Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1005) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1110) utánpótlás (1359) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

A Fehérvár a kupakudarc miatt kirúgta Karhulát

2021.04.06. 18:14: kutyatej73

A Fehérvár a kupakudarc miatt kirúgta Karhulát

42 komment

Címkék: Fehérvár

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr3916492272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mikediver 2021.04.06. 19:13:02

Na még ez is. Egy forintot nem ér a management szava és aláírása. Egy meccs miatt kirúgták... Szánalmas.

rikkitikki 2021.04.06. 19:41:46

@mikediver: Egyetértek. Látták ezek a meccset? Basszus 3:3-ba dőlt el egy jó beleéréssel, amit még videóztak is. Nyert a DEAC, oké, gratulálunk, de... Ha fordítva alakul, biztos marad Karhula? Itt valami nem kerek. Akkor miért nem rúgták ki a playoff söprés után. Ez így egy mondvacsinált ok, valószínűleg képbe került valaki a pozícióra időközben.

essze 2021.04.06. 23:49:44

@rikkitikki: Ha a Fehérvár tényleg olyan jó, amilyennek tartja magát, akkor a meccs nem is juthatott volna el a ráadásig. Igen, egy mérkőzésen sok minden megtörténhet. Csak épp ezt a találkozót megelőzte az osztrák középszakasz és a rájátszás. Utolsó csepp a pohárban. Mindenesetre megint sikerült a kupában edzőt buktatni.

rikkitikki 2021.04.07. 00:19:07

@essze: Leírtad a hoki lényegét: egy meccsen minden ill. bármi megtörténhet. Nem véletlenül rendezik a komolyabb finálékat 4 győztes meccsig. A MK döntő 1 meccs volt. Viszont Karhuláról és az edzői stábról a középszakasz és a playoff kudarc után magabiztosan nyilatkozta a menedzsment, hogy maradnak. Nekem ez a fura. Dr Szélig pozíciója úgy látom betonbiztos, de most már akkor hozhatna igazán egy 2(-3) szezonos edzőt!

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.07. 00:41:29

Ha nem jelentették volna be ünnepélyesen a hosszabbítást.. Ez így szánalmas a menedzsmentre nézve!

essze 2021.04.07. 08:53:47

@rikkitikki: Szóval szerinted a VB vagy az olimpiai döntő nem elég komoly finálé. El kéne már dönteni, hogy "a Fehérvár más kávéház", de akkor (simán) hozni kell a Magyar Kupát; vagy "egy meccsen bármi megtörténhet", akkor viszont nincs osztálykülönbség. A két lehetőség üti egymást. Ja, és a Magyar Kupa döntője nem "egy meccs" a sok közül. Vagy épp az lehet a probléma, hogy Fehérváron "csak egy (pontosabban két) meccs"-ként kezelik?

essze 2021.04.07. 08:57:14

@trollfeeder: A bejelentéskor már lehetett tudni, hogy lesz még egy Magyar Kupa is?

rikkitikki 2021.04.07. 09:49:26

@essze: Magyar kupát lehetett tudni, csak előrébb lett hozva, mivel az Erstében erdélyi döntő van. VB, olimpia igazad van, mondom, oké, nyert a DEAC, motiváltabbak voktak, grat sokadszor is. Viszont az előzményeket tekintve, akkor is fura ez a kirúgás. Akkor Szélig részéről sokkal korrektebb lett volna, ha azt nyilatkozza, hogy az edzői stábbal kapcsolatban a Magyar Kupa után születik döntés.

essze 2021.04.07. 10:03:14

@rikkitikki: Teljességgel egyetértek.

essze 2021.04.07. 11:13:09

@rikkitikki: Még egy megjegyzés az edzőkérdéshez. Külföldi tréner 1-2 évnél tovább nem marad. Vagy rossz, akkor kirúgják; vagy jó, akkor meg elmegy egy gazdagabb csapathoz. Hazai edzővel lehetne próbálkozni, akinek kötődése van a csapathoz. Kaphatna kicsivel több bizalmat, illetve egy ilyen edző valszeg csak lényegesen jobb szakmai/anyagi ajánlat esetén hagyná ott a klubot.

