Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1218) Csíkszereda (1369) DAB (1198) ebel (2414) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1646) felkészülés (2246) FTC (1480) khl (2189) légiósok (1679) Miskolc (1516) nhl (4935) nők (1302) playoff (1339) Titánok (1025) u18 (1068) utánpótlás (1281) UTE (1302) válogatott (2245) vb (2464) videó (2120) Összes címke

Hozzá vagyunk szokva a sorozatterheléshez

2019.01.04. 12:19: kutyatej73

Hozzá vagyunk szokva a sorozatterheléshez

35 komment

Címkék: Miskolc Extraliga Gyetva

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr5814534894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DominiKing 2019.01.04. 12:56:04

Szeretnék üzenni azoknak, akiknek nem a Volánnal egy Ligában induló kedvencei, a Volánt (véletlenül) egy meccsen megverve sokkal erősebbnek vélték a saját csapatukat.
- Drukkolok nagyon a Miskolcnak, hogy minél több Extraligás csapatot győzzön le. Ugyanis akkor elmondhatom, hogy azoktól biztos jobb a Volán, mert mi meg legyőztük a Miskolcot. :-)))

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.01.04. 14:52:50

AV19 - MIS 4-3, erre gondolsz a második bekezdésben? Ebből a meccsből messzemenő következtetéseket levonni botorság.

DominiKing 2019.01.04. 16:30:05

@Fermentátor: Ugye-ugye! Csak érzékeltetni akarom, hogy mekkora baromságot írtam, és azok is akik így gondolkodnak. :-)

Licsimi1 2019.01.04. 16:39:10

@DominiKing: Hát csak akkor zavar van a rendszerben, mert a Szuperkupában nyert a MAC, tehát erősebb, mint a Volán, a Volán erősebb, mint a Miskolc, de a Miskolc meg megverte a MAC-ot legutóbb. :)
Szóval az én véleményem az, hogy a Miskolc egy szépen összerakott csapat, de egy bajnoki döntőben a Volán győzne, igaz nem söpréssel... Nálam a MAC egyértelműen a Miskolc szintje alatt van jelenleg, bár sok fehérvári szurkolónak inkább szimpatikusabb, mint a DVTK. Ennek oka pedig négy betű: Egri. Hamar felejt és mondjuk ki, hogy a szövetségi munka szarabb, mint korábban, mikor még Gabbá volt a meghatározó.

Raon 2019.01.04. 17:13:02

@Licsimi1: hát, az ülőszektorban lehet így van, ezt én nem tudhatom, de hogy az álló szekcióból tíz szurkerből kilenc még véletlenül sem tenné egy mondatba a Mac és a szimpatikus kifejezéseket, az hótziher. :))

Licsimi1 2019.01.04. 18:19:35

@Raon: tök jó! Nekem álló bérletem van nagyjából 20 éve. Nem azt írtam, hogy szimpatikus, hanem szimpatikusabb... Egri a Volán hátán kapaszkodott, most meg ide szarik. Emlékszem amikor még 10-zel vertük őket. Vitték a kölcsönhátékosokat, meg a felszerelést, most meg a Volán ellen szavaznak állandóan a szövetségben. Az Egri semmit nemértem el Gergely vs Szélig dologra már nem mondok semmit...

leonov 2019.01.04. 18:48:49

@Licsimi1: ezt meg en nem ertem pedig a szavakat ismerem.

leonov 2019.01.04. 20:32:16

Nekem teljjesen osszefuggestelen az egesz. Az utolso mondatod pedig egy rejtveny.

Egri viszonyat pedig rosszul tudod. O mindig is Gabbaval volt haver. Nem Fehervarral.

leonov 2019.01.04. 20:48:28

Egy lelkes Detva gyozte le a teljesen tompa\faraddt Miskolcot.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.01.04. 21:07:22

Várható volt. 3,95 volt a Gyetva oddsa. Ket dolog miatt nem fogadtam rajuk:
1. Nem szoktam szerencsejátszani.
2. Nem fogadok a Miskolc ellen.

Egyébként mwgtettem volna. :)

Consiglieri74 2019.01.04. 21:17:15

@Fermentátor: tán most először volt az odds előnyösebb ránk az extraliga meccseken. Saját csapatra én se fogadok soha :) (ellene me plàne).
Egy kevéssé tompa Mago vagy Pance

Consiglieri74 2019.01.04. 21:18:36

@Consiglieri74: folyt. a ziccerei felét belőtte volna szerintem. Bár sportban (sincs) értelme a volna szót tartalmazó mondatoknak

moszkvicssluszkulcs 2019.01.04. 21:26:14

Közben a Volán is kikapott. Ezt közösen megköszönhetjük annak, aki a tegnapi időpontot gondolta a legjobbnak a kupára :(((

Licsimi1 2019.01.04. 21:46:45

@leonov: Kenheted a szart, de a tények makacs dolgok. Igen Ő Gabbával volt haver, aki maga volt a Volán akkoriban. Már nincsenek jóban. Szélig ügyben meg nézd meg anno Vitya nyilt levelét, hátha felébredsz. Őt a szövetség hívta haza Franciaországból, állást ajánlva. Ő felmondott, hazajött, de mire hazaért addigra Egri fia ült a székében...

leonov 2019.01.05. 07:03:02

@Licsimi1: Szerintem igyal tovabb, abba ne hagyd karacsonyig... Autot, ceget, aramot azert ne vezess...

Licsimi1 2019.01.05. 19:42:40

@leonov: Ha mindenki annyit inna, mint én, akkor csödbe menne az összes kocsma, így a Borsodi is...
Az infó nagyon tűzközeli...

leonov 2019.01.06. 08:15:13

@Licsimi1: Ezek szerint Egi Pista maga a szovetseg? Beszeljuk meg. Itt lehet...

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.01.06. 08:37:35

@Licsimi1: Az ő székében? Mmint abban a székben, amelyikbe ülni szeretett volna?

Licsimi1 2019.01.06. 12:29:14

@Fermentátor: Az a szék, amiért hazahívták, amiért felmondott odakint és hazajött.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.01.06. 16:03:18

@Licsimi1: Azt hittem, az állást pályázat útján töltik be, nem előzetes ígérgetésekkel.

leonov 2019.01.06. 16:15:26

Ez igy meg szarabbul hangzik. Szoval szerinted a szovetseg csinalt Szelignek egy allast, amit szerinted megerdemelt. No, szerinted ebbe kavart bele az Egri klan? Egri Pista megtudta hogy lesz egy ilyen allas es oda benyomta a fiat, pedig nem is neki hoztak letre. Hihetetlen szemtelenseg.
Azt szerintem senki sem vitatja, hogy Egri Pista lobbizott a fiaert. Jol tette. Az eredmenyt latva nagyon is jo munkat vegez. Eppen most nezem a masik monitoron a MAC-ot amint a Szlovak Extraligaban a Nitraval jatszik. -Szeliggel lehet hogy mar lenne uj csarnoka a volannak, de hogy mi es a MAC nem az -extraligaban jatszana az biztos.-

Raon 2019.01.06. 17:18:59

@Licsimi1: okés, akkor ezt az álló részt rosszul tudtam. Az tiszta sor, hogy Egri miket és hogy csinál - de azért arról se tudni, hogy Kangyaléknak valaha is szívbéli barátai lettünk volna, én meg erre gondoltam.

kerusz 2019.01.06. 18:17:45

@leonov: Mester, Te annál sokkal komolyabb ember vagy, mint hogy azzal érvelj, hogy mi történt vagy nem történt volna akkor, ha az került volna egy adott pozícióba, akit nem választottak meg oda. Mivel Szélig Vitya nem valósíthatta meg az elképzeléseit sportigazgatóként, ezért Egri Gergő teljesítményét nem Szélig (általad) elképzelt cselekedeteivel összehasonlítva kell és lehet megítélni.

Raon 2019.01.06. 18:31:12

@Fermentátor: @leonov: én biztos vagyok benne, hogy nem vagytok ti ennyire értetlenek, de itt most valamiért visz titeket a lendület.

Ha leveszitek a klubszemüveget - nem mindig egyszerű, de van, amikor hasznos -, akkor azért ez nem az a sztori, amit itt egyre erősebben előadtok.
Azt pl. senki nem tudhatja, hol játszanátok, ha Szélig lett volna a főnök, de az itteni munkáját látva abban én kb. biztos lennék, hogy akkor nem a klubok egymás elleni áskálódásáról, és az egymással szembeni érdekérvényestéséről szólt volna az elmúlt években a magyar jégkorong.

Ti most abszolút haszonélvezői vagytok a történteknek (mínusz az olyan mellélövések, ami pl. a tao kupa negyeddöntőjével történt) - élvezzétek ki, amíg lehet, az ilyen konstrukciók sosem tartanak örökké.

leonov 2019.01.06. 18:32:05

@kerusz: Valoban nem kellett volna Szelig "esetleges lehetosegeire" utalnom.
Ez hiba volt.
Alapvetoen nem sokat tudok az ominozus esetrol.
Pusztan a logika menten probaltam az "ittas" kollega kommentjere valaszolni.

leonov 2019.01.06. 18:52:49

@Raon: Ez elegge furcsa volt toled. A te fejed azert eddig, mondhatni mindig tiszta volt. Tisztelted a MAS velemenyt.
-Szoval szerinted csak a Fehervari konstrukcio az orok.

