Mégsem lesz új otthona a Fehérvár AV19-nek
2019.01.16. 17:16: kutyatej73
56 komment
Címkék: Fehérvár
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr5714566938
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
qwer1803 2019.01.16. 17:34:47
Nem tudom, hogy most sírjak vagy nevessek? Még anno amikor a jégkorongblog-on lehetett kommentelni, már akkor is megírtam hitetlen Tamás módjára, hogy hiszem, ha látom! :D :(
qwer1803 2019.01.16. 17:37:05
Nem tudom,hogy most sírjak vagy nevessek ezen a tragikomédián? Anno, még amikor a jegkorongblog.hu-n lehetett kommentelni, már akkor is azt írtam hitetlen Tamás módjára, hogy hiszem, ha látom! :D
horivan 2019.01.16. 17:43:58
Csak oda kell stadion, ahol nincs néző. A sok néző csak leamortizálja a székeket, a büfét is üzemeltetni kell, WC-t takarítani, túl sok gond. Sokkal jobb helyen lesz az a pénz a Csepel szigeten az atlétikai stadionban, meg Puskásba beépítve. A szlovák, román, horvát csoport meccseken hasznát fogják venni a szomszédaink. Meg amúgy is hoki nem magyaroknak való, a vezérünknek is két foga bánta Fehérváron anno, menjenek csak focizni a gyerekek, szép új Vidi stadion vár mindenkit.
freddyD 2019.01.16. 17:45:08
Akkor adják a tendert nem Garancsinak és máris a felébe kerülne. Vagy mehetnek ők is Érdre
Kegy 2019.01.16. 17:45:34
a 25 milliárd irreálisan nagy összeg egy ekkora csarnokra.
JámborMalac 2019.01.16. 18:29:14
@Kegy: pont ez az én véleményem, ilyen áron inkább nem. A Raktár utca hangulata meg kompenzál a kényelmetlenségekért.
qwertzuiop05 2019.01.16. 18:29:20
Az, hogy ez a projekt ÍGY nem valósul meg, remek.
25 milliárdért egy ekkora csarnok simán közpénzlopoda.
Különben is, mire megépült volna, a 30 milliárdot is elérte volna a számla végösszege, hiszen Magyarországon vagyunk.
Építsenek normális áron egy normális, fenntartható csarnokot a magyar hoki zászlóshajójának!
25 milliárdért egy ekkora csarnok simán közpénzlopoda.
Különben is, mire megépült volna, a 30 milliárdot is elérte volna a számla végösszege, hiszen Magyarországon vagyunk.
Építsenek normális áron egy normális, fenntartható csarnokot a magyar hoki zászlóshajójának!
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.01.16. 18:46:39
A polgármester vesztett néhány ezer szavazatot..
Gaudi 2019.01.16. 18:58:02
Nossss. Ha lesz másik, normális bekerülési áron, akkor OK.
FrankK37 2019.01.16. 19:01:32
Remélem a Vasas az MTK és a Kisvárda stadionjában legalább 1 szer lesz annyi néző focimérkőzésen mint Fehérváron jégkorongon . Nem lesz soha !
bibababa 2019.01.16. 19:50:18
Erre már nem nagyon vannak szavak.
Eleve nem értettem miért kell egy ilyen multi csarnok . Az ár meg felháborító.
Egy 5000 férőhelyes jégcsarnokot 7-8 milliárdból simán meg lehetne építeni.
Ja akkor nem lehetne lopni.
Eleve nem értettem miért kell egy ilyen multi csarnok . Az ár meg felháborító.
Egy 5000 férőhelyes jégcsarnokot 7-8 milliárdból simán meg lehetne építeni.
Ja akkor nem lehetne lopni.
21 ezer Ft 2019.01.16. 20:59:49
@FrankK37: Az MTK pályán már volt párszor, valószínűleg a Vasaséban is lesz, ha nem szűnnek meg addig. Kisvárdán meg nem valószínű, már ha az EBEL meccsekre gondoltál, a Titánokat ők is simán verik nézőszámban.
FrankK37 2019.01.16. 21:03:57
@21 ezer Ft: folyamatosan 3000 néző minden mérkőzésen?
Kizárt !
Kizárt !
korxi 2019.01.16. 21:23:28
Hát ha átlagnézőszámról beszélünk, a túrót van (lesz) akár az MTK,akár a Vasas focimeccsén átlag 3000 néző.
1000 sincs. Más kérdés hogy a focimeccseken adminisztratív eszközökkel is csökkentik a nézőszámot.
1000 sincs. Más kérdés hogy a focimeccseken adminisztratív eszközökkel is csökkentik a nézőszámot.
21 ezer Ft 2019.01.16. 21:50:25
@FrankK37: Kiemelném írásodból azt, hogy "legalább egyszer", már nem egyszer volt, erre próbáltam felhívni a figyelmedet.
