Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1006) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1111) utánpótlás (1363) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

SC Csíkszereda–FTC-Telekom 2-3

2019.03.31. 20:03: kutyatej73

SC Csíkszereda–FTC-Telekom 2-3

Vaclav Novak, Csíkszeredai Sportklub: “Nehéz bármit is mondani egy ilyen mérkőzés után. A jégkorongban az egész csapat, minden egyes játékost beleértve, kötelező módon száz százalékot kell nyújtson. Ha egy játékos is nem koncentrál megfelelően, akkor nem lehet nyerni.”

Fodor Szabolcs, FTC-Telekom: “Mindkét csapat nagyon jól játszott, és ez is egy rendkívül jó hokicsemege volt, nagyszerű hangulatban. Nagyon küzdős meccs volt, ahol minden egyes négyzetcentiméterért meg kellett küzdeni. Talán egy picit többet kellett védekezzünk, mint szombaton. Nagyon nyomott a Szereda, érezték, hogy kell ez a meccs nekik. Szerencsére meg tudtuk nyerni ezt a meccset, és úgy érzem, egy picit higgadtabbak voltunk a végén, és ennek volt ez köszönhető. Megint óriási Fradi-szívvel küzdöttünk és nagyon örülünk, hogy megvan

105 komment

Címkék: döntő FTC Csíkszereda Erste Liga

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr2614730351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2019.03.31. 20:33:33

Bírózás, tápozás vótmá?

Grat, ez szuverén volt

1885* 2019.03.31. 20:54:33

@freddyD: bírózás már van a sportklub facen :D

Ló18 2019.03.31. 21:02:14

@1885*: kedden kb. még a bevonulást is videóztatták a bírókkal, de nem vonták vissza szerencsére

Uteapu 2019.03.31. 21:12:42

@1885*: Valami mást vártál? :)

1885* 2019.03.31. 21:15:56

@Ló18: :D szegény Renczi.
@Uteapu: jaj dehogy.:)

1885* 2019.03.31. 21:18:15

"az utolso meccsen legalabb valamejik legyen olyan tökös hogy leveti a kesztyüt s megveri annak a tetü Pavukot hogy legalabb torlesztodjön a nézök elött a románozása."
egy gyöngyszem, én változatlanul abban bízom, hogy Titikét neveli meg valaki.

21 ezer Ft 2019.03.31. 22:54:59

Most láttam a gólokat. Hát. Előbb vegyenek egy kapust, aztán utána beszélhetünk bármi másról :D

fenderbass 2019.04.01. 09:06:17

Látva az összefoglalót nem lehet a bírókról véleményt mondani, mert nem látszik a tevékenységük. Az azonban biztos, nem ők nyelték be a három gólt. Ez a kapussors. A kérdés csak az lehet szakvezetői szempontból, ha már korábban is betlizett, akkor miért volt felé ez a bizalom, illetve hol voltak a védők?

Joegep 2019.04.01. 18:17:19

Az FTC Jégkorong FB oldala feltöltött egy videót "GYŐZELEM! IGEEEEEN! KEDDEN A BAJNOKI CÍMÉRT JÁTSZUNK PESTERZSÉBETEN! EZ A FERENCVÁROS!!" címmel, amiben tisztán elhangzik 1:30 környékén ami elhangzik...
Nem várom el a népmesézős, kitalációs szurkolótársak bocsánatkérését, de remélem, hogy elgondolkoznak egy kicsit, persze ha nem küzdenek hátgerinc problémákkal.

21 ezer Ft 2019.04.01. 18:41:31

@Joegep: Miért kéne azért elnézést kérni, hogy a 4. meccs után elhangzott egy hibás reakció arra a mocsokra, amit rájuk zúdítottak ott éppen? Nem beszélve arról, amit művelt egy-két bunkó a meccsen kívül a hétvégén, arról persze kussoltok.

Nittümeki 2019.04.01. 18:54:38

Ezért nem járok Sportklub-meccsre...A sok bunkót minősíti a viselkedésük, ahogy a k...va románozó Fradi-játékost (Pavuk?) is az erre adott reakciója...