DominiKing 2021.04.07. 16:40:44

@essze: Majd, ha lesznek képzett magyar edzők.

mikediver 2021.04.07. 18:31:53

Remélem nem azért mert így meg lehet spórolni 7500 európai/hó fizetést+lakhatást augusztusig.

mikediver 2021.04.07. 18:32:38

Bocsánat, EUR, átírta ez a vacak szoftver

manga2 2021.04.07. 18:51:10

felrúgnak egy olyan megállapodást amit azelőtt egy héttel megegyeztek, no innen látszik az amatőrizmus!mesze neked Szélig és társai, a magyar hoki focistái!nem tudják mi az építkezés hosszú távon...100 évig is játszhat a Volán az osztrákba ilyen mentalitás mellett csak ez lesz az eredmény!
a zsugások úgy gondolták felállunk a Debrecen ellen a hátunkon a NEVÜNK-el s majd elverjük őket!a nagy EBELes gallér az oka mindennek, lehet szidni az edzőt le s fel és lehet hozni Gretzkyt, Ovecskint a hazai termék úgy sem ér egy kas csihányt az osztrák hokisokkal szemben...úgy koriznak mint a mérgezett egér, de a technika a korizással nincs összhangban! egy Volán osztrák ligás meccse úgy fest mint egy őrült korizás céltalanul, mennek össze vissza! futnak a korong után mint macska a féreg után...

essze 2021.04.07. 19:12:24

@DominiKing: Nekem elég, ha eredményesek.

marcstaal 2021.04.07. 20:00:29

@DominiKing: otthon nincs képzett edző, de ha lenne, azt biztos ellehetetlenítené a többi tulok.

Egy volánnak egy debrecent mindentől függetlenül is agyon kellene verni nullára edző ide vagy oda.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.08. 01:17:16

@manga2: Úgy látom, a Fehérvár idei ICEHL meccseiből sem lett meg a mintavételed. Szeretnéd, ha a többi hazai csapat tudna standard úgy menni, mint idén majdnem minden ICEHL meccsén a Fehérvár. A középszakasz és a rájátszás ugyan eredménytelen lett, de az egész szezonban néhány meccset leszámítva a játék képével, a párharcokkal, bulielhozatallal, forgatásokkal messze elégedett lehetett a szurkolók túlnyomó többsége. Mi nem hoztunk plusz egy sor NHL-est a rájátszásra, és a győztes csapaton is változtattunk az alapszakasz végére.
A Debrecenen kívül mindegyik csapat úgy játszott ezen a kupán, mint tavaly a Fehérvár a Fradi ellen. Milyen játékot vársz attól, akinek az elején megmondják, hogy nem nyerhet? Tessék már hülyének nézni a szurkolókat..
Az edző elküldésére a kupa csak egy ürügy. Sajnos a spórolás tűnik legvalószínűbbnek. És még csak el se tudom dönteni, hogy az edző hibázott idén. Vajon a kapusedző is megy, és az egész finn vonal?

essze 2021.04.08. 13:08:15

@trollfeeder: Gratulálok. Ezzel a konteózásoddal sikerült új szintet elérned a Fehérvártól megszokott kifogáskeresésben.

DominiKing 2021.04.08. 14:15:49

@essze: Gratulálok. Ezzel a hozzászólásoddal sikerült új szintet elérned a Fehérvárról szóló általánosításokban.

essze 2021.04.08. 15:21:47

@DominiKing: Mármint melyikben? Hogy minden hazai csapattól elszenvedett vereség után sír a szátok? Az időpont túl korai/késői, emiatt túl fáradtak/kiestek a ritmusból a játékosok (csak a fehérváriak). Idegenben kell játszani, de ha Fehérvárott rendezik a döntőt az rendben. Túl nagy a nyomás, mert az ellenfélnek nem akkora a tét. Az elbukott rájátszás után csak teher a kupa a játékosoknak, különben is épp edzőt akarnak buktatni. Az ellenfél csak ráadásban tudott nyerni, ott is szerencsével. Ha ti nyertek, akkor persze kidomborodott a nagyobb tudás. Különben is ellenetek, mindenki csak bekkel, csalja a hokit, korszerűtlen jégkorongot játszik és egyáltalán! Mi az hogy nyerni akarnak? Azt hiszik ez a Sztenlikupa?!

