Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1231) Csíkszereda (1381) DAB (1198) ebel (2418) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1655) felkészülés (2272) FTC (1484) Gyergyói HK (1000) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1517) nhl (4938) nők (1334) playoff (1339) Titánok (1027) u18 (1101) utánpótlás (1337) UTE (1307) válogatott (2269) vb (2473) videó (2124) Összes címke

Távozik Sean Simpson

2022.05.23. 08:19: kutyatej73

Távozik Sean Simpson

39 komment

Címkék: válogatott

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr6017837887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dallanan 2022.05.23. 09:22:12

Sajnálom, kíváncsi lettem volna, hogy egy -remélhetőleg- normális évben több felkészülési lehetőséggel mit jelentett volna.
Felkészül Pat Cortina a női vb után? Német harmadvonalbeli csapata van, kérdés milyen szerződés köti a csapathoz...

DominiKing 2022.05.23. 10:30:49

Én a múltja miatt nagyon sajnálom a távozását, a jelene miatt már nem annyira. Most már talán érthetőbb számomra, hogyan volt képes több ígéretes edző meccset nem beütemezni. Az pedig végképp érthetetlen volt, hogy miért nyilatkozott számos esetben helyette más.
Ez viszont megint egy lutri helyzetet teremt pont egy "A" csoportos VB előtt. Én ezt akár cserbenhagyásnak is minősíteném, ha eddig is minden rendben lett volna vele.
@Dallanan: Cortinával jól járnánk, mert ő nagyon ismeri a magyar közeget, neki nem kellenének "súgók". Őt nem lehetne befolyásolni, hogy a magyar bajnokság középszerű csapatából is válogasson be majdnem annyi embert, mint az elitbajnokságban szereplő csapatból. Respectje is lenne a játékosok előtt. Vele egy baj van, volt. Nem mindig ért rá. Pedig egy főállású edzőt megérdemelne ez a válogatott.
Esetleg egy olyan edző kellene aki az egyik magyar élcsapat edzője és szigorúan KC a monogramja. :-)

KCs 2022.05.23. 11:40:54

@DominiKing: Nem a főállás számít, mint látjuk. Biztos vagyok benne, hogy egy magára valamit is adó mellékállású kapitány is érdemben nagyobb energiát tenne bele a munkájába, mint a távozó tett.

Dallanan 2022.05.23. 11:45:17

@DominiKing: KC is kézenfekvő lenne, jó a pedigréje. :)

DominiKing 2022.05.23. 11:53:59

@KCs: Ebben igazad van, de nem mindegy, hogy több mint ezer kilométerről jön, vagy Fehérvárról. :-)

DominiKing 2022.05.23. 13:01:36

@KCs: Most nézem csak, hogy neked is KC(S) a monogramod. Vállalod? :-)

marcstaal 2022.05.23. 13:05:36

Lufi. Előre menekül. Pontosan tudja, hogy semmi keresnivalója nincs ennek a brigádnak az A csoportban, de Sapporo után másodszor is ott lesznek érdemtelenül

KCs 2022.05.23. 13:24:03

@marcstaal: Ez csak a dolog egyik része szerintem. Most már tényleg dolgoznia kellene a pénzéért, az eddigi látványos alibi már nem vállalható az A-csoportra készülve, ehhez meg már 62 évesen nincs kedve.

fekete8 2022.05.23. 13:28:32

@DominiKing:
"Őt nem lehetne befolyásolni, hogy a magyar bajnokság középszerű csapatából is válogasson be majdnem annyi embert, mint az elitbajnokságban szereplő csapatból."
Fèlreèrtès elkerülèse vègett:) itt a Jolánra gondoltál?:)

Dallanan 2022.05.23. 13:30:08

@marcstaal: Érdemtelenül? Minden feljutást ki kell érdemelni. Azt még csak-csak értem, hogy az idei feljutást nem tartod kiemelkedő eredménynek, de Sapporo-t miért nem? Miért ne lenne keresnivalónk? Akkor a briteket sem, akik 2019-ben is bent maradtak és tavaly sem estek volna ki? Náluk pont előrébb tart a jégkorongunk, felnőtt válogatottunk is jobb valamivel (10-ből 6-7 meccset mi nyernénk).

Dallanan 2022.05.23. 13:43:10

@KCs: Azért azt se felejtsd el, hogy milyen lehetőségei voltak a felkészülésre mióta kapitány volt. Nem miatta nem mentünk a tavalyi szlovéniai tornára amit a vb helyett szerveztek, nem miatta maradt el a februári torna 2 meccsel és nem miatt játszottunk további kettővel kevesebb felkészülési mérkőzést. Ez meg is mutatkozott a játékunkban és ettől függetlenül behúztuk, amit reálisan nézve be lehetett.

