Szeretnék az Újpesttel végre döntőt játszani
2019.05.25. 14:43: kutyatej73
43 komment
Címkék: UTE Varga. Arnold
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr8514860940
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
1885* 2019.05.25. 15:12:37
Örülök Arni maradásának, Benki is marad! Nem döntőt, aranyat szeretnék!
És nem érdekel, hogy ne tegyünk már ekkora zsákot a fiúk nyakába! :D
És nem érdekel, hogy ne tegyünk már ekkora zsákot a fiúk nyakába! :D
DominiKing 2019.05.25. 19:46:15
Az UTE szurkolók helyében én is örülnék, viszont számomra az érthetetlen, ha valaki egy magasabb színvonalat nem akar (nem mer) bevállalni. Egyébként értem én, ennek több megfejtése is lehet, de szerintem egyik sem MHÉ, de biztos VHÉ.
Uteapu 2019.05.25. 22:18:26
@DominiKing: Ezekkel a dolgokkal úgy vagyok, hogy mérettessék meg magukat a valóban fiatalabbak. Tegyék, mint pl. Terbócs, Nagy K. stb., mint ahogy teszi Sebők, Gallo. Azt nevezhetnénk MHÉ-nek talán.
essze 2019.05.25. 22:48:39
@Uteapu: Varga nem öreg. Idén lesz 27. Védőnél ez nem kor. Sebők és Nagy két évvel fiatalabb, és ők csatárok.
essze 2019.05.25. 22:49:51
@essze: "és" helyett "de"
Uteapu 2019.05.26. 11:57:48
@essze: Nincs jelentősége a posztnak. Vannak páran "gyávák" csak szelektív a felemlegetés.
Bar down 2019.05.27. 17:27:56
@DominiKing: Elég szűk közeg ez a magyar hokitársadalom, “mindenki ismer mindenkit”. Arnit is ismerik :)
Arnit nem hívták Extraligába, nem az ő szintje.
Arnit nem hívták Extraligába, nem az ő szintje.
szmakarov 2019.05.27. 18:38:48
@Bar down: De Kiss Daninak a szintje. Értem.
essze 2019.05.27. 18:43:35
@Uteapu: Szerintem van. A védők egy korosztállyal később érnek. Nincs más "gyáva", bár lenne. (Negyedik sorba nem nagyon érdemes igazolni.)
freddyD 2019.05.27. 18:51:15
@DominiKing: Olyan nehéz elképzelni, hogy valaki jól érzi magát egy csapatban és ez a legfontosabb?
essze 2019.05.27. 19:06:18
@Bar down: @szmakarov: Mindkettőnek.
DominiKing 2019.05.28. 12:49:53
@freddyD: Igen, nehéz elképzelni, de csak abban az esetben, ha még fontos neki a karrierje és nem a "langyos vizet" keresi.
freddyD 2019.05.28. 16:33:13
@DominiKing: Lehet neki nagyobb örömet jelent legmegbecsültebb védőként magyar bajnoki serleget nyerni, mint harmadik bekként azon dolgozni, hogy bejuss a rájátszásba
DominiKing 2019.05.28. 18:29:04
@freddyD: Biztosan jobb a Real Madrid fakóban bajnokságot nyerni, mint a spanyol LaLigában szerepelni?
Nem érted? Ma, manapság jobban megéri nem megszakadni, hanem a saját komfortzónámban lubickolni, mert ezt ugyan úgy megfizetik. Nem sajnálom én Arnitól a könnyebb életet, ha ő nem sajnálja, hogy evvel egyértelműen kinyilvánítja, hogy ő nem szeretne a karrierjében előbbre lépni. És még gyávaságnak sem nevezném, mert az a legnagyobb hibás aki ezt a lehetőséget megteremti.
Nem véletlen, hogy mostanában sokszor emlegetjük a foci valóságot. Ott már régóta ez zajlik, meg is lett az (negatív) eredménye.
Ezért írtam, hogy ez általánosságban nem MHÉ, de VHÉ.
Szerintem.
Nem érted? Ma, manapság jobban megéri nem megszakadni, hanem a saját komfortzónámban lubickolni, mert ezt ugyan úgy megfizetik. Nem sajnálom én Arnitól a könnyebb életet, ha ő nem sajnálja, hogy evvel egyértelműen kinyilvánítja, hogy ő nem szeretne a karrierjében előbbre lépni. És még gyávaságnak sem nevezném, mert az a legnagyobb hibás aki ezt a lehetőséget megteremti.
Nem véletlen, hogy mostanában sokszor emlegetjük a foci valóságot. Ott már régóta ez zajlik, meg is lett az (negatív) eredménye.
