Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1006) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1111) utánpótlás (1363) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2126) Összes címke

Miért nyert hatból ötször a Vasas?

2011.03.19. 15:40: Vincenzo90

Miért nyert hatból ötször a Vasas? 2011.03.19. 13:21 F. Kapus

297 komment

Címkék: vasas obi dab.docler vhc

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr742753201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

budaijegesmedve 2011.03.19. 16:11:57

Jó összeállítás, alapos munka.Szvsz, bárcsak a kupadöntőt és a tegnapi meccset láttam, a Stars "okosabb" játékosokkal rendelkezik, legalább hatnak közülük komoly nemzetközi rutinja is van (EBEL stb,) és emberelőnyöknél Martz, csakúgy mint Fehérváron tavalyelőtt ügyesen irányít. Rajna meg jelenleg nagyon jó formában van.Ez elég is lesz, persze nem a Volán ellen...

check 2011.03.19. 16:55:12

@budaijegesmedve: Alapvetően egyetértek a megállapításokkal, miszerint a Vasas légiósai és a védelme (Rajna Mikivel az élen) jobban teljesít és egyelőre ez döntő fontosságú.
Azonban egyvalamivel nem foglalkozik a cikkíró. Szerintem alapvető jelentőségű a Vasas játékstílusa ill. a holtidőkben mutatott magatartásuk. A stílusukkal - sajnos be kell látni - eredményesen zökkentik ki a DABot a ritmusából és törik meg a lendületét (ha van) ill. a holtidőben mutatott húzásokkal jelentős eredményeket is fel tudnak mutatni. Ez azért nem elhanyagolható dolog, még ha nem is igazán sportszerű.

veghist 2011.03.19. 17:26:31

@check: Persze. Meg a jégminőség. Az idegesítő zene. Meg a bírók is nekik fújnak.
Meg lefizették a versenybíróságot. Meg Kangyal minden este együtt iszik Orbánnal.
Biztos doppingolnak is.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.03.19. 17:30:02

@check: totalisan egyetertek, azt hittem csak nekunk tunt ez fel Voithal!!!! Egyszeruen valahogy TORDELIK a jatekot... A Vasas meccsek valahogy nem olyan porgosek. Persze vitathatatlan, hogy ezzel, ahogy mondod eredmenyesen kizokkentik az ellent a ritmusbol.

Uteapu 2011.03.19. 17:55:13

@veghist: Már ne is haragudj de legtöbbször nem tudom megérteni ami írsz.Az állandó sértettség mellett, az elvakultság nem csak a látást tompítja.Amit @check leírt, az egy létező taktikai fegyver, amivel a többiek általában nem tudnak mit kezdeni.Erről szólt és nem másról.

veghist 2011.03.19. 18:00:16

@Uteapu: Nem érted, hát nem érted.
Check nem taktikáról beszél (a tördelés az magában az) hanem sportszerűtlenségről meg mindenről, ami nem a játék.
Mindenki hagyja abba a nyávogást, lehet elégtételt venni, verje mindenki rommá a Vasast, aki tudja. Akik meg nem tudják, azok viseljék férfiasan, és ne a másikkal magyarázkodjanak.

budapestijeti 2011.03.19. 18:06:12

Na, ma másképpen alakul a kezdés! 1 perc 1-0 DAB

moszkvicssluszkulcs 2011.03.19. 18:12:21

Szóljon már valaki a hang miatt...

kiralyfi 2011.03.19. 18:29:43

@veghist: te is ülj le fiam, egyes

veghist 2011.03.19. 18:31:54

@kiralyfi: Ja, ha te mondod, akkor egész más...

297 2011.03.19. 18:35:00

Hogy lett végül mégis külföldi bíró?

1 drukker 2011.03.19. 18:45:22

A nézhetőség (internet) kedvéért azt a szirénát nem lehetne elnémítani! Sokkal élvezhetőbb lenne és érteni is lehetne amit mondanak.

Bírálták az előző mérkőzés közvetítését hát a sziréna miatt ezt is lehetne.

1 drukker 2011.03.19. 18:58:17

Élvezetes, jó lendületes hoki.
Bárki intézte el a sziréna elnémítását hála érte.

veghist 2011.03.19. 19:01:42

Ez les volt... Nem nagy, de kicsúszott...

veghist 2011.03.19. 19:11:05

5:1...
Na majd holnap....

Uteapu 2011.03.19. 19:22:56

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Akkor már hárman is úgy láttuk. Makinen fejét ezért az ütését máshol leszedték volna!

1 drukker 2011.03.19. 19:27:29

A mai játékvezetés eddig példaértékű. A játékot szolgálja a háttérből.
Élvezetes jó mérkőzés. Az internetes közvetítés tetszik még akkor is hogy kidomborodik a hazai "elfogultság" (a saját oldalukon így természetes). Remélem jövőre minden csapat követi a DAB példáját és élőben közvetítik a a mérkőzéseket, de legalább is a felvétel utólag mindenki által megtekinthető lesz.
Kiváló, jó hangulat van a csarnokban!

veghist 2011.03.19. 19:28:01

Na ma összeszedte magát a DAB, nagyon kiváncsi leszek holnap.

budapestijeti 2011.03.19. 19:42:39

@veghist: A Görög ma nagyot játszik, ez dönt eddig! :)

budapestijeti 2011.03.19. 19:44:00

Martz - lábsöprés, minimum yuko értékű! :)

tom24 2011.03.19. 19:46:07

hol lehet elérni a közvetítést?

1 drukker 2011.03.19. 19:47:48

@tom24: dabdocler.hu

A harmadik harmad már nem a hokiról szól!

budapestijeti 2011.03.19. 19:49:20

Martz cselgáncsban jobb mint rávezetésben...! sokkal!

budapestijeti 2011.03.19. 19:50:31

@durex26: Csak a tempo, amivel szétzilálták a Vasast! Meg kombinatív játék... Tegnap, meg kedden hol volt ez?

budapestijeti 2011.03.19. 19:51:20

...és ökölvívásban is, de nem sokkal! :(

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.03.19. 19:51:47

@Uteapu: hagyjuk mar, ul a foldon az ellen, es fentrol odacsap? de hat ott jatszik, ahol az ilyen magatartas elegge megszokott

kiralyfi 2011.03.19. 19:53:26

a patkányok hozzák magukat, szimpatikus nyugdíjas csapat...néhány játékost egy komolyabb bajnokságban pépesre vernének az ilyen takony viselkedésért...

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.03.19. 19:53:28

@dunaujvarosiBkozep: koszonjuk, es hogy megvagytok sertodve forditott esetben... ertitek, lehet ciganyozni, csak akkor nem kell nyafogni ha a fobarosbol szall a dal...

1 drukker 2011.03.19. 19:53:55

Martz-ra nem lehet ráismerni! Nem ilyen játékosnak ismertem meg. Csalódás számomra.

veghist 2011.03.19. 19:57:02

Érdekesen kommentál ez a jóember...
Bár ajándék lónak ne nézzük a fogát...

veghist 2011.03.19. 19:58:02

@budapestijeti: me egy jókor jött lesgól...

kerusz 2011.03.19. 19:58:56

@veghist: És Svaszneket láttam az imént szabálytalannak, őt is állították ki, de ő Gergelyt követelte volna a padra.

budapestijeti 2011.03.19. 19:58:58

Kár, hogy nem játszanak! Ha ezt a meccset nem ambicionálják annyira, akkor pörgessék le az órát, ne csapkodjanak! Holnap kell ott lenni...

1 drukker 2011.03.19. 19:59:12

B.. meg a köszörűs a kutyáját (sziréna)

budapestijeti 2011.03.19. 20:00:00

@veghist: Az benne van ide-oda! Nem azon ment el!

297 2011.03.19. 20:00:21

@veghist: Ez az örökre eltiltanám, ez vicces volt. :-)

budapestijeti 2011.03.19. 20:00:53

@1 drukker: Gyere el holnap, majd bemutatlak...!:DDDD

budapestijeti 2011.03.19. 20:02:32

@veghist: Jó a komment! :) A HSC sem volt rossz! ... és a Maci speaker sem semmi! :DD

veghist 2011.03.19. 20:02:59

@297: Nincs kiállítás? Tévedtem volna? Lol.

veghist 2011.03.19. 20:05:51

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: El kezdtek verekedni. Ne firtassuk miért, vagy ki kezdte, vagy ki forszírozta. Mindegy is, ez döntés kérdése, ha valaki leveszi a kesztűt, elfogadja, hogy megy öltözni (igaz Sevela?). Ha verekedés közben elcsúszik az egyik, nem szokás tovább ütni?

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.03.19. 20:06:06

@veghist: barcsak a csodapalotabol is lenne ilyen LOL kozvetites... minden meccsrol... evek ota...

veghist 2011.03.19. 20:09:00

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Igaz, igaz, nincs kapcsolat. Hálás vagyok a közvetítésért, de jókat szórakozok a gegparádén.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.03.19. 20:09:16

@veghist: mar nem verekedtek. ult az ellen a foldon Mikka fentrol magyarazott, aztan odab@szott meg1et. de ertem en, h ez benne van a jatekotokban.

veghist 2011.03.19. 20:10:41

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Aszt hittem, Nathanról beszéltünk. Makinent nem láttam, közben vinnyogott a gyerek.

budapestijeti 2011.03.19. 20:12:53

Minden test-kontaktot nem kellene már lefújni!

veghist 2011.03.19. 20:16:34

@budapestijeti: Ez a bajom nekem is. Alig van ütközés. Az Ebel ebben nagyon más, ebben a legnagyobb a differencia az igazán jó ligákhoz szvsz.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.03.19. 20:17:17

ket harmad gyonyoru jegkorongot, egy harmad... nem tudom mit lattunk.

szep volt DAB!

(es KOSZONJUK az online-t!)

veghist 2011.03.19. 20:22:45

@budapestijeti: Mondjuk 5:1-nél tényleg tök mindegy lett volna...

gogosz 2011.03.19. 20:26:19

Jobb csapatot legyőzni nem szégyen! :)

FrankK 2011.03.19. 20:44:18

Gratulálok az Újvárosnak két harmadig ötletesen játszottak , azután sajnos nem értem miért kellett vagdalkozniuk nekik is, sajnos ebben nem voltak jobbak-rosszabbak az "angyalföldieknél" ?!
Amúgy a bíró teljesen jól követte a mérkőzést.

CTZ78 2011.03.19. 20:54:24

maeste legviccesebb jelenete egyértelműen Kiss Tamás esése volt :))

Uteapu 2011.03.19. 20:57:22

@CTZ78: Azért a próbálkozás dicséretes. Majd belejön.:))

CTZ78 2011.03.19. 20:58:11

@Uteapu: szerintem a magyar bírók megették volna simán :)

Uteapu 2011.03.19. 20:59:56

@CTZ78: Ugyan úgy, mint jó pár próbálkozást de aztán feladták!:))

veghist 2011.03.19. 21:00:49

@CTZ78: Az ebeles bírók is... Kérdezd csak Tommit :-)

CTZ78 2011.03.19. 21:01:58

holnapra szlovén bíró van kiírva a meccsre.

gogosz 2011.03.19. 21:08:23

Tavaly mindenki nyert idegenben 2-2-ig, majd megszakítva a sormintát az utolsó meccsen nyertünk otthon. Idén eddig mindenki nyert otthon és jön az utolsó meccs idegenben...