DominiKing 2022.05.23. 14:03:11

@fekete8: Igen, a Volán egy elitbajnokság döntőse volt legutóbb.

fekete8 2022.05.23. 16:05:49

@DominiKing: Nos mint megyei... emelem kalapom amit idén elért a volán ! végtelenül egyetértek a csarnokkal amit a volán kap ! És mint magyar én is szurkolok mint magyar csapatnak a nemzetközi porondon függetlenül csapathovatartozást nézve! DE csak azért mert 15 év után összeállt a volán mint a szaros gatya (nem negativ ételemben) nem azt jelenti hogy a fehérvári szertárosnak is alanyi joga van válogatottsághoz mert "elit" bajnokságban játszik a csapata. Elmúlt már az az idöszak amikor csak akkor lehettél szövetségi kapitány vagy válogatott játékos amikor a fehérvárban játszottál. Tény és való jó idöt mentek a fehérváriak de ehhez egy jó edzö és jó idegenlégiósok is kellettek. A mindenkori szövetségi kapitányak joga van ugyan ugy kiválasztani egy Debreceni játékost mint egy Fehérvárit..... Döntöztetek egy elit bajnokságban? a Debrecen meg szopatott titeket... és sajnos a debrecenböl "sem sok" játékos került be a válogatottban.......És vitatkozhatunk ki kerül be a válogatottba... csak mert a volán ott játszik ahol, nincs alanyi joga....A Volán nem egyenlö a válogatottal...
Még mielött jönnél a "súgókkal" ..... Mindig lehet bünbakokat keresni ha nem a kedvenc játékosom kerül be és ha nem ugy alakul az eredmény....teljesen mindegy kik a segitöi a mindenkori szöv. kapitánynak de azok biztos súgnak ha nem az én csapatomat erösitik......

Dallanan 2022.05.23. 16:32:42

@fekete8: Nem vagyok fehérvári drukker (egyik csapaté sem és mindegyiké) de "a Debrecen meg szopatott titeket..." ez pont olyan sarkos megfogalmazás, mint amit gyakran lehet errefelé olvasni. :) Egy 53-27-es kapuralövés (fehérváriak javára) mellett ez a mondat nem áll meg, pláne a meccs tényleges játék képe alapján. És ezzel nem a debreceni csapat érdemeit szeretném kisebbíteni, hiszen ha egy csapat több gólt lő, akkor megérdemli a sikert. Azt megelőző évben, amikor szintén a Debrecen nyert, szorosabb volt a derbi, bár ha jól rémlik akkor is Hetényi volt a legjobb debreceni. :)

fekete8 2022.05.23. 16:40:53

@Dallanan: Azért egy Elit bajnokságban edzödött játékos állomány nem képes legyözni egy Hetét ?:)és itt nem kisebbitve a többi játékosát a Debrecennek :) Rajna és Hete is kiváló kapusok ebben senkivel nem vitázom :)

DominiKing 2022.05.23. 17:02:15

@fekete8: Én minden magyar csapatnak szurkolok, de te most egy óriási sztereotípiát hozol fel. A Debrecen majd akkor lesz jobb a Volánnál, ha ugyanabban a bajnokságban indulnak, és lehúz legalább 44 alapszakasz és néhány PO mérkőzést.
A hsz-edből azt gondolhatná az ember, hogy a meccset nem láttad, csak az eredményt olvastad, mert ott a Fehérvár nagy fölényben játszott. Egy-egy meccset nyerhet sokkal gyengébb csapat is. Na, látod, én is tudok sztereotípiákat mondani, csak az enyém igaz is.
Pro secundo: Soha nem állt csak a Volánból a válogatott, ez is egy állandóan előhozott hazugság, de mindenesetre óriási csúsztatás. De még az sem lenne példa nélküli a hoki világában. Teljesen egyértelmű, sőt még logikus is, hogy a legmagasabban jegyzett bajnokság legjobb csapatából kerül ki a válogatott nagy része. Teljesen normális viszont az is, ha az ERSTE Liga dobogós csapataiból és néhány más tehetséges játékos is be lesz válogatva. De egy "futottak még" csapat, statokkal sem alátámasztott játékosait beválogatni, nem korrekt.
Végül pedig úgy érzem, hogy mintha védenéd Sean-t. Hidd el nem érdemli meg.
A többivel pedig egyetértek, (még ha más nem is volt). :-)

fekete8 2022.05.23. 17:16:21

@DominiKing: Rágalom :) még hogy védeném Sean-t.. :) Volt jobb szövi is a válogatott élén.
Ha már kiragadtuk ezt az egy mérközést ...... Fordítsuk visszájára.....53-27-es* kapuralövés...Bár bármit is nézünk kevesebböl is sikerült a siker amit a helyszinen szurkoltam végig a Debrecennek szurkolva :) kapuralövés...... nézhetjük ugy is hogy a fehérvári csatároknak kellene némi célzóviz :)De ez Hete meccse volt :) Elit csapatos :)
"De egy "futottak még" csapat, statokkal sem alátámasztott játékosait beválogatni, nem korrekt."
Ezt fejtsed ki nekem bövebben melyik olyan játékos játszott olyan szarul aki nem volános ?:)

