Jövő héten TAO kupa final four Debrecenben
2021.03.27. 20:24: kutyatej73
70 komment
Címkék: MK
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr8716482336
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
essze 2021.03.28. 16:41:55
Ezt a négymeccses akármit Magyar Kupának nevezni siralmas. Kivéve, ha a többi csapat eleve nem is akart volna elindulni.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.03.29. 22:33:33
Nem tudom figyelted-e, de div1a vb-t se tartanak. Magyar Kupa amúgy is siralmas Csíkszereda, Brassó és Gyergyó nélkül.
essze 2021.03.29. 22:46:57
@trollfeeder: VB-nek semmi köze a Magyar Kupához. Fehérvár, Miskolc azért van az a szint.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2021.03.30. 10:15:53
basszus ez a blog meg mukodik???? :D
2021.03.30. 12:22:44
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: ez még igen, de a Te neved már nem aktuális. sajnos
utó 2021.03.30. 13:15:01
Honnan jön ez az elnevezés, hogy TAO kupa? Máshol nem hívják így... Tényleg ez a neve, vagy ez esetleg valami poén, netalán tévedés?
kutyatej73 2021.03.30. 13:36:25
@utó: egy facebookos komment részlete: "az egész rendezvény azért kerül megrendezésre, hogy a Miskolc és a Fehérvár eleget tegyen a TAO pénz felvételének teljesítésének, vagyis hogy részt vegyen egy, a hazai szövetség által rendezett hivatalos tornán". Nem az én véleményem, de teljes mértékben egyetértek vele, Tehát nem tévedés és sajnos nem is vicc.
essze 2021.03.30. 13:59:00
@kutyatej73: Egyetértek.
utó 2021.03.30. 15:03:12
@kutyatej73: Magyarországon az élsport adófizetői pénzből megy, ezen nem érdemes hirtelen felháborodni. Mondjuk kb. Fucsovicson kívül, ő talán eltartja magát, illetve lehet még talán pár másik ellenpélda, de felteszem, bőven elég egy vagy max. két kezem a megszámolásukhoz. :)
Tegyük fel, hogy konkrétum. A TAO tudtommal úgy működik, hogy a sportegyesületek, klubok a szakszövetségüknél pályáznak azzal, hogy milyen céljaik vannak, és arra mekkora TAO-keretet szeretnének. Ha jól értem, az a "vád", hogy azért van a kupa, mert a TAO-pályázatokban szerepelt. Gondolom, akkor ők ezt maguktól beírták, esetleg a szövetséggel úgy egyeztettek, hogy legyen benne, mert a szövetség szerint ez hasznos a sportnak. Ha már tényleg van ilyen vállalás, akkor őrület lenne nem megcsinálni. Én nem annyira látom itt a nagy bűnt. Amúgy meg a szövetség szervezte, gondolom, nem a Miskolc vagy a Fehérvár. Hozzáteszem, még ha vállalás is, szerintem simán kiahagyhatnák, és hivatkozhatnának vis maiorra, hogy nem várták, hogy még most is tombol majd a covid.
Nyilván a korlátozott részvétel furcsa, és illene hozzá kicsit bővebb magyarázat. De amúgy szerintem jó lehet(ne) a kupa. A szurkolók frusztráltak, hogy kiesett a Miskolc és a Fehérvár, szerintem jó, ha van meccsük. A játékosoknak sem árt, főleg hogy nincs vb sem. Engem érdekel.
Nekem inkább a kevés csapat nem tetszik, igaz, ha sokcsapatos lenne, talán akkor is inkább a vége érdekelné igazán a szurkolókat sajnos. Értem, hogy az erdélyi csapatok hiányoznak, de őket a bajnokság döntőjében sem tudom nézni, ha jól értem, legalábbis nem tévében? Pedig most először elkezdett érdekelni a dolog valamennyire. (Nyilván gyenge, puha fotelszurkoló vagyok, stb.) De hogy legyek lelkes egy bajnokságért, aminek a döntője nincs közvetítve?
Tegyük fel, hogy konkrétum. A TAO tudtommal úgy működik, hogy a sportegyesületek, klubok a szakszövetségüknél pályáznak azzal, hogy milyen céljaik vannak, és arra mekkora TAO-keretet szeretnének. Ha jól értem, az a "vád", hogy azért van a kupa, mert a TAO-pályázatokban szerepelt. Gondolom, akkor ők ezt maguktól beírták, esetleg a szövetséggel úgy egyeztettek, hogy legyen benne, mert a szövetség szerint ez hasznos a sportnak. Ha már tényleg van ilyen vállalás, akkor őrület lenne nem megcsinálni. Én nem annyira látom itt a nagy bűnt. Amúgy meg a szövetség szervezte, gondolom, nem a Miskolc vagy a Fehérvár. Hozzáteszem, még ha vállalás is, szerintem simán kiahagyhatnák, és hivatkozhatnának vis maiorra, hogy nem várták, hogy még most is tombol majd a covid.
Nyilván a korlátozott részvétel furcsa, és illene hozzá kicsit bővebb magyarázat. De amúgy szerintem jó lehet(ne) a kupa. A szurkolók frusztráltak, hogy kiesett a Miskolc és a Fehérvár, szerintem jó, ha van meccsük. A játékosoknak sem árt, főleg hogy nincs vb sem. Engem érdekel.
Nekem inkább a kevés csapat nem tetszik, igaz, ha sokcsapatos lenne, talán akkor is inkább a vége érdekelné igazán a szurkolókat sajnos. Értem, hogy az erdélyi csapatok hiányoznak, de őket a bajnokság döntőjében sem tudom nézni, ha jól értem, legalábbis nem tévében? Pedig most először elkezdett érdekelni a dolog valamennyire. (Nyilván gyenge, puha fotelszurkoló vagyok, stb.) De hogy legyek lelkes egy bajnokságért, aminek a döntője nincs közvetítve?
kutyatej73 2021.03.30. 17:16:03
@utó: TAO-val semmi bajom. Igen ezt meg kell rendezni, de ne nevezzék Magyar Kupának. Pont a lényeg veszik el az hogy a kupasorozattal bármelyik osztályban, ligában sőt ligán kívüli csapat is indulhat, lásd pár éve Vasas U20.
utó 2021.03.30. 17:22:30
@kutyatej73: értem, köszi a kifejtést!
DominiKing 2021.03.30. 18:36:17
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Méghogy működik? Komment cunami van. :-)
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.03.30. 21:29:01
Úgy örülnék egy db magyar CHL kvótának, mert akkor lenne tétje is az ilyesminek.
Az meg skandalum, hogy a hazai rendezésű bajnokság döntőjét _sem_ lehet nézni online (nem ingyen, hanem akár pár ojrónak megfelelő összegért).
Az nem vonzza a szurkolókat, hogy vegyél közvetítés bérletet stb. Olyan megoldás kell, hogy egy tetszőleges meccsre instant fizetek, és jön a stream. Standardizálni lehetne szövetségi szinten az idő, eredmény, kiállítások kijelzését stb.
Az meg skandalum, hogy a hazai rendezésű bajnokság döntőjét _sem_ lehet nézni online (nem ingyen, hanem akár pár ojrónak megfelelő összegért).
Az nem vonzza a szurkolókat, hogy vegyél közvetítés bérletet stb. Olyan megoldás kell, hogy egy tetszőleges meccsre instant fizetek, és jön a stream. Standardizálni lehetne szövetségi szinten az idő, eredmény, kiállítások kijelzését stb.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.01. 22:58:46
Az m4sport online 720p-vel csak szaggatva megy most, 480p-vel pedig nem tudom, holnap mi fog látszódni a meccsekből. :-\
essze 2021.04.02. 10:27:47
Borítékolom a fehérvári szurkolók hozzászólásait. (Tartalmilag.)
Ha megnyerik a kupát: "Ismét megmutattuk, hogy egyértelműen miénk a legjobb magyar csapat!"
Ha nem nyerik meg a kupát: "Látszott a játékosokon, hogy nem tudták felszívni magukat erre az idényvégi kupaféleségre."
Ha megnyerik a kupát: "Ismét megmutattuk, hogy egyértelműen miénk a legjobb magyar csapat!"
Ha nem nyerik meg a kupát: "Látszott a játékosokon, hogy nem tudták felszívni magukat erre az idényvégi kupaféleségre."
essze 2021.04.02. 10:32:35
@trollfeeder: A kupagyőztest kéne indítani (ha lehet), majd megnyerni a KontiKupát.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.02. 13:36:27
Fradi meg emberelőnyben támadóharmadban kihúzta a debreceni védő lábát..
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.02. 13:46:28
@essze: Szerintem idén a többieknek csak akkor lesz esélye, ha Gyenes vagy Janus véd.
essze 2021.04.02. 14:01:45
@trollfeeder: Főleg, hogy a Fehérvár több légióst szerepeltethet, mint a másik három csapat.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.02. 14:18:25
Azt el kéne dönteni, hogy a Fehérvárt vagy csak a Fehérvár hazai játékosait szeretnétek látni a kupában.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.02. 14:29:41
Turcotte marha gyenge, de a debreceni védekezés egészen jó. A támadás kicsit lassú.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.02. 14:33:42
Fradi kapott egy kis segítséget a végére. :-\
DominiKing 2021.04.02. 14:39:56
Kár, hogy még a meccs el sem kezdődött és már megy a fika. Mondjuk ez a kényelmesebb helyzet, mert ez jelenti azt, hogy minket irigyelnek.
essze 2021.04.02. 15:28:34
@trollfeeder: Azt, hogy Fehérvárra ugyanazok a szabályok vonatkozzanak, mint a hazai csapatokra. 6 légiós vs 6 légiós. Nem 6 ellen 9.
adam_szabo_92 2021.04.02. 16:27:08
Szirányi bebaszta, mint a lónak :D
Galajdának jár egy dícséret, az ő előretörése is kellett a gól elött.
Galajdának jár egy dícséret, az ő előretörése is kellett a gól elött.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.02. 17:15:43
Ha bírja is ezt a tempót a végéig a Miskolc, ezen a fordulaton elég pontatlanok.
korxi 2021.04.02. 18:16:49
Gyalázat hogy a miskolci klubvezetést csak a Tao érdekli, és nem képesek arra, hogy rendes keretet állítsanak ki az egyszem kupahétvégére, amikor a legjobb magyar csapatok ellen lehet játszani.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.02. 18:27:41
Fodor és Tokaji is korrektül nyilatkozott ma.
korxi 2021.04.03. 12:36:56
Jó lenne valami megújulás a miskolci klubvezetésben, Egrinek lassan lejárt az ideje.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.03. 14:26:51
m4-en foci van, nem adják a kupameccset?
DominiKing 2021.04.03. 14:50:36
@trollfeeder: Nekem Chrom-on állandóan megakad, de Firefoxon tök jó.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.03. 15:04:50
Köszönöm a segítséget! Firefoxszal nézem én is, érdekes, hogy innen kattinva a linket nem jön be a video, de az m4sporton barangolva meg lehet találni.
Mindkét csapat darál, de nem sok kidolgozott helyzet volt.
Mindkét csapat darál, de nem sok kidolgozott helyzet volt.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.03. 15:33:24
Adorjánnak nem megy ma. Kipattanó, bepattanó, és egy hidegzuhany harmadik.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.03. 15:34:35
Első sorát vesztő, lefejezett Fradi vérszagra megy 2:0 óta.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.03. 15:38:24
Magosi lehet, hogy visszahozta a vasgyáriakat.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.03. 15:39:47
Tóth Adrián nem hagyja. Szép assziszt.
rikkitikki 2021.04.03. 16:25:55
@DominiKing: köszi a firefox tippet, telepítettem és így tényleg szuper
essze 2021.04.03. 17:11:48
@DominiKing: Nekem Firefoxon el se indult. A másikon csak nézhetetlenül akadozott.
essze 2021.04.03. 17:22:22
@kutyatej73: Köszönet.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.03. 18:33:24
Tudja vki, hol lehet nézni a mai EL döntőt online? Ty már két gólnál jár.
