Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1005) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1110) utánpótlás (1359) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

Magyarország–Szlovénia 0-6

2019.05.03. 17:45: kutyatej73

Magyarország-Szlovénia 0-6

64 komment

Címkék: vb Magyarország Szlovénia

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr7914803036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nittümeki 2019.05.03. 18:15:35

Még egyszer leírom: hosszútávon lehet jobbat tenne, ha most szépen kiesnénk...Szerénység, fiatalítás és a honosítgatás elfelejtése. Ezek a kulcsok szerintem. És persze mindenki monnyon le!

CSL 2019.05.03. 18:16:15

Elképesztő ötlettelenség, pontatlanság, eladott
korongok, egymásba bukdácsolás! Hol vannak az egyéniségek? Hol van az a feltörekvő generáció akikre lehet építeni? Hol vannak a Ladányi féle korongzsonglőrök? Pocsék teljesítmény a csapattól, de még csak egy említésre sem érdemes egyéni teljesítmény sincs! A legjobb talán Vay volt aki kapott 4 gólt! Ez kb mindent elmond!
Most nem tudom, hogy ez az edző hibája vagy más sem tudott volna kihozni többet ebből az anyagból? De korong kezelést lehetne tanulni, lehetne gyakorolni a pont lövéseket meg a passzokat!
Ladányiék idejében hol voltak olyan körülményei a magyar hokinak mint manapság? Mégis képesek voltak a csodára, ezek a fiúk meg.. nem mondom, hogy nem hajtottak, de a fejekben valami nincs rendben az tuti! A litván meccs után Sofi ilyet nyilatkozott, hogy mostmár minden meccset megnyernek! Szerényseg haver meg alázat! Tényleg így el kell bízni magunkat egy litván meccstől? Előbb a munka.. na de ilyen dumát még egy Ovecskin sem enged meg magának.

1885* 2019.05.03. 18:22:22

@CSL: "De korong kezelést lehetne tanulni, lehetne gyakorolni a pont lövéseket meg a passzokat!" aha, de nem felnőttben kezdjük, pláne a VB-n.
"Most nem tudom, hogy ez az edző hibája vagy más sem tudott volna kihozni többet ebből az anyagból? "
ezt az anyagot mégis ki választotta? Te, én vagy Mari néni? Ja, hogy az edzők.

1885* 2019.05.03. 18:24:34

@CSL: a szerény és alázatos Mukika letutizta a helyét a VB alatt(?) Kedves Ferivel meg a maccal. Ez volt a lényeg. Ja, ment a VB? upps.

Kegy 2019.05.03. 18:30:32

Puhány kisasszony futballisták körülményes töketlenkedesét láttam. becsapva érzem magam, mert hokimeccsre jöttem. Női hokit kaptam. Az edzőknek meg kell köszönni. Érthetetlen korongkihozatal, nulla testjáték. Kinottuk a molligat és hajramac

DominiKing 2019.05.03. 18:30:44

Fájt amit ma kaptam a csapattól, és az még jobban fájt, hogy ezért a lélektelen teljesítményért még dicséretet is kaptak a himnusz eléneklésével.

2019.05.03. 18:33:51

@Kegy: a női hoki az Aban van de értem mire gondolsz.

CSL 2019.05.03. 18:34:15

@1885*:
Á mindegy.. egy kibaszott felelősök nélküli ország vagyunk..

szmakarov 2019.05.03. 18:34:58

@Nittümeki: Honosításnál én pont azt látom, hogy mindenki jól csinálja, persze rajtunk kívül. Kazah, Korea, belorusz. Posztokra kell, ha kell és minőségi játékosokat.

CSL 2019.05.03. 18:36:10

@DominiKing:
Szerintem, ha van bennük becsület, akkor csak ettől szégyellhették magukat igazán!

CSL 2019.05.03. 18:38:49

@szmakarov:
Így van! NHL szintű honosításnak van értelme!
Pl Kevin Labanc nem magyar véletlen?