Nittümeki 2019.04.01. 18:57:44

Hozzáteszem, ami az öltözőben elhangzik Fradi-részről azt abszolút megértem ilyen szeredai szurkolói magatartás - ahogy hallom ment rendesen a cigányozás, anyázás - után.

1885* 2019.04.01. 19:04:45

@Joegep: igazad van, a sportklub drukkerek, trollkodnak az ellenfelek honlapjain, nálunk, Fradinál, kapott mocskot több Lila játékos, aztán jött az egyszerűen senkik vagytok, nekünk, aztán Csató meg a többi, nem részletezem, úgyis tudod. Mégis mi a francra számítottatok? Ti beszólogathattok /játékos, drukker, vezető/ mindenkinek, és ennek nincs visszája?
Tudom, Te személy szerint senkit nem bántottál meg, de ettől még tessék tudomásul venni, ez van. Ha adtok, kaptok is, így együtt. Főleg ilyen kiélezett szituációban.

Joegep 2019.04.01. 19:05:31

@21 ezer Ft: Én nem tudok felelősséget vállalni más szereda szurkoló bunkoságáért, esetleh szégyelni magam, de te implicit módon lehazugoztál engem pár napja és ezekszerint most is. A szerecsenmosdatás iskolapéldája, ha a mostani esetet egyediként próbálod beállítani, és teljesen életszerű, hogy az elmúlt napok "kitalációi" után, most és első alkalommal bukott ki valakiből, hogy "k.. román" ugye?
Egyébként a játékosok sem maradtak adósok a rájuk zúdított mocsok után (lásd Rafaj pl.), persze tisztelet a kivételnek (Arany pl.).

Joegep 2019.04.01. 19:14:30

@1885*: Szerinted a románozás adekvát válasz volt bármire is? Én ott voltam és hallottam a szeredai közönség egy részének a bunkó viselkedését, tisztában vagyok Titi megosztó viselkedésével, nem fogtam és nem is fogom a bírókra az utóbbi vereségeinket (annak ellenére, hogy voltak érdekes döntések) nem tagadtam le élből a valóságot, kitalációkat meg népmeséket emlegetve.

manga2 2019.04.01. 19:14:54

'na mi van magyarul beszélő álompolgárok?!úgy lássuk, hogy ti se fogytatok ki a mocskos dumából..úgy,hogy nerimánkodjatok sokat a fradikátokkal, mert nincs mit! azt tudnotok kell,hogy műnk sose szerettűk a fradit pláne azóta amióta a kopac volt az edzőtök az a baromarcú..aki meghonosította a "fradiszívet"=mocskos hoki...
kéne emlékezni, hogy micsa port vertetek két éve a Vákárban, mit hisztizett a vezetőség mint egy rossz ribanc..
a rományozás sok honfitársaitok pofájáből fröcsög ha kell ha nem -úgy hokista mint bíró és szurker pofájából, ja és a 7köznapokban is...
szerintetek pusziljuk meg pavukot mert tahó, és fradis mezben pózol???
elvagytok tévedve, mint csíksomlyón az oláhpópa!
lehet tovább gilicselni és fröcsögni az olvadtpusztatavon és mímelni a hokit pavukocskák és nagygerikék (akkor is tokányok vagytok)!

Joegep 2019.04.01. 19:16:12

@Nittümeki: Szerintem most nem Pavuk volt...

Joegep 2019.04.01. 19:18:19

@manga2: Jól kirúgtad a széket alólam...

1885* 2019.04.01. 19:22:03

@Joegep: na egy utolsót, Rafaj nálunk is tajparaszt szokott lenni, holott, lila asztalról is ette a kenyerét, mondhatnám Titikét is és még sok más példát.
Vannak kivételes példák, akik tudnak kultúrált emberi módon viselkedni azután is, hogy eligazolnak egy klubtól, csak egyet mondok, aki a sportklubnál is megfordult, hogy egyszerűbb legyen, Siki.
Egyre válaszolj nekem. A k..., vagy az újpesti c", mégis mitől kevésbé sértő, minta románozás? Mert itt ezen megy a hiszti. Én értem, hogy az erdélyieknek ez sértés, de nekem meg a k.anyázás meg a többi is az, akkor most irkáljak a szereda oldalaira, hogy ott hú mindenki milyen féreg?

