Rajna Miklós a DVTK Jegesmedvékhez szerződött
2019.05.13. 12:57: kutyatej73
54 komment
Címkék: Miskolc Rajna
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr8114823692
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nittümeki 2019.05.13. 14:09:25
Sok sikert, remélem Adorjánnal párban megoldják a feladatot a DVTK-nál. Ugyanakkor Rajna Miki is klasszikus esete a magyar élcsapatok között elevickélő, tehetséges, de igazi versenyszellemmel nem bíró magyar játékosnak. A helyében rég kipróbáltam volna magam pl. egy francia bajnokságban.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.05.13. 14:16:23
@freddyD: Szó szerint mindenképpen, hiszen Vayt valahogy pótolni kell.
Vay és Adorján között nem volt igazi verseny, Ádi így el is faradhatott, de kicsit kenyelmesre is vehette. Most viszont tényleg verseny lehet kapusfronton. Függ ez persze az edzőtől is.
Vay és Adorján között nem volt igazi verseny, Ádi így el is faradhatott, de kicsit kenyelmesre is vehette. Most viszont tényleg verseny lehet kapusfronton. Függ ez persze az edzőtől is.
2019.05.13. 20:07:58
Lehet,hogy meg fogtok kövezni+ne legyen igazam,de úgy érzem,ezzel be is áraztuk magunkat a 8-10 hely környékére...
essze 2019.05.13. 22:17:17
@Speedking: Idén a válogatottban és a rájátszásban is magasan a legjobb védési hatékonyságot hozta a magyar kapusok között.
noname222 2019.05.14. 08:22:53
Rajna az örök meg nem értett tehetség. Képes nagyon jól védeni fontos meccseken is, de ezt a formát nem tudja huzamosabb ideig tartani és sokszor van hullámvölgye is. Így elsődleges kapusnak nem alkalmas, míg második számú nem szeret lenni. Tavalyi fele-fele felállás se tetszett neki.
kutyatej73 2019.05.14. 09:15:02
Miért döntöttél a klubváltás mellett?
Egy olyan klubban akartam játszani, ahol nagyobb felelősség van rajtam, jobban a vezérek közé tartozom, és nagyobb szerepet kapok. A MAC szeretett volna megtartani, és az ügynökömön keresztül több más klub is érdeklődött, de első számú kapusnak lenni a szlovák bajnokságban az egy nagyon jó lehetőség, olyan, amit magyar kapusoknak nehéz maguknak külföldön megteremteniük. A külföldi ajánlataim nem vették fel a versenyt semmilyen szempontból a DVTK ajánlatával.
Mennyit segít, hogy már van tapasztalatod az Extraligában?
Biztosan segít. Már ismerem a jégcsarnokokat és könnyebb egy olyan bajnokságban szerepelni,, ahol már megvan ez a rutin. Ez most kicsit más lesz, mert Miskolcról más hosszúságú utakra megyünk, mint ahogy Budapestről utaztunk. Kicsit át kell állni, de pozitívan tekintek az átigazolásra.
Mit tudsz az új vezetőedzőről, Marcel Rodmanról?
Mielőtt aláírtam volna a szerződést, beszéltem vele telefonon. Ő is szerette volna, hogy csatlakozzak a csapathoz. Érdeklődött utánam több helyen, itthon és külföldön is, és azt gondolja, hogy bele fogok illeni abba a képbe, amit a DVTK képvisel a jégen és azon kívül is. Tetszett a hozzáállása, jót beszélgettünk, csak jót mondhatok róla.
Sok ismerős arc lesz a DVTK-ban, olyanok is, akikkel együtt nőttél fel. Ez is segítheti a beilleszkedést?
Picit más lesz a helyzet, mint a tavalyi, mikor a MAC-ba igazoltam. Akkor a csapatból csak egy-két emberrel játszottam együtt előtte, de a többség új volt számomra. Sok játékos ott is pozitív csalódást jelentett, és az elejétől kezdve jól kijöttem mindenkivel, jobban, mint ahogy gondoltam. Most a DVTK-val más a helyzet, mert a magyar mag nagy részével játszottam együtt klubcsapatban vagy a válogatottban. Ismerjük egymást, jóban vagyunk, a barátnők és feleségek is jóban vannak. Remélem, hogy könnyebb lesz a beilleszkedés. Tudom, hogy jó közegbe kerülök és azt is, hogy én mit tudok hozzátenni ahhoz, hogy a csapat eredményes legyen. Izgatottan várom a szezont.
Hogyan készülsz a következő idényre nyáron?
Megkaptam a DVTK-tól a programot. Budapesten és Dunaújvárosban is készülök majd a nyáron. Orosz Szilveszter állított össze egy kapusspecifikusabb edzéstervet, ez alapján dolgozom. Manuálterapeutával is dolgozom majd, ő abban segít majd, hogy minden kisebb sérülésem rendben legyen, és a mobilitásban és a nyújtásban is előrelépjek.