Uteapu 2011.03.19. 21:16:02

@gogosz: Érthető és az én részemről rendben!:))

FrankK 2011.03.19. 21:19:42

@gogosz: Szerintem 60 % esélye van a bikáknak a döntőre... kedden autó és irány Újváros !

Da-weed 2011.03.19. 21:26:41

@gogosz: Én meg nem beszélek rébuszokban, hanem kimondom egyenesen, hogy nyerjétek meg a holnapit bázmeg!! :D
Persze ez még nem jelenti, hogy szeretünk titeket...nagyon. :D

gogosz 2011.03.19. 21:33:32

@FrankK: Szerintem 50-50. Fejben fog eldőlni.

CTZ78 2011.03.19. 21:35:50

@gogosz: 3meccset azért már nem bírnak annyira. már a végén most is a hátsó felükön vette némelyikük a levegőt, annyira kivoltak. Erőnlétileg jobban állunk mi azért egy fikarcnyit

gogosz 2011.03.19. 21:36:05

Egyébbként bárki nyeri holnap, fel kell kötni a gatyát, mert a Macik magasra tették a lécet!

Spigott 2011.03.19. 21:37:03

Holnap is a játékkal kell törődni, mert ha ez sikerül, akkor ez a sorozatmeccsek végén kijön. Nagyon remélem, hogy nem megyünk bele semmilyen hülyeségbe, mint ma a harmadik harmadban

gogosz 2011.03.19. 21:39:47

@CTZ78: Ezért mondtam, hogy fejben fog eldőlni. Ha a Vasas tudja lassítani a játékot különféle megoldásokkal, akkor több esélye lesz mint nekünk. Ha nem lesz nagy a "bruttó" játékidő, az nekünk fog kedvezni. Én mindenesetre magunkra fogadnék! :)

CTZ78 2011.03.19. 21:40:41

hapcimarci hozta ma a suttyó formáját

Theutus 2011.03.19. 21:41:59

@Spigott: holnap este minden kiderül, mi vagyunk lélektani előnyben, mert jobb csapattól nem szégyen kikapni:P
a (rö)helyes fiú ismét megmutatta miért is kedvelem oly nagyon, csak annyi a gond vele, hogy a Vasasba is beleszürkült mostanra
kár, hogy azokból a régi jó dolgokból nem maradt semmi sem...

Theutus 2011.03.19. 21:43:52

@gogosz: a bírón is múlni fog a dolog, ha preferálja a játékot, akkor kevesebb gondunk lesz, ha abban a felfogásban fúj, mint az első három meccsen fújtak, akkor gondjaink lehetnek ismét (Kincses kivételével)

CTZ78 2011.03.19. 21:45:35

@Theutus: off: lesz nálad holnap 1 hely?

gogosz 2011.03.19. 21:46:32

@Theutus: Igen, de egyszerűen már nem lehet evvel magyarázni. A játékosaink profik. Ennyiszer meglehet valakivel etetni ugyanazt a maszlagot? Ha igen megérdemeljük.

foma 2011.03.19. 21:48:15

@Theutus: Trilar fúj ha minden igaz.

Theutus 2011.03.19. 21:49:02

@CTZ78: egyelőre úgy áll a helyzet, hogy busszal megyek a hangulata miatt
de holnap dél körül kérdezz még rá
@gogosz: ebben is van igazság

CTZ78 2011.03.19. 21:50:23

@Theutus: rendben
@foma: szlovén van írva, úgyhogy valószínü

foma 2011.03.19. 21:57:27

@CTZ78: Bocs,utólag olvastam végig a kommenteket.Telefonos segítséget kaptam.

a. Bárd 2011.03.19. 22:10:32

Az az igazság, amennyire nem volt esélyünk tegnap, olyan simán nyertünk ma. A Vasas nem talált fogást rajtunk, megérdemelten hoztuk a meccset.

Maki és Nathan tovább rontotta a róluk kialakított képet, de ez a finn gyerek valami őstulok. Megint hozta a formáját. Viszont azt azért meg kell jegyezni, amennyire szidtuk az elején, mostanában Gergely annyira megnyugodott, normális a játéka.

Sevelát két nap alatt kétszer ütötték el, ez nem valószínű, hogy véletlen, de szerencsére ma nem lehetett felhúzni.

Holnap új meccs kezdődik, Vasasé a hazai pálya előnye és szeretném azt hinni, hogy jelenleg miénk a lélektani előny. Hamarosan minden kiderül, fontos lesz majd, hogy ki lövi az első gólt.
Remélem annyian leszünk újvárosiak, mint ahogy gondolom és akkor hazai hangulatot teremtünk a srácoknak

a. Bárd 2011.03.19. 22:13:53

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Igen, ebben tökéletesen igazad van. Sajnos amikor ott vannak a kézilabda szurkolók akkor sokszor ez megy, bár én felettébb örülök ha jönnek, mert akkor garantáltan hangosak vagyunk.

Nyilván a többség nem helyesli és nem is cigányozik, köztük én sem. (bár azért nagy duzzogva egy b.zi Makinent bevállaltam ma) :)

CTZ78 2011.03.19. 22:16:23

@a. Bárd: azért Makkának tetszett a reptetős mutogatás:)))

Theutus 2011.03.19. 22:19:40

@a. Bárd: nem helyeslem én sem a cigányozást, de emlékeztetnélek rá, hogy akkor történt, amikor a (rö)helyes fiú a büntetőpadon a szolgálatost suttyó módon neki lökte a palánknak

brainska (törölt) 2011.03.19. 22:19:42

@Spigott: @gogosz: amíg a játékkal törődtünk, 3 grádiccsal a Vasas fölött nyomtuk szinte végig - de a harmadik harmad elgondolkodtató és figyelmeztető volt egyben. ez visszaüthet holnap. a megoldás az edző és a vezetőség kezében van: meg kell tiltani - komoly retorziók árán is akár - az ellenfél játékosaival történő bármilyen kommunikációt. faarc, fal, nincs duma, nincs kekeckedés, nincs visszaütés se - kurva nehéz, tudom, de szerintem ez dönthet (kivétel: a kapustámadást büntetni kell, azonnal, gondolkodás nélkül). ma rossz volt nézni, hogy többen - Magó és Kiss Ákos, meg a harmadik harmadban Pavuk Atti - belemennek a csinnekbe, hagyják hergelni magukat. ha a játékra koncentrálunk, nyerünk, egyszerűen a fizikai adottságokból fakadóan - de könyörgöm, vegyük már észre, egy-egy ilyen csetepaté nemcsak a játék már említett tördelésére és az ellenfél kizökkentésére jó, de arra is kiváló alkalom, hogy az idős, elnyűtt és fáradt bácsik szusszanjanak egyet. ezt se kéne hagyni, mert rossz vége lehet.
üdv.

a. Bárd 2011.03.19. 22:21:30

@CTZ78: láttalak, azon én is vigyorogtam :)))

A holnapi napra amúgy, ha idejekorán eldől a meccs, érni fog egy nagy bunyó. Főleg, ha Martz ott is így viselkedik a büntetőpadon, mint nálunk.

Szocske74 2011.03.19. 22:23:15

Rosszmájú leszek: több volt a Vasas-szurkoló, mint Kangyalföldön. Igaz, hogy nem volt "gépi szurkolás", emiatt nem is igen hallhattuk őket.
Játékvezetés: közepes szintű, mindkét oldal felé - leginkább a harmadik harmadban - egyformán tévedő bíró jutott.
Egy előnye volt, jégkorongot láthattunk, és nem harmadonként tíz percet reklamáló fővárosi játékosokat.
Díjazom, hogy végre felvettük a kesztyűt". Gondolok arra, hogy, amikor agresszióra került a sor, akkor odaálltunk.
Nekünk ez az ötletes, lendületes játék fekszik, amit, ha holnap is tudunk játszani, akkor a "Kádár János Stars-nak" esélye nem lesz.
Már így is a fülükön vették a levegőt...
Végül annyit a büntetőpadon feladatot teljesítő úriember tettleges bántalmazása milyen szankciókat von maga után? Vasas-fanok ne válaszoljatok, költői kérdés volt.

a. Bárd 2011.03.19. 22:26:46

@Theutus: Bizony, régóta járok meccsre, de ekkora parasztságra, hogy valaki az "ajtónyitogatón" vezesse le fizikailag a feszültségét, nem emlékszem. Az eset után még Svasznek is rázta a fejét, de a sporik nem látták, így megúszta

Akik egyébként hagyták menni a játékot, nem vezették rosszul. A harmadik gólunk azonban erősen lesgyanús volt, a vonalbíró lelke rajta.

Theutus 2011.03.19. 22:40:34

@a. Bárd: az a korong sztem pár centivel kinn volt, nem lesgyanús volt...

budapestijeti 2011.03.19. 22:41:20

@Szocske74: Ezt a "Kádár János Stars-nak" szöveget ne... ! Annyi közük van hozzá, mint a DAB-nak Sztálinváros pártbizottságához... Méltatlan, na! Légy'szíves! :)

a. Bárd 2011.03.19. 22:43:25

@Theutus: majd visszanézzük videón, a vonalbíró ott állt és mutatta, hogy nem volt az, de ettől még simán lehetett les (spec én is úgy láttam messziről)

budapestijeti 2011.03.19. 22:43:50

@Theutus: Nem ezen bukott a dolog! Ma itt, holnap ott... Azt játszottátok az első két harmadban, amit kell! Holnap viszont ki leszek én arra váncsi? :DDD

Theutus 2011.03.19. 22:46:19

@budapestijeti: tudom, azzal nyertük meg a meccset, hogy ma a saját játékunkat tudtuk játszani és jégkorongban még mindig mi vagyunk a jobbak
holnap pedig új nap és új meccs lesz

a. Bárd 2011.03.19. 22:47:39

Egy dolgot viszont leszögezhetünk szerintem.

Lehet itt beszélni stílusról, meg akármiről, de két egyforma képességű csapat játssza az elődöntőt. Nekünk jobb a kombinatív- és az előre játékunk és talán fizikailag is jobban bírjuk, a Vasasnak meg sokkal stabilabb a hátsó alakzata, nem követnek el olyan hülye hibákat, mint mi (Szirányi és Rajna nagyon jó). Megjegyzem, sztem ez utóbbi miatt a Volán ellen többre mennének, mint mi.

Holnap döntő meccs, bármelyik csapat is nyer, megérdemelten jut tovább és a vesztes csapatot sem érheti kritika, mert nagyon nagyot küzdött.
Komolyan, simán megtapsolom a Vasast is, ha ők esnek ki :)

facsipesz 2011.03.19. 22:47:56

Valami nincs rendjén.

Másfél-két éve még simán le tudtam ülni Újvárosban az ülő szektorban a gyerekkel teljes Stars-szerelésben, a kutya nem szólt hozzánk, ha örültünk a gólnak, sőt, ha nyert a csapat, akkor sem.

Most???

Idéznék egy korábbi kommentből:
"ha nincs rajtad Vasas-mez/sál/sapka, és veszel egy rakat ülő jegyet a családnak, szerintem nem lehet gond, még akkor sem, ha Vasas-gólnál ünnepeltek."

