Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1230) Csíkszereda (1381) DAB (1198) ebel (2418) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1655) felkészülés (2272) FTC (1484) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1517) nhl (4938) nők (1331) playoff (1339) Titánok (1027) u18 (1100) utánpótlás (1336) UTE (1307) válogatott (2269) vb (2472) videó (2123) Összes címke

A válogatott megmutatta, hogy többre képes

2019.05.06. 08:37: kutyatej73

A válogatott megmutatta, hogy többre képes

31 komment

Címkék: vb

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr2414810148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DominiKing 2019.05.06. 10:35:22

Bennem egy világ dőlt össze Godóval kapcsolatban. Amit a meccs alatt a stúdióban nyilatkozott, az a közhelyes sablonok, a semmit mondás és a rosszul értelmezett pc csimborasszója volt.
Pedig ő nem volt mindig ilyen. Példakép volt, és mindig reálisan értékelt. Amellett, hogy néhol vagányul be is szólt érdemes volt figyelni rá.
Most? Elmehetne a ... parlamentbe.

bibababa 2019.05.06. 10:51:12

Nekem is csalódás volt.
Kritizálsz akkor rossz fiú vagy.

2019.05.06. 10:53:19

Hol mutatta meg,hogy többre képes?
Ezen a VB-n nyomokban sem lehetett felfedezni.
Azért,mert egy szemlátomást "jóllakott" kazah csapat nem vert bucira minket...

KCs 2019.05.06. 12:17:27

Egy adalék a köpönyegforgatásra, egyazon szerzőtől, a sportág egyik legkártékonyabb figurájától:

2018. április 29, jkb.hu:

"Állításom ezzel együtt a következő: ha a kerek évfordulón ismét sikerült volna fellifteznünk az elitbe, az számtalan szempontból inkább csoda lett volna, mint a szapporói hősköltemény."

2018. szeptember 19, 444.hu:

"csupán 16 másodperc választotta el attól, hogy harmadszorra is összehozza az úgynevezett csodát. (…) Ez egyébként nem is lett volna csoda már."

2019.05.06. 12:43:15

@KCs: Ez kemény megfogalmazás egy publicistáról! Miért vagy ennyire elszánt ebben az állításodban?

Határbíró 2019.05.06. 13:11:55

@DominiKing: számomra is Godó "teljesítménye" az egyik legnagyobb csalódás ezen a vb-n. Csak remélni tudom, hogy edzőként az öltözőben ennél reálisabban szokott értékelni.

noname222 2019.05.06. 13:31:24

A válogatott megmutatta, hogy tisztességesen ki tud kapni egy teljesen tétnélküli meccsen. Bravó. Azért ez nehogy külön dícséretet érdemeljen, ez számomra a minimumelvárás.

leonov 2019.05.06. 14:46:17

Tetnelkul nagyon jok vagyunk. Meg Angliatol is ki tudunk kapni tisztessegesen.
No, ez az igazi szrkenegetes.
Gratulalok.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.05.06. 14:59:45

Tétmeccsen bebizonyítottuk, hogy gyengék vagyunk, egyedül a litván meccs első két harmada sikerült.
A kazahok ellen nekem az "tetszett", hogy legalább két késleltetett emberhátrányos helyzetnél szépen visszakorcsolyáztunk, percekig hagytuk, hadd birtokolják a korongot, végül megszántak minket, és kapura lőtték. Csodálkozunk a lo-hockey-iq beírásokon?

KCs 2019.05.06. 15:47:04

Az NSO-n tanulságos a közönségszavazás eredménye. Úgy látszik, a szurkolók nem vették be a "minden rendben volt a játékunkkal, csak a helyzetek nem mentek be" maszlagot.

1885* 2019.05.06. 16:59:13

@DominiKing: @Határbíró: csatlakozom, de már korábban is írtam, számomra is döbbenet és csalódás."De van az az összeg, amiért korpásodik a hajam..."

1885* 2019.05.06. 17:09:58

"KITŰNŐ MÉRKŐZÉS" na ja.

....s estifény 2019.05.06. 17:25:11

Mekkora kamu gép ez a Jkb.

DominiKing 2019.05.06. 18:01:57

@KCs: Mit akarsz, ezek nagyon is jó jegyek, ha 5-ös skálán lennének. :-)

DominiKing 2019.05.06. 18:10:40

@....s estifény: Én nagyon elégedetlen vagyok a mostani szereplésünkkel, de továbbra is védem a JKB-t. Örülök, hogy van egy ilyen portál, ahol csak a kedvenc sportunkkal foglalkoznak, mert ez nem jellemző a mai magyar sport újságírásra.
Persze itt is vannak olyanok amikkel nem értünk esetleg egyet, de akkor meg, lehet egy jót vitatkozni róla (az baj, hogy velük nem, mert ott már megszüntették a kommentelést). Ráadásul ott is több ember ír cikkeket, tehát nem jó dolog az általánosítás.
Én továbbra is sok sikert kívánok nekik és kitartást, hogy minél tovább olvashassam a cikkeiket. Legfeljebb amivel nem értek egyet, azt majd ezentúl is megírom.

DominiKing 2019.05.06. 18:11:43

@DominiKing: És már nagyon várom az értékelésüket a mostani VB-ről.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2019.05.06. 18:39:20

@DominiKing: Ámen. ;-)

Egyébként én is várom már azt a cikket. Lesz ám kommentözön utána...