Egy olyan klubban akartam játszani, ahol nagyobb felelősség van rajtam, jobban a vezérek közé tartozom, és nagyobb szerepet kapok. A MAC szeretett volna megtartani, és az ügynökömön keresztül több más klub is érdeklődött, de első számú kapusnak lenni a szlovák bajnokságban az egy nagyon jó lehetőség, olyan, amit magyar kapusoknak nehéz maguknak külföldön megteremteniük. A külföldi ajánlataim nem vették fel a versenyt semmilyen szempontból a DVTK ajánlatával.
Mennyit segít, hogy már van tapasztalatod az Extraligában?
Biztosan segít. Már ismerem a jégcsarnokokat és könnyebb egy olyan bajnokságban szerepelni,, ahol már megvan ez a rutin. Ez most kicsit más lesz, mert Miskolcról más hosszúságú utakra megyünk, mint ahogy Budapestről utaztunk. Kicsit át kell állni, de pozitívan tekintek az átigazolásra.
Mit tudsz az új vezetőedzőről, Marcel Rodmanról?
Mielőtt aláírtam volna a szerződést, beszéltem vele telefonon. Ő is szerette volna, hogy csatlakozzak a csapathoz. Érdeklődött utánam több helyen, itthon és külföldön is, és azt gondolja, hogy bele fogok illeni abba a képbe, amit a DVTK képvisel a jégen és azon kívül is. Tetszett a hozzáállása, jót beszélgettünk, csak jót mondhatok róla.
Sok ismerős arc lesz a DVTK-ban, olyanok is, akikkel együtt nőttél fel. Ez is segítheti a beilleszkedést?
Picit más lesz a helyzet, mint a tavalyi, mikor a MAC-ba igazoltam. Akkor a csapatból csak egy-két emberrel játszottam együtt előtte, de a többség új volt számomra. Sok játékos ott is pozitív csalódást jelentett, és az elejétől kezdve jól kijöttem mindenkivel, jobban, mint ahogy gondoltam. Most a DVTK-val más a helyzet, mert a magyar mag nagy részével játszottam együtt klubcsapatban vagy a válogatottban. Ismerjük egymást, jóban vagyunk, a barátnők és feleségek is jóban vannak. Remélem, hogy könnyebb lesz a beilleszkedés. Tudom, hogy jó közegbe kerülök és azt is, hogy én mit tudok hozzátenni ahhoz, hogy a csapat eredményes legyen. Izgatottan várom a szezont.
Hogyan készülsz a következő idényre nyáron?
Megkaptam a DVTK-tól a programot. Budapesten és Dunaújvárosban is készülök majd a nyáron. Orosz Szilveszter állított össze egy kapusspecifikusabb edzéstervet, ez alapján dolgozom. Manuálterapeutával is dolgozom majd, ő abban segít majd, hogy minden kisebb sérülésem rendben legyen, és a mobilitásban és a nyújtásban is előrelépjek.
korxi 2019.05.14. 09:49:19
@kutyatej73: "de első számú kapusnak lenni a szlovák bajnokságban az egy nagyon jó lehetőség"
Figyelemmel arra hogy Rajna Miklós azért nem Vay Ádám, és a csapatban ott van Adorján, kérdezném hogy az már eldöntött ténynek számít hogy lesz első- és második első számú kapus, és ő lesz az elsőszámú? Vagy mitől ilyen biztos ebben?
Figyelemmel arra hogy Rajna Miklós azért nem Vay Ádám, és a csapatban ott van Adorján, kérdezném hogy az már eldöntött ténynek számít hogy lesz első- és második első számú kapus, és ő lesz az elsőszámú? Vagy mitől ilyen biztos ebben?
kutyatej73 2019.05.14. 10:14:27
@korxi: Hát nem tudom mit ígértek neki, de Adorján ennél jóval többet érdemel.
horivan 2019.05.14. 10:36:45
@korxi: Miért Adorjánnak van érvényes szerződése 2019-20-ra?
kutyatej73 2019.05.14. 10:47:51
@horivan: A DVTK Jegesmedvék játékosai, akik a 2019/2020-as szezonra jelenleg szerződéssel rendelkeznek
Rajna Miklós
Adorján Attila
Jesse Dudás
Gőz Balázs
Láda Balázs
Kiss Dániel
Szirányi Bence
Vojtkó Mátyás
Magosi Bálint
Vas János
Galanisz Nikandrosz
Ritó László
Miskolczi Márk
Kiss Patrik
Rajna Miklós
Adorján Attila
Jesse Dudás
Gőz Balázs
Láda Balázs
Kiss Dániel
Szirányi Bence
Vojtkó Mátyás
Magosi Bálint
Vas János
Galanisz Nikandrosz
Ritó László
Miskolczi Márk
Kiss Patrik
DominiKing 2019.05.14. 13:07:03
Én tudásszint alapján Magyarország legjobb kapusának tartom. Amit lehetett elsajátítani a szakmájában azt mind megtette. Sajnos vannak olyan adottságok amiken nem lehet változtatni, még a legnagyobb szorgalommal sem.
Természetesen szurkolok neki, hogy jövőre sikeres legyen, magyarként egy külföldi bajnokságban.
Természetesen szurkolok neki, hogy jövőre sikeres legyen, magyarként egy külföldi bajnokságban.
