Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1006) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1111) utánpótlás (1363) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2126) Összes címke

Magyarország–Dél-Korea 1-5

2019.04.29. 11:00: kutyatej73

Magyarország–Dél-Korea 1-5

Majoross Gergely: „Tudtuk, hogy Kora nagyon veszélyesen kontrázik, ezért figyelmesnek kell lennünk a koronggal. Ám nem voltunk azok. Itt-ott jól hokiztunk, képesek voltunk dominálni, de olyanokat hibáztunk, ami gólokba került. A végére már esélyünk sem maradt a feltámadásra, annyit ártottunk magunknak. Sokat tanulhatunk ebből a meccsből, és kell is, mert gyorsan jönnek a meccsek.”
Jim Paek:
„Kiválóan játszottunk, nagyszerű ilyen győzelemmel kezdeni a világbajnokságot, amin egyre nehezebbek a meccsek. Szerencsések is vagyunk, mert ugyan tudtuk, hogy nagy és erős csapattal találkozunk, a kapusunk remekelt, a többiek pedig keményen dolgoztak.

60 komment

Címkék: vb Magyarország Korea

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr8814793254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.04.29. 11:15:35

Tényleg car ez a Kórea...nem kérdés..."A" csoport....majd a Div.2A csoport.

CSL 2019.04.29. 11:39:00

Nem értem, miért nem Hetény, Vay a két kapus. Nem akarom az 1:5 öt Bálizsra fogni mert a védelem nem létezett, szinte mint kés a vajon ment át a kóreai csatársor, de egy jó kapus irányítja, összefogja a védelmet. Pl miskolcra érkezett Vay az egész vedelem összeszedettebb lett.
Meg mindig arról van szó, hogy "nincsenek bérelt helyek a válogatottban" de nekem úgy tünik Majorossnak azért van! Túléli az összes szöv kapitányt, edzőt, bármekkora is a betli, neki sosincs felelőssége.. Én elhiszem, hogy jó edző de azért érdekes, hogy sosem talál maga mellé senki jobbat nála, és mindig nagy beleszólása van a keretbe. Kicsit foci szaga van a dolognak.

2019.04.29. 11:45:45

Látjátok,nincs itt semmi baj...ma tanultunk..holnap meccs van ...ott is tanulunk...Mogyi meg'aszonta:DDD

DominiKing 2019.04.29. 11:59:29

Sajnos nagyot tévedtem, amikor azt mondtam, hogy az edző csere jól is elsülhet. Ez egy közös összeomlás volt, de ezért az edző a felelős. Hibázott amikor Bálizst nevezte. Meg sem fordult a fejemben, hogy nem Vay-al kezdünk. Bálizsról lehet tudni, hogy finoman fogalmazva is nem egy bravúr kapus. Pedig már az első koronghoz érése is hátborzongató volt. Egészen az első gólig kimondottan jól játszottunk és kaptunk a semmiből egy köténygólt. Utána még mindig nem zuhantunk össze, de látszott, hogy itt megingott az önbizalmunk, de még mindig mi irányítottunk, egyértelműen miénk volt a jobb csapat. Aztán jött a második gól aminél elvágódott mint egy darabfa. Innentől kezdve egy hitehagyott társaság próbált remegő lábakkal korongot gyömöszkölni. Most sajnos megint előjöttek a régi hibák is. Nulla %-hoz konvergáló helyzetkihasználás, nincs senki, aki az élre állna, még nagy ászaink is gyermeteg hibákat követnek el. Szóval közösen hozták ezt össze, de ez egy emberen múlott.
- Elfogult volt a saját kapusával szemben.
- Azt pedig még a csecsemők is tudják, hogy ázsiai csapat ellen az erőhoki a megfelelő taktika.
- Elemi hibák cserék közben
- Képtelen volt felrázni a társaságot, lépni a megváltozott helyzetre
- Egy túlerőben lévő csapatot veretett meg!

leonov 2019.04.29. 12:01:31

@DominiKing: KB ezt irtam en is korabban es rovidebben.