Majdnem... A vendég szektorhoz legközelebb ültünk, csendben, zéró szurkolás. 2-1-nél véletlenül tapsolni mertünk. Nem kihívóan, tudtuk, hol a helyünk. Itt hibáztunk. Én azt hiszem, köszönöm szépen, de az újvárosi csarnokból nem kérek soha többet.
A hálótól nem látsz, az ülő részben meg mindegy, hol vagy, megtalálnak a kedves, antipatikus emberek, akik körülvesznek.

Nem tudom, hogy a blogtársak hol lehetnek a csarnokban, de biztos a masszív kisebbséget alkotják.

"más kérdés, hogy aki ülve képes jégkorongot nézni, attól bármi kitelik szerintem :) "

Nézném én állva, ha látnék, és nem egy szénnéfoszlott, kőkorszaki halászháló takarásából kellene kitalálnom, hogy mi újság a jégen.
Azt nem értem, hogy ha "rossz helyen ülünk" (kaptuk meg kevésbé finom formában), a "jó helyünkről" meg maximum üvöltözni tudunk, akkor miért jelölnek ki vendég szektort Újvárosban? (Ráadásul pénzért.) Miért nem közlik, hogy a vendég lelátó a mérkőzés megtekintésére alkalmatlan, máshonnan pedig a saját biztonságuk érdekében a vendég csapat szurkolóinak nem engedélyezett, tehát csak a hazai szurkolók jelenlétére számítunk?

A Vasas szurkolóinak pedig innen üzenném:

Nyugodtan hagyják meg a faék-egyszerű, alpári stílust az ellenfél szurkolóinak. Nem mondom, hogy mindenki egyenként mossa ki a száját, de a tömeges ocsmánykodástól - legalább mi - tartózkodjunk. Ha a pályán nem sikerül, legalább a lelátón nőjünk ellenfelünk fölé. Ebben a dobosnak, mint vezérszurkernek nagy felelőssége van!
Ez a futballpályákról bekerülő alja stílus a Vasas hokicsapatánál (az utóbbi időkig) nem volt divat. Ne honosítsuk meg! Az ellenfél szurkolói majd elszámolnak a saját lelkiismeretükkel, de mi ne akarjunk beszállni ebbe a - normális szurkolók számára - kínosan szánalmas, ordenáré műsorba. (Magyarul: hagyjuk Sevelát, elég baj az neki, ha gólt kap, és az összes többi, az ellenfél ekézésére szánt _össznépi_ megnyilvánulás hanyagolható). Van a Vasasnak elég, saját csapatát buzdító rigmusa, énekeljük/ordítsuk azokat!

Hálásan köszönöm.

Az erkölcsi fölény semlegesíteni tudja a pályán elért negatív eredményt, a győzelem értékét pedig felnagyítja.

OliBLOOD 2011.03.19. 22:49:28

@a. Bárd: Meccs után visszanéztük párszor és vonalnak tűnt. Az ütő volt kint.
Holnap kemény meccs lesz, de egyszer már kell nyernünk kápmegyeren is!

gogosz 2011.03.19. 22:57:29

@facsipesz: Ültem én is nálatok, azt történt velem is mint veled nálunk. Rámszóltak, hogy ne örüljek, mert szájba vágnak. Kérdeztem, hogy ki? Erre nézett körül, hogy majd talán lesz jelentkező, de nem volt. :) Egyébbként teljes mértékben egyetértek Veled, nem jó a tendencia.

Spigott 2011.03.19. 22:57:50

Sajnos annyira nem vagyok tisztában a szabályokkal, ezért kérdezem, hogy a büntetőpad "kezelője" nem hivatalos szerve a találkozónak? Annak bántalmazása milyen szankciót vonhat maga után?

zele 2011.03.19. 22:58:12

@Szocske74: Tudod öreg nem rosszmájú vagy, hanem egy kis f..sz. A Vasas szurkolótábora a mai meccsen többször leszurkolt titeket hazai pályán, amíg volt valamennyi sansz a meccsben. A II. harmad elején csak csendben figyeltétek az eseményeket, így hagyjuk ezt a szar dumát.

A "Kádár János Stars"-ozásért viszont kérem keress meg holnap, a saját táborotokban is megkérdezheted, hogy ki vagyok, erről mindenképpen beszéljünk személyesen.

OliBLOOD 2011.03.19. 22:59:32

@facsipesz: Vannak akik a hazai oldalon is a kapu mögül nézik a meccset. Mindezt önszántukból teszik és onnan is élvezik. Egy ideje már én is onnan szoktam nézni és képzeld, én látom mi történik és onnan az élvezetből csak a szurkolás hiánya von le (rájátszásban ezért megyek vissza a táborba). Unalmas már ez a nyafogás, egy szemüveg lehet sokat segítene a problémádon.

Spigott 2011.03.19. 22:59:45

@zele: hát, a második harmadban a Vasas-tábor mellett álltunk, egy hangot nem hallottunk, csak a gólnál :) azért mert páran óbégatnak, az még nem szurkolás :)

zele 2011.03.19. 22:59:51

A mai meccsen egyébként sokkal jobb volt a DAB, gratulálok nekik a győzelemhez. Holnap remélem nem a mai Vasast látjuk viszont.

zele 2011.03.19. 23:01:41

@Spigott: Most mondhatnám mi sem sokat hallottunk a DAB táborból az 5:1-ig, de szerintem ezt hagyjuk. Inkább világosíts fel, hogy ki ez a Szöcske?

OliBLOOD 2011.03.19. 23:02:17

@Spigott: Mariborban Ákos egyik kiállítása után a büntetőpad kezelője "kezéből" becsapta a büntetőpad ajtaját. Véglegest kapott érte (nem emlékszem, hogy kiállítást, vagy fegyelmit). Ez annál durvább volt...

Spigott 2011.03.19. 23:02:20

@zele: én viszont nagyon remélem :) persze nem azt, amelyik a harmadik harmadban "játszott". Jó lenne egy tiszta meccs...

OliBLOOD 2011.03.19. 23:03:59

@zele: vagyis 0:51-ig eltoltatok egy nótát? Megnyugtatlak, mi a hangotokat nem hallottuk. Tudod a táborból nem lehet megítélni a másik tábort, csak ha nem szurkoltok. Egyébként a melletted állókat hallod csak.

gogosz 2011.03.19. 23:04:44

@zele: "Inkább világosíts fel, hogy ki ez a Szöcske?"
Nyugodj meg, ez nem jó irány. Bár ha azt veszem, szocializálódás a csapatodhoz. :)

Spigott 2011.03.19. 23:04:54

@zele: Egy szurkolónk, de nyilvánvaló, hogy nem vagyok spicli, s ezért ne haragudj, de nem fogom elmondani.
Ilyen sem mostanában volt, de ma Kiss Tomi volt a legjobb Vasas-játékos. A csúnya esésétől eltekintve persze :)

Theutus 2011.03.19. 23:04:59

@zele: hiányoltad idáig a Dabtól a játékot, most megkaptad:P

zele 2011.03.19. 23:05:54

@OliBLOOD: Inkább a II. harmad közepéig, de hagyjuk, szerintem jó hangunk volt, amíg volt sansz.

zele 2011.03.19. 23:06:53

@gogosz: Aha, persze, de a Kádározás az korrekt.

zele 2011.03.19. 23:07:46

@Theutus: Hiányolta az "öreg ördög", de valóban ma jól nyomtátok, mi meg nagyon nem.

a. Bárd 2011.03.19. 23:08:10

@facsipesz: Sajnálom, de sajnos máshol is előfordul, hogy megtalálják az embert, ha nem a vendégszektorban van.

A hozzászólásod többi részével azonban egyetértek. Kár lenne ezért hanyagolnod az újvárosi meccsre járást, legalább a zsíroskenyér motiváljon :)

@zele: Hát ez a hozzászólásod semmivel sem volt jobb, mint Szöcskéé. Amúgy a Vasast tábort kizárólag az első szépítő gól után lehetett hallani, akkor is alig és kis ideig. Hangerőben messze jobbak vagyunk Nálatok ebben a párharcban, még akkor is, ha a mai stílus erősen hagyott kívánnivalót maga után.

gogosz 2011.03.19. 23:08:11

@zele: "Aha, persze, de a Kádározás az korrekt."

Azt hittem, ennél komolyabb vagy, hogy ilyennek felülj. :)

zele 2011.03.19. 23:11:01

@facsipesz: Tudod néha nehéz nyugodtnak maradni.

zele 2011.03.19. 23:11:47

@gogosz: Tudod, ha tudnád, hogy nekem ez mit jelent, nem írnál ilyet.

gogosz 2011.03.19. 23:13:07

@zele: Én csak arra hívtam fel a figyelmedet, hogy nem kell mindent komolyan venni.

Theutus 2011.03.19. 23:15:36

@zele: ilyenkor egyél krumplilevest, az nyugtatólag hat:ikszdé

a. Bárd 2011.03.19. 23:15:55

Amúgy, hogy visszatérjek a régi lerágott csonthoz, szerencsére többen voltunk ma, mint vártam.
Első blikkre a vége felé már lehettünk vagy 1000-1200-an (az ugye kb egyharmad ház)

Remélem holnap is összejön az általam nagyon remélt 400 újvárosi szurkoló :)
Bármi is lesz a vége, jó meccs lesz, két jó csapattal

zele 2011.03.19. 23:15:57

@gogosz: Kezd elegem lenni abból, hogy senkiháziak kommunistáznak itt időről-időre. Egyébként még inkább disszonáns ez Dunaújvárosból.

facsipesz 2011.03.19. 23:17:10

@OliBLOOD: Örvendek, hogy neked jó a szemed, önszántadból nézed onnan, ahonnan akarod, és hogy van választási lehetőséged.
Az én belépőmet mindenesetre megspórolom magamnak (és nektek) a következő szezonban, nekem ez az egy választásom maradt.

Majd szólj, ha lesz új háló, vagy felszabadul egy 20fős rész a vérengző vendégszurkereknek az ülő szektorban, esetleg "hálóeltüntető" szemüveget is adnak a vendégjegyhez, addig is üdvözlettel.

Nyafnyaf.

Theutus 2011.03.19. 23:17:13

@zele: tényleg nem érdemes felvenni a dolgot

budapestijeti 2011.03.19. 23:17:27

@a. Bárd: @zele: Na, ez hangolásnak jó volt holnapra! Ott a helyünk!
@gogosz:Nem arra gondolt, hogy küzdjenek meg, inkább megvilágítaná a részleteket a hozzászólás helytelenségének indokoltságáról! Ez személyes sértés felé, ami a sportbarátságban nem lenne kívánatos... :).. eddig ez működött!

zele 2011.03.19. 23:17:30

@a. Bárd: Ebből 100 vendég, a valós szám szerintem 800 fő, de valóban többen voltak, mint szerdán.

Xardas 2011.03.19. 23:17:58

@zele: buziváros mehet? Mert ma olyan is volt. Mert ha az mehet akkor mehet a kádárfalva is.

Theutus 2011.03.19. 23:18:53

@facsipesz: jövőre gyere csak el nyugodtan hozzánk meccsre
beülök veled az ülő lelátóra és oda, ahol szeretnél ülni

facsipesz 2011.03.19. 23:19:03

@a. Bárd: "legalább a zsíroskenyér motiváljon :)"

Hármat ettem, minden pillanata aranyat ért, hiába, a csapatnak köszönhetően Újvárosban sajnos csak ennyi örömöm maradt idén:)

zele 2011.03.19. 23:20:04

@Xardas: Bocs, hogy mi megy a lelátón, az egy dolog, de az, hogy itt mi megy, az nem ugyanaz.

