Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1207) Csíkszereda (1365) DAB (1196) ebel (2399) Erste Liga (4751) Extraliga (1178) Fehérvár (1638) felkészülés (2224) FTC (1462) khl (2185) légiósok (1647) Miskolc (1502) nhl (4875) nők (1273) playoff (1302) Titánok (1025) u18 (1042) utánpótlás (1251) UTE (1300) válogatott (2188) vb (2337) videó (2120) Összes címke

jegkorong.blog.hu kommentek.

2010.11.08. 12:02: Vincenzo90

Üdv! Nyilván te is azért vagy itt, mert a kommentelés joga megszűt a jegkorong.blog.hu-n. A közösségért kár lenne, úgy gondoltam, meg kell adni az esélyt annak, hogy mi, a szurkolók/olvasók találjunk ki valami megoldást, ne hagyjuk veszni az egészet. Felmerült részemről, hogy ide egy linkkel a cikkhez kirakok egy-egy témát, amiről itt kifejtheti mindenki a véleményét. Ötleteket várunk. Nagyjából ennyi. Valami csak alakul majd.

293 komment

Címkék: blog folytatás jégkorong

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr412433223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ulrik · http://ulrik.blog.hu 2010.11.08. 21:48:11

@budapestijeti: a szurkolói kártyát én vetettem fel. (de lehet, hogy más is írta még)

Az alapítvány az nagy falat, az is kérdés, hogy mi lenne a célja. Pl: jegsportalapitvany.hu/

Én akkor már inkább egy egyesülettel kezdeném, ha szükséges egyáltalán jogi területre lépni.

Theutus 2010.11.08. 21:50:24

@budapestijeti: tudod gyermekkoromat Szombathelyen éltem le és már akkor magával ragadott a jégkorong, mint sport. Ugyan élőben ritkán láttam mérkőzést, de a világversenyeket a tv-n keresztül figyelemmel kísértem már akkor is. Bár őszintén tiszteltem a szovjetek csoda csapatát 1-2 év után azért ültem le a képernyő elé, hogy részese legyek annak, ki fogja őket legyőzni. Nos ez a Holecek féle cseh csapatnak sikerült először, őrjöngve rohangáltam fel-alá, hogy legyen már vége.
Aztán az élet úgy hozta, hogy testközelből is részese lehetek hétről-hétre hokimeccseknek, igaz ez nem teljesen olyan, mint az NHL, KHL, stb., de teljesen más a hangulata, mint a képernyő előtt ülve. Szóval szívesen megnézek ma is egy olimpiai döntőt a tv-ben, de nem cserélném el egy hazai bajnoki rájátszás hangulatáért:)
Majd csak lesz valahogy.
Egyébként azt gondolom mindannyian részesei vagyunk annak, hogy idáig fajult a helyzet, mert szinte mindannyian követtünk el hibát, aki pedig nem az átsiklott felettük.
Bízzunk benne, hogy második nekifutásra jobban sikerül...

Theutus 2010.11.08. 21:51:59

@ulrik: az egyesület sem rossz
szerintem érdemes bizonyos jogi keretek közé foglalni a dolgokat, de ez részletkérdés

ulrik · http://ulrik.blog.hu 2010.11.08. 21:56:08

@Theutus: az alapítvány nem egyszerű dolog (amennyire tudom) és ahhoz, hogy komoly dolgokat csináljon elég sok pénz és idő kell (több éves működés bizonyos jogosultságokhoz).

Ide elvileg "csak" egy ügyvéd (csak akad a blogon is valaki :D) és könyvelő (szerintem itt is találunk valakit), és összesen 10 tag. Némi pénz és papírmunka.

Ebben szívesen részt vállalok én is. Munkával és akár egy kevés anyagi áldozattal is.

De én ezeket csak a jégkorongbloggal karöltve tudom elképzelni. Valahogy jó lenne újra integrálni a kommunikációt a híreknél.

Theutus 2010.11.08. 21:57:39

@budapestijeti: az előbb azt hagytam le, hogy most ugyanabban a helyzetben vagyunk
talán soha nem lesz olyan, mint a blog volt, de a mienk

eléggé kedvetlen lettem amikor értelmeztem a blogosok szülinapi meglepetését, de már látom a fényt az alagút végén
és talán jobb is így...ők folytathatják a korrekt tájékoztatást a cikkeikkel, mi pedig, mint szurkolók megoszthatjuk egymással a véleményünket anélkül, hogy árnyékot vetnénk áldozatos és nagyszerű tevékenységükre
tényleg minden tiszteletem az övüké, amiért ezt meg merték lépni!

1885* 2010.11.08. 22:00:44

@Theutus: csak ismételni tudom magam, jól beszéltél, megint. Én nagyon szerettem olvasni a kommenteket is, sokszor megnevetetettek, volt olyan is ami meghatott, persze volt ami felbosszantott. DE, a blogos barátoknak köszönhetően sok-sok pozitív élmény ért. Az idevonatkozó kommentem talán olvastad blogon. Gondolom vagyunk még így ezzel sokan. "ugyanakkor a szomorú tanulságok lebegjenek intő jelként mindenki szemei előtt" én igyekszem :D ezt vehetitek ígéretnek is. :)

Theutus 2010.11.08. 22:03:04

@ulrik: a kommunikáció a blogosokkal véleményem szerint ugyanúgy megmarad
ne feledd ők hozzánk hasonlóan szurkolók is
a különbség csak annyi, hogy ők általában higgadtak tudtak maradni
ha ezt az új szurkolói oldalt a vezetői jól vezetik semmi probléma nem lesz szerintem az összhanggal

a részletekről meg annyit, hogy raonékkal elkezdtünk valamit, még nem tudom meddig jutunk el, még nagyon az út elején vagyunk
amint összeáll a dolog alapszinten abban a pillanatban a nyilvánosság elé fogjuk terjeszteni
nem akartam idejekorán osztani az észtet, véletlenül benne hagytam az ide vonatkozó részt is
a levélből
ez hiba volt

Theutus 2010.11.08. 22:07:36

@1885*: mindenki tudja, hogy a blog egy öngerjesztő folyamat volt
nem alakult volna ki a közösség, ha a szerkesztők nem végeznek színvonalas és jó munkát
azonban a korrekt és minőségi cikkek mellett a kommentek olvasása is kellemes/kellemetlen időtöltéssé alakult szerintem a legtöbbünkben, kvázi a véleménycsere nélkül kevesebbet ér egy cikk, legyen bármilyen jó is
a kommentekkel együtt sajátos hangulatuk van, mintegy "önálló" életre keltek
igaz a nagyfokú önállóság veszélyes dolog, a demokráciát még tanulnunk kell:P

1885* 2010.11.08. 22:14:36

@Theutus: ahogy Te írnád ikszdé. Hihetetlen munkát végeztek. És ezért hatalmas tisztelet, dícséret, természetesen. A tanulás meg élethosszig tartó folyamat.

"Egy alkalommal az egyik levélbõl mindent kicenzúrázott, csak az üdvözlést, 'Drága Máriám' hagyta meg, s a legvégére ezt írta: 'Tragikusan vágyódom utánad. A.T. Tappman, tábori lelkész, Egyesült Államok Hadserege."
(Joseph Heller) :)

noacid 2010.11.08. 22:17:03

Parafrazálva egy köszönést: Kultúrált szép jó estét mindenkinek!
@Theutus: fantasztikus az, hogy hogy lehet egy negatív dologból valami abszolút pozitívat csinálni. Minden csak nézőpont kérdése. Hálásak legyünk, hogy megszűnt a kommentezése lehetősége a jegkorong.blog.hu-n? Szerintem igen. Hisz így kiderült, hogy mennyire összetartunk és még pozitívabbat csinálunk ezek után.
Hajrá mi

noacid 2010.11.08. 22:19:12

@1885*: Megállt bennem az ütő egy pillantra. Aszittem Steven Heller-t idéztél:)

Skandinávia-mánia 2010.11.08. 22:21:33

Ti aztán durrbele!
Sok sikert kívánok!

1885* 2010.11.08. 22:23:09

@noacid: hát késő van már... :) azért már jól vagy?

Vincenzo90 2010.11.08. 22:23:53

Bocs emberek, azóta barátnőm miatt leittam magam, no more józan akármi ma. Remélem Raonék berakták az új cikket.

1885* 2010.11.08. 22:26:09

@Vincenzo90: szolidaritok, iszom egy sört az egészségedre :)

Vincenzo90 2010.11.08. 22:29:16

@1885*: Köszi. Én meg ma már ittam eleget. Bocs, ha nem tudtam szerkeszteni közben. Reméltem, hogy a többiek berakják az
új posztot, hát nem jött be. Sebaj, a szándlékot értékelenm. Egészségedre, kedves 1885!

Theutus 2010.11.08. 22:29:19

@noacid: csak akkor érte meg igazán, ha megértjük az igazi üzenetét a dolognak
nem akarnám pontosan citálni JAttilát, de mindannyiunk szemében ott szűköl az állat...
igaz ugyan, hogy többnyire kedves emberek vagyunk, de időnként mindenkiből előbújik a szurkoló és onnantól már veszélyes lehet a dolog
a szurkoló egy elég sajátos állatfajta tud lenni
de talán sikerül emberi keretek között úrrá lenni ezen a problémán

Theutus 2010.11.08. 22:30:50

@Vincenzo90: én egy bélést vállalok a teámba, mert meglehetősen lázas állapotban leledzem
egészségedre és kösz a gyors újraindulásért

Theutus 2010.11.08. 22:32:19

@Vincenzo90: raon szerintem lázasan dolgozik a remélhetőleg százas nagyságrendben kapott emailekkel

Vincenzo90 2010.11.08. 22:33:34

Hú, én is kaptam rakat emailt, ígérem, holnap válaszolok. Csak egy kis kitérőt teszek Hévizen.

1885* 2010.11.08. 22:36:48

@Vincenzo90: köszi, no para, majd berakják... még csak ma indult a blog, mert "vészhelyzet" volt, ezért köszönet ÍNeked, magánéleti trauma meg mindannyiunkat ért már, meg fog is.
A hoki meg úgyis az örök szerelmünk :)

budapestijeti 2010.11.08. 22:40:59

@1885*: megkaptuk Bolognát! Azért az ellátmány barakot nem bombáztasd le...

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2010.11.08. 22:41:39

@Raon:

Csak annyit akartam mondani, hogy ezt a blogot tisztázzuk le a továbblépés előtt. :)
- ez amúgy nem klónblog, a tartalmak a jegkorongról nincsenek megjelenítve. Ebben a formában ez nemhogy gyengíti, de erősíti (majd) a jegkorong blogot. Meglepne, ha fkapusék tiltakoznának. Jogilag sem problémás, így ezzel , hasonló logikával működik egy rakás komoly nemzetközi és hazai site, mandiner, vagy akár a huffington post is.
- ezzel együtt ez tényleg csak a közösség átmeneti megtartására alkalmas.

Továbblépésre valóban rengeteg lehetőség lenne, a csapatok saját szurkolói blogjainak egybeterelése, pl stb, stb.

Vincenzo90 2010.11.08. 22:43:46

@bazalttufa: F.Kapus bíztatott, és megígérte, hogy segítenek is, a blogra kirakják ennek a blognak a linkjét. Szerintem most ennyit tehetünk.

1885* 2010.11.08. 22:46:55

@budapestijeti: Yossarian: Miért?
Milo: Nézd, óriási lehetőséget láttam az egyiptomi gyapotpiac letarolásában. Nem hittem, hogy a nyakamon marad. Akkoriban még azt se tudtam, mi az, ha a piacok telítve vannak. Most képtelen vagyok elsózni a gyapotot. Az emberek eszik a vattacukrot. Ez jobb annál, ez valódi gyapotból van.
Yossarian: Az emberek nem fognak gyapotot enni, Milo.
Milo: De muszáj megenni nekik a szindikátusért.
Yossarian: Meg fognak betegedni. Próbáld ki saját magadon, ha nem hiszel nekem!
Milo: Kipróbáltam. És beteg lettem.

Theutus 2010.11.08. 22:51:02

Yossarian májpanasszal ragadt a kórházban, de a panaszból sehogy se
akart sárgaság lenni. Az orvosok rejtélyesnek találták ezt a tényt, hogy
sehogy se akar belőle sárgaság lenni. Mert ha sárgaság lett volna belőle, azt
kezelhették volna. Ha nem lett volna belőle sárgaság, hanem csak úgy
elmúlik, akkor elbocsáthatták volna Yossariant. De hogy egész idő alatt
sehogy se akart belőle sárgaság lenni, ebbe belezavarodtak...
jó volt a kialakult helyzetre ez a 22-es javaslat

Theutus 2010.11.08. 22:53:09

csináltatok magamnak egy 22-es válogatott mezt:P

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2010.11.08. 22:55:25

@Vincenzo90:

Én is ezt olvastam ki a kommentekből. És egyetértek.

1885* 2010.11.08. 22:57:01

@Theutus: na tényleg az uccsó mára:
Yossarian:Mit tenne az én helyemben?
Tappman: Nem tudom. Honnan is tudhatnám? Én én vagyok.
Yossarian: Képzelje magát a helyembe!
Tappman: Igen nehéz dolog. Néha még az is nehezen megy, hogy azt képzeljem, én én vagyok.

Jóccakát mindenkinek! :D

budapestijeti 2010.11.08. 23:10:20

@1885*: Mikor nem mondta? Mindig sosem nem mondtam!
Na itt van a lehetőség...
Holnap folytatjuk!

noacid 2010.11.08. 23:14:11

@1885*: És még mondják, hogy másnak van kultúrális missziója:))
Amúgy ismered Steven Hellert?

noacid 2010.11.08. 23:17:55

@Theutus: Amikor a nemtudás szorgalommal párosul aaz a legveszélyesebb kombináció (ld megasztár:)

Látva a blogozók hirtelen összetartását illetve azt, hogy Raon szintű kollégák kezébe került a dolog írányítása, egy percig sincs kételyem, hogy a fenti hibába esnétek. Kitartást

Theutus 2010.11.08. 23:22:10

vonzanak a felhőkarcolók: nyughatatlan táguló terek, perverz játékai a fénynek
tágasság, az Idő és Tér fennsíkján lenézek és látom három lábamat
én vagyok a Tér sárkánya, örvénylek az Időben, rácsodálkozom a felhőkre
az egyik alakot ölt: Salvador Dali megvetően mosolyog
ő és én két különböző egyéniség
a légben egybeforrva
nálunk a tudás, kegyetlen az intenzitás
holnaptól nem riaszt a ragyogását vesztett világ
:D

Theutus 2010.11.09. 00:44:41

egyre jobban alakul a fenotípus
gratula érte az ezen fáradozóknak

Theutus 2010.11.09. 00:53:23

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: most fedeztem csak fel a terráriumos hasonlatodat és könnyesre röhögtem magamat

aeroan42 2010.11.09. 07:49:18

Jó lett a dizájn, gratula érte. Bár itt a baloldalon mintha nem járt volna a rolba, elég karcos a jég! :-))))))

sutyi2 2010.11.09. 08:32:53

Nocsak, fasza az új design! :-) Gratulálok!

durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2010.11.09. 08:53:51

Valamiért nem lehet az NHL poszthoz, így ide írom, hogy amennyiben lehet kerüljük az eredményeket a címben, öreg vagyok már az éjszakázáshoz, s így már nem annyira izgalmas :).

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.11.09. 09:01:33

@durex26: en az egesz kulon posztolkodast elfelejtenem ugy ahogy van szivem szerint.

1885* 2010.11.09. 09:09:20

@durex26: XD! @noacid: nem még :(@budapestijeti: "- Ki az pontosan, akiről úgy gondolod, hogy meg akar gyilkolni?" - kérdi tőle Clevinger, aki őrült volt, mert "nagyon sok elvben hitt szenvedélyesen". "- Kivétel nélkül mindenki" - mondta neki Yossarian.

"- Ki az a kivétel nélkül mindenki?

- Mit gondolsz, ki az a kivétel nélkül mindenki?

- Fogalmam sincs.

- Hát akkor honnan tudod, hogy nem akarnak megölni?".

eszel59 2010.11.09. 10:20:13

@aeroan42:Karitatív tevékenységem miatt nem voltam gépközelben,de "Miskolcfan" már nagyjából összefoglalta a lényeget:Gyeni két lövésből kettőt kapott,Dusi az ez első löketet még hárította,a másodiknál kapitulált.Nem volt váratlan Bob döntése kapusposzton,tagadhatatlan,hogy Dusi két meccsen csak egy gólt kapott,a másodikon le lehtett borítani a kaput,de akkor nem az a Vasas volt az ellenfél,aki ellen a Jégpalotában gólt érően hibázott.A csere indokolt volt,Gyeni indiszponáltnak látszott,s vége a mestert igazolta!Minden-Maci érzelmű-sajnálhatja,aki nem látta élőben,mert azt a fantasztikus hangulatot a 2.és főleg a 3.harmadban majd a végén azt eufórikus örömöt már senki semmi nem tudja visszaadni,amit a helyszínen érezni lehetett!A meccs eseményeinek részletes taglalása helyett egy sútka:
"Manusz hosszan tartó delírium kredenc után tér magához egy lámpaoszlop tövében ,felnéz,majd miután elmúlik a homály a szeméről, az előtte tornyosuló egyenruhástól megkérdezi:
- hol vagyok?
- a Lombos út 37.szám előtt!
- hagyjuk a részleteket,melyik ország?"
Hagyjuk mi is a részleteket,győztünk!
HAJRÁ MACIK!!!