Ez a meccs a tanulasi fazisban levo Majoross edzon ment el.

solarys 2019.04.29. 12:25:23

Én nem vagyok Majoross fan, de nem ő adta el a korongokat, nem ő ment úttörő módon cserélni a második harmadban. Persze van felelőssége a mai betliben, de aki a jégen van az mégis csak jobban benne van ebben a felettébb kellemetlen buktában.
Az igazán elkeserítő, hogy egy színtelen, szagtalan koreai csapat vert simán minket. Néhol már megszégyenítő gólokkal (pl. a negyedik)

2019.04.29. 12:44:05

@solarys: A sorokat ki rakta össze?
A taktikát ki dolgozta ki?
Kapust ki választott?
Magót ki a f@szom rakta a 4-ik sorba...ilyen szezon után?

2019.04.29. 12:47:39

Nem tudom miért kell nekirontani egy olyan csapatnak, akiről mindenki tudta, ez az egyetlen esélye! A VB első meccsén egy nyílt letámadásos kockázatvállalással teli orosz rulettet játszatni szerintem taktikai hiba. Pont ők azok, akiknél nem szabadna indokolatlan kockázatot vállalni. Tegyék meg ők, hibázzanak ők, mert náluk nagyobb az esély erre. Ehelyett nekirontunk, kockázatos keresztpasszokat nyomunk, blokkba lövünk utolsó emberként, mintha az első harmadban meg kellene nyerni a meccset. És mi történik? Az, ami ilyenkor szokott: nem mennek be a próbálkozások a görcsösség miatt, jön a hiba, meg a kontra, meg a hidegzuhany. Elmegy az önbizalom, és szépen vermet ásunk magunknak, az ellenfélnek meg megjön az önbizalma, működik a képlete. Ez a taktika sajnos szakvezetői hiba. Nekünk azt kellene csinálni, mint Krakkóban: stabil védekezés, kemény semlegesharmadbeli játék, sok korcsolyázás, és az ellenfél hibáinak kihasználása. Az felépített csapatjáték és tudatos koncepciózus hoki volt - ez rohadt messze van tőle, pedig a gárda ugyanaz.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2019.04.29. 13:13:12

@DominiKing: Az, hogy szarul játszottunk, az persze a szövkap felelőssége, de nem értek egyet azzal, hogy Bálizs lett volna a gond.

1. gól:
"Egészen az első gólig kimondottan jól játszottunk és kaptunk a semmiből egy köténygólt."

Nem a semmiből kaptunk, hanem Sarauer felelőtlen bénázásából, amiből lett egy 2 vs. 1 kontra. Még nem néztem vissza, de szerintem a védő se kezelte jól a helyzetet, a bevetődése semmit sem ért, inkább zavarta Bálizst, a csatár mögüle bukkan ki. Még ha hibás is esetleg Bálizs a kötény miatt, akkor se egyedül az ő sara és semmiképp sem elsősorban az övé.

2. gól: Most komolyan, Bálizs cserélte el magát? 3 vs. 0/ban jöttek.

3. gól, emberhátrány (ki volt szabálytalan, Bálizs?), egy rosszul pattant korong került a hosszú oldalon jövő koreai elé.

A többi már mindegy volt, mert látszott, hogy kurvára nem fogunk gólt lőni ma már...

eGFR 2019.04.29. 13:19:13

@lbsz: A gárda nem ugyanaz,sőt még az edző sem .

noname222 2019.04.29. 13:50:32

Milyen egyszerű is ez a hoki, egy vereség után egyből az adző és a kapus a hibás mindenért. Persze a vb előtt fel voltnk háborodva, hogy a fehéroroszok lenéznk minket. Viszont ha kikapunk egy A csoportból épp kiesett csapattól akkor egyből itt a világvége.
Ha holnap nyerünk, akkor mehet újra a matek, hogy feljutunk. A szurkoló már csak ilyen.

2019.04.29. 14:01:15

@földgömb: a játékosgárda 90%-ban ugyanez volt. Lehet jönni Banhammel, ő is kellett a feljutáshoz, de én nem is arról, hanem az akkori játékunk fazonjáról beszéltem. És az akkor is tudatos és eredményes volt, amikor nem az ő sora volt fenn.
A szakmai stáb akkor kimondottan jó munkát végzett a játékosokkal együtt. Most ez, itt indulásnak olyan mélypont, ami meglepő ettől a gárdától. Buta meccs stratégia, rossz felfogású, reaktív hoki.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2019.04.29. 14:04:40

Mindeközben Tallinnban: vezet a Románia válogatottja Japán ellen...
Csak gondolatkisérletként mondom, hogy elvileg még akár helyet is cserélhetünk velük...

Dallanan 2019.04.29. 14:15:35

Senki nem gondolta, hogy 15 ponttal végzünk a torna végén. 12 még összejöhet. ;) Remélem mindenki tanul a hibákból.

