Nem igazolhat kapust a Miskolc 2010.12.29. 15:42 F. Kapus
Nem igazolhat kapust a Miskolc
2010.12.29. 15:47: Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!
171 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr842546350
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.12.29. 15:59:37
en a dab/hsc helyeben azt mondtam volna h SIMAAAAAN :D
1885* 2010.12.29. 16:04:36
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: valakik nagyon nyomkodják ám a nemet, azért értem én az érveket, de uraim, hol a fair play, ez vis major nem?
ovecskin8 2010.12.29. 16:05:44
Szerintem sem lehetne igazolni. A sérülés más, de hogy két kapus is visszavonul menet közben... Ezért vicc a magyar hoki még mindig. Miért nem adnak egy kicsivel több pénzt, vagy ha tudják, hogy nincs több, akkor legyenek amatőrök, ne Dusheken spóroljanak. Ezzel az erővel ha egy csapat szarban van kapusilag, akkor az egyik kapusnak szólnak, hogy vonuljon vissza, és lehet hozni helyette egy másikat, jobbat. Kabaré.
vaze 2010.12.29. 16:11:07
@ovecskin8: igen, ezért hajlok én is inkább a nem-re, mert ez nem sérülés (hogy vis major vagy sem, ahhoz a körülményeket kellene egészen részletesen ismerni). ettől függetlenül az tetszik, hogy mi nem mondtunk nem-et
1885* 2010.12.29. 16:12:06
@ovecskin8: nem az a kérdés hogy lehet-e, a szabály világos, NEM. A kérdés, hogy a másik csapat van-e annyira sportszerű, hogy beleegyezik-e egy szabályon kívüli igazolásba, tegnap ha jól emlékszem Ti még a Gyenest is le akartátok nyúlni.
Amúgy szeretném tudni, kit tudnának egyáltalán megszerezni.
De Te ne aggódj Ovi, tuti nem a Caps kapusát hoznák ide.
Amúgy szeretném tudni, kit tudnának egyáltalán megszerezni.
De Te ne aggódj Ovi, tuti nem a Caps kapusát hoznák ide.
Jegesmaci 2010.12.29. 16:15:13
@ovecskin8: Először is Duschek.Másodszor nem vagy képben mert abban igazad van hogy ez nem megengedhető de vannak olyan esetek amikor a szükség törvényt bont és szerintem ez a helyzet most pont ilyen mert itt nem a szövetségnek kellett eldöntenie, hogy mi a szitu hanem az ellenfélnek.Ők nem egyeztek bele,ami szerintem és 1885* szerint sem fair play.
Theutus 2010.12.29. 16:16:10
@1885*: kiesett csapatokból Polc és Budai jöhetne számításba vagy Hajek tőletek
egyébként a sportszerűség azt mondatja velem, hogy igen, de hajlanék a nemre is a fennt említett okokból
egyébként a sportszerűség azt mondatja velem, hogy igen, de hajlanék a nemre is a fennt említett okokból
Jegesmaci 2010.12.29. 16:18:45
@Theutus: Inkább Polc mint Budai....Szerintem.Hajekkel meg nem lennénk előrébb mert ő kb. egy szinten van Gyenessel és most egy tapasztaltabb kapus kéne.
Jegesmaci 2010.12.29. 16:20:52
De még ott van Bálizs is aki az előző szezonban nálunk játszott. Úgyhogy már valamennyire ismert lenne neki a környezet
1885* 2010.12.29. 16:26:31
@Theutus: @Jegesmaci: na, hát Hajekot nem is adnánk, nekünk is nagy szükségünk van rá. Örökrangadó lesz :))))
Mondjuk ha Polcról van szó, akkor meg nem csodálom, hogy a többiek nem lelkesednek :D
Mondjuk ha Polcról van szó, akkor meg nem csodálom, hogy a többiek nem lelkesednek :D
Theutus 2010.12.29. 16:29:45
én például kíváncsi lennék a sportszerűség kapcsán arra is, hogy Duscheknek milyen szerződése volt a klubbal, mert erre ezidáig nem derült fény
@Jegesmaci: Polc ott hibádzik, hogy akkor valamelyik légiósotok nem játszhatna és nemtom kit nem küldenél pályára
@Jegesmaci: Polc ott hibádzik, hogy akkor valamelyik légiósotok nem játszhatna és nemtom kit nem küldenél pályára
centreville 2010.12.29. 16:31:15
Nagy a para a három elődöntős részéről.Bár valószínű hogy a DAB tartózkodott a véleménynyilvánítástól.Azt mondom hogy most már Gyenessel kell kiverni a DAB-ot,a döntőt pedig már lendületből behúzni.(Tudom hogy nem teljesen ugyanaz a két eset,de a DAB-nak jól jött a Fradi kapus kölcsönvétele )Hajrá Macik!!!
Theutus 2010.12.29. 16:34:58
@centreville: a Dab időben tudta, hogy lépnie kell és lépett is
a Dab tartózkodott
egyébként ha ebből rendszert csinálnának egy klub megléphetné azt is, hogy papíron felmondanak a kapusai és mondjuk szerződtetik Hasekot
szóval nemtom mi a jó lépés ilyen esetekben
a Dab tartózkodott
egyébként ha ebből rendszert csinálnának egy klub megléphetné azt is, hogy papíron felmondanak a kapusai és mondjuk szerződtetik Hasekot
szóval nemtom mi a jó lépés ilyen esetekben
vaze 2010.12.29. 16:37:49
Az a baj, hogy akkor lehetne fair play-ről beszélni, ha meg lehetne határozni, hogy ki Duschek-szintű kapus és egy olyat hozni. Miután ez lehetetlen, így megy a taku, hogy mi legyen, mert xy kapussal nem lennétek beljebb, Polc odavitele pedig nem enyhítené a károkat, hanem indokolatlan versenyelőnyt jelentene. Értem én, hogy nehéz nem érzelmi alapon közelíteni a történethez, de legalább törekedjünk rá...
polarbears 2010.12.29. 16:38:59
hello!
a fehérvár-graz 19-kor kezdődik?
mennyi a jegy és a raktár utcában van a pálya?
elmegyek megnézek egy ebel meccset kíváncsi vagyok rá, mivel mi nem játszunk holnap!
macimezben leszek!
írjatok már vissza köszi
a fehérvár-graz 19-kor kezdődik?
mennyi a jegy és a raktár utcában van a pálya?
elmegyek megnézek egy ebel meccset kíváncsi vagyok rá, mivel mi nem játszunk holnap!
macimezben leszek!
írjatok már vissza köszi
székely hokis 2010.12.29. 16:39:59
@ovecskin8: Igen van benne valami de mi lenn ha a play offra mindenki kezdené igazittani a fizetését ez már zsarolás vólna én Csikszeredai szurkoló engedélyezném ,hogy kapust igazoljanak de csak úgy ,hogy elsősorban a jelenlegi kapus véd ha lesérülne csak akkor léphet be.
Tiszteletem
Amúgy bármelyik csapattal megeshet.
Tiszteletem
Amúgy bármelyik csapattal megeshet.
Theutus 2010.12.29. 16:42:35
@székely hokis: bármikor mondhatnák, hogy Gyenes megsérült:)
igazán jó megoldás nincsen, mindenhogyan a Maciknál lenne az előny, ha belementek volna a klubok a kapusigazolásba
mivel nem a többi klub hibája asszem igazságosabb, ha a Macik járnak rosszabbul, mint a többiek
és még mindig nem tudom, hogy Duscheknek milyen szerződése volt a Macikkal, mert ez valahogyan elfelejtődött
igazán jó megoldás nincsen, mindenhogyan a Maciknál lenne az előny, ha belementek volna a klubok a kapusigazolásba
mivel nem a többi klub hibája asszem igazságosabb, ha a Macik járnak rosszabbul, mint a többiek
és még mindig nem tudom, hogy Duscheknek milyen szerződése volt a Macikkal, mert ez valahogyan elfelejtődött
Rock me Amadeus 2010.12.29. 16:49:10
@polarbears: én Újpest mezben leszek!
Lesz jegy, ne aggódj!
Lesz jegy, ne aggódj!
Rock me Amadeus 2010.12.29. 16:49:48
Remélem tényleg kap Spiller Pista is majd aranyérmet a döntő után.
Uteapu 2010.12.29. 16:50:16
Itt most nagyon kényes a helyzet, mert precedenst is teremthet.(mindenféle összeesküvés elmélet nélkül)
Én igennel szavaztam és nem csak azért, mert kedvelem a Macikat. Nem számított a "csalán és más szerszáma" sem. Remélem nem áll elő
olyan helyzet, hogy kénytelenek lesznek visszalépni.Amennyiben igen, mekkora értéke lesz a ligagyőzelemnek? Ettől függetlenül azért megértem a többi csapatot is.