1885* 2019.04.01. 19:24:03

@1885*: haha, a blogmotor nem engedte az idézeteket, úgy látszik, ott nem megy át, ami egyeseknél normális. :D

Joegep 2019.04.01. 19:25:02

@manga2: Nem mennék bele nagyon a hozzászólásod elemzésébe, de hidd el nekem, nem jársz, nem járunk jó úton, ha ez az irány!

Joegep 2019.04.01. 19:29:18

@1885*: Igazad van, semmivel sem jobb a cig...ozás a románozásnál, ha szeredai játekostól elhangzott ilyen semmivel sem jobbak Nagynál vagy Pavuknál vagy a most románozó illetőnél(?)!

21 ezer Ft 2019.04.01. 20:00:17

@1885*: Sokan nem értik meg, hogy általában ha valakit meg akarsz sérteni, akkor nyilván azt fogod neki mondani, ami a legjobban fáj, a cigánynak ezt, a zsidónak azt, a négernek emezt, az erdélyinek meg amazt. Persze hogy fáj, hisz ez a lényege a sértésnek, az egy másik kérdés, hogy a csíkiak három meccsen keresztül mi mindent összehordtak, mit műveltek, szerintem minden csapat tudna mesélni, mit kapnak ott a kispadok környékén, párszor mintha lett volna nyíltabban is taglalva, hogy kicsit kiszorítják onnan a suttyókat. Erre most elszakadt az egyik játékosnál a cérna, egyből hogynaugye. Hát egészen elképesztő, napokon keresztül csalóznak, férgeznek HIVATALOS személyek, aztán most meg erre mutogatnak, szánalom a köbön.

21 ezer Ft 2019.04.01. 20:02:46

@Joegep: Hagyjál már a valóságoddal, azért mert egy játékos azt mondta, hogy csúnyán beszéltek vele? A Valchar a Facebookon hazudozik kommentben és sír, mint egy kurva, az összevágott videó, amin olyan szabálytalanságokat látnak a csíkiak, amit női hokiban se fújnának le, aztán persze csipa be, amikor beraknak neki egy videót, ahogy ugyanúgy odabök, csak még talál is, persze a mi játékosunk nem hal bele, hanem megy tovább. Vicc, amit műveltek.

21 ezer Ft 2019.04.01. 20:07:15

@Joegep: Hagyjál már a valóságoddal, azért mert egy játékos azt mondta, hogy csúnyán beszéltek vele? A Valchar a Facebookon hazudozik kommentben és sír, mint egy kurva, az összevágott videó, amin olyan szabálytalanságokat látnak a csíkiak, amit női hokiban se fújnának le, aztán persze csipa be, amikor beraknak neki egy videót, ahogy ugyanúgy odabök, csak még talál is, persze a mi játékosunk nem hal bele, hanem megy tovább. Vicc, amit műveltek.

1885* 2019.04.01. 20:10:46

@21 ezer Ft: én értelek, nekem nem kell magyaráznod, bár ősi riválisok vagyunk, mindig tudtunk egymással normális hangnemben kommentelni, nem mindig értettünk egyet, de maradt a normális hangnem, igen, ez nem megy mindenkinek. Ezért szűnt meg a kommentelés, többször is a jkb-n. Holnap Nektek drukkolok. Ennyi.

Joegep 2019.04.01. 20:29:56

@21 ezer Ft: Nem tudok mit kezdeni a korlátaiddal, benn ragadtál egy véleménybuborékban, így nehéz érdemi választ adni...

Joegep 2019.04.01. 20:31:11

@1885*: Egy igazi újpesti sohasem szurkol a Fradinak és fordítva! :-)

Határbíró 2019.04.01. 20:43:50

@21 ezer Ft: ezt a Valchar dolgot írd már le bővebben légyszi, nem faszbukozok ,de érdekesen hangzik. Ha linket dobsz hozzá az is jó.