Raon 2019.05.14. 14:09:08
@DominiKing: nem vitatkozásképp, de Hete azért hozott nekünk pár extrát az EBELben, egész szezobban is, Miki nem. Rám már rám szóltak face-n a családból, hogy miért beszélek állandóan ellene, pedig nem vagyok ellendrukker, de a meghátrálás/tényleges kihívások elkerülése belőlem nem a megértést hozza elő. Szerintem jól írták páran fentebb, és én abban sem lennék biztos, hogy Adorján mellett neki kellene járjon az első számú poszt... Krakkó volt a csúcsformája, azóta sajnos gondban van azzal, ha meg is kell küzdenie a helyért, nem kapja meg alapból. És hát ugye nem azért nem kapta meg, mert összeesküdtek ellene, hanem mert az aktuális másik kapus minden alkalommal jobb volt nála.
Ezzel együtt kívánom, hogy újra megtalálja a jobbik formáját, de ettől a '"több lehetőség kell, ezért máshová megyek" elvtől a tényleges teljesítmény után járó játéklehetőség helyett a nem létező szőr is feláll a hátamon.
Ezzel együtt kívánom, hogy újra megtalálja a jobbik formáját, de ettől a '"több lehetőség kell, ezért máshová megyek" elvtől a tényleges teljesítmény után járó játéklehetőség helyett a nem létező szőr is feláll a hátamon.
DominiKing 2019.05.14. 14:40:47
@Raon: Az én hszem sem volt teljesen rá nézve hízelgő. Mindössze annyiban nem egyezik a véleményünk, hogy én azt mondom, hogy Miki igenis nagyon jó kapus és mindent amit szorgalommal el lehet érni elért. De sajnos a termettbeli különbséget nem lehet semmi módon pótolni. Az a váll, ha letérdel nem lesz kb. 15-20 cm-el magasabban, akár mennyit edz vagy gyakorol is. Tehát jó kapus, és durva ezt kimondani, de tőle nem számíthatunk extra teljesítményre. Valamikor régebben már írtam, hogy a legjobb és legideálisabb magyar kapus Rajna Miki tudása Bálizs Bence testében.
Szerintem.
Szerintem.
DominiKing 2019.05.14. 14:42:22
@Raon: Ja és Zolika csak egy volt, az Amerikából visszatérő már nem ugyanaz.
essze 2019.05.15. 22:10:11
@DominiKing: Bálizs+Rajna=Vay. Legalábbis lehetőségszinten.
2019.05.15. 22:23:08
@essze: Ja! Ha egyszerre beállnak.
2019.05.15. 22:28:03
@lbsz: Még úgy sem:)))
essze 2019.05.15. 22:29:09
@Raon: Mint már Speedkingnek írtam, idén a válogatottban és a rájátszásban is ő volt a legjobb (97%). Eztán a VB-n ő lett a tartalék. Annál a szövetségi kapitánynál, aki egyben klubedzője is volt, és aki mindig is a klubtársát favorizálta. Ennyit a tényleges teljesítmény után járó játéklehetőségről. Ne mondd, hogy egy kapus nem érzi, hogy mennyire bízik benne az edzője.
2019.05.15. 23:16:49
@essze: Előrevetítette a későbbi káoszt, amit a kapusfronton kavartak a válogatottban. Viszonylag gyorsan kialakult a mezőny keret, de a kapusokat elhúzták a végéig. Az utolsó edzőmeccset követően sem hirdették ki. bizonytalanságban tartották őket, egészen az utazásig.
Majd!!!
Tartaléknak nevezték azt, akiről most kiderült, hogy távozik a MAC-ból!
Majd!!!
A válogatottban és klubszinten is vitathatatlanul legjobb teljesítményt nyújtó kapusunkat leültették a a padra.
ÉÉÉS!!
Az első meccsre kezdőbe nyomták azt, aki marad a MAC-ban!
Én nem vagyok egy konspirátor, de ennek az inspirációja csak a Mogyi MAC felállásból jöhet.
Szakmailag, ekkora baromságot nem csinálhat a stáb. Még Kanada is az 1-es számú kapusát tolja be az első meccsre, mert neki kell ráhangolódnia fejben a vb-re, felvennie a hőfokát. A kapusnak feltétlen bizalomra van szüksége az első meccstől fogva. Na ezt nem kapta meg Vay, ami teljességgel érthetetlen.
akkor tették be, amikor a kollégája már betlizett.
Remélem a szarkavarást messzire űzik a válogatottól mert csak szétveri a morált.
Majd!!!
Tartaléknak nevezték azt, akiről most kiderült, hogy távozik a MAC-ból!
Majd!!!
A válogatottban és klubszinten is vitathatatlanul legjobb teljesítményt nyújtó kapusunkat leültették a a padra.
ÉÉÉS!!
Az első meccsre kezdőbe nyomták azt, aki marad a MAC-ban!
Én nem vagyok egy konspirátor, de ennek az inspirációja csak a Mogyi MAC felállásból jöhet.