DominiKing 2021.04.03. 18:47:57
Jók a debreceniek, de látszik a különbség és én is csodálkoztam, hogy azt hallom, hogy letámadnak. Süti azt látta, nem tudom miből, amikor körömszakadtáig védekeznek és mindössze kontrákra építenek.
DominiKing 2021.04.03. 19:18:49
Nem mondom, nem ügyetlenek a debreceniek, de a Fehérvárnak a legnagyobb problémát egy volt fehérvári okozza.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.03. 19:44:08
Szakáll Berci a szerződéséért játszik? =)
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.03. 19:52:36
A hétvégén a kiállítások vmi elképesztően légbőlkapottak. A játékvezetők képzése nincs terítéken?
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.03. 19:55:01
Ha egy játékos felnyújtott karral kiüti a korongot a kapu elől, és a csapattársa átveszi az mifelénk kézpassz.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.03. 20:14:31
"Látszott a játékosokon, hogy nem tudták felszívni magukat erre az idényvégi kupaféleségre." (=
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.03. 20:19:58
A Debrecen megértemelten nyert, többet tettek a sikerért. Hetényi, a három hajdani Titánok védő (Vokla, Sándor F., Kiss R.), elöl kis Hári, Szűcs és minden poszton a légiósok a két hiányzó ellenére mind oda tudták tenni magukat.
manga2 2021.04.03. 21:37:26
A kirakatcsapatok ma bebizonyitottak, hogy 9 légióssal is gyengusok még a hazai szinpadon is! Jobb lenne itthon veretni , mert 100 év múlva is ezek az eredmények fognak születni! A "nagy Volán " szurkolók is tűrhetik vissza a nagy gallért! Főleg azok akik azon gúnyolódnak, hogy a Dab jövőre női csapattal indul! Ezt érdemli a csapat is, sportszerűségből megbuktatok! A lesajnált Turckott ma elintézte a nagypofájú volánt ...
DominiKing 2021.04.03. 22:45:28
@manga2: Rólad lehet tudni, hogy mennyire vagy elfogulatlan.
Ajánlom figyelmedbe Hetényi nyilatkozatát, mert nyilvánvaló a hsz-edből, hogy a meccset nem láttad.
Ajánlom figyelmedbe Hetényi nyilatkozatát, mert nyilvánvaló a hsz-edből, hogy a meccset nem láttad.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2021.04.04. 02:17:00
@manga2: Nem tudom, hogy Debrecenben miért ekkora szálka a szemben a Fehérvár egy jó ideje. Nem akartam ünneprontó lenni, mert becsülettel küzdöttek a DEAC játékosok, de akkor leírom a TAO kupáról és a pénzosztásról a meglátásaim.
A szövetségi pénzek jelentős részét már rég nem a Fehérvár kapja, sőt elég sok a limitáció is azóta.
A MAC megjelenésével kezdődött a történet. Elég frissen emlékszem arra, mikor a Titánok elődöntőzött a MAC-cal, és le kellett feküdni, hogy a MAC felmutathasson vmi eredményt (, a Fehérvár pedig továbbra is részesedjék a büdzséből).
A Miskolc és a MAC elindult a TL-ben, a hazai kedvezményezett pedig a Fradi lett. Idén a Csík és a Brassó betett az ittenieknek, így a lobbi kerék Debrecenben állhatott meg. Remélem, főnixes feltámadás lesz belőle!
Az évek során sokféle "hazajátszási" felállás volt: jöhet az EBEL-szezont záró teljes Fehérvár, vagy csak a hazai játékosok kapcsolódjanak be, vagy hagyják teljesen a Titánok keretét indulni a rájátszásban. Ezeken rendre kudarcot vallott a csapat. Volt hogy nem kellett továbbmenni sem, hanem edzőbuktatással egybekötve megoldották a fiúk. A rájátszásokra mindkét csapattal kb. feltett kézzel megyünk.