Vincenzo90 2010.11.09. 10:42:48

@durex26: Igazad van, ki is vettem, sajnos a formázással vannak még gondjaim, így nem tudom megcsinálti, hogy csak a cikket megnyitva látsszon az eredmény, de rajta vagyok.

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Ott le is írtam, hogy egyszeri és kivételes eset, csak láttam élőben a meccset, és gondoltam ha hamarabb kiírom, hamarabb lehet róla beszélgetni.

Az emailekre pedíg délután tényleg válaszolok mindenkinek, csak ma el kell menjek Hévízre(Budapestről) Remélem a többiek bírják tartani a lépést és a frontot.

leonov 2010.11.09. 10:43:16

A kommentszöveget állítsátok vissza feketére.

Nagyon kell a szemet meresztgetni.

Vincenzo90 2010.11.09. 10:46:06

@leonov: Mondjuk szerintem pont kellemes ez a betűszín, de a kinézetért Grumpy a felelős, úgyhogy akkor őt kérd, vagy mondjon róla több ember véleményt akkor már előbb.

leonov 2010.11.09. 11:29:43

Kellemesnek kellemes, csak az Öregebbje meresztgeti a szemét mint a csiga

Uteapu 2010.11.09. 11:36:20

@leonov: Mint öregebbje ilyenkor felveszem a szemüvegem :) Egyébként biztos fog még alakulni de minden ötlet javíthat az összképen.

aeroan42 2010.11.09. 13:04:30

@eszel59: :-))) köszi az összefoglalót! Hajrá macik! így tovább...

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.11.09. 13:09:39

hat ezek a jegkorong blogosok kiboritanak. amiota lezartak a kommenteket es nem kell a moderalassal fogalkozniuk ONTIK magukbol a posztokat, alig birjuk idelinkelni oket :P

sutyi2 2010.11.09. 13:17:20

SRÁCOK!!! Erről tudtok valamit?

gallery.playercards.com/serie.asp?pkserie=8

Mikortól lesz kapható Szfvár-on!?

MEGHÜLYÜLTEM, ÉN LENNI ÚJRA GYEREK, ÉN MEG AKAR VENNI MINDET!

Jozsmag25 2010.11.09. 13:44:26

@sutyi2:

Na mire ideérek már itt is vagy:D

Ezt csekkoljátok:D Vas Jankó

gallery.playercards.com/team.asp?pkserie=7&pkteam=93

Grumpy 2010.11.09. 13:44:46

@sutyi2: én úgy látom, még a saját webshopjukban sem kapható

sutyi2 2010.11.09. 14:01:16

@Jozsmag25: @Grumpy: De harapós tekintete van Vas Jankónak! És ott van ugye Teemu Elomo is! :-D

sutyi2 2010.11.09. 15:04:57

@lakota: Nem, én AKAR! :-D Éppúgy, ahogy LENNI gyerek. Remélem még idén megérkezik hozzánk is! :-)

Jozsmag25 2010.11.09. 19:50:20

@Vincenzo90:

Hát még jóóóó hogy...megnéztem már az összeset:D
Szerintem legrosszabb esetben dec 23-án szert is tehetünk majd ezekre:D Bécsben tuti lesz már addigra... bár remélem hamarabb lesz nálunk is:D Kicsit még kishitű vagyok, láttam még Apámat sorban állni a banánért:D hihi

Vincenzo90 2010.11.09. 20:05:59

Kitettem egy számlálót, hogy lássuk, hányan vagyunk adott időben. Most épp tizenkilencen Pécstől Bécsig.

aeroan42 2010.11.09. 20:30:06

Szerintetek a blogot és ezt az oldalt nézik a MOL-ligás játékosok is? Kíváncsi lennék például hogy melyik játékos milyen nick-el van jelen :-) ...biztos vannak.

Vincenzo90 2010.11.09. 20:31:46

@aeroan42: Hát a blogot biztos van, aki olvassa, hogy kommentel-e, vagy hogy átjön-e ide, azt nem tudom. Szerintem maximum a fiatalabbak, akik még fölveszik, ha bántják őket, és nem tudják kezelni a helyzetet. Mint szegény Galló, valaki mondta, hogy ő is beírt egyszer.

budapestijeti 2010.11.09. 20:42:25

@Jozsmag25: Elég vérszomjas a feje! Most láttam , hogy ezt már írtátok... hüjehüje
Jó a meze, meg a színe is! :DD
@Vincenzo90: Inkább a mozgásába vigyen egy kis erőt! Jó lesz a srác, ha dolgoztatják egy kicsit, a mérete az OK!

