Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1006) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1111) utánpótlás (1363) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2479) videó (2126) Összes címke

MAC Újbuda–DVTK Jegesmedvék 4-2

2019.03.04. 20:34: kutyatej73

MAC Újbuda–DVTK Jegesmedvék 4-2

Majoross Gergely: – Egyik csapat söprésére sem lehetett igazán számítani, de nem is ez a lényeg, hanem hogy ismét kiváló párharcot vívtunk. Az alapszakaszmeccsekből is mi nyertünk ötből háromszor, de azok is szorosak voltak. A két csapat egymást sarkallja jobb teljesítményre, ez nemes verseny. Ezúttal nagyon okos és taktikus játékkal, sok melóval győztünk.
Strenk Hunor (másodedző): – A legnagyobb probléma, hogy temérdek helyzetet alakítottunk ki, sokat is lőttünk, de nem elég jó minőségben: nagyobb forgalmat kellett volna generálnunk a kapu előtt. Az utolsó másodpercig próbálkozunk, ám a góllövéssel hadilábon álltunk. Az alapszakaszban hajszoltuk a hatodik helyet, ezután nem alakult jól a formánk, az időzítés nem sikerült. A következő idényben tapasztaltabbak leszünk, jobban kihasználjuk majd az átigazolási időszakot, de ez még nagyon messze van, egyelőre sajnáljuk a mostani kiesésünket.

Glen Hanlon: “A srácok keményen dolgoztak, ezért minden elismerésem feléjük. A MAC nagyszerű teljesítményt nyújtott az emberhátrányok során, és a nyomás alatt is jól dolgoztak. Az egész párharc alatt nagy különbséget jelentett a speciális játék. Sokat lőttünk, sok helyzetet alakítottunk ki, de minőségi helyzetből nem eleget. Sajnáljuk a végkimenetelt, de ez a párharc sokat jelentett a magyar hokinak. Színvonalas és jó meccseket játszottunk nagy nyomás alatt. Sok sikert kívánunk a MAC-nak a folytatásra.”

52 komment

Címkék: Miskolc MAC Extraliga

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr9614668471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

qwertzuiop05 2019.03.04. 21:01:47

A jobb csapat ment tovább, gratula!
Nekünk ez most így sikerült.
Mindenesetre köszönöm minden érintettnek ezt a pazar tanulóévet, sokkal rosszabbra számítottam.
Okulni kell a hibákból, és építeni a téli remek sorozatunkra.
Hajrá Miskolc!!!

moszkvicssluszkulcs 2019.03.04. 21:06:41

Gratulálok a MAC-nak. Pontosan tudták, hogy mit akarnak. Ellentétben velünk...

2019.03.04. 21:09:53

Hajrá Macik!!!!

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2019.03.04. 21:40:03

Annyiban talán jó a söprés, hogy lesz egy kis ideje a MACnak rápihenni a negyeddöntőre.

Egyébként viszont negyon sajnálom a Miskolcot, igen szépen mentek az alapszakaszban. Remélem jövőre előrébb lépnek!

Consiglieri74 2019.03.04. 22:10:45

Sokba került a 6.hely hajszolàsa három sorral, a 21 pontos előny éppúgy nem èrt sokat, mint tavaly. persze utólag okos az ember...De valóbsn én is pazar èlményeket kaptam az alapszakaszban az első Extraliga èvünkben, amiről álmodni sem mertem. Ettől még persze rém pocsék épp a Mac ellen kiesni, de most ők voltak a jobbak.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.03.04. 22:26:14

Kell még pár szezon, mire a magyar játékosok is hozzászoknak, hogy nem tingli-tangli 60 meccs a szezon eleje, és nem ősz közepéig kell megmutatni, ki a Lyani, hanem akkor indul a komolyabb védekezésről szóló téli hajtás. Tavasszal pedig minden meccs playoff jellegű. Kár, hogy ezt már csak a MAC tapasztalja meg 4..7 meccs keretében, ott se a fiatalok. Csalódott vagyok, mert a mezőny közepére vártam legalább az egyik csapatot. Úgy gondolom, hogy párharc sorozatban nincs nagyon tovább az Extraliga eleje ellen.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.03.04. 22:34:34

A MAC elődöntőbe jutással esetleg megnyithatná további hazai csapatok előtt a TL kapuit.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.03.04. 22:44:23

@trollfeeder: Ezt kétlem. Honnan vennek meg egy csapatnyi extraliga-kepes magyar jatekost? Talan nehany év múlva...

veghist 2019.03.04. 23:37:01

@Fermentátor: Ez igaz, de tény, hogy nagyon sok olyan játékos állta meg a helyét, akire nem számítottam volna.
@trollfeeder: A MAC simán fogja játszatni a 3-4. sorokat is.

kerusz 2019.03.05. 08:07:23

@Fermentátor: pl. igazolnak Miskolcról

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.03.05. 09:33:57

@kerusz: Simán megtehetik, igen. Attól azonban nem lesz még egy extraligas csapatra való jatekos.

@veghist: Ezért írtam, hogy néhány év múlva (talán). Nem pedig valamikor, a tavoli jövőben.

horivan 2019.03.05. 10:13:49

@kerusz: @Fermentátor: + honosítanak mindenkit, aki tud két egyeneset ütni, és megvan a "magyar" mag. Egyszerűbb, mint egy jó játékost kinevelni, mint Jan Drozg-ot. Bármelyik "tescos" kanadai is jobb, mint egyes műhelyek 10 éves "csúcsterméke".
Ömlik a TAO pénz az utánpótlásba, fociban, kosárlabdában, jégkorongban és szlovének tized annyi pénzből, ötöd annyi gyerekből NHL-es, NBA-s, 80 millió eurót érő LaLiga játékost nevelnek. Nekünk miért nem megy? Miért, miért????

bibababa 2019.03.05. 10:50:12

Sajnálom a DVTK-t. Én inkább Őket szerettem volna a nyolcban látni. Érezhető volt, hogy baj van mert az alapszakasz végén már nem ment olyan jól. Pedig a hatodik hely is nagyon közel volt. Így ez a lebonyolítás nagyon nem jó. Az Ebeles szerintem jobb, de ez a rájátszás nekem nem tetszik, mert nem mindig jön ki az egész éves teljesítmény.
Lenne egy 68 meccses bajnokság és aki a több pontot gyűjti az van előrébb.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.03.05. 10:56:01

@bibababa: Köszi az együttérzést, jólesik. Viszont nem lehet igazságtalannak tartani ezt a lebonyolítási rendszert, hiszen nem menetközben alakították ki. Úgy értem, a Miskolc számára is ismertek voltak a szabályok. Hogy bár az alapszakasz viszi el meccsszámban a bajnokság jelentős részét, de nem akkor kell hozni a csúcsformát. Ezt elbactuk.

bibababa 2019.03.05. 10:56:14

@horivan: A TAO azért nincs olyan régen, hogy egy 6-8 éves gyerekből már világklasszis legyen.
Meg ugye ezek a pénzek nem az utánpótlásra mennek. Valamennyi megy azért.
Ugye jobb kivásztási rendszer kellene , jobb, alázatosabb edzők , alázatosabb gyerekek, meg nem egymásnak keresztbe tenni.
Nálunk inkább Olimpia volt mindig a fontos, így inkább az egyéni sportok voltak favorizálva. Ennek van eredménye is, mert igen csak elől állunk a nemzetek rangsorában.

horivan 2019.03.05. 11:45:00

@bibababa: Egy 14, 15 éves gyerekről már látni, hogy draft esélyes. Korábban Gröschlt, Szupert, Vas Jankót is draftolták, ők itthonról indulva jutottak oda, Hári is ebben a korban már feltűnt, Ő is esélyes volt. Azóta semmi, pedig elvileg a körülmények lényegesen jobbak lettek, de az eredmény ezen a szinten csak rosszabb lett.
Alázatosabb edzők: TAO pénzből lehet külföldi edzőket fizetni, ha ez lenne az akadály.
Utánpótlásképzés, tehetséggondozás nemzetközi bizonyítványa a TAO-s sportágaknál egy nagy nulla. Vízilabda is fejlődik vissza. Ellenben úszásban vannak sikerek. Ez nem világos nekem. Ott alázatosabbak a gyerekek?? Ott is nagy a nemzetközi verseny, nem egy kajak kenu. Itt valami rendszerszintű probléma van, ami valószínűleg a pénz és számon kérhetőség viszonya lesz.

essze 2019.03.05. 11:50:03

@trollfeeder: Miskolc november elejétől január végéig volt formában.

Kiinizsi 2019.03.05. 12:01:59

Tanulságot lehet vonni az első évről. Jó sok pénzből a DVTK hozta a jól megszokott lúzer formát, lehet majd itt Egrinek ismét fényezni a semmit, hogy milyen "sikeres" évet zártunk, de a MAC újra legyőzte és bőven megelőzte őket!
A Kupa bronzot is feladta a vezetés, hiszen az nem fontos.
Majd meglátjuk, jövőre mennyien lesznek kevesebben, mert az idén is csak félházak voltak.
Úgy látszik a népet nem érdekli ez, nem lehet mindenkit hülyére venni. Persze ez csak egy buta volt Miskolc szurkoló vélemyénye. Sikerült egy 3-szoros bajnoki címvédőt leépíteni az "előrelépés" jegyében, gratulálok Egri úr, ahogy kinéz a 10.helyhez!
Tegnap pedig még Majoros is kimondottan szimpatikusan nyilatkozott miért nem lehet mindig legalább így, persze azért kangyal hozta a fomáját!
Sajnos Majorossék klasszisokkal jobb stratégák, mint a miskolci b@lfaszok!

Kiinizsi 2019.03.05. 12:06:51

Még csak annyit, hogy ezzel remélhetőleg egyes miskolci szurkolók majd leszállnak a magas lóról, mert nagyon égő volt ahogy egész évben írogattak itt, pedig hát abszolút nincs mire felvágni!

noname222 2019.03.05. 12:32:53

@Kiinizsi: Enegem is meglepett az alacsony nézőszám. Jegyzőkönyvekben 1085, 1095 (DVTK) és 1450 (MAC) néző szerepel. Azt vártam volna, hogy legalább a playoff selejtezőkre megtelnek a csarnokok.

hüjeliba 2019.03.05. 12:43:54

meglepetés lett ez a szezon. Nem gondoltam volna DVTK ról, hogy a kezdeti 15-20 meccs után alapszakasz dobogóján végez. Meglepetés volt, hogy gond (kompenzáció)nélkül elengedik a hajrában a legrutinosabb védőjátékost. Meglepetés volt, hogy helyére csatárt hoztak, meg sem próbálva pótolni Szlovákot. Meglepetés lenne, ha ebbe Hanlonnak is volt beleszólása. Végül meglepetés a Mac vezetésének véleménye arról hogy MAC jobb csapat lenne DVTK-nál. Az viszont egyáltalán nem meglepetés ,hogy szurkolók ebbe bármiféle összeesküvést belelássanak DVTK sorsa végig a kezében a saját kezében volt a Trencsént kellett volna elkapni és nem kikapni kétszer a Detvától és most Nitra elleni meccseket várná mindenki.

Uteapu 2019.03.05. 12:59:24

Szorítottam a Jegesmedvéknek, de akár hogy ragozzuk a történteket ez szerintem Egri buktája. Szűk keret, szétégetett játékosok a legfontosabb szakaszra. Ha sokat akar a szarka, erősítse meg a farkát.

csakreálisan 2019.03.05. 13:33:12

Mi lehet a tényleges oka, hogy az elmúlt egy évben 8 PO meccsből 7-et a MAC nyert. (Plusz alap és a tavalyi un. középszakaszban is sokkal többször nyert.)
Alapvetés: A MAC meghatározó tulajdonosai sokkal intelligensebben építik a csapatukat. (Ők dörzsölt profi milliárdos üzletemberek, nagy bizniszben utaznak.) Kevesebb pénzből jobbat hoztak ki. Nem dumálnak folyamatosan (vagy inkább soha) irritáló baromságokat, amivel magukra szabadítják (később) a kritikusokat és ellendrukkereket.
Jobban választottak edző(ke)t, nyerő típust és nem egy kivénhedt kanadai lúzert. Aki ugyan remek helyeken volt eddig, és biztos marhára ért a hokihoz, de 30 év alatt SOHA,SEMMIT NEM NYERT a csapataival, még egy háztömbkörüli bajnokságot sem. Talán nem véletlenül.
www.eliteprospects.com/staff/442/glen-hanlon

Maga a MAC edző jobban motiválta és hozta (tartotta?) formába a csapatot, mindig a végeredményre koncentrált, úgy, hogy saját nevelésű fiatalokból is játszatott 5-6-ot állandóan, ezek meg is hálálták a bizalmat. Vagány módon még a fiát is bedobta, aki nem hozott szégyent ősz(ített) fejére :-)

A kapus személyének választása is döntőnek bizonyult. Nem vitásan Vay jobb képességű kapus Bálizsnál, de ő (is) lúzer típus, mindig a döntő pillanatokban omlik össze, vagy nem segít. (Lásd angol meccs, vagy most a
MAC-tól kapott védhető lövéseket.)

A DVTK bástyái Vas és Magosi - vitán felül mindketten nagyon jó képességűek -(is) lúzer tipusú játékosok, éppen akkor maradtak észrevétlenek, amikor a csapatnak a legnagyobb szüksége lett volna vezérre. Az utolsó - a 6. hely szempontjából is - döntő 8 meccsen ketten együtt egy gólt bírtak ütni összesen és talán két-két asszisztjük volt! (Amúgy Vas 35 éves korára sem nyert soha sehol semmilyen bajnoki címet, csak 10 évvel ezelőtt egyszer az EBELből való kiesés után visszatérő Volánnal, és Magosinak is csak két ilyen cím jött össze, ebből egy szintén a lejátszó nagy-Volánnal, 7 éve.)
A külföldiek nagyjából mindkét helyen egyformán húztak, és egyforma képességűek, vagyis a magyar szál volt a döntő...

kerusz 2019.03.05. 16:54:14

@csakreálisan: "Vagány módon még a fiát is bedobta" - nem a fia...

Lazlee 2019.03.05. 17:42:29

@Kiinizsi: ha ezt én írom irigy vagyok.
Hasonlóan látom.

(Mellette azért irigy is vagyok)

2019.03.05. 18:58:36

Nem értem miért kell temetni a DVTK szezonját!
A párharcot tényleg a MAC nyerte, mint tavaly, de mégis van egy hatalmas különbség a két év között: a DVTK 26x VERT EL SZLOVÁK ELSŐ OSZTÁLYÚ csapatot!
Hónapok óta veri a mellét itt mindenki, hogy milyen jó hogy a szlovákok is elismerik a csatlakozó magyarokat. Na ez 90%-ban a DVTK teljesítményének szólt.
Aki ezek után szidja és lúzernek nevezi a DVTK-t az nem normális!

Csakakorong 2019.03.05. 19:18:01

@kerusz: Pont ennyit ért a jégkorong hoz is.

DominiKing 2019.03.05. 20:52:52

Na a MAC a "könnyebb" ágra került. Nekem nagy meglepetés, hogy az Újvár esett ki.

alvering2 2019.03.05. 21:57:42

@csakreálisan: Vay kritikával nem értek egyet, az angol meccset is erős lenne összeomlásnak hívni.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.03.05. 23:11:31

@csakreálisan: Hmm, ha veszít vki a 8. és 9. helyezett párharcában, akkor lúzer? Vas Jankó és Magosi miskolci megújulása semleges szurkolóként is megsüvegelendő teljesítmény. Vaynak pedig szezonok óta nincs igazán jó lehetősége védeni. Az a 16 másodperc inkább a hazai jégkorong hadszínterét tükrözte. A hazai bajnokság pl. évek óta egyáltalán nem kedvez a honi kapusoknak.

essze 2019.03.05. 23:14:11

@csakreálisan: Mit írnál az újváriaknak? Csupa lúzer, akiknek még szokni kell az Extraligát?

csakreálisan 2019.03.05. 23:25:30

@trollfeeder: Két idényről írtam, egy tendenciáról. És mellette sok sok statisztikai tényről.
@essze: semmi közöm az Érsekújvárhoz, ne tereld el a figyelmet a problémátokról :-)

essze 2019.03.05. 23:33:54

@csakreálisan: Remélem, Te sem örülsz, ha egy magyar csapat a képességei alatt teljesít.

CsakÚjváros 2019.03.06. 01:44:04

Én csak egy hülye Újvárosi vagyok viszont azt mondom sok múlott a meg nem adott szabályos Miskolci(bocs a diósgyőriektől) gólon!! Ha az meg van akkor új erőre kapott volna a Miskolc(vagy diósgyőr?) :D És be is húzzák...de ezt csak én mondom egy hozzá nem értő! De a ha nem létezik a sportban....a MAC rendkívül jól használta ki a lehetőséget és teljesen megérdemelten, összességében lehokizta a Miskolcot(vagy diósgyőrt). A jobb csapat ment tovább!! Volt itt egy kolléga aki azt mondta hogy a magyar játékosokon múlt ez a párharc..és a légiósok egyformán jól "húztak"...ezen vitatkoznék egy picit mivel a Miskolci légiósok xart nem csináltak a párharcban :) Gratulálok a MAC játékosoknak és Mogyinak ez profi volt!! HMH!!(ahogy Dominiking mondaná) :)

bibababa 2019.03.06. 07:37:22

@trollfeeder: Én is így látom.
Az angol mecs végén a rossz beidegződések miatt kaptuk a gólt. Ha az nincs !

Bugi21 2019.03.06. 08:49:58

Gratula a MAC-nak, Mogyi pontosan tudta, hogyan lehet rájátszásba vinni az adott keretet, ellentétben Hanlonnal.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.03.06. 10:20:40

@kerusz: Nem az osztrákok gondja, hogy legyen felkészült magyar válogatott kapusokból merítés.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.03.06. 10:55:40

@csakreálisan: Ami a tényeket illeti: "saját nevelésű fiatalokból is játszatott 5-6-ot állandóan, ezek meg is hálálták a bizalmat" - a meccsek száma ne zavarjon meg, jégidőt a juniorok (U21) nem nagyon kaptak, padoztak. Akinek a +/- mutatója jobb -7-nél, azok jellemzően nem játszottak, de PPG 1/5 alattiaknak sem releváns a szereplésük.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.03.06. 11:01:11

A kapus és a ponterős játékosok kulcsfontosságúak, de a Miskolc elfogyásáról nem tehetnek. Ők akkor tudnak teljesíteni, ha ott van előttük/mögöttük a csapat többi része. Ez hiányzott a végére.

korxi 2019.03.06. 17:37:27

@Bugi21: Igen. És ez az egyszerű oka annak, hogy miért van szükség másik edzőre.

kerusz 2019.03.06. 22:13:38

@trollfeeder: nem, de állítólag az EBEL-ezés MHÉ.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.03.07. 09:49:57

@kerusz: Kapus tekintetében tavaly a klubérdekkel nem vágott egybe. Ha rajtam múlt volna az elmúlt tizenpár évben Cassivi, Munro, Engstrand klaiberű kapusok védenek. A hazaiak meg fejlődjenek ahogy tudnak.

essze 2019.03.07. 11:47:06

@kerusz: Elütöttél egy betűt. M helyett F van.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.03.07. 12:31:23

@essze: Látod, a MAC és a Miskolc esetén mindig MHÉ van! =]

essze 2019.03.07. 23:07:10

@trollfeeder: "Igaz, igaz, mintha csak magam mondtam volna."

essze 2019.03.08. 11:40:27

@csakreálisan: Legjobb hazai-külföldi mezőnyjátékosok helyezése a házi ranglistán min. 120 játékperc esetén:
DVTK: pont:1-3, gól:1-2, assziszt:1-2, +/-:1-2.
MAC: pont:8-1, gól:7-1, assziszt:6-1, +/-:6-1.
Látható, a MAC-nál egyértelműen a külföldön születettek húzták a csapatot, míg Miskolcon legfeljebb a legjobb hazaiakkal álltak egy szinten. Ha a rájátszást nézzük, akkor a hazaiak mindkét csapatban 2 gólt lőttek, a külföldiek 3 ill. 8 góljával szemben. (A többit lusta voltam összesíteni.)
Szóval a jégen pont hogy a külföldiek közti különbség volt a döntő. A padon meg az edzők közti.

csakreálisan 2019.03.08. 12:35:33

@essze: Ok, de Dudás, Bodó, Orbán "vérmagyarok" :-) + hosszú évek óta magyar válogatottak. Őket lsz. vedd ki a külföldiek közül.
A DVTK-nak minőségi tudású légiósai vannak, ezek kiválasztásában az Egri család évek óta nagyon ügyes. Ritkán nyúlnak mellé, ha mégis, gyorsan korrigálnak.(Sokkal hatékonyabbak, mint pl. a Volán.)
Ezért fenntartom, a MAC és DVTK légiója nagyjából azonos erejű.
És ami röhejessé teszi a helyzetet, a magyar játékosai a DVTK-nak sokkal jobb képességűek!!!
És mégis...(erről szólt volna a hosszabb hsz-em, csak sokan félreértették.)

essze 2019.03.08. 13:07:26

@csakreálisan: Azért írtam, hogy külhoni születésűek. A DVTK légiósai se voltak rosszak, de jók se. Nem győztük meg egymást, van ilyen. Mint írtam, a padon az edzők közti különbség döntött. Ha egy komplett csapat egy hónapon keresztül formán kívül van - tehát nem néhány játékos, és nem csak ezen a három meccsen - az igen jó eséllyel edzői hiba. Ceterum censeo: Hanlon mehet. És viheti az amerikai légiósait is.
süti beállítások módosítása