Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1005) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1110) utánpótlás (1359) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

Mindent bele, ennyit várunk a magyar válogatottól

2019.04.30. 08:05: kutyatej73

Mindent bele, ennyit várunk a magyar válogatottól

108 komment

Címkék: vb Magyarország Fehéroroszország

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr1814794774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.04.30. 13:12:11

Feltámadtak a makk hetesek....

KHL Pisti 2019.04.30. 13:12:20

Úgy néz ki, Dél-Korea a második harmadra gyúrta ki magát, meglehet, a fordított kispados cserékre építenek.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.04.30. 13:46:41

Olyan szempontból megszívták a szlovénok, hogy mi még kifárasztani se tudtuk a koreaiakat. 4:3

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.04.30. 13:54:45

Anzse megunta az ellene folyó alattomot..

Dallanan 2019.04.30. 14:08:42

Szlovének pont ugyanazokat a hibákat vétik.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.04.30. 14:11:14

Előnyből tudták a gólokat lőni, meg egy középtávoli beakadt. Hiába dolgoznak ki akciókat, nem akad be, nincs kipattanó, a koreaiak szorgosan takarítanak.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.04.30. 14:14:41

Így viszont áll az, hogy saját kezünkben a sorsunk, a többi meccsünket nyerve feljuthatunk.

Dallanan 2019.04.30. 14:15:26

Fegyelmezettségük példaértékű. Nem szép és élvezetes amit tudnak, de azt hatékonyan.

2019.04.30. 14:26:05

Akklimatizálódtak az európai csapatok rendesen? Lehet,hogy hülyeség...

2019.04.30. 14:26:09

Mellénk és a Litvánok mellé Szlovénia is bejelentkezett a kiesés elleni húsdarálóba.
Sőt Szlovén Magyar kiesési rangadó is lehet még pénteken.

szmakarov 2019.04.30. 14:33:46

Drukkoljunk annak is, nehogy Litvánia meg legyőzze Koreát mert onnantól kva nehéz lenne a bentmaradás.

2019.04.30. 15:05:45

@szmakarov: Drukkoljunk annak, nehogy Litvánia legyőzzön minket, mert onnantól még nehezebb lenne.

szmakarov 2019.04.30. 15:13:03

@lbsz: Jogos,! :)) Erre még akkor gondoltam amikor nem nyertek Szlovénia ellen a koreaiak, hogy egyenlő pontszámnál az 1-5 miatt, még Litvánia legyőzése sem jelentene biztos bennmaradást. A tavalyi matekozás után, idén is bármi lehet, de igazad van, verjük meg először Litvániát meg még akit tudunk, aztán meglátjuk.

szanisz 2019.04.30. 15:21:42

@trollfeeder: "Így viszont áll az, hogy saját kezünkben a sorsunk, a többi meccsünket nyerve feljuthatunk. "

ez eddig is így volt.

szmakarov 2019.04.30. 15:43:48

@szmakarov: Nincs rendben, mit hibázott Vay, hmmm..

freddyD 2019.04.30. 15:46:42

Hát ha Vay a vébével akarja eladni magát külföldre, akkor jobb ha összeszedi magát a továbbiakban

szpari47 2019.04.30. 15:48:31

Egy fölé tartó lövésből:(

DominiKing 2019.04.30. 16:01:54

Mi vagyunk Bagaméri Elemér. Hiába játszunk jobban mint az ellenfél, egyszerűen az évek óta tartó nulla helyzetkihasználásunk még mindig tart.
El vagyunk átkozva.

korxi 2019.04.30. 16:04:36

Ez a hülye Engyel Istvánt küldték ki ide is, de útálom. Amikor átlépünk a támadóharmadba, elkezdi emelni a hangját, sőt artikulátlanul üvölteni, mintha ajtó-ablak ziccerben lennénk.

szmakarov 2019.04.30. 16:11:29

@korxi: Na mondjuk nagy választék nincs, mert a Gyulai ugyanez a négyzeten. Hokiban nincs egy normális riporter sehol, ahogy nálunk góllövő.

2019.04.30. 16:24:27

Igencsak be kellene lőni...

2019.04.30. 16:26:44

Kb. az u10-ben játszák így az előnyöket...nem hiszem el...:(

DominiKing 2019.04.30. 16:27:47

És az a sok rossz korongkezelés

2019.04.30. 16:34:52

Dadog a jég...mekkora helyzet volt...

szmakarov 2019.04.30. 16:35:08

@DominiKing: Borzasztó sok, egy szuperminőségű jégen, érthetetlen.

adam_szabo_92 2019.04.30. 16:37:02

Lisovets bebaszta, mint a lonak

DominiKing 2019.04.30. 16:37:11

Nekünk semmi nem megy be, nekik meg 20 emberen keresztül is bemegy.
Sájsze!

qwer1803 2019.04.30. 16:37:43

Egyre biztosabb, hogy csütörtökön kiesési rangadót fogunk játszani... :(

2019.04.30. 16:38:49

Miért nem lehet Magót felvinni Gallóék mellé?

szmakarov 2019.04.30. 16:44:02

Kezd már kínos lenni ez a sok rossz passz, mintha elfáradtunk volna teljesen.

Uteapu 2019.04.30. 16:49:34

Totál amatőr a teljesítményünk. Totál homály mindenkinél.

korxi 2019.04.30. 16:49:37

Szar ez az egész megközelítés ami a jégkorongot, azon belül a válogatottat övezi mesterségesen.
A hivatalos szöveg az A csoportba feljutást helyezi a középpontba, mintha nem csak realitása lenne, hanem mindig és mindenkor, napjainkban is annak kellene áthatnia a magyar jégkorongot.
Ennek lecsapódása ez a két hülye, Engyel és Szuper is, akik ezen a VB-n végig a játékunkat dícsérik, mintha sorban ütnénk, nem pedig sorban kapnánk a gólokat.

2019.04.30. 16:53:26

Lehet kettős előny kellene:( vagy hármas?:DDDD

szmakarov 2019.04.30. 16:57:20

@korxi: Én megengedőbb lennék, Engyel nem mondja, hogy jól játszunk, csak nem akar Szuperrel vitatkozni.

2019.04.30. 17:13:49

Ez még hiányzott...

2019.04.30. 17:17:58

Litvániával nagy meccs lesz csütörtökön...Mogyit meg a rolba után kell kötni...

korxi 2019.04.30. 17:21:33

Innentől kezdve mindent bele a bentmaradásért, arra azért továbbra is tényleg jó esélyünk van.
Csak álljon le ez a feljutáspropaganda, mert nagyon nem jött be. Úgy értem, hogy nyilván a jégkorong hazai népszerűsítése volt vele a cél, csak pont ebből a szempontból többet árt, mint használ.

szmakarov 2019.04.30. 17:22:30

Na Vay jelenete után, meg van a meccs magyar mozzanata, amire majd építeni lehet..

1885* 2019.04.30. 17:23:13

@korxi: Ebből is zakó lesz, de kit fogunk itt megverni? A bennmaradásért?

adam_szabo_92 2019.04.30. 17:24:46

Ez nem lett 2+10 perc? Szepen felkente a jatekosunkat. Hari ment is biraskodni

szmakarov 2019.04.30. 17:27:32

Kijevre hasonlít ez a vébé nekünk egyelőre, ott is be voltunk oltva góllövés ellen, csak ott egy győztes meccsel kezdtünk.

korxi 2019.04.30. 17:30:39

@1885*: Aki ellen javítani tudunk a meccsenkénti 0,5-ös gólátlagon:)

2019.04.30. 17:31:04

Nah ideért a vihar...nem is tudom tovább nézni

szmakarov 2019.04.30. 17:35:17

@Speedking: Galló gólt még láttad?

2019.04.30. 17:35:53

@szmakarov: Nem:( Most jött vissza a kép...

szmakarov 2019.04.30. 17:37:49

@Speedking: Mondanám azt, hogy gyakrabban jöhetne hozzád egy-egy vihar, de nem fogom.

2019.04.30. 17:38:04

De szép volt...most ismételték...

2019.04.30. 17:38:37

@szmakarov: Nem bántam volna,ha nyerünk...

leonov 2019.04.30. 17:46:08

Sulytalan es teljesen ures jatek.
LFSZ ez kerem.