1885* 2010.11.09. 20:45:02

@Vincenzo90: Ha Galló Illésre gondolsz, még akkor olvastam őt mikor kinnt volt, nekem nagyon szimpatikus srácnak tűnt, valamint elsőként gratulált Hárinak ;) a blogon. Most egy kicsit nehéz lehet neki, de fiatal még és a befektetett munka nem vész el.

Vincenzo90 2010.11.09. 20:51:46

@1885*: Természetesen rá gondoltam. Nem is értettem soha miért jó egy-egy játékost szídni, ha elolvassa, az anyázástól senki nem lesz motiváltabb. Valahogy meg kéne különböztetni az építő kritikát a szitkozódástól, ami sokaknak eddíg nem ment. Na de igyekszem rendet tartani ha oda jutnánk, nameg eddíg semmi hasonlót nem tapasztaltam, még írtó békés a hangulat.

Theutus 2010.11.09. 21:33:03

– Havermeyer – kérdezte habozva. – Vannak nekem legyek a
szememben?
Havermeyer kötekedőén kacsintott.
– Hegyek?
– Nem, legyek – hangzott a felelet. Havermeyer megint kacsintott.
– Legyek?
– Nekem a szememben.
– Megőrültél, nem vitás – mondta Havermeyer.
– Nem, nem vagyok őrült. Yossarian az őrült. Csak annyit mondj,
vannak-e legyek a szememben vagy nincsenek. Gyerünk! Kibírom.
Havermeyer újabb mogyorógrillázst pöckölt a szájába, és egészen
közelről belebámult Appleby szemébe.
– Nem látok benne semmit – jelentette ki. Appleby hatalmas,
megkönnyebbült sóhajt hallatott. Havermeyernek mogyorógrillázsmorzsák
lógtak az ajkán, állán és arcán.
– Grillázsmorzsák vannak a képeden – jegyezte meg neki Appleby.
– Még mindig jobb, ha grillázsmorzsák vannak a képemen, mint ha
legyek a szememben – vágott vissza Havermeyer.

budapestijeti 2010.11.09. 21:36:53

@Theutus: ..ezt minden este kérem lefekvés előtt! :))
+ Gyalog Galopp

1885* 2010.11.09. 21:47:04

@Theutus: @budapestijeti: :D :D :D

"Lehet, hogy egy hosszú életet tényleg sok kellemetlen körülménnyel kell megtölteni, ha azt akarjuk, hogy hosszúnak látsszon. De ha így van, kinek kell?

- Nekem - mondta neki Dunbar.

- Miért? - kérdezte Clevinger.

- Tudsz jobbat?"

Theutus 2010.11.10. 23:27:35

@budapestijeti: íme a napi betevő 22-es

Azelőtt,
tudja, irtóra élveztem, hogy emberek életét mentem meg. Most azon
töprengek, mi az isten értelme van ennek, amikor úgyis meg fog halni
mindenki.
– Á, nincs azzal az értelemmel semmi baj. Van neki – biztosította
Dunbar.
– Van neki? De micsoda?
– Az az értelme, hogy amilyen sokáig csak tudja, távol tartja tőlük a
halált.
– Igen, de mi az értelme, mikor úgyis mindenki meg fog halni.
– Nem kell rágondolni, ez benne a vicc.
– Nem érdekel, mi benne a vicc. Mi az isten az értelme? Dunbar pár
pillanatig csendben tűnődött.
– Ki az isten tudja?

kugyimov73 2011.04.22. 20:51:13

meg lehet nézni,hogy kik viszik a prímet a válogatottnál.Ha annak idején Dunaújvárosban Kercsó Árpád nem neveli ki a Ladányi féle korosztályt,akkor most nem harcolnánk az A csoportba jutásért!Meg lehet figyelni,hogy egy Palkovicsnak,Sikorcinnak momentuma nem volt ezen a vb-n.A fehérvári Ebel-bohócok sem lennének sehol sem,ha nem igazolja le Gabi bácsi az Újváros 80 százalékát!Mellé tesszük még,hogy a média meg a sajtó is elég magas fokon ajnározza a fehérvári hokit.Úgyhogy lehet itt Id. Ocskai Gáborozni,lehet Palkót az égig magasztalni,egy biztos:ha Újvárosban nem indul el az akkori alap,most nem lenne Fehérváron EBEL,nem lenne semmi,nem hogy A csoport!A szövetség persze partner abban,hogy Fehérvár a No"1!Undorító!!!