2004 óta ami a kupákat illeti, mikor a Fehérvár első számú csapata indult, 2014-ben tudott a Pentele körmérkőzésekkel azonos pontszámmal nyerni, rá egy évre a Miskolc rendes játékidőn túl. A Fradi tavaly 1v1-ben nyert 6:3-ra. Idén pedig a Debrecen túlórázott.
Ezeknél a hazai csapatokkal játszott mérkőzéseknél eléggé kilóg a lóláb. A helyzetek megvannak, de a támadóknak, akik egész szezonban a sógoroknál értékesítették ezeket, hirtelen megremeg a kezük, a 95%-os kapusunk váratlanul középszürke lesz, és mikor iramban pl. idén még a Bécs elleni söprésben se engedett ki a mezőny, hanem egész szezonban kiegyensúlyozottan mentek a párharcok, bulik, korongszerzés, egy TAO-kupa megmérettetés döntőjében véletlen maguk mögött hagyták ezt.
A miért minden szezonban felmerül: le kell feküdni a pénzosztásnál. A játékvezetői felfogáson is látszott, mi az ábra. Csak Hargrove-nak felejtettek el szólni..
A szövetségi pénzek jelentős részét már rég nem a Fehérvár kapja, sőt elég sok a limitáció is azóta.
A MAC megjelenésével kezdődött a történet. Elég frissen emlékszem arra, mikor a Titánok elődöntőzött a MAC-cal, és le kellett feküdni, hogy a MAC felmutathasson vmi eredményt (, a Fehérvár pedig továbbra is részesedjék a büdzséből).
A Miskolc és a MAC elindult a TL-ben, a hazai kedvezményezett pedig a Fradi lett. Idén a Csík és a Brassó betett az ittenieknek, így a lobbi kerék Debrecenben állhatott meg. Remélem, főnixes feltámadás lesz belőle!
Az évek során sokféle "hazajátszási" felállás volt: jöhet az EBEL-szezont záró teljes Fehérvár, vagy csak a hazai játékosok kapcsolódjanak be, vagy hagyják teljesen a Titánok keretét indulni a rájátszásban. Ezeken rendre kudarcot vallott a csapat. Volt hogy nem kellett továbbmenni sem, hanem edzőbuktatással egybekötve megoldották a fiúk. A rájátszásokra mindkét csapattal kb. feltett kézzel megyünk.
2004 óta ami a kupákat illeti, mikor a Fehérvár első számú csapata indult, 2014-ben tudott a Pentele körmérkőzésekkel azonos pontszámmal nyerni, rá egy évre a Miskolc rendes játékidőn túl. A Fradi tavaly 1v1-ben nyert 6:3-ra. Idén pedig a Debrecen túlórázott.
Ezeknél a hazai csapatokkal játszott mérkőzéseknél eléggé kilóg a lóláb. A helyzetek megvannak, de a támadóknak, akik egész szezonban a sógoroknál értékesítették ezeket, hirtelen megremeg a kezük, a 95%-os kapusunk váratlanul középszürke lesz, és mikor iramban pl. idén még a Bécs elleni söprésben se engedett ki a mezőny, hanem egész szezonban kiegyensúlyozottan mentek a párharcok, bulik, korongszerzés, egy TAO-kupa megmérettetés döntőjében véletlen maguk mögött hagyták ezt.
A miért minden szezonban felmerül: le kell feküdni a pénzosztásnál. A játékvezetői felfogáson is látszott, mi az ábra. Csak Hargrove-nak felejtettek el szólni..
manga2 2021.04.04. 10:06:14
Szánalmas magyarázkodások, tipikus szurkoloi összeesküvés elméletek , hokihoznemertes , nulla sporthoz való alázat ....
DominiKing 2021.04.04. 11:29:55
@trollfeeder: Szerintem a keserűség beszél belőled és kicsit igazságtalan is vagy. A múltról persze meg lehet a saját véleményed, de a tegnapi meccshez ennek nem sok köze van.