Határbíró 2019.04.01. 20:45:42

@21 ezer Ft: Szerintem a vezetőjük önmagához képest teljesen normális volt, pl fel se gyújtatta senki kocsiját. Értékelni kell a fejlődést.

1885* 2019.04.01. 21:01:07

@Joegep: látom a smileyt. Hogy én mennyire vagyok újpesti, azt nekem nem kell bizonygatnom.

Joegep 2019.04.01. 21:20:47

@1885*: Vicc volt persze! Manapság az FTC-UTE ellentét össze sem mérhető a hokiban a focihoz képest.

manga2 2019.04.01. 22:36:28

szó se rólla...nem ez az irány,nem az a féldeci, de bekéne látni, hogy a törzsfradi szurkoló is ugyanúgy gyűlölködni jár a meccsre mint a szeredai-és nem a játék szépségéért...ennyi
pavuknak is valaki elmondhatná, hé fiú ezek vannak olyan magyarok nem mint te TÓTH létedre...a többi mellébeszéllés...s ezzel áment

Lazlee 2019.04.01. 22:38:36

@Határbíró: összevágtak egy videót a székelyek ilyen kosárlabdaszabálytalanságokból, aztán Valchar volt az első, aki odaírta ebben a szurkolói csoportban, hogy brühühű, őket bánccsák.
Erre keresett vki egy meccsrészletet, ahol pont ő bottal fölcsap suspenzorra; Valchar: mert őt már annyit bántották, hogy elszakadt a cérna.

Raon 2019.04.02. 11:16:05

Csíkszereda testvérváros, sok székely barátom van, de ez már rég nekem is sok.:(

Itt Radim az első kommentelő:
www.facebook.com/groups/725262324283734/permalink/1378028785673748/

Erre jött egy válaszvideó:
www.facebook.com/groups/725262324283734/permalink/1378158452327448/

Ezt meg szubjektíve kiemelem, mert méltatlanul elsikkadna a sok hozzászólás között - szerintem kb. az egész tragédiát nézve aranysisakos topkomment:
www.facebook.com/groups/725262324283734/permalink/1378158452327448/?comment_id=1378194925657134&reply_comment_id=1378215045655122&comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R%22%7D

Raon 2019.04.02. 11:21:26

@Lazlee: jó, hogy ezt a kosárt említed, egy időben sokat jártam Alba meccsre (sőt, még régebben Videotonra is) - szerintem ezeket még ott sem feltétlenül fújták volna be faultnak.

1885* 2019.04.02. 12:51:52

@Raon: "Lehet, hogy hibás hivatkozásra kattintottál, vagy az oldalt eltávolították"
Nekem csak ez jött be :(
Bezzeg Peterszky, ő mentette mielőtt törölték :D

Raon 2019.04.02. 12:58:39

@1885*: jók a hivatkozások, csak zárt a csoport, ha nem vagy tag/nem vagy bejelentkezve a face-re, akkor nem láthatod.

1885* 2019.04.02. 15:33:52

@Raon: nyilván nem vagyok tag, kizárólag csak minálunk. Akkor ezért, köszi.

1885* 2019.04.02. 15:40:20

@Raon: viszont azért az olvasható szeredai face is vannak jó kommentek, a saját kapusukat is meggyanúsítják , hogy eladta a meccset, nagyon beteg némely elme.

21 ezer Ft 2019.04.02. 16:32:44

@1885*: A kedvencem, ahogy hazudoznak össze-vissza. Kezdik a magyar játékvezetőkkel (érted, magyar, miért emelik ki, hogy magyar, elvileg honfitársaik...), hogy rájuk lett tukmálva, ezt terjesztik, meg hogy az MJSZ kényszerítette rájuk, azért nem kértek újra külföldi bírókat. Aztán ott vannak a "levadászások", Fodor saját magát sérítette le, amiért még Becze is leszúrta, Gecse esetét meg láthatta mindenki, mi volt. Ami meg Szeredában történt, arról lapítanak, ha vége a párharcnak, valószínűleg hallani fog róla mindenki. Aztán mi vagyunk véleménybuborékban. Hihetetlen. Remélem sikerül lezárnunk ma ezt a sorozatot.

1885* 2019.04.02. 16:58:31

@21 ezer Ft: kellékek bekészítve, tv beprogramozva, HAJRÁ.
Azt kifelejtetted, hogy eldöntötték a szövetségben, hogy MAGYAR csapatnak kell nyerni az EL-t. Ezt is olvastam :D

1885* 2019.04.02. 18:42:13

na, teljesítették a drukkerek kérését, Pavuk megkapta.

1885* 2019.04.02. 18:45:17

felébredt a Fradi!

Uteapu 2019.04.02. 18:48:55

@1885*: Pavuk bírja a gyűrődést, nem fosik be, ad is kap is.:)

1885* 2019.04.02. 19:00:34

@Uteapu: így van, mondjuk kellemesebb így nézni, mint ellenünk.

1885* 2019.04.02. 19:19:21

@21 ezer Ft: GRATULÁLOK! Ez a Ti szezonotok volt!

Uteapu 2019.04.02. 19:20:30

@1885*: Csatlakozom. Gratulálok!

leonov 2019.04.02. 19:23:37

Nagyon szep eredmeny.
Gratulalok a csapatnak es Fodorpubinak is.

Megegyszer: szep volt Fradi.

Annyit azert meg hozzatennek hogy kulfoldrol az onhockeytv-n keresztul tudom csak nezni mert a kiralyi tv streamje ismet egy rakas F O S.

Joegep 2019.04.02. 19:30:09

Gratulálok a Fradinak, a mérkőzés feléig abszolút kezünkben volt, úgy ahogy a két hazai meccsünk is... Ha Ferencváros három ilyen meccset be tud húzni, akkor úgy gondolom, hogy megérdemli az első MOL/Erste Liga győzelmét!

1885* 2019.04.02. 19:30:28

@Uteapu: ja, és LÓ valamint, Ló18 EGÉSZSÉGÉRE!
most még egy Becze verést díjaznék :)

leonov 2019.04.02. 19:35:34

Bizony Lorol elfelejdkeztem, de most:

EGESZSEGEDRE PAJTAS!!!

Joegep 2019.04.02. 19:40:29

@21 ezer Ft: Neked külön gratulálok! A rájátszás végére sikerült leküzdened magad az általad kritizáltak szintjére, nem volt kis teljesítmény!

Uteapu 2019.04.02. 19:45:24

@Joegep: Nem értelek. Ettől most jobban érzed magad?

leonov 2019.04.02. 19:46:47

Peterszki Ur is megerdemel egyg gratulaciot a kitartasaert.
Annak idejen magamnak is gratulaltam.

1885* 2019.04.02. 20:02:26

@Joegep: @Uteapu: @leonov: 21 ezer Peti, már írtam, ősi riválisként, mindig korrekt tudott maradni, volt, hogy nem értettünk egyet, de nem emlékszem olyan kommentjére, amit törölnünk kellett volna, Te mint, admintárs Leonov, javíts ki, ha tévedek. Siki, Dubo válogatottsága volt amivel nem voltunk azonos véleményen, de ott sem lépte át soha a határt.
Ja Raon is javíthat, ha rossz a memóriám.

1885* 2019.04.02. 20:03:53

Ja és én nagyon bírom a szarkasztikus humorát.

Nittümeki 2019.04.02. 20:05:35

Nem mentegetni akarom a földieimet, mert jelen esetben nem igazán van amiért, csak felhívnám a figyelmet néhány "szociológiai" jellegű dologra. Amennyire én látom, Magyarországon a jégkorong egy szűk, többnyire eléggé művelt felső(közép)osztálybeli szubkultúra sportja. Ezzel szemben itt Csíkszeredában - mivel kisváros lévén nincs és soha nem is volt más komoly sportcsapat - "a hoki a foci", értsd a hokimeccsen tombolják ki magukat azok az elemek, akik mondjuk Miskolcon vagy Budapesten a stadionokban.
Amúgy meg gratula a Fradinak, egész szezonos teljesítményük alapján megérdemelték! Mindazonáltal a döntőben történtek a maradék szimpátiámat is lerombolták a Ferencváros iránt, függetlenül attól, hogy szerintem is nagyrészt a szeredai szurkolók viselkedése vezetett ehhez a hangulathoz.

1885* 2019.04.02. 20:56:07

Pacak Nagy GRATULÁLOK a sikeresen MEGVÁSÁROLT bajnoki címért a FRADINAK!

1885* 2019.04.02. 20:56:57

Zsolt Mezey És milyen szépen szemet hunynak a kommentadorek a csalás fölött

Uteapu 2019.04.02. 21:23:54

@1885*: Egymást is basztatják, ha valaki normálisan áll hozzá.

21 ezer Ft 2019.04.02. 22:41:10

@Joegep: Majd fogsz itt kamillázni, amikor a tudomásodra jut, mit műveltek a földijeid Csíkban.

kerusz 2019.04.02. 23:34:51

@21 ezer Ft: csodálkoznék ha nem tudná

kerusz 2019.04.02. 23:35:25

és gratulálok a Fradinak!

Giotto21 2019.04.03. 05:41:22

@Uteapu: Olvasd vissza, ez nem a mai nap története.

Giotto21 2019.04.03. 05:46:16

@1885*: "mindig korrekt tudott maradni" ezt nem mondod komolyan ugye?

Giotto21 2019.04.03. 05:51:53

@kerusz: Ha valaki nem lenne korlátolt, akkor tudná értelmezni a hozzászólásaimat, amiből kiderül, hogy nem egyszer illettem kiritikával egyes "földijeim" viselkedését, erről ennyit.

Ló18 2019.04.03. 11:38:47

most látom csak, hogy az utolsó másodpercben a 17-es és 33-as szutyok szeredai mit csinált :-)
és a 17-es kislány el is korizott onnan...
Egészségükre!

21 ezer Ft 2019.04.03. 11:54:56

@Ló18: Érdekes, erről most nem gyártják a videókat.

1885* 2019.04.03. 13:16:38

@Giotto21: de, velem, mint ōsellenséggel.

freddyD 2019.04.03. 14:01:07

@Ló18: Aztarohadt, ez de undorító. Inkább szánalmas, különösen az utolsó másodpercben

kerusz 2019.04.03. 16:10:35

@Giotto21: A frappáns válaszok királya elmondaná neked, hogy ki a korlátolt, én megkímélem az érzékeny lelkedet ettől.

kerusz 2019.04.03. 16:11:12

@freddyD: remélem mindkettőt eltiltják

manga2 2019.04.03. 19:44:54

pavuk kapott egy pufot amit megérdemelt aztán elszaladt mint nyuszi ünnepelni...bíztos a végén is patkánykodott szokása szerint a kis magyarul beszélő "tóth"...akit megtettek a végére MVP-nek, hogy törékeny lelke nehogy megsérüljön....
az bízos,hogy a következő szezonban csíkban a proletárok tárt karokkal várják az idiótáját...
füldugóval kell maj gilicseljen a jégen és rácsoskaszkával a kis "fagyisa"...sőt mehet álruhába somlyóra zarándokolni, fohászkodni a hoki istenéhez,hogy jövőre kapja meg a NAGYTAKONY díjat is!!

leonov 2019.04.03. 19:54:18

@manga2: Egyszeruen ki is torolhetnem amit irtal, am a stilus az ember maga.

Maradjon csak es aki akarja az elolvashatja melyenszanto gondolataidat.
Melyekenek ugyan ertelme semmi, de mint jo pelda az ottani kulturkorbol, tetszetos kis himnusz lehet bizonyos IQ alatt.

Kikaptatok es ha a Fradi mag egyben marad akkor jovore is ki fogtok. Elmult mar az az ido amikor tatott szajjal vartuk a komoly erdelyi csapat jatekat. Ha a csapat nem hatarolodik el ezektol a csatofele kirohanasoktol akkor bizony mintegy magat minositi. A szurkolok mar megtettek ezt.

21 ezer Ft 2019.04.03. 20:04:50

@manga2: Aztán csodálkozol, amikor románoznak, a szállodában meg a jégen is úgy mentek rá, mint a cigányok, többen egy ellen, szóval egy díj már elkelt, megosztott első hellyel Csíkban lehet kiállítani. Büszkén nézheted majd.

manga2 2019.04.03. 21:04:26

lehet pittyogni az "IKU" szintekkel elé s hátra, hangzatos szavak bíztos..., de unalmasak, mint a koviubi!!!az hogy cs.imi mit csinál az az ő baja, megér egy misét ő is, de lássátok be,hogy mocskos száj van a ti oldalatokon is, főleg cinizmus!!!ha ezt az oldalt csak saját magatoknak írjátok, akkor hajrá!!!olvasgassátok és gyönyörködjetek benne...
egyet tisztázunk,hogy megnyugodjon a felsőbbszintű lelketek a Fradi e párharcban jobb volt ez tény, de attól az ilyen pavukocskák sokak szemében csak egy pávián marad!
lehet radírozni vagy "moderálni"...és pápuszi minden hezzamakkantónak!!!

kerusz 2019.04.04. 10:33:44

@Ló18: sokat kell még igyál az egészségére, hogy meggyógyuljon :-(

Raon 2019.04.04. 13:25:16

@1885*: nem javítalak, megerősítem, szerintem is így volt :)

Raon 2019.04.04. 13:30:34

@leonov: a legszebb az egészben, hogy minden onnan indult, miszerint pár fradis játékos "románozott". Amire sehol, semmilyen bizonyíték nem jött elő.
Mivel ez a székelyek számára tényleg elég durva sértés, ezért én abban sem vagyok biztos, hogy történt ilyen - nekem eleve túl gyanús, ahogy egységsugárba lett terelve vele a nép (egy ilyen eset a legbékésebbekből is kihozhat sok mindent, pont ettől necces ez).

Uteapu 2019.04.04. 13:34:04

@Ló18: Van annyi innivaló egyáltalán, ami erre elég? :)

Joegep 2019.04.04. 14:04:53

@Raon: Videó is készült az egyik esetről, megtalálható a Fradi FB oldalán, ha eddig le nem vették, de túl sokan látták illetve halották már, hogy csak úgy le lehessen tagadni.

Joegep 2019.04.04. 14:09:41

@kerusz: Remélem, hogy csak félreértelmezem a hozzászólásaidat, téged ismerve még régi jégkorongblogos időkből, mindig is egy tárgyilagos embernek tartottalak.

21 ezer Ft 2019.04.04. 15:18:56

@Joegep: Senki nem próbálta letagadni, nem úgy mint földijeid a szállodai esetet (ami egyébként megelőzte a csarnokbeli meccsvégi - hallgasd, hogy milyen mocskot öntöttetek a játékosokra - dolgot).

Uteapu 2019.04.04. 15:38:17

Ez az az eset, amikor egy akció, reakciót eredményez.

Joegep 2019.04.04. 15:56:32

@21 ezer Ft: Ezegyszer ne vedd támadásnak, őszintén kérdezem, minden rossz indulat nélkül, hogy ha Pavuk mondja, hogy zaklatták, akkor azt minden további nélkül elhiszed, ha egy szeredai játékos, hogy lerománozták, akkor természetesen kitaláció?

Raon 2019.04.04. 16:16:38

@Joegep: emlékeim szerint nem azzal indult, vagy tévedek?

Joegep 2019.04.04. 16:20:49

@21 ezer Ft: A szállodai esettel kapcsolatban az utolsó információm az, hogy Pavuk sem teljesen ártatlan a történetben, magyarán házhoz ment a pofonért nem őt keresték meg.
Bármi is az igazság, mélységesen elítélek mindennemű fizikai erőszakot és provokációt.

Joegep 2019.04.04. 16:26:48

@Raon: Mi volt előbb a tyúk vagy a tojás?:) Messzire vezetne egy vita arról, hogy hol gyökerezik ez a probléma. Ez a konkrét történet-leírtam már párszor-a döntő második meccsén kezdődött a két Fradi játékos románozásával, illetve bozgorozásával.

21 ezer Ft 2019.04.04. 17:24:59

@Joegep: Elnézve, hogy miket nyomott össze a szeredai kontingens az esetekről, igen, előbb hiszek Pavuknak és a stábtagoknak, mint nektek.

Uteapu 2019.04.04. 17:28:56

@Joegep: Felesleges ezt ragozni, de annyit hozzátennék, hogy ennek elég régi gyökerei vannak. A "kedves" és állandó minősítésektől a rendszeres nyáltengeren át, amiből már vastag jeget lehetne készíteni egy csepp víz nélkül a Vákárban.

Joegep 2019.04.04. 17:47:10

@21 ezer Ft: Kérlek írd le pontszerűen, hogy "miket nyomotam össze" én ezekről az estekről. Nem tudom nem magamra venni, mert látom folyamatosan egy kalap alá veszel egyes tahó "földimmel". Erre is kíváncsi lennék, hogy miért?

21 ezer Ft 2019.04.04. 17:56:29

@Joegep: Nem azt mondtam, hogy te voltál személy szerint. Többen hivatalos személyekre hivatkoztak, akik nem egyszer kummantottak a döntő során és alakították ki azt a helyzetet, ami végül a Pavuk-esetben csúcsosodott ki, vagy alátettek még vagy hallgattak. Ahogy a "sérülésokozás" témát pörgették, miközben a tény az volt, hogy se Fodor, se Gecse sérüléséhez sem volt semmilyen szándékosság, Csanádhoz hozzá sem értünk, a kazah meg úgy megsérült, hogy a következő meccsen már játszott. Ahogy a magyar játékvezető témájában hazudtak, hogy az MJSZ kényszerítette rájuk, miközben ők nem kérték. Ahogy letagadták, hogy hozzáértek Pavukhoz - látom most már azt terjesztik, hogy ő kereste a bajt. Egyébként még a buszt is megdobálták. Ahogy hivatalos személy férgezte a játékosunkat. Egy kibaszott szégyen volt, amit leműveltek.

Joegep 2019.04.04. 18:10:09

@Uteapu: A "nyáltenger" kisebb-nagyobb mértékben minden jégcsarnok, illetve szurkolótábor sajátja. Néha hajlamosak vagyunk a mieinkét elbagatellizálni, másokét meg töbszörösére nagyítani, lásd 21 ezer Ft, azért is szóltam be neki, amiért számon kértél.
De 2 példát hoznék fel, amivel csupán annyi célom, hogy belássák egyesek, hogy nem minden tisztán fehér vagy fekete.
Az első: nem mindig alaptalan a nyáltenger, mert emlékeim szerint kért már elnézést a bíráskodás miatt az MJSZ a csíkszeredai csapattól. (És nem, ezzel nem azt akarom sugallni, hogy nem tiszta a bíráskodás a döntőben, mielőtt meggyanúsítanának vele).
A második: Olvastam már fradis élő szöveges közvetítést a csíkból, ami folyamatosan a bírókkal volt elfoglalva, amiről valami "nyáltengerhez" hasonló kifejezés jutott nekem is eszembe akkor olvasva.

Joegep 2019.04.04. 18:22:25

@21 ezer Ft: Örülök, hogy most nem voltam benne a felsorolásban...
A bíráskodással kapcsolatban, már többször állást foglaltam.
A Pavukos sztori egyszerű, a szálloda bizonyosan tele van kamerákkal, feljelentést kell tenni, ha nem teszik, akkor valószínű, hogy valahol sántít a történet.
Csanádhoz, meg úgy emlékszem, hogy "hozzáértek", szerintem sem szándékos sérülésokozással, de azért nem kell átesni a ló másik felére. Ha bevágod, azt a jelenetet, ami ezt bizonyítja, akkor minden további nélkül elnézést fogok kérni.
süti beállítások módosítása