Szakmailag, ekkora baromságot nem csinálhat a stáb. Még Kanada is az 1-es számú kapusát tolja be az első meccsre, mert neki kell ráhangolódnia fejben a vb-re, felvennie a hőfokát. A kapusnak feltétlen bizalomra van szüksége az első meccstől fogva. Na ezt nem kapta meg Vay, ami teljességgel érthetetlen.
akkor tették be, amikor a kollégája már betlizett.
Remélem a szarkavarást messzire űzik a válogatottól mert csak szétveri a morált.
essze 2019.05.15. 23:46:05
@lbsz: Nem szétveri, hanem szétverte. A csapat játékából nekem ez jött le.
2019.05.16. 00:04:10
@essze: igaz!
DominiKing 2019.05.16. 09:20:01
@lbsz: Simán igazad van! Mindenki tudta, hogy az első meccsnek mekkora jelentősége van. Mégis elkezdett kísérletezni.
És még arról is szól a fáma, hogy nem csak a kapus jelölése volt meglepi, hanem még az addig begyakorolt Tolvanen féle játékstílust is a saját elképzelése szerint alakította.
És még arról is szól a fáma, hogy nem csak a kapus jelölése volt meglepi, hanem még az addig begyakorolt Tolvanen féle játékstílust is a saját elképzelése szerint alakította.
2019.05.16. 10:46:24
@DominiKing: Igen biztos, hogy belenyúlt, de nekem alapból a Tolvanané sem klappolt. Ez a felmegy az egyik védő támadni stílus, nem a mi technikai színvonalunkra van kitalálva. Ezt még ellenünk se vállalta be senki, mert rizikós: ha nem lősz akkor kapsz! Meg is történt 4x az 5-ből.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.05.16. 23:07:28
@lbsz: Kihagytad, hogy a Fehérvárról érthetetlenül kitett Hetényi Zoli, aki vb-n szerintem sose bőgött le, és idén a DEAC-ot játékban tartotta, amíg lehetett, szintén kiesett a szitán, holott tudásban Vay méltó párjának gondolnám a válogatottban.
Az alapvető baj, hogy külföldi csapatnak akkor se kell magyar kapus, ha ingyen osztogatnák.
Az alapvető baj, hogy külföldi csapatnak akkor se kell magyar kapus, ha ingyen osztogatnák.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.05.16. 23:10:08
@lbsz: Van erre alkalmas védőnk, csak hát nem Pozsgai és az iziben honosított pajtikája az.
Mellesleg Dél-Koreának nem hinném, hogy Tolvanen nekiesett volna.
Mellesleg Dél-Koreának nem hinném, hogy Tolvanen nekiesett volna.
DominiKing 2019.05.17. 00:12:04
@trollfeeder: VB-n lebőgött szerintem nem is egyszer. Egy emlékezetes volt, amikor a sorsdöntő szlovénok elleni meccs legelején a kapu mögül adott gólpaszt az ellenfélnek. Sajnos általában elég instabil volt mentálisan a válogatottban.
Fehérvárott viszont ő volt a király. Akkor nagyon jól is ment neki.
Fehérvárott viszont ő volt a király. Akkor nagyon jól is ment neki.
leonov 2019.05.17. 06:06:04
@DominiKing: Igy van. A valogatott teljesitmenyet eleve befolyasolo tenyezo volt. Es ezt a betlizest ket vb-n is meg tudta csinalni. Nekem tisztan, a miatta kaptunk ki erzesem volt van vele kapcsolatban.
Az viszont TENY hogy az volt a hibas aki olyan fiatalon kapuba engedte egy ilyen esemenyen.
A tizenyolc-husz eves kapus meg messze-messze nem kapus. Persze lehetnek szuletett zsenik, de o nem az.
Az viszont TENY hogy az volt a hibas aki olyan fiatalon kapuba engedte egy ilyen esemenyen.
A tizenyolc-husz eves kapus meg messze-messze nem kapus. Persze lehetnek szuletett zsenik, de o nem az.
2019.05.17. 13:14:32
@leonov: Az olaszok elleni sorsdöntő meccsen Szuper váltotta két gól után. Két gól után a legritkábban cserélnek. Kizárólag akkor, amikor mentálisan roggyant állapotban van a kapus. Ezt látta meg az edző (talán Ted Sator?), és cserélt Szuperre, majdnem idejében.
alvering2 2019.05.17. 14:16:30
@DominiKing: Az a meccs nem az ő meccse volt, s még így is jól sikerült neki az a VB: stats.iihf.com/Hydra/225/IHM225000_85A_5_0.pdf de nekünk az volt a tétmeccs. (hozzáteszem sokkal jobban sikerülüt az a meccs, mint az idei...)
alvering2 2019.05.17. 14:27:56
@lbsz: így volt bizony. Nem tudom, hogy a roggyant-e a jó szó, de bizonytalan volt, s Szuper iszonyú erős fejben (is). utólag is nézve jó csere volt.
