Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1207) Csíkszereda (1365) DAB (1196) ebel (2399) Erste Liga (4751) Extraliga (1178) Fehérvár (1638) felkészülés (2224) FTC (1462) khl (2185) légiósok (1648) Miskolc (1502) nhl (4876) nők (1273) playoff (1302) Titánok (1025) u18 (1042) utánpótlás (1251) UTE (1300) válogatott (2188) vb (2337) videó (2120) Összes címke

Miért nyert hatból ötször a Vasas?

2011.03.19. 15:40: Vincenzo90

Miért nyert hatból ötször a Vasas? 2011.03.19. 13:21 F. Kapus

297 komment

Címkék: vasas obi dab.docler vhc

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr352753201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Uteapu 2011.03.20. 08:26:48

A derbik után reggel, szájvízzel és kávéval ülök a gép elé és átolvasom a blogosok és zele "harcát". Van dolga rendesen, mert szinte egyedül indul a csatába! Társai néha-néha azért beszállnak, igaz nem lőszerrel, hanem fedezékből, biztató szavakkal! Eddig sem volt unszimpatikus és szememben egyre nő az ázsiója.Ahogy védi a zászlót tiszteletre méltó, bár néha mellé lő de Vele szemben is van pár orvlövész.
Ahogy élesedett a harc a pályán, úgy a szurkolásban is. Azért mert a csapatában összejött pár,...hogy is mondjam...kevéssé elfogadott stílusú játékos, nem az Ő felelőssége. (az élet kiszámíthatatlan, ilyen csapatot kapott, na meg egy jókora keresztet.:))) )

Na de mi lenne velünk nélküle!?
(na meg azért a Vasas nélkül)

Tillasz 2011.03.20. 08:46:06

@vaze:
Ezt most mondd "arab barátainknak"!:-)
Én csak a 3. harmadot láttam. Annak nem sok köze volt a hokihoz, se a pályán, se azon kívül....
Az ülő helyi nézőket ismerem, Lazlee-nek leírtam erről véleményemet. Mi örülünk a gólnak, ezért még a kutya nem szólt ránk.

zele 2011.03.20. 08:51:31

@kiralyfi: Mindegy, akkor is ma csak a hoki számít. :)

zele 2011.03.20. 08:55:13

@Uteapu: Nehéz kereszt, de büszkeség cipelni.

Ha a könnyebb utat akartam volna választani, akkor lehettem volna Fradista (brrrrrrrrr!!!). :)

somagyik 2011.03.20. 09:32:38

Sajnos a tegnapi meccsen a vendégszektorban megjelent néhány focimeccsen "szocializálódott" egyed is. Még a Vasasnak köze nem volt a jégkoronghoz, én már a gyerekeimmel Káposztásra jártam meccsre, meg korcsolyázni, és pontosan azért, mert ezek oda nem járnak. Káposztáson a jégkorong meccs családi program! Én is mérges voltam a tegnapi vereség miatt, de eszembe nem jut b..i Sevelázni, meg f..y.. Sevelázni. A jéghoki meccsek közönsége azért ennél kicsit kultúráltabb.
Ezek, ha mi jutunk a döntőbe, a Fehérvár ellen b..i Hetényizni, Ladányizni, Palkovocsozni fognak? A VB előtt egy hónappal?
Győzzön a jobbik csapat, és ezek járjanak továbbra is inkább focimeccsre.

a. Bárd 2011.03.20. 09:34:06

Nézegettem a sportot, elég kiegyensúlyozott a szavazás is :)

Ön szerint melyik csapatnak van a legnagyobb esélye arra, hogy bajnoki döntőbe jusson az Alba Volán mellett?

Dab.Docler 50% (489)
Vasas HC 50% (487)
Szavazatok száma: 976

Rossonero_HUN 2011.03.20. 09:49:30

@zele: Csak a hoki! Én bízom benne,hogy nem lesz szokás a túlzott alpári stílus. Habár nálam a tegnapi mindkét fél részéről belefért. Pedig újvárosi szektorban állva és szúrkolva az Ez Budapest-ezés akár bánthatott is volna. De tétmeccsen voltunk, legalább volt min mosolyogni. Neked Zele, tisztelet a hozzállásodért! Ami az én oldalamat furdalja egy ideje, azt most hagyom, mert csak olaj lenne a tűzre. És 'másként gondolkodok' mindenhol vannak ;-)

brainska (törölt) 2011.03.20. 10:06:38

@a. Bárd: én a vonalnál álltam, tisztán látszott, hogy a vonalon belül maradt a korong teljes terjedelmében, amikor megállította Varga - ráadásul taktikusan nem tollheggyel, hanem még az ütő teljes felülete is a vonalon belül maradt, ha jól láttam, szvsz a vonalbíró is ezt vette észre, ezért nem ítélt lest.

