Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2410) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1642) felkészülés (2246) FTC (1472) khl (2188) légiósok (1677) Miskolc (1507) nhl (4906) nők (1297) playoff (1317) Titánok (1025) u18 (1061) utánpótlás (1279) UTE (1301) válogatott (2222) vb (2374) videó (2120) Összes címke

Glen Hanlon legyőzi-e vajon Majoross Gergelyt?

2020.02.21. 12:13: kutyatej73

Glen Hanlon legyőzi-e vajon Majoross Gergelyt?

18 komment

Címkék: Miskolc MAC Extraliga

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr2515484996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2020.02.21. 20:22:26

Úgy tűnik a MAC azért jött az Extraligába, hogy kiszúrjon a DVTK-val. Ez az egy megy nekik, ráadásul iszonyat jól!

qwertzuiop05 2020.02.22. 00:37:47

@lbsz: Azért Kassa-verésben se rosszak!

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2020.02.23. 10:10:37

@lbsz: Ezen a Miskolcnak kellene tudni változtatni. De már harmadik éve az van, hogy a bajnokság igazán fontos szakaszába érve nem tudunk nyerni az ujbudaiak ellen. Oké, két éve a döntőben volt egy gyozelmunk, avval a 4-1-gyel lett 4-1 oda. Ennyi! Azon kívül semmi!

korxi 2020.02.23. 10:19:23

@Fermentátor: Ezért egyre értelmezhetetlenebb a klubvezetés. Nincs egy csapatra való játékos, erre elengedik Dudast, mert ez jót tesz az ő karrierjének, és párhuzamosan kirúgják az edzőt, visszahozva azt, aki legutóbb amikor itt volt, kudarcot vallott a MAC ellen.

essze 2020.02.23. 10:35:29

@korxi: Dudás helyett jött Wehrs.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2020.02.23. 10:45:50

@korxi: Tudtommal Dudas szerződése tartalmazott az elengedesre vonatkozó pontot. Tehát el kellett engedni. Az edzővaltasba nem látok bele. De, ha már menni kellett Rodmannak, akkor nem hátrány, ha olyat hívnak, aki ismeri a csapatot és a ligat.
Amit én nem értek, hogy miért nincs mondjuk 2 játékossal több a csapatban. Oké, farmcsapat nélkül nem lehet gondolkodni tudomisen 28-35 bevethető mezonyjatekosban, de egyszerre 24-25 azért lehetne. Mert minél kevesebben vannak, annál nagyobb a serulesveszely is.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2020.02.23. 10:47:32

@korxi: Tudtommal Dudas szerződése tartalmazott az elengedesre vonatkozó pontot. Tehát el kellett engedni. Az edzővaltasba nem látok bele. De, ha már menni kellett Rodmannak, akkor nem hátrány, ha olyat hívnak, aki ismeri a csapatot és a ligat.
Amit én nem értek, hogy miért nincs mondjuk 2 játékossal több a csapatban. Oké, farmcsapat nélkül nem lehet gondolkodni tudomisen 28-35 bevethető mezonyjatekosban, de egyszerre 24-25 azért lehetne. Mert minél kevesebben vannak, annál nagyobb a serulesveszely is.

korxi 2020.02.23. 12:33:44

@Fermentátor: Ha így van, a dudasos részt nem tartom fenn.
"ha már menni kellett Rodmannak, akkor nem hátrány, ha olyat hívnak, aki ismeri a csapatot és a ligat."
Rodmannak nem kellett mennie, hanem úgy döntött a klubvezetés hogy kirúgja.
Hátránynak nem hátrány hogy valaki ismeri a játékosokat és a ligát, csak éppen érvnek önmagában nem érv Hanlon mellett. Mert ezen az alapon a szurkolók többsége közül valaki is lehetne edző. Ezen túlmenően nem bizonyosodott be, hogy ez a valaki a Majoross és a MAC ellen tehetetlen, ellentétben Hanlonnal, akinél ez tavaly bebizonyosodott.
Lehet persze, hogy tavaly az alapszakazs végére és a középszakaszra Hanlon alatt ugyanazért lett a szar a csapat, mint amiért a Rodman időszak vége felé Rodmannal: 2/3-3/4 csapatnyi játékossal nem lehet rendesen végigjátszani a szezont.
De ez is ugyanoda vezet vissza: ha szarok vagyunk mert már nincs egy egész csapatnyi játékos, akkor játékost kell igazolni, nem pedig edzőt kirúgni.
És mindez nem nem válasz a MAC-fóbiára, ami egy hihetetlenül nemprofi amatőr dolog, és azzal nem csak az edzőként kezdő Rodman, hanem az übertalapasztaltnak tekintett Hanlon sem tudott mit kezdeni.