1 drukker 2011.04.22. 22:30:17

@kugyimov73: Leszállhatnál már a földre, javasolnám. Sokszor lerágott csont amit írsz. Szerintem csak azt az egyszerű tényt nem veszed figyelembe, hogy a játékosok fejlődéséhez egyre nehezebb megmérettetésre van szükség. Amit az egyik egyesület nem tud megadni azt a másik biztosítani tudja, így logikus, hogy aki komolyan gondolja a sportot és saját boldogulását, az mindig a felajánlott jobb lehetőséggel él. A válogatottnak a húzó emberei nagyrészt nem a honi bajnokságban edződnek (nem leszólva a bajnokságot-sőt a színvonal emelkedett). A válogatott előre lépéséhez szükség volt - lesz az EBEL-ben szereplő Volánra és a külföldön játszó magyar hokisokra. Ahogy emelkedik a magyar bajnokság színvonala egyre többen kopogtatnak a válogatott kapujában illetve egyre többen próbálnak szerencsét külhonban. Ha átgondolod még egyszer írásodat talán az egész válogatott szereplése és összetétele meggyőz arról, hogy sem a szövetség sem a Volán ténykedése sem undorító. Mindenki teszi a saját dolgát, jól-rosszul ami majd az idő múltával minősíttetik.
Hajrá Magyar HOKI!

mannisenmaki_ 2011.04.22. 22:49:07

@kugyimov73: írhatnék még számtalan észérvet, ahogy 1drukker, amivel cáfolnálak, de felesleges, legyen elég a saját stílusod: a salakszagú irigy fejed, amire felraktuk a szopóálarcot 9 éve, sosem fog már örülni a válogatottnak sem, és jól van ez így. Utálj és csodálj minket továbbra is!

Raon 2011.04.23. 01:10:14

@kugyimov73: nem az a baj, hogy ostoba vagy, hanem hogy épp egy ilyen meccs után kell idehánynod ezt. Miután ez nem a máltai szeretetszolgálat, előre szólok, hogy ha így folytatod, nem sok lehetőséged lesz az efféle okosságokat idevésni, és hidd el, olyan szinten nem fog hiányozni innen a véleményed, hogy azt leírni sem lehet.

HokiFanKv 2011.04.23. 08:17:16

@kugyimov73: @1 drukker: Minden elismerésem Kercsó Árpádé, és/de -- ki-ki válassza azt a kötőszót, ami szíve szerint ideillik (én elég semleges vagyok a törtvonalas megoldáshoz) -- a Fehérvárt is szeretem látni az EBEL-ben főleg, ha jól játszik. Mi több a magyar válogatottat úgy ahogy újabban -- egyre inkább.
De a fejlődéshez az kell, amit 1drukker leírt. Nem lenne jobb, ha két EBEL-(ben helytálló) csapatra elegendő jó játékos és pénz akadna/lenne Magyarorországon? Dehogynem! Ez csak jót tenne a magyar hokinak.
Jó lenne elgondolkodnod a dolgokon kugyimov73! A Vasas jégkorong szakosztályát -- bocs, hogy a "tilalom" ellenére ilyent merek írni -- a megszűnés fenyegeti, és a Fehérvárnak is volt anyagi gondjai, amik most oldódtak meg. Minek a romboló hozzáállás, magatartás? Kinek tesz jót? Inkább örüljünk a jó eredményeknek, a sikereknek -- ha a Dunaújvárosé, ha a Fehérváré, ha a Miskolcé, ha a Vasasé, ha valamelyik válogatotté (férfi, női, utánpótlás stb.) -- mert mind a fejlődő magyar jégkorongé!

HokiFanKv 2011.04.23. 08:18:45

@kugyimov73: @1 drukker: @HokiFanKv: Ja, s persze -- ha mással nem járulhatunk hozzá mindehhez -- szurkoljuk is az öröm mellett, még akkor is, ha különféle okokból esetleg éppen a fotelból tesszük.

1885* 2011.04.23. 08:29:03

@kugyimov73: "Sikorcinnak momentuma nem volt ezen a vb-n"
láttad is vagy csak nézted?
egyébként Sikorcin soha nem volt Volános és remélem nem is lesz, úgyhogy nem tudom, hogy került bele a Volán fikázásodba pont ő.