brainska (törölt) 2011.03.20. 10:20:16

@facsipesz: elnézést kérek a drukkertársak nevében is a benneteket ért - a helyszínen nem tapasztalt, de hát nagy a csarnok, simán elhiszem, amit írtál - inzultus miatt, sztem is úgy lenne normális, hogy ha bárki leül családdal akár az ellenfél mezében bármelyik hokimeccsen, azt ne érhesse még verbális bántódás se. a hálót illetően is biztos igazad van, én se értem ugyanakkor, miért nem lehetett megnyitni még azt a félszektort a karéjban, ahol a Miskolc-drukkerek szoktak állni - az ideális állóhely, háló sincs, és csak a mi bandánk szokott a második harmadban átmerészkedni oda a közelbe, mi meg barátságos vén hülyék vagyunk már (jórészt) ahhoz, hogy akár a szópárbajig elmenjünk (a miskolciakkal is nagy a barátság, pedig ők is eleresztettek már egy-két anyázást a játékosaink felé, de hát ez bőven a meccs hevének számlájára írható). amit a táborotok viselkedéséért írtál, azért maximális respect jár, valahogy én is úgy képzelem, hogy a hokimeccseken nincs helye szlovákozásnak, cigányozásnak, buzizásnak, engem is elkeserített a fővárosiakat gyalázó rigmus, nagyon nem kell ez ide, és persze nem azért, mert nyakunkon a vb, ahol majd jól együtt kell szorítani/ordítani a magyarokért, és már most kicsit bajosnak érzem, hogy a pesti táborok majd szépen megjegyzik (és egy icipicit jogosan is), hogy na, itt vannak a dunaújvárosi legények & leányok, akik pár hete még minket ekéztek.
üdv

check 2011.03.20. 10:21:39

@veghist: Szerintem a tegnapi meccs kiválóan igazolta a véleményemet. A spori - még ha tévedett is ide vagy oda - végig pártatlanul és következetesen fújt, ha kellett szórta a 10 perceket (no lám, ilyet is lehet) és a folyamatos játékot biztosította. Az összes többi általad felsorolt dolog egyrészt objektív tényező, másrészt gyerekes kísérlet az iróniára...

brainska (törölt) 2011.03.20. 10:27:55

@zele: igazad van, és nem mentség, hogy hülyék mindenhol vannak. Dunaújvárosról még mindig túl sokan hiszik, hogy itt orosz tankok állnak - minősített eseteben: lőnek - az utcasarkon a mai napig :)

check 2011.03.20. 10:40:12

@zele: Tárgyilagosan megjegyezném, hogy ez a leszurkolás nagyon nem volt így. Én nem a táborból néztem a meccset, hanem szemben velük, és ezt a versenyt is a hazaiak nyerték. Amíg volt esély, addig volt vendéghang is, de ha a hazaiak megszólaltak, elnyomták simán. A f.szozás is a repertoárodba tartozik?

brainska (törölt) 2011.03.20. 10:42:10

@somagyik: köszönet, minden szavával egyetértek - és fordított előjellel pont ezt írtam a mi táborunk vonatkozásában. semmi szükség arra, hogy a vb előtt egy hónappal egymásnak ugorjanak a táborok - a tegnapi meccs rigmusain a Fradi és az Újpest szimpatizánsai is megsértődhettek, meg is sértődtek, okkal, joggal.
ma győzzön a jobb - és lehetőleg legyünk egyszer már mi a jobbak a Vasas-pályáján is! a tegnapi teljesítményünk finoman szólva is biztató - de még egyszer leírom: csak úgy van esélyünk nyerni, ha a "faarc és a fal" szellemében mellőzünk minden olyan tényezőt, ami nem a jégkorongról szól a pályán. kurva nehéz, tudom, de most kivételesen meg kéne próbálni :)
üdv

zele 2011.03.20. 10:43:10

@check: Nem általános, de aki az, azt hogyan nevezzem.

zele 2011.03.20. 10:45:49

@check: Mondjuk, ha szemben voltál a hazai táborral, akkor őket érthetően jobban hallottad, mint a pálya másik végében lévő vendégszektort. Mindegy egyébként, szerintem jó hangulat volt, ha szoros a meccs, akkor még jobb lett volna.

zele 2011.03.20. 10:47:41

@Nyuszí O_o: Köszi, egyébként azért zavaró ez, mert rátok eddig nem volt ez jellemző.

check 2011.03.20. 10:54:09

@zele: Az az előnye, hogy nem a táborból hallgatom a dolgot. Ezért mondtam, hogy amíg volt esély, addig volt vendéghang is, de amikor a hazaiak megszólaltak, elsőrpörték. Mondjuk ez a számbeli fölénynek is köszönhető.

zele 2011.03.20. 10:56:33

@Rossonero_HUN: Bízom ebben én is, de mondjuk tegnap olyan igazán durva dolog nem volt egyik oldalról sem. Természetes azonban, hogy legyen minél sportszerűbb a szurkolás, ez mégiscsak jégkorong.

kerusz 2011.03.20. 11:03:20

@check: Tehát ha jól dekódolom az üzenetedet, az eddigi meccseken vagy azok egy részében véleményed szerint a játékvezetők tendenciózusan az egyik csapat javára fújtak, elnézték az egyik félnek azt, amit a másiknak nem?

check 2011.03.20. 11:24:33

@kerusz: Majdnem jól. Én folyamatosan problémáztam azon, hogy a tegnapit leszámítva az eddigi meccseken a jv-k következetlenül, gyengén kézben tartva vezették a meccseket. Ez megnyilvánult sok, könnyen befújt büntetésben (jellemzően a DAB ellen, és különösen a szinészkedésekre gondolok - Martz, Berta) és a Vasas delegációk folyamatos nyomásában, amit a jv-k egyszerűen eltűrtek. Ilyen körülmények között kellett volna a tegnapi játékhoz hasonlót nyújtani a csapatnak, ami nyilván nem könnyű.
A tegnapi meccsen a jv - ha tévedett is - végig következetes volt, nem tűrte a dumálást (érdekes, hogy a vendégek nem is nagyon próbálkoztak ezzel, vajon miért) és a sportszerűtlenségekre szórta a fegyelmiket, ha kellett - mindkét oldalra. Én ezt nagyon hiányoltam. Emellett végig a folyamatos játékot igyekezett támogatni, és ez is jól sikerült neki.
Mindemellett tegnap a meccs előtt egyik kiemelt jv-vel történt beszélgetésem nagyon kiverte a biztit, de ezt csak privátban mondanám el.

zele 2011.03.20. 11:28:45

@kerusz: A szabály viszonylag egyszerű, ha a DAB győz, akkor jó a bíró, ha kikap akkor nem.

zele 2011.03.20. 11:30:50

@zele: Ez még kiegészíthető azzal, hogy két lehetőség van, a Vasas mindig gyenge, undorító játékot játszik, de van amikor a DAB-ot nem hagyják a gonosz bírók, ilyenkor ki is kapnak. Van viszont amikor "korrekt" a bíráskodás, ilyenkor a DAB szárnyal. :))))

a. Bárd 2011.03.20. 11:40:18

Jelentem az irónia nem jött át, gyengére sikerült.

Amúgy szerdán nyertünk és nem vezette a spori jól a meccset.

zele 2011.03.20. 11:46:31

@a. Bárd: Éppen hogy, egy gólunkat nem adták meg. :))

a. Bárd 2011.03.20. 11:49:37

@zele: jogos, mondtam én, hogy szarul vezette :)

Spigott 2011.03.20. 11:50:12

@zele: Milyen gólt? Az nem gól, ha a játékvezető belefúj a sípjába, majd a sípszó után egy játékos a hálóba üti a korongot. Az pont olyan gól, mintha a harmadok közti szünetben üt valaki a kapuba. De még ez sem hasonlítható a Halassy-féle baromsághoz...

zele 2011.03.20. 11:53:17

@Spigott: Kb. ugyanaz volt, egyébként ebben ne vitázzunk, mert 3 méterre voltam az esettől. a sípszó utáni pillanatban kotortuk be valóban, de a mozdulat már elindult, óriási jv.-i hiba volt sorsdöntő helyzetben.

Uteapu 2011.03.20. 11:54:38

@zele: 3 méterre? Mit kerestél a pályán?:))

zele 2011.03.20. 11:55:41

@Uteapu: xD

Jó, lehet, hogy négy volt. :)

Spigott 2011.03.20. 12:00:46

Azt meg ki kell mondani, hogy a magyar bírók, egy-két kivételtől eltekintve szarok. Ezt mindenki látja, de akik tehetnének ellene, azokat ez egyszerűen nem érdekli, tűzzel-vassal védik magukat. Erélytelenek, a következetességet meg csak abban ismerik, hogy ha hülyeséget csinálnak, akkor azt egy másik hülyeséggel próbálják javítani. Nonszensz, hogy egy-egy meccsen nem lehet ütközni, mert ha valaki már nagyot puffan, akkor az szerintük már nem megengedett testjáték. Ehhez jön még az is, hogy láthatóan semmi tekintélyük nincs a játékosok előtt, ami további konfliktusokat szül, hiszen akik a jégen vannak, azok ezt igyekeznek maximálisan kihasználni. Most tényleg olyan nehéz lenne elhajtani a reklamálókat úgy, ahogy pl. a tegnapi sporti tette? Egyetlen kézmozdulat, oda sem figyel és a játékos is látja, hogy itt nincs esély a dumára. Aztán ha ez esetleg nem működik, akkor odavágni a fegyelmit? Majd, ha megint megpróbálják, jöhet a következő, harmadjára már nem fognak odamenni reklamálni, vagy elküldeni a kurva anyjukba őket.

Uteapu 2011.03.20. 12:11:10

Nem is igazán megy a testjáték.Ráadásul "érintésre" esnek a játékosok, mert kifizetődik. Az OB-ben. Nyakunkon a VB és a ligából bekerülő játékosoknál ez gond lesz.

zele 2011.03.20. 12:17:40

@Uteapu: Ez tényleg gond, tegnap is voltak olyan esetek, amin csak nevettünk (volna ha nem így áll a meccs :D).

Theutus 2011.03.20. 12:18:42

@zele: szerdán ugyanolyan szar volt a bíráskodás, Soósnál harmadonként kb. 10 percet pofáztak a tieitek
minden egyes cserénél 8-10 játékos körözött percekig a jégen
a többiről most ne beszéljünk...
egyébként a csíkiak ellen elveszítettük simán a Mol bajnoki döntőt és ennek ellenére nem találsz olyan dújvárosi blogost, aki ne lett volna elégedett Országh bíráskodásával
ennyit arról, hogy mikor jó a bíró
egyébként pedig az első két meccsen Kincses pl nem fújt rosszul csak volt egy társa is, aki rá is árnyékot vet ebben az aspektusban

Theutus 2011.03.20. 12:24:21

@Nyuszí O_o: alapvetően igazad van, de egy kicsit csúsztatsz, ugyanis szerintem nem általánosságban a fővárosiaknak szólt a vehemensebb drukkerek cigózása, hanem kizárólag a (rö)helyes fickónak, Mikkamakkának, stb.
és neked is mondom, akkor kezdték el, amikor Martz az ajtónyitogatót kente fel a plexire
ettől függetlenül lehetne más jelzőt keresni, a magyar nyelv jelzőkben is gazdag:ikszdé

zele 2011.03.20. 12:30:39

@Theutus: Egyes szurkolótársaid túl sokat foglalkoznak a bírókkal, egy kicsit idesorolnám MacCallum-ot is (hasonlítsd össze Kurkinen nyilatkozatait), ezzel sok esetben felmentik a játékosokat. Keresd vissza a szerdai kommentjeimet (vagy más Vasas szurkolóét), nem kaptunk meg 2:1-nél egy szabályos gólt, mégsem írtam (írtuk), hogy emiatt vesztettünk, sokkal inkább a kihagyott kettőselőny miatt. Azt el kell ismernem, hogy Te nem hivatkozol minden esetben a bírókra, de közületek egyesek igen. Ezt próbáltam ironizálni.