Tény és való, hogy aki ezt a meccset látta, az azt is láthatta, hogy minőségi különbség volt a két csapat között, a Fehérvár javára. Minden tekintetben jobbak voltunk, csak sajnos a legfontosabban, az eredményességben nem. Viszont a Debrecen minden dicséretet megérdemel. Kidolgoztak és végrehajtottak egy olyan taktikát, ami az egyetlen esélyt kínálta nekik (ez valami olyasmi volt, mint a régi válogatottunké). Szép volt Debrecen!
Ettől függetlenül, azért a Fehérvár még egy másik kávéház.
Tény és való, hogy aki ezt a meccset látta, az azt is láthatta, hogy minőségi különbség volt a két csapat között, a Fehérvár javára. Minden tekintetben jobbak voltunk, csak sajnos a legfontosabban, az eredményességben nem. Viszont a Debrecen minden dicséretet megérdemel. Kidolgoztak és végrehajtottak egy olyan taktikát, ami az egyetlen esélyt kínálta nekik (ez valami olyasmi volt, mint a régi válogatottunké). Szép volt Debrecen!
Ettől függetlenül, azért a Fehérvár még egy másik kávéház.
korxi 2021.04.04. 13:01:16
"Minden tekintetben jobbak voltunk"
Szerintem erről már le kellene szállni, a saját érdeketekben.
Szerintem erről már le kellene szállni, a saját érdeketekben.
korxi 2021.04.04. 13:07:24
@DominiKing: Nem azért nevetnek rajtatok az emberek, mert hol nyertek, hol kikaptok az Erste Ligás csapatokból - mostanában kikaptok - hanem azért nevetnek rajtatok az emberek, mert hol nyertek, hol kikaptok és mindezzel párhuzamosan olyanokat mondogattok, hogy a Fehérvár egy más kávéház.
korxi 2021.04.04. 16:58:13
@DominiKing: Számítottam rá hogy ez a hirtelen témaváltás lesz a reakció (az egésznek semmi köze ahhoz hogy én mit csináltam meg mit nem csináltam).
DominiKing 2021.04.04. 19:58:58
@korxi: Pedig én a mai állapotokról, a tegnapi meccsről beszélek. Jött egy Fehérvár, története egyik legrosszabb, legszégyenteljesebb sorozata után és az eredményesség kivételével, minden tekintetben lehokizta a Debrecent. Ehhez kellett volna látnod a meccset. Mint a vajon mentek át a debreceni védelmen, ziccerek sorozatát dolgozták ki, sebességben minimum egy fokozattal feljebb pörögtek, más kávéházban hokiztak. Ha nem láttad ezt a meccset, akkor miért vonod ezt kétségbe? Nem általánosságban beszéltem, veled ellentétben, hanem a látottak alapján és semmiképpen sem írtam semmi sértőt az Erste Ligás csapatról. Tényekről, amiről te is meggyőződhetsz ha visszanézed a meccset.
Más kávéházban beszélünk.
Más kávéházban beszélünk.
korxi 2021.04.04. 20:07:40
@DominiKing: Kár hogy ennek a más kávéházbeli csapatnak az alsóbbrendű kávéházbeliekkel szemben pont a meccsnyerés-rész nem megy a jégkorongból :)
DominiKing 2021.04.04. 20:29:38
@korxi: Csodálkozol? A hoki már csak ilyen, más sportágban ez valóban ritkább. Magyar válogatott megvan? Brassó-Vasas megvan?
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2021.04.04. 21:06:10
@DominiKing: "A hoki már csak ilyen, más sportágban ez valóban ritkább." Mellékszál, de ez egy mítosz: a hoki sehol sincs a focihoz képest ezügyben. Merthogy a fociban egyfelől ritkább a gól, másfelől kevésbé jön ki a játékosok technikai képzettsége közti különbség.
essze 2021.04.06. 23:39:46
@DominiKing: Én láttam a meccset. A harmadik harmad első tíz percét leszámítva végig az történt, amit a Debrecen akart. Abban a tíz percben volt 1(egy) légiós, aki úgy játszott, ahogy az egész csapatnak kellett volna. Ezt leszámítva a Fehérvár az idei középszakasz-rájátszás szintet hozta. Megérdemelték a vereséget.