Uteapu 2011.04.23. 10:19:15

Nem értem minek az ilyen hülyeségre reagálni. Én figyelmen kívül hagytam volna ezt a baromságot. Amióta bezárt a sárga ház, itt lézengenek köztünk az ilyen szerencsétlenek.
Mindenesetre a javára szól, hogy legalább regisztrálni tudott,...hacsak nem mást kért meg rá. Kár volt.

1885* 2011.04.23. 10:44:27

@Uteapu: igazad van, csak felbosszantott :)
direkt ezért az okos hozzászólásért regisztrált, hát ne édes? :)

Uteapu 2011.04.23. 11:35:43

@1885*: Engem is egy kicsit ez a "cukorpofa" de a szépet sem értékelhetjük kellő módon ha nem látjuk a csúnyát.

1885* 2011.04.23. 11:46:57

@Uteapu: én cukipofi nélkül is értékeltem Sikit :) úgylátszik már nem fogom megtudni, hogy mit akart mondani, vagy, hogy melyik meccset nézte :D
Na nem is érdemel több szót, illetve, ennyit sem érdemelt volna.

Uteapu 2011.04.23. 11:55:10

@1885*: Így van, Siki meg ma bizonyít!!

Vincenzo90 2011.04.23. 12:00:28

Minek foglalkoztok vele? Képes volt, és előszedte valahogy az első posztot, valószínűleg sejtése nincs a dolgokról, csak feltétlen bele akart ugatni. Van pár ilyen újvárosi, aki nem bírja megemészteni, hogy a nagy Dunaferres időknek vége, most a DAB van, és Galanisz, Azari, Magosi, Pozsgai, stb. Előre kéne tekinteni, de az nekik nem megy. Más újvárosiak is biztos büszkék a régi nagy csapatokra, mégsem fikázzák folyton ok nélkül csípőből a Volánt... Persze nem muszáj beállni a normálisak sorába, lehet folyton szitkozódni is, ezzel saját magán kívül senkinek nem árt igazán az illető.

leonov 2013.05.05. 17:56:17

Az előző jobb, láthatóbb volt

Tapika 2013.05.05. 17:56:17

Pénteken lehetne kis támogató kinyilatkoztatás a jegkorong.blog.hu és járulékos kommentjei mellett :)
Dél körül érkezünk Fehérvárra és ha már valaki ilyesmire gondolt szívesen csatlakozunk hozzá :)

Vincenzo90 2013.05.05. 17:56:17

Na, ez jó lesz most? Majd lesz más később...

ultra viola 2013.05.05. 17:56:17

Az újszülött érkezése... :)

fabot 2013.05.05. 17:56:18

Szevasztok. Izé, láttátok, hogy becsúszott jó néhány komment 12.00 utáni időbélyeggel, de aztán kivágtak minden kommentet, ami F.Kapus záró bejegyzése után került ki az oldalra :)

Tsige (Prücsök) 2013.05.05. 17:56:18

Srácok, nem lehetne olyat csinálni/kérni, hogy pl. az icehockey.hu-n lehessen kommentelési lehetőség?
Hírportál, jégkoronggal foglalkozik, és pont jó lenne, most, hogy a blog-on nem lehet kommentelni.

Csak bréjnsztormingolok, gondoltam leirom :)

-Toboz- 2013.05.05. 17:56:18

jo, hogy vannak ügyes emberek! s gyorsak! :-)

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2013.05.05. 17:56:18

@Vincenzo90: bocs kicsit megpiszkaltam. nem jo sztem ez a skin vagy nemtom mi a loturo. gtalk.

leonov 2013.05.05. 17:56:18

alakul

kontraszt már jobb

-Toboz- 2013.05.05. 17:56:18

milyen jo, hogy vannak ügyes s gyors hokirajongok! :-)

Vincenzo90 2013.05.05. 17:56:18

Használható sablont keresek.

Tsige (Prücsök) 2013.05.05. 17:56:18

Basszus mire begépeltem amit akartam megváltozott az egész oldal. :) :)

Szóval, azt akartam irni, hogy szerintetek nem lehetne az icehockey.hu üzemeltetőit megkeresni azzal, hogy ott lehessen kommentelni a cikkekhez?

Csak bréjsztormingolok, de gondoltam leirom :)

fabot 2013.05.05. 17:56:18

hajaj, látom, alakul még a külalak :) azért olyan köntöst válasszatok, amelyiken látszanak a betűk. Az a fehér alapon a fekete az elég jó, ez a fekete alapon szürke nem igazán :)

ultra viola 2013.05.05. 17:56:18

"Ez a fekete háttér kicsit gyászos..."
Akartam írni, de már megváltozott! :)
süti beállítások módosítása