Szóval melyikre is gondoltál ezek közül? Na jó, végülis a szurkoló elfogult. Viszont mindezt megkoronázza a kollégád ismételt konteózása. Egy olyan klub szurkolójáé, amelyik egy évtizeden keresztül volt a szövetség csapata. Persze ez az utolsó kijelentés csak egy aljas rágalom.

Úgyhogy igen, gratulálok.

DominiKing 2021.04.08. 19:04:06

@essze: Arra gondoltam, hogy olvasol egy Volán szurkoló véleményt és azt már egyből, általánosítva ráhúzod az összes Volán szurkolóra.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.08. 19:09:33

5 évvel ezelőttig a Miskolc megnyerte a hazai bajnokságot párszor, nem nagyon talált legyőzőre, külföldre kacsintgatott, mint a Fehérvár.

Csodák csodája a megsegített MAC harmadik szezonban össze tudott szedni egy bajnoki címet. Így a MAC-nak is lett "jogalapja", és a Miskolcot is elengedték.

2018-ra megjelent az új hazai kedvezményezett: a Fradi. Lett pénzük keretre, oda-vissza kisz@ptak a Titánoktól, de bajnokok lettek. A játékvezetés egész szezon alatt kirívóan segítette őket. Annyiban újat hoztak, hogy Fodor Szabolcs korcsolyázós, munkás csapatot rakott össze, amire a többi csapatnak nem nagyon volt még rá következő szezonban sem válasza.

Közben a főnix DEAC-ként éledt újra. A Brassó meg a Csík pedig elkezdett kapaszkodni, tavaly már nem maradtak el, de az idei szezonban még a Gyergyó is nagyon brutál bevásárolt.

Az erdélyi csapatok olyan légiósokkal büszkélkednek, amiket akár Fehérvár is irigyelhet. Közben a MAC hazajött, de a "honi" csapatok a Ladányi vezette Vasast kivéve meglehetősen leszerepeltek.

A debreceni kuparendezés és győzelem a látottak alapján jogosan veti fel a kérdést, hogy a Miskolc, MAC, FTC után új kedvezményezett van?

manga2 2021.04.08. 19:14:00

Óvodás szövegek...,végül ha tudja a Volán, hogy nem nyerhet Mkupát,miért állna ki???vagy miért nem küldi a Titánokat??Nagyapó mesefája...még Bécsben is ezt röhögik, nemhogy Debrecenben..ámátőrök mondta volna Hypolit :)))

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.08. 19:37:06

@manga2: Mert ehhez kötik a támogatást. Meg kínosan kell ügyelni arra, hogy ne nyerje meg..

manga2 2021.04.08. 19:48:51

bíztos eladták a meccset..Kádár megtiltotta, hogy nyerjen a volány...a bírók csaltak...s közben Hári Jánoskodtak a játékosok meg az edző..ja és elfogyott a péndz...ügyesek vagytok mondhatni!

essze 2021.04.08. 20:34:56

@DominiKing: Pont az ellenkezőjét írtam. Hogy az általában megszokott kifogásokon túl az adott hozzászólás már egy új szintet képvisel.

korxi 2021.04.11. 09:40:46

@DominiKing: Nem valószínű hogy minden Volán szurkoló ilyen, de ez a fősodor, másrészt a megint kikaptunk de akkor is más kávéházazásoddal te pont ebbe a fősodorba tartozol.
Amivel gyakorlatilag a Fehérvár szurkolóknak az Erste ligás csapattal szembeni vereség utáni paródiáját alakítod.

Párosul ez egyébként egy furcsa tudathasadással is.

Tavaly is, és idén is, amikor a Fehárvár megverte a
Miskolcot az elődöntőben, mindenhonnan jött hogy ez az ebelesség primátusa meg a más kávéház, ismered a szöveget. Bár néhányan megjegyezték hogy a Miskolc többhavi hullámvölgyben, van, most pedig légiósok nélkül, helyettük pedig U21 -esekkel állt ki, az volt a reakció hogy az semmit nem számít, csak hablaty, rá kell nézni az eredményjelzőre, az számít.
Aztán amikor a döntőben a Fehérvár kikap az Erste ligás csapattól, tavaly az egyiktől, idén a másiktól, akkor pedig jön az hogy igen, de ez meg az...ilyenkor már éppcsak nem a jég vizességére a levegő páratartalmára hivatkozik a Volán szurkoló.
Mégegyszer hangsúlyozom: egy nappal azután hogy kuss, igazán csak az eredmény számít, minden más csak magyarázkodás.
Nagyon sajátos lelki jelenség ez.

