Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1218) Csíkszereda (1369) DAB (1198) ebel (2414) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1646) felkészülés (2246) FTC (1480) khl (2189) légiósok (1679) Miskolc (1516) nhl (4935) nők (1302) playoff (1339) Titánok (1025) u18 (1068) utánpótlás (1281) UTE (1302) válogatott (2245) vb (2464) videó (2120) Összes címke

DEAC–FTC-Telekom 3-6

2021.12.10. 21:04: kutyatej73

DEAC–FTC-Telekom 3-6

György József, vezetőedző, DEAC: „Az első harmad után is azt mondtam a srácoknak, hogy 2-2 az állás, de sajnos a Fradi úgy jött át a védelmünkön, ahogy akart, és jeleztem, hogy ez így nem lesz elég. Próbáltunk változtatni a játékunkon, elmondtam, mit szeretnék látni, de sajnos ebből semmi nem valósult meg, sőt ahogy jöttek a gólok, kezdtünk szétesni. Hamarabb akartam időt kérni, de volt egy-két jobb cserénk és ezért nem tettem. A második harmadban nagy részben a Fradi uralta a játékot, a harmadik harmadban azt kértem, hogy hozzuk le a mérkőzést további kapott gól nélkül, nem kértem senkitől plusz dolgot, csak azt, hogy mindenki törődjön a saját játékával. Ilyenkor, amikor probléma van, kijönnek az igazi karakterek, hogy ki kit hibáztat, de úgy gondolom, ha távlati célokba gondolkozunk, nem a hibáztatás az útja a fejlődésnek. Ismét jó játékkal kezdtünk, jó harmaddal, de csak megint megcsináltuk a hülyeségünket.”

Fodor Szabolcs, vezetőedző, FTC-Telekom: „Az egész mérkőzésen jól játszottunk, ott folytattuk, ahol abbahagytuk a Csíkszereda ellen. Nagyon jól álltunk bele a mérkőzésbe. Vezetett a Debrecen, de szépen visszajöttünk, és meg tudtuk fordítani a meccset. Azt gondolom, hogy jól játszottunk végig. Talán a speciális egységek nem működtek olyan jól, mint a Csíkszereda ellen, de ahogy említettem, ott folytattuk, ahol abbahagytuk és nagyon jó játékot tudtunk kirakni a jégre.”

Szólj hozzá!

Címkék: FTC Erste Liga DEAC

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr8616780598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása