volna, főleg ha vmelyik kedvenc Vasas játékos csinálja mondjuk Galanisszal.

tiriakos 2011.03.24. 15:32:35

@mannisenmaki_: Maklári is veszélyesen leütközte Beczét... Még se nagyon rugózzunk rajta. Benne van. (Bár kapusnál nem annyira, mint mezőnyjátékosnál.) Bárd csak épp most hozta fel, de szerintem itt véget is ér a rugózásunk ezzel kapcsolatban...

Lazlee 2011.03.24. 15:38:32

@Miskolcifan: Valaki lopja már el -és égesse is el- TraLala füzetét.
Vicc ezaz ember. Megint Rogernek kell felhívnia Satort hogy ez a mi a szar?

a. Bárd 2011.03.24. 15:44:19

@mannisenmaki_: Azon sem rugózunk, ahogy Maklári leütközte Becze Zolit.
Ez most nem talált

a. Bárd 2011.03.24. 15:45:04

@tiriakos: meg kéne tanulnom továbbolvasni a kommenteket, mielőtt válaszolok egyre :)

mannisenmaki_ 2011.03.24. 15:46:36

@tiriakos: szerintem más szemből összeakadni, de az előttetek volt, ti tudjátok. Nem muszáj értened, amit írtam, hagyjuk is.

a. Bárd 2011.03.24. 15:49:43

@mannisenmaki_: figy. Senki nem mondja azt, hogy mi szentek vagyunk, vagy azt, hogy nem követünk el szabálytalanságokat.

De rrichy olyanokat parolázott sportszerűtlenségről meg sunyiságról egy ilyen békés meccs után, hogy nem tudtuk hova tenni.
Mi lett volna akkor, ha tényleg kemény a meccs?

mannisenmaki_ 2011.03.24. 15:50:59

@a. Bárd: neked is ezt tudom csak mondani: a igaz, b igaz, de nincs összefüggés

benö51 2011.03.24. 16:22:04

@a. Bárd: Egyszerűbb lenne az élet, ha keményebb élesebb lenne a döntő. A fehérváriak alul értékelik már mint a szurkolók a meccs sebességét, a másik oldal meg felértékeli ez a különbség. Éles kemény meccsen ez nem fordulhatna elő hisz helyén lennének a dolgok.

Remélem holnap egy még jobb, még élesebb meccset látunk mint ez a kettő.
Üdv
Benő
Fehérvár Ördögi Kör

tiriakos 2011.03.24. 16:51:19

@mannisenmaki_: Igazad van. Tényleg nem értem, hogy miért más a támadó harmadban a kapu mögött a kapussal holttérből érkezve könyökkel ütközni, mint a védő harmadban az ellenfél egyik legjobb csatárát rátakarítani (még ha hátulról is) a kapura. Tényleg nincs összefüggés. Az egyik egy teljesen felesleges veszélyes szabálytalanság, a másik egy hatékony, de szintén veszélyes szabálytalanság. És mivel tényleg mindkét eset veszélyes szabálytalanság épp ezért nincs is összefüggés... Tényleg hagyjuk!

FrankK 2011.03.24. 17:01:31

@a. Bárd: "Maklári leütközte Becze Zolit"
ilyet csak nálunk fújnak le ... én úgy tudom, hogy a kapu mögött már nincs "védve" a kapus.

gogosz 2011.03.24. 17:03:50

@benö51: Hát szerintem meg éles meccsek ezek, mindkét csapat annyit játszik, amennyit a másik megenged. Ha mi játszottunk gyengébb ellenféllel szoros meccset, mi is azt mondtuk, hogy rosszul játszottunk. Pedig a valóságban ez mindig az ellenféltől függött. Ebben a párharcban ennyi a különbség a két csapat között! Ha a Volán tudna, ütne többet ne félj! Tavaly sem laca-facázott.

a. Bárd 2011.03.24. 18:45:51

@FrankK: Rosszul tudod. Attól, hogy a kapus elhagyta a félkört, még nem lesz támadható.

Minden nem indokolt kontakt kiállítás

tiriakos 2011.03.24. 18:52:15

@FrankK: @a. Bárd: És erre azért van szükség, mert a kapus lába (bokája) másképp van kitámasztva a kapuskoriban. Nem tud úgy beleállni egy-egy ütközésbe, mint a rendes korcsolyában játszó mezőnyjátékosok. A kapus elleni direkt ütközés az egész pályán büntetendő.

Borsy 2011.03.24. 18:53:49

@kerusz: Egy gyengített Volán is hozza a mérkőzéseket, igaz nem olyan nagy fölénnyel, mint eddig, de hozza.

4 meccs után visszatérhetünk.