gogosz 2011.03.20. 12:33:57

@zele: Mondjuk a nagy számok törvénye alapján három vasas bloggerből kisebb az esély a bírózók megjelenésére. :) Mondhatnám azt is, ha nekünk fújna, mi sem panaszkodnánk. ( Lásd Hüfi nyolatkozata ) :)

zele 2011.03.20. 12:36:28

@Theutus: Mondjuk előtte kiverték Martz három fogát, és ez ha ez nem is menti fel, de azért érthetőbbé teszi a dolgot.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.03.20. 12:36:46

@a. Bárd: hehe eszembe sem tutott h te skandalsz :D amugy ezzel en is igy vagyok, en sem eneklek mindent amit a taborom, sokkal jobban szeretnem ha mindenki hajrazna, es nem a kapusok anyjat szidja. de hat ez van. a buzizas meg hat "sajnos" bennevan :D:D:D kar hogy nem tudok ma hozzatok csatlakozni :(

Theutus 2011.03.20. 12:42:12

@zele:az a baj ennek megítélésével, hogy csak féligazságokat lehet összekaparni
a szabályos gól, amit nem kaptatok meg az megítélésem szerint tavaly esett az utolsó meccsen nálunk
a mostani nem lehetett szabályos gól, mivel sípszó után esett...az más kérdés, hogy a bíró feleslegesen fújta le (ez számomra szintén a nagy kérdések közé tartozik, hogy pl. az ebelben miért látják a bírók a korongot és itthon miért nem)
a másik probléma az, hogy mki rövid, tömör kommenteket próbál írni és azokból nem igazán domborodik ki a lényeg
én úgy látom, hogy a többség ugyanazt fújja, jelesül a bírók engedjék játszani a csapatokat

zele 2011.03.20. 12:42:38

@gogosz: Szerdán nem mondanám, hogy nekünk fújtak, sőt, mégsem a bírókkal foglalkoztunk. Az pedig, hogy öt-hat Vasas szurkolóból senki sem ezzel foglalkozott, azért már jelzésértékű.

"Risto Kurkinen: – Mindent megpróbáltunk a hatvan perc alatt, remek küzdelemben jól védekeztünk. Rajna remekül védett. A mai negatívum, hogy sok kiállítást gyűjtöttünk be, és kétszer sem tudtunk élni a kettős emberelőnyünkkel. A lehetőségeink megvoltak, de ezeket nem tudtuk kihasználni. Pénteken egy újabb kemény meccset várok."

Ez a szerdai nyilatkozat, vajon MacCallum hogyan nyilatkozott volna egy meg nem adott gól után. Tényleg nézzük csak:

"J. P. MacCallum: – Nincs nagy baj, ilyen a sport. A probléma az, hogy ma este három pontot elveszítettünk. A csapat nem tud a bírók ellen játszani. Sajnos túl nagy szerep jutott a játékvezetőknek, akik akkor végzik jól a dolgukat, ha senki sem veszi észre őket."

brainska (törölt) 2011.03.20. 12:44:31

@zele: te is tudod, hogy ez nem így van, soha ilyet nem állítottunk, egyszerűen annyit mondtunk, és ezt szerintem fenn is tartjuk, hogy a játékvezetők vegzálása, a játék tördelése jellemző taktikája a csapatodnak, e téren különösen fájó persze, hogy ez a taktika a magyar sporik egy jól körülhatárolható, nevesíthető csoportja esetében fényesen be is válik. a legjellemzőbb példa éppen Kicsi magánszáma volt tagnap, a magyar mezőny (bírói állomány) jelzett csoportozata simán kiállította volna az ellenfél (esetünkben: a DAB) játékosát, biztos lett volna egy-két jv, aki elnézte volna a stiklit, a vendégbíró, helyesen, csont és gondolkodás nélkül befújta az egyetlen vállalható/szabályszerű ítéletet, két perc a játék késleltetéséért. ennyi. hidd el, nem szeretjük és ok nélkül nem is szoktuk a bírókat ekézni, de azt meg - a sportág klub- és platformfüggetlen érdekeire tekintettel - egyfelől hadd várjuk el, hogy legyenek következetesek a játékvezetők, másrészt ne engedjék elfajulni a harcot a pályán. ezt is kábé ötszázhetvenötször írtam: a jégkorong veszélyes üzem, a gyeplő elengedése súlyos, esetenként visszafordíthatatlan bajokat okozhat. morzsányival sem több a bírók felelőssége e téren - de szemernyivel sem kevesebb.
üdv.

vaze 2011.03.20. 12:49:34

@kerusz: én nem szoktam bírózni, de ezt a mű-értetlenkedést nem tudoml, mire vélni. in concreto mi a faszomat nem lehet azon érteni, hogy a szar, erőtlen játékvezetés a Vasasnak kedvez, ahol vannak a rutinrókák, míg a folyamatos játék biztosításához (ami nekünk kedvez) olyan tudás kell, ami a magyar bírók legnagyobb részénél nincs meg, amivel nincs is probléma, elég sok év tapasztalat kell ehhez, csak nem biztos, hogy az a megfelelő bíróküldési politika, hogy nyeretlen senkiket dobok a mélyvízbe, csakazértisből. Egyéb kérdés?