DominiKing 2021.04.11. 12:32:28

@korxi: Látom csak az utolsó mondatomat olvastad a másik poszt alatt. Ne legyetek már ugyan olyan szemellenzősek mint amikkel a Volán szurkolókat ekézitek.
Arról van szó, hogy ezen a meccsen tökéletesen látszott, hogy a játék minden elemében a Debrecen főlé nőtt a Fehérvár. Úgy, hogy élete legrosszabb formájában érkezett erre a meccsre. Ne vicceljetek már! Egyértelmű volt a meccs képe, ha nincs Hetényi,nagyon csúnya vége lehetett volna. Ő célzott is rá a nyilatkozatában.
Igen, a végeredmény nem ezt mutatta. De gondolod, hogy 2003-ban amikor világszenzációra 4-2-re legyőztük a szlovák válogatottat, akkor úgy gondolta mindenki, hogy mi már jobbak vagyunk a szlovák hokinál? Ők nekünk még mindig "más kávéház". De igen, már közeledünk.

manga2 2021.04.11. 12:46:31

elvagy tévedve egy pár társaddal mint vakszamár a Hortobágyon Fiam! a kávéházban kávéznak a sportpályán meg sportolnak! s ott minden
megtörténhet...a Debrecen épp lehokizta a 9 légiós Volánt-erre kirugták az edzőt- s Jézus neve dicsértessék!

korxi 2021.04.11. 14:27:07

@DominiKing: Ez csak első látásra támasztja alá az igazadat. Ténylegesen nem, mert ilyen tízezerből egyszer valóban előfordul a világon. Ezt is az mutatja, hogy te most analógiaként egy 18 évvel ezelőtti meccsre hivatkozol.
De ha a kedvedért én is visszamegyek a múltba, akkor azt mondom hogy igen, akkoriban a Volán más kávéház volt a többi magyar csapathoz képest. Ezt bizonyítják 8:0 -ás győzelmei is az MK meccseken. Ha nagyon szarul ment, minden rossz összejött, akkor csak 4:2 -re nyert. Mert a "máskávéháziság" egy olyan különbség, ami megmutatkozik minden téren, így az olyan lényegtelen csekélységekben is, mint mérkőzés végeredménye.
Azóta kicsit megváltozott a helyzet. A Volán pár éve kikapott többek közt a MOL ligás Miskolci Jegesmedvéktől hazai pályán Fehérváron, tavaly kikapott a Fraditól, most pedig egy másik Erste ligástól, a Debrecentől, aki az Erstében még a döntőbe sem jutott be.
Van olyan hogy egy csapat más kávéház mint a többi, de ez nem az. Ezt egyszerűen nem erre mondják...

Szlovákia egyébként más kávéház maradt 18 évvel ezelőtt, és most is az. De ha egyszer újra megverjük, aztán pár évre rá megint és rá következő évben megint, akkor lehet hogy még mindig jobbnak fogom látni őket, de ha a szlovák szurkolók töretlelnül más kávéháznak vallják magukat, akkor ki fogjuk nevetni őket.

essze 2021.04.11. 21:01:29

@korxi: Volt már olyan, hogy a fehérvári EBEl-csapat két egymást követő alkalommal bukta a kupadöntőt?

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.12. 01:29:27

2014-ben körmérkőzéses lebonyolítás volt.

alvering2 2021.04.12. 08:50:44

@trollfeeder: "A debreceni kuparendezés és győzelem a látottak alapján jogosan veti fel a kérdést, hogy a Miskolc, MAC, FTC után új kedvezményezett van?"

Ezt most komolyan írod? Értsem úgy, hogy bunda volt a meccs? Vagy azt gondolod, hogy a szövetség központilag segíti/segítette a DEAC jégkorong szakosztályt?

Vagy csak választ vársz, hogy jogos kérdés, s a válasz jogosan az, hogy nincs.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.12. 15:58:49

@alvering2: Igen az. Az elmúlt 5 év furcsa liga és kupa döntőit elnézve, úgy látom, meg van rendezve a cirkusz. Meg lennék lepve, ha a Debrecen nem virágozna fel jövőre.

alvering2 2021.04.12. 17:20:46

@trollfeeder: Nem értünk egyet, de én csak a mostani MK hétvégére gondolok. Ennyi erővel Daleczky serülését is büntetni kellett volna nem, hogy ne legyen hosszabbítás... Stb.
A kisebb pálya előny lehetett az igaz, de ezt mindenki tudta, s miért ne lehetett volna Debrecenben a döntő?