2019.05.06. 20:33:29

Egykor annak a maroknyi szurkolónak a JKB volt az orákulum. Volt infó egy leszart sportágról, ami a semmiből támadt fel a magyar pusztán. Lehet itt fikázódni, de ezek non-profit élvezetből napi szinten nyomták az sport undergroundot! Azóta az undergroundból mainstream lett, de fikázni őket azért, mert azt csinálták, amit imádtak és úgy hogy le is írták, hogy mennyire imádták, nem ildomos. És azt se gondolom, hogy Gazda Albert a betűivel sokat tud ártani a magyar hokinak, legyen bármennyire elfogult. És nem a tollforgató a hibás, ha olyan produkciót nyújt az újkori társaság, ami a WC vizében oldódik. Eddig a vb-ig se Sport Tv, se az NSO nem vetemedett arra, hogy kritizáljon vagy provokatív kérdéseket tegyen fel. Ha a blog nem teszi ezt az se érdekel, mert ők szerelemre születtek, és ez így van rendjén. Én is rabja vagyok a MAGYAR hokinak, jó néhányszor meg kell még csalniuk a szakításért. Igaz az is, hogy az elsőn most már én is túl vagyok!

acs63 2019.05.06. 21:02:22

@lbsz: Nézd, előfordul, hogy indulatból, vagy egyéni érdekből születik egy kritikus komment, de nem ez jellemző errefelé. Ha provokatív hozzászólások vannak, annak legtöbbször a sportág iránti szeretetünk, a hibákat javítani szándékozásunk az oka. A kritika el nem viselése pedig jelezhet mentális (önimádat, nagyképűség, stb.), vagy etikai (anyagi érdek, kapcsolati háló ápolása, stb.) hiányt.
A tollforgató és az újságíró között pedig a legfontosabb különbség (szerintem) a tárgyilagosság.
"A hír szent, a vélemény szabad." (Pulitzer)

szmakarov 2019.05.06. 21:18:54

@acs63: Akkor sajnos van itt pár mentális vagy etikai hiánnyal küzdő nick, mert itt néhányan nem hogy a kritikát, de a szerintük bántó( nem személyeskedő!) hozzászólástól vagy reakciótól is megsértődnek és elkezdenek ignorálni. Ilyen ez.

KCs 2019.05.06. 21:21:38

@lbsz: Nem tudom, ismerjük-e egymást, ha nem, nagyon szívesen mesélek ezt-azt egy sör mellett és más színben fogod látni, amit írtam ide.

A jégkorong blog kapcsán egy hatalmas hibát biztosan elkövettem a múltban, Fkapusnak tulajdonítottam sok mindent, amit nehezményeztem, ma már látom, hogy hiba volt.

A futballnak megvan a Szöllősi Györgye, a hoki is kitermelte ugyenezt a figurát. Lehet tapsikolni, mindenki tegye a saját kockázatára.

KCs 2019.05.06. 21:33:52

@promontor: Okos, jó cikk. Nagyon helyesen nem a játékosokon veri el a port, nagyon helyesen nem is Mogyin. Nem jut el ugyan a mélyebb okok mindegyikének a boncolgatásáig, de a TAO-s téma fájdalmas valóságára rátapint. Ennél szofisztikáltabb kifejtés egy nem hokis szakportálon talán nem is kell.

szmakarov 2019.05.06. 21:44:36

@KCs: Úgy gondolod, hogy azon a blogon, amit alapvetően nem a laikusok olvasnak, nem kontraproduktív, ha valaki a valóságtól eltérően ír? Mert sztem ez benne van a pakliban és ezzel fokozatosan hitelét is veszti az illető.

KCs 2019.05.06. 21:49:32

@szmakarov: Dehogynem, teljesen. Valamit rosszul fogalmazhattam, ha így tűnt, sorry érte.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2019.05.06. 22:00:29

@trollfeeder: Ha már lo-hockey-iq jelenetekről beszélünk: Én az első gólra se a felelősséghárító "szerencsétlen" jelző használtam volna...
Továbbá a második góljuk se a kiváló védékezés iskolapéldája volt...

szmakarov 2019.05.06. 22:07:58

@KCs: Ja nem írtad ennek az ellenkezőjét, csak konkrétan azt se, hogy kontraproduktív, én csak ezért kérdeztem.

2019.05.06. 23:04:06

@KCs: Valamelyik őszi meccsen hozzuk össze!

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.05.07. 11:52:01

@promontor: Jó-jó a cikk, de azért vannak benne erős csúsztatások: "Néhány órára a kiesés réme is ott lebegett a csapat felett, ami 2000 óta egyszer sem fordult elő vele...". Eglszen más rendszerű ugye a mostani másodosztály, mint korábban, mikor egymás melletti volt a div1a és div1b. Egy korábbi 3-4. hely összességében kevesebbet ért, mint egy mostani 5. tehát helyezésben nem igazán térünk el az utóbbi majd' két évtized átlagától. Helyezésben!

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2019.05.07. 12:15:55

@Fermentátor: Én nem értékeltem a cikket, csak megosztottam. ;-)

Egyetértek, bár mondjuk a korábbi harmadik hely az a mostani 5-6., tehát legalábbis átfedés van: a mostani 5. hely az egy korábbi "erős" harmadik.

Egyébként már ez a "kiesés réme" dolog is csúsztatás, ami már a múlt héten is zavart a tudósításokban. Mintha komoly esély lett volna arra, hogy Litvánia nyer Szlovénia ellen...

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.05.08. 11:00:36

@promontor: Jaja, nem neked szólt a kritika! Bocs, ha úgy tűnt!
süti beállítások módosítása