1885* 2019.04.30. 17:53:12

@korxi: most mondták a szakértők, majd a litvánokat megverjük.

1885* 2019.04.30. 17:56:24

@leonov: az. Én csak azt remélem, hogy kivételesen lesz felelőse, vagy következménye a történetnek, ja a Kapitány aki lebetegedett. Gondolom. Ja álomvilágban élek, majd megmagyarázzák.
Vitya " hipp-hopp vége a világbajnokságnak, jah, ilyen ez a popszakma.

Uteapu 2019.04.30. 17:56:41

@1885*: Már nagyon várom, ki lesz az, aki végre kimondja az igazat.

KCs 2019.04.30. 17:58:32

@Uteapu: Az igazság, hogy az utolsó 12 vb-meccsünk már 3 győzelem, 9 vereség. Ez áraz be minket, ezzel az attitűddel kell nekünk hozzáállni. Ha újra megtanulunk melós kiscsapatnak lenni, ami egykor voltunk, a sikerek is jönnek majd.

korxi 2019.04.30. 18:00:06

@1885*: hallottam. még azt is mondták hogy utána bombameglepetésre a kazahokat is megverjük, valamint körbeverések is lehetnek... megáll az eszem.

szóval hosszú idő és aktív nevelőmunka kell, hogy lehozzák őket az értelmetlen A csoport marketingstratégiáról

1885* 2019.04.30. 18:10:12

@Uteapu: szerintem senki.
@korxi: na kit kéne megnevelni? Kezdhetnénk ott, a válogatott kereteknél , igen az utánpótlásnál is, ne az legyen az első szempont, hogy ki melyik klubban játszik? Vagy bekerülhet, mert meg akarjuk szerezni...
Mondjuk ne a haveri körökből kerüljenek ki a Svasznek féle nagytudású szöv.kapok?

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2019.04.30. 18:23:23

Egyfelől ma egy icipicit jobban ment, küzdött a csapat tisztességgel, meg azért szerintem ez a fehérorosz gárda jobb is, mint Korea (meg mint mi), szóval ez tulajdonképp egy tisztes vereség.

Ettől függetlenül továbbra is góliszonyban szenvedünk, ami nem véletlen, egyszerűen nem vagyunk elég jók ezen a szinten: nincsenek minőségi helyzeteink, lövéseink, ezért védik ki ezeket a kapusok könnyedén.

Emellett az összjátékunk borzalmas, rengeteg hibával játszunk, rosszul méretezett passzok, nem oda megy, nincs ott senki, othagyom a másiknak, de az nem számít rá, stb. Mi a lóxxxt gyakoroltunk a felkészülés során, hogy ezek ennyire nem mennek?

Remélem, csütörtökön nyerünk, mert azon múlik a bentmaradás. Nehezen tudom elképzelni, hogy akár az örök mumus szlovéneket, akár a bivalyerős kazahokat elkapjuk. Utóbbiakat esetleg akkor, ha addigra már megnyerik a vb-t és előző nap bevodkáznak...

És igen, kommunikációs újratervezés szükségeltetik: abba kéne hagyni ezt a totál kontraproduktív baromságot, hogy mi feljutásra esélyesek vagyunk...

Nittümeki 2019.04.30. 18:28:42

Ez két fokkal jobb volt, mint a tegnapi szenvedés, de még mindig nem elég. Ha tovább tudunk javulni, a következő két meccset, a litvánok és a szlovének ellen talán megnyerhetjük, de nem lesz könnyű egyik sem. Ha mégis kiesnénk, egy évig nem veszek Mogyi-terméket.

szmakarov 2019.04.30. 18:32:51

@Nittümeki: Biztos meg tudnád állni, nem túl nagy áldozat ez? :))

Nittümeki 2019.04.30. 18:35:38

És egyre világosabb, hogy igaziból nem a helyzetkihasználásunkkal van a baj, hanem a helyzetkialakítással. Alig vannak igazán veszélyes helyzeteink, lövéseink. Ebben kéne valahogy előre lépni csütörtök-péntekre. A munkával meg az irammal ma nem volt baj, azt még a végén is meg tudtuk nyomni. A kriminális védelmi megingások sem voltak ma jellemzőek.

korxi 2019.04.30. 18:35:55

@Nittümeki: bameg ezt én eddig nem figyeltem, de most már majd figyelem

Nittümeki 2019.04.30. 18:36:56

@szmakarov: Itt Romániában is eléggé dominálja a piacot mogyoróban meg társaiban és talán ár/minőség értékarányban a legjobb, de azért vannak más opciók is :))

szmakarov 2019.04.30. 18:38:40

Amúgy Krakkó óta lett ez a feljutás mánia meg ingázó csapat legyünk féle felfogás, pedig azóta enyhén szólva is borzasztó erős lett a ez a divízió . De most egy Sofrontól vagy Bartalistól azt várnánk, hogy nem a feljutásra gondolnak és így is nyilatkoznak? Ráadásul ott van az a tavalyi "csak 15 másodpercre voltunk az A csoporttól" szóval nehéz ez az ügy, közben meg benézett egy elég sok pénzzel megtámogatott Extraliga is.

1885* 2019.04.30. 18:40:17

olvassatok nso kommenteket. Egy kis ízelítő:
"ébresztő2019-04-30 18:37:09
Túl sok szagértő él meg nagyon jól a jégkorongból is!
Nincs egyetlen KHL színtű játékosunk sem, de dumálnak a feljutásról még most is! Itt vagyunk a helyünkön, el kell kerülni a kiesést.
Van 3 kutyaütő csapat az EBEL és Extraligában, de egyik gyengébb mint a másik és tucatnyi légiós viszi a prímet náluk! A magyar bajnokságot meg tönkre vágják, hogy több pénzt lophassanak össze! Mégis, hogy akarnánk feljutni?!
10 évente véletlenül összejöhet, de az is bolond aki elvárja ezt és köze sincs a realitásokhoz!"

1885* 2019.04.30. 18:43:59

na ez sem gyenge "loopback2019-04-30 16:14:15
Egész egyszerűen nincs meg az összhang. Mint ha a dvtk játékosok utálnák a mac osokat. A fehérváriak ,meg el korizgatnak. Régen Bartalis ugy ment be az ellenfél harmadába ,mint kés a vajon. Most meg be van lassulva."

KCs 2019.04.30. 19:15:25

@1885*: Sem a rózsaszín felhőnek, sem a letargikus búslakodásnak nincs értelme. Meg kell találni a reális középutat. Sajnos a játékosok meccs utáni nyilatkozatai nem a realitással való szembenézésről árulkodnak.

1885* 2019.04.30. 19:24:00

@KCs: a játékosok vagy még nem látták a meccset, vagy másikat néztek. Nem vagyok letargikus vagy bús, de ennél ütősebb csapatot vártam, ez tény. A hiba lehet az én készülékemben van. Szar a tv-m nyilván.

manga2 2019.04.30. 19:27:11

a szomorú az, hogy itt egyesek még mindig nem ismerik be,hogy ennyit tud a csapat..
szar az edző...stb..
kérdem én ilyen helyzetben ti mit tudtatok volna tenni????nem vállaltátok volna??
akkor kellett volna károgni amikor Tolvanent és társait újra megbízták a tavaly...de akkor még rózsaszín ködben jártatok és folyton a 16másodpercről imádkoztatok...
a mégkiábrándítobb,hogy azok akik istenítették egy 7*el ezelőtt a csapatot, most mocskolják ...
brávó szagértők!!!!
olyanok lesztek lassan mint a foci drukkerek, mind edzők vagytok és aranylabdás zsugások!!!
menjetek talicskázni a hokihoz csak a zsebben értetek!!!
ártalmasok,tudatlanok és vakok vagytok!!
kinek nem inge ne vegye magára....

korxi 2019.04.30. 19:29:55

@manga2: te amúgy hogyan keveredtél ide?

1885* 2019.04.30. 19:37:33

@korxi: ide fútta a szél :) üde erdélyi színfolt. Mindenkit kioszt.

2019.04.30. 21:05:25

@manga2: Itt nem nagyon lesz focidrukker senkiből, aki korábban nem volt az. Visszafelé nincs átjárás! A hoki közeg más kulturális alapokon nőtt fel és a szerethető csapat mellett épp ez jelent egyfajta különbséget és intellektuálisan is magasabb szintű közösségi szórakozást. A válogatott sikerek nyomán ez mostanában duzzad, ami örömteli. És az is, hogy annó Svájcba , Szentpétervárra, vagy pl. tavaly az Arénába kivihettem a barátaim, a feleségem, anyám-apám, és a gyerekeket anélkül, hogy mocskolódást, gyűlölködést láttak/hallottak volna. Persze néha idetéved valaki, aki a fociban jól megszokott vulgáris stílust nyomja, de szerencsére ezzel általában egyedül marad és vagy viselkedik, vagy elhúz a picsába.

DominiKing 2019.04.30. 21:33:15

@manga2: Én még ilyet nem láttam, mint te, akibe ennyi epe fért el. Minden szavadból süt az utálat. Te az a "fajta" vagy aki élvezi, ha a másik tehene is megdöglik. Csak úgy dől belőled a gyűlölet és a kárörvendés az alpári stílusodról már nem is beszélve. Vannak székely barátaim, de te rájuk is és a magyarságra nézve is szégyent hozol.
Nagyon nehéz gyerekkorod lehetett, de a frusztráltságodat (gugli) máshol, máshogy vezesd le.
Egyszerűen akkor élvezel, ha kikap a magyar csapat. Szégyeld magad!

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.04.30. 21:53:25

@manga2: Tavaly is volt/lett kapus kérdés, védők közül a fejlődésben megállt "rutint" választottuk. Mivel a végéig nyitott volt a feljutás, senki nem foglalkozott annyira a mutatott játékkal.
Két A csoportból jövő ellenfél elvert minket papír szerint. Amit nehezen tudunk emészteni, hogy első meccsen tulajdonképp feltett kézzel, de a másodikon se sokkal több elképzeléssel mentünk. Mindkét meccs behúzható lehetett volna, ha az ellenfelünk nem tud ilyen simán vezetést szerezni, sőt, növelni azt. Még ebből a játékosállományból is lehetne taktikusan, fegyelmezetten játszó csapatot gyúrni. A hőzöngés a majdnem konstans elképzeléstelennek tűnő játéknak szól. Mert ki lehet kapni ezektől az ellenfelektől. Na de így? A szezon alapján - szerintem jogosan - többre számított a nagyérdemű.. (És kár a firkászokat, tudósítókat, elemzőket idekeverni. Nekem pl. aztán mondhatják, kb. a tiszta játékidőt nézem, azt is gyakran némítva, mert kommentátorra a szövetségnek már nem futja, ahogy játékvezetőre sem.)

manga2 2019.04.30. 22:14:15

na pont jó ,hogy elékerültél OKOSKA újra!!!
te a "hockey" szakértelem lexikonja aki még mindig azt lássa, hogy jobbak vagyunk a legjobbaknál...jók a mutatók a számok csak érdekes módon mindenkitől leveszi a csapat a bogot aki A csoportos vagy még tavaly az volt...
látod mennyire elfogult vagy?!! korcsolyázni tudsz-e legalább?? vagy csak gilicselsz???guglihokis
nincs kárörvendés csak tisztán látás ami tőled nem elvárható, mert vakabb vagy Stevie Wondernél...
nincs is mit osztani az észt az ilyen önjelölt-elfogult ántitalent okostónikkal,ahol nincs belátás csak belénézés!
ja és a szezont a fazonnal ne kevergesd azt meglehet tenni az ATV-n Kálmán Olgival-aludj jól és ébredj úgy hogy Kanadát megvertük 10góllal a nagyIndiántón!!!!

manga2 2019.04.30. 22:16:02

DOMINIKAné-nek szántam!!!
más ne vegye szívére!!!!

szmakarov 2019.04.30. 22:28:29

@DominiKing: Na Dominikané, most szóhoz sem jutsz, igaz? :)))

manga2 2019.04.30. 22:30:10

@trollfeeder: vissza térve a VB-re...a mostani csapattal és a közönséggel elhitette a szakma és az állszakma, hogy Qva jók vagyunk...ez kb 2-3 éve megy..
nincs alázat, csak duma, hadlássuk anno Palkovicsék ilyen kitűrt gallérral járkáltak?? vagy tették a dolgukat és hittek a munkában???
szerintem, ha ebben az érában edzőtek volna ők, akkor lehetne beszélni elit ligáról...
bekell látni más csapatok is fejlődtek és fejlődnek rohamosan, megy a felzárkózás...
a mostani generációnak semmi keresnivalója az elitben mint az ábra mutatja...
ámen...