Ennyi erővel hogyhogy a döntőbe jutás nem sikerült?

Amiben egyetértek az az, hogy a jelek jók, meg lesz a lehetősége a Debrecennek, hogy előrébb lépjen.
De nem a szövetség találta ki, hogy a DEAC-nak legyen egy jégkorong szakosztálya, hanem a debreceni vezetők, akik szerették volna, hogy legyen első osztályban is csapat.
Ne csak a jégkorongot nézd meg, hanem a focit, kosárlabdát s többi DEAC szakosztályt. Pl. tegnapi magyar kupa:) döntőjének eredménye: www.scoreboard.com/hu/kosarlabda/magyarorszag/magyak-kupa/
nem sokon múlott, s a Falco azért elég nagy név.

Nem a szövetség mondta, hogy engedjük el Turcotte-ot, Bronson-t.
Persze ha az akadémiai pályázat sikeres lesz, az ellenzők/ellenérdekeltek azt mondják majd, hogy a szövetség nyomja, a pártolók, meg azt, hogy nem, hanem azok munkája, akik tesznek azért, hogy Debrecenben legyen jó jégkorong.
Talán az sem véletlen, hogy a DHK (nem DEAC!) utánpótlásnevelésben született meg először mobil alkalmazás a szülők és az edzők és az egyesület közötti kommunikációra. S ehhez a szövetségnek semmi köze nem volt, erre az életedet is rá merem tenni:)

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.12. 18:11:06

@alvering2: Félre ne érts, örülök a debreceni bázisnak. Sokkal inkább, mint pl. egy meddő bp.-inek. Talán ezt ismerték végre fel a szövetségben is. Az biztos, hogy a DHK-s kudarc betett a terveknek. Talán most jött el az idő felhúzni Debrecent is "miskolci szintre" (pozitív értelemben).

TheKaszi 2021.04.12. 21:32:33

Végtére is megsüvegelendő a Debrecen teljesítménye.
Végtére is az osztrák liga alapszakaszának egyik legjobb csapatát győzték le.
Végtére is az nekem is szemet szúr, ha az edző úgy tudja, veszteni kell, aztán meg ő lesz a felelős érte. (A nagyobb baj az, ha nem tud róla, mert akkor a csapaton belül van az edző, amit valószínűsítek.)
Debrecenben egyébként jobb helyen van a kupa, a Fehérvár már más utat jár, nem akarja összemérni magát a magyar mezőnnyel (szerencsére), sok volt már a pofon a korábbi egyeduralkodásért.

alvering2 2021.04.13. 09:40:17

@trollfeeder: Nem tudom, nm hiszem, hogy igazad van a szövetségi dologban. Pontosabban nem Debrecen specifikusnak látom, hanem ha ugyanez történt volna Szombathelyen/Szegeden, akkor őket "segítenék".

Fontos látni - legalábbis kívülről könnyű eltéveszteni - , hogy DHK nem egyenlő DEAC jégkorong, más adja a pénzt, s a DHK vezetése is más, mint az anno "Vadkakasok" remake idején. Nagyon remélem, s az eddigi DEAC évek alapján egyelőre ezt látom, hogy más a koncepció is, ill. az elvárások is.
Szurkolóként én nem egy nagy lufit szeretnék látni, ami akár bajnok lehet, hanem egy stabil PO csapatot, amelynek a meccsein 10-20-30 évig sörözhetek. S 10-30 év alatt azért fussanak ki bajnoki érmek, szép kupaeredmények.

korxi 2021.04.13. 15:08:56

@essze: Nem volt még ilyen korábban, valamint olyan sem, hogy olyannal szemben bukta a kupadöntőt, aki az Erstében/Molban még a döntőbe sem jutott be.

essze 2021.04.15. 13:51:35

@kutyatej73: Ami a tiszteletet illeti: Ha áprilisban dolgoztatni akarok egy edzőt, akkor nem március 31-ig kötök vele szerződést.
süti beállítások módosítása