Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1218) Csíkszereda (1369) DAB (1198) ebel (2414) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1646) felkészülés (2246) FTC (1480) khl (2189) légiósok (1679) Miskolc (1516) nhl (4935) nők (1302) playoff (1339) Titánok (1025) u18 (1068) utánpótlás (1281) UTE (1302) válogatott (2245) vb (2464) videó (2120) Összes címke

A Salzburggal negyeddöntőzhet a Fehérvár AV19

2019.03.10. 20:29: kutyatej73

A Salzburggal negyeddöntőzhet a Fehérvár AV19

12 komment

Címkék: ebel playoff Fehérvár

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr5314681194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DominiKing 2019.03.10. 20:37:44

Örüljön a Salzburg, ha kijön a mócsingból!

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.03.10. 23:06:09

Legutóbb akkor éreztem így magam, mikor a Graz hasonlóan jól szerepelt, de első is lett 54 meccs után. A rájtászás előtti utolsó meccset a Zágrábbal játszottuk, és versenyzett a két csapat, hogy ki tud jobban betlizni. Csak Hetényi Zolinak nem szóltak, hogy engedjen el pár horvát lövést.. Erre a Bécs jutott nekünk.

Persze nehéz lenne megmondani, hogy a Bécs és a Graz akkor is így választ, ha mi is választhatók lettünk volna. A Klagenfurt val'szeg örült volna, ha minket válaszhat. Én erre számítottam volna.

A Salzburgot végülis megvertük, amikor nagyon kellett. Hajrá Fehérvár!

DominiKing 2019.03.10. 23:14:19

@trollfeeder: Jó ez így. Én csak reménykedtem, hogy valami csoda folytán a Graz választ majd minket. De majdnem biztos, hogy a Vienna lecsapott volna ránk.
Attól ez jobb, és még pluszban ott a pályaelőny. Ráadásul az idény során egyre jobban teljesítettünk ellenük, az utolsó csapást mi mértük rájuk. Éljen ez elevenen a srácokban.
JLE

Pista Joska 2019.03.11. 09:55:35

DILI kozvetiti a po meccseket?

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2019.03.11. 11:13:47

@DominiKing: Mondjuk ha a Bécs ránk pályázott volna, akkor miért nem hagyta nyerni a Salzburgot?

Nem teljesen kizárt, hogy az 5. helyen maradva a Bécs lett volna az ellenfél, de (ld. a fenti kérdésemet) nem is biztos. Az meg igen valószínű, hogy a Salzburgot elkerültük volna, mert valaki azért biztos választott volna minket a Bolzanó helyett.

Tehát 5. hely esetén volt esély "könnyebb" ellenfélre. A 4. hely esetén biztosra lehetett venni a Salzburgot. Szerintem jobb döntés lett volna kikapni.

Mindenesetre most már mindegy. Reménykedjünk a csodában!

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2019.03.11. 11:23:23

Egyébként van egy megtörendő átok is: "Seit Bestehen des Live-Picks ist der Viertplatzierte nach der Pickround noch nie ins Semifinale aufgestiegen"

essze 2019.03.11. 11:34:51

@DominiKing: Csapat egyben, a pályaelőny megvan. Salzburg felé úgyis van tartozás. Hogy milyen formában vannak, az az ő dolguk. Legyen tisztességes bíráskodás, aztán hajrá.

DominiKing 2019.03.11. 11:55:12

@promontor: Én a Viennát sokkal nehezebb ellenfélnek tartom mint a bikákat. Mivel a középszakaszt már az elején elszúrtuk, biztos volt, hogy a felsőházból kapunk ellenfelet. Én onnan csak a Graz-ot tartottam volna jobb ellenfélnek, de ott nem lett volna pályaelőnyünk.
Tegyük a kezünket a szívünkre, egyik ellen sem mi lennénk az esélyesek. Így legalább van pályaelőny. Azt pedig ne felejtsük, hogy a Salzburggal van elszámolni valónk.
A 4. helyezett átkát pedig mi fogjuk feloldani. :-)

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2019.03.11. 12:20:19

@DominiKing:
1) Nyilván bármelyik szóbajöhető felsőházi ellenfél ellen mi vagyunk az underdog. Szerintem megajánlhatunk Järvenpää-nek egy szobrot, ha kiverjük a Salzburgot.
2) Nem akarom lebecsülni a pályaelőnyt, de szerintem minimálisan javít csak az esélyeinken. Mondjuk a 1-4 helyett 2-4 lesz a papírforma, de akkor már optimista vagyok, mert igazából szerintem marad az 1-4, csak több szorosabb hazai meccsel.
2) Az én ellenfélrangsorom szerint a Vienna-Salzburg páros minőségileg érzékelhetően nehezebb, mint a KAC-Graz páros, tehát "jól" akkor jártunk volna, ha az utóbbi kettőből jön valaki szembe.
3) Egyébként a fent említett négyesből én Vienna-Salzburg-KAC-Graz erősorrendet vélelmezek, egy rendkívül szofisztikált, brit tudósok által kidolgozott módszer alapján, amely a pillanatnyi formát, a historikus adatokat, a Heisenberg-féle határozatlansági relációt és a hasraütés amplitúdóját veszi figyelembe. Természetesen a módszer és ezáltal a sorrend sem képezheti vita tárgyát és akkor is tökéletes, ha netán a play-off eredmények mást mutatnak majd! ;-))

DominiKing 2019.03.11. 12:41:53

@promontor: A KAC elleni mindhárom itthoni meccset élőben láttam. Azokból ugyan egyet büntetőkkel egyet rendes játékidőben nyertünk, de egyiken sem mi domináltunk. Néhol félelmetes fölényben játszottak és csak a szívünknek (meg Fortunának) volt köszönhető az a két siker. Idegenbeli meccsből csak a tegnapit láttam, azt is online. Az ismert körülmények miatt abból ne vonjunk le semmilyen következtetést (kivéve a brit tudósokat). :-)

bibababa 2019.03.11. 14:03:40

Az idé nem tünt olyan acélosnak a Salzburg.
Persze a most kezdődik az igazi harc.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.03.11. 15:36:08

Az erősorrend a mi szempontunkból szerintem: Bécs, Graz, Salzburg, Bolzano, Klagenfurt.
A Bécset rendkívül fegyelmezett, jó formával tudtuk legyűrni, és mikor kiengedtünk, azonnal gólokkal büntettek.
A Graz összevásárolta magának a tutit és a Seztinger, Caito, Loney, Yellow Horn tengely ellen nagyon nehéz menni.
A Salzburg szezon elején nagyon ment, de amikor nekünk nagyon kellett, őket is le tudtuk győzni, az edző menesztésében is adtunk egy kis lökést, de utána felszabadultan játszva nyerni tudtak megint.
A Bolzanót évek óta meg tudjuk verni, ha van elég akarat. Nem könnyű ellenük, ráadásul a játékvezetés tolja őket, mint dél-tiroli csapatot.
A Klagenfurt idén hiába diktált nagy iramot, négyből négyszer vertük őket az alapszakaszban. A középszakaszban szerintem hagytuk őket nyerni. Csodálkoztam, hogy a végére legyőztük őket, de ahogy elnézem, Hannu is. Lehet, hogy a Graztól tartottunk.
Negyedikként a Salzburg ellen elég sok történelmet kell írni a továbbmenetelhez, dehát ez a csapat képes lehet rá. Hajrá Fehérvár!
süti beállítások módosítása