Lazlee 2019.04.30. 23:25:49

Sajnos erre a hétre ennyi székely megmondás jutott, mert be tudtam lépni adminként.
Nem szeretem a stílusát, és diktatórikus vagyok.
Ne regisztrálj újra, majd a vb után elmondhatod.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.05.01. 09:09:09

Ebben a csapatban Sebők tudott volna vezéregyéniség lenni, és Hári, Galló, Vas, esetleg Bartalis, de nem ilyen szezon után. Erre Magosi a csapatkapitány. Ez sokat elárul az öltözői állapotokról.
Akinek a keretbe kerülését se néztem jó szemmel: Bálizs, Macaulay, Pozsgai, Benk, Nagy K., Sofron.
Ehhez képest elmarad még a várakozásaimtól: Wehrs, Szirányi, Varga, Bodó, Nagy G., Magosi!
Ilyen sok teljesítmény csak akkor szokott elmaradni, mikor klubcsapatnál edzőbuktatás van..

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.05.01. 09:15:57

@trollfeeder: Persze ezt a "csapat kitett magáért" szekcióba szántam..

bibababa 2019.05.01. 09:35:27

@trollfeeder: Néhány játékos a megfelelő partnerekkel jobban menne.
Bálizs, Macaulay, Benk, nálam még Erdély és Sarauer maradt volna ki.
A negyedik sorba Reisz, Szita lett volna nálam.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.05.01. 09:37:37

@manga2: Bár a héten már nem lesz mód reagálnod a fentiek alapján, de a lényeg, hogy a magyar helyesírás szabályai követendők itt is, és nem kellene személyeskedni, ha különbözik is DominiKingével a véleményed, érvekkel kéne nyitni. Egy szurkoló hadd legyen elfogult és bizakodó egy torna előtt, ugyanakkor rossz szereplés esetén keresik az érdeklődők, mi csúszhatott félre. Nyilván nem az a cél, hogy bűnbakot találjunk, de ha vmin változtatni kell, akkor lehetőleg a kiesést elkerülve tegyük meg.

essze 2019.05.01. 18:33:29

@szmakarov: Vay hibázott. Mondjuk a védőknek is szabad lett volna megelőzni a csatárt.

szmakarov 2019.05.01. 18:39:08

@essze: Igen, tudom, én nem is állítottam, hogy nem. Nem tudom ez most mire válasz, teljesen másról beszéltem.

essze 2019.05.01. 18:44:57

@trollfeeder: Csékát nem kéne negyedik sorba tenni. Vagy akkor ne legyen cséká.

essze 2019.05.01. 18:52:27

@bibababa: A kapusok (Bálizs, Hetényi, Kiss, Vay) 90+/-1%-ot teljesítettek a válogatottban. Rajna 97-et, erre ő lett a tartalék.

essze 2019.05.01. 18:55:26

@szmakarov: Első mondat egyetértés, második kiegészítés.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.05.01. 22:59:15

Holnap három bekkpárral játszanék, ha Szirányi vállalja (ha nem akkor öten rotálódnak):

Wehrs Szabó D.
Stipsicz Szirányi
Macaulay Varga

Ezeket a támadótriókat próbálnám:

Hári Galló Bodó
Sarauer Erdély Terbócs
Vas Bartalis Magosi
Nagy G. Sofron Benk

Gyors, mozgékony játékos kell Háriék mellé. Sarauer - Erdély duó a Fehérvárban se volt rossz, Terbócs palánk melletti játékban tudna Csaninak segíteni. A harmadik sor sajnos maradék, a gyengéket meg a negyedikben összeraknám kevés jégidővel, védekezzenek jeligével.

2019.05.01. 23:05:05

@trollfeeder: értem a logikádat főleg az első két sor estében. Már nem fogjuk megtudni, de holnap bármilyen felállásban nyernünk kell!
süti beállítások módosítása