Én igennel szavaztam és nem csak azért, mert kedvelem a Macikat. Nem számított a "csalán és más szerszáma" sem. Remélem nem áll elő
olyan helyzet, hogy kénytelenek lesznek visszalépni.Amennyiben igen, mekkora értéke lesz a ligagyőzelemnek? Ettől függetlenül azért megértem a többi csapatot is.
Ilthis. 2010.12.29. 16:59:29
Én meg arra lennék kíváncsi, hogy Miskolcon ki volt az a Tóth Péter, aki felkészülés végén hagyta abba a hokit??
OliBLOOD 2010.12.29. 17:03:19
@Uteapu: A visszalépést nem értem (jobbanmondva csak zsarolásszerűségként). Hiszen Brassó ellen is volt cserekapusuk, így ki tudnának állni.
Nagyon rossz helyzet, de bármelyik csapat kerülhet hasonló helyzetbe. Ha most belementek volna a csapatok, akkor bármely csapat első számú kapusának sérülésekor igazolhatnának a helyére az átigazolási határidő lejárta után is.
Nagyon rossz helyzet, de bármelyik csapat kerülhet hasonló helyzetbe. Ha most belementek volna a csapatok, akkor bármely csapat első számú kapusának sérülésekor igazolhatnának a helyére az átigazolási határidő lejárta után is.
vaze 2010.12.29. 17:05:02
@Uteapu: Ha Gyenes megsérül, az újabb döntési helyzet. A ligagyőzelem meg ettől még ligagyőzelem, én legalábbis nem tartom életszerűnek, hogy bármelyik csíki, dunaújvárosi vagy vasasos játékos azon keseregjen, hogy baszki, de ez így nem is az igazi - és miskolcit sem ellentétes szituban.
csatoimi 2010.12.29. 17:05:42
Duschek cselekedetét igazából el sem ítélte a Miskolc, magánéletéhez még sok sikert is kívántak. Ilyen aljas embert mint ő még jégkorongban nem láttam, a felháborodás meg sem közelítette azt, ami normálisan várható lett volna. Nálunk egy ilyen eset után a városban nem lenne mit keressen. Ha ilyen természetes mindenkinek ez az aljas cselekedet, akkor nem kell a szabályokat sem felrugni.
1885* 2010.12.29. 17:07:01
@OliBLOOD: bocs, de úgy emlékszem a zsarolás más csapat bevált eszköze :)
Szerintem a visszalépést úgy érti Uteapu, mint mikor mi a 3. meccsre elfogytunk Szeredán, és a 14. percben végeszakadt a mérkőzésnek.
De majd kijavít ha tévedek :D
Szerintem a visszalépést úgy érti Uteapu, mint mikor mi a 3. meccsre elfogytunk Szeredán, és a 14. percben végeszakadt a mérkőzésnek.
De majd kijavít ha tévedek :D
1885* 2010.12.29. 17:10:10
@csatoimi: ezt ráérsz akkor megmagyarázni, ha megnyertétek ;) a győzelmet viszont mint tudjuk sosem kell :D Hajrá HSC!
Uteapu 2010.12.29. 17:11:35
@OliBLOOD: Azért említettem a precedenst, mert ezt adott esetben ki lehet használni.Sérülés viszont nincs kizárva, ahhoz még ütközni sem kell egy kapusnak.Ne kerüljön ilyen helyzetbe egyetlen klub se, mert az mások sikerét is rossz ízűvé teheti.Ez egy nagyon sz.r helyzet, lehet nincs is jó megoldás.
Uteapu 2010.12.29. 17:18:08
@csatoimi: Gimnazista koromban egyszer első lettem 400 méteren de csak azért mert a cimborám 300 körül elszakadt.Nem volt teljes a "sikerélményem"
kiralyfi 2010.12.29. 17:22:20
@csatoimi: megkezdtük levenni a terhet a csapat válláról?:)
1885* 2010.12.29. 17:23:17
@csatoimi: értem. Azért szerintem mindenkinek van esélye, bár a Maciknak most kicsit tán kevesebb.
Na majd meglátjuk.
Na majd meglátjuk.
csatoimi 2010.12.29. 17:25:59
@Uteapu: Ha balesetezik és nem tud védeni, mindenki megértené, de az, hogy nem tudtak pénzügyileg megegyezni, ez már csak rájuk tartozik.
csatoimi 2010.12.29. 17:29:29
@kiralyfi: dehogy is :) ettől persze még nyerhetünk, nincsenek nagy különbségek.
1885* 2010.12.29. 17:39:22
@csatoimi: szurkolok Nektek /is :) / és igazán nincs mit, tavaly könnyebb dolgom volt az biztos.
Indiana Jonescu 2010.12.29. 17:50:29
@csatoimi: Pénzügyileg megegyeztek, hiszen volt határozott időre szóló érvényes szerződése, amelyet aláírt. Nyilván minden bíróság kártérítést ítélne a Miskolcnak ezért. Ettől viszont még nem lesz kapusuk.
1885* 2010.12.29. 17:52:25
OFF: VB "A szervezők úgy döntöttek, hogy a Papp László Budapest Sportarénában megnyitják a 105. szektort (IV. kategória) és a 109., 217-219., 319-325. szektorokat (II. kategória) is. Ennek köszönhetően lesz lehetőség újra bérletek vásárlására."
icehockey.hu
csak ha valaki ép ott szeretne :D
icehockey.hu
csak ha valaki ép ott szeretne :D
Szoljanka 2010.12.29. 18:40:02
Hasonló véleményen vagyok, mint csatoimi, nem értem, hogy miért nem kísért ezt az egész ügyet markánsabb véleménynyilvánítás Miskolcon se a vezetőség, se a szurkolók részéről...
Én igennel szavaztam, a sportszerűség szerintem most e mellett szól.
Én igennel szavaztam, a sportszerűség szerintem most e mellett szól.
E.Attila 2010.12.29. 18:40:25
@1885*: MI ez az "IS"? Vagy, vagy? :P Mindenkinek nem szurkolhatsz...vagy melyen te is Vasas HC szurkolo vagy :)
Hajra HSC
Hajra HSC
ovecskin8 2010.12.29. 18:42:07
A fair play és a vis major között van különbség. Úgy tűnik, hogy sokan a most újvárosi Lidströmre hajtanak, mert neki mennie kell, ha Sevela felgyógyul. Fair play, hogy enged-e bármelyik csapat egy jó kapust vagy sem. Pl. az NHL-ben az alapszakasz utolsó hónapja után nincs csere és igazolási lehetőség! Azzal kell folytatni, aki maradt. Nálunk, a WSH-ban Theodore és Varlamov csatájából Neuvirth került ki győztesen...
ovecskin8 2010.12.29. 18:44:27
és még valami: fair playt vár el a Miskolc, miközben egyik játékosa nem volt fair vagy a klub nem volt fair a játékossal? Csak a klub és a játékos tudja, hogy ki vagy kik nem voltak fair-ek. de az meg kitolás a Miskolc ellenfelével, ha most a Macik leigazolhatnák mondjuk Lidströmöt. De mivel a Dab-bal nyomják, mondhattam volna Budait, esetleg Bálizst.
ovecskin8 2010.12.29. 18:46:41
@1885*: Mi megint úgy állunk, hogy van egy jó alapszakasz kapus, de nem tudjuk, mit tud a playoff-ban. Eddig Theodore nyomta alapban, majd jött Varlamov. Most Varlamov helyett Neuvirth, de fogalmam sincs, mire lesz képes a po-ban majd április közepétől. Mert po-rutinja az nincs.
E.Attila 2010.12.29. 18:48:02
EN termeszetesnek tartom hogy HSC es a Vasas nem ment bele. Mindenki probalja megoldani sajat haza tajan a problemait (ha nem tud megegyezni a jatekosaival az a sajat hibaja). Ahogy mar tobben is mondtak nem lett volna fair hogy most igazolja le pl Polcot (aztan o kivedi meg a szemunket is) vagy esetleg mast a ligabol. Ha ugy vesszuk akkor most barmilyen elsoszamu kapus barmelyik csapatbol erosites lett volna a Macik szamara s ezt nem kaphatjak meg. A tobbieknek akik a HSC v epp a Vasast szidjak emiatt azok parhuzamosak. Nem ertem mi ebbe unfair a miskolcal szemben... Ki mit fozott egye meg. Nem?
ovecskin8 2010.12.29. 18:51:19
@E.Attila: Teljesen igazad van. Ha kevés a 2 kapus, legyen 3, ha kevés a 3, legyen 4. Aztán mindig oda lyukadunk ki, hogy jobb a 4 kapus mindenhol, de az összes ne legyen rutintalan. Esetleg egy légiós. Lefordítva: kell egy baromi jó elsőszámú, aki nem megy Londonba :-D, kell még két fiatal és egy öreg.