Theutus 2011.03.20. 12:50:22

@zele: férfiasan bevallom neked, hogy a helyes fiú az egyetlen játékos, akit kimondottan nem szeretek kis hazánkban
hogy ne legyen félreértés, a Volán ebel meccsein állapítottam meg, hogy egy nagy sumák figura, aki általában minden balhéban ott van, de nem úgy, mint Mikkamakka, nem vállalja fel a dolgokat, csak sunnyog
és ezen megállapításaimat a Volán sikeréért szorítva tettem meg osztrák csapatok elleni meccseken
szerinted mire számíthatott az előző meccs alapján, mikor direkt elütötte Sevelát?
megkapta azt, ami jár neki
utána pedig találkozott Pozsi bekkpárjával is, most face to face kellett odaállnia és így járt
egyébként a pályán történő bármilyen verekedést ha jóindulatúan nézi az ember, fel lehet vésni annak számlájára, hogy a meccs hevében fullos adrenalin szint mellett rosszul döntött valaki a másodperc töredéke alatt
de a büntetőpadon a 2 fejjel kisebb szolgálatos belenyomni a plexibe minősíthetetlenül nagy parasztság

a. Bárd 2011.03.20. 12:51:14

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Nagy kár bizony, ha jól emlékszem egy piros-fehér mezzel több lett volna a csarnokban :) :)

Amúgy ha jól tudom, két busz már megtelt Újvárosban, ehhez még hozzá jönnek az autósok, a budapesti újvárosi szurkolók (szerencsére egyre többen vagyunk) és az egyéb szimpatizánsok. Úgy fest nem leszünk kevesen...

vaze 2011.03.20. 12:54:24

@Tillasz: hát, a harmadiknak már inkább Szántó Öcsi bácsi volt a szakkomentátora, de ezt tudtuk, hogy így lesz! :D hanem, előtte, az volt ám szép a szemnek! :)

foma 2011.03.20. 12:56:37

@kerusz: Mint bennfentestől kérdezem.A Martz által a büntetőpadon elkövetett ámokfutásnak semmi következménye nem lesz?

zele 2011.03.20. 12:57:46

@Theutus: A helyes fiú Fodor Szabolcs, mert ő ütötte el Sevelát? Viszont ehhez nem tudom, hogy jön Martz három foga.

zele 2011.03.20. 12:59:39

@foma: Remélem karóba húzzák.

foma 2011.03.20. 13:06:21

@zele: Jól vagy?Vagy az a cselekedet is hozzátartozik imádott csapatod repertoárjához?Néha sajnállak hogy Te tényleg ennyire odavagy ezért a csapatért.

Uteapu 2011.03.20. 13:06:25

@zele: Ha egy teljes fogsort elveszít,(egyébként miért nem hagyja az öltözőben?) vagy bármilyen "sérelem" érte a jégen, azért ez más kategória.A karó az túlzás, a kerékbetörés talán.:)))

zele 2011.03.20. 13:08:22

@Uteapu: Lehet, hogy eddig még nem járt ki. :)

Theutus 2011.03.20. 13:09:11

@zele: a helyes fiú alatt Martz értendő és a tegnapi meccsről beszélek

Uteapu 2011.03.20. 13:10:32

@zele: Milyen hokis az, akinek tele van a szája saját foggal!?:)

zele 2011.03.20. 13:12:44

@Theutus: Ja, Sevela "nagy haláláról" írtál, nos mivel pont előttünk volt, elmondhatom neked, hogy hozzá sem érte Martz. A kedves tót kapus eljátszotta a hattyú halálát, nem véletlenül rágott be rá mindenki a vendégszektorban. Azt hiszem egy ilyen jó hálóőrnek, nem kellene ilyen simlis dolgokat csinálni.

zele 2011.03.20. 13:13:53

@Uteapu: Igen, például Krutov mesternek anno nem is volt elöl semmi.

brainska (törölt) 2011.03.20. 13:15:11

@Theutus: igen, sokkal jobban tetszett volna a "Budapesten mindenki finn!" rigmus :)

kerusz 2011.03.20. 13:20:07

@foma: Mit kapott érte a játékvezetőtől?

Uteapu 2011.03.20. 13:24:09

@zele: Na de nem is volt olyan "helyes", mint az emlegetett!:)

Egyébként jócskán van még idő a kezdésig de olyan "élesek" vagytok mint a borotva.Azt hiszem,nagy gubancok lesznek ma a blogon. Mivel sokan nem fogjuk sajnos látni, szubjektív megítéléseken fog menni a vita. Na meg páran látatlanból becsatlakoznak.