2019.05.03. 18:41:58

@DominiKing: meg lehet érteni a kintlévőket, magyar hokit imádják, ezért mentek a világ végére. Ezt még egy fos vb-vel nem lehet eltörölni. Ebből látszik milyen mélyből fakad, amit az ősök felépítettek. Szerintem még két fos Vb kell, hogy ezt letombolják a földig. Egyet most elhasználtak. Nem szeretném átélni a következőt.

adam_szabo_92 2019.05.03. 18:43:18

Majoross takarodj. Maradj csak a macodnal.

Kegy 2019.05.03. 18:43:43

@CSL: ki sem mondhatod, hogy gyenge és elfogadhatatlan, mert összezár a szakma...

leonov 2019.05.03. 18:50:16

Nekem mar meg sem kell szolalnom.
Mindezt mar a koreai meccs utan leirtam.
Es igen meg fogom nezni az utolso meccset is.
Negyven eve a hangyas szlovak ketton megneztem Pospisileket is.

szmakarov 2019.05.03. 18:50:55

@lbsz: Ha lehet szurkolói pedagógiáról beszélni, akkor az, az, amikor a kazah meccs előtt volt az a fesztivál, ami megerősítette a csapatot lelkileg. Most talán pont a himnusz nem eléneklésének lehetne olyan hatása, ami ad egy löketet, pont azért mert a világ végére is elmentek értük és ezt kapták. Legyen egy jelzés is a himnusz eléneklése vagy sem, hogy most mindent beleadtatok vagy nem.

DominiKing 2019.05.03. 18:57:07

@CSL: @lbsz: Nem értem meg a kintlévőket. Ez szembeköpése a 0-9-nek. Azoknak akik annak idején Kanada ellen a SZÍVÜKET és a LEGJOBB TUDÁSUKAT tették ki Svájcban a pályán. Ez egy hitehagyott széteső, tartás nélküli társaság volt, akik mint riadt nyuszik pucsítottak be Szlovéniának. Ez nem érdemelt dicséretet!
Nem is tudom mi volt a cél? Higgyék csak azt, hogy ezentúl bármilyen szívtelen játékkal megkapják a bizalmat?

adam_szabo_92 2019.05.03. 18:59:46

Egyebkent az igen elszomorito, hogy egyedul a magyar szurkolotabor tudott felnoni a SAJAT feladatahoz. A valogatott es a stab, maga az egesz nem.

freddyD 2019.05.03. 19:01:42

Úgy tűnik az a félmillió eurós közpénzes szlovák kaland egyáltalán nem hozta meg a várt hatást a válogatottnál.

Lehet hosszútávon tényleg nem volna rossz egy lecsúszásos fiaskó és új alapokra helyezni végre az egészet. Befejezni a végeláthatatlan és sokszor indokolatlan honosításokat, edzőknél végre olyanokat alkalmazni, akiknek nincs klubkötődésük

DominiKing 2019.05.03. 19:04:42

@leonov: Pedig Korea ellen kimondottan jól játszottunk, a sok hiba és a hatékonytalanság ellenére. Domináltunk a meccsen, a koreaiak alig jöttek át a harmadunkba, csak akkor majdnem minden esetben gólt is lőttek. Ott szerencsénk sem volt, de így utólag már azt mondom, hogy ennek semmi köze nem volt a szerencséhez. Az, hogy már évek óta szinte gólképtelen a csapat és a legmélyebb mentális szakadékokat mutatjuk, az nem lehet a véletlen műve.

CSL 2019.05.03. 19:06:00

@DominiKing:
Sajnos minden érték elinflálódik a tömegkultúrában. A tömeg katarzist akar, már mindegy a teljesítmény, csak a pillanat számít! A posztmodern ember át akarja élni a katarzist, a részese akar lenni és elherdálja, a szellemet, mert már nincsenek ideái!
A régi művészt megdobálták rohadt paradicsommal, ha rosszul szerepelt, a ma embere megtapsolja vv auréliót, ha helikopterezik a farkával a televízióban!

DominiKing 2019.05.03. 19:15:37

@CSL: Nem, nem igaz. Ez is olyan mint a magyar valóság. Egyfajta médiabuborék miatt van így. Aki csak ebben él az azonosul is vele. Aki viszont nem tunyul el és veszi a fáradtságot ebből kitörni, az továbbra is látja az értékeket.

korxi 2019.05.03. 19:16:05

@DominiKing: Én értem őket, bár ez nem ugyanaz hogy egyetértek.
Szóval amit mondasz az igaz, ezt kívülről így lehet értékelni.
Akik kimentek, nyilván azok sem ezt várták.
Ők azért mentek el oda a halál phaszára, hogy szurkoljanak és a meccs után együtt énekeljék el a himnuszt a csapattal. Úgy vannak vele, hogy az egy dolog, hogy ennek eredeti értelme szétporladt, de az egyik dolog amiért elmentek - hogy tehát együtt énekeljék el a csapattal a himnuszt - az változatlanul meglehet, és akkor legalább az legyen meg.
Most hogy ennek mennyire nincs értelme, mennyire felesleges, sőt ártalmas lehet, abban teljesen igazad van, én most nem azzal vitatkozom.
És az is igaz persze, hogy mindazoknak akik elmentek a helyszínre szurkolni, reszpekt meg minden, de aki elmegy szurkolni, akármilyen messzire, az legyen tudatában annak hogy teljesen máshogy is alakulhatnak a dolgok mint ahogy szeretné és várja, és ennek is viselje a következményeit. Akkor is, ha a józan ész szerinti következmény az, hogy nincs himnuszéneklés a csapattal.

DominiKing 2019.05.03. 19:18:57

@korxi: Az előző posztban Kcs fogalmazta meg ezt nagyon frappánsan.

CSL 2019.05.03. 19:22:43

@DominiKing:
Aki veszi a fáradtságot.. A többség nem veszi!

szmakarov 2019.05.03. 19:23:56

@CSL: De a magyar jégkorong azért volt érdemes erre a himnuszos ellenpontozásra, mert ez egy szubkultúra. Az pedig a kazah utazás pl, nem a felpumpált, milliós tábor a tévék előtt ülve. Most érkezett el az az idő, ami sztem már a "belső kör" küszöbét is átlépte, negatív kontextusban.

alvering2 2019.05.03. 19:23:56

@CSL: posztmodern ember ill. tömegkultúra van Szlovániában is, meg más ellenfleinknél is...

Magyarázni akarjuk azt, hogy miért nem ott vagyunk (A) ahol nem vagyunk. Sajnos a lónak a derbin kell bizonyítani. Ott dől el ki mit tud...
Nagyon meg kéne nézni miért nem megy a fejben felkészítés/felkészülés.

Nincs világtragédia, de nagyon nagy a baj, ha már csak a szurkolókban bízunk/bízhatunk hogy ébresztőt fújnak egy Himnusz el(nem)éneklésével. Remélem nem ez a helyzet.

DominiKing 2019.05.03. 19:31:39

@alvering2: De az sem járja, hogy nincs visszajelzés, csak szeretjük őket mint majom a fiát. Van az a hozzáállás amikor már azt nem lehet tolerálni.
Ez egy férfias, kemény sport. Ma már csak ennek az alapvető megállapításnak sem tettünk eleget. Ilyen hozzáállással inkább menjenek el óvónőnek, vagy valami feminin szakmába.

Kegy 2019.05.03. 19:37:53

Utoljára ekkora f.st Goyangban az ukránok és Kijevben a szlovénok ellen láttam.

CSL 2019.05.03. 19:39:03

@alvering2:
Én azt gondolom, hogy lesűlne a pofámról a bőr a játékosok helyében, ha ilyen meccs után elénekelnék nekem a Himnuszt! Még jobban szégyellném magam, mintha nem énekelnék el.. Hogy Majorossal mi a helyzet? Hát ha pszichó a csávó akkor kényeztetve érzi magát, ha nem akkor elsüllyed szégyenében.

1885* 2019.05.03. 19:42:44

@CSL: szerintem nem süllyed el, nem ismeri a szégyen fogalmát. A többivel maximálisan egyetértek Veled.