Ezért írtam, hogy ez általánosságban nem MHÉ, de VHÉ.
Szerintem.
szmakarov 2019.05.28. 19:19:44
@DominiKing: @freddyD: A nyilatkozatában pedig egyértelműen utalt rá, hogy hívták az Extraligába. De ha ő úgy gondolja, hogy jobb a Real fakóban kulcsembernek lenni, mint a La Ligában perceket játszani, az az ő motivációját és elszántságát jelzi. Nem jó értelemben. Minden sportolónak szüksége van a kihívásokra, hogy teljes legyen a karrierje, aztán lehet, hogy alkalmas rá, lehet, hogy nem, idény közben is lehet váltani. Szerintem DominiKingnek ebben igaza van, mondhatnék most egy focis példát, de nem akarom megsérteni a lila érzelműeket. Amúgy Arni az egyetlen védőnk az Erste ligából a válogatottban, fizikailag kiváló adottságú játékos, több potenciál van benne mint egy Pozsgaiban mondjuk.
Uteapu 2019.05.28. 19:41:38
Azt gondolom, mindenkinek joga van eldöntenie, hogyan képzeli el sport és magánéleti karrierét. Nem igazán értem, hogy most miért pont őt pécéztétek ki, de mindegy. Egy egyéni szurkolói megítélésbe ne keverjük bele az MHÉ-t, mert azt nem a játékosnak, hanem elsősorban a szövetségnek, edzőknek a dolga szem előtt tartani és dolgozni érte. A legutóbbi VB is bebizonyította, mekkora haszon volt a "magasabb" ligaszereplés, és ezáltal mellette a hazai liga kiherélése. Egy lépés az úttestről a járdára. Orrba szájba jönnek mindenhová az ismeretlen légiósok, ami sokkal nagyobb gond és ez az, ami nem MHÉ szerintem. Azon kellene inkább gondolkodni és polemizálni, mi lesz pl. a 18- 20 éves korosztályos csapatok versenyeztetésével. Itt nem a VHÉ érdeke a fontos igazán kedves DiminiKing.
Uteapu 2019.05.28. 19:45:44
@szmakarov: Mondhatsz nyugodtan focis példát, nem lesz sértődést. Éppen eleget sérteget hetedik éve minket egy illető. :)
szmakarov 2019.05.28. 20:06:02
@Uteapu: Nem akarok, sértő lenne Arnira nézve. Én pl nem pécéztem ki őt(tudom ezt nem is állítottad), nekem Benk vagy Nagy Geri játéka inkább hiányzik egy magasabb szintű ligából. Egy év alatt én nem is vártam, hogy hirtelen Magó vagy Terbócs kulcsjátékos lesz a válogatottban , csak azért mert egy idény Tipsport van mögöttük. De Vargánál nem vagyok biztos benne, hogy ugyanez lenne a véleményed, ha mondjuk most hirtelen a Debrecenhez igazolt volna. Azt viszont hangsúlyoznom kell, hogy ez csak feltételezés, amúgy meg Arni képességeit dicséri, hogy sokan egy szinttel feljebb is simán eltudták volna képzelni,mint pl én. Ez nem kipécézés, ez dicséret. :)
Uteapu 2019.05.28. 20:21:15
@szmakarov: De ez lenne, akkor is, ha eligazolt volna, csak nem kicsit sajnálnám. Legalább annyira, mint pl. Szalma Zsoltit, de ő legalább egy olyan jó edzői stáb keze alá került, amit meg is érdemel a tehetsége. Beszélhetünk ilyen dolgokról véleményezhetünk, de ne jelentsünk ki valamit ex cathedra azért, mert nem tetszik.
szmakarov 2019.05.28. 20:38:27
@Uteapu: De akkor ex cathedra kijelenthetnénk bármit bárkiről. Itt van egy vélemény, ami egy játékos képességeit magasabbra taksálja, mint ahol ez megmutatkozhatna. Ez pedig szinte mindenki szerint igaz, nem csalhatatlanul, de nagyon valószínűleg. Ha mondjuk Dósát leigazolná a Miskolc az viszont mindenkit meglepne, mert nem érthető döntés. Ha valakinek az egyéni döntéséről nem mondhatnánk véleményt, mert az számára egy jónak, logikusnak tűnő választás, akkor meg minek vagyunk? :))
szmakarov 2019.05.28. 20:45:38
@szmakarov: Az viszont már tuti, hogy Varga-Újpest. Ilyen értelemben már tényleg kár rugózni ezen.