DominiKing 2022.05.23. 17:55:39

@fekete8: Szerintem, akik itt maradtak ezen az oldalon ,rajtad kívül már mindenki tudja, hogy melyik csapatra céloztam. Jobban szeretek neveket pozitív értelemben említeni. Ljubljanában aki kiváló teljesítményt nyújtott, az 4 ember. Fejes, Erdély, Terbócs és Rajna Miki (habár Mikit én sem tartom végleges megoldásnak, de itt neki sokat köszönhettünk). Szerintem.
Általam röviden összefoglalva a válogatott Ljubljanai teljesítményét:
Korea ellen CUNAMI a többi meccsen csöppnyi fodor a víz tükrén. (Nem az a Fodor.) :-)

1885* 2022.05.23. 18:01:03

@DominiKing: Mikit hagyjuk, az egyetlen UTE játékos, léci! Tudom, nem saját nevelés, de hát megkedveltem, és olyan jól mutatott az az UTE dizájn a fejvédőjén.:)

essze 2022.05.23. 18:07:21

@DominiKing: Nem egyet nyert, hanem két kupadöntőt egymás után, a másodikat ráadásul idegenben. Ettől még nem jobb csapat, de semmiképpen sem sokkal gyengébb. Mondjuk Hetényin kívül én se válogattam volna be mást a Debrecenből. Legfeljebb Gőz jöhetett volna számításba, ha teljesen rendbejött. Viszont a Fehérvárból se hiányzott más, esetleg csak Mihály. (Bartalis és Stipsicz sérült volt.)

essze 2022.05.23. 18:20:53

@fekete8: Garát, Maki, Tóth, Vas, Kóger, Papp. Nem szarul, csak gyengén.

DominiKing 2022.05.23. 18:45:09

@1885*: Akkor húzzam ki a, szerintem, legjobb 4 játékos közül? :-)

DominiKing 2022.05.23. 18:45:45

@essze: A Debrecenből nem is volt más.

1885* 2022.05.23. 19:22:16

@DominiKing: "habár Mikit én sem tartom végleges megoldásnak" ezt úgy értelmeztem, az A csoportból húznád ki.

DominiKing 2022.05.23. 20:26:35

@1885*: Én Vay mániás vagyok, Miki védhet majd Kanada és a finnek ellen. :-)

1885* 2022.05.23. 21:08:15

@DominiKing: csak legyen elég pizza. :)

manga2 2022.05.23. 22:44:01

Egyesek totál tévedésben vannak még mindig éspedig:1) a szövetségi kapitány már bizonyított eleget, de ha Mo.-n jelenleg ilyen gyengus állomány van, erről ő bizony nem tehet! Vagy talán ő is gilicset kéné kössön?? Sz*-ból csak ilyen várat lehet építeni...
2) a Jolánból még kit is kellett volna hozni???a szertárost?? Az a helyzet,hogy a Volánt isten igazából a sok légiós húzta! A hazai mag "bizonyította " a vb során, hogy közük nincs az Osztrák szinthez, lassúak és körülményesek, sajnos.
3) aki abban hitegeti magát, hogy a mostani generáció A csoportot érdemel, annak láz álmai vannak! De most őszintén kit is tudnánk, megverni vagy legalább megszorítani a most zajló vb-n???? A valasz: senkit, még a kiesőket sem! A játék alapján persze!

horivan 2022.05.23. 22:46:32

Annyi a pályázatunknak. A magyar hokiszövetség nem kapja meg az állami garanciát az elitvébé megrendezésére.
24.hu/sport/2022/05/23/jegkorong-a-csoportos-vilagbajnoksag-nincs-allami-garancia-budapest/

DominiKing 2022.05.23. 23:28:36

@horivan: Azt a kurva! Rohadt NER! Minden szarra van pénz. Tour de faszomr@ meg határon túli egy magyart sem látott foci csapatra, NB III-as stadionokra, vizes meg víztelen VB-kre, mindenféle olimpiákra. Egy soha vissza nem térő alkalomra meg beintenek. Rohadjanak meg!
Pedig már egyszer megszívatták a hoki közönséget, amikor a NY Rangersnek nem találtak időpontot.

horivan 2022.05.23. 23:36:37

@DominiKing: MJSZ oldalán is kint van. www.jegkorongszovetseg.hu/az-mjsz-nem-kapja-meg-a-kormanygaranciat-a-vb-rendezeshez.
Viktor gyerekkorában hokizott, de kiverték 2 fogát. :-(
Azért érthetetlen, mert ott a csarnok. Simán lehet nyereséges. Sok turista jönne.

Dallanan 2022.05.24. 00:11:26

@horivan: Szeretett sportágunk nem először éli át, hogy az állam nem áll mögé. Sajnos nem labdával játszák a hokit. :( Elszomorít, de Riga is jó hely.

horivan 2022.05.24. 00:33:57

@Dallanan: Megint nem lesz Nike mez. 2009-es iszonyú jó volt. Hazai VB-n biztos lett volna :-(

1885* 2022.05.24. 07:13:53

@DominiKing: "1885* 2022.05.08. 20:01:13
@DominiKing: "a rendezők nem eshetnek ki." :D Jövőre sem, mert megrendezzük?
Nem én számolom, de nem biztos, hogy nem hoznak profitot. Jut eszembe egyszer majdnem jött a Rangers"

Ennyi :(

marcstaal 2022.05.24. 08:18:52

@manga2: Ezt én is így látom. Bemákolhat ez a brigád bárhogy egy A csoportos részvételt, közük nincs ahhoz a szinthez. És ezzel semmi probléma nem lenne, ha nem a szapporói tuskók fújnák a passzátszelet és vakítanák az egyre fogyatkozó szimpatizánsokat, hanem egy hozzáértő szakmai stáb dolgozna szisztematikusan lépésről lépésre.
Ez a társaság, aki manapság irányítja a honi jégkorongot, sajnos egy zsákutca. De kit érdekel, nekik legyen jó és kész.

marcstaal 2022.05.24. 08:21:26

@Dallanan: Szapporót a japánok meg nem adott gólja miatt. Mák

Dallanan 2022.05.24. 08:44:05

@marcstaal: 3-2-es vezetésünknél a 3. harmad közepén történt az eset. Végkimenetel szempontjából nyilván bármi lehetett volna még, de kijelenteni, hogy azon a meccsen kikaptunk volna (mert erre szeretnél utalni az érdemtelenség miatt) de a japánok később kikaptak az ukránoktól is, ha jól rémlik büntetőkkel. Volt szerencsénk? Igen. Ettől még nem érdemtelenül jutottunk fel, amit lehetett, megtett a csapat akkor is.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2022.05.24. 09:40:11

@marcstaal: Szapporóban nem a mai ukrán és japán válogatott ellen vívta ki a csapat a feljutást, akkoriban ez a két csapat jóval komolyabb játékerőt képviselt. Az meg irreleváns, hogy a következő évben kizúgtunk, a feljutás és a bentmaradás az nem ugyanaz a szint, de attól még a feljutást megérdemeltük.

@DominiKing: Nem baj, biztos lesz helyette Tóth Gabi koncert. Esetleg Ákos...
De egyébként igen: :-((

TheGreatSPR 2022.05.25. 07:38:48

@marcstaal: Ezen a sapporoi meg nem adott gólon teljesen felesleges rúgózni. "Mi lett volna, ha...?"

Ha a japánoknak megadják a gólt (59-ik perc, Domeki) és hosszabbításban nyernek 4-3-ra, a torna végén nekünk 13 pontunk van, a japánoknak 12, az ukránoknak pedig 11. Ennyi.

Ráadásul akkor egy toronymagasan esélyes ukrán válogatottat sikerült legyőzni, akik néhány évvel azelőtt (2005) pl. ilyen eredményeket játszottak Ausztriában a VB-n:
Dánia-Ukrajna: 1-2
Egyesült Államok-Ukrajna: 1-1
Ukrajna-Kanada: 1-2

Szerintem Krakkó esetében sokkal jobban rezeg a léc, 14 gólt lőttünk 5 meccsen, valójában 4, mert a kazahoknak nem lőttünk gólt. Ebből kettőt üres kapura és a maradék 12 gólból 7-ben működött közre Banham (1+4) vagy Sarauer (2+4), akik nem a magyar hoki termékei. Nyilván ettől függetlenül remek srácok. :)

Továbbá rendkvül fontos gólokat lőttek a feljutás szempontjából. Rögtön az első meccsen a japánok ellen Banham az 57-ik percben lőtt góljával vezettünk először a meccsen, illetve ugyanígy Ukrajna ellen, ott is az 57-ik percben vezettünk először, Sarauer góljával.

Visszatérve, Sapporo vitathatatlan sikere a magyar jégkorongnak, jelentős mérföldkő, egy és oszthatatlan, az igaz, a megváltó, maga a teljes beteljesülés. :)

essze 2022.05.25. 09:10:27

@TheGreatSPR: Krakkóban a lengyel meccs végén - még az üreskapus gólunk előtt - volt egy elmaradt kiállítás, amikor Hári akasztott egy lengyelt.
süti beállítások módosítása