Meccs után volt szerencsém beszélni vele, azt mondta nem tudja mi volt, így alakult. Azt gondolom, hogy a tét/felfokozott hangulat tehette egy kicsit bizonytalanná. Más kérdés, hogy ezek a fő és válogatott meccsek voltak, így minden egyes hiba sokkal nagyobb
Meccs után volt szerencsém beszélni vele, azt mondta nem tudja mi volt, így alakult. Azt gondolom, hogy a tét/felfokozott hangulat tehette egy kicsit bizonytalanná. Más kérdés, hogy ezek a fő és válogatott meccsek voltak, így minden egyes hiba sokkal nagyobb
kerusz 2019.05.17. 23:05:37
@lbsz: A konteódat gyengíti, hogy a kapusok ügyében mindenhol a kapusedzőké a legerősebb szó, és a magyar válogatott kapusedzője történetesen a diósgyőri Farkas Tamás.
2019.05.18. 15:10:32
@kerusz: csak gyengíti :)
essze 2019.05.19. 22:27:33
@kerusz: Elég baj, ha így van. A döntés felelőssége a mindenkori szövetségi kapitányé, a döntés joga is legyen az övé. Mondjuk nekem amúgy sem szimpatikus, ha a szöv. kap. bebújik a kapusedző mögé.
KCs 2019.05.20. 08:29:08
@essze: Akkora stáb van már a kapitány körül, hogy örülhetünk, ha tudja a munkatársai keresztnevét. Muszáj hagyatkoznia az őt körbevevőkre, ha már valamilyen okból ennyi embert a nyakára raknak.
kerusz 2019.05.20. 14:00:39
@essze: Nem a döntés felelősségéről beszéltem, hanem arról, kinek a véleménye mennyit számíthat ebben. Azt tartanám igazán szomorúnak, hogy ha már van kapusedző, akkor nem kéri ki a véleményét.
Egyébként szerintem Majoross a kapusok ügyében nem bújt a kapusedzője mögé, talán még meg sem kérdezték egyszer sem tőle, hogy miért az a két kapus lett nevezve aki, és hogy miért Bálizs kezdett a VB-n. De lehet, hogy erre rosszul emlékszem.
Egyébként szerintem Majoross a kapusok ügyében nem bújt a kapusedzője mögé, talán még meg sem kérdezték egyszer sem tőle, hogy miért az a két kapus lett nevezve aki, és hogy miért Bálizs kezdett a VB-n. De lehet, hogy erre rosszul emlékszem.
eGFR 2019.05.20. 14:26:43
@korxi: Nagy szerencse ,hogy nem az !Ha vissza nézed az elmúlt éveket, szinte mindent elért !!Minden nagy dolog szinte az ő nevéhez fűződik !!Legyen az Kupa győzelem a Volánnal ,vagy Ebysl Bajnoki Arany !!Vagy Krakkó A csoport .Vagy Feherorosz gyözelem az A csoportba !!
Most a Exsta Liga rájátszásba jutás !! Valamit azért tud!Egyezzünk meg !
Szurkolunk neki és további sikereket kívánunk!!
Most a Exsta Liga rájátszásba jutás !! Valamit azért tud!Egyezzünk meg !
Szurkolunk neki és további sikereket kívánunk!!
2019.05.20. 18:21:16
@kerusz: Azért a mai digisportos VAY interjú, eléggé erősíti a konteomat. Fintorgott a TV-ben, nyilvánosan a Majoross kapitány döntésén.
essze 2019.05.20. 19:45:20
@kerusz: Azt írtad, hogy a kapusedzőé a legerősebb szó. Vagyis a döntés. Hogy kikérik a véleményét, az magától adódik. Valóban nem bújt a kapusedző mögé, szimplán elsunnyogta a témát. Nem bíróságon volt, nem csak arra válaszolhatott, amit kérdeznek.
kerusz 2019.05.21. 01:07:32
@essze: Ne magyarázd már meg nekem lécci, hogy mire gondoltam.
kerusz 2019.05.21. 01:10:28
@lbsz: Ha megmutatta volna azokon a meccseken, amelyeken ő védett, hogy hibás döntés volt, akkor még megérteném. De nem mutatta meg.
2019.05.21. 09:00:48
@kerusz: Összemostál két dolgot. Az egyik az, hogy helyes döntés volt-e Bálizst kezdetni. Az előzmények alapján lehet döntést hozni, és az alapján ez Vaynak járt volna. Az más kérdés, hogy Vay a későbbi teljesítményével ezt nem tudta alátámasztani, ebben egyetértek. Az interjúból kiderült neki nem feküdt a Tolvanen nélküli stáb. Ebből nekem az jön le, nem élvezte a bizalmukat, anélkül elég nehéz jól teljesíteni a kapuban. Más kérdés, hogy ilyeneket miért mond egy játékos!? Szerintem ez árulkodó jel, több dologról. Ádámról is, mert nem ez az első alkalom, hogy a körülményeket (a stábot) hibáztatja. A stábról is, mert nem Ádám az első, aki a média felé kifejezi egyet nem értését. És a csapatról is, mert a stábot nyilvánosan kritizálni, a tisztelet és alázat hiányára utal.
korxi 2019.05.21. 09:26:36
@kerusz: Az az igazság, hogy nekem is szemet szúrt, hogy a kapusedzőre azt a szót használtad hogy övé a "legerősebb" szó, nem pedig azt hogy döntő szó.