CSL 2019.05.03. 19:44:17

@DominiKing:
Szerintem Kórea ellen is ugyan ilyen pontatlanok voltunk, sőt a litvánok ellen is! Csak azok gyengébbek voltak a szlovéneknél és ki tudtuk mozogni. A szlovén első sor a földbe döngölte a miénket az első cseréig ki sem tudtunk jönni a harmadunkból!

1885* 2019.05.03. 19:45:25

@DominiKing: de a gyerekednek is akkor segítesz ha jelzed, ez kurva kevés volt, igen, szeretlek, de ettől még ez nulla amit produkáltál, drága kicsi kisfiam.

szmakarov 2019.05.03. 19:52:59

@CSL: Most azt nem is említve, hogy előző nap a litvánok és a szlovénok is játszottak, ami baromi előnyös volt nekünk illetve gyakorlatban Kopitar ék ellen nem..

CSL 2019.05.03. 19:53:41

Kurvára hiányzik egy jó Dunaújváros a magyar hokinak!

MatRix 2019.05.03. 19:58:36

Hat valaki nagyon nyomja a MAC-ot...

korxi 2019.05.03. 20:13:56

Valahogy tiltani kéne a játékosoknak hogy ezek a után a meccsek után nyilatkozzanak.
Most csak Sofitól:
"Hajtottunk és küzdöttünk, de folyamatosan eladtuk a korongokat, nem játszottuk az egyszerű játékot."
Valaki érti ezt a Magyarországon már sztenderd vereség utáni nyilatkozatot, hogy az volt a baj hogy nem játszottunk egyszerűen? Lehet hogy csak erőnléti edzés kellene, de semmilyen szakmai, hiszen úgy lehet lemenni a legegyszerűbbe. És akkor megver mindenkit a csapat. Csapatjátékot, taktikát nem szabad belevinni, hiszen az már alapból feltételez valami kombinativitást, ami viszont veszélyezteti egyszerűséget.
És a legjobb, ami már messze no comment kategória:
"Ez a szlovén csapat semmivel sem jobb nálunk"

CSL 2019.05.03. 20:15:27

„A Dél-Korea elleni vereség után azt mondtam, hogy fejben nem voltunk meg, most pedig azt mondom, hogy az nem volt meg, amire egy férfinak a legnagyobb szüksége lenne.

KIMONDOM, TÖKETLEN KISFIÚKÉNT VISELKEDTÜNK A KAPU ELŐTT.
Megvoltak a lehetőségek, de egyszerűen nem volt meg az a képességünk ma, amivel egy meccset meg lehet nyerni.
A felkészülés során is érezni lehetett, amikor nem kellemetlenkedik az ellenfél, akkor jó eredményt érünk el. Amikor már odacsap, odaüt, akkor elszáll a bátorság. Ilyen volt a britek elleni meccs és ilyen volt az első kettő is. Nem tudtuk kezelni a helyzetet.”

„Legyünk őszinték, messze vagyunk mi az A csoporttól, nem csak most, tavaly is így volt. Akkor meg volt az a szerencsénk, hogy az eredmények szerencsésen alakultak, és ha a végén nekünk is szerencsénk van feljutunk. De ha tükörbe nézünk, nem állunk azon a szinten.” - tette még hozzá Majoross.

1885* 2019.05.03. 20:17:29

@korxi: "Ez a szlovén csapat semmivel sem jobb nálunk"
persze tücsike mukikája, semmivel, csak 6, HAT góllal. ügyes vagy macba mehetsz, grat!.

CSL 2019.05.03. 20:17:47

@korxi:
Hát mondják, hogy a fehér felnyomja az egót, de azt hittem a vb-n nem tolja..

adam_szabo_92 2019.05.03. 20:19:54

@korxi:

Sofi :D
Meg a vegen orulok, hogy nem nalunk landolt valami furcsasag reven.
Ez hulye, mar bocsanat. Ez a <<semmivelsemjobb>> szomszed orszag hatot vert vert sem izzadva.
Brafo sofi. Jo lesz neked az antihokimac

1885* 2019.05.03. 20:24:39

@adam_szabo_92: na látom belejöttél a kommentelésbe, megkérdezhetem, hol van a Nálunk?

