Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1207) Csíkszereda (1365) DAB (1196) ebel (2399) Erste Liga (4751) Extraliga (1178) Fehérvár (1638) felkészülés (2224) FTC (1462) khl (2185) légiósok (1647) Miskolc (1502) nhl (4875) nők (1273) playoff (1302) Titánok (1025) u18 (1042) utánpótlás (1251) UTE (1300) válogatott (2188) vb (2337) videó (2120) Összes címke

Egy, két, hár’ – miénk a nyár!

2022.06.25. 10:15: kutyatej73

Egy, két, hár’ – miénk a nyár!

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr6417866935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DominiKing 2022.06.25. 22:21:34

Sajnálom Gromov távozását, de őt továbbra is olvasom, csak más témákban. Azt pedig nem is sejtettem, hogy Pisti egyedül áll a vártán. Nekem ugyan feltűnt, hogy a Blog egy más "nyomtávba" állt bele, de még mindig ők a legjobbak a piacon. Továbbra is nagyon pozitívra értékelem a kedvenc sportom iránti elkötelezettségüket. Tudom, nem lehet mindenki ízlésének megfelelni, de nekem egy óriási negatívumot is hozott a közel múlt. Ez az esetleges "A" csoportos rendezésünk agyonhallgatása volt. Ez sajnos sok kérdést vetett fel bennem és úgy láttam másokban is. Pedig itt mindig a legkisebb hírt is megosztották velünk ami a hokit, hokinkat érintette. Remélem ez egy "a kivétel, mely erősíti a szabályt" volt.

TheGreatSPR 2022.06.27. 08:02:29

@DominiKing: Így van, ahogy mondod. Több korábbi szerzőt is személyesen megismerhettem az évek folyamán, de ezzel a "kis" botlással kapcsolatban igen szépen fogalmaztál. Elnézést, hogy kifakadok, de az ilyen tematikus sportrovat cenzúrázása megbocsájthatatlan. Milyen indokkal lehetne védeni ezt az álláspontot? Emberileg jó mélyre süllyedtek, a hitelességük pedig innentől erősen megkérdőjelezhető.

KCs 2022.06.27. 16:44:01

@TheGreatSPR: Sportági berkekben erősen tartja magát a pletyka, hogy a jégkorong blog már nem egy független médiafelület, hanem az MJSZ munkavállalói által szerkesztett kommunikációs felülete a szövetségnek évek óta, az említett távozó újságíró is ilyen minőségében szerkesztette a blogot, csak rendre előadta a független bloggert. Innentől nincs mit nem érteni az agyonhallgatáson.

Lazlee 2022.06.27. 19:47:44

@KCs: Rossz szokásod, hogy oszlatod a rózsaszín ködöt :(

DominiKing 2022.06.27. 21:31:45

@Lazlee: Azt már tudjuk, hogy szeretsz embereket kritizálni, de nem nagyon látom az utóbbi időben, hogy érdemben szólnál hozzá a posztokhoz.
Teszek egy próbát.
Mi a véleményed az "A" csoportos
rendezésre való jelentkezésünkről, a későbbi kormánygarancia megvonásról, és a JKB-nak a témától való tartózkodásáról?

Lazlee 2022.06.28. 02:32:21

@DominiKing: szerinted érdemes leírnom? Képes vagy elfogadni?
Az első két kérdésedre egyébként már leírtam, és a harmadikra is tulajdonképp az előző bejegyzésemmel.

DominiKing 2022.06.29. 15:42:08

@Lazlee: Esetleg, ha volt is ez irányú hsz-ed, akkor az nagyon virágnyelven történhetett.
Én még emlékszem azokra az időkre, amikor amellett, hogy adminként voltál jelen, nagyon sokszor nyilvánultál meg különböző posztok témáinál, és volt bizony több érdekes és értelmes megnyilvánulásod is a kedvenc sportágunkkal, annak eseményeivel kapcsolatban. Én például ezt az "A" csoportos NEM rendezést az utóbbi, minimum 10 év egyik legfontosabb (és legszégyenteljesebb) eseményének tartom.

Lazlee 2022.06.29. 19:08:49

@DominiKing: Tettem a kedvedért egy cikket ki. Kb ennyi a történet.

DominiKing 2022.06.29. 23:51:30

@Lazlee: Na látod, ebből is látszik, hogy nem nagyon tisztelsz meg avval, hogy egy saját gondolattal válaszolj. Egyébként ezt a cikket kutyatej73 már június 04-én megosztotta itt. Én több hsz-ben is reagáltam rá. Nem gondolom magamról, hogy tévedhetetlen vagyok. Most, ha gondolod mond el, hogy azokban hol nem mondtam igazat, vagy miben tévedtem. Győzz meg, nyugodtan, mint régebben egy-egy parázs vitánk során. Soha nem zárkóztam el egy értelmes (és stílusában nem vulgáris) vitától.
Ez a cikk már akkor sem mond igazat, amikor egy "ÚJ kormány"-ra hivatkozik. Politika menetesen kérdem, hogy te tényleg el tudod képzelni, hogy ez így igaz?
- hogy ma Magyarországon nagyobb (és kisebb) horderejű dolgokban, nem egy ember akarata érvényesül?
- hogy ez a döntés a sportágunk fejlődésének tett volna nagyon nagy szolgálatot az anyagi haszon mellett?
- hogy evvel ártottak a későbbi esetleges pályázatunknak?
- hogy evvel ország (világ) előtt nevetségessé tettük magunkat?
- hogy ez mekkora lehetőség lett volna ország imázs, mellett a jégkorongunk népszerűsítésére különböző szempontok szerint?
- hogy ez a döntés józan ésszel nem magyarázható?

KCs 2022.06.30. 13:52:45

@DominiKing: A szövetség honlapján transzparensen fent van az elnökségi határozatok tára. Kíváncsi vagyok milyen dátummal látjátok benne a pályázat beadásáról, illetve visszavonásáról szóló elnökségi határozatot, és milyen következtetést vontok le ebből...

DominiKing 2022.06.30. 22:57:57

@KCs: A bolsevik idők után, mostanában újra divatba jött a képeken, egyes személyek retusálása. Gondolom hasonló történt ezekkel a dátumokkal is. Lehet azt gondolják, hogy így, meg nem történtté lehet tenni. A kérdés már csak az, hogy ez központi, vagy öncenzúra.
(De nem biztos)
süti beállítások módosítása