Indiana Jonescu 2010.12.29. 18:52:56
@E.Attila: Ja. Nektek is el kellett volna utazni azért a 13 percért Újpestre 26-ára, az lett volna a fair.
ovecskin8 2010.12.29. 18:56:09
@Jegesmaci: Az ezzel a baj, hogy sokan találnának kiskaput. Az rendben van, hogy a klub hibáján túl - bár azt is ki tudja? - került nehéz helyzetbe, és lehetne engedni valakit, de ettől még a többiek kerülnének hátrányba. Ne az szívja meg, aki nem tehet semmiről, nevezetesen az ellenfelek. Ez van, szar ügy, ezzel kell élni. Én szeretlek benneteket, szimpatikusak vagytok, de az elődöntős és esetleges finalista ellenfeletek ne kerüljön amiatt hátrányba, mert Duschek gondolt egy merészet...
ovecskin8 2010.12.29. 19:00:19
@Indiana Jonescu: Az Újpest a harmadik meccse miért nem ment haza? A HSC-nek jó volt, hogy nem ment Pestre, utazik két napot, játszik egy sima, mondjuk 10-0, és mehet haza. Az Újpest meg nyert egy vagy két napot, és nem kellett fogadnia a HSC-t. A szövetség meg miért a pöcsért engedte, hogy a 3. meccs is Csíkban legyen. Ez is a fair play? a HSC nyert három napot a következő forduló, az elődöntő előtt. Ez meg a Vasassal szemben nem fair. Tele vagyunk ilyen ügyekkel. Ja, és 13 perc alatt hogy lehet 8-at kapni? 15 vagy 16 név volt a jegyzőkönyvben újpesti, és 13 perc alatt annyian megsérültek, hogy le kellett fújni a meccset. UNFAIR PLAY.
E.Attila 2010.12.29. 19:01:34
@Indiana Jonescu: csak mi nem voltunk olyan helyzetben.... mar bocs. UTE lemondott a palyavalasztasrol nem a HSC kenyszeritette (habar kinezem IMIBOL, hogy stukkerrel all s kenyszeriti maradasra az UTEt:). Nekik is jobb volt s az igazat megvalva szerintem ok se a 13 percert maradtak hanem jatszani akartak es nem leptek visza (gratula nekik).
Uteapu 2010.12.29. 19:05:51
@ovecskin8: Örülök, hogy ilyen pontos rálátásod van a messzi távolból. Gratulálok.
ovecskin8 2010.12.29. 19:06:22
@E.Attila: ez tipikusan az volt, hogy mindkettőnek jól jött. de a szövinek akkor sem kell beleegyezni. miért van az, hogy pl az EBEL-ben az alapszakasz utolsó pár körében - ha minden mindegy - akkor is utaznak, és szóba sem keül, hogy nem kell messzire utazni. A MOL Liga ezért sem EBEL, mert engedik az ilyen húzásokat. Nem mondom, hogy a HSC-nek mindegy volt, de jól jött neki, hogy nem kell megmásznia a Kárpátokat hóban oda-vissza, és közben izzadság nélkül nyer egy meccset.
ovecskin8 2010.12.29. 19:08:50
@Uteapu: Bocs, nem akartalak megbántani, de nem lett volna jó az újpesti szurkolóknak, hogy látnak egy playoff-meccset. A Steaua ellen kétszer kinnt nyertetek, ez tényleg bravúr volt, főleg az első, de aztán a HSC ellen eleve lett volna egy hazai, de azt is lemondtátok. A szurkolók nem érdemeltek volna egy hazai playoff-meccset? Nézd meg, a MAC ellen kinn voltatok 300-an. A Csík azért mégis jobb, mint a MAC
vaze 2010.12.29. 19:09:38
@Indiana Jonescu: akkor ez meg a szövetség vagy a liga sara, hogy engedte
1885* 2010.12.29. 19:09:49
@E.Attila: na ez nagyon nem vicces, egy ilyen jellegű kommentjét már "kiskomádnak" is töröltem :P
milyen lennék ÚJPEST!
Drukkolok a HSC-nek is főként Siki miatt, a Maciknál ott van Dubo meg Rafi,meg már tavaly is szimpatikus csapat volt, a DAB-nak meg főként DAB-os blogbarátok miatt, hát nem könnyű. Már tegnap kitárgyaltuk csak másik postnál :D
Hajrá HSC :D
milyen lennék ÚJPEST!
Drukkolok a HSC-nek is főként Siki miatt, a Maciknál ott van Dubo meg Rafi,meg már tavaly is szimpatikus csapat volt, a DAB-nak meg főként DAB-os blogbarátok miatt, hát nem könnyű. Már tegnap kitárgyaltuk csak másik postnál :D
Hajrá HSC :D
Uteapu 2010.12.29. 19:11:16
@ovecskin8: Nem bántottál meg, csak itélkezel, amikor nincsenek pontos információid.No problem.
E.Attila 2010.12.29. 19:14:16
@ovecskin8: Elarulom a Hargitan tul mar a teli viszonyokban is siman megy a kozlekedes (takaritjak az utat s talan 10x jobban haladni mint magyarorszagi autopalyan)...Csak ne allitsuk be ugy a karpatokat mintha az az Alpok lenne. Nem hiszem hogy nagy megeroltetes lett volna a HSCnek ha mennie kellett volna....sot mi tobb meg vagyok gyozodve hogy elment volna. De mivelhogy lemondott a palyavalasztasrol az Ute (aki amugyis bukaresti portyajan volt) akkor miert ne...s hogy a szovetseg miert nem szolt bele? Mert aztan nekik tenyleg mindegy volt...jelzem amugy is modosultak most az elodontok datumai is. Nem ezek voltak feltve amikor indult a MOL liga. Minap epp Imi kereste epp ezt a tablazatot.
Mindenjokat
Mindenjokat
ovecskin8 2010.12.29. 19:14:47
@Uteapu: de őszintén, nem akartatok legalább egy po-meccset nézni otthon? Szerintem megérdemlik a szurkolók, mert kiálltak végig a csapat mellett akkor is, amikor nagyon elvertek benneteket. Ez a véleményem. A Vasassal szemben volt unfair, hogy a HSC kap plusz napokat...
E.Attila 2010.12.29. 19:16:33
@1885*: Bocsanatot kivanok nemidevalosi vagyok. Ugy latszik nem vagyok eleg figyelmes :) de most eszrevettem hogy utobbi hozzaszolasodban nem emlitetted meg a Vasast...nincs vasasos blogpajtarsad? :P
Hajra MINDENKI
Hajra MINDENKI
1885* 2010.12.29. 19:18:51
@ovecskin8: utehoki.hu 2010.12.16:
"Jövő héten a negyeddöntőkkel folytatódik a MOL Liga, a következő három meccset Csíkszeredában játssza az Újpest.
Az Újpest bekerült a MOL Liga legjobb nyolc csapata közé, ahol a HSC Csíkszereda elleni selejezővel folytatódik számunkra a küzdelemsorozat. A kiírás alapján a három nyert meccsig tartó párharc első két meccsét Erdélyben, a harmadikat pedig a Megyeri úton játszaná le a csapat.
Bár játékosaink örülnének egy hazai meccsnek az újpesti szurkolók előtt, de sajnos objektív tényezők miatt le kellett mondanunk a saját jégcsarnok kínálta előnyökről. A korábbi éveknél szerényebb anyagi lehetőségek állnak idén rendelkezésünkre, s a liga alapszakaszának alakulása, a bukaresti túra új helyzet elé állította a csapatvezetést.
Ezért olyan megoldást kellett találnunk, ami nem meríti ki a költségvetésünket. Ebben partnerre találtunk a HSC Csíkszereda vezetőségében. A megállapodás lényege, hogy az első három meccset Csíkszeredában játssza le a csapat december 20. és 22. között. Tisztában vagyunk vele, hogy az össszecsapásnak nem mi vagyunk az esélyesei, de célunk, ahogy a szezon minden meccsén bizonyítottuk, a tisztes helytállás.
A szurkolók azonban nem maradnak hazai mérkőzés nélkül, hiszen a Magyar Kupa selejtezőjére a MAC ellen még idén sor kerül."
Ennyi, de akartunk volna, de megértjük a helyzetet oszt jónapot :D majd nézünk jövő héten örökrangadót :D
"Jövő héten a negyeddöntőkkel folytatódik a MOL Liga, a következő három meccset Csíkszeredában játssza az Újpest.
Az Újpest bekerült a MOL Liga legjobb nyolc csapata közé, ahol a HSC Csíkszereda elleni selejezővel folytatódik számunkra a küzdelemsorozat. A kiírás alapján a három nyert meccsig tartó párharc első két meccsét Erdélyben, a harmadikat pedig a Megyeri úton játszaná le a csapat.