zele 2011.03.20. 13:25:42

@Uteapu: Külföldi bíró lesz, így nehéz lesz őket szidni, marad az alattomos Vasas. :)

brainska (törölt) 2011.03.20. 13:26:03

@zele: tényleg klub- és platformfüggetlenül, emelje már fel a kezét, aki bármilyen kivetnivalót talál az alábbi mondatban: "Sajnos túl nagy szerep jutott a játékvezetőknek, akik akkor végzik jól a dolgukat, ha senki sem veszi észre őket." MacCallum-ra sok mindent lehet mondani, sőt, sok mindent kell is, de azt nem, hogy olyan hokikultúrából jött, ahol a bírók túlhabzó szerepvállalása képes eldönteni meccseket - és most hadd nyomatékosítsam újra: ez többnyire akkor is felháborít, ha a saját csapatom a kedvezményezett (mielőtt bárki nekem esne, elárulom, melyik volt a kivétel, amikor felhőtlenül örülni tudtam egy ormótlanul nagy bírói tévedésnek: HUN-JAP, Sapporo, a meg nem adott japán gólnál - akkor is megírtam, azóta is változatlan az álláspontom: az az érvénytelenítés már kijárt a mi sok meg nem adott gólunk, vasról kifelé pattanó korongunk, a minket sújtó téves bírói ítéletek ellensúlyozására). és végül, többeknek, idemásolom, mit volt a DO bevezetője a pénteki meccs után - annak reményében is persze, hogy ma este egészen más előjelű beszámoló következik :)
Íme: "A második harmad gyengélkedése, a bosszantó védelmi hibák és az erélytelen támadójáték okán újra hátrányba került a Dab.Docler a bajnoki elődöntő sorozatában: együttesünk 4-2 arányú vereséget szenvedett a Vasas HC otthonában ma este. Folyt. köv. szombaton itthon - győzni kell!"
üdv

foma 2011.03.20. 13:29:11

@kerusz: Semmit.Ezért érdeklődöm Tőled.

kerusz 2011.03.20. 13:31:16

@vaze: Gondoltam, megpróbálom értelmezni check mester állítását, különös tekintettel arra, amit a pártatlanságról írt. Mert az más kategória mint a vélt vagy valós erélytelenség, következetlenség, stb. Ez utóbbiakon egyébként meg nyilván évek tapasztalata a horvát bajnokság végletekig kiélezett küzdelmében sokat segít...

MacSweyn meg már gátlásos, ha ránéz egy magyar bíró (akik, mint néhanytoktól azt már tudjuk, Kincses és Gebei kivételével mind szarok), azért lövi hasba Rajnát... Kár, hogy van olyan tábor is, amelyik szerint meg Kincses tehetségtelen...

brainska (törölt) 2011.03.20. 13:31:18

@kerusz: semmit, ezt nem érjük. a bíró a pálya átellenes pontjánál volt a történtek idején, de az egyik vonalas szemtanúja volt az esetnek, ez nem kérdés, ott nézte végig a plexi túloldalán. ezért is nem értjük.
üdv

kerusz 2011.03.20. 13:32:43

@foma: Eseménynaplóban van róla említés?

foma 2011.03.20. 13:34:23

@kerusz: Hegyivel kapott párban 2+2+10 percet.Utána csinálta.

zele 2011.03.20. 13:37:42

@Nyuszí O_o: Hát akkor még egy:

"J. P. Maccallum: A bírók teljesítménye elfogadhatatlan volt. Felháborító, hogy ez a két úriember vezetőbíróként működhetett. Az érintetteknek el kellene gondolkodniuk… Egyébként meg két gólt is emberhátrányból kaptunk, és a harmadiknál is éppen lejárt a Vasas fórja."

...és még egy:

"J.P. MacCalum: – Nem figyeltünk a kipattanókra, csak lőttünk, de a második esélyeket elszalasztottuk. A bírókról túl sokat beszélek, úgyhogy most csak annyit jegyeznék meg: nem szeretem, amikor egy szabályos bodicsekért kiállítanak, folyton megtörték a játék folyamatosságát. Galanisz vasárnap ütést kapott a fejére, szerda reggel kiderül, hogy játszhat-e. A nemzeti ünnepen nehéz lett volna orvost találni…"

Theutus 2011.03.20. 13:37:45

@foma: kerusz kérdésére válaszolj:)
@kerusz: nincs

brainska (törölt) 2011.03.20. 13:40:04

@kerusz: oké oké, ebben is van igazság, de azért az hadd fájjon már egy kicsit, hogy egy éles meccs legelején az első 13 percből 8-at hátrányban töltünk - www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6652 -, nem kérünk többet, csak hogy hadd tehessük már szóvá, hogy itt valami nagyon nem oké. kösssz.
@zele: ott leszek, és hidd el, meg fogom tapsolni a Vasast, ha jobb játékkal, következetes játékvezetés mellett legyőzi a DAB-ot. kérlek, tégy te is így, ha a DAB jobb játékkal, következetes bírói közreműködés mellett legyőzi a Vasast.
a többi csak duma.
üdv.

zele 2011.03.20. 13:43:08

@Nyuszí O_o: Ha láttad, mi tegnap is így tettünk, a mieink már bementek, de mi még mindig tapsoltunk, mint ahogy szerdán is, amikor a Ti játékosaitok is megtapsoltak minket.

brainska (törölt) 2011.03.20. 13:45:50

@zele: figyelj, képzeld magad a helyébe. idejött egy olyan hokikultúrából, ahol a bírói működés alapja a semlegesség és a tudás, és folyamatosan azt tapasztalja, amit mi (megint csak: kluboktól függetlenül) évek óta pofázunk, ami rendszeres téma a blogon és a sajtóban a bíráskodás színvonaláról és a következetlenségről, amit esetenként még személyes sérelmek, szim- és antipátiák fűszereznek. ezek után szerintem inkább igazi úriember, hogy ilyen finoman képes fogalmazni - és még az egy-két mondatos értékelésébe is beleszövi, hogy szerinte is bajos, milyen sokat foglalkozik a bírókkal.
na, tényleg lezárva a téma, nemsoká indulni kéne és még 1000 a dolog :)
Hajrá Bikák!
üdv.

brainska (törölt) 2011.03.20. 13:46:48

@zele: helyes, helyes, nem figyeltem erre, bocs, de legyen így ma is, bármi lesz a vége.
üdv

zele 2011.03.20. 13:49:15

@Nyuszí O_o: Azt hiszem Finnországban is van magas szintű hoki, mégis ég és föld a két edző nyilatkozata, de mindegy, tényleg hagyjuk.

