Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1006) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1111) utánpótlás (1363) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2126) Összes címke

Glen Hanlon elhagyja a DVTK Jegesmedvéket

2019.04.18. 12:22: kutyatej73

Glen Hanlon elhagyja a DVTK Jegesmedvéket

41 komment

Címkék: Miskolc

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr7714773282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

korxi 2019.04.18. 12:26:20

Éljen.
Nyilván nem jó hogy minden évben másik edző van, viszont furcsa lenne hogy minden sikeres év után váltunk, és pont egy kudarccal végződött év után marad az edző.

DominiKing 2019.04.18. 13:17:00

@korxi: Nem nevezném kudarcnak.

DominiKing 2019.04.18. 13:17:52

"... nem a Miskolcon eltöltött időm miatt döntöttem így, hiszen nagyon jól éreztem magam egy remek klubnál”
Akkor miért?

fenderbass 2019.04.18. 13:21:59

@DominiKing: Úgy hallottuk, hogy van valós családi probléma. Állítólag már Svájc-ból is amiatt ment haza.

DominiKing 2019.04.18. 14:29:12

@fenderbass: Én sajnálom őt, mert nem kapott a keze alá komplett csapatot, és még ez is. De úgy látom a többség örül a távozásának.

korxi 2019.04.18. 16:15:14

@DominiKing: Hát, a rájátszásba jutásért folyó párharcban a szintén Erste Ligából érkező szintén újonc feltörölte velünk a padlót.
Nem értük el a szezon előtt kinyilvánított minimumcélt (rájátszásba kerülés).
Ezt én kudarcnak nevezem. Külön-külön is mindkettőt.

DominiKing 2019.04.18. 16:29:08

@korxi: Nézd, ha az alapokat nem kapod meg, akkor nem is fog megállni a felépítmény.

2019.04.18. 17:11:05

Nem rossz hír:)))

Borish 2019.04.18. 21:48:43

Nagyon sajnálom, hogy van aki az utolsó 3 mérkőzés alapján mond degradáló véleményt az egész szezonról(kudarc)miközben most jön a vb és most lehet majd lemérni mit is jelentett nekünk az extraliga.(mind a Macnak, mind a Jegesmedv éknek). Nőtt a nézőszám, nívós mecsseket játszottunk, felkerültünk a hoki (eu) térképre. Ez nem kudarc!!!

2019.04.18. 22:31:42

@Borish: igen! És a vb sem mérvadó. Szenzációs volt az alapszakasz és főleg annak második fele. Ez nem 3 meccs volt hanem annak nagyságrendileg 20x-osa. Aki az ott elvégzett munkát és annak eredményét figyelmen kívül hagyja saját magát vezeti félre.

moszkvicssluszkulcs 2019.04.19. 08:25:42

@fenderbass: nálunk az edzők mindig családi probléma miatt távoznak...

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.04.19. 09:14:46

@moszkvicssluszkulcs: Most ezen kicsit elgondolkodtam. Igaz, nem arról van szó, hogy Miskolcon olyan jók a csajok?
:)))

Kiinizsi 2019.04.19. 09:46:23

Számomra rendkívűl furcsa az a hozzáállás Miskolcon, hogy eredményes szezononnak állítják be az ideit. Ha 10. lettünk, akkor az egy kudarc! Egri nyilván megmagyarázza mennyi "szép" győzelmet arattunk de, hogy még a szurkolók egy része is ezt a mantrát nyomja?
Ezért nem fog a Dvtk semmit elérni soha. Egrinek volt 3 szerencsés éve a Dab szétesése és a Mac megerősödése között és ennyi.
Ezek szerint a Tampa is rendkívül sikeres évet zárt hisz ők ráadásul az alapszakaszt is megnyerték, és nem az utolsó 4 meccs alapján kéne megítélni a szezonukat... :)
Mondjuk szerencséjükre ott nem ilyen hülyék vannak és kudarcként kezelik az évet és ki javíthatják a hibákat jövőre.

DominiKing 2019.04.19. 10:15:24

@Kiinizsi: Én azt nem értem mit nem értetek azon, hogy a lehetőségekhez képest ez nem volt egy kudarcos idény. Elindultatok egy, de legalább két osztállyal feljebb egy alig megerősített csapattal. Az EL-es és az Extraligás csapat között szerintem mindössze szemantikai különbség volt. Ráadásul a legnagyobb probléma, hogy nem csak minőségben, de mennyiségben is kevesek voltatok, amit jól jelzett az év végi kidurranás. Ehhez képest egy irtó hosszú alapszakasz 8. helyét szereztétek meg hatalmas pontelőnnyel a kilencedik előtt, egy teljesen új környezetben.
Mit gondoltatok, hogy első évben egyből döntőt játszotok?
Értem én, hogy a szurkoló minél többet akar a saját csapatától, és meg is értelek titeket. Én magam is ilyen vagyok. Biztos az is nagyban közrejátszik, hogy én ezt semlegesként mondhatom.

fenderbass 2019.04.19. 10:19:07

@moszkvicssluszkulcs: Ne feleselj mert elveszem az ellenőrződ, beírok és mehetsz haza mamához.

fenderbass 2019.04.19. 10:33:35

@DominiKing: Van a szurkolóknak az a rétege, akik nem mint véleményformálók hanem mint ítéletalkotók jelennek meg a blogok életében. Jómagamat nem sorolom ide. Valszeg azért, mert bár már nincsenek körmeim úgy lerágom egy meccsen és gyakran kezelnek infarktussal, nem veszem a bátorságot, hogy ítéletet alkossak. Az én dolgom megvenni a bérletet és teljes szívvel szurkolni a csapatnak. Természetesen véleménye mindenkinek lehet és nekem is van, de nem veszem a bátorságot, hogy igazságként tálaljam. Gyakran érzem egyes bloggereken, hogy amit írnak, abban van néminemű személyes konfliktusból eredhető érzelmi indíttatás. De ez csak sejtés és nem tény. Egri Pistáékat lehet szidni és nyilván vannak döntések és igazolások, amik félre sikeredtek. Csak akkor lehet egy szezon mindenki számára eredményes, ha azt a csapat megnyerte. Erre most nem volt sansz.
Ha valaki oly mértékben akarja véleményével vagy személyével befolyásolni a csapatot, ráhatással bírni az edző és a játékosok kiválasztására, - filmből vett idézet: "virítsd a lóvét".

szamarhegy 2019.04.19. 10:45:39

@DominiKing: Tökéletesen egyetértek!
Óriási volt, ahogy a Jegesmedvék az első hetek sokkja után felvette a tempót és egyenlő ellenfelekként tudott odaállni a szezon második felében bárki ellen. A kippukadás teljesen tervezhető egy szűk kerettel játszó és erőforrásaival semennyire sem spóroló csapatnál. A Jegesmedvék egyenes ágbeli rájátszás esélye csak pár fordulóval a vége előtt szállt el, így egy teljesen kifacsart ellenféllel találkozott a MAC. A Jegesmedvék a magyar csapatok megítéléséért is erőn felül tolták (fő kezdeményezőként nem is volt más lehetőségük), erre ráment a szezon vége, de így is óriási volt, ahogy a sereghajtók egyikéből az élmezőny üldözője lett a Miskolc. Köszönöm és sajnálom Glen Hanlon távozását!

fenderbass 2019.04.19. 11:30:06

@szamarhegy: Ez csak azoknak nem világos, akik mindenképp negatívan akarják értékelni a szezont. Őket meggyőzni nem lehet és nem is kell. Mosat ennyire tellett, lesz ez jobb és sajnos néha rosszabb is. Ha nem így lenne, akkor minden csapat egyszerre lenne bajnok, ráadásul mi meg örökös bajnokok.

Kiinizsi 2019.04.19. 12:17:14

@DominiKing: Nem vártam idén döntőt sőt jövőre sem, mert egyáltalán nem érdekel az Extraliga, meccsre sem járok ;)
Bár ez egy másik hosszabb történet.
Szerintem teljesen mindegy hány pont előny volt a 9.-el szemben, a rájátszásban dőlnek el a dolgok, ott pedig elbukott a DVTK!
Ha valakinek nem tetszik az irány, akkor meg egyből személyes konfliktus, ok...
Az egész magyar jégkorong igen rossz irányban halad és ez a szégyen a szövetség bűne!!!
Nincs még egy ilyen a világon, hogy a saját bajnokságát tönkretegye, hatalmas állami pénzeken három "kiemelt" lúzer csapatot is külföldre engedjen.
A bajnokságot meg felhígítsa mindenféle csapatokkal. A Csíkszereda ámokfutásáról már nem is beszéléve!
Igazad van fenderbass, amelyik öntelt, egoista vezető külföldre akar menni az "virítsa a lóvét" a saját zsebéből ne közpénzt verjen el az előrelépés jegyében!
Már a Fradi is "továbbfejlődni" akar az EBEL-be. Itt senki nem képes normálisan gondolkodni, hogy hová vezet ez???!!!
Fejlődünk, de hová??
Még jó, hogy lehet KHL, NHL-t nézni és nem csak ezt a pénzszivattyú magyar jégkorong fertőt. Jó úton haladunk Bástya elvtárs a magyar foci által kitaposott úton.
Lehet, hogy kicsit erős szavak és sokaknak nem tetszik, de tán van benne némi igazság!

fenderbass 2019.04.19. 14:00:55

@Kiinizsi: Igazság, némi igazság mindenben és mindenki véleményben van. A tiédben, az enyémben és mindenkiében. Az, hogy helyes út-e amit a szövetség jár, az csak később dőlhet el.
Te is és sokan a közpénz elherdálásáról beszéltek. Mutass nekem egy hazai sportágat, vagy egyesületet, ami tisztán piaci alapon működik és nem használ fel se közpénzt, se TAO-t.
A sportban minden fillér elvert pénz. Egy haszna van, hogy aki szereti a csapatát és kijár meccsre az szórakozhat. Én is ezt teszem, és mindenkinek azt javaslom tegye ezt. Akkor is amikor a csapat OBII-es, akkor is amikor extraligás. Külön megjegyzés: minden sport minden csapata megítélésem szerint PÉNZMOSODA! A lengőtekétől kezdve a rallyn át a futball és a jégkorong is. A sort hosszan lehet sorolni. Lássuk be ahol egy jégkorong csapatba év végén 500 milla nem "közpénzt", hanem "önkormányzatit" kell betolni az adósságok rendezésére az nem normális. Lehet azon is gondolkodni, hogy ragaszkodunk egy saját bajnokságról. Van kb 5-7 életképes csapat úgy, hogy emellett nem tudunk létre hozni egy becsületes utánpótlás bajnokságot. Több csapat több honosított, több légiós, több ...... Szóval ez azért többrétű és bonyolultabb, mint hogy sommásan egy mondatból el lehetne intézni. Önző válasz, de én jól szórakoztam az extraliga meccseke. Ha rajtam múlna - és már nagyon régen írtam erről- Egy Lengyel-Szlovák-Cseh-Osztrák-Magyar extraligát tudnék elképzelni konferenciákra osztva. " Álom"

fenderbass 2019.04.19. 14:17:40

A bloggolás már nem is Hanlon tevékenységéről szól. Beszéltem játékossal, akitől megkérdeztem melyik szakvezető volt a legjobb. A válasz: Morgen tudott a legjobban motiválni, Doug Bradley volt a legjobb elemző és Hanlon volt a legfelkészültebb és a legnagyobb tudású. Nem én mondtam.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.04.19. 15:27:09

@fenderbass: Kb. Magyarországnak belátható időn belül nem lesz önálló, erős bajnoksága. Csakis másokkal közösen. És valószerűtlen, hogy egy ilyen bajnoksag megszervezeseben a mienk legyen a vezetoszerep.

Kegy 2019.04.19. 15:46:16

Kívánok egy Stephan Lundh-ot a Miskolcnak!

DominiKing 2019.04.19. 16:15:59

@Kiinizsi: Persze, hogy nagy részben igazad van, csak most nem erről volt szó. Te általánosságban beszélsz és sok mindenben egyet is értek veled. De most nem erről, hanem, Hanlonról van szó, és hogy félig üres, vagy félig tele van a pohár.
Az pedig ami ma a magyar fociban történik, avval meg nekem van tele ... :-)

DominiKing 2019.04.19. 16:18:17

@fenderbass: Nem minden sport és nem mindenhol pénzmosoda. Ebben mi nagyhatalom vagyunk.

korxi 2019.04.19. 16:26:14

@Borish: A rájátszásban nem tudunk ítéletet mondani háromnál több meccsről, mert ezen a három meccsen feltörölte velünk a padlót egy tavaly még szintén Erste Ligás csapat. Azért törölte fel velünk a padlót, mert kilásátstalan volt a játéknuk, Hanlon az égvilágon semmit nem tudott változtatni azon, amin már az elején látszott hogy nem működik.
@DominiKing: Az a csapat, amelyik a rájátszásba jutásért folyó párharcban feltörölte velünk a padlót, úgyszintén két szinttel lejjebb játszott tavaly, ugyanúgy ahogyan mi.

fenderbass 2019.04.19. 17:48:37

@DominiKing: Való igaz, a Major sportok üzleti alapon működnek, de a piac is más. Jelesül még egynéhány bundesliga csapat is önkormányzati támogatást kap, nem beszélve a dél európai futball csapatokról, ahol virtuális pénzekkel fizetnek játékosokért mert hihetetlen adósságállománnyal bírnak és költségvetésből konszolidálják őket. Mutass itthon egy önfenntartó csapatot vagy sportágat.

fenderbass 2019.04.19. 17:51:04

@Kegy: Ezt most minek értsük? Örülünk Vincent, vagy sem?

fenderbass 2019.04.19. 17:51:54

@Fermentátor: Nem a taktikához,hanem az erőnléthez értett.

Kegy 2019.04.19. 18:35:41

@fenderbass: minden jót kívántam.

noname222 2019.04.19. 20:44:15

@szmakarov: Meglepő összefoglalva látni a számokat. Szezon közben is furcsa volt, hogy Miskolc nem hozta a teltházat az extraligával (ezt vártam volna tőlük). De ez az átlag 73 néző növekedés semmi.
MAC eredményei még furcsábbak. Átlagnézőszámbat az UTE is megelőzte őket, illetve tavalyhoz képest 134 nézőt vesztettek átlagban meccsenként.

korxi 2019.04.20. 07:43:34

@noname222: Meggyőződésem hogy ennek oka maga az elbafott csarnok, ahol ténylegesen kb. ez az 1200 fő jelenti a teltházat.
Ezt úgy értem, hogy hiába nagyobb ennél a csarnok névleges befogadóképessége, max kb. ennyi olyan hely van, ahonnan a pályának legalább 70-80%-a látható. Ha ezek betelnek, semmi értelme kimenni a helyszínre, mert az ember nem fogja látni a meccset.

moszkvicssluszkulcs 2019.04.20. 12:51:58

@korxi: Igen. A miénk a lexebb és legelb@szottabb csarnok...
süti beállítások módosítása