Bár játékosaink örülnének egy hazai meccsnek az újpesti szurkolók előtt, de sajnos objektív tényezők miatt le kellett mondanunk a saját jégcsarnok kínálta előnyökről. A korábbi éveknél szerényebb anyagi lehetőségek állnak idén rendelkezésünkre, s a liga alapszakaszának alakulása, a bukaresti túra új helyzet elé állította a csapatvezetést.
Ezért olyan megoldást kellett találnunk, ami nem meríti ki a költségvetésünket. Ebben partnerre találtunk a HSC Csíkszereda vezetőségében. A megállapodás lényege, hogy az első három meccset Csíkszeredában játssza le a csapat december 20. és 22. között. Tisztában vagyunk vele, hogy az össszecsapásnak nem mi vagyunk az esélyesei, de célunk, ahogy a szezon minden meccsén bizonyítottuk, a tisztes helytállás.
A szurkolók azonban nem maradnak hazai mérkőzés nélkül, hiszen a Magyar Kupa selejtezőjére a MAC ellen még idén sor kerül."
Ennyi, de akartunk volna, de megértjük a helyzetet oszt jónapot :D majd nézünk jövő héten örökrangadót :D
1885* 2010.12.29. 19:20:23
@E.Attila: ne kekeckedj, mer máskor nem továbbítom az üzidet a "kiskomádnak" :P
ovecskin8 2010.12.29. 19:20:27
@E.Attila: Nem lett volna megerőltetés, de minek utazni, ha nem muszáj. Bocsi, de Fehérvárról is nehéz felmenni Pestre, ha esik. Ebben igazad van. mondjuk csak akkor van baj, ha a Kárpát valamelyik szerpentinjén kerezstbe áll egy kamion... és ott vesztegelsz, amíg kihúzzák az árokból.
Uteapu 2010.12.29. 19:21:27
@ovecskin8: De nagyon, sőt még többet is!Nem a HSC profitált ebből a VHC kárára, hanem mi tudtunk levegőt venni.Egyébként is jó hely Csíkszereda!Érdemes ott eltölteni az időt.:)
1885* 2010.12.29. 19:22:57
@ovecskin8: azok a plusz napok meg ajándék Újpesttől Sikinek :D hátha még nem épült fel teljesen.
ovecskin8 2010.12.29. 19:23:16
@1885*: Akkor mea culpa. de még egy: hogy lehet, hogy 15-e vannak a jegyzőkönyvben, és 13 perc után tíz alá csökken a létszám? vagy már eleve sérülten ültek le. vagy 13 perc, 8-0 oda, jobb tíz alá menni, mert a vége 20 vagy 25 lesz? és most nem kötözködni szeretnék!!!
E.Attila 2010.12.29. 19:26:14
@ovecskin8: en nem ertem te mirol beszelsz? Ha elment volna a HSC ujpestre legfenebb egy gyenge edzomerkozes lett volna csak...s nem megeroltetes a fiuknak (bocsanatotkerek az UTEtol hogy igy beszelek roluk de ez a realitas). Hogy miert ment ki a MAC merkozesre 300 szurkolo arra csak azt mondanam hogy mindenki valoszinuleg egy szoros nyert mertkozest akart latni ami be is jott (nem egy nagy zakot a HSCtol).
Uteapu 2010.12.29. 19:26:54
@ovecskin8: Az információk szerint, már eleve voltak sérültek és ha igaz még pengetörés is.Egyébként az egész idényt igy nyomták végig a srácok.
Theutus 2010.12.29. 19:28:09
@Uteapu: igazából még hivatalosan senki nem állt elő Duschek szerződésével
a miskolci vezetők feltűnően csendben intézték a dolgot és Dusi sem nagyon szólalt meg (kéz kezet mos?)
lehet egyébként fair playről beszélni, de teljesen megértem a HSC és a Vasas döntését, sőt a mi tartózkodásunk sem jelenti azt, hogy örültek volna, ha a Macik leigazolnak valakit a szabályok adta határidőn kívül
a Liga győztese szerintem nem fog foglalkozni vele, hogy csak egy kapusa van/volt a Maciknak, mert az attól még teljes értékű...pl nálunk sem egészséges Sevela, még sérült Mestyán, stb
a PO mindenhol ilyen, azzal a kerettel csinálod végig, ami az elején a rendelkezésedre állt...
anno volt egy döntőnk a Volánnal (amikor a Spisakot visszahívták a svéd helyett)
vezettünk óriási meglepetésre, de közben elfogytak a hátvédjeink
teljesen természetes volt mindenkinek, hogy annak kell játszani, aki egészséges vagy nincs eltiltva...és a Volán játékosai teljesen természetes módon ugyanúgy ünnepelték a győzelmüket
a miskolci vezetők feltűnően csendben intézték a dolgot és Dusi sem nagyon szólalt meg (kéz kezet mos?)
lehet egyébként fair playről beszélni, de teljesen megértem a HSC és a Vasas döntését, sőt a mi tartózkodásunk sem jelenti azt, hogy örültek volna, ha a Macik leigazolnak valakit a szabályok adta határidőn kívül
a Liga győztese szerintem nem fog foglalkozni vele, hogy csak egy kapusa van/volt a Maciknak, mert az attól még teljes értékű...pl nálunk sem egészséges Sevela, még sérült Mestyán, stb
a PO mindenhol ilyen, azzal a kerettel csinálod végig, ami az elején a rendelkezésedre állt...
anno volt egy döntőnk a Volánnal (amikor a Spisakot visszahívták a svéd helyett)
vezettünk óriási meglepetésre, de közben elfogytak a hátvédjeink
teljesen természetes volt mindenkinek, hogy annak kell játszani, aki egészséges vagy nincs eltiltva...és a Volán játékosai teljesen természetes módon ugyanúgy ünnepelték a győzelmüket
ovecskin8 2010.12.29. 19:28:11
@E.Attila: playoff-meccset Újpestre! e elmentünk a topic témájától. Még egyszer mea culpa
E.Attila 2010.12.29. 19:30:53
@ovecskin8: Ilyen legfenebb minden 2 evben 1 van az is kb 1 orat tart hogy letakaritsak az utat. Legalabbis Hargita megyeben (ahol a helyi soforok nevszerint ismerik a kanyarokat, Csibai, Lila , Anna, Piricskei, Fenyedi, Marefalvi :) s mind ilyen sorrendben stb stb) :)
ovecskin8 2010.12.29. 19:33:05
@Theutus: és hova tud menni Lidström, ha Sevela visszajön? Vagy Beczét küldik el? De ott vagytok Ti is, Becze és Sevela sérült volt, és Kecskeméti is védett már, jó az újpest ellen
E.Attila 2010.12.29. 19:34:13
@ovecskin8: :)) legyen a te akaratod szerint. De ne a Vasas vigye oda :)
Theutus 2010.12.29. 19:35:44
@ovecskin8: Timo papíron szerintem még a Fradi játékosa, nálunk kölcsönben szerepel
úgy tudom momentán a Mol Liga végéig lett meghosszabbítva a szerződése nálunk
de az is lehet, hogy ebben a szezonban marad végig nálunk...soha nem lehet tudni
úgy tudom momentán a Mol Liga végéig lett meghosszabbítva a szerződése nálunk
de az is lehet, hogy ebben a szezonban marad végig nálunk...soha nem lehet tudni
Theutus 2010.12.29. 19:37:30
@ovecskin8: a Maciknak egyébként a légiós kapus félmegoldás lenne, mivel mezőnyben jelentősen gyengülnének, ha légiós védene
szerinted a Derton, Waddell, Bartzen, Bonar, Saluga ötösből ha kimarad valaki nem gyengülnek jelentősen?
szerinted a Derton, Waddell, Bartzen, Bonar, Saluga ötösből ha kimarad valaki nem gyengülnek jelentősen?
Uteapu 2010.12.29. 19:42:20
@Theutus: Az igen szavazatom nem jelenti azt, sőt a véleményem se, hogy bármi kifogásom lenne a csapatok álláspontjával szemben.A kapusposztot nem lehet azért a csapat többi részével összehasonlítani.A Macik talán főztek, és kicsinyt odakozmált.Lehet, hogy ez a helyzet a jövőt nézve még hasznos lehet más csapatokra nézve is.Mindenesetre itt bölcs Salamon se tudna jól dönteni.
csatoimi 2010.12.29. 19:45:51
@Theutus: A HSC is pont úgy szavazott mint Ti, vagyis nem mondott nemet csak tartozkodott, azt mondta ha más benne van akkor ő is benne van.