FrankK 2011.03.24. 19:26:24

@a. Bárd: @tiriakos:
Valóban ha kapust akarta támadni az szabálytalan , de a szabálykönyvben az is benne van , hogy ha a kapus akadályozza a támadó tovább haladását a kapust is lehet 2 perccel büntetni.
Most is az a véleményem. hogy ugyanúgy színészkedett mint nálunk volt Tommi ( nem is rajongtam érte túlságosan)

a. Bárd 2011.03.24. 19:48:50

@FrankK: Nem színészkedett, a fejét/állát találta el Maklári válla, még ha nem is így akarta.

Mindezt csak azért tudom ilyen jól, mert fent van egy negyed órás videó a honlapunkon, most néztem meg :)

dabdocler.hu/elmenyzona/videok/?id=347

Meg lehet nézni, benne van Magosi (aki mint a videóból kiderült Papp Vitya) Sofron ölése, Mihály és Tokaji palánkralökése és a Maklári Becze eset. De ettől ez még egy sportszerű meccs volt, mielőtt vki nekem esik :)

budapestijeti 2011.03.24. 20:22:38

@a. Bárd: Most tudtam megtekinteni, nagyon jó kis meccs volt az összefoglaló szerint 5 pazar gól volt Sofi, Mihály, Palko és Varga meg Azari, Az első AV gólnál Vas Marci keresztül lőtte a lepkést, Roger Roger a rekettyés meg szerencsés volt. Azért egy-két csiki-csuki felállást bemutatott a Volán... Kapustámadás nem volt szimpi, nem volt esélye a korong megszerzésére Maklárinak, kár...
Holnap is nagy csoda lenne a DAB győzelem, de azért fogunk lemenni, hogy le ne maradjunk róla véletlenül! :D

a. Bárd 2011.03.24. 20:37:02

@budapestijeti: :))))
Bízzunk benne. Nem kevés szerencse kell hozzá, de bejöhet :D

Tsige (Prücsök) 2011.03.24. 20:54:47

Egy a lényeg, nekünk ez a döntő már csak gála meccs, ez látszódott a tegnapi szurkolásunkon is :) :) :)

gogosz 2011.03.24. 21:52:38

@a. Bárd: @Tsige (Prücsök): Szerintem ez már nem szerencse kérdése. Ha ezek után sem hiszik el a srácok, hogy elkaphatják a Volánt, akkor nem tudom mikor. Teljesen reális már egy győzelem. És ha egy meglesz, akkor jöhet a következő is.

Milos Palovcik 2011.03.25. 07:59:46

@gogosz: 1 percre sem forgott veszélyben a Volán győzelme egyik meccsen sem.
Azari gólja is csak a kettős előny miatt született... Az első gólotok meg a kiváló védőinknek köszönhető...

Lazlee 2011.03.25. 08:03:30

@Milos Palovcik: Imi csemmeg, a ti góljaitok meg a mi védőinknek! :DD volt amelyiket konkrétan a mieink szereztek. :D

a. Bárd 2011.03.25. 08:41:58

@Milos Palovcik: Megint csak duma :)
Engem rohadtul nem zavarna, ha ma a védőitek, a kapusotok, vagy épp az edzőtök hibájából nyernénk

benö51 2011.03.25. 08:43:48

Ne reménykedjetek, ma megálmodtam 3 góllal nyer kedvenc csapatom a VOLÁN

gogosz 2011.03.25. 08:57:14

@Milos Palovcik: Nem vitattam a Volán győzelmeinek a jogosságát. Csak azt látom, hogy nincs akkora különbség a csapatok között, hogy az inakat megszakítva, vért izzadva, küzdve, kaparva ne lehessen elkapni a Volánt. Igenis reális győzelmi esélyünk van. Persze ezt a pályán kell kiharcolni, ahol semmi nem akadályozza meg a Volánt, hogy ugyanúgy akarva a győzelmet, keresztűl húzza a számításainkat. Szerintem ma a Volán 70-30 százalék arányban esélyes a győzelemre, ahol az a 30 nagyon sok az utóbbi idők esélyeit tekíntve!

Milos Palovcik 2011.03.25. 09:43:47

@a. Bárd: Nem fogtok! :P
A "megint csak a duma" írásodra azt tudom mondani, hogy próbáld visszaolvasni az egész 2-3 hetes kommentelést. A duma 90% újvárosi részről jön. Még Volános nem is kommentel, de már támadtok 3-4 éve még szimpatikusak voltatok, sőt még szurkoltam is nektek, meg jártam az elődöntőitekre, hogy Ti gyertek a döntőbe, aztán a sok "megint csak a duma" miatt ez elmúlt.
Spigott, Nyuszi, Te és még jópáran elvesztettétek az addig nagyra becsült és szimpatikus objektivitást, maradt Vazze mint egyetlen objektív hírforrás.
@gogosz: Persze, de ezt soha nem vitatta senki. Esély mindig van.
@Lazlee: Ez igaz, de ez a 3:2-nél voltak győzelmi esélyeink duma, nem igaz, illetve volt esély kb. 1 %.
Azt az 1%-ot meg az utánpótlásnak adjuk. :DP

a. Bárd 2011.03.25. 10:25:13

@Milos Palovcik: A "Nem fogtok!" mondatra meg csak annyit reagálnék, hogy könnyen lehet :)

foma 2011.03.25. 12:17:44

@Milos Palovcik: Dumb és Dumber óta tudjuk hogy az 1:1000000-hoz esélynél is van esély.:D Úgyhogy az általad említett 1% igencsak nagy esély.És remélem élni is fogunk vele!:)