Hajrá Vasas HC! Győzzön a jobb!

brainska (törölt) 2011.03.20. 13:57:05

@zele: egy szót sem szóltam az edzőtök nyilatkozataira :)

brainska (törölt) 2011.03.20. 14:00:15

@zele: bár az tény, jobban tetszett volna, ha kiemeli, nem érdemeltek győzelmet és a meccs újrajátszását kérelmezi a bírói tévedések, következetlenség és a csapatának kedvező részrehajlás miatt :) [bocs, nem szólok többet, na]

csillagoség 2011.03.20. 14:04:29

@Nyuszí O_o: Hány busszal jöttök fel Bp-re ? Reméljük ma sokan lesznek kint!

CTZ78 2011.03.20. 14:05:15

@csillagoség: 2 busz, kocsik, illetve a pesti DAB érdekeltségű szurkolók

Theutus 2011.03.20. 14:07:19

nyah...lassan indulás

kerusz 2011.03.20. 14:13:09

@Nyuszí O_o: Azzal semmi baj nincs, ha keresitek az okokat, hogy miért vagytok sokat kiállítva, akkor van baj, ha a válasz keresése közben magatokat ab start felmentitek.

Ezzel meg nagyon nem tudok mit kezdeni: "[mármint JP] idejött egy olyan hokikultúrából, ahol a bírói működés alapja a semlegesség és a tudás"

két apró megjegyzés:
1.) szerintem Kurkinen is olyan helyről jött
2.) azt azért érdemes tisztázni, hogy mifelénk a semlegességből és a tudásból melyik hiányzik szerintetek.

Martz-ügy: a Liga FB 3 esetben jár el:
- VK
- VF
- sérülésokozás, amiről van sérülésregiszter

Minden más az MJSZ FB hatásköre.

Theutus 2011.03.20. 14:14:13

@kerusz: többek között azért, mert időnként fegyelmezetlenül és tisztátalanul játszunk...

Theutus 2011.03.20. 14:16:25

@kerusz: és töretlenül bízom benne, hogy jövőre, ugyanitt nem kell magányos harcosként lándzsát törnöd a hazai bírók mellett:)
de szép is lenne...

Theutus 2011.03.20. 14:20:22

@kerusz: még annyit, hogy nem teljesen fair dolog, hogy felteszed a kérdéseket és tudod rá a válaszainkat...
azonban még mindig nem válaszoltál arra, hogy az elődöntő első két meccsén milyen volt a bíráskodás
illetve azokon a meccseken amiket láttál tényleg érdekelne hogyan láttad a bíráskodás színvonalát
akár privátban is válaszolhatsz
köszi

CTZ78 2011.03.20. 15:05:07

hát akkor kalandra fel :)

kerusz 2011.03.20. 15:11:58

@Theutus: "nem teljesen fair dolog, hogy felteszed a kérdéseket és tudod rá a válaszainkat..." Ezt nem értem.

Szerintem nagyon túlmisztifikáljátok a bíráskodás dolgait a Dab.Docler aktuális teljesítményének fényében, és ez egyáltalán nem jelenti azt, hogy ne lenne mit rendbetenni ott. Van, bizony, és majd nyilván le is kell ülni a JE-vel. Ahogy mindenki mással is, mert az sem megy, hogy egyesületi zsűrik szerepzavarban vannak meccs közben (Pleszkán sérülése pl.) - amiért aztán persze megint csak és kizárólag a játékvezető lesz a hülye.

Ezért is sajnálom nagyon, hogy azt az alkalmat, amit a JE kínált fel a kluboknak egy olyan napra, amikor minden csapat itthon volt, és nem játszott meccset sem, a klubok egy kivételével visszajelzésre sem méltatták. Tudod, ez egy olyan dolog, hogy ha valaki nagy ívben szarik azokra az alkalmakra, ahol pont a bíráskodásról lehetne beszélni játékvezetők és edzők között, akkor utána minimum nem elegáns a bírókat szídni. És akkor még finoman is fogalmaztam.

Az a férfihiszti pedig, amit itt több száz hozzászólás óta levág a Tisztelt Társaság egy része, vagy amit az on-line közvetítésekben hallok, a honlapokon olvasok, komolyan szánalmas.

A kérdésedre válaszolva: A pénteki és a szombati meccset láttam teljes egészében, és egyáltalán nem láttam azt a különbséget, mint amiről Ti értekeztek itt (például állítva a Sisak-KHL Zagreb összecsapásokon edződött horvát játékvezetőt a magyar bírói karnak), vagy mint amit a szpíker emelt ki a tegnapi on-line közvetítésetekben. Arról pl. nem Nagy Attila vagy Kovács Balázs tehet, hogy Lencsés emberhátrányban úgy védekezik, hogy az ellenfele hóna alá van beakasztva az ütője. Elég nehéz nem befújni a kampózást ilyenkor.