1885* 2019.05.03. 20:26:39

@adam_szabo_92: @1885*: ja már tudom. :) rájöttem.

Kegy 2019.05.03. 20:30:56

@adam_szabo_92: az már az NHL....bocs...

fekete8 2019.05.03. 20:31:45

Ennyi faszt egy rakáson :)

szmakarov 2019.05.03. 20:36:42

@korxi: Vicc az egész! Az egyszerű játéknál pont, hogy az egyszerű megoldások kellenek, na most pont a korongokat nem tudták átvenni és megjátszani, ami az "egyszerű" játék alapja.

2019.05.03. 20:46:30

Én ,összehívtam állandó jellegű tettestársaimat...kiraktam az asztalra fél liter hazait meg némi sört...ezt egyszerűen nem lehet másképpen elviselni...brutálisan gyenge ez az egész....

KCs 2019.05.03. 20:47:49

@szmakarov: Teljes a zűrzavar a jelek szerint. A játékunk az edző szerint mezőnyben megfelelő, "csak" a kapuk előtt nem oké. Ezek szerint a taktika annyi, hogy valahogy juttassuk el a kapu közelébe a korongot, aztán majd lesz valami. Ez nem Div1/A színvonal.

Az első meccs után írtam, és most is tartom, hogy a játékunk alkalmatlan arra, hogy minőségi gólhelyzeteink legyenek, nincsenek is. Ha az edző ezt letagadja, akkor a probléma okát tévesen ragadja meg és esélye sem lesz, hogy megoldja.

korxi 2019.05.03. 21:01:40

@Speedking: "brutálisan gyenge ez az egész...."
a hazai amit kiraktál az asztalra ?!

adam_szabo_92 2019.05.03. 21:05:13

@1885*

Miskovec :D
Inkabb hozza a szloven kapitany a tesojat. :)

2019.05.03. 21:09:52

@korxi: Amit kiraktam:2 éves szilva:)))
Nem gyenge!!

szmakarov 2019.05.03. 21:34:29

@Speedking: A mai meccshez kevés! :))

2019.05.03. 21:37:55

@szmakarov: A mai meccshez egy pálinkafőző napi termelése is kevés...:)

korxi 2019.05.03. 21:49:05

www.nemzetisport.hu/jegkorong/hoki-vb-kisfiuk-voltunk-felnottek-ellen-majoross-gergely-2698253

Mogyi: "Csak aztán következett Szlovénia néhány százkilencven centissel, és megint bajban voltunk."

Aha. Amikor második legnagyobb zakónkat kaptuk, Koreától, ott azért voltunk bajban, mert ők meg túl alacsonyak voltak.

Ehhez én ideológiailag biztosan képzetlen vagyok, azért nem értem.

hüjeliba 2019.05.03. 22:11:14

Szólni kéne srácoknak (fentről) az edzőkkel egyetemben hogy idei szezont azzal kezdtük hogy kaptunk 900 milliót pluszban azért hogy sok hazai játszhasson erős mezőnyben, ha kiesünk mindenki mehet a balettbe ugrálni mert 2020 ban már ideér a válság és nem lesz suska senkinek eredmény nélkül csak főnök focija kap pénzt. vajon mindenki el tud helyezkedni külföldön ? Azt hogy a hoki TAO-zhat Ladányiék hozták össze. Most sikerülhet röplabdát helyzetbe hozni.

alvering2 2019.05.03. 22:58:13

@DominiKing: Abszolút egyetértek, hogy jelezni kell ha vmi jó ill. ha vmi szar. Azt próbáltam megfogalmazni - egy ilyen meccs utáén nem sikerül - hogy akkor már nagyon nagyon nagy a baj, ha ezt csak a szurkolók veszik észre/jelzik.