Theutus 2011.03.25. 12:25:29

@Milos Palovcik: tény, hogy minden meccsen jelentősen esélyesebbek vagytok a győzelemre, mint a Dab és ezt senki nem is vitatja
azonban az érdekelne, hogy 3-2 eredménynél milyen képlettel számoltad ki az 1% esélyt
egy kósza lepattanó korong is bemehet amit a kékről a kapu irányába küldenek...és ezt tudod te is

a. Bárd 2011.03.25. 12:45:30

@foma: Hát Te egy állat vagy :) :) :)

Milos Palovcik 2011.03.25. 15:22:43

@foma: Az 1% esély a 2. meccsre vonatkozott.
@Theutus: Az a kósza lepattanó korong volt az 1% :P

a. Bárd 2011.03.25. 23:39:56

@benö51: A válogatottról is vannak hasonló álmaid? :)

Milos Palovcik 2011.03.26. 13:58:15

@Theutus: Szerencsére nem érdekelnek az ikszdé-id...
Vegyél példát a dunaújvárosi szpíkerről!
Ő amellett, hogy újvárosi, most korrekten kommentálta a meccset.

vaze 2011.03.26. 14:28:10

Mondjuk a múltkori Volán meccsen tűnt fel, hogy felnőtt Fehérváron egy generáció, akik a párharcot nem, csak a fölényt ismerik. Ők azok, akik Fehérváron meccs alatt többet nézik a dunaújvárosi szurkolótábort, mint magát a mérkőzést, utána ostobán értetlenkednek, hogy "Láttad azt a faszit, aki egész végig háttal volt, nem látott semmit" (ő volt a vezérszurkolónk). Engem persze inkább szórakoztat ez, mint bántana, hiszen biztos vagyok abban, hogy ők lesznek az elsők, akik eltűnnek, ha majd ne adj' isten forog egyet a történelem kereke... :))) Szóval arra szeretném kérni a tekintetetes Megyét, hogy ma ünnepeljünk, bármi lesz is a vége! :)

Egyébiránt tegnap teljes ülést tartott a Magyar Jégkorong Fotőjszurkolói Tagozata, Isten tudja hány évesek vagyunk, már lassan tíz, az elnökségben megerősítettük csa1 kollégát, tiszteletbe elnökségi taggá avattuk licsimit (akit ezúton értesítünk), egyébiránt pedig a rozit jól helyben hagytuk, majd ma ő minket! :D

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.03.26. 14:39:51

alig varom h legyen mar vege az ob1nek, es gratulalhassak a DABnak...

vaze 2011.03.26. 14:42:44

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: májjal már én is nehezen viselem, de azért nem bánnám, ha nem a leghamarabb lenne vége! :)))

Milos Palovcik 2011.03.26. 14:49:12

@vaze: Értesítés megérkezett. :D

vaze 2011.03.26. 14:54:03

@Milos Palovcik: besúgók és provokátorok :)))

moszkvicssluszkulcs 2011.03.26. 15:53:47

@vaze: Milyen jó kis zene volt ez, a Kontroll Csoporttól!!

vaze 2011.03.26. 16:41:05

@moszkvicssluszkulcs: de még milyen! közös nevező, összekacsintós, a legrosszabb egyébkén, de jó

moszkvicssluszkulcs 2011.03.26. 20:03:33

@vaze: hogyasszongya:

Tudjuk vidékrôl kerültetek fel
és még ez volt a legjobb munkahely
egy program, amit választottatok
besúgók és provokátorok
Koncert közben sose gondolok
rátok

Kedves, csupa kedves, csupa kedves arcot látok
de azért jobb, ha tudjátok
hogy a magunk módján mi is figyeltetünk
aki előttetek áll az a mi emberünk
a magunk módján mi is figyeltetünk
aki előttetek áll, aki mellettetek áll, aki mögöttetek áll
az a mi emberünk

Csak forogjatok, lebuktatok
besúgók és provokátorok

Milos Palovcik 2011.03.27. 08:17:41

@mannisenmaki_: Nem-nem! Én azt kérdeztem, miért lennék Imi? :P
süti beállítások módosítása