Az első meccsről:
Nem hiszem, hogy egy olyan meccsen, amit 4-0-ra vesztettetek el, úgy, hogy az első gólt emberelőnyben játszva kaptátok 20:47-nél miközben eleve előnyben kezdtétek a második harmadot (és addig 3-3 kiállítás volt mindkét oldalon), van értelme arról beszélni, hogy mennyi hatással volt a bíráskodás a csapat teljesítményére.

A második meccsből alig láttam valamit.

brainska (törölt) 2011.03.20. 15:30:28

@CTZ78: elég sok kocsi, úgy tudom :)

brainska (törölt) 2011.03.20. 15:40:36

@kerusz:
"Azzal semmi baj nincs, ha keresitek az okokat, hogy miért vagytok sokat kiállítva, akkor van baj, ha a válasz keresése közben magatokat ab start felmentitek."

Egyetlen példát hoztam a sok-sok közül arról, hogy itt szó sincs önfelmentésről.

"Ezzel meg nagyon nem tudok mit kezdeni: "[mármint JP] idejött egy olyan hokikultúrából, ahol a bírói működés alapja a semlegesség és a tudás"

két apró megjegyzés:
1.) szerintem Kurkinen is olyan helyről jött"

Egyetlen szóval sem említettem az ellenkezőjét, sőt, tisztelem azért, mert nagyon komoly és jó csapatot állított ki a Vasasból.

"2.) azt azért érdemes tisztázni, hogy mifelénk a semlegességből és a tudásból melyik hiányzik szerintetek."

egyértelmű, ezerszer említett tényező: a tudás. és ha ezt tisztán a dunaújvárosiak gondjának állítja be valaki, akkor egyszerűen hamisan ítél - ezt sem először hozom fel. sőt: mély meggyőződésem, hogy akár a vb-n is meccsdöntő - vagyis a továbbjutás sorsát alapvetően befolyásoló - tényező lehet, hogy a magyar, és ezen belül is kivált a MOL Liga játékosok nem a nemzetközi sztenderdeknek megfelelő játékvezetői működéshez szoktak. ami a testjátékot engedi, de a legkisebb alattomosságot is bünteti - hogy csak egy szintén sokszor említett példát hozzak.

"Martz-ügy: a Liga FB 3 esetben jár el:
- VK
- VF
- sérülésokozás, amiről van sérülésregiszter

Minden más az MJSZ FB hatásköre."

én őszintén szólva leszarom, ki és hogyan ítéli el a tegnap történteket - de azt, hogy egy ilyen eset következmény nélkül futhat ki, mélységesen elszomorítónak vélem.

indulunk, Hajrá Bikák!
üdv

szittyavezír 2011.03.20. 15:47:19

@Theutus: játékvezető kérdésben vannak mások is, akik kerusszal értenek egyet, csak nem hangosak.

vaze 2011.03.20. 16:10:53

@kerusz: na, hát kábé így! :) ezzel pl. nehéz nem egyetérteni. a dolog túl van misztifikálva, ugyanakkor ezt a túlmisztifikáltságot se misztifikáljuk túl. ezen a felületen mégiscsak szurkerek mondják el, hogy nekik mi fáj, ebből adódóan nem ez lesz minden igazságok forrása az biztos. arra kell megtalálni a megfelelő helyeket! számomra két generális kérdés adódik, az egyik a bíróküldési politika, a másik az, hogy a meccs kézben nem tartásával (de szép) is lehet sújtani csapatot, nézőt satöbbit. az eddigi meccseket meg még mindig a jobban játszó csapat nyerte. ennyi

mannisenmaki_ 2011.03.20. 16:17:42

@vaze: Te nem mész ma? Ki fog nyerni ma, a fineszes nyugdíj, vagy az kombinatív diákhitel?

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.03.20. 16:18:25

@a. Bárd: pirosfeher bizony: ZUGLOI BOHOCOK :D neztek is a dabosok h mi az rajtam :D

vaze 2011.03.20. 16:56:37

@mannisenmaki_: itt vagyok már Pesten, remélem, odaérek :) a nyerési esélyeket illető bizonytalanságot nagyban növeli, hogy a Vasas sokkal stabilabban tudja hozni az alapjátékát, amiből olyan nagy verés, mint a tegnapi kevés van. és akkor most hadd fényezzek pár játékost, akik szimpatikusak az ellentől: Sille apó, aki kapcsán tökigaza van Sator-neknak, hogy mindegy, mennyi idős, Nagy Ricsi, Soma, és persze Rajna Miki, akire eddig egyszer sem csúsztunk rá valamiért. Svaszi nem szimpi, de jól játszik. :)

mannisenmaki_ 2011.03.20. 17:59:56

@vaze: Sille:) tegnap nagy gólpasszt adott nektek:)
Svaszi nagyon visszafogott

kerusz 2011.03.20. 21:23:47

@Nyuszí O_o: Miből gondolod, hogy következmény nélkül marad?

a. Bárd 2011.03.21. 00:41:18

@vaze: Sille?
Hát nem tudom. A VB-n 5 meccset kell játszani zsinórban és várhatóan az utsó lesz a legfontosabb. Fontos, hogy mennyire lesz friss az ember.

Sillének nem a képességeivel van a baj, hanem a mai meccsen is látszott, hogy szegény már olyan lassan regenerálódik, hogy ott már sem a kosmodisk, sem Dr Levin mágneses térdszalagja nem segít :)
süti beállítások módosítása