1885* 2010.12.29. 19:46:08
@ovecskin8: ugyan Uteapu már válaszolt, de mivel engem kérdeztél:
eleve 16-an mentónk ebből 2 fó kapus
csapatunk túlnyomó része junior korú, illetve ifi, ketten Szeredában töltötték a 18-at. Igen eleve kisebb létszámmal csináltuk eddig is a szezont, kevesebb a rutinos játékos mint máshol, nyilvánvalóan a kondicionális képességeik sem azonosak, egy magasabb átlagéletkorú csapaténál, hamarabb fáradnak, könnyebb a sérülés. Szerintem szezon kezdete óta szinte már mindenkinek volt kisebb-nagyobb baja, így ezek szépen összeadódnak.
Egyébként kaptunk elég nagy zakókat és végigjátszottuk, szóval ez nem túl szép megjegyzés. De ha ettől jobban érzed magad, igen úgy gondultuk elég két nagy zakó. A harmadikat 8-al akartuk megúszni.
És tényleg off!
Én is elnézést kérek!
eleve 16-an mentónk ebből 2 fó kapus
csapatunk túlnyomó része junior korú, illetve ifi, ketten Szeredában töltötték a 18-at. Igen eleve kisebb létszámmal csináltuk eddig is a szezont, kevesebb a rutinos játékos mint máshol, nyilvánvalóan a kondicionális képességeik sem azonosak, egy magasabb átlagéletkorú csapaténál, hamarabb fáradnak, könnyebb a sérülés. Szerintem szezon kezdete óta szinte már mindenkinek volt kisebb-nagyobb baja, így ezek szépen összeadódnak.
Egyébként kaptunk elég nagy zakókat és végigjátszottuk, szóval ez nem túl szép megjegyzés. De ha ettől jobban érzed magad, igen úgy gondultuk elég két nagy zakó. A harmadikat 8-al akartuk megúszni.
És tényleg off!
Én is elnézést kérek!
ovecskin8 2010.12.29. 19:46:29
De tényleg van egy szabály, és ne akarjunk vis majorra hivatkozni. Tavaly a Fradi volt így, akkor Budai sokszor egyedül volt, tartalék nélkül, amikor - ha jól emlékszem - Hortay lebetegedett. Nem jöhetett más, és punktum.
ovecskin8 2010.12.29. 19:50:21
@1885*: Nem érzem jobban magam, de mindenki futhat bele zakóba. NHL-ben is volt már 10 fölötti különbség, az EBEL-ben is... A-csoprtban is, és nem csak nekünk, a cseh is porrá verte az SVK-t Svájcban.
Theutus 2010.12.29. 19:50:32
@csatoimi: bocs, köszi a pontosításért
egyébként, mint korábban írtam gyakorlati jelentősége nincs a dolognak, mármint a tartózkodásnak vagy nem szavazatnak, a Mol Liga már így fog befejeződni, utána az OB1-re vagy a magyar Kupára meg olyan kapust igazolnak akit akarnak vagy tudnak
egyébként, mint korábban írtam gyakorlati jelentősége nincs a dolognak, mármint a tartózkodásnak vagy nem szavazatnak, a Mol Liga már így fog befejeződni, utána az OB1-re vagy a magyar Kupára meg olyan kapust igazolnak akit akarnak vagy tudnak
ovecskin8 2010.12.29. 19:52:47
@Theutus: A Fradi visszahívja majd Lidströmöt, és odaadja a Maciknak. Persze, ha Sevela meggyógyul. Tényleg, ő mikor jön vissza?
qwertzuiop05 2010.12.29. 19:54:14
Én sem engedném a Maciknak, hogy időszakon kívül igazoljanak. Több okból.
Kíváncsi lettem vón egy olyan szavazásra, ahol még nem ismert a csapatok döntése az ügyről.
Mindazonáltal a szurkerek megengedőbbek a csapatvezetőknél így, hogy tök mindegy!:o)
Kíváncsi lettem vón egy olyan szavazásra, ahol még nem ismert a csapatok döntése az ügyről.
Mindazonáltal a szurkerek megengedőbbek a csapatvezetőknél így, hogy tök mindegy!:o)
Theutus 2010.12.29. 19:56:57
@ovecskin8: Timo valószínűleg többe kerül, mint amit Dusinak fizettek...
ez az érem egyik oldala
az előbb írtam neked a légiósok számáról: az a másik oldal
a harmadik oldala meg az, hogy egyáltalán nem biztos, hogy a Fradi oda fogja adni akkor sem, ha a Macik akarják
ez itt a Mol Liga, nem az Ocskay Liga:P
/ezt nem tudtam kihagyni/
ez az érem egyik oldala
az előbb írtam neked a légiósok számáról: az a másik oldal
a harmadik oldala meg az, hogy egyáltalán nem biztos, hogy a Fradi oda fogja adni akkor sem, ha a Macik akarják
ez itt a Mol Liga, nem az Ocskay Liga:P
/ezt nem tudtam kihagyni/
1885* 2010.12.29. 19:59:44
@ovecskin8: de hát kaptunk mi is, mondom, ja és még valami, én már akkor írtam, hogy zsinórban három nap három meccset játszani Szereda ellen az totál kizsigereli a játékosainkat. Tudod fiatalok még. Majd megedződnek és leverünk mindenkit :D Mondjuk még egy sor nem ártana :)
ON: a témán kár rugózni. Az érintett klubok érthető indokkal nemet mondtak. A Miskolc meg majd hősiesen helytáll.
ON: a témán kár rugózni. Az érintett klubok érthető indokkal nemet mondtak. A Miskolc meg majd hősiesen helytáll.
Uteapu 2010.12.29. 20:01:22
@Theutus: Na akkor most még itten maradok kicsinykét és várom, mit zúditottál a fejedre.:)))
ovecskin8 2010.12.29. 20:08:06
Bocskay Liga :-D
ovecskin8 2010.12.29. 20:09:43
@Theutus: A Fradinak nincs pénze megtartani, tehát nem kell neki. Az újvárosnk meg nem kell, ha van Sevela. Ezt rakd össze, ne a Rubik kockát
Miskolcifan 2010.12.29. 20:14:21
Ez a helyzet azért a saját hibánk is,mert két kapussal nagy kockázat volt nekivágni a MOL ligának.Tudtommal Fucskót is azért igazoltuk le az utolsó nap,mert Gyenes a válogatottnál volt és 1-2 meccsünkről így hiányzott anno.Itt volt Becze vagy 2 hétig nyáron,most milyen jól jönne...
ovecskin8 2010.12.29. 20:18:44
@Miskolcifan: lásd fenn, kell négy kapus, főleg, ha van köztük válogatott, de ha kettős, akkor még az öt is kevés :-D
centreville 2010.12.29. 20:18:52
@Theutus: Én nem itéltem el a DAB-ot,írtam is hogy a kettő eset nem ugyanaz.Nektek megsérült a két kapusotok, minket meg az átigazolás után 2 nappal hagyott ott egyoldalúag.Azért azt Te is érzed hogy azért az elég abszurd példa lenne,hogy mind a két kapussal szerződést bontana valamelyik csapat hogy le tudja igazolni pl.Haseket.Nem tudom hogy a sportszerűség itt jó megoldás lenne.Szerintem ne lehessen eltérni a szabályoktól,de akkor tartsák is be mindenpontra vonatkozóan.
ovecskin8 2010.12.29. 20:25:26
@Theutus: Miért, van pénztárcájuk? :-D
1885-nek: minek pénz, elég két profi, akinek fizetsz, a másik két fiatalnak és esetleg egy öregnek elég a minimum, ők örülnek, ha jöhetnek, de legalább ott vannak, és készülnek, és ha ég a ház, bevethetőek. Szóval kettőnek fizetsz, legfeljebb háromnak, a másik kettőnek-háromnak csak akkor, ha be kell őket vetni.
1885-nek: minek pénz, elég két profi, akinek fizetsz, a másik két fiatalnak és esetleg egy öregnek elég a minimum, ők örülnek, ha jöhetnek, de legalább ott vannak, és készülnek, és ha ég a ház, bevethetőek. Szóval kettőnek fizetsz, legfeljebb háromnak, a másik kettőnek-háromnak csak akkor, ha be kell őket vetni.
ovecskin8 2010.12.29. 20:27:15
@E.Attila: Kapustás-megyeren :-D
E.Attila 2010.12.29. 20:28:03
@1885*: :) Utebol 2 sor
ovecskin8 2010.12.29. 20:28:55
@1885*: Nem, mi mindent kapustcsak az alapszakaszra szerződtettünk, mert a playoff-ban betlihegyek vannak. De legalább nem megy el Londonba két nappal az átigazolás után.
E.Attila 2010.12.29. 20:30:45
@1885*: :) xd
1885* 2010.12.29. 20:31:23
@ovecskin8: az mondjuk tényleg nem volt egy szép húzás, legalább 2 nappal előtte illett volna.