2019.01.16. 22:23:30
5-6000-es csarnok teljesen megfelelő lenne a Fehérvárnak. Én a "pösti lobbit" látom a fékkar mögött.
hüjeliba 2019.01.16. 23:01:42
@wa1907: Én inkább azt gondolom, hogy van egy kis fék behúzás. 175 milliárd volt a tavalyi TAO keret ezt most 75 milliárdra vágták vissza ez kb. annyit tesz hogy a hokinak a tavalyi pénz negyede jut majd a következő versenyszezonra. Ezt a 6000-es arénát is taoból kéne üzemeltetni, és részben felépíteni. Ez önmagában elvinné a hokikeretet. A DVTK-nak és MAC-nak is komoly nyomot kell hagynia az Extra ligában hogy jövőre rajtpénz nélkül is bevegyék Őket.
Pista Joska 2019.01.16. 23:20:08
Es ugye itt van az a pletyka is hogy Garancsi leadja a Vidit es atveszi az Ujpestet. Ergo mashova kell a penz.
FrankK37 2019.01.17. 06:10:45
@21 ezer Ft: Ez igaz , első felindulásomban az leírtam.
Bár lényegen nem változtat:
szinte nincs is saját szurkolója a : MTK, Vasas, Kisvárda, Puskás , Paks, Mezőkövesdnek . A stadionok ott felépültek.
A jégkorong nem kap semmit
A rendszeres
Bár lényegen nem változtat:
szinte nincs is saját szurkolója a : MTK, Vasas, Kisvárda, Puskás , Paks, Mezőkövesdnek . A stadionok ott felépültek.
A jégkorong nem kap semmit
A rendszeres
bibababa 2019.01.17. 09:05:18
@Kegy: 4 éve még 5-7 milliárdról volt szó.
Hogy lett ebből 25 ? A cement ára nem emelkedett 10000 % -al.
Hogy lett ebből 25 ? A cement ára nem emelkedett 10000 % -al.
DominiKing 2019.01.17. 10:09:32
@bibababa: Úgy gondolom ez csak költői kérdés volt részedről. Mert ugye a választ mindenki tudja.
DominiKing 2019.01.17. 10:13:43
@21 ezer Ft: De kimeríti. A magyar foci egyébként is teljes mértékben kimeríti a pénzkidobás fogalmát.
2019.01.17. 11:53:21
@hüjeliba: Egy Fehérvár kaliberű város saját költségvetésből simán meg tudná oldani egy 5-6000 férőhelyes jégcsarnok felépítését és üzemeltetését. Biztos vagyok benne , hogy mérkőzésenként lehetne számolni kb. 3000-es nézőszámmal átlagban.
KCs 2019.01.17. 12:47:28
@wa1907: Ha piaci alapon kell fenntartani egy ekkora csarnokot, márpedig a TAO nem a világ végéig tartó történet, akkor az olyan jegyárakat feltételez, ami mellett szerintem 1500 néző is szép eredmény lenne átlagban. Sokan elfelejtik, hogy a jelenlegi jegyárak a jelenlegi csarnok komfortfokozatával és szolgáltatási színvonalával vannak összhangban, egy vadiúj csarnokban más a sztori.
fenderbass 2019.01.17. 13:41:31
@KCs: Ezért kéne egy modern kis költséggel fenntartható 3-4000 es multifunkcionális csarnokot építeni. Sajnálom a fehérvári szurkolókat. A mostaniban még heves szurkolás esetén is lefagy a tökük. Megérdemelnének egy rendes csarnokot. Valszeg ez úgy működik, hogy mindenki egy kicsit hozzárak az igényekhez, ami akár lehet jogos és célszerű, de növekszik a költség. Ami a sok-sok apró igény miatt a végén meg elszáll. 25 milliárd azért az nem gyenge. Lehetne ezt akár ésszerűen is
korxi 2019.01.17. 13:59:40
@qwertzuiop05: Én azt írtam hogy adminisztratív eszközökkel csökkentik a nézőszámot, és nem azt hogy a nézőszámot felhazudják.
Hogy különféle adminisztratív eszközökkel csökkentik a nézőszámot, az azt jelenti hogy a tényleges nézőszámot csökkentik, olyan intézkedésekkel, mint például névre, születési helyre és időre szóló jegyvásárlás kötelezettsége pénztári jegyvásárlásnál is, online jegyvásárlásnál előzetesen kiváltott ún. szurkolói kártya megkövetelése, elveszik a kedvét azoknak is, akik esetleg kimennének a meccsre.
Aztán persze a béka segge alatti tényleges nézőszámot felhazudják, kirívó mértékben pl. Felcsúton, erről írt sinkovics.
Hogy különféle adminisztratív eszközökkel csökkentik a nézőszámot, az azt jelenti hogy a tényleges nézőszámot csökkentik, olyan intézkedésekkel, mint például névre, születési helyre és időre szóló jegyvásárlás kötelezettsége pénztári jegyvásárlásnál is, online jegyvásárlásnál előzetesen kiváltott ún. szurkolói kártya megkövetelése, elveszik a kedvét azoknak is, akik esetleg kimennének a meccsre.
Aztán persze a béka segge alatti tényleges nézőszámot felhazudják, kirívó mértékben pl. Felcsúton, erről írt sinkovics.
korxi 2019.01.17. 14:05:22
Ami a témát illeti, azt természetesen üdvözlöm, hogy nem épül 8 milliárd forintot érő csarnok 27 millárd forint állami pénzért.
