Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1196) ebel (2408) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1640) felkészülés (2242) FTC (1471) khl (2187) légiósok (1673) Miskolc (1505) nhl (4901) nők (1291) playoff (1313) Titánok (1025) u18 (1059) utánpótlás (1277) UTE (1301) válogatott (2215) vb (2361) videó (2120) Összes címke

Magyarország–Szlovákia 1-2

2019.04.08. 20:48: kutyatej73

Magyarország–Szlovákia 1-2

Pat Cortina, a magyar válogatott szövetségi kapitány: Kicsit fegyelmezetlenek voltunk, és még csak nem is a kiállításokra gondolok, hanem a mentalitásunkra. Az első harmad rendben volt, betaláltunk, utána viszont féltünk a játéktól, csak azt éreztük, hogy nyernünk kéne. Nem jégkorongoztunk többé, elfelejtettük, mi a teendőnk, miközben Szlovákia kiváló munkát végzett, lendületbe került a fóroktól. A végére összeszedtük magunkat, de a jobb csapat győzött. Vasárnap tudtunk koncentrálni, ezúttal sajnos kevésbé, ám egy fiatal csapatnál előfordul az ilyesmi.

Jan Bezdek, a szlovák válogatott szövetségi kapitánya: Fontos győzelem ez az első vereségünk után. Elmondtuk a lányoknak, hogy ne féljenek, mert legutóbb az első percektől akadtak gondjaink, de most koncentráltan játszottak, sokat lőttek kapura, mentek a kipattanókra, és nagy forgalmat csináltak a kapus előtt. Persze, volt némi szerencsénk is a hosszabbításban, a szétlövés meg olyan, mint a lottó, ám ezúttal mi voltunk a jobb csapat, és ugyan tovább tartott megszereznünk a győzelmet, mint szerettük volna, megérdemeltük. Számolgatni viszont teljesen felesleges egyelőre, a csoport nagyon kiegyenlített és nyílt.

Gasparics Fanni: Az első harmadban kiegyenlített játék folyt, szerencsére hamar fel tudtuk venni a meccs ritmusát, és a vezetést is megszereztük. A második harmadban valahogy szétestünk, nem tudtuk betartani az edzői utasításokat, és rengeteg kiállítást szedtünk össze, ami érthetően nem segítette a játékunkat. A folyamatos létszámfölény vagy létszámhátrány meg is zavart bennünket. Talán nem volt meg a fókusz teljesen. A harmadik harmadban visszajöttünk és a fókusz is a helyére került, de egy szerencsétlen gólt kaptunk, a mi helyzeteink pedig sajnos nem befelé pattantak. A hosszabbításban is nekünk volt több lehetőségünk, ám azok sem befelé pattantak. A szétlövés pedig már lutri. Ki kell pihenni magunkat, edzünk egyet és kielemezzük a hibákat.

Németh Anikó: Sokan mondják, hogy a büntetőlövés csak a szerencsén múlik, de én ezt nem tudom fejben feldolgozni, hogy ez 50-50 százalék, valamiért mindig magamat hibáztatom. Ha kivédem azt a lövést, még egy ponthoz segítem a csapatot. A meccsen próbáltam mindent beleadni, hogy tartsam a csapatot hátul, de egy szerencsétlen bepattanó korongot nem tudtam kivédeni sajnos, nekünk pedig nem sikerült több gólt lőnünk.

Kiss Andrea: Jobban egy csapatként kellene dolgoznunk és a helyzeteket jobb arányban kihasználnunk. Az első két harmad nem volt tökéletes, de a harmadikra próbáltuk összeszedni magunkat és nyomni. A játékvezetői szemlélet meccsről meccsre változik, ma kisebb dolgokért is ítéltek kiállítást, és ez sokkal nehezebbé teszi a játékot. Most jól jön a pihenés, a fejeknek is. A dánok ellen mindent meg fogunk tenni, hogy nyerjünk.

3 komment

Címkék: vb nők Magyarország Szlovákia

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr5114749459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.04.09. 07:49:19

Én eddig teljes tévhitben voltam. Azt hittem a lányok hokijában az lesz az élvezet, ha hármat fognak egymásután passzolni. Ehhez képest, olyan cseleket, korongkihozatalokat láttam, ami a férfi szakágban is megállná a helyét technikai szempontból. Felálltak a harmadban, korongbiztos kreatív passzjátékot nyomtak, védőket fűztek át, és ami a legjobban meglepett a büntetők során több elképzelés volt a rávezetésekben, mint amit a fiúktól láttam idén klubszinten. Nem értem ezt hol szedték össze a lányok, de le a kalappal előttük, bármi lesz az eredmény.

leonov 2019.04.09. 07:58:35

@lbsz: En vagy nyolc eve lattam noi meccset. Ez az elozo ketto egy csoda volt es nagyon szorakoztato.

DominiKing 2019.04.09. 12:17:13

Én láttam az első harmadot és amikor el kellett mennem, akkor nagyon is bántam, mert azt gondoltam, hogy kihagyok 5-6 magyar gólt. Olyan dinamikusak voltak a lányok, akkora fölényben játszottak, hogy nem tudtam másra gondolni. De amikor hazaértem és láttam az eredményt nem győztem csodálkozni. Azóta sem értem mi történt.
Ja, és láttam azt a szerencsétlen büntetőt. Az a korong egy beépített szlovák ügynök volt. :-)
süti beállítások módosítása