Nittümeki 2019.04.29. 14:20:04

@promontor: Be is húzták a fiúk, mind a három gól a miénk volt :))) (értsd székely,mert én is az vagyok) A feljutás nagy bravúr lenne, de szerintem a lengyelek továbbra is jóval komolyabb játékerőt képviselnek.
Ha meg mi szépen kiesünk eggyel fentebbről, akkor mindenki monnyon le....Ezeknek a játékosoknak a jelentős része komoly dolgokat produkált az elmúlt idényben olyan bajnokságokban, amelyeknek a színvonala csöppet sem marad el egy Divizio I/A-s vb-től, sőt...Amúgy szerintem jövőtől fiatalítani is nagyon kéne, remélhetőleg nem a harmadik vonalban.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2019.04.29. 14:42:17

@Nittümeki: Mondom, hogy "elvileg", meg "gondolatkisérlet".

Mindazonáltal nekünk mostantól lefele kell nagyon figyelni. Hiába van meg a játékosokban a Div1a tudás, ha csapatként ez nem jön ki. Márpedig ma nagyon nem jött ki. Ha nem leszünk képesek a csapatjátékot összerakni, akkor a kiesés sajna teljesen reális veszély.

A (főlegszékely) román csapat jól kezdett, de nekik még további bravúrok kellenének, még Ukrajna is elég kemény dió nekik, a lengyelek meg pláne.

DominiKing 2019.04.29. 15:49:02

@promontor: Már megbocsáss, de egy ilyen erős mezőnyben a középszer nem elég. "Szuper Levi" formátum kell. Egyértelműen miénk a jobb csapat, még sem nyertünk, mert volt egy Daltonjuk.
És elemezhetjük a gólokat, hogy mennyire az ő hibája vagy nem. Én azt írtam, lélektanilag lett volna fontos nem hátrányba kerülni. Addig mi domináltunk, és legyünk őszinték ilyen szólót fogni nem lehetetlen dolog a jégkorongban (a kötényt nem is említve). De erre még összekaptuk magunkat és jött az újabb nem lehetetlen feladat.
Nem akarom Bence nyakába varrni. De mindenki azt várta, hogy Vay kezd. Szerintem a csapat nagy része is, és biztos voltak, akik csodálkoztak is. Ezek után azt látják, hogy a korong vért izzadva csorog be a hálónkba. Nem igaz, hogy ez csak nekem fordul meg a fejemben. A pótkapitány feleslegesen kockáztatott, nem tudott elfogult lenni.
De igazad van nem csak a kapus hibázott. Lehet nem is hibázott, csak nem adta meg azt a pluszt ami a kezdeten túllendíthetett volna minket. Ilyen szinten csak extra kapusteljesítménnyel lehet keresnivalója minden csapatnak. És igen utána már mások is hibáztak, ráadásul olyanok, akiktől pont az ellenkezőjét várnánk.

noname222 2019.04.29. 15:59:39

@DominiKing: Nézzd meg az összefoglalót újra. A kötényt még varrhatod Bálizs nyakába (igaz nem véletlen a 5 hole elnevezés és egy honosítottunk adta el a kéken a korongot amiből indult a kontra), de a másodiknál ő tette a dolgát. Korongos játékosra koncentrált, a középen lévő honosítottnak illett volna a passzsávot levédenie. www.youtube.com/watch?v=hUXPCcVU51A
Ha már valakiket elő kellene venni az inkább a honosított játékosaink. Mert most nem hozzátettek, hanem inkább ők hibáztak nagyokat amiből gólokat kaptunk.
Én azt vártam, hogy Bálizs-Vay-Bálizs-Vay beosztás lesz az első 4 meccsen, hogy a nehezebb meccseken mindig pihent kapus legyen. Az utolsón pedig az véd aki addig jobb volt.

DominiKing 2019.04.29. 16:03:19

@noname222: Az első két mondatom a lényeg.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2019.04.29. 16:03:55

@DominiKing: Nem értek egyet a narratíváddal, mert nem Bálizs hibája törte meg az addig remekül menő csapatot, nem ment az addig se remekül. Tehát teljesen hibás "utána márt" írni, amikor az első és második gólt is totál dedós mezőnyhibák előzték meg. Egyébként volt több is, amikből nem lett gól...

Igen, lehet hiányolni az emberfeletti szuperlevis teljesítményt, de egyrészt igazából anno Szuper Levi előtt ennél jobb védőmunkát mutató csapatok játszottak. Másrészt akkor ugye a mezőnyben is hiányolod a szuperlevis (azaz palkovicsos, ladányis, stb.) teljesítményt, igaz?

DominiKing 2019.04.29. 16:07:24

És igen, én ezt a csapatot nem temetem. Én láttam őket egész idényben. Ezek képesek ezek után, akár még a feljutásra is. Miért? Mert meg van bennük az erő. Csak kellene egy kéz aki képes egyszerre az összeset a lukba terelni (biztos emlékeztek arra a játékra amikor 5 egeret kellett öt lukba terelni).

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2019.04.29. 16:08:15

@DominiKing: Az, hogy miért Bálizs lett, azt a fene tudja. Lehet, holnapra tartogatta. Igen, lehet, hogy ez hiba volt, de nem "a" hiba. mert volt itt más hiba is, nagyjából minden.

Egyébként az is kérdés, hogy Dalton volt szuperklasszis, vagy mi tettük naggyá. Mert ugye lassan három éve tesszük "naggyá" az ellen soros kapusait...

DominiKing 2019.04.29. 16:11:40

@promontor: Már írtam többször is, hogy mások is rengeteg hibát követtek el. De én nem Bálizs nyakába varrom a vereséget. Neked is ajánlom figyelmedbe az akkori első két mondatomat.
Én végig csak egy emberről felelősségéről beszélek, aki ezt mind megelőzhette volna.

a Zamboni nem egy tészta 2019.04.29. 16:17:35

@promontor: Palkovics Krisztián csuklója ONG azóta sincs olyan

Kegy 2019.04.29. 16:24:39

@promontor: dalton klasszis. Ugyan... Hasán át nem megy a korong

1885* 2019.04.29. 16:35:29

Vissza kell nézni Godóék nyilatkozatát a meccs után. Minden benne van.
Majorosst meg ne mentsük már fel, Ő aztán ismerte a csapatot, ahogy CSL írja " Túléli az összes szöv kapitányt, edzőt, bármekkora is a betli, neki sosincs felelőssége.. Én elhiszem, hogy jó edző de azért érdekes, hogy sosem talál maga mellé senki jobbat nála, és mindig nagy beleszólása van a keretbe."
Nem a szél fútta oda nagyhirtelen a csapat élére, ott van keményen az összeállításban, jó ideje, és minden egyébben.

Remélem ő is sokat tanult a meccsből.

2019.04.29. 16:36:50

@a Zamboni nem egy tészta: A Jancsikáé van olyan,sőt...ráadásul jóval magasabb szinten is tud játszani...

1885* 2019.04.29. 16:39:05

Ja még valami, 1:5-öt elég nehéz megmagyarázni, úgy, hogy elvileg ezt a meccset hozni kellett volna.

CSL 2019.04.29. 16:49:59

@1885*:
Godó nyilatkozatát, hol lehet megnézni?

leonov 2019.04.29. 16:56:12

Kozben a Kazahook jatszadoznak a Szlovenekkel mint pensztaroslorinc a kozbeszerzesi ertesitovel.

1885* 2019.04.29. 16:57:48

@CSL: az élő közvetítés végén volt a stúdió beszélgetés, azt néztem vissza most. Balu és Godo volt a stúdióban a kommentátor.

manga2 2019.04.29. 19:10:53

hallode te Dominik??!
te okostóni!milyen Á csoport??egész múlt7ten arról beszéltél, hogy "így a korea,Úgy a britt"...na most felfogod e, hogy minden meccs amit eddig láttál, az egy barátságosnak se mondható volt..
igenis a kicsikoreaiak és a brittecskék ők" A" csoportosak voltak és azok jelenleg is...(az eddig látottak alapján)
a magyar válogatott pedig sebességben még a tegnapi 3ik vonalat se érte el sajnos..
nincs mit ugatni össze vissza és előre ittdogálni a kutyabőrére, pláne ilyen zsebhokis tudománnyal amit előadsz...
a te fajtáiddal van a baj a pancserokkal, akik elhitetik a nemhezza értőkkel,hogy a magyar csapat üti az elit liga szintjét...
nyisd ki a csipás szemeid és legyél obiektív, mert idegesítő minden mondatod, pláne a történések fényében...
sajnos a kiesés ellen fog küzdeni a csapat és azért is nagyon keményen..., mert sajnos ez a realitás!

1885* 2019.04.29. 19:50:23

@manga2: "a te fajtáiddal " ezt most ide miért? Kicsit moderáld a kommentjeid, hogy ne nekünk kelljen. köszi.

Uteapu 2019.04.29. 19:59:10

@manga2: Az, hogy egy rejtvény megérteni amit írsz, elég érdekesen, az egy dolog. Az meg, hogy mekkora bunkó vagy az születési hiba. Szedd rendesen a gyógyszered, vagy húzz a fenébe innen.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2019.04.29. 20:12:26

@DominiKing: Majoross felelőssége megkerülhetetlen, ebben egyetértek. Csak nem Bálizs miatt. Hanem a rossz taktika, az értelmezhetetlen csapatjáték és a mentális tartás hiánya miatt. Bár ez utóbbiban maguk a játékosok is ludasak szerintem, mnt ahogy a dedós hibákban is, amiket olyan rutinos játékosok követtek el, mint Sarauer vagy Wehrs.

Lehet, hogy mindezt Majoross meg tudta volna előzni, de az határozott véleményem, hogy nem a Bálizs vs. Vay döntés volt a döntő a kudarcban...

manga2 2019.04.29. 20:32:00

na figyeljetek újpesti nagy hokisok!!!
ha nem értenétek, hogy mi a baj: magyarul leírva, magyarok által, idézetek más netes felületekről, hátha tudtok olvasni a sorok közt....
….„Nem is értem miért sugallta a sajtó/nso,és az önmagát önként a kommentektől megfosztó ,elég gyenge minőségű jegkorongblog,/hogy van esély feljutni
Van a lófütyit van.A magyar játékosoknak Hári és Stipsicz kivételével eléggé gyenge szezonuk volt.A 2 kivitt kapus sem sokat fog segíteni hátul,1-1meccsre képesek magukat felszívni,de tartósan atlagosak mint a 3as osztályzat.
Mogyi mester a mac cal góliszonyos antihokit nyomatott a tipsport ligában,ide ez bazi kevés.Múlt 7en írtam.hogy a 4.helyért leszünk harcban...újratervezés..5.hely ez az ami elérhető.Kazahok Feheroroszok ha görkorit húznak fel ellenünk ,akkor is elvernek minimum 5-6góllal.Litván uskasok ellen dől el,maradunk e itt vagy potty ki a belgák és a hollandok a div 1b be
Ej ha nincs az a balfa..sz védőnk a tavalyi hazai vb utolsó pillanataiban,és ha nincs lepke Ádám,akkor most az A csoportos kiesésre készülhetnénk,nem pedig a div 1 es pottyra.”…..
Vagy
….„Szerintem lett volna miből főzni, csak nem így és nem ekkora arccal. Leneztek minket a fehéroroszok, mi ezt tettük koreaval szemben, meg is van ag eredménye. Nem cdak a média hulyitett, hanem az edzők (sapporoi hősök) és a játékosok is. Krakkó óta kva nagy a mellény minden téren, ha van egy nemzetközi szinten értékelhető játékosunk felszopkdjak hogy milyen gyors (sebők) milyen technikás (Hári). Én gyerekként szerettem meg ezt a csapatot és ettem minden szavát Máté Pálnak es spiller Istvánnak es imádtam azt az alázatot, ami akkor jellemzett minket. A földön járva sikerült kinonie egy kicsit magát a hokinak akkor, erre mindenki elhitte, hogy mekkora királyok vagyunk. Az utolsó kiugró eredmeny a 2016os fehérorosz-veres, azóta csak a duma megy Szuper Levitől is, mennyivel szimpatikusabb volt játékosként, mint kommentátorként, el sem lehet mondani. :/ remélem tényleg felebredunk és észbe kapunk, mert így előbb-utóbb az ukránok sorsára jutunk. Észre kéne venni, hogy máshol is fejlesztik ezt a sportot és nem mellesleg eredményesebben, hatékonyabban és gyorsabban is mint mi.”….
jóccakát és ámítsátok magatokat tovább!
pá puszi! (kár a csapatért...)

2019.04.29. 20:34:04

@promontor: igen, az a döbbenet, hogy a tökéletes felkészüléssel ilyen gyenge tartást mutattunk. Volt már olyan hogy rosszul sikerült egy meccs, de olyan, hogy ennyire szétessünk egy nálunk nem jobb erőböl álló csapat ellen eddig példátlan. Lehet mondani, hogy ez egy meccses zárlat, de tartok tőle itt most mélyebb mentális problémák vannak.

leonov 2019.04.29. 20:36:05

@manga2: Ma mar tobbet ne igyal. Meg a hiresen jo logikaju Feri sem tud kovetni.

coraxcorvus 2019.04.29. 20:51:17

A harmadik gólt szerintem Bálizs ütötte be lepkéssel, ha nem ér bele a korong elmegy a kapu előtt - max kapuvas. :( youtu.be/hUXPCcVU51A?t=48

manga2 2019.04.29. 20:58:48

ki az ittas???
az aki a barátságosnak nevezhető meccsekből indul ki és kiált tolvajt??
vagy aki nagygallérú mellényel jár évek óta a +30fokba??
a realitást nehéz elfogadni,a rózsaszín ködbe!!!
és a sport akkor az igazi, ha van alázat mögötte!!!
na menjetek moderálni s radírozni :)))

1885* 2019.04.29. 20:59:31

@manga2: két újpesti hokis van a csapatban, biztos rajtuk ment el a meccs vagy a két újpesti kommentelőn rajtam meg Uteapun. Grat. Igyál valamit, oszt fogd az Újpestre.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2019.04.29. 21:22:45

Kicsit lehiggadva a nap végére:

1) Ez nagyon elkeserítő és gyenge volt. Tavaly nem volt ilyen rossz meccsünk, tavalyelőtt talán a lengyelek elleni volt hasonló, de ott se kaptunk öt ilyen megalázó gólt. Ha ezt hozzuk a továbbiakban, akkor még a litvánok ellen se lesz 50% esély.

2) Persze ezek a játékosok tudnak jobban játszani és a magyar csapatok híresen rapszódikusak (most nem csak hokira gondolok), szóval én azért bízom abban, hogy látunk ennél jobb játékot is tőlük még a héten. Nyilván ebben benne van az az optimizmus, hogy a szakvezetés is képes jobb teljesítményre.

3) Viszont azt nem nagyon hiszem, hogy mostantól négy tökéletes meccset képesek lennénk lehozni. Ennek figyelembe vételével viszont nagyon fontos lenne, hogy észnél legyünk. Nem mindegy, ki ellen fogunk majd jól játszani: konkrétan a litvánok ellen kell elsősorban nagyon összeszedni magunkat.

Ez nem olyan egyszerű. Nem egy tornát láttam már, ahol a magyar csapat úgy esett ki, hogy hősies meccseket vívott nála sokkal erősebb ellenfelekkel, épphogy kikapva, majd a legfontosabb, előzetesen nyerhetőnek tartott meccsen simán betlizett.

Szóval tisztelt szakvezetés, tisztelt csapat, kéretik erre odafigyelni...

DominiKing 2019.04.29. 21:23:14

@manga2: Nem nagyon tolerálom (nézd meg a guglin mit jelent) az ilyen stílust. Mátyás téri gyerek vagyok és tanultam pár obszcén kifejezést (gugli). Hidd meg, tudnék én is vulgáris lenni (gugli), de van az a szint ami alá nem megyek. /gugli=google/

Innentől kezdve, meg az értelmes "fajtához" szólnék:
- Vannak olyan (EU komfortosan mondva) nagyokosok, akik véleményt alkotnak mert már látták ezeket a játékosokat már kétszer-háromszor játszani. Tiszteletben kell tartani, az ő véleményüket is, ha az nem sértő másokra nézve.
Az én véleményem az, hogy ezek a játékosok személy szerint kiváló tudásúak és mégsem játszanak csapatként.
Ez pedig kinek a feladata lenne? Gobbi Hildának?

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.04.29. 21:35:53

@noname222: Nem az eredmény a probléma, hanem a csapatban lévő lehetőségek kihasználatlanul, és végig kellett szenvedni egy elképzelés nélküli meccset. A kapus középszerű, ennyit tud, de akkor nem kéne erőltetni. Nekünk az A csoporthoz olyan kapus kell, aki hozza a kötelezőt, és azon felül tartja bravúrokkal a csapatot.

manga2 2019.04.29. 21:36:35

még 1 idézet:
"...Sokat fejlődött a magyar hoki az elmúlt 20 évben, csak az arc még jobban nőtt, mint a tudás..."
s ez nem csak a játékosokra igaz...hanem a jégkorongon élősködőkre is sajnos!!!!
az arc az arc...

KCs 2019.04.29. 21:46:50

@manga2: Egyszerűen mindig ledöbbenek, amikor megy a feljutásról a nagy álmodozás, holott az előző két VB 10 meccséből 3-at nyert meg a válogatott és 7-et elvesztett. Ez most 11 meccs, 3-8-ra módosult.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.04.29. 21:48:59

@manga2: Maradjunk annyiban, hogy a koreaiak biztosan erősödtek az olimpia és az A csoport hatására, de kb. velünk egy szinten korongoznak. A meccs hány@d részében kezdeményeztek ők, álltak fel a kapunk előterében, járatták a korongot? Ha taktikailag nem rontjuk el ma, ez egy szoros meccs, amit talán nyernek. A britek? Bevásároltak. Ők is sportdiplomáciai ugrásra készülnek. Az elmúlt 8..10 évben nem nagyon tudok ilyen csoport ugrásokról: C -> B -> A.

DominiKing 2019.04.29. 21:49:01

@KCs: Miért is baj, ha egy szurkoló a legjobbat akarja a kedvenceinek?

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.04.29. 21:54:43

@KCs: Attól még lehet álom, amíg a matek engedi. Épp az általam verhetőnek gondolt közvetlen riválisok vannak az A csoportban idén. Elkapni pedig egy-két csapatot, esetleg körbeverést kihasználni tavaly se lett volna épp lehetetlen. Persze jobb (lett?) volna felépíteni az utánpótlást, hogy pár(?) év múlva szlovén, kazah, belorusz szintet meg tudjunk ütni.

KCs 2019.04.29. 21:56:31

@DominiKing: Miért lenne baj? Persze, hogy a győzelemért szurkol mindenki. De hogy jön ez ide? A világon mindenhol szurkolnak a válogatottnak az adott országban, de attól még nem folyik ilyen durva sikerpropaganda a valóságtól elrugaszkodva.

Egy olyan válogatott kapcsán még a bérújságíróknak is sokkal szerényebben kellene fogalmazniuk - épp a csapat érdekében!!! -, amely az előző 11 VB-meccséből 3-at nyert meg.

DominiKing 2019.04.29. 22:01:37

@KCs: Attól függ honnan nézem. 16 másodperc hiányzott csak tavaly az "A" csoporthoz. Ráadásul a később "A" csoportos britek ellen fölényben játszottunk.
Azt mondod, hogy ezek a játékosok, akik tegnap jégre léptek csak ennyire képesek?

DominiKing 2019.04.29. 22:04:50

@DominiKing: Bocs nem tegnap, hanem ma reggel, pedig már annyi minden történt azóta. :-)

manga2 2019.04.29. 22:12:48

@KCs: ez a helyes meglátás!!!!
csak egyesek akik mindent tudnak a hokiról állítólag, nem képesek tudomást szerezni, arról, hogy létezik egy valóság!
a valóság meg az, hogy a II.-ik vonalat képviseljük!
akik azt hiszik, hogy a fejlődés abból áll, hogy az osztrák vagy a szlovák ligába részt veszünk úgy ,hogy a csapat fele zsoldos, a másik fele a hazai meg melegíti a kispadot-az tévhitben él nagyon!
kb. ez most így fest, sőt várja mindenki, hogy rájátszásban benne legyenek a csapatok!
hol van itt fejlődés??

2019.04.29. 22:19:17

@KCs: Elsőre hihetetlennek tűnt de kiszámoltam és tényleg 3!
Na de tavaly hiába csak kettőt nyertünk, azért volt karakterünk annyi, mint a Szlovén, Kazah, Olasz triónak, hoztuk a saját szintünket. A mai viszont mélyen magunk alatti produkció. A csoport 4. legerősebb kerete megalázó verést kapott az 5.-től. Annyira elvertek, hogy még a legpesszimistábbak is negatícan csalódtak.

2019.04.29. 22:27:53

@DominiKing: Többre képesek, ezt sokszor megmutatták, pont ezért csalódás itt mindenkinek.
Nem szeretek feltételezések bocsátkozni, mert lehet olyan, hogy egy meccsre összezuhan egy csapat, de nekem most valami bűzlik, csúnya tünetek voltak ma a morállal. Az ilyen nem szokott gyorsan gyógyulni. Ne legyen igazam!
süti beállítások módosítása