OliBLOOD 2011.03.19. 23:20:09

@facsipesz: Vendégszektort általában a kapu mögött szoktak kialakítani. Már ahol van kapu mögötti rész. Lásd Fehérvár, Újpest, Erzsébet. Amikor pedig vendégségbe megy az ember, akkor a neki kijelölt helyen szoktak lenni.
Ez kb. az a szint, mint amikor a motozáson akadtok ki (ami nálatok is van).

a. Bárd 2011.03.19. 23:20:59

@zele: igen, szerencsére sokan betértek Siófokról :)

gogosz 2011.03.19. 23:21:12

@zele: Érzékeny vagy, mondjuk vesztes meccs után én is az vagyok. :)

zele 2011.03.19. 23:21:17

@Theutus: Nem érdemes, de ezzel kapcsolatban nincs kecmec.

budapestijeti 2011.03.19. 23:21:20

@facsipesz: Az kivétel volt! Nem szokott probléma lenni...:)
Mondjuk Fradi mezben még én sem parádéztam a katlanban, de most, hogy mondod teszek egy próbát! :DDD

zele 2011.03.19. 23:22:21

@gogosz: Én csak erre vagyok érzékeny.

OliBLOOD 2011.03.19. 23:22:45

@zele: Ezt nevezem kétszínűségnek. Ha valaki a lelátón fröcsögve buzivárosozik az itt se jópofizzon.

zele 2011.03.19. 23:24:29

@OliBLOOD: Tőlem nem hallottál soha buzivárosozást, akik ismernek ezt alá tudják támasztani. A tábor egyéb illetőiért viszont nem tudok felelősséget vállalni. Így kérem, ezt szívd vissza!

facsipesz 2011.03.19. 23:25:27

@OliBLOOD: Túltárgyaltuk. Elbíztam magam, hogy ha már itt biztatnak, és korábban is csak jó tapasztalataim voltak, most sem lesz probléma.
Tanultam az esetből, nem kell tovább ragozni.
Ennyi.

A tendencia viszont aggasztó..

budapestijeti 2011.03.19. 23:25:39

@OliBLOOD: Igaz? Nem...! Pedig érdekes turistákra tehetnétek szert! Meccs közben előfordul, felejtsétek el, szart sem ér! :(

Xardas 2011.03.19. 23:26:41

@zele: Mikkamakka felépült hosszú fejsérüléséből. A tieid mai produkcióját hogyan értékelnéd? Martz, Mikka, Berta?

zele 2011.03.19. 23:27:18

@facsipesz: Nem hiszem, hogy Újvárosban tartani kellene bármitől, én bármikor lemegyek a lányaimmal, és soha nem volt ebből gondom.

Theutus 2011.03.19. 23:27:53

@facsipesz: egyébként szerintem Dújvárosban különösebben nem kell félni, mert max verbálisan ér inzultus
érdekes, hogy pont az ülő részen inzultáltak, mert szerintem a másik oldalon sem piszkálnának
ettől függetlenül ezek nem jó dolgok, mint ahogy az sem volt örömteli, amikor tavaly nálatok vki egy üdítős palackkal megdobta check barátnőjét

zele 2011.03.19. 23:29:33

@Xardas: Berta szép gólt lőtt. :)

a. Bárd 2011.03.19. 23:29:33

Nah, asszem kiveséztük a mai meccset.

Én megyek regenerálódni és rápihenek a holnapra, mert hangom egyáltalán nincs és a bokám is sajog. Még jó, hogy azt mondta hétfőn a főorvos, hogy a rossz bokaszalagom miatt pár hétig ne terheljem a lábam és ne ugráljak.
Senki nem mondta neki, hogy jégkorong rájátszás van és hogy az Óóóó Dunaújvárosnál muszáj ugrálni? :)

Theutus 2011.03.19. 23:29:48

@zele: télleg majd mossad ki a lányod mezét, mert szappanos:ikszdé

OliBLOOD 2011.03.19. 23:30:10

@zele: Saját szurkolótok írta: "Ha a pályán nem sikerül, legalább a lelátón nőjünk ellenfelünk fölé. Ebben a dobosnak, mint vezérszurkernek nagy felelőssége van!"
Ha jól tudom te voltál a dobos. Vagyis a tábort kísérted a dobolásoddal, miközben a többiek szidalmaztak. Innentől semmivel sem vagy jobb és érvényes rád az írásom.

gogosz 2011.03.19. 23:30:12

@facsipesz: Viszont azt hozzátenném, hogy én a másik oldalon szoktam ülni, és oda már többször is beült egy Stars mezes tapló a családjával. Na Ő aztán tudja feszegetni a pofonosládát! :) pedig én béketűrő vagyok, de egyszer-kétszer már majdnem lenulláztam. :)

zele 2011.03.19. 23:31:46

@OliBLOOD: Teljesen összeomlottam, most mondhatnám a klasszikust, de inkább hagyjuk.

a. Bárd 2011.03.19. 23:32:34

@gogosz: Addig rázza a pofonfát, míg egyszer leesik a gyümölcs :)

Theutus 2011.03.19. 23:33:13

@OliBLOOD: @zele: szerintem ezt hagyjátok, mert semmi értelme, holnap bemutatlak egymásnak benneteket és beszéljetek 2 mondatot az többet ér

OliBLOOD 2011.03.19. 23:33:51

@Theutus: Kösz, de nem vágyok rá.

zele 2011.03.19. 23:35:09

@OliBLOOD: Most egyébként legalább azt eldönthetnétek, hogy nem lehetett-e minket hallani, vagy buzivárosoztunk.

Theutus 2011.03.19. 23:36:47

@zele: ahol mi álltunk - Oli is - onnét nem lehetett hallani
Xardasék át szoktak menni a második harmadban a vendég kapu előtti álló részbe, gondolom onnét hallották

Xardas 2011.03.19. 23:37:49

Egyébként a véleményes gólunk nem volt les. Pont vonalban álltam a legelső sorban. A vonalon rajta volt a korong. Ippen hogy de rajta volt. 5cm kb. Viszont az, hogy ott annál a gólnál mennyire nyomtunk az vmi szenzációs volt.

gogosz 2011.03.19. 23:38:06

@a. Bárd: Azért ott még nem tartunk. :)

OliBLOOD 2011.03.19. 23:38:32

@zele: Mint írtam, a ti szurkolótoknak hittem, aki a hozzátok eső ülő szektorban volt. Lehet rosszul tettem, de ezt akkor rendezzétek le magatok között.

Xardas 2011.03.19. 23:39:05

@zele: Ott álltam nem messze tőletek (20 m )
Volt!

zele 2011.03.19. 23:40:25

@Theutus: Áhh, hagyjuk, kezd elegem lenni ebből. Mi közöm nekem más szurkoló által kiabált rigmusokhoz, én nem szoktam ilyeneket kiabálni, de akkor is én vagyok a hunyó. Valaki itt nem kerek szerintem.

budapestijeti 2011.03.19. 23:41:55

@zele: Most mondták b+! Nem lehetett hallani és "buzivárosoztatok"! Leolvasta szájról! :)
Dobjál be egy Neocitránt...:)

zele 2011.03.19. 23:42:15

@OliBLOOD: Mit rendezzek, kivel? Te tényleg nem vagy komplett.

zele 2011.03.19. 23:42:55

@budapestijeti: Ja, az kellene inkább. :)

Theutus 2011.03.19. 23:46:43

@zele: és a Cavinton sem árt:P

zele 2011.03.19. 23:46:53

@Xardas: Ebben biztos voltam. :)

Theutus 2011.03.19. 23:47:15

@zele: tényleg jobban vagy?

zele 2011.03.19. 23:47:42

@Theutus: Valamit elfelejtettem. :)

zele 2011.03.19. 23:48:35

@Theutus: Jobban max. egy győzelemtől lettem volna, de ettől messze voltunk.

facsipesz 2011.03.19. 23:51:15

@OliBLOOD: Az biztos, hogy a vendégszektorhoz közel kizárólag újvárosi szurkoló volt, ugyanis ott vendégként csak mi ültünk a második szünetig, amikor is a békesség kedvéért áttelepültünk a "helyünkre". Volt pár apuka, akinek a mellette ülő gyereke fülét szívesen befogtam volna, míg apa kiadja magából a frankót (tulajdonképp egyfolytában).
Igazi futballhangulat volt.
Ha érted.

Theutus 2011.03.19. 23:51:50

@zele: vízilabdában nem lesz holnap forduló?:P

gogosz 2011.03.19. 23:53:37

@facsipesz: Sajnos mindenhol van gyökér. És nem is kevés.

csillagoség 2011.03.19. 23:56:54

Gratulálok a DAB-nak! 1200 néző lelkes szurkoló tábornak is !

gogosz 2011.03.19. 23:57:29

MESTERMÉRLEG
J.P MACCALLUM: – Nagyon jól kezdtünk a meccset, hamar sikerült gólokat szereznünk. Két hasonló erősségű gárda csapott össze, de úgy vélem, az előző meccsen sem feltétlenül játszottunk olyan rosszul, egyszerűen nem sikerült gólokat szereznünk. Ezúttal igen. Az ötödik meccsen fontos lesz, hogy ugyanilyen vehemensen támadjunk.
RISTO KURKINEN: – A rossz kezdés meghatározta az egész meccsünket, ezúttal egyszerűen nem voltunk egy súlycsoportban a DAB-bal. Ellenfelünk jobb munkát végzett nálunk, és bár próbáltunk lépést tartani vele, nem sikerült. Vasárnap új nap, új esélyek.

Ez a nyilatkozat a vendégoldalon sokkal szimpatikusabb, mint a mienk volt tegnap!

CTZ78 2011.03.19. 23:58:05

Unalmas már kicsit ez a ki kinek ugatott, minek ugatott, ki buzivárosozott, stb vissza is. Zeléről tudom, hogy neki nemszokása.
Tisztára mint az ovodában. De ő kezdte.

zele 2011.03.19. 23:58:28

@Theutus: Csak hétfőn, ne örülj! :)

nazgul 2011.03.20. 00:01:46

A Vasas első sora három meccs óta látványosan gyengébb a korábbiaknál. Tegnap Martz és Pavlis még elvitte a csapatot, ma már nem volt senki. Szirányi (és vele Sille) a meccsek felét a pályán tölti, előnyben, hátrányban benn vannak, ez nagyon sokat kivesz belőlük. Bencén ez már tegnap is látszott, ma meg különösen, nehezen tudta megfogni a palánknál a DAB csatárokat.(Sille hibájáról meg ne is beszéljünk) Kár, hogy az Öreg ezt látta tőle, szerintem már egy éve az EBEL-ben lenne a helye, első vagy második soros védőként.