essze 2020.02.23. 13:13:53

@Fermentátor: Kéttucatnyi bevethető elég lenne. Hangsúly a bevethetőn. A jelen keretben néhány fiatal csak arra jó (egyelőre), hogy legyen kit a padra ültetni a liga szabályának megfelelően. Negyedik sorban bevethetők, ha van mellettük legalább egy tapasztaltabb játékos. Úgy tűnik, a vezetőség nem tanult a tavalyi idényből.

essze 2020.02.23. 13:21:16

@korxi: Szólni kéne a fiúknak, hogy már nem a magyar bajnokságban vannak, a macot is szabad megverni.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2020.02.23. 16:45:53

@korxi: @essze: 24-25-öt írtam, szerintem az azért nagyjából lefedi a kéttucatnyit.

"Rodmannak nem kellett mennie, hanem úgy döntött a klubvezetés hogy kirúgja." Az én szememben ez azt jelenti, mennie kellett. Nyilván nem azért, mert menni akart, hanem, mert kirúgták.

Hanlon pedig? Kész helyzet áltt elő, viszonylag hirtelen kellett egy edzőt előkapni. Lehet, hogy lett volna jobb is, de szerintem ebben a pillanatban ésszerű megoldás volt. Hogy tavaly tavaly a taktikai párbajban alulmaradt Mogyival szemben abból nem következik, hogy ez idén is így lesz. Pontosabban: a szerződésekor inkább lehetett feltételezni, hogy tanult belőle. Egyébiránt pedig, tudtommal tavaly a szezon végén marasztalták. Tehát már csak ezért sem meglepő, hogy most őt vették elő.
Mindenesetre megértem az elkeseredettségedet, én is elég dühösd vagyok. A pénteki vereseég belefért volna - feltéve, ha már nem harmadik éve folyamatosan szopunk a Mac ellen. Így viszont semmilyen magyarázat nem érdekel engem sem. Fentebb sem a pénteket magyaráztam én sem, hanem csak azt, hogy a magam részéről logikusnak látom Hanlon megkeresését.

essze 2020.02.23. 17:05:56

@Fermentátor: Úgy értettem, hogy több nem is kéne.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2020.02.23. 17:18:35

@essze: Elvileg nem. Azt a 28-35-öt arra írtam, hogy ha lenne farmcsapat, akkor összességében akár annyi játékos is bevethető lenne. Mert miért ne?

korxi 2020.02.23. 17:42:31

@essze: Igen. Amivel ugyanolyan kevés a keret.
@Fermentátor: Dehát Rodmannak nem virágcserép esett a fejére meg nem a villamos ütötte el. A klub döntése volt a kirúgás.
Ha kélsz helyzet lett volna hogy kell egy edző, akkor meglehet hogy Hanlon a legkogikusabb, de a klubb döntött úgy hogy legyen kirúgva Rodman, hogy jöhessen Hanlon. A klub döntése nem kész helyet, hanem egy döntés.

Ja és visszavonom a Dudás elmenésével kapcsolatos visszavonásomat:)
Nem stimmel az a történet, hogy nem is arról van szó, hogy mi határtalanul jófejek vagyunk és nekünk Dudás karrierjének előmozdításánál fontosabb nincs. Hanem olyan volt a szerződése, hogy ha egy magasabb ligából keresik, akkor mehet, tehát valójában nem is elengedés volt.
Mert ha mégis ez volt a valóság, akkor ködösíteni, mellébeszélni jól tudnak a klubnál:
dvtk.eu/19544-Jesse_Dudas_tavozik-cikk-jegkorong

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2020.02.23. 20:52:06

@korxi: Nem tudom, pontosan, hogy volt megírva az a szerződés és bevallom, a tűzjöz nálam jóval közelebb ülőtől kaptam azt az infót, hogy úgy szólt a megállapodás, ha van egy ajánlat magasabb ligából, akkor mehet. Nyilván nem az volt a kontraktban, ha a Vitkovice hívja, akkor mehet. Persze, lehet, hogy az infó volt pontatlan. Aztán az is lehet, hogy a hivatalos kommunikáció volt kicsit önfényező.
Abban igazad van, hogy nem egy kész helyzet Rodman távozása, hanem a vezetőség döntése. A vezetőség döntött úgy, hogy mennie kellett az edzőnek. Tehát mennie kellett.

essze 2020.02.23. 22:02:07

@korxi: Dudás nekem nem hiányzik.

bibababa 2020.02.24. 09:16:52

@essze: nem igazán tette oda magát. Szerintem nem is kell vele foglakozni.
A sok sérült viszont nagyon aggasztó.
süti beállítások módosítása