-Egyebkent is mi a lfszt vitatkozok en egy "reszeg" velemeny alapjan.
Nem ismerem es sohasem ismertem Szelig Viktort.
Egrieket azonban nagyon is. Hogy Pista kevert Gergoert? Biztos. Hogy Gergo a helyen van? Biztos.
Hogy jol jottek annak idejen a Volantol "kolcsonkapott" jatekosok. Biztos. -Nalunk jatszhattak-

Azt hogy a szerintetek demoni Egri klan mit tett, azt ezek szerint csak ti tudjatok, Eddig semmi konkretum nem hangzott el. Csak homalyos utalasok, vadaskodasok.
Hogy elvezem e az extraliga meccseket? Biztos hogy elvezem ha jol jatszanak. Akkor is elveztem amikor huszat kaptunk a Volantol meg a Penteletol.

Az egesz ugy kezdodott, hogy reagaltam egy habzo szaju, reszeg velemenyra....
Talan ha Kerusz ismeri a tortenet legtobb aspektusat.
Mindenki mas csak spekulal. Meg Szelig Viktor is.
Valaki hozott egy dontest ami jelen allas szerint helyes volt.
Szoval nekem errol a temarol ennyi eleg.

Raon 2019.01.06. 20:36:09

@leonov: szerintem szimplán csak annyi történt, hgy tűzvonalba kerültünk, és olyankor nem egyszerű beszélgetni.
Mitől lenne szerintem a fehérvári konstrukció örök? Már régóta nem az, és jó eséllyel nem is lesz ilyen többet. Ami nem is feltétlenül baj - az mindig jobb, ha a jégen dől el minden.

Ha jobban visszanézed, nincs olyan, hogy "szerintünk" - éppenhogy én nem Egriztem. Kikérem magamnak még a gyanúsítgatást is, én a Kangyalimádó vagyok. :))
Bár tény, hogy Egri szerintem is erősen hazahúz, de erről egy szót sem írtam - csak azt, hogy innen nézve lehetett volna jobb megoldás Szélig. De mindegy, ezt így már sosem tudjuk meg.

A többit majd nézd vissza egyszer nyugisaban elölről. Készséggel elnézést kérek, ha van miért, de pont azért szóltam bele, mert úgy láttam, hogy kissé indokolatlanul elszálltak az indulatok. Ez pl. nekem is furcsa volt tőled.

Az élvezzétek rész így mondjuk valóban nem volt szerencsés, de ha végiggondolod, ebben sincs rosszindulat, ez is tény. Nektek ez most jó, van, akinek meg nem - ami történt, megtörtént, idővel meg majd minden reális megvilágításba kerül.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.01.06. 21:04:38

@Raon: Az tény, hogy a "mi kutyánk kölyke" lett a sportigazgató, ami számunkra előnyösen jött ki, legalábbis feltételezem. Ettől függetlenül klubszemüvegtől függetlenül mondhatom, tudtommal pályázat volt az állásra, nem pedig Szélig jussa volt alapból. Mégha valaki meg is ígérte az neki (ezt nem tudom).

Raon 2019.01.06. 21:16:46

@Fermentátor: nem vitatkozásképp, de az, hogy pályázat volt, semmit nem garantál. Szeretett kormányunk kiír pályázatot mindenre, ahogy azt a szabályok diktálják mégis furcsa módon mindig ugyanazok nyerik...
Itt szerintem nem a "jussa" a lényeg, hanem hogy az össz. klubérdek szerint ki lett volna a legalkalmasabb/legpártatlanabb. és hogy a döntés során végül ez az elv érvényesült-e.
Elég kis pocsolya ez hazánkban, nincs túl sok szóba jöhető jelölt, szóval szerintem nem véletlenül mondták azt Szélignek, hogy ha vállalja, az a szék az övé.

Licsimi1 2019.01.06. 22:34:23

@Raon: Hozzátéve, hogy Ő kvázi független lett volna. Utána lett "fehérvári"...

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.01.06. 23:16:42

@Raon: A pályázat valóban nem garancia. De úgy latom, Licsimi1 is és Te is épp ezt serelmezitek. Nem kotozkodesbol írtam én sem ezt, hanem ez jött le. Ha tévedtem, bocs!
Hogy ki az összklubérdek, arról lehet vitat nyitni. De én nem szeretnék. Merthogy szerintem a szövetségnek nem az összklubérdeket, hanem a magyar hoki érdekét kell néznie. A két dolog lehet hasonló, de nem feltetlen az. Most pl nem volt az. Nyilván, ez is vitatható. Az összkluberdek lehet, hogy a miskolc, a Mac és a fehérvár itthon jatsszon. De a magyar hoki erdeke szvsz pillanatnyilag nem ez.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2019.01.07. 02:29:14

A szövetségi munka márpedig ilyen csodás lépésekkel kiemelt figyelmet kap. Ahogy az uram-bátyám viszonyok, pénzosztás, taoizmus. Csak nehogy visszasírjuk a "zOcskay-ligát"!
süti beállítások módosítása