Theutus 2011.03.20. 00:02:22

@facsipesz: ha megyünk hozzátok nekünk is meg fogják mutatni melyik a vendégszektor, nem kell ezen annyit lovagolni
egyébként abban is biztos vagyok, hogy nem csak az ülő szektorban hallottál káromkodást, hanem a háló mögött is, de valamiért az kevésbé zavart:)

zele 2011.03.20. 00:05:15

@Theutus: Ebben nincs igazad, pont ezért írta a facsipesz 2011.03.19. 22:47:56 hozzászólást.

csillagoség 2011.03.20. 00:06:09

Azt mondtátok a Vasas szurkolókra hogy buzi városoztak, akkor ti mit csináltatok , ti meg azt ki abáltátok hogy EZ A BUDAPEST EZ A BUDAPEST!!!

CTZ78 2011.03.20. 00:09:00

@csillagoség: 1 fokkal kultúráltabb azért, mint a bu.iváros

Theutus 2011.03.20. 00:13:42

@zele:@facsipesz: tényleg, igazad van, bocs

csillagoség 2011.03.20. 00:13:51

@CTZ78: Igaz egyet értek! De akkor se volt szép pár szurkolóktól hogy bu*i városoztak! De én nem voltam kint a meccsen, csak halottam a szurkolóktól mi volt!

csillagoség 2011.03.20. 00:20:00

@Theutus: Mivel nem voltam kint! Nekem mesélte egyik ismerős!

csillagoség 2011.03.20. 00:30:09

@csillagoség: Azt halottam .. Nagyszerűen játszott Galanisz - Magosi féle sor, 1 harmadba be szoritották a vasast a alig tudtak Dab kapuja elé kerülni, béha parikás volta hangulat, próbáltak össze verekedni , de a birók közbe léptek !

csillagoség 2011.03.20. 00:30:45

@Theutus: Azt halottam .. Nagyszerűen játszott Galanisz - Magosi féle sor, 1 harmadba be szoritották a vasast a alig tudtak Dab kapuja elé kerülni, béha parikás volta hangulat, próbáltak össze verekedni , de a birók közbe léptek !

csillagoség 2011.03.20. 00:42:55

@a. Bárd: Teljesen igazad van ! Két egy forma érősegű csapat csap össze! DABnak jobb a Támadó sora és a VASASnak meg jobb a Védelmi sora! Akár melyik is megy holnap tovább meg is érdemli és a vesztest csapatot is nagy Taps fogja érni , mert nagy küzdelemben marad / maradt alul ... Győzzön a jobbik !!!

vaze 2011.03.20. 03:32:59

nemtom, mi a fasz van a szurkereinkkel, hogy egy kis buzivárorosáz ennyire kicsapja a biztosítékot! Ma végre simán megbasztuk őket, kijárt, holnap új meccs, új esélyek, tőlünk is fognak hallani politikailag inkorrekt rigmusokat. De csak nem fogjuk megkergetni egymást az utcán? Az olyan proli! :))))

kiralyfi 2011.03.20. 08:09:02

@zele: @Theutus: vasárnap 19:15 Eger -Vasas vízilabda:):):)

Uteapu 2011.03.20. 08:26:48

A derbik után reggel, szájvízzel és kávéval ülök a gép elé és átolvasom a blogosok és zele "harcát". Van dolga rendesen, mert szinte egyedül indul a csatába! Társai néha-néha azért beszállnak, igaz nem lőszerrel, hanem fedezékből, biztató szavakkal! Eddig sem volt unszimpatikus és szememben egyre nő az ázsiója.Ahogy védi a zászlót tiszteletre méltó, bár néha mellé lő de Vele szemben is van pár orvlövész.
Ahogy élesedett a harc a pályán, úgy a szurkolásban is. Azért mert a csapatában összejött pár,...hogy is mondjam...kevéssé elfogadott stílusú játékos, nem az Ő felelőssége. (az élet kiszámíthatatlan, ilyen csapatot kapott, na meg egy jókora keresztet.:))) )

Na de mi lenne velünk nélküle!?
(na meg azért a Vasas nélkül)

Tillasz 2011.03.20. 08:46:06

@vaze:
Ezt most mondd "arab barátainknak"!:-)
Én csak a 3. harmadot láttam. Annak nem sok köze volt a hokihoz, se a pályán, se azon kívül....
Az ülő helyi nézőket ismerem, Lazlee-nek leírtam erről véleményemet. Mi örülünk a gólnak, ezért még a kutya nem szólt ránk.

zele 2011.03.20. 08:51:31

@kiralyfi: Mindegy, akkor is ma csak a hoki számít. :)

zele 2011.03.20. 08:55:13

@Uteapu: Nehéz kereszt, de büszkeség cipelni.

Ha a könnyebb utat akartam volna választani, akkor lehettem volna Fradista (brrrrrrrrr!!!). :)

somagyik 2011.03.20. 09:32:38

Sajnos a tegnapi meccsen a vendégszektorban megjelent néhány focimeccsen "szocializálódott" egyed is. Még a Vasasnak köze nem volt a jégkoronghoz, én már a gyerekeimmel Káposztásra jártam meccsre, meg korcsolyázni, és pontosan azért, mert ezek oda nem járnak. Káposztáson a jégkorong meccs családi program! Én is mérges voltam a tegnapi vereség miatt, de eszembe nem jut b..i Sevelázni, meg f..y.. Sevelázni. A jéghoki meccsek közönsége azért ennél kicsit kultúráltabb.
Ezek, ha mi jutunk a döntőbe, a Fehérvár ellen b..i Hetényizni, Ladányizni, Palkovocsozni fognak? A VB előtt egy hónappal?
Győzzön a jobbik csapat, és ezek járjanak továbbra is inkább focimeccsre.

a. Bárd 2011.03.20. 09:34:06

Nézegettem a sportot, elég kiegyensúlyozott a szavazás is :)

Ön szerint melyik csapatnak van a legnagyobb esélye arra, hogy bajnoki döntőbe jusson az Alba Volán mellett?

Dab.Docler 50% (489)
Vasas HC 50% (487)
Szavazatok száma: 976

Rossonero_HUN 2011.03.20. 09:49:30

@zele: Csak a hoki! Én bízom benne,hogy nem lesz szokás a túlzott alpári stílus. Habár nálam a tegnapi mindkét fél részéről belefért. Pedig újvárosi szektorban állva és szúrkolva az Ez Budapest-ezés akár bánthatott is volna. De tétmeccsen voltunk, legalább volt min mosolyogni. Neked Zele, tisztelet a hozzállásodért! Ami az én oldalamat furdalja egy ideje, azt most hagyom, mert csak olaj lenne a tűzre. És 'másként gondolkodok' mindenhol vannak ;-)

brainska (törölt) 2011.03.20. 10:06:38

@a. Bárd: én a vonalnál álltam, tisztán látszott, hogy a vonalon belül maradt a korong teljes terjedelmében, amikor megállította Varga - ráadásul taktikusan nem tollheggyel, hanem még az ütő teljes felülete is a vonalon belül maradt, ha jól láttam, szvsz a vonalbíró is ezt vette észre, ezért nem ítélt lest.

brainska (törölt) 2011.03.20. 10:20:16

@facsipesz: elnézést kérek a drukkertársak nevében is a benneteket ért - a helyszínen nem tapasztalt, de hát nagy a csarnok, simán elhiszem, amit írtál - inzultus miatt, sztem is úgy lenne normális, hogy ha bárki leül családdal akár az ellenfél mezében bármelyik hokimeccsen, azt ne érhesse még verbális bántódás se. a hálót illetően is biztos igazad van, én se értem ugyanakkor, miért nem lehetett megnyitni még azt a félszektort a karéjban, ahol a Miskolc-drukkerek szoktak állni - az ideális állóhely, háló sincs, és csak a mi bandánk szokott a második harmadban átmerészkedni oda a közelbe, mi meg barátságos vén hülyék vagyunk már (jórészt) ahhoz, hogy akár a szópárbajig elmenjünk (a miskolciakkal is nagy a barátság, pedig ők is eleresztettek már egy-két anyázást a játékosaink felé, de hát ez bőven a meccs hevének számlájára írható). amit a táborotok viselkedéséért írtál, azért maximális respect jár, valahogy én is úgy képzelem, hogy a hokimeccseken nincs helye szlovákozásnak, cigányozásnak, buzizásnak, engem is elkeserített a fővárosiakat gyalázó rigmus, nagyon nem kell ez ide, és persze nem azért, mert nyakunkon a vb, ahol majd jól együtt kell szorítani/ordítani a magyarokért, és már most kicsit bajosnak érzem, hogy a pesti táborok majd szépen megjegyzik (és egy icipicit jogosan is), hogy na, itt vannak a dunaújvárosi legények & leányok, akik pár hete még minket ekéztek.
üdv

check 2011.03.20. 10:21:39

@veghist: Szerintem a tegnapi meccs kiválóan igazolta a véleményemet. A spori - még ha tévedett is ide vagy oda - végig pártatlanul és következetesen fújt, ha kellett szórta a 10 perceket (no lám, ilyet is lehet) és a folyamatos játékot biztosította. Az összes többi általad felsorolt dolog egyrészt objektív tényező, másrészt gyerekes kísérlet az iróniára...

brainska (törölt) 2011.03.20. 10:27:55

@zele: igazad van, és nem mentség, hogy hülyék mindenhol vannak. Dunaújvárosról még mindig túl sokan hiszik, hogy itt orosz tankok állnak - minősített eseteben: lőnek - az utcasarkon a mai napig :)

check 2011.03.20. 10:40:12

@zele: Tárgyilagosan megjegyezném, hogy ez a leszurkolás nagyon nem volt így. Én nem a táborból néztem a meccset, hanem szemben velük, és ezt a versenyt is a hazaiak nyerték. Amíg volt esély, addig volt vendéghang is, de ha a hazaiak megszólaltak, elnyomták simán. A f.szozás is a repertoárodba tartozik?

brainska (törölt) 2011.03.20. 10:42:10

@somagyik: köszönet, minden szavával egyetértek - és fordított előjellel pont ezt írtam a mi táborunk vonatkozásában. semmi szükség arra, hogy a vb előtt egy hónappal egymásnak ugorjanak a táborok - a tegnapi meccs rigmusain a Fradi és az Újpest szimpatizánsai is megsértődhettek, meg is sértődtek, okkal, joggal.
ma győzzön a jobb - és lehetőleg legyünk egyszer már mi a jobbak a Vasas-pályáján is! a tegnapi teljesítményünk finoman szólva is biztató - de még egyszer leírom: csak úgy van esélyünk nyerni, ha a "faarc és a fal" szellemében mellőzünk minden olyan tényezőt, ami nem a jégkorongról szól a pályán. kurva nehéz, tudom, de most kivételesen meg kéne próbálni :)
üdv

zele 2011.03.20. 10:43:10

@check: Nem általános, de aki az, azt hogyan nevezzem.

zele 2011.03.20. 10:45:49

@check: Mondjuk, ha szemben voltál a hazai táborral, akkor őket érthetően jobban hallottad, mint a pálya másik végében lévő vendégszektort. Mindegy egyébként, szerintem jó hangulat volt, ha szoros a meccs, akkor még jobb lett volna.

zele 2011.03.20. 10:47:41

@Nyuszí O_o: Köszi, egyébként azért zavaró ez, mert rátok eddig nem volt ez jellemző.

check 2011.03.20. 10:54:09

@zele: Az az előnye, hogy nem a táborból hallgatom a dolgot. Ezért mondtam, hogy amíg volt esély, addig volt vendéghang is, de amikor a hazaiak megszólaltak, elsőrpörték. Mondjuk ez a számbeli fölénynek is köszönhető.