Uteapu 2019.05.28. 20:55:06
@szmakarov: Jogos, de én szentül meg voltam győződve, hogy az emlegetett magasabb szint nem egy Tipsport, mert azért azt ne misztifikáljuk. Nálam a magas a DEL2, ami már a minimum magasság.:)
freddyD 2019.05.28. 22:00:24
@DominiKing: Még a végén kiderül, hogy a szlovák liga Európa NHL-e.
Ahogy Uteapu is mondta, látványosan sokat javult a válogatott szereplése a közpénzes szlovák kaland után...
Ahogy Uteapu is mondta, látványosan sokat javult a válogatott szereplése a közpénzes szlovák kaland után...
DominiKing 2019.05.28. 23:46:26
Nálam is kedvesebb @Uteapu:! Itt senki nem pécézett ki senkit. Itt szokás hozzászólni a JKB-n megjelent cikkekhez. Most Arniról volt szó. Én erről elmondtam a saját véleményemet, ugyanúgy ahogy te Szalma Zsoltiról. Hidd meg, ez dicséret volt részemről, mert Vargát egy kiváló játékosnak tartom. Ha nem így lenne, hidd el egy betűt nem érdemelne tőlem.
Az meg, hogy mi lesz a 18-20 éves korosztállyal egy másik téma, amiről szintén meg van a véleményem és meg is írom egy ilyen poszt alatt. És én biztos vagyok benne, hogy ebben egyetértünk. Viszont az utolsó mondatoddal egyáltalán nem, mert ezt csak VHÉ érdek indokolhatja, és te sem hoztál fel mást. De meggyőzhető vagyok.
Az meg, hogy mi lesz a 18-20 éves korosztállyal egy másik téma, amiről szintén meg van a véleményem és meg is írom egy ilyen poszt alatt. És én biztos vagyok benne, hogy ebben egyetértünk. Viszont az utolsó mondatoddal egyáltalán nem, mert ezt csak VHÉ érdek indokolhatja, és te sem hoztál fel mást. De meggyőzhető vagyok.
DominiKing 2019.05.28. 23:51:43
@freddyD: Ezt gondold át. Úgy jön le, mintha te lebecsülnéd az Extraligát. És igazad van a válogatott 5 meccse kritikán aluli volt, de ennek az ég világon semmi köze az Extraliga színvonalához. Ott (is) bizony sokat javult több válogatott játéka. Ha nézted a meccseket akkor, evvel biztosan egyetértesz.
Nem értem az érzékenységeteket, nem vagyok benne biztos, ha a Fradihoz igazol, akkor is így védenétek a szitut mint most.
Nem értem az érzékenységeteket, nem vagyok benne biztos, ha a Fradihoz igazol, akkor is így védenétek a szitut mint most.
kerusz 2019.05.29. 01:15:41
@DominiKing: Már megbocsáss, de miért kellene vargának bármelyik csapatba igazolnia a három kivételezett közül? Nem értem, miért evidencia, hogy abban a három csapatban per def. mindenki csodálatos fejlődést mutat, miközben az EL-ben ez - szintén per def. - nincs így. Szerintem meg érhet sokkal többet sok jégidő, emberelőnyös és emberhátrányos sorokban való szereplés az EL-ben, mint kevés 3. vagy 4. soros idő a szlovákoknál vagy az EBEL-ben.
Nem vágom, mi abban az előremutató, hogy a legutóbbi idényben a három kivételezett csapat első két sorában csak elvétve szerepelt magyar nevelésű játékos. Vagy hogy a Miskolcban egyetlen olyan U25-ös sem játszott Vincze távozása után, aki a magyar válogatottban jogosult lett volna szerepelni. De a három klubban összesen is csak Erdély Csanád szerepelt 23 éven aluliként az első két sor valamelyikében. És erre alapozva követeltetek fiatalítást a válogatottnál... Ugyan, kivel?
Nem vágom, mi abban az előremutató, hogy a legutóbbi idényben a három kivételezett csapat első két sorában csak elvétve szerepelt magyar nevelésű játékos. Vagy hogy a Miskolcban egyetlen olyan U25-ös sem játszott Vincze távozása után, aki a magyar válogatottban jogosult lett volna szerepelni. De a három klubban összesen is csak Erdély Csanád szerepelt 23 éven aluliként az első két sor valamelyikében. És erre alapozva követeltetek fiatalítást a válogatottnál... Ugyan, kivel?