Elsején ki nyer?
Elsején ki nyer?
E.Attila 2010.12.29. 20:33:55
@1885*: Attila....hallod-eee? :) Befejeztem. Megyek szetnezek a hazba. Az asszony nem tudja mi bajom...
ovecskin8 2010.12.29. 20:35:03
@1885*: az esőember, elmarad. Remélem, mert Crosby megállíthatatlan manapság. De én legalább három hét után gólt ütöttem :-)
centreville 2010.12.29. 20:35:17
@Theutus: Konkrétumot most nem tudok,de hogy a szövetség hozott már több kiskapus döntést,az biztos.
ovecskin8 2010.12.29. 20:37:02
szóval kiskapust kell igazolni. Kiskapus a megoldás :-D
Theutus 2010.12.29. 20:38:44
@centreville: ha nem tudsz, akkor miért biztos?:)
még egy tanulsága van a dolognak: Pistabá érdekérvényesítő képességei gyengébbek, mint az Öregé:P
még egy tanulsága van a dolognak: Pistabá érdekérvényesítő képességei gyengébbek, mint az Öregé:P
ovecskin8 2010.12.29. 20:40:40
@Theutus: Hívja vissza Duschit angolhonból. Vegyen ki szabit, amikor meccs van. A miskolc an-gólt lőtt
E.Attila 2010.12.29. 20:43:09
@1885*: legfenebb kifestoskonyvet...me agyilag zokni vagyok manapsag :) latszik
Theutus 2010.12.29. 20:44:01
@ovecskin8: az öngólt annak a játékosnak a statlapjára írják be, aki az ellentől utoljára a koronghoz ért
ennyi
ennyi
ovecskin8 2010.12.29. 20:48:13
@Theutus: Ja, a Miskolcnak annyi? Nem hiszem, Gyenes megoldja, neki sem jó, ha azt hallja mindenhonnan, miért nem hoznak még egy kapust.
Theutus 2010.12.29. 20:50:48
@ovecskin8: szerintem tisztességgel helyt állnak az elődöntőben és utána készülnek a Magyar Kupára, kvázi 3-1 lesz a Dabnak
centreville 2010.12.29. 20:52:01
@Theutus: Sajnos ez lehet igaz,de ez nem az Ő hibája.Köszönhető ez sajnos annak a ténynek,hogy 2010-ig félig amatör csapat voltunk,és a szövetségben ennyire vettek komolyan.Jövőre és utána már fog változni a helyzet,egyre eredményesebbek leszünk.Hidd el,bőven kiböjtöltük már azt, hogy végre öröm legyen Miskolcon is jégkorongmérkőzésre járni.Sőt Én annak örülnék,ha jövőre esetleg már Debrecenben is jó csapat lenne,még több éles mérkőzést játszhatnának a magyar csapatok.
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2010.12.29. 20:52:28
A megoldás egyszerű... Kapust lehessen bármikor igazolni...
ovecskin8 2010.12.29. 20:55:04
A Miskolcnak a Magyar Kupa-négyesdöntője hozhat áttörést. Vagy az, ha búcsúztatják a Dab-ot a MOL semifinalban.
Theutus 2010.12.29. 21:06:56
@ovecskin8: még ott az OB1 is áttörésnek
de nagy áttörés szerintem max jövőre lehet
idén már az áttörés, hogy pofozógépből (bocs)
a magyar hoki markáns csapatává váltak időnként szemre is tetszetős játékot produkálva
@centreville: ha a megkezdett munkát tovább tudjátok folytatni a mostani színvonal további emelésével még sok sikerben lesz részetek
de nagy áttörés szerintem max jövőre lehet
idén már az áttörés, hogy pofozógépből (bocs)
a magyar hoki markáns csapatává váltak időnként szemre is tetszetős játékot produkálva
@centreville: ha a megkezdett munkát tovább tudjátok folytatni a mostani színvonal további emelésével még sok sikerben lesz részetek
Theutus 2010.12.29. 21:09:29
@jacint70: a megoldás az lehetett volna, ha pl. nem Majorosst szerződtetik, hanem a neki fizetendő pénz egy részéből megfizetik Dusit
és még sok variáció létezik, a szabályok vagy a kiírás felrúgása nem megoldás
/igaz volt már ilyen a hazai hokis életben, de ne sírjuk már vissza/
és még sok variáció létezik, a szabályok vagy a kiírás felrúgása nem megoldás
/igaz volt már ilyen a hazai hokis életben, de ne sírjuk már vissza/
ovecskin8 2010.12.29. 21:12:11
Fontos, hogy van Miskolcon hoki, és egyre jobb. Megérdemlik! Kéne még sok helyre, mint SVK-ban. és akkor lenne jobb a magyar hoki. én szeretem a Macikat, és akkor is szerettem, amikor még gyengébbek voltak. Szép a pálya, javul a csapat, és még tovább javulhat, de légiósilag jól csinálták.
ovecskin8 2010.12.29. 21:14:46
@Theutus: de dusi szólhatott volna három nappal előbb is. de ez már lerágott csont
Theutus 2010.12.29. 21:22:07
@ovecskin8: persze szólhatott volna...
szerintem már előtte is volt némi vita a felek között
ne érts félre nem akarom felmenteni Dusit ebben az ügyben, de sztem a másik fél sem teljesen tiszta
miután egyik oldal sem nagyon szellőztette az ügyet az igazság valahol itt lehet elásva
már korábban részletesen kifejtettem mit gondolok az ügyről, felesleges lenne ismételni
szerintem már előtte is volt némi vita a felek között
ne érts félre nem akarom felmenteni Dusit ebben az ügyben, de sztem a másik fél sem teljesen tiszta
miután egyik oldal sem nagyon szellőztette az ügyet az igazság valahol itt lehet elásva
már korábban részletesen kifejtettem mit gondolok az ügyről, felesleges lenne ismételni
ovecskin8 2010.12.29. 21:29:15
@Theutus: értem, ilyen esetekben összeadom a kettőt, és osztom kettővel. Ez is, az is hibás szerintem is. De mivel a klub is hibás, tök mindegy, hogy egy pikogramnyit, vagy egy tonnát, akkor se igazolhasson, mert hibás. Szabály is a rule :-D
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2010.12.29. 21:42:09
@Theutus: Ebbe a témába most nem mennék bele, mivel úgy érzem, nem ismerjük, hogy pontosan mi történt...
Amit írtam azt általánosan írtam... Nyilván az átigazolási időszaknak az az értelme, hogy ne lazsálják le az alapszakaszt a csapatok, majd a PO-ra igazoljanak...
A kapus viszont más, speciális poszt. Ezért gondolom, hogy kapus esetén nem kéne érvényesíteni az átigazolási időszakot, vagy egyet lehetne utána is... A Duschek esettől függetlenül...
Amit írtam azt általánosan írtam... Nyilván az átigazolási időszaknak az az értelme, hogy ne lazsálják le az alapszakaszt a csapatok, majd a PO-ra igazoljanak...
A kapus viszont más, speciális poszt. Ezért gondolom, hogy kapus esetén nem kéne érvényesíteni az átigazolási időszakot, vagy egyet lehetne utána is... A Duschek esettől függetlenül...
ovecskin8 2010.12.29. 22:05:27
@jacint70: rendben, speckó poszt, de akkor az utolsók végig lazsálják az alapot, majd megveszik Haseket vagy Brodeurt, ha eladóak. Vagy Milnyikovot, esetleg a Red Bull Irbét :-D
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2010.12.29. 22:13:05
@ovecskin8: Azért én erre nem alapoznék taktikát, mivel egy kapus nem csinál nyarat... Pont Milnyikov esete példa erre...
ovecskin8 2010.12.29. 22:32:36
@jacint70: ezért nem kell kapus Miskolcra most. Gyenes megoldja. Ha meg nem, nem lehet az ő nyakába varrni. De az biztos rossz neki, hogy miért nem hoznak elé egy másik kapust, mögötte ugyanis van az a kiskölyök.
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2010.12.29. 22:50:39
@ovecskin8: Ez meg a paci másik oldala, ahová éppen estél... Azért az az egészséges, ha "értelmes" csere ül a padon. Egy gyenge csapat mögé hiába hozol egy Haseket, előbb-utóbb el fog fáradni, stb... Viszont egy "normális" csapatnál ha hoznak egy "beleillő" kapust, az teljesen más helyzet...
ovecskin8 2010.12.29. 23:01:33
@jacint70: nincs már olyan sok hátra. Csak úgy gondolom, Gyenesnek nem jó, ha mindig azt olvassa vagy hallja, hogy miért nem jön már valaki. Gondolom, arra várt, hogy kapjon lehetőséget Duschi mellett. Tessék, itt az alkalom! Sokkal jobb játszani, mint a padon ülni. A padról még kevés sikert osztottak ki, játékkal kell bezsebelni az elismeréseket. Szóval, hajrá Gyenes!