zele 2011.03.20. 10:56:33

@Rossonero_HUN: Bízom ebben én is, de mondjuk tegnap olyan igazán durva dolog nem volt egyik oldalról sem. Természetes azonban, hogy legyen minél sportszerűbb a szurkolás, ez mégiscsak jégkorong.

kerusz 2011.03.20. 11:03:20

@check: Tehát ha jól dekódolom az üzenetedet, az eddigi meccseken vagy azok egy részében véleményed szerint a játékvezetők tendenciózusan az egyik csapat javára fújtak, elnézték az egyik félnek azt, amit a másiknak nem?

check 2011.03.20. 11:24:33

@kerusz: Majdnem jól. Én folyamatosan problémáztam azon, hogy a tegnapit leszámítva az eddigi meccseken a jv-k következetlenül, gyengén kézben tartva vezették a meccseket. Ez megnyilvánult sok, könnyen befújt büntetésben (jellemzően a DAB ellen, és különösen a szinészkedésekre gondolok - Martz, Berta) és a Vasas delegációk folyamatos nyomásában, amit a jv-k egyszerűen eltűrtek. Ilyen körülmények között kellett volna a tegnapi játékhoz hasonlót nyújtani a csapatnak, ami nyilván nem könnyű.
A tegnapi meccsen a jv - ha tévedett is - végig következetes volt, nem tűrte a dumálást (érdekes, hogy a vendégek nem is nagyon próbálkoztak ezzel, vajon miért) és a sportszerűtlenségekre szórta a fegyelmiket, ha kellett - mindkét oldalra. Én ezt nagyon hiányoltam. Emellett végig a folyamatos játékot igyekezett támogatni, és ez is jól sikerült neki.
Mindemellett tegnap a meccs előtt egyik kiemelt jv-vel történt beszélgetésem nagyon kiverte a biztit, de ezt csak privátban mondanám el.

zele 2011.03.20. 11:28:45

@kerusz: A szabály viszonylag egyszerű, ha a DAB győz, akkor jó a bíró, ha kikap akkor nem.

zele 2011.03.20. 11:30:50

@zele: Ez még kiegészíthető azzal, hogy két lehetőség van, a Vasas mindig gyenge, undorító játékot játszik, de van amikor a DAB-ot nem hagyják a gonosz bírók, ilyenkor ki is kapnak. Van viszont amikor "korrekt" a bíráskodás, ilyenkor a DAB szárnyal. :))))

a. Bárd 2011.03.20. 11:40:18

Jelentem az irónia nem jött át, gyengére sikerült.

Amúgy szerdán nyertünk és nem vezette a spori jól a meccset.

zele 2011.03.20. 11:46:31

@a. Bárd: Éppen hogy, egy gólunkat nem adták meg. :))

a. Bárd 2011.03.20. 11:49:37

@zele: jogos, mondtam én, hogy szarul vezette :)

Spigott 2011.03.20. 11:50:12

@zele: Milyen gólt? Az nem gól, ha a játékvezető belefúj a sípjába, majd a sípszó után egy játékos a hálóba üti a korongot. Az pont olyan gól, mintha a harmadok közti szünetben üt valaki a kapuba. De még ez sem hasonlítható a Halassy-féle baromsághoz...

zele 2011.03.20. 11:53:17

@Spigott: Kb. ugyanaz volt, egyébként ebben ne vitázzunk, mert 3 méterre voltam az esettől. a sípszó utáni pillanatban kotortuk be valóban, de a mozdulat már elindult, óriási jv.-i hiba volt sorsdöntő helyzetben.

Uteapu 2011.03.20. 11:54:38

@zele: 3 méterre? Mit kerestél a pályán?:))

zele 2011.03.20. 11:55:41

@Uteapu: xD

Jó, lehet, hogy négy volt. :)

Spigott 2011.03.20. 12:00:46

Azt meg ki kell mondani, hogy a magyar bírók, egy-két kivételtől eltekintve szarok. Ezt mindenki látja, de akik tehetnének ellene, azokat ez egyszerűen nem érdekli, tűzzel-vassal védik magukat. Erélytelenek, a következetességet meg csak abban ismerik, hogy ha hülyeséget csinálnak, akkor azt egy másik hülyeséggel próbálják javítani. Nonszensz, hogy egy-egy meccsen nem lehet ütközni, mert ha valaki már nagyot puffan, akkor az szerintük már nem megengedett testjáték. Ehhez jön még az is, hogy láthatóan semmi tekintélyük nincs a játékosok előtt, ami további konfliktusokat szül, hiszen akik a jégen vannak, azok ezt igyekeznek maximálisan kihasználni. Most tényleg olyan nehéz lenne elhajtani a reklamálókat úgy, ahogy pl. a tegnapi sporti tette? Egyetlen kézmozdulat, oda sem figyel és a játékos is látja, hogy itt nincs esély a dumára. Aztán ha ez esetleg nem működik, akkor odavágni a fegyelmit? Majd, ha megint megpróbálják, jöhet a következő, harmadjára már nem fognak odamenni reklamálni, vagy elküldeni a kurva anyjukba őket.

Uteapu 2011.03.20. 12:11:10

Nem is igazán megy a testjáték.Ráadásul "érintésre" esnek a játékosok, mert kifizetődik. Az OB-ben. Nyakunkon a VB és a ligából bekerülő játékosoknál ez gond lesz.

zele 2011.03.20. 12:17:40

@Uteapu: Ez tényleg gond, tegnap is voltak olyan esetek, amin csak nevettünk (volna ha nem így áll a meccs :D).

Theutus 2011.03.20. 12:18:42

@zele: szerdán ugyanolyan szar volt a bíráskodás, Soósnál harmadonként kb. 10 percet pofáztak a tieitek
minden egyes cserénél 8-10 játékos körözött percekig a jégen
a többiről most ne beszéljünk...
egyébként a csíkiak ellen elveszítettük simán a Mol bajnoki döntőt és ennek ellenére nem találsz olyan dújvárosi blogost, aki ne lett volna elégedett Országh bíráskodásával
ennyit arról, hogy mikor jó a bíró
egyébként pedig az első két meccsen Kincses pl nem fújt rosszul csak volt egy társa is, aki rá is árnyékot vet ebben az aspektusban

Theutus 2011.03.20. 12:24:21

@Nyuszí O_o: alapvetően igazad van, de egy kicsit csúsztatsz, ugyanis szerintem nem általánosságban a fővárosiaknak szólt a vehemensebb drukkerek cigózása, hanem kizárólag a (rö)helyes fickónak, Mikkamakkának, stb.
és neked is mondom, akkor kezdték el, amikor Martz az ajtónyitogatót kente fel a plexire
ettől függetlenül lehetne más jelzőt keresni, a magyar nyelv jelzőkben is gazdag:ikszdé

zele 2011.03.20. 12:30:39

@Theutus: Egyes szurkolótársaid túl sokat foglalkoznak a bírókkal, egy kicsit idesorolnám MacCallum-ot is (hasonlítsd össze Kurkinen nyilatkozatait), ezzel sok esetben felmentik a játékosokat. Keresd vissza a szerdai kommentjeimet (vagy más Vasas szurkolóét), nem kaptunk meg 2:1-nél egy szabályos gólt, mégsem írtam (írtuk), hogy emiatt vesztettünk, sokkal inkább a kihagyott kettőselőny miatt. Azt el kell ismernem, hogy Te nem hivatkozol minden esetben a bírókra, de közületek egyesek igen. Ezt próbáltam ironizálni.

gogosz 2011.03.20. 12:33:57

@zele: Mondjuk a nagy számok törvénye alapján három vasas bloggerből kisebb az esély a bírózók megjelenésére. :) Mondhatnám azt is, ha nekünk fújna, mi sem panaszkodnánk. ( Lásd Hüfi nyolatkozata ) :)

zele 2011.03.20. 12:36:28

@Theutus: Mondjuk előtte kiverték Martz három fogát, és ez ha ez nem is menti fel, de azért érthetőbbé teszi a dolgot.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.03.20. 12:36:46

@a. Bárd: hehe eszembe sem tutott h te skandalsz :D amugy ezzel en is igy vagyok, en sem eneklek mindent amit a taborom, sokkal jobban szeretnem ha mindenki hajrazna, es nem a kapusok anyjat szidja. de hat ez van. a buzizas meg hat "sajnos" bennevan :D:D:D kar hogy nem tudok ma hozzatok csatlakozni :(

Theutus 2011.03.20. 12:42:12

@zele:az a baj ennek megítélésével, hogy csak féligazságokat lehet összekaparni
a szabályos gól, amit nem kaptatok meg az megítélésem szerint tavaly esett az utolsó meccsen nálunk
a mostani nem lehetett szabályos gól, mivel sípszó után esett...az más kérdés, hogy a bíró feleslegesen fújta le (ez számomra szintén a nagy kérdések közé tartozik, hogy pl. az ebelben miért látják a bírók a korongot és itthon miért nem)
a másik probléma az, hogy mki rövid, tömör kommenteket próbál írni és azokból nem igazán domborodik ki a lényeg
én úgy látom, hogy a többség ugyanazt fújja, jelesül a bírók engedjék játszani a csapatokat

zele 2011.03.20. 12:42:38

@gogosz: Szerdán nem mondanám, hogy nekünk fújtak, sőt, mégsem a bírókkal foglalkoztunk. Az pedig, hogy öt-hat Vasas szurkolóból senki sem ezzel foglalkozott, azért már jelzésértékű.

"Risto Kurkinen: – Mindent megpróbáltunk a hatvan perc alatt, remek küzdelemben jól védekeztünk. Rajna remekül védett. A mai negatívum, hogy sok kiállítást gyűjtöttünk be, és kétszer sem tudtunk élni a kettős emberelőnyünkkel. A lehetőségeink megvoltak, de ezeket nem tudtuk kihasználni. Pénteken egy újabb kemény meccset várok."