Uteapu 2019.05.29. 09:35:13
@DominiKing: King. Azt én nem gúnyolódva tettem hozzá, de mindegy. Mindig figyelemmel olvaslak Téged is és nincs nagy véleménykülönbség bizonyos dolgokban, de van. Nem a véleményekkel van baj, mert kellenek és ezért is vagyunk itt. Mint a nickemből is láthatod, felvállalt hovatartozásom mellett, kicsit máshogy is gondolkodom dolgokról, kicsit tágabban. A nekem esetlegesen nem tetsző, vagy máshogy megítélendő dolgokra nem szándékozom azonnal ráhúzni az MHÉ-t. Azok, amit ez a betűszó takar az messze több, mint most Arni, vagy mások holléte. Rengeteg dolog van a hokinkban, ami sokkal fontosabb lenne annál, hogy x vagy y játékos éppen hogyan dönt. A most létező elitista szemlélet az, ami nem segíti igazán az előrelépést és ez az ami szerintem, még egyszer mondom, NEM MHÉ. Amíg nem lesz nagy változás, csak pillanatnyi csapatérdek, jobbára külföldiekre vadászva, ne nagyon emlegessük ezt a betűszót szerintem.
DominiKing 2019.05.29. 09:42:06
@kerusz: Mert Vargát a válogatott szempontjából egy meghatározó játékosnak tartom. Azt is írtam, hogy az egyik legjobb magyar védőnek igen is helye lehet egy MAGYAR Extraliga csapat első két sorában. Nem értem, hogy te honnan tudod, hogy nem ott számítanának vele. Vagy ti nem becsülitek annyira, hogy ott is megállná a helyét?
Az én hsz-em inkább azt célozta meg, hogy sajnálatos dolog, hogy kiváló magyar játékosok inkább a biztos itthoni, kényelmes, kivételezett helyzetet választják, ahelyett, hogy megméretnék magukat külföldön egy magasabban jegyzett bajnokságban. Ott is ki lehetne harcolni az első két sort, csak hát ugye ott már ki kellene mozdulni a komfortzónából.
És ne mondja senki, hogy ebben nincs igazság.
Arnira meg nem haragszom, sőt sajnálom, hogy nem vállalja be ezt a "harcot".
Az én hsz-em inkább azt célozta meg, hogy sajnálatos dolog, hogy kiváló magyar játékosok inkább a biztos itthoni, kényelmes, kivételezett helyzetet választják, ahelyett, hogy megméretnék magukat külföldön egy magasabban jegyzett bajnokságban. Ott is ki lehetne harcolni az első két sort, csak hát ugye ott már ki kellene mozdulni a komfortzónából.
És ne mondja senki, hogy ebben nincs igazság.
Arnira meg nem haragszom, sőt sajnálom, hogy nem vállalja be ezt a "harcot".
DominiKing 2019.05.29. 09:44:08
@Uteapu: Majdnem egyszerre írtunk, jól jelzi, hogy vannak dolgok amiben nagyon hasonlóak vagyunk. Kérlek olvasd el amit @kerusz-nak írtam.
Uteapu 2019.05.29. 09:46:08
Még ehhez tartozik a nyálcsorgatás és ájuldozás a Finneket látva. Nevelnek és nem vásárolnak, bátran megmártogatják a "gyerekeket" is a mély vízben, mert tudják, mit és hogyan kell csinálni.Tudom, náluk mélyek és ősiek a gyökerek, de ha mi nem ültetünk, nem is lesznek stabil gyökérzet, csak duma.
Uteapu 2019.05.29. 09:56:50
@DominiKing: Természetesen olvasom. Miért misztifikálnánk már az említett ligát annyira, mikor a Romániai Székely gárda a "csóró" EL-ből repült simán a D1A-ba és majd ott sem fognak szerintem szégyent vallani. Ők ott tkp. finnesen teszik a dolgokat.
DominiKing 2019.05.29. 18:05:50
@Uteapu: Nincs itt szó semmiféle csóró EL-ről. Pont nekem nem lehet ezt a szememre vetni. Én voltam az aki sokakkal ellentétben nem fikáztam az EL-t, és mertem az idei évet sikeresebbnek tartani mint a tavalyit, a két "nagy" távozása ellenére.
Ezért nem értem ezeket a reakciókat, mintha én valami ocsmány dolgot hoztam volna fel.
Ezért nem értem ezeket a reakciókat, mintha én valami ocsmány dolgot hoztam volna fel.
szmakarov 2019.05.29. 18:22:19
@DominiKing: Ne haragudj, de mondod pont te ezt , amikor egy aprósàgon vérig sértődtél?
szmakarov 2019.05.29. 20:47:34
@DominiKing: Az még papírvágó se volt.
essze 2019.05.30. 22:50:02
@Uteapu: @DominiKing: Azért Varga lett "kipécézve", mert nincs többes szám. 30 feletti csékáktól (Benk, Nagy G.) nem várható el, hogy mindenáron erősebb bajnokságba szerződjenek. Más magyar játékost pedig nem látok az EL-ben, aki beférne a Fehérvár/MAC/Miskolc első három sorába.