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2010.12.29. 23:10:47
@ovecskin8: Persze, hogy hajrá Gyenes! Csak annyi a gond, hogy mi van, ha elfárad, hullámvölgybe kerül. Ilyesmire lett kitalálva az "egyenértékű tartalék kapus", mint a Volánnál Tommi és Hete...
Ha meg megsérül, akkor meg elég komolytalanná válik az egész elődöntő/döntő...
Ha meg megsérül, akkor meg elég komolytalanná válik az egész elődöntő/döntő...
terminatrix 2010.12.29. 23:13:31
Abban az esetben, ha sérüléssorozat miatt maradt volna kapus nélkül a Miskolc meg kellett volna engedni az igazolást, de így nem, megnyitnál egy olyan kiskaput amit nem szabad.
Talán be kellene vezetni az EBEL pontrendszert, és egy ilyen esetben egy igazolás mondjuk 10 pontot érne...
Talán be kellene vezetni az EBEL pontrendszert, és egy ilyen esetben egy igazolás mondjuk 10 pontot érne...
kerusz 2010.12.30. 00:19:08
@ovecskin8: Miben hibás a klub?
kerusz 2010.12.30. 00:20:40
@jacint70: A Miskolcnál két egyenértékű kapus volt, pont mint Tommi és Hete... A kérdés az, hogy akkor mi van, ha mondjuk az egyik lelép.
vaze 2010.12.30. 00:48:17
Még egy dolog, bár ez egy milliméterrel sem visz közelebb a "megoldáshoz". Az egészet nehéz nem úgy látni, mint egy egy sorba illeszkedő történetet, mégha kicsit másképp is van itt az illesztés. A liga nagyon sokat fejlődött tavaly óta, aminek eredményeképp fényt kaptak olyan homályos ügyek, mint a játékosok jogállása. Több olyan történet is volt a szezonban, amikor szerződéssel rendelkező játékosok simán otthagyták klubjaikat. Lényeges különbség, hogy Duschek nem másik klubhoz igazolt, hanem "egyszerűen" elment. A meccshalasztások és meccselmaradások tekintetében nagyot lépett előre a liga, szerintem a következő lépések egyike a szerződések komolyan vétele kell, hogy legyen. Ebbe beletartozik az is, hogy bármilyen körülmények között is kerüljön sor a szakításra, bármennyire is nem lesz attól kapusa a Miskolcnak, ha Duschek szankciót kap, de hosszú távon igenis akkor van értelme az egésznek, ha legalább a saját aláírásunkat komolyan vesszük. Vagyis, középtávon a Miskolcnak érdeke lett volna, hogy utána menjen az ügynek sportjogilag. Masgyarul: hogy legalább valamennyi időre eltiltsák Duscheket a jégkorongtól. Még akkor is, ha valószínűleg soha nem lesz már kapus belőle. Persze, ennek az egésznek akkor lenne igazából értelme, ha ezt (az aláírt szerződéseket) a szezon elejétől fogva komolyan veszik és nem hagyják pl. a Fradi ígéreteiben és/vagy eredményeiben csalódott játékosokat máshova menni. Mert ez legalább annyira unfair, mintha most igazolhatna új kapust a Miskolc.
Szóval tavaly a meccsidőpontok voltak a problémák, a fejlődés kétségtelen, ezzel idén nem voltak gondok (leszámítva a negyeddöntők némelyik meccsét), de látszanak azok a területek, ahol van még min javítani - szerintem! :)
Szóval tavaly a meccsidőpontok voltak a problémák, a fejlődés kétségtelen, ezzel idén nem voltak gondok (leszámítva a negyeddöntők némelyik meccsét), de látszanak azok a területek, ahol van még min javítani - szerintem! :)
Milos Palovcik 2010.12.30. 06:00:05
@vaze: Azért érdekes ez a dolog, mert az ob1-ben lehet villámigazolni, ahogy azt Jani beterjesztette azon a gyönyörű ülésen. Ott persze minden csapat elfogadta, mert a VOLÁN kárára megy...
"A középszakasz befejezése után, de az elődöntők megkezdése előtt a legjobb négybe jutott három magyarországi Mol ligás csapat villámigazolással kölcsönözhet magyar állampolgárságú játékosokat a kiesett három csapat keretéből. Mindez csak háromoldalú közös megegyezés alapján történhet. A Fehérvár értelemszerűen ilyen módon nem juthat játékoshoz"
"A középszakasz befejezése után, de az elődöntők megkezdése előtt a legjobb négybe jutott három magyarországi Mol ligás csapat villámigazolással kölcsönözhet magyar állampolgárságú játékosokat a kiesett három csapat keretéből. Mindez csak háromoldalú közös megegyezés alapján történhet. A Fehérvár értelemszerűen ilyen módon nem juthat játékoshoz"
ZoltaN 2010.12.30. 08:27:23
Csikszeredai letemre is az a velemanyem hogy meg kelett volna engedni hogy hozzanak kapust.Ez a 17 eves kapus nagyon jol ved es nem lehet az ellenfel szamara,annal idegolobb ha beleovik a kapust es nem tudnak golt loni a gyerek-nek.
HAJRA SZEREDA!!!
HAJRA SZEREDA!!!
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2010.12.30. 08:34:57
@kerusz: Nem ismerem pontosan, de lehet, hogy az EBEL pontrendszerhez hasonló valamit kéne bevezetni... Annak, ha jól tudom, van egy olyan "mutatványa", hogy a 60 pont elérése után még lehet hármat cserélni. Csak azt nem tudom, meddig... És akkor ebbe lehetne finomításokat belerakni...
De én még mindig nem értem, hogy miért lenne akkora gáz, ha kapust bármikor lehetne igazolni. Ha egy mezőnyjátékos kiesik, nyugodtan fel lehet hozni valakit juniorból, ifiből, legfeljebb elücsörög a padon a negyedik sorban, és bemegy két cserére. Kapusnál elég vicces, ha egy sérülés esetén kell beállni mondjuk egy 17 éves srácnak, aki akkor lát először felnőtt meccset. Ezzel sok ember egész szezonos munkája szállhat el...
Mint feljebb írtam, nem tudom, mi történt pontosan Miskolcon, de el tudok képzelni olyat - elvonatkozva a konkrét esettől -, hogy a klub legnagyobb jóindulata és korrektsége esetén is egyszer csak valaki lelép. Még ha jogi lépésekkel megpróbálják kényszeríteni, és sikerül, akkor sem valószínű, hogy olyan lelkesen fog játszani, mint ahogy kéne, vagyis ilyenkor nagyon kockázatos beállítani...
De én még mindig nem értem, hogy miért lenne akkora gáz, ha kapust bármikor lehetne igazolni. Ha egy mezőnyjátékos kiesik, nyugodtan fel lehet hozni valakit juniorból, ifiből, legfeljebb elücsörög a padon a negyedik sorban, és bemegy két cserére. Kapusnál elég vicces, ha egy sérülés esetén kell beállni mondjuk egy 17 éves srácnak, aki akkor lát először felnőtt meccset. Ezzel sok ember egész szezonos munkája szállhat el...
Mint feljebb írtam, nem tudom, mi történt pontosan Miskolcon, de el tudok képzelni olyat - elvonatkozva a konkrét esettől -, hogy a klub legnagyobb jóindulata és korrektsége esetén is egyszer csak valaki lelép. Még ha jogi lépésekkel megpróbálják kényszeríteni, és sikerül, akkor sem valószínű, hogy olyan lelkesen fog játszani, mint ahogy kéne, vagyis ilyenkor nagyon kockázatos beállítani...
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2010.12.30. 08:38:27
@vaze: Ha jól emlékszem, a Fradi - így vagy úgy -, de fakto szerződést szegett azzal, hogy nem fizette ki a beígért összegeket. Ez esetben nem kifogásolható, hogy a játékosok máshol kerestek "állást".
Ha nem volt benne a szerződésben, hogy a pénz eredményhez kötött, akkor a Fradi jogtalanul csökkentett, és ebben az esetben elég hülyén nézne ki, ha a vétlen fél lenne szankcionálva.
Ha nem volt benne a szerződésben, hogy a pénz eredményhez kötött, akkor a Fradi jogtalanul csökkentett, és ebben az esetben elég hülyén nézne ki, ha a vétlen fél lenne szankcionálva.
vaze 2010.12.30. 09:35:16
@jacint70: egyrészt én nem láttam a ferencvárosi bérszámfejtést, másrészt ennek természetesen visszafele is működnie kell, vagyir a klubokat is évente kellene pénzügyileg auditálni
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2010.12.30. 09:57:08
@vaze: Azért a Fradinál picit egyértelműbb a helyzet, legalább is arról szóltak a hírek, hogy a játékosoknak felajánlották, hogy vagy "felező" vagy mehetnek, legalább is így emlékszem.