Szerintem a döntő szó a kapus esetén is a vezetőedzőé. A vezetőedző döntését megelőzően a véleményalkotás szintjén nyilván a kapusedzőé a "legerősebb szó", dehát ez trivialitás.
@lbsz: Azt én a VB alatt is mondtam, hogy ilyen érzés, tehát a kint levő stábbbal szembeni bizalmatlanság a játékosok többségében is benne lehet. Mert nyilván nem beszéltek erről nyíltan, (talán még egymás között sem) de mondani kell valamit ha egy-egy mecs között az ember elé teszik a mikrofont. És szerintem ez volt az oka a VB közbeni, a jól ismert alternatív valóságos játékosnyilatkozatok tömkelegének.
Szerintem a döntő szó a kapus esetén is a vezetőedzőé. A vezetőedző döntését megelőzően a véleményalkotás szintjén nyilván a kapusedzőé a "legerősebb szó", dehát ez trivialitás.
@lbsz: Azt én a VB alatt is mondtam, hogy ilyen érzés, tehát a kint levő stábbbal szembeni bizalmatlanság a játékosok többségében is benne lehet. Mert nyilván nem beszéltek erről nyíltan, (talán még egymás között sem) de mondani kell valamit ha egy-egy mecs között az ember elé teszik a mikrofont. És szerintem ez volt az oka a VB közbeni, a jól ismert alternatív valóságos játékosnyilatkozatok tömkelegének.
horivan 2019.05.21. 10:03:08
@lbsz: "Az előzmények alapján lehet döntést hozni, és az alapján ez Vaynak járt volna." Ezt magyarázd meg légyszi! Nekem ez nem volt egyértelmű. Vay a szezon vége felé lefelé tendáló formát mutatott. Rájátszásos mérkőzéseken Bálizs sokkal jobb volt. Nem volt annyira meggyőző a felkészülési meccseken sem. Miért járt volna neki a TOP1 szerep?
Nem értem ezt a nem élvezte a bizalmukat? Egyem az érzékeny lelkét. Kapussors már ilyen, vannak jobb és rosszabb periódusok, ezt el kell viselni. Egyetértek veled, hogy itt komoly difi van Ádámnál. Ha kiszorítják, padoztatják, akkor a lelkére veszi.
Ha egyszer nem ő kezd (másnap is meccs volt, lehet ez volt az eredeti terv is), akkor ez az oka, hogy a következő meccsen lepkézik? Ezzel a feltételezett hozzáállással nem sok jövőt jósolok neki erősebb bajnokságba, ahol két egyenrangú kapus van. Pedig az SHL ilyen.
Nem értem ezt a nem élvezte a bizalmukat? Egyem az érzékeny lelkét. Kapussors már ilyen, vannak jobb és rosszabb periódusok, ezt el kell viselni. Egyetértek veled, hogy itt komoly difi van Ádámnál. Ha kiszorítják, padoztatják, akkor a lelkére veszi.
Ha egyszer nem ő kezd (másnap is meccs volt, lehet ez volt az eredeti terv is), akkor ez az oka, hogy a következő meccsen lepkézik? Ezzel a feltételezett hozzáállással nem sok jövőt jósolok neki erősebb bajnokságba, ahol két egyenrangú kapus van. Pedig az SHL ilyen.
DominiKing 2019.05.21. 10:40:38
@horivan: Egyértelműen Vay-nak kellett volna védenie az első meccsen, mert ő volt magasan a legjobb kapus. Bálizs egész éves teljesítménye közepes volt. Sokszor hallottuk már, hogy mennyire fontos az első meccs. Ilyenkor nem illik már kísérletezni. Egyébként még ennek ellenére is nagyon jól kezdtük a meccset és még a semmiből jött első gól után is kiválóan játszottunk. Ekkor kellett volna egy kapus (is) aki tartást adna a csapatnak.
Ezzel a döntéssel Mogyi óriási hibát követett el. Mert ilyen döntés előtte nem volt rá jellemző. Ez volt az igazi lose-lose.
Ezzel a döntéssel Mogyi óriási hibát követett el. Mert ilyen döntés előtte nem volt rá jellemző. Ez volt az igazi lose-lose.
2019.05.21. 11:35:21
@horivan: Tipsoport extraliga 2018/2019: No. 1. Goalie!
horivan 2019.05.21. 12:30:41
@lbsz: Alapszakasz legjobb kapusa volt! A vonalat jókor húzták meg.
Nézd meg az utolsó 10 meccsét a szezonban. Alapszakasz vége, rájátszás, felkészülési meccsek, VB. Szezon végére látványosan elvesztette a fonalat.(mondjuk támogatást sem kapott nagyon sokszor.) A VB szezon végén van, azokra meccsekre választanak kapust. Attól, hogy 3-4 hónappal a VB előtt fogott, mint a festék, még nem következik, hogy az első meccsen is stabil lett volna.