DominiKing 2019.05.03. 23:30:27

Eltelt egy év és az az érzésem, hogy az az utolsó 16 másodperc megnyúlt volna erre a négy meccsre is (mert a litvánok elleni is ilyen volt). Mintha az azóta eltelt idő meg sem történt volna, egy időgép Budapestről egyből Asztanába repített volna minket.
(Az időgép ebben az esetben akár lehet a szakvezetés is). :-(((

DominiKing 2019.05.03. 23:34:24

@DominiKing: Sőt. Ha jobban belegondolok, akkor már 2017-ben, Kijevből indult az az időgép.

2019.05.03. 23:35:44

Sofron szerint Szlovénia nem jobb nálunk. Igaza van, mégis elpicsázott 6-al és ez itt a probléma. Ez a csapat az elejétől kezdve saját maga árnyéka volt. Az egész vb-n maga alatt játszott, momentuma sem volt. Az egyenlő erőktől zakót kapott, tartás és momentumok nélkül. Ti is láttátok a meccseket! Az ellenfeleknek semmit, de semmit nem kellett tenni ahhoz hogy elverjenek, csak várni arra hogy hibázzunk. Ne mondja azt senki, hogy ez korábban is így volt, mert nem igaz! Lehet hogy az utolsó két vb-n csak hármat nyertünk, de a hetet nem így buktuk el és ezzel a játékkal azt a hármat is buktuk volna. A játékosállomány ugyanez volt! Akármit mond Mogyi a tavalyi vb- nem csalóka, ha azt akarja mondani vele hogy ugyanitt vagyunk nagyot téved. Tavaly ezzel a játékkal 5 meccset buktunk volna az Arénában! És kiestünk volna nem csak Kievben, hanem Krakkóban is!

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.05.03. 23:40:40

A pénzekért dúl a háború: Fehérvár, Újbuda, Diósgyőr, Erzsébet stb. A hazai jégkorongban dúló hatalmi harcmezőt láttuk kidomborodni a válogatott szereplésén. A nagy merítés ellenére másfél harmadot sikerült játszanunk a tizenkettőből, a többi szenvedés volt. Lehet, jövőre a székely utánpótlásban meggondolják, hogy anyaországi válogatottként C csoportban, vagy inkább Románia mezben B csoportban..

solarys 2019.05.04. 00:31:26

Alapvető baj van a legtöbb játékos fejében, az egoval, a realitás érzékkel. A tudásról már nem is beszélve.
Sofi nyilatkozata felháborító! Sajnos mióta fontosabb lett neki a celebség mint a sport, árnyéka önmagának. Megcsinálta a hülyeségét, lebukott a dopping ellenőrzésen. Utána bíztak benne, hátha erőre kap. Erre az idei gyengécske szezonja után nem saját magát hibáztatja, ha nem a klub edzőjét. Aki nem adott neki elég lehetőséget. Mert az járna neki, harcolni, küzdeni nem kell érte, az jár neki. A könnyebb utat választva, most átment a Mac-ba, mert ott alanyi jogon kap majd 20 percet meccsenként.
Fiatalon nagy ígéret volt, sajnos mostanra csak az arc maradt meg. Minek törje magát, ha így is vígan megél, kap szerződést, fizut.
Van még jó pár játékos a mai gárdából, aki inkább elhokizgat itthon, mintsem hogy vállalja légiós élet minden napi küzdelmét, bizonyítási kényszerét.
Még ez a mostani hiányos, vihar vert szlovén csapat játékosainak nagy része is erős bajnokságban, jó csapatoknál játszik, ahol mindennap meg kell küzdeni a játéklehetőségért. Nem kapják meg alanyi jogon.
Godóék a karrierjük vége felé néha elmondták, az utánuk következő generáció már más mentalitású, más a hozzáállásuk a játékhoz. Ezeket a pillanatnyi eredmények, apró sikerek elfeledtették, de mostanra nagyon rossz irányba fordultak a dolgok. Egy ilyen megalázó, szégyenteljes vereség után ilyeneket nyilatkozgatni? Katasztrófa!

DominiKing 2019.05.04. 07:55:58

Aludtam rá egyet, hátha megértőbb leszek. Hát nem.
süti beállítások módosítása