Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1228) Csíkszereda (1381) DAB (1198) ebel (2418) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1655) felkészülés (2272) FTC (1484) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1517) nhl (4938) nők (1329) playoff (1339) Titánok (1027) u18 (1095) utánpótlás (1331) UTE (1307) válogatott (2269) vb (2472) videó (2123) Összes címke

"A CSAPAT NAGYON KITETT MAGÁÉRT"

2019.04.30. 19:13: kutyatej73

"A CSAPAT NAGYON KITETT MAGÁÉRT"

42 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr9114796146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2019.04.30. 19:37:09

"Kiegyenlített, jó meccset játszottunk, amely bármelyik irányba eldőlhetett volna." Én kedvelem Vilit, de ma egy másik meccset nézhettem, mert amit én láttam, az se kiegyenlített nem volt, se kérdés azügyben, merre dől el majd a végén...

De nem akarom őt kiemelni, mert többiek is mondtak olyanokat, hogy lehetne itt idézni...

Lehet, kevesebbet kéne nyilatkozni a játékosoknak, mert lassan eljutunk a focistáink örökbecsű "mezőnyben egyenrangúak voltunk, csak kaptunk nyolc szerencsétlen gólt" szintjééig...

1885* 2019.04.30. 19:57:01

@promontor: Nagy K. "A közönség hihetetlen melót végez a meccseinken."
na Elkyék tényleg, oszt ennyi.

hüjeliba 2019.04.30. 20:14:03

Nyilván nem ülök az öltözőben és felmenteni sem akarok senkit, de ez a hét nap minősíti az egész évi teljesítményt, ez alapján kapják a (köz)pénzeket..is.

Itt mindenki közel van egymáshoz, szinte csak a formaidőzítésen múlik minden. Tavaly azt hittük a BS vizes jege egyenlíti ki az erőviszonyokat, ahhoz hogy épp hogy pattan-kattan komoly tudomány és tapasztalat. Kijevben is ez volt. Papíron mindenki rendben volt fizikálisan , de valahogy mégsem jött ki a csapatból.
Most azt lehetett tudni, hogy valami fertőzést szedtek össze a Britanniában ami Tolvanent leterítette játékosok látszólag megúszták, kiheverték, vagy mégsem.. nyilván az sem jó ha csapat maga feje után megy, mert az edző most olyan vészkapus jelleggel van ott , ők a pályáról "segítenék". Ma már látszott ,hogy összeszedettebbek lettek. Szerintem , ha van ma 1-1 a 2-0 helyett, akkor ezt meccset behúzták volna. Csütörtökön egy olyan Litvániával fogunk játszani akik egy nappal kevesebbet pihenhetnek. Ott kell okosan és türelmesen,gyorsan és nem siettetve játszani.

DominiKing 2019.04.30. 21:44:14

Én azért látom is nem csak nézem a meccseket. Azt látom, hogy sok mutatóban mi uraljuk a meccseket. Persze gólra játsszák és én is csodálkozom, hogy ilyen támadók mint Hári, Sarauer, Bartalis, Galló, Vas miért vannak beoltva gólok ellen. Vannak itt nagyon rosszmájúak, (szerencsére kisebbségben), akik elfelejtik, hogy ezek a játékosok már nemegyszer bizonyítottak. Most nem jön ki a lépés, de én örülök, hogy nem egy beszari betonbunkerhokit játszó csapatot látok, sajnálom, hogy ez eredményességben nem mutatkozik meg (még).

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.04.30. 22:03:18

@Nittümeki: Sokk. Az eddig mutatottak alapján helyzetkialakításhoz van a fehérvári bekkpárunk, meg az előnyöket talán be tudjuk lőni, és ennyi. Ha a litván meccsen is lépéshátrányba kerülünk, nagyon görcsössé válhat a csapat.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.04.30. 22:08:17

Kedvenc: "Sokkal gyorsabb, fizikálisabb volt a hoki, mint hétfőn". Koreának nem, mert ők gyorsak és fizikálisak voltak tegnap is..

2019.04.30. 22:10:04

@DominiKing: Én is látom, hogy nem sündisznóból Zrínyi féle kirohanásokkal nyomjuk már a meccseket. Magasabb nívón játszunk mint a szapporói gárda és ez a fejlődésünk mutatója. De az is látszik, hogy az elmúlt évek szintjét nem hozta ez a csapat az elmúlt két meccsen. Nyilván összetett dolog, de korábban indig volt néhány karakter: Sofron, Sebők, Hári, Sarauer, Bartalis aki meglökte a csapatot a kritikus meccseken. Most többen formán kívül vannak szemlátomást és nálunk ez sajnos sokat számít, mert a maradék még mindig nem elég erős.

szmakarov 2019.04.30. 22:27:13

@lbsz: Azért harmadik soros játékosok(nem lebecsülve őket), máshol sem nagyon lökik a szekeret. Platt passza, Kopitar játéka, Kim Ki Sung lendülete vagy Zubrus rutinja minden csapatnál létfontosságú. Nálunk egyszerűen nincs ilyen hokis, mint volt Ocskay vagy Ladányi pl. Vhogy olyan semmilyen az egész, nem csak idén, nincsen igazi vezér.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2019.04.30. 23:42:11

@lbsz: @szmakarov: Sajna ilyesfajta vezéreink utoljára Krakkóban voltak, nem magyarok, hanem a honosítottak: Banham és Sarauer. Előbbi visszavonult, utóbbi árnyéka önmagának.

Azóta a honosítottak középszert hoznak (hogy ennek van-e így értelme, azt kétlem...), a magyarok meg nem nőtték ki magukat. Szenvedtünk emiatt Kijevben, szenvedtünk Budapesten (bár tavaly legalább volt előrelépés, na ki nincs itt idén, aki tavaly volt?), szenvedünk most, talán még Kijevnél is rosszabb eddig.

Mindenki hajt ugyan, de hol egy vezérbika, mint Banham volt?

solarys 2019.04.30. 23:58:11

@promontor: Vagy kellene egy keménykezű edző, aki ha kell felrúgja a szemetest a szünetben, ha nem tetszik neki vmi.
Sajnos úgy néz ki az idei szezonban nem jön össze egyik VB sem. (U20, U18, felnőtt) U20-ban ugyan nem, de U18-ban és most felnőtteket is meglegyinti a kiesés szele. Az U20 viszont a szinte biztos feljutást bukta el. Ez azért komoly válság jeleket mutat. Sok mindenen változtatni kellene, mert csak araszolgatunk, míg mások jelentősen fejlődnek. Nézzük meg a koreaiakat. 10 éve még simán vertük őket, most meg simán, félgőzzel vertek minket. És nem honosítottak seregével.

2019.05.01. 00:10:37

@promontor: Utoljára Krakkóban volt olyan Sofink, Sarauerünk, Hárink és Banhamünk. Az első kettő sajnos árnyéka önmagának azóta, Hári kiváló szezon után érthetetlenül körülményes. Azóta csak Sebők villant egyet a tavalyi idényben, de most nincs itt, Gallón látni talán a fejlődést, de egyedül van. Hááát ez bőven elég ahhoz, hogy a benntmaradásért küzdj a feljutás helyett ezen a szinten. Ha ehhez hozzáveszünk némi szakvezetői inkompetenciát is, akkor lassan örülhetünk, ha benntmaradunk.

2019.05.01. 00:20:54

@szmakarov: igazad van, nincs vezérünk. Hári kéne legyen.m, de azt látom tajta, hogy ő inkább passzol. A vezérnek döfnie kéne!

hokiszurker01 2019.05.01. 07:06:44

Van vezér, meg olyan aki bebaszkodja a gólt, csak sajnos sérült. Most látszik mennyire is hiányzik.

2019.05.01. 07:17:37

@hokiszurker01: A mi vezérünk a 4-ik sorban nyomja...kevés volt a kiemelkedő Extraliga szezon....Azt a 2 VB-ken átívelő nagy tudásút kellene már a csapat környékéről elzavarni a 3,14csába és lenne vezér is,ha azt választanák ki aki arra a szerepre való.Csak ez az egész történet egy szűk belterjes kör mocsara már hosszú évek óta.

Remélem sikerül bennmaradni,aztán hozzá lehet fogni a megtisztuláshoz.

bibababa 2019.05.01. 08:22:40

@Speedking:
Így van.
Klubedzőt nem is engednék a válogatott közelébe.
Nem igaz , hogy nem tudunk egy kiváló edzőt főállásban alkalmazni, aki hozna egy másodedzőt magával.
A keretben van néhány játékos aki csak a neve , a múltja miatt van benn.
Menet közben nem változtat a sorok összetételén.
Magosi Hárival és Gallóval , vagy Jankóval Sofivan. Emberelőnyben sincs bent. Erőlködünk
Erdéllyel. Terbócs is mintha alig kapna szerepet. Őt Bodóval játszatnám együtt.