+ A VB-n össze is szerencsétlenkedte az első lövést, ami a kapujára sem ment. Tehát nem volt TOP formában. @DominiKing: Bálizs ilyen hibát nem csinált Dél- Korea ellen. Első 3 gól alapvetően nem az ő hibája volt. Nem értem itt milyen tartást kellett volna adnia, ha 4-en jönnek rá, és játszanak vele, mint macska az egérrel. 3 gól után el is ment a meccs. A VB Vay első góljával ment el végleg.
Lehet, hogy Jarmo sem döntött volna másként. Ki tudhatja? Honnan tudjátok, hogy minden Mogyi döntése volt, hogy nem Farkas Tamás javasolta ezt?
A rájátszás körülmények között, szezon vége fele azért a játékosok többség alul teljesített. Volt egy felívelő szakasz a felkészülés során (svéd meccs 2. felétől), de utána elfolytunk.
Lehet, hogy az volt a nagy hiba, hogy 1 hétig nem játszottunk meccset a VB előtt. Korea, fehéroroszok, kazahok, litvánok is játszottak még. Többen ott a csarnokban játszottak. A felkészülési tervet meg Jarmo állította össze.
Mentális nagyon gyenge ez a társaság, nincsenek példaképek, megkérdőjelezhetetlen vezérek. Lepkefing volt az egész. De ennek a legkisebb szelete volt a kapuskérdés.
Nézd meg az utolsó 10 meccsét a szezonban. Alapszakasz vége, rájátszás, felkészülési meccsek, VB. Szezon végére látványosan elvesztette a fonalat.(mondjuk támogatást sem kapott nagyon sokszor.) A VB szezon végén van, azokra meccsekre választanak kapust. Attól, hogy 3-4 hónappal a VB előtt fogott, mint a festék, még nem következik, hogy az első meccsen is stabil lett volna.
+ A VB-n össze is szerencsétlenkedte az első lövést, ami a kapujára sem ment. Tehát nem volt TOP formában. @DominiKing: Bálizs ilyen hibát nem csinált Dél- Korea ellen. Első 3 gól alapvetően nem az ő hibája volt. Nem értem itt milyen tartást kellett volna adnia, ha 4-en jönnek rá, és játszanak vele, mint macska az egérrel. 3 gól után el is ment a meccs. A VB Vay első góljával ment el végleg.
Lehet, hogy Jarmo sem döntött volna másként. Ki tudhatja? Honnan tudjátok, hogy minden Mogyi döntése volt, hogy nem Farkas Tamás javasolta ezt?
A rájátszás körülmények között, szezon vége fele azért a játékosok többség alul teljesített. Volt egy felívelő szakasz a felkészülés során (svéd meccs 2. felétől), de utána elfolytunk.
Lehet, hogy az volt a nagy hiba, hogy 1 hétig nem játszottunk meccset a VB előtt. Korea, fehéroroszok, kazahok, litvánok is játszottak még. Többen ott a csarnokban játszottak. A felkészülési tervet meg Jarmo állította össze.
Mentális nagyon gyenge ez a társaság, nincsenek példaképek, megkérdőjelezhetetlen vezérek. Lepkefing volt az egész. De ennek a legkisebb szelete volt a kapuskérdés.
2019.05.21. 12:48:25
@horivan: Lehet hogy volt pár rossz meccse Vay-nak egy kiváló szezon végén, de Bálizsnak meg egy felejthető szezon végén volt összesen pár jó. És ez az arány igaz az egész pályafutásukra kb. Ha a válogatottban nyújtott teljesítményt nézzük, akkor meg pláne!
eGFR 2019.05.21. 14:21:16
@DominiKing: A válogatott mérkőzések,a VB mindig teljesen más ,mint a klubcsapatban játszani.Szezonban lehet ,hogy az ö mutatói voltak jobbak, de a rájátszásba nem sokat tudott hozzátenni a csapata sikereihez.Hiányzott a plussz, a bravúr amit Bálizs bemutatott.A felkészülési mérkőzések alatt,a rájátszásban pedig Rajna volt a legjobb.
Szerintem a pillanatnyi forma kellene ,hogy döntsön.
A közel egyszinten lévő kapusoknál.
Szerintem a pillanatnyi forma kellene ,hogy döntsön.
A közel egyszinten lévő kapusoknál.
korxi 2019.05.21. 14:42:17
@földgömb:
"A válogatott mérkőzések, a VB mindig teljesen más, mint a klubcsapatban játszani.Szezonban lehet ,hogy az ö mutatói voltak jobbak, de a rájátszásba nem sokat tudott hozzátenni a csapata sikereihez."
Itt magadnak is ellentmondasz. (a rájátszás is a klubcsapatban történt)
Azt értem hogy a pillanatnyi forma számít, de a rájátszás február végén-március elején, a VB pedig április végén - május elején volt, és a májusi eleji pillanatnyi formát nemigen lehet a két hónappal korábbi pillanatnyi formával azonosítani.
"A válogatott mérkőzések, a VB mindig teljesen más, mint a klubcsapatban játszani.Szezonban lehet ,hogy az ö mutatói voltak jobbak, de a rájátszásba nem sokat tudott hozzátenni a csapata sikereihez."