Mondjuk rátapintottál a "júliusban ígérgetünk, novemberben csődbe megyünk" nevű rákfenére, ami szintén megérne egy kis eszmefuttatást...
Mondjuk rátapintottál a "júliusban ígérgetünk, novemberben csődbe megyünk" nevű rákfenére, ami szintén megérne egy kis eszmefuttatást...
Theutus 2010.12.30. 10:00:37
@Milos Palovcik: egyrészt a Mol Ligában nincs középszakasz, csak alap és utána PO, másrészt a szél nem mindig egy irányba fúj
néha fordul a szélirány...
dönthettek volna úgy is, hogy nem alanyi jogon vagytok benn az elődöntőben, hanem csak akkor, ha a Farm bekerül a 4 közé
tehát alapvetően még mindig nem kedvezőtlen a széljárás rátok nézve...
néha fordul a szélirány...
dönthettek volna úgy is, hogy nem alanyi jogon vagytok benn az elődöntőben, hanem csak akkor, ha a Farm bekerül a 4 közé
tehát alapvetően még mindig nem kedvezőtlen a széljárás rátok nézve...
Milos Palovcik 2010.12.30. 10:40:10
@Theutus: Persze, hogy így van és alanyi jogon csak Újvárosnak van erkölcsi alapja bármire.
38 pontot is leszabályozni, hogy legyen azért valamennyi esélye...
Itt valaki írta, hogy a haverja lemaradt és úgy nem is esett olyan jól a győzelem...
Én továbbra is azt mondom, hogy legyen a legjobb Magyar csapat a bajnok, lehet miattam az Újpest is, ha legyőzte a Volánt is.
Nekik már legalább sikerült a tavalyelőtti döntőben...
38 pontot is leszabályozni, hogy legyen azért valamennyi esélye...
Itt valaki írta, hogy a haverja lemaradt és úgy nem is esett olyan jól a győzelem...
Én továbbra is azt mondom, hogy legyen a legjobb Magyar csapat a bajnok, lehet miattam az Újpest is, ha legyőzte a Volánt is.
Nekik már legalább sikerült a tavalyelőtti döntőben...
OliBLOOD 2010.12.30. 10:50:56
@Milos Palovcik: Ez már milliószor ki lett tárgyalva. A sztori röviden:
Volán: Engedjetek játszani az OB1-ben, mert ez a válogatott érdeke. Ha nem jutunk EBEL rájátszásba, akkor a válogatott gerince a VB előtt sokat fog pihenni.
Többi csapat: A válogatottért mindent, jöhet a Volán a 4 közé ha már nincs az EBEL-ben érdekeltsége. De ha csak a válogatott játékosok miatt jönnek, akkor a légiósaikat nyugodtan küldjék haza, így nekik is olcsóbb.
Így született a 38 pontos határ.
Volán: Engedjetek játszani az OB1-ben, mert ez a válogatott érdeke. Ha nem jutunk EBEL rájátszásba, akkor a válogatott gerince a VB előtt sokat fog pihenni.
Többi csapat: A válogatottért mindent, jöhet a Volán a 4 közé ha már nincs az EBEL-ben érdekeltsége. De ha csak a válogatott játékosok miatt jönnek, akkor a légiósaikat nyugodtan küldjék haza, így nekik is olcsóbb.
Így született a 38 pontos határ.
vaze 2010.12.30. 11:22:33
@OliBLOOD: A troll etetése továbbra is tilos! :)
OliBLOOD 2010.12.30. 11:23:27
@vaze: Értem én, de néha megsajnálok egyet-egyet és dobok neki egy kis csontot :)
mannisenmaki_ 2010.12.30. 11:36:40
@Theutus: B+, mi fújjjuk a szelet, persze, hogy nem kedvezőtlen:)
mannisenmaki_ 2010.12.30. 11:41:09
@OliBLOOD: Oli, nem követtem ezt a vitát (vagy elfelejtettem), világosíts fel, lécci: ha megyünk az Ob1-be, akkor 8 pontos csapattal kell játszanunk?
Milos Palovcik 2010.12.30. 12:40:08
@OliBLOOD: Ja. Kommunikációban jók vagytok...
Csak azt nem értem, hogy Ti miért nem külditek haza a légiósokat, hogy a válogatott, illetve az annak küszöbén álló játékosaitok fejlődhessenek?
Csak azt nem értem, hogy Ti miért nem külditek haza a légiósokat, hogy a válogatott, illetve az annak küszöbén álló játékosaitok fejlődhessenek?
Grundolf 2010.12.30. 14:17:40
Nem olvastam el a hozzászólásokat, de ettől függetlenül akkor is leírom a véleményemet:
MINDENKI SZÉGYELJE MAGÁT, AKI NEM JÁRULT HOZZÁ, HOGY A MISKOLC IGAZOLHASSON EGY KAPUST A MOL LIGÁRA.
MINDENKI SZÉGYELJE MAGÁT, AKI NEM JÁRULT HOZZÁ, HOGY A MISKOLC IGAZOLHASSON EGY KAPUST A MOL LIGÁRA.
Milos Palovcik 2010.12.30. 14:22:37
@Theutus: Hát persze. Alanyi jogon :)))
eszel59 2010.12.30. 14:46:57
Szerintem kár felköhögni a Dusi kontra egylet-ügylet-ügyet,ezen már túlléptünk.Mint már korábban írtam-mikolciként és Maci szurkolóként-én sem érzem vis maiornak a helyzetet,veszélyes precedens lehetne a "sitty-sutty villámmal igazolásnak"Gyeni és Dusi egyenlőek voltak,nem kell első és második számú kapusra redukálni a vitát.Bob jól alkalmazta a "vetésforgót", volt,hogy éltek a lehetőséggel,viszont mindkettőjöünek voltak megingásai és beztliztek a kapusposzton időnként.Most kijegecesedett,hogy Gyenes a "főkapus",ne zavarjuk meg értelmetlen eszmefutatásokkal,már csak azért sem,mert egyre egyenletesebb teljesítményt produkál!(Teher altt nő a pálma,nyomás alatt jobban szilárdul a beton és nyilvános WC-meg egyéb közhelyek...)
A vezetés pedig biztosan kiókumlálja a legjobb megoldást a szabályok adta lehetőségekhez képest!
(Mellékszál,de tényleg nem értem,hogy a zemberek embere(S.P.)-bokros teendői mellett-miért nem volt képes ezidáig egy szignót karcolni Sijka papírusztekercsére..?)
A vezetés pedig biztosan kiókumlálja a legjobb megoldást a szabályok adta lehetőségekhez képest!
(Mellékszál,de tényleg nem értem,hogy a zemberek embere(S.P.)-bokros teendői mellett-miért nem volt képes ezidáig egy szignót karcolni Sijka papírusztekercsére..?)
moszkvicssluszkulcs 2010.12.30. 15:10:27
@eszel59: Te figyeljé mán! A zes pé az nem egy ilyen lányok álma zenés(z)táncos csávó?
Ja nem, tényleg eltívesztettem, neki zenekara van, úgy híjják, hogy Smittpál és a Borz, igen már emlékcem!
Ja nem, tényleg eltívesztettem, neki zenekara van, úgy híjják, hogy Smittpál és a Borz, igen már emlékcem!
ZoltaN 2010.12.31. 08:03:02
A MOL-liga es a csapatok tanultak,es betomtek Kurko Janos fele egerjaratokat,de ez most mar mas eset. Nem fogjuk szegyelni magunkat de szerintem is meg kelett volna engedni hogy igazoljanak.
BOLDOG UJ EVET kivanok mindenkinek
HAJRA SZEREDA!!!
BOLDOG UJ EVET kivanok mindenkinek
HAJRA SZEREDA!!!
vaze 2010.12.31. 08:32:40
@Milos Palovcik: ha már alanyi jog, el tudnád intézni, hogy a legjobb magyar és székely csapat bekapcsolódhasson az ebel küzdelmeibe? persze, csak miután véget értek a magyar és a román bajnokság küzdelmei. Fáradozásodat előre is köszönjük! :D
a. Bárd 2010.12.31. 09:09:11
@vaze: Azt azért tegyük hozzá, hogy ha a legjobb 4 közé kerülünk a Magyar Kupában, akkor már nem is érdekel minket az EBEL, de ellenkező esetben szívesen beugrunk a rájátszásba :)
Ha muszáj, még a pályaelőnyről is lemondunk
Ha muszáj, még a pályaelőnyről is lemondunk