Hogy aztán O1G vagy valamelyik hűbérese röhögés nélkül ki tudja mondani hogy hát ő nem tehet róla, de Garancsi vagy Mészáros cége nem vállalja olcsóbban a munkát, az egy egészen másik vetülete a problémának.
Hogy aztán O1G vagy valamelyik hűbérese röhögés nélkül ki tudja mondani hogy hát ő nem tehet róla, de Garancsi vagy Mészáros cége nem vállalja olcsóbban a munkát, az egy egészen másik vetülete a problémának.
DominiKing 2019.01.17. 14:24:29
@KCs: Pedig már most is indokolt lenne egy jegyár emelés.
Én a magam részéről mindig nagyon jól érzem magam a Raktár utcában. Azért ez, még sem az Operaház. Persze minden lehetne jobb is, de ár-érték arányban nagyon is megfelelő (a műszaki állapotokat nem ismerem), még egy áremelést is elbírna. Lehet persze majd ezért támadni, de lássuk be, nagyon elszaladtak a szórakoztatóiparban az árak, e-mellett pedig a saját csapatunkat lehetne támogatni.
De nem biztos.
Én a magam részéről mindig nagyon jól érzem magam a Raktár utcában. Azért ez, még sem az Operaház. Persze minden lehetne jobb is, de ár-érték arányban nagyon is megfelelő (a műszaki állapotokat nem ismerem), még egy áremelést is elbírna. Lehet persze majd ezért támadni, de lássuk be, nagyon elszaladtak a szórakoztatóiparban az árak, e-mellett pedig a saját csapatunkat lehetne támogatni.
De nem biztos.
qwertzuiop05 2019.01.17. 15:20:38
@korxi: Értem. Amúgy aki egy szurkolói kátya miatt nem megy ki meccsre, az szinte beismerő vallomást tesz. Én anno büszkén váltottam ki a saját kártyámat az elsők között.
csakreálisan 2019.01.17. 18:59:15
@DominiKing: A Raktár utcában én is jól érzem magam, egyedül itt van angolos aréna hangulat, az ellenfél sokkolva van. (Már ez akkor kezdődik persze, amikor leszállva a buszáról megpróbál az öltözőjéig eljutni.:-)
De ettől még az egész úgy, ahogy van, vállalhatatlanul balkáni, poszt szovjet stb. 50 év időutazás. Méltatlan az EBEL színvonalához, de már Magyarországhoz is.
Én mindig azon csodálkozom, hogy a kényes-fényes osztrákok ebbe hogy mehettek bele, és ha átmenetileg el is fogadták, miért nem adnak ultimátumot a változtatásra, mint ahogy a speciális, nézők közötti bíró sétáltatást is letiltották. Persze ettől még a hazaiak a nézők között közlekednek, ez is egyfajta teljesítményösztönzés :-)
De ettől még az egész úgy, ahogy van, vállalhatatlanul balkáni, poszt szovjet stb. 50 év időutazás. Méltatlan az EBEL színvonalához, de már Magyarországhoz is.
Én mindig azon csodálkozom, hogy a kényes-fényes osztrákok ebbe hogy mehettek bele, és ha átmenetileg el is fogadták, miért nem adnak ultimátumot a változtatásra, mint ahogy a speciális, nézők közötti bíró sétáltatást is letiltották. Persze ettől még a hazaiak a nézők között közlekednek, ez is egyfajta teljesítményösztönzés :-)
essze 2019.01.18. 00:31:00
@korxi: Géniusz.
2019.01.18. 09:12:23
@korxi: Teljesen igazad van...Azóta nem járok én sem meccsre.Semmi közük az adataimhoz.Kifizetem a jegy árát azzal szerződést kötök a "szolgáltatóval" ergo vállalom az ő szabályaik betartását.Az idiótákat ki lehetne a kamerák felvételei alapján is szűrni.A normális többséget meg ne vegzálják!
Határbíró 2019.01.18. 16:37:35
@wa1907: De komolyan Te milyen budapesti lobbiról beszélsz? Ki és miért lobbizta ki, hogy ne épüljön csarnok Fehérváron?
leonov 2019.01.18. 18:06:06
Nekem az egeszben az a fura hogy a fideszes mar nem beszel a fideszessel. Mas projekteket olyan szepen lezsiroznak maguknak. Valahol homok kerult a lehuzas gepezetbe.
leonov 2019.01.18. 18:07:39
Vagy elso orban a fejukre koppintott hogy ne lopjanak.
ja ez nem.
ja ez nem.
DominiKing 2019.01.18. 18:30:59
@essze: Gyenge próbálkozás, erről még inkább a másik jelentés jut az ember eszébe. :-)
leonov 2019.01.18. 19:52:48
Fradi fontosabb.
essze 2019.01.18. 20:22:48
@DominiKing: Kinek mi. Ami akár jellemzőnek is tekinthető.
Kegy 2019.01.19. 15:22:34
@freddyD: így van, már csak a 24,5 milliárdot kell megtalálni...