2019.05.01. 08:30:29

@bibababa: Terbócs mellőzését én sem értem...tipikusan az a játékos akit az ellenfelek szurkolói utálnak,kellemetlen a stílusa,de ebben a szezonban rengeteget fejlődött,gyors ,jól tör be a kapu előtti területre....
Előnyünk az katasztrófa,mintha nem tudná senki,hogy mi a feladata...terített betli.
Erdélyt nem értem,hogy minek erőlteti Háriék mellett...egyszerűen nem való oda,súlytalan.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.05.01. 09:48:15

Nem kedvelem Terbócsot, de a többiek siralmas megoldásai mellett egy kis bizalmat csak maghálálna. Erdélyt most a helyzetkihasználás miatt bántjuk, ha jól értem. A Fehérvárban ha ez működött volna, akkor Jancsi nem Anzsét meg Timotejt állította volna maga mellé. Egyszerűen kényszermegoldás lett a Salzburg ellen, és nem is működött. Most meg még a bekkek támogatása sincs mögöttük. A támadók közti különbséget sajnos elöl nem látni, csak a párharcokban és a korongbevitelnél, de ott nagyon. És ebben pl. Magosit se látnám, hogy kiemelkedne.
Nem látom, hogy dinamikus létszámfölényeket igyekeznénk védekezésben kialakítani. Nyilván a Fehérvárnál a légiós védőkkel jó volt hozzászokni a jóhoz, de öt koris egy sor, és hiba esetén nem látom, hogy ott teremne a csapattárs. Korongszerzés pedig alig van.

2019.05.01. 10:15:56

@trollfeeder: Én nem a helyzetkihasználás miatt "bántom" Erdélyt,mert abban mindenki egyenlőre car.
Rossz helyen és rossz felfogásban játszatják...nem tud érvényesülni abban a sorban.Kioltják a játékát a lendületét és 2 meccs után sem látja senki!?
A védelemben egyenlőre talán Stipsicz játéka elfogadható eddig.Carul mennek át védekezésből támadásba...mikor mennek egyáltalán.Dadog a korong,mert kapkodás van és meg nem értés...egyszerűen nincs koncepció.

zsengezsolt 2019.05.01. 10:42:15

ne haragudjatok, de nagyon nem értem ezt a személyeskedést, ami 3 napja itt zajlik. Úgy gondolom, mind a média, mind a szurkolók alaposan alábecsülték a szövkap kiesésének súlyát. Ilyen szinten olyan apró nüanszok számítanak, hogy ha a játékosok csak 95%-ban bíznak a szövkap döntéseiben, és ezért csak 95%-ban tartják be az utasításait (a többiben meg a saját fejük után mennek), már az elég ahhoz, hogy a korong ne megfelelően pattanjon, hogy a passz célt tévesszen. Ugyanakkor sztem senki külsős nem vállalta volna 5 nappal a vb előtt ezt a feladatot. Fájó vereségek ezek, de azért helyén kell kezelni a dolgokat, Tolvanen betegsége betett nekünk.

DominiKing 2019.05.01. 10:45:29

Ilyet mondani egy vesztes VB ! meccs után vérlázító.
"A CSAPAT NAGYON KITETT MAGÁÉRT"
Holott én vagyok itt a kisebbség aki mindig meglátta a pozitívumokat mindkét meccsen. És még mindig azt mondom, hogy nem kell ezeket a srácokat leírni. Ezeket már elmondtam előző hsz-ekben, meg a VB előtt is, amiért persze kaptam eleget.
De ez megint kiverte nálam a biztosítékot:
A csapat nagyon kitett magáért. Igen,
- a korongvezetési-kezelési hibákban
- a rossz passzok tekintetében
- a felelősség áthárításában (még akkor próbál passzolni amikor már lőhetne)
- a fejetlenségben
- a szervezetlenségben
- a hatékonytalanságban
Kedves pótkapitány, felesleges az ilyenekkel még pluszban borzolni a kedélyeket.

DominiKing 2019.05.01. 10:46:48

@zsengezsolt: Sajnos a nyilatkozataiból az derül ki, hogy elvesztette a realitását.

2019.05.01. 10:52:05

@DominiKing: Ne aggódj,már tanácskoznak:))

DominiKing 2019.05.01. 11:27:25

@zsengezsolt: Én eltudtam volna képzelni egy ilyen nyilatkozatot: "A CSAPAT NAGYON KITETT MAGÁÉRT a játék egyes elemében, de összességében a tudásunk alatt teljesítettünk.

Raon 2019.05.01. 11:49:31

@Speedking: ez egy tök okos meglátás, gratula, jó látni, hogy ez nem csak a Volánosok számára lehet nyilvánvaló. Az idei szuperMagó negyedik soroztatását, ráadásul nem Jankó mellett szerintem nincs ember, aki értené.
Nagyon nem sikerült összerakni ezeket a sorokat, és abban sem vagyok biztos, hogy érdemes volt primadonnákat vinni pl. a csupaszív atom elnyűhetetlen Reisz helyett. Ezen a két meccsen senki nem vállalta be a kulimunkát a jégen, és ez nagy luxus ezen a szinten.

