Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1218) Csíkszereda (1369) DAB (1198) ebel (2414) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1646) felkészülés (2246) FTC (1480) khl (2189) légiósok (1679) Miskolc (1516) nhl (4935) nők (1302) playoff (1339) Titánok (1025) u18 (1068) utánpótlás (1281) UTE (1302) válogatott (2245) vb (2464) videó (2120) Összes címke

Szeretnék elnézést kérni a lelátón történtekért

2018.09.21. 22:30: kutyatej73

Szeretnék elnézést kérni a lelátón történtekért

13 komment

Címkék: Miskolc Zólyom Extraliga

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr2714254793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DominiKing 2018.09.21. 23:26:25

Minden elismerésem Andrej Podkonickynak.

2018.09.22. 06:48:54

A havernak erre az volt a reakciója:"a legközelebbit már csak a tv-ben nézem..."
A tótok nagyon kemények voltak védtelen emberekkel szemben.Én ilyet még jégkorong meccsen nem láttam:(

SzlovakSzurkolo 2018.09.22. 10:34:34

Sziasztok, sokaig tartott amig megtalaltam ezt az oldