Magyarország–Románia 4-2
2022.05.08. 18:34: kutyatej73
25 komment
Címkék: vb
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr1417826803
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
DominiKing 2022.05.08. 18:48:28
Örülök nagyon a feljutásnak, a mutatott játéknak nem.
Azért nagyon tetszett az a 3 harmad, ahol kifogástalanul játszottunk.
Azért nagyon tetszett az a 3 harmad, ahol kifogástalanul játszottunk.
DominiKing 2022.05.08. 19:07:20
Na már most! Ott van ugye Kazahsztán, Ausztria, a most feljutott Szlovénia, Nagy-Britannia és Olaszország. Ezek a mi kaliberünk. Szerintem két utóbbi fog kiesni, tehát kazah, osztrák, szlovén-ból kellene kettőt előzni. Sok múlik, hogy milyen lesz a csoport beosztás, de nem egy lehetetlen küldetés, és még csak nem is kellene egy bravúr a többi csapat ellen.
De nem ilyen formában! Ha most elaltatjuk magunkat és elkezdjük megszépíteni az itt töltött időnket, akkor már most lépjünk vissza, mert nem szimpla kiesés lesz, hanem hatalmas nagy leégés lesz a vége. Van a csapatban több olyan mostani játékos, akit csak a szél hordhatott ide, mert semmivel nem alátámasztható a beválogatása. Ezen kívül pedig nem lenne hátrányos hátulra két plusz bekk kiválasztása és "menedzselése", akár a mostani fiatalok közül is. Én még a honosításnak is a híve lennék. Stipsicz nagyon hiányzott, de ő inkább egy támadó jellegű védő, de vele azért jobbak leszünk. Végre összejöhetne már egyszer az álom négyes is elöl.
Szóval lehet ez jó is, ha nem hazudunk magunknak!
De nem ilyen formában! Ha most elaltatjuk magunkat és elkezdjük megszépíteni az itt töltött időnket, akkor már most lépjünk vissza, mert nem szimpla kiesés lesz, hanem hatalmas nagy leégés lesz a vége. Van a csapatban több olyan mostani játékos, akit csak a szél hordhatott ide, mert semmivel nem alátámasztható a beválogatása. Ezen kívül pedig nem lenne hátrányos hátulra két plusz bekk kiválasztása és "menedzselése", akár a mostani fiatalok közül is. Én még a honosításnak is a híve lennék. Stipsicz nagyon hiányzott, de ő inkább egy támadó jellegű védő, de vele azért jobbak leszünk. Végre összejöhetne már egyszer az álom négyes is elöl.
Szóval lehet ez jó is, ha nem hazudunk magunknak!
essze 2022.05.08. 22:54:20
@DominiKing: Nem tűnt úgy, hogy a honosított Macaulay felfelé lógott volna ki a védők közül.
korxi 2022.05.09. 07:32:24
@DominiKing: A honosítás mindig a saját magunknak való hazudás sajátos formája.
1885* 2022.05.09. 07:33:06
@essze: én kérdeztem is, hogy mire fel kapott különdíjat, DominiKing magyarázta meg nekem :)
DominiKing 2022.05.09. 10:37:00
@essze: Ülj le egyes. Én sem azt mondtam, hogy Macaulay megfelelőt nyújtott. Sőt, azt mondtam, hogy egyeseket a szél hordta össze, mert szakember nem válogatta volna be. Én azt mondtam, hogy igenis van értelme a honosításnak, ha másképp nem megy. Az olaszok és Korea is megtette. Egészen addig amíg el nem értek egy szintet, amíg olyanokat honosítottak, akik példaképpé váltak és segítették a tanulási folyamatot a fiataloknak. Most pedig leálltak vele. Szerintem megérte. Nem kellene ennyire prüszkölni, ha lehet ezt ilyen okosban is csinálni. Jól járna a hokink vele. A krakkói csapat szerintem egy nagyon jó elegy volt, folytatni kellene.
Szerintem.
Szerintem.
essze 2022.05.09. 11:04:56
@DominiKing: Makiban egyetértek, a honosításban nem.
essze 2022.05.09. 12:00:54
@DominiKing: Ott a Fehérvár, ott vannak a légiósok. Ha ez nem elég, hát nem elég. Tegyük meg, ami tőlünk telik. Ez a lényeg. Ha ez A-csoport, akkor jó. Ha nem, akkor ez van.
DominiKing 2022.05.09. 12:38:38
@essze: Tegyük meg, de nem tesszük. Most a legtöbbet az erdélyi csapatok tesznek érte.
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2022.05.09. 13:25:09
@DominiKing: Mint kiderült, még a divízió 1-hez sem volt elég...
szmakarov 2022.05.09. 17:11:48
@essze: Valahol felsír Sille, Ennaffati és Holéczy. Mert már akkor sem volt másképp.
essze 2022.05.09. 20:20:50
@szmakarov: Sille magyar, Holéczy magyar származású, Ennaffati pedig a kivétel.
szmakarov 2022.05.09. 20:22:46
@essze: És akkor ezek szerint ez nem honosítás? Értem...
essze 2022.05.09. 20:23:16
@szmakarov: Sőt Sikorcin is magyar, amennyiben annak tartja magát.
kutyatej73 2022.05.09. 20:25:27
Ennaffati Omar 1980. április 26-án született a kanadai Toronto városában. Édesanyja ’56-os magyar emigráns, édesapja marokkói származású
essze 2022.05.09. 20:29:55
@kutyatej73: Nem tudtam/elfelejtettem. Köszönet.
szmakarov 2022.05.10. 20:00:05
@essze: Azt hittem a honosítás ellen vagy. Ezek szerint nem illetve ha jól értem, a magyar gyökerekkel rendelkezőket nem tekinted annak. Erre csak annyit: Banham és Saraurer sokkal inkább volt 'magyar" ilyen szempontból mint mondjuk Dudas. Nem a származáson múlik.
essze 2022.05.10. 21:58:40
@szmakarov: Ha egy magyar (magát magyarnak tartó) játékos a magyar válogatottban akar szerepelni, az szerintem teljesen rendben van. Ha egy külföldi a magyar válogatottban akar szerepelni, és tesz érte, hogy a csapat minél jobb legyen, az is oké (Metcalfe, Banham, Sarauer). Viszont ha valaki a többiek munkájából húz hasznot (Dudás), vagy azért kerettag mert honosított, vagy csak az eredményért akarjuk mindenáron honosítani, az nem tetszik. És de, sok múlik a származáson (gondolj a székely hokisokra). Kivétel persze mindig van, a világ nem determinisztikus, hanem valószínűségi alapon működik. Csak kezdek kissé kicsúszni a hokiból. Na mindegy, azért remélem sikerült leírnom a honosítással kapcsolatos véleményem. Ha már kérdezted.
1885* 2022.05.11. 09:35:26
@essze: na ha valaki, hát Siki igazán bizonyította, hogy mit érez, nem hiszem, hogy jégkorongot szerető magyar ember kételkedhetne ebben. Emlékszem a kommentcunamira anno, sokat kellett akkor adminkodni, de aztán akik mocskolták, még azok is utólag elismerték.
Még Stipsicz is emlegette a Magyar-Olaszt vasárnap.
De attól a meccstől függetlenül is, szerintem Ő mindig tiszta szívvel, teljes bedobással kűzdött a Magyar Válogatottban, már ha lehetőséget kapott. Ugyanez érvényes a klubcsapatjaiban végzett munkájára is. Egy IKON. Ja és remekül bulizott, előre is.
Még Stipsicz is emlegette a Magyar-Olaszt vasárnap.
De attól a meccstől függetlenül is, szerintem Ő mindig tiszta szívvel, teljes bedobással kűzdött a Magyar Válogatottban, már ha lehetőséget kapott. Ugyanez érvényes a klubcsapatjaiban végzett munkájára is. Egy IKON. Ja és remekül bulizott, előre is.
essze 2022.05.11. 09:53:40
@1885*: Egyetértek.
1885* 2022.05.11. 13:36:29
@essze: :)
Sikinek Anyukája és nagyszülei ( nyilvánvalóan az anyai ágon), magyarok.
jegkorong.blog.hu/2009/01/17/sikorcin_magyar_valogatott_szeretnek_lenni
Úristen de rég volt!
Sikinek Anyukája és nagyszülei ( nyilvánvalóan az anyai ágon), magyarok.
jegkorong.blog.hu/2009/01/17/sikorcin_magyar_valogatott_szeretnek_lenni
Úristen de rég volt!
1885* 2022.05.11. 18:47:04
@DominiKing: szívemből szóltál :) Nekem Ő Újpestről is nagyon hiányzik. Sosem csináltam titkot belőle, ahogy hozzánk került a kedvencem lett, mint sokan másoknak. Nemcsak játékosként, emberként is. Sajnos a sok sérülés miatt teljesen korrekten addig játszott, amíg úgy érezte, hozzá tud tenni a csapathoz. Talán egyszer még edzőként láthatjuk újra a mi kispadunkon.
korxi 2022.05.11. 21:16:55
Én meg teljesen ellen vagyok a potemkin-válogatottaknak. Igazoljanak légiósokat a klubcsapatok, ne a válogatottak.
Számomra egyébként érthetetlen az egész jelenség, amikor át akarjuk verni mind a jégkorong külföldi résztvevőit, mind saját magunkat azzal, hogy egy színlelt válogatottal erősebbnek akarjuk láttatni magunkat annál, mint amilyenek valójában vagyunk.
Már maga a 'honosítás' szó is egy paradoxon.
Számomra egyébként érthetetlen az egész jelenség, amikor át akarjuk verni mind a jégkorong külföldi résztvevőit, mind saját magunkat azzal, hogy egy színlelt válogatottal erősebbnek akarjuk láttatni magunkat annál, mint amilyenek valójában vagyunk.
Már maga a 'honosítás' szó is egy paradoxon.