Ez a szerdai nyilatkozat, vajon MacCallum hogyan nyilatkozott volna egy meg nem adott gól után. Tényleg nézzük csak:

"J. P. MacCallum: – Nincs nagy baj, ilyen a sport. A probléma az, hogy ma este három pontot elveszítettünk. A csapat nem tud a bírók ellen játszani. Sajnos túl nagy szerep jutott a játékvezetőknek, akik akkor végzik jól a dolgukat, ha senki sem veszi észre őket."

brainska (törölt) 2011.03.20. 12:44:31

@zele: te is tudod, hogy ez nem így van, soha ilyet nem állítottunk, egyszerűen annyit mondtunk, és ezt szerintem fenn is tartjuk, hogy a játékvezetők vegzálása, a játék tördelése jellemző taktikája a csapatodnak, e téren különösen fájó persze, hogy ez a taktika a magyar sporik egy jól körülhatárolható, nevesíthető csoportja esetében fényesen be is válik. a legjellemzőbb példa éppen Kicsi magánszáma volt tagnap, a magyar mezőny (bírói állomány) jelzett csoportozata simán kiállította volna az ellenfél (esetünkben: a DAB) játékosát, biztos lett volna egy-két jv, aki elnézte volna a stiklit, a vendégbíró, helyesen, csont és gondolkodás nélkül befújta az egyetlen vállalható/szabályszerű ítéletet, két perc a játék késleltetéséért. ennyi. hidd el, nem szeretjük és ok nélkül nem is szoktuk a bírókat ekézni, de azt meg - a sportág klub- és platformfüggetlen érdekeire tekintettel - egyfelől hadd várjuk el, hogy legyenek következetesek a játékvezetők, másrészt ne engedjék elfajulni a harcot a pályán. ezt is kábé ötszázhetvenötször írtam: a jégkorong veszélyes üzem, a gyeplő elengedése súlyos, esetenként visszafordíthatatlan bajokat okozhat. morzsányival sem több a bírók felelőssége e téren - de szemernyivel sem kevesebb.
üdv.

vaze 2011.03.20. 12:49:34

@kerusz: én nem szoktam bírózni, de ezt a mű-értetlenkedést nem tudoml, mire vélni. in concreto mi a faszomat nem lehet azon érteni, hogy a szar, erőtlen játékvezetés a Vasasnak kedvez, ahol vannak a rutinrókák, míg a folyamatos játék biztosításához (ami nekünk kedvez) olyan tudás kell, ami a magyar bírók legnagyobb részénél nincs meg, amivel nincs is probléma, elég sok év tapasztalat kell ehhez, csak nem biztos, hogy az a megfelelő bíróküldési politika, hogy nyeretlen senkiket dobok a mélyvízbe, csakazértisből. Egyéb kérdés?

Theutus 2011.03.20. 12:50:22

@zele: férfiasan bevallom neked, hogy a helyes fiú az egyetlen játékos, akit kimondottan nem szeretek kis hazánkban
hogy ne legyen félreértés, a Volán ebel meccsein állapítottam meg, hogy egy nagy sumák figura, aki általában minden balhéban ott van, de nem úgy, mint Mikkamakka, nem vállalja fel a dolgokat, csak sunnyog
és ezen megállapításaimat a Volán sikeréért szorítva tettem meg osztrák csapatok elleni meccseken
szerinted mire számíthatott az előző meccs alapján, mikor direkt elütötte Sevelát?
megkapta azt, ami jár neki
utána pedig találkozott Pozsi bekkpárjával is, most face to face kellett odaállnia és így járt
egyébként a pályán történő bármilyen verekedést ha jóindulatúan nézi az ember, fel lehet vésni annak számlájára, hogy a meccs hevében fullos adrenalin szint mellett rosszul döntött valaki a másodperc töredéke alatt
de a büntetőpadon a 2 fejjel kisebb szolgálatos belenyomni a plexibe minősíthetetlenül nagy parasztság

a. Bárd 2011.03.20. 12:51:14

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Nagy kár bizony, ha jól emlékszem egy piros-fehér mezzel több lett volna a csarnokban :) :)

Amúgy ha jól tudom, két busz már megtelt Újvárosban, ehhez még hozzá jönnek az autósok, a budapesti újvárosi szurkolók (szerencsére egyre többen vagyunk) és az egyéb szimpatizánsok. Úgy fest nem leszünk kevesen...

vaze 2011.03.20. 12:54:24

@Tillasz: hát, a harmadiknak már inkább Szántó Öcsi bácsi volt a szakkomentátora, de ezt tudtuk, hogy így lesz! :D hanem, előtte, az volt ám szép a szemnek! :)

foma 2011.03.20. 12:56:37

@kerusz: Mint bennfentestől kérdezem.A Martz által a büntetőpadon elkövetett ámokfutásnak semmi következménye nem lesz?

zele 2011.03.20. 12:57:46

@Theutus: A helyes fiú Fodor Szabolcs, mert ő ütötte el Sevelát? Viszont ehhez nem tudom, hogy jön Martz három foga.

zele 2011.03.20. 12:59:39

@foma: Remélem karóba húzzák.

foma 2011.03.20. 13:06:21

@zele: Jól vagy?Vagy az a cselekedet is hozzátartozik imádott csapatod repertoárjához?Néha sajnállak hogy Te tényleg ennyire odavagy ezért a csapatért.

Uteapu 2011.03.20. 13:06:25

@zele: Ha egy teljes fogsort elveszít,(egyébként miért nem hagyja az öltözőben?) vagy bármilyen "sérelem" érte a jégen, azért ez más kategória.A karó az túlzás, a kerékbetörés talán.:)))

zele 2011.03.20. 13:08:22

@Uteapu: Lehet, hogy eddig még nem járt ki. :)

Theutus 2011.03.20. 13:09:11

@zele: a helyes fiú alatt Martz értendő és a tegnapi meccsről beszélek

Uteapu 2011.03.20. 13:10:32

@zele: Milyen hokis az, akinek tele van a szája saját foggal!?:)

zele 2011.03.20. 13:12:44

@Theutus: Ja, Sevela "nagy haláláról" írtál, nos mivel pont előttünk volt, elmondhatom neked, hogy hozzá sem érte Martz. A kedves tót kapus eljátszotta a hattyú halálát, nem véletlenül rágott be rá mindenki a vendégszektorban. Azt hiszem egy ilyen jó hálóőrnek, nem kellene ilyen simlis dolgokat csinálni.

zele 2011.03.20. 13:13:53

@Uteapu: Igen, például Krutov mesternek anno nem is volt elöl semmi.

brainska (törölt) 2011.03.20. 13:15:11

@Theutus: igen, sokkal jobban tetszett volna a "Budapesten mindenki finn!" rigmus :)

kerusz 2011.03.20. 13:20:07

@foma: Mit kapott érte a játékvezetőtől?

Uteapu 2011.03.20. 13:24:09

@zele: Na de nem is volt olyan "helyes", mint az emlegetett!:)

Egyébként jócskán van még idő a kezdésig de olyan "élesek" vagytok mint a borotva.Azt hiszem,nagy gubancok lesznek ma a blogon. Mivel sokan nem fogjuk sajnos látni, szubjektív megítéléseken fog menni a vita. Na meg páran látatlanból becsatlakoznak.

zele 2011.03.20. 13:25:42

@Uteapu: Külföldi bíró lesz, így nehéz lesz őket szidni, marad az alattomos Vasas. :)

brainska (törölt) 2011.03.20. 13:26:03

@zele: tényleg klub- és platformfüggetlenül, emelje már fel a kezét, aki bármilyen kivetnivalót talál az alábbi mondatban: "Sajnos túl nagy szerep jutott a játékvezetőknek, akik akkor végzik jól a dolgukat, ha senki sem veszi észre őket." MacCallum-ra sok mindent lehet mondani, sőt, sok mindent kell is, de azt nem, hogy olyan hokikultúrából jött, ahol a bírók túlhabzó szerepvállalása képes eldönteni meccseket - és most hadd nyomatékosítsam újra: ez többnyire akkor is felháborít, ha a saját csapatom a kedvezményezett (mielőtt bárki nekem esne, elárulom, melyik volt a kivétel, amikor felhőtlenül örülni tudtam egy ormótlanul nagy bírói tévedésnek: HUN-JAP, Sapporo, a meg nem adott japán gólnál - akkor is megírtam, azóta is változatlan az álláspontom: az az érvénytelenítés már kijárt a mi sok meg nem adott gólunk, vasról kifelé pattanó korongunk, a minket sújtó téves bírói ítéletek ellensúlyozására). és végül, többeknek, idemásolom, mit volt a DO bevezetője a pénteki meccs után - annak reményében is persze, hogy ma este egészen más előjelű beszámoló következik :)
Íme: "A második harmad gyengélkedése, a bosszantó védelmi hibák és az erélytelen támadójáték okán újra hátrányba került a Dab.Docler a bajnoki elődöntő sorozatában: együttesünk 4-2 arányú vereséget szenvedett a Vasas HC otthonában ma este. Folyt. köv. szombaton itthon - győzni kell!"
üdv

foma 2011.03.20. 13:29:11

@kerusz: Semmit.Ezért érdeklődöm Tőled.

kerusz 2011.03.20. 13:31:16

@vaze: Gondoltam, megpróbálom értelmezni check mester állítását, különös tekintettel arra, amit a pártatlanságról írt. Mert az más kategória mint a vélt vagy valós erélytelenség, következetlenség, stb. Ez utóbbiakon egyébként meg nyilván évek tapasztalata a horvát bajnokság végletekig kiélezett küzdelmében sokat segít...

MacSweyn meg már gátlásos, ha ránéz egy magyar bíró (akik, mint néhanytoktól azt már tudjuk, Kincses és Gebei kivételével mind szarok), azért lövi hasba Rajnát... Kár, hogy van olyan tábor is, amelyik szerint meg Kincses tehetségtelen...

brainska (törölt) 2011.03.20. 13:31:18

@kerusz: semmit, ezt nem érjük. a bíró a pálya átellenes pontjánál volt a történtek idején, de az egyik vonalas szemtanúja volt az esetnek, ez nem kérdés, ott nézte végig a plexi túloldalán. ezért is nem értjük.
üdv

kerusz 2011.03.20. 13:32:43

@foma: Eseménynaplóban van róla említés?

foma 2011.03.20. 13:34:23

@kerusz: Hegyivel kapott párban 2+2+10 percet.Utána csinálta.

zele 2011.03.20. 13:37:42

@Nyuszí O_o: Hát akkor még egy:

"J. P. Maccallum: A bírók teljesítménye elfogadhatatlan volt. Felháborító, hogy ez a két úriember vezetőbíróként működhetett. Az érintetteknek el kellene gondolkodniuk… Egyébként meg két gólt is emberhátrányból kaptunk, és a harmadiknál is éppen lejárt a Vasas fórja."

...és még egy:

"J.P. MacCalum: – Nem figyeltünk a kipattanókra, csak lőttünk, de a második esélyeket elszalasztottuk. A bírókról túl sokat beszélek, úgyhogy most csak annyit jegyeznék meg: nem szeretem, amikor egy szabályos bodicsekért kiállítanak, folyton megtörték a játék folyamatosságát. Galanisz vasárnap ütést kapott a fejére, szerda reggel kiderül, hogy játszhat-e. A nemzeti ünnepen nehéz lett volna orvost találni…"

Theutus 2011.03.20. 13:37:45

@foma: kerusz kérdésére válaszolj:)
@kerusz: nincs

brainska (törölt) 2011.03.20. 13:40:04

@kerusz: oké oké, ebben is van igazság, de azért az hadd fájjon már egy kicsit, hogy egy éles meccs legelején az első 13 percből 8-at hátrányban töltünk - www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6652 -, nem kérünk többet, csak hogy hadd tehessük már szóvá, hogy itt valami nagyon nem oké. kösssz.
@zele: ott leszek, és hidd el, meg fogom tapsolni a Vasast, ha jobb játékkal, következetes játékvezetés mellett legyőzi a DAB-ot. kérlek, tégy te is így, ha a DAB jobb játékkal, következetes bírói közreműködés mellett legyőzi a Vasast.
a többi csak duma.
üdv.

zele 2011.03.20. 13:43:08

@Nyuszí O_o: Ha láttad, mi tegnap is így tettünk, a mieink már bementek, de mi még mindig tapsoltunk, mint ahogy szerdán is, amikor a Ti játékosaitok is megtapsoltak minket.

brainska (törölt) 2011.03.20. 13:45:50

@zele: figyelj, képzeld magad a helyébe. idejött egy olyan hokikultúrából, ahol a bírói működés alapja a semlegesség és a tudás, és folyamatosan azt tapasztalja, amit mi (megint csak: kluboktól függetlenül) évek óta pofázunk, ami rendszeres téma a blogon és a sajtóban a bíráskodás színvonaláról és a következetlenségről, amit esetenként még személyes sérelmek, szim- és antipátiák fűszereznek. ezek után szerintem inkább igazi úriember, hogy ilyen finoman képes fogalmazni - és még az egy-két mondatos értékelésébe is beleszövi, hogy szerinte is bajos, milyen sokat foglalkozik a bírókkal.
na, tényleg lezárva a téma, nemsoká indulni kéne és még 1000 a dolog :)
Hajrá Bikák!
üdv.

brainska (törölt) 2011.03.20. 13:46:48

@zele: helyes, helyes, nem figyeltem erre, bocs, de legyen így ma is, bármi lesz a vége.
üdv

zele 2011.03.20. 13:49:15

@Nyuszí O_o: Azt hiszem Finnországban is van magas szintű hoki, mégis ég és föld a két edző nyilatkozata, de mindegy, tényleg hagyjuk.

