Vas János 2 évet hosszabbított a Jegesmedvékkel
2019.02.28. 15:41: kutyatej73
51 komment
Címkék: Miskolc Extraliga
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr7414660093
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.02.28. 16:00:21
Tehát Hanlon is marad? Mert különben miért mondaná, hogy örül Vasjankó maradásának...
2019.02.28. 16:30:39
@Fermentátor: Szerintem Hanlon sorsa a Mac elleni meccsektől függ...Mogyiék nagyon minket akartak ellenfélnek.Nem baj,hamarabb kezdhetik a VB felkészülést:)
freddyD 2019.02.28. 17:31:11
Amúgy hadd kérdezzem meg a miskolci drukkolókat: Eredménytől függetlenül, jobban élveztétek az ismeretlen szlovák csapat elleni mérkőzéseket, mint a megszokott magyar meccseket? Ugyanolyan a meccsrejárás mint régen?
2019.02.28. 17:59:18
@freddyD: Nekem személy szerint jobban tetszik.Izgalmasabbak,pörgősebbek a meccsek.A Fradi meg ez éven is megvert minket:P
fenderbass 2019.02.28. 18:24:44
@freddyD : Volt értelme az extraligába távozásnak. Minden meccs izgalmas és magas színvonalú volt. Teljesen más sebesség, más játékstílus. Nem voltak egyértelműen lefutott meccsek, az utolsó pillanatig atom izgalmak. Én kihordtam lábon jó néhány infarktust. Testközelből láthattuk, mit kell elérni ahhoz, milyen képzettség kell ahhoz, hogy az "A" csoport közelébe érhessünk.
moszkvicssluszkulcs 2019.02.28. 20:09:59
Csatlakozni tudok az előttem szólókhoz. Nyilván hiányzik néha a lila vagy a zöld (ésatöbbi) meg 2-3 örök ellenség játékos :))) de olyan csapatokat és játékosokat ismertünk meg, hogy az feledteti. Mikor a nagycsoportos átmegy a suliba, rácsodálkozik a tantermekre és másnap már nem akar oviba menni...
Aztán egy kezem meg tudom számolni azokat a meccseket , amikor lehetett bírózni. /57 meccsen vagyunk túl/
De igazából az lenne vagány, ha még 1-2 csapatunk tudna csatlakozni.
Aztán egy kezem meg tudom számolni azokat a meccseket , amikor lehetett bírózni. /57 meccsen vagyunk túl/
De igazából az lenne vagány, ha még 1-2 csapatunk tudna csatlakozni.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.03.01. 00:44:50
Jankó onnét meg akkor nyugdíjba, gondolom.
alljko 2019.03.01. 07:53:19
@freddyD:Sándor Gyurit idézve:"új tanév,új fagylaltmérgezés!" :)
Minden meccs éles volt,a legtöbb tényleg borotvaélen táncolt.Egyetlen mérkőzésen sem gondolhattuk,hogy sima győzelem lesz,sőt!
Nagy csalódások nem értek minket,viszont jópárszor eurófórában volt részünk egy-egy -korábban csak vágyálmainkban óhajtott-győzelem után.Ráadásul új csapatokat,új helyszíneket/csarnokokat ismertünk meg és találkozhattunk egy olyan ország (hoki)társadalmával,ahol a jégkorong a foci.
Summa summarum: a korábbiakhoz bképest egész más bábszínház volt eddig a szezon,és még biztosan tartogat izgalmakat.
Minden meccs éles volt,a legtöbb tényleg borotvaélen táncolt.Egyetlen mérkőzésen sem gondolhattuk,hogy sima győzelem lesz,sőt!
Nagy csalódások nem értek minket,viszont jópárszor eurófórában volt részünk egy-egy -korábban csak vágyálmainkban óhajtott-győzelem után.Ráadásul új csapatokat,új helyszíneket/csarnokokat ismertünk meg és találkozhattunk egy olyan ország (hoki)társadalmával,ahol a jégkorong a foci.
Summa summarum: a korábbiakhoz bképest egész más bábszínház volt eddig a szezon,és még biztosan tartogat izgalmakat.
korxi 2019.03.01. 12:34:35
@Speedking: Hanlon sorsa attól függ hogy akar-e maradni vagy sem. A sajtótájékoztatón elhangzott hogy 1+1 éves szerződése van, de hogy a +1 konkrétan mit takar, az nem derült ki.
Egri azt mondta hogy ő azt akarják hogy maradjon, Hanlon viszont a playoff végéig nem akar mással foglalkozni mint a playoffal.
Örömmel vettem hogy ezek szerint nem eldöntött tény volt nála hogy egy év és nem több, hanem a szerződésbefoglalás szintjén is szó volt még egy évről.
Gondolom hogy pl. az egyik feltétele hogy oké, de jövőre nem 3,1 sorom lesz, hanem 4.
Nekem ilyen feltételeim lennének, ha Hanlon lennék:)
Egri azt mondta hogy ő azt akarják hogy maradjon, Hanlon viszont a playoff végéig nem akar mással foglalkozni mint a playoffal.
Örömmel vettem hogy ezek szerint nem eldöntött tény volt nála hogy egy év és nem több, hanem a szerződésbefoglalás szintjén is szó volt még egy évről.
Gondolom hogy pl. az egyik feltétele hogy oké, de jövőre nem 3,1 sorom lesz, hanem 4.
Nekem ilyen feltételeim lennének, ha Hanlon lennék:)
freddyD 2019.03.01. 14:32:38
Köszönöm a válaszokat.
Én nehezen tudnám elképzelni ezt Újpest drukkerként. Annak idején az Interliga meccsekre sem jártam ki sokszor, mert nem izgatott. De persze az egy kicsit más volt, szóval lehet csak megszokás kérdése. Én mindenesetre sajnálnám
Én nehezen tudnám elképzelni ezt Újpest drukkerként. Annak idején az Interliga meccsekre sem jártam ki sokszor, mert nem izgatott. De persze az egy kicsit más volt, szóval lehet csak megszokás kérdése. Én mindenesetre sajnálnám
moszkvicssluszkulcs 2019.03.01. 22:27:54
@freddyD: Hidd el, a jót könnyű mexokni...
csakreálisan 2019.03.02. 12:04:46
@alljko: "...ahol a jégkorong a foci." Nagyon ironikus, mire gondoltál? Csak nem arra, hogy ami itt fociban a Felcsút, Paks, Kisvárda, Mezőkövesd, MTK, az ott a hokiban a Gyetva, Liptószentmiklós, Zsolna, Érsekújvár, MAC-Újbuda, vagyis a szurkolói érdeklődés mértékére?!
essze 2019.03.02. 12:46:38
@korxi: Pedig jobb lenne, ha az eredménytől függne. A csapatjáték nem javult. A védekezés ugyanolyan rendezetlen, a támadás meg fantáziátlan. Játsszák az észak-amerikai sablonhokit, amiben a MAC sokkal jobb. A kreativitás elfogyott, Vay meg elfáradt. Ami az ő esetében azt jelenti, hogy szimplán elfogadhatóan, és nem kiemelkedően véd.
korxi 2019.03.02. 14:47:22
@freddyD: Én értem amit mondasz és nem kis részben egyet is értek vele. Ha most én dönthetnék, valószínűleg úgy döntenék hogy a fehérvár, MAC és Miskolc is jöjjön haza és legyen egy rendes hazai bajnokság a hazai ellenfelekkel.
Sőt van olyan fehérvári ismerősöm, aki időnként kijár Volán meccsre, és azért csak időnként, mert azt mondja hogy az ilyen Linz, Klagenfurt, Villach. stb csapatok őt valójában nem érdeklik.
Sőt van olyan fehérvári ismerősöm, aki időnként kijár Volán meccsre, és azért csak időnként, mert azt mondja hogy az ilyen Linz, Klagenfurt, Villach. stb csapatok őt valójában nem érdeklik.
korxi 2019.03.02. 14:53:05
@essze: Tulajdonképpen ezzel is egyetértek:) Csak kiragadott példa, de mondjuk miután az Újvár meccset nem nyerte meg a Miskolc, ezzel elszállt a reális esély a 6. helyre, a hátralevő alapszakasz meccseken én már simán Adorjánt védettem volna.
De amúgy általánosságban is egyetértek, minnt mondtam. A MAC a szezon eljén elég hamar elkezdte hozni azt, amit az alapszakaszban tud.Hanlon az első két kér után valóban nagyot emelt a Miskolcon, ennek volt köszönhető a középmezőny és pl a MAC-al szembeni +21 pontos difi.
A MAC viszont úgy tűnik tud újítani a kiélezett rájátszásra - mint tavaly az EL-ben - és az eddigiek alapján az is úgy tűnik, hogy a Miskolc ezt nem tudja lekövetni.
De amúgy általánosságban is egyetértek, minnt mondtam. A MAC a szezon eljén elég hamar elkezdte hozni azt, amit az alapszakaszban tud.Hanlon az első két kér után valóban nagyot emelt a Miskolcon, ennek volt köszönhető a középmezőny és pl a MAC-al szembeni +21 pontos difi.
A MAC viszont úgy tűnik tud újítani a kiélezett rájátszásra - mint tavaly az EL-ben - és az eddigiek alapján az is úgy tűnik, hogy a Miskolc ezt nem tudja lekövetni.
essze 2019.03.02. 16:28:31
@korxi: Annyiban nem értünk egyet, hogy szerintem nem Hanlon, hanem (a beleszokáson túl) Vay érkezése tolta meg a csapatot. Nem mindegy, hogy egy 90 vagy egy egy 95%-os kapus áll a ketrec előtt. Februárban visszaállt a szeptember-októberi 1pont/meccs átlag a 2pont/meccs helyett. Ez az alsóház szintje.
korxi 2019.03.02. 17:56:43
@essze: De nem is vagyunk az élmezőny szintje. Köztudomású hogy nem lehet egy szezont csúcsformában játszani, illetve rövid idő után kétszer csúcsformába kerülni. Láthatóan nagyon rápörögtünk arra hogy meglegyen a 6. hely, ez eredményezte a január-februári csúcsformát. Az akkori eredmények alapján élmezőnyben volt a csapat, ami nyilvánvalóan nem realitás egy egész szezonra vetítve. Vége is lett, amikor az Újvár elleni vereséggel elszállni látszott a hatodik hely.
Szóval sokmindent feltettek egy lapra, és az nem jött be. És ez így most rosszabb, mint ha csak átlagosan darálták volna a meccseket. Nem lenne a csapat 21 pont előnnyel nyolcadik, viszont talán lehetett volna inkább erre a párharcra időzíteni a formát.
Szóval sokmindent feltettek egy lapra, és az nem jött be. És ez így most rosszabb, mint ha csak átlagosan darálták volna a meccseket. Nem lenne a csapat 21 pont előnnyel nyolcadik, viszont talán lehetett volna inkább erre a párharcra időzíteni a formát.
essze 2019.03.02. 18:44:36
@korxi: Egyezzünk ki középmezőnyben. A formaidőzítés tegnap nagyon nem jött be. Várjuk meg a párharc végét.
korxi 2019.03.02. 19:06:54
másnál megy a huste.tv stream? az 1H rendben volt, a második nem indul el.
Licsimi1 2019.03.02. 19:13:38
Most indult a digi3.
Szlovák himnusz először? Hmm
Szlovák himnusz először? Hmm
korxi 2019.03.02. 19:17:02
@Licsimi1: Felvételről adják, csúsztatva. A valóságban már a 2. harmad megy.
Licsimi1 2019.03.02. 19:27:06
tudom, de szlovák hímnusszal kezdenek 2 magyar csapat meccsén?
2019.03.02. 20:35:23
@Licsimi1: Szerinted melyik bajnokságban játszunk?Látom lejött a lényeg.:)
2019.03.02. 20:44:28
cumi:((((
Licsimi1 2019.03.02. 20:57:02
@Speedking: ha másodjára leadnák azt is, nem szóltam volna semmit. Úgy tűnik ennyi pénzért tisztelet nem jàr...
2019.03.02. 21:00:39
@Licsimi1: Pontosan a tisztelet miatt...
korxi 2019.03.02. 21:05:12
@Licsimi1: Gesztus, udvariasság. Mindkét országban mindig a másik himnuszát játszák le először.
leonov 2019.03.02. 21:45:13
Bele se kezdek...
Licsimi1 2019.03.03. 06:05:04
@korxi: Ahha, akkor minden szlovákiai Tippsport meccsen a Magyar Himnusszal kezdenek. Akkor értem és tényleg respect! Ja nem...
korxi 2019.03.03. 08:41:07
@Licsimi1: Erről az egészről már volt már volt szó egyébként. Van 2 szlovák magyar csapat és 10 szlovák és ez egy szlovák liga, mi mentünk oda. Fordulónként van minumum négy meccs, amin egyáltalán nincs magyar csapat. Értelemszerűen erős túlzás lenne minden áldott meccsen magyar himnuszt is játszani.
Van egy ötletem viszont: próbáld meg úgy felfogni, hogy ez nem valami gesztus vagy udvariasság, hanem a szlovák himnusz azért van előbb, mert az a magyar himnusz felvezetője!
Van egy ötletem viszont: próbáld meg úgy felfogni, hogy ez nem valami gesztus vagy udvariasság, hanem a szlovák himnusz azért van előbb, mert az a magyar himnusz felvezetője!
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.03.03. 09:32:31
@Licsimi1: Igen, mert ez egy közös, magyar-szlovák bajnokság!
Ööö... azaz, nem is, ez egy abszolút szlovák bajnokság, minden meccs szlovák szervezésű, még azok is, amelyeken két magyar csapat játszik. Most képzeld el, ha az Erste Ligában bevezetnék a himnuszok lejátszását, akkor vajon egy UTE-DEAC mérkőzésnél a román vagy az osztrák nemzeti indulóval kellene kezdeni? ;)
Ööö... azaz, nem is, ez egy abszolút szlovák bajnokság, minden meccs szlovák szervezésű, még azok is, amelyeken két magyar csapat játszik. Most képzeld el, ha az Erste Ligában bevezetnék a himnuszok lejátszását, akkor vajon egy UTE-DEAC mérkőzésnél a román vagy az osztrák nemzeti indulóval kellene kezdeni? ;)
kutyatej73 2019.03.03. 10:53:12
@Licsimi1: @korxi: @Fermentátor: @Speedking: Megnyugtatásul: egy magyar népdalt és a magyar Himnuszt játszák el a meccsek előtt: www.youtube.com/watch?v=tYV714zDmuY
2019.03.03. 11:14:04
@kutyatej73: Ott a pont:)))
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.03.03. 11:41:33
@kutyatej73: Most kicsit off leszek, bocs!
Ne gyerünk már ezzel a magyar népdal okoskodással megint! Magyar népdal a szlovák himnusz, mert az ezeréves együttélés során a magyarság átvett elemeket a szlávok (szlovák) folklorjából? Bocs, ha kicsit vehemensen reagálok, de már olyan sokszor szembejött velem ez a "szlovákok tűlünk lopták a himnuszukat" vádaskodás, hogy az elkeserítő. Van egy szlovák dallam, amelyet mi átvettünk és magyar dalok születtek rá. Övék az eredeti, el kell fogadni!
Kodály Zoltán a közös dallamokról: „Néha nem könnyű megmondani, melyik honnan ered. Értelmiségünk leginkább még ezeket ismeri, s persze mind magyarnak tartja, mint legutóbb is a tót himnuszt. Pedig annak formája, ritmusa, helyzete a két nép dalkincsében: mind tót eredete mellett szól.”
Ne gyerünk már ezzel a magyar népdal okoskodással megint! Magyar népdal a szlovák himnusz, mert az ezeréves együttélés során a magyarság átvett elemeket a szlávok (szlovák) folklorjából? Bocs, ha kicsit vehemensen reagálok, de már olyan sokszor szembejött velem ez a "szlovákok tűlünk lopták a himnuszukat" vádaskodás, hogy az elkeserítő. Van egy szlovák dallam, amelyet mi átvettünk és magyar dalok születtek rá. Övék az eredeti, el kell fogadni!
Kodály Zoltán a közös dallamokról: „Néha nem könnyű megmondani, melyik honnan ered. Értelmiségünk leginkább még ezeket ismeri, s persze mind magyarnak tartja, mint legutóbb is a tót himnuszt. Pedig annak formája, ritmusa, helyzete a két nép dalkincsében: mind tót eredete mellett szól.”
kutyatej73 2019.03.03. 11:54:38
@Fermentátor: Kicsit valóban másra reagáltál, mint amiért ide tettem, a lényeg nem a sorrend, meg hogy lejátszuk-e, hanem pont az hogy ez közös örökség és innentől kezdve mindegy is a sorrend.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.03.03. 12:04:10
@kutyatej73: Tényleg ne vedd valami személyeskedésnek! Egyszerűen bosszant, hogy van egy dal, ami igazából összeköti a két népet, aminek dallamát valójában ők dobták be a "közösbe" és ezért néhányan mégis letolvajozzák őket. A tipikus kabátlopásos eset, ugye.
Egyébként pedig nyugodtan gondolhatsz oda magyar népdalt. Remélem, lesz is rá még alkalmad ebben a szezonban, Miskolcon is! :)
Egyébként pedig nyugodtan gondolhatsz oda magyar népdalt. Remélem, lesz is rá még alkalmad ebben a szezonban, Miskolcon is! :)
kutyatej73 2019.03.03. 12:22:56
@Fermentátor: Egyáltalán nem vettem, személyeskedésnek, amúgy idén még nem voltam Miskolcon, jó lenne!
alljko 2019.03.03. 13:13:16
@csakreálisan: Semmi hátsó gondolat,semmi irónia.
Szlovákiában a hoki népszerűsége magasan veri a fociét,míg nálunk nemhogy fordítva van,de a jégkorongot "társadalmi és szurkolói beágyazottságban" más sportágak is "verik".
Szlovákiában a hoki népszerűsége magasan veri a fociét,míg nálunk nemhogy fordítva van,de a jégkorongot "társadalmi és szurkolói beágyazottságban" más sportágak is "verik".
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.03.03. 13:33:35
Félretéve a nemzetiségi ellentéteket, jó pénzért bevettek minket, mi meg február 24. óta ki-ki meccset játszunk egymás ellen, úgy hogy kinéz 5..7 meccs még az Extraliga eleje ellen, és Saisonende.
essze 2019.03.04. 23:36:33
@Fermentátor: Egy. Az ezeréves együttélés során a szlovákok is átvehettek elemeket a magyar folklórból. Mellesleg amit átvettünk, és szervesen illeszkedik, az már a magyar folklórnak (is) a része. Kettő. Kodálynak valószínűleg igaza volt. Három. Nem tökmindegy? Szép és kész.
essze 2019.03.04. 23:47:41
@trollfeeder: Mi kuncsorogtunk náluk. Arról meg nem ők tehetnek, hogy a DVTK 8., a MAC meg 9. lett. Amúgy a Csík-Brassó páros is egymást gyapálja az EL-ben.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.03.05. 10:48:16
@essze: Más. Volt egy beszélgetésünk korában arról, hogy a PO-ba jutás-e a PO-kvalifikáció vagy sem. vagyis, hogy a Miskolc célja a 8 vagy a 10 közé jutás-e. Emlékszel, igaz? Na, elmondhatom, mi most Miskolcon el vagyunk keseredve. Ennél legalább egy körrel többet vártunk. Nem sikerült elérni a minimum célt.
Persze, azért nem feketék és fehérek a dolgok. Az alapszakaszban óriási menetelése volt a csapatnak, azt nem felejtjük! (Bár, lehet, annak az ára a mostani gyors kizúgás.) Vannak tehát szép emlékek.
Persze, azért nem feketék és fehérek a dolgok. Az alapszakaszban óriási menetelése volt a csapatnak, azt nem felejtjük! (Bár, lehet, annak az ára a mostani gyors kizúgás.) Vannak tehát szép emlékek.
essze 2019.03.05. 11:45:27
@Fermentátor: Most sem értek egyet. A minimális cél megvolt. A MAC elleni kiesés pedig a februári teljesítmény, illetve az éves fejlődési ív alapján tkp papírforma. Más kérdés, hogy Hanlontól többet vártam. Legalább egy elfogadható formaidőzítést. De itt is csak magamnak tehetek szemrehányást, bedőltem a névnek.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.03.05. 13:24:43
@essze: Majd az okosok kitalálják, hogy Hanlon sütött-e rossz pogácsát vagy nem adtak neki hozzá elég töpörtyűt.
DominiKing 2019.03.05. 14:29:04
Persze, hogy egyértelmű. Én csak nagyon halványan kritizálnám Hanlont. Kapott a keze alá egy nem teljes csapatot, ami a végére meg elfogyott (és nem csak létszámban). Az is érdekes viszont, hogy tavalyhoz képest inkább a miskolciak erősítettek. A MAC majdnem az Erste Ligás csapatával jutott be a 8 közé. Lehet őket nem szeretni, de részemről minden elismerésem az övék!
Innentől kezdve magyar hoki fanként, hajrá MAC is!
Innentől kezdve magyar hoki fanként, hajrá MAC is!
DominiKing 2019.03.05. 14:35:15
A Miskolcnak meg nincs mit szégyellnie. Az ismert körülmények miatt elbukott egy (1) párharcot. (Mondjuk ez mindennél fontosabb lett volna.) Alapjában véve nagyon szépen helytállt az alapszakasz nagyon-nagyon sok meccsén. Bebizonyította, hogy bármelyik szlovák élcsapatnak méltó ellenfele tud lenni. Az első évben kell ettől több?
(Persze jó lett volna több, de tegye a szívére a kezét mindenki, benne volt a pakliban, egy ettől sokkal rosszabb scenario is.)
Szóval a pohár félig tele volt. (Szerintem)
HMH
(Persze jó lett volna több, de tegye a szívére a kezét mindenki, benne volt a pakliban, egy ettől sokkal rosszabb scenario is.)
Szóval a pohár félig tele volt. (Szerintem)
HMH
Uteapu 2019.03.05. 14:41:42
@DominiKing: Igaz, annyit tennék hozzá, hogy pont ezért terheli szerintem kisebb felelősség Hanlont. Komoly elvárást toltak elé, amihez nem tették mellé a hozzávalót. Ennyivel profibb a MAC stábja, mint Egri. Az alapszakaszban a MAC szépen összerakta a négysoros csapatát, tudván, hogy nem feltétlen kell a hatban lenni. Tűzben tartottak, megedzettek pár gyereket, ami a végén be is jött.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.03.05. 15:21:09
@Uteapu: Én is így látom. De többen vannak, akik viszont Hanlont hibáztatják. Na, nem akarok én igazságot tenni magam és mások között :)) , de ha a Miskolc erőlteti a szerződéshosszabbítást, akkor egyértelmű, hogy szerintük (sem) nem Hanlon itt a főkolompos a végső kudarcban. Ha Hanlon mardna, de nem kötnek vele szerződést, akkor nyilván benne látják a fő okokat. Erre értettem, hogy az okosok majd eldöntik.
essze 2019.03.05. 23:27:16
@DominiKing: Szerintem eddig nagyjából teljesen tele. Mindhárom külföldön játszó csapatunk bejutott a kieséses szakaszba. Ezzel hozták a tőlük elvárhatót. Ami negatívum, az a Miskolc immár egyhónapos rossz formája. Rájuk is szükség lenne a válogatottba.
bibababa 2019.03.06. 07:43:39
Egy picit a vezetőséget bírálnám jobban.
nem volt meg a megfelelő játékos anyag.
Igazából kellett volna még vagy 2 jó játékos
meg vagy 2 kiegészítő ember és meg lett volna a 6. hely.
nem volt meg a megfelelő játékos anyag.
Igazából kellett volna még vagy 2 jó játékos
meg vagy 2 kiegészítő ember és meg lett volna a 6. hely.