Raon 2019.05.01. 11:50:34

@DominiKing: +1000, de bár ne így lenne (és természetesen nem miattad)

Nittümeki 2019.05.01. 11:53:19

Felesleges Csanit bántani. Sebők után ő a második legalkamasabb ember Hári és Galló közé. Sebők meg ugye sajnos most nem lehet ott. A srác 50 meccsen 40 pontot ért el az EBEL-ben, úgy, hogy nem mindig játszott a csapat legjobb játékosa mellett. Annyira nem rossz...
Most a vb-n valóban nem túl jó, de ki az? Talán Gallót leszámítva. Magosi és Terbócs valóban kaphatnának több szerepet. Amúgy szerintem jelenleg ez a lehető legjobb keret, ez van, nincs más. Mindazonáltal van pár öregedő csatár (Nagy Gergő, Benk, Sarauer) akik helyett lassan jöhetnének fiatalok. Konkrétan 1-2 éven belül. Ezek a játékosok lassúak, körülményesek és korukból adódóan radikális formajavulásra nem számítok már tőlük.

Raon 2019.05.01. 11:54:10

@trollfeeder: igen, ez félelmetes, hogy a szakmai stáb nem látta, hogy Janika és Csani nálunk kényszerből került össze. A szezon elején próbálták másfél hónapig, nem működött, akkor kezdtünk szárnyalni, amikor más sorokba kerültek. A végére megint kényszerből kerültek össze, megoldották, ahogy tudták, de az eredmény olyan is lett, a rájátszásban sok súlyuk már nem volt sajnos. Erre ezek a barom (elnézést, ilyen stáb döntesre nem tudok mást mondani) folytatják velük ugyanazt, ugyanúgy... és kb. ugyanaz nem is megy nekik, ugyanúgy.
Döbbenetes, főleg úgy, hogy bőven lenne más lehetőségünk.

Raon 2019.05.01. 11:54:46

@Nittümeki: szerintem itt valamit félreértettél, itt még a miskolci kolléga sem bántotta Csanit

Nittümeki 2019.05.01. 11:56:22

@Raon: Nem értettem félre, de valóban jobb lett volna ha idézőjelbe teszem.

2019.05.01. 11:59:21

@Raon: A negyedig sorból egy "bulldog" Reisz szerintem is nagyon hiányzik...kellemetlen a stílusa,lerázhatatlan...sőt ha a sors úgy hozza az ellenfél kapuja előtt is feltalálja magát...Nem is értem,hogyan hagyhatták itthon:(
Nem a honosítottjaink ellen akarok beszélni,de csak akkor lenne a válogatottban a helyük,ha egyértelműen jobbak mint a hazaiak....tudok legalább 10 magyar fiatalt aki ennél többet tud.
+ Egy Papp Kristófot miért nem lehetett megnézni a válogatottban a VB előtt?

Csak maradjunk bennn....

essze 2019.05.01. 18:29:49

@Nittümeki: Hári és Galló mellé Bartalis lenne a magától értetődő megoldás, ha a játékstílust nézzük. Nem tudom mennyire van rendben, nekem nagyjából okénak tűnik. Csak kéne mögéjük egy olyan bekkpár, akik védekezni is tudnak.

Nittümeki 2019.05.01. 21:38:44

@Speedking: Papp Kristófot - ha jól emlékszem - azért nem engedte az iskolája az u18-as vb-re sem, mert érettségizik (vagy legalábbis annak az amerikai megfelelője). Nem az addigra rég tökutolsó csapata nem negedte el. Szóval ide se engedték volna. Jövőtől fokozatosan beépülhet. 2020 őszétől elvileg egyetemi játékos lesz, az NCAA-ben meg - ha jól tudom - már márciusban vége mindennek.

2019.05.01. 22:19:30

@Nittümeki: Szerintem a felnőtt VB nem lett volna kérdés,hogy jön....

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.05.01. 22:34:31

Rajna milyen esetekben védhet? Ha kidől vmelyik kapus?

kerusz 2019.05.02. 00:58:25

@bibababa: Azért egy tiszta pillanatodban gondold végig, hogy talán Terbócs "mellőzése" nem illik bele tökéletesen az összeesküvés-elméleteitekbe, mert éppen Mogyi a klubedzője.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.05.02. 09:20:36

@kerusz: De minek vittük ki, ha nem használjuk?

horivan 2019.05.02. 13:01:00

@trollfeeder: Ma fent volt 11:33-at 14 cserét.
süti beállítások módosítása