Hajrá Vasas HC! Győzzön a jobb!

brainska (törölt) 2011.03.20. 13:57:05

@zele: egy szót sem szóltam az edzőtök nyilatkozataira :)

brainska (törölt) 2011.03.20. 14:00:15

@zele: bár az tény, jobban tetszett volna, ha kiemeli, nem érdemeltek győzelmet és a meccs újrajátszását kérelmezi a bírói tévedések, következetlenség és a csapatának kedvező részrehajlás miatt :) [bocs, nem szólok többet, na]

csillagoség 2011.03.20. 14:04:29

@Nyuszí O_o: Hány busszal jöttök fel Bp-re ? Reméljük ma sokan lesznek kint!

CTZ78 2011.03.20. 14:05:15

@csillagoség: 2 busz, kocsik, illetve a pesti DAB érdekeltségű szurkolók

Theutus 2011.03.20. 14:07:19

nyah...lassan indulás

kerusz 2011.03.20. 14:13:09

@Nyuszí O_o: Azzal semmi baj nincs, ha keresitek az okokat, hogy miért vagytok sokat kiállítva, akkor van baj, ha a válasz keresése közben magatokat ab start felmentitek.

Ezzel meg nagyon nem tudok mit kezdeni: "[mármint JP] idejött egy olyan hokikultúrából, ahol a bírói működés alapja a semlegesség és a tudás"

két apró megjegyzés:
1.) szerintem Kurkinen is olyan helyről jött
2.) azt azért érdemes tisztázni, hogy mifelénk a semlegességből és a tudásból melyik hiányzik szerintetek.

Martz-ügy: a Liga FB 3 esetben jár el:
- VK
- VF
- sérülésokozás, amiről van sérülésregiszter

Minden más az MJSZ FB hatásköre.

Theutus 2011.03.20. 14:14:13

@kerusz: többek között azért, mert időnként fegyelmezetlenül és tisztátalanul játszunk...

Theutus 2011.03.20. 14:16:25

@kerusz: és töretlenül bízom benne, hogy jövőre, ugyanitt nem kell magányos harcosként lándzsát törnöd a hazai bírók mellett:)
de szép is lenne...

Theutus 2011.03.20. 14:20:22

@kerusz: még annyit, hogy nem teljesen fair dolog, hogy felteszed a kérdéseket és tudod rá a válaszainkat...
azonban még mindig nem válaszoltál arra, hogy az elődöntő első két meccsén milyen volt a bíráskodás
illetve azokon a meccseken amiket láttál tényleg érdekelne hogyan láttad a bíráskodás színvonalát
akár privátban is válaszolhatsz
köszi

CTZ78 2011.03.20. 15:05:07

hát akkor kalandra fel :)

kerusz 2011.03.20. 15:11:58

@Theutus: "nem teljesen fair dolog, hogy felteszed a kérdéseket és tudod rá a válaszainkat..." Ezt nem értem.

Szerintem nagyon túlmisztifikáljátok a bíráskodás dolgait a Dab.Docler aktuális teljesítményének fényében, és ez egyáltalán nem jelenti azt, hogy ne lenne mit rendbetenni ott. Van, bizony, és majd nyilván le is kell ülni a JE-vel. Ahogy mindenki mással is, mert az sem megy, hogy egyesületi zsűrik szerepzavarban vannak meccs közben (Pleszkán sérülése pl.) - amiért aztán persze megint csak és kizárólag a játékvezető lesz a hülye.

Ezért is sajnálom nagyon, hogy azt az alkalmat, amit a JE kínált fel a kluboknak egy olyan napra, amikor minden csapat itthon volt, és nem játszott meccset sem, a klubok egy kivételével visszajelzésre sem méltatták. Tudod, ez egy olyan dolog, hogy ha valaki nagy ívben szarik azokra az alkalmakra, ahol pont a bíráskodásról lehetne beszélni játékvezetők és edzők között, akkor utána minimum nem elegáns a bírókat szídni. És akkor még finoman is fogalmaztam.

Az a férfihiszti pedig, amit itt több száz hozzászólás óta levág a Tisztelt Társaság egy része, vagy amit az on-line közvetítésekben hallok, a honlapokon olvasok, komolyan szánalmas.

A kérdésedre válaszolva: A pénteki és a szombati meccset láttam teljes egészében, és egyáltalán nem láttam azt a különbséget, mint amiről Ti értekeztek itt (például állítva a Sisak-KHL Zagreb összecsapásokon edződött horvát játékvezetőt a magyar bírói karnak), vagy mint amit a szpíker emelt ki a tegnapi on-line közvetítésetekben. Arról pl. nem Nagy Attila vagy Kovács Balázs tehet, hogy Lencsés emberhátrányban úgy védekezik, hogy az ellenfele hóna alá van beakasztva az ütője. Elég nehéz nem befújni a kampózást ilyenkor.

Az első meccsről:
Nem hiszem, hogy egy olyan meccsen, amit 4-0-ra vesztettetek el, úgy, hogy az első gólt emberelőnyben játszva kaptátok 20:47-nél miközben eleve előnyben kezdtétek a második harmadot (és addig 3-3 kiállítás volt mindkét oldalon), van értelme arról beszélni, hogy mennyi hatással volt a bíráskodás a csapat teljesítményére.

A második meccsből alig láttam valamit.

brainska (törölt) 2011.03.20. 15:30:28

@CTZ78: elég sok kocsi, úgy tudom :)

brainska (törölt) 2011.03.20. 15:40:36

@kerusz:
"Azzal semmi baj nincs, ha keresitek az okokat, hogy miért vagytok sokat kiállítva, akkor van baj, ha a válasz keresése közben magatokat ab start felmentitek."

Egyetlen példát hoztam a sok-sok közül arról, hogy itt szó sincs önfelmentésről.

"Ezzel meg nagyon nem tudok mit kezdeni: "[mármint JP] idejött egy olyan hokikultúrából, ahol a bírói működés alapja a semlegesség és a tudás"

két apró megjegyzés:
1.) szerintem Kurkinen is olyan helyről jött"

Egyetlen szóval sem említettem az ellenkezőjét, sőt, tisztelem azért, mert nagyon komoly és jó csapatot állított ki a Vasasból.

"2.) azt azért érdemes tisztázni, hogy mifelénk a semlegességből és a tudásból melyik hiányzik szerintetek."

egyértelmű, ezerszer említett tényező: a tudás. és ha ezt tisztán a dunaújvárosiak gondjának állítja be valaki, akkor egyszerűen hamisan ítél - ezt sem először hozom fel. sőt: mély meggyőződésem, hogy akár a vb-n is meccsdöntő - vagyis a továbbjutás sorsát alapvetően befolyásoló - tényező lehet, hogy a magyar, és ezen belül is kivált a MOL Liga játékosok nem a nemzetközi sztenderdeknek megfelelő játékvezetői működéshez szoktak. ami a testjátékot engedi, de a legkisebb alattomosságot is bünteti - hogy csak egy szintén sokszor említett példát hozzak.

"Martz-ügy: a Liga FB 3 esetben jár el:
- VK
- VF
- sérülésokozás, amiről van sérülésregiszter

Minden más az MJSZ FB hatásköre."

én őszintén szólva leszarom, ki és hogyan ítéli el a tegnap történteket - de azt, hogy egy ilyen eset következmény nélkül futhat ki, mélységesen elszomorítónak vélem.

indulunk, Hajrá Bikák!
üdv

szittyavezír 2011.03.20. 15:47:19

@Theutus: játékvezető kérdésben vannak mások is, akik kerusszal értenek egyet, csak nem hangosak.

vaze 2011.03.20. 16:10:53

@kerusz: na, hát kábé így! :) ezzel pl. nehéz nem egyetérteni. a dolog túl van misztifikálva, ugyanakkor ezt a túlmisztifikáltságot se misztifikáljuk túl. ezen a felületen mégiscsak szurkerek mondják el, hogy nekik mi fáj, ebből adódóan nem ez lesz minden igazságok forrása az biztos. arra kell megtalálni a megfelelő helyeket! számomra két generális kérdés adódik, az egyik a bíróküldési politika, a másik az, hogy a meccs kézben nem tartásával (de szép) is lehet sújtani csapatot, nézőt satöbbit. az eddigi meccseket meg még mindig a jobban játszó csapat nyerte. ennyi

mannisenmaki_ 2011.03.20. 16:17:42

@vaze: Te nem mész ma? Ki fog nyerni ma, a fineszes nyugdíj, vagy az kombinatív diákhitel?

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.03.20. 16:18:25

@a. Bárd: pirosfeher bizony: ZUGLOI BOHOCOK :D neztek is a dabosok h mi az rajtam :D

vaze 2011.03.20. 16:56:37

@mannisenmaki_: itt vagyok már Pesten, remélem, odaérek :) a nyerési esélyeket illető bizonytalanságot nagyban növeli, hogy a Vasas sokkal stabilabban tudja hozni az alapjátékát, amiből olyan nagy verés, mint a tegnapi kevés van. és akkor most hadd fényezzek pár játékost, akik szimpatikusak az ellentől: Sille apó, aki kapcsán tökigaza van Sator-neknak, hogy mindegy, mennyi idős, Nagy Ricsi, Soma, és persze Rajna Miki, akire eddig egyszer sem csúsztunk rá valamiért. Svaszi nem szimpi, de jól játszik. :)

mannisenmaki_ 2011.03.20. 17:59:56

@vaze: Sille:) tegnap nagy gólpasszt adott nektek:)
Svaszi nagyon visszafogott

kerusz 2011.03.20. 21:23:47

@Nyuszí O_o: Miből gondolod, hogy következmény nélkül marad?

a. Bárd 2011.03.21. 00:41:18

@vaze: Sille?
Hát nem tudom. A VB-n 5 meccset kell játszani zsinórban és várhatóan az utsó lesz a legfontosabb. Fontos, hogy mennyire lesz friss az ember.

Sillének nem a képességeivel van a baj, hanem a mai meccsen is látszott, hogy szegény már olyan lassan regenerálódik, hogy ott már sem a kosmodisk, sem Dr Levin mágneses térdszalagja nem segít :)
süti beállítások módosítása