Itt magadnak is ellentmondasz. (a rájátszás is a klubcsapatban történt)
Azt értem hogy a pillanatnyi forma számít, de a rájátszás február végén-március elején, a VB pedig április végén - május elején volt, és a májusi eleji pillanatnyi formát nemigen lehet a két hónappal korábbi pillanatnyi formával azonosítani.
eGFR 2019.05.21. 14:46:40
@korxi: "de" nélkül :) Látom érted a lényeget :)
DominiKing 2019.05.21. 15:57:56
@eGFR: Pont az, hogy láttam az idény összes olyan meccsét ahol Bálizs védett és azt is ahol Vay. És mint tudjuk, kiváló eredményt csak extra kapusteljesítménnyel lehet elérni. Erre pedig eddig még nem volt példa Bálizs esetében, Vay-jal ellentétben. Lehet mondani, hogy az persze szubjektív, ki is az első számú, de minden évben lehet ezt nagyon is tudni. Állítom, hogy, ha a szakmát előtte megszavaztatják, nagy fölénnyel nyert volna Vay. Soha nem tudjuk meg mi lett volna ha. És azt sem, hogy miért döntött Mogyi a biztos helyett a meglepi mellett. Evvel viszont csak egy támadási felületet ért el maga ellen. Erre mondtam, hogy érthetetlen mert ez volt az igazi lose-lose szitu. Én ebből is gondolom, hogy Mogyi ment a saját feje után, mintha megakarta volna mutatni, hogy ő mindenkinél jobban tudja a tutit.
Persze, ha bejön neki, akkor most én is isteníteném, ahelyett, hogy nagymértékben őt hibáztatom sok mindenért.
Persze, ha bejön neki, akkor most én is isteníteném, ahelyett, hogy nagymértékben őt hibáztatom sok mindenért.
Lazlee 2019.05.21. 16:58:02
Komolyan kapuskérdés a kórea elleni meccs??
Előtte akárkivel nyertük volna sokak szerint, utólag meg akárkivel SE! Én is Bálizzsal kezdtem volna, az akárkivel pont miatt. Utólag meg sajnáltam szegényt, de úgy gondoltam talán jobb is, hogy őt szopatták le a csapattársai. Nem jött be, mert Vay se volt jó, a csapat meg továbbra is idióta mód játszott. Felháborít még mindig ez az agyatlanság, amivel játszottunk, jövőre nem akarok szégyenkezni. Inkább lassítsuk a játékot, de játszunk jól, ha ki is kapunk! És azért ki ne essünk...
Előtte akárkivel nyertük volna sokak szerint, utólag meg akárkivel SE! Én is Bálizzsal kezdtem volna, az akárkivel pont miatt. Utólag meg sajnáltam szegényt, de úgy gondoltam talán jobb is, hogy őt szopatták le a csapattársai. Nem jött be, mert Vay se volt jó, a csapat meg továbbra is idióta mód játszott. Felháborít még mindig ez az agyatlanság, amivel játszottunk, jövőre nem akarok szégyenkezni. Inkább lassítsuk a játékot, de játszunk jól, ha ki is kapunk! És azért ki ne essünk...
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.05.21. 17:16:09
Hetényi beállításakor mondjuk az nem segített, hogy Szuper úgy viselkedett, mint egy sértődött kisgyerek. Akkor se volt rend az öltözőben, és most sem.
Vay alig védett az előző szezonokban, helyezkedik a lehetőségek között, de olyan nem lesz, hogy beírják szerződésbe, hogy nem padozik.
Rajna, Bálizs, Hetényi már kimaxolta a lehetőségeit, és sajnos ez külföldi szereplésre már nemigen lesz elég.
Hármójuk közül Zolit tartom legnagyobb tehetségnek, de a Fehérvártól való távozás mintha elvágta a válogatottbéli lehetőségeket is. Rajnáról már írta vki, hogy amit a testi adottságaival lehet, azt kb. elérte. Bálizs pedig számomra továbbra is szürke eminenciás.
Hullámzó szezonok, középszerű teljesítmény. Jó kapus bravúrokat is hoz. Amikor leginkább kell. A szövetségnek kéne vmit tennie, hogy 18+ éves hazai kapusok védhessenek a ligában.
Vay alig védett az előző szezonokban, helyezkedik a lehetőségek között, de olyan nem lesz, hogy beírják szerződésbe, hogy nem padozik.
Rajna, Bálizs, Hetényi már kimaxolta a lehetőségeit, és sajnos ez külföldi szereplésre már nemigen lesz elég.
Hármójuk közül Zolit tartom legnagyobb tehetségnek, de a Fehérvártól való távozás mintha elvágta a válogatottbéli lehetőségeket is. Rajnáról már írta vki, hogy amit a testi adottságaival lehet, azt kb. elérte. Bálizs pedig számomra továbbra is szürke eminenciás.
Hullámzó szezonok, középszerű teljesítmény. Jó kapus bravúrokat is hoz. Amikor leginkább kell. A szövetségnek kéne vmit tennie, hogy 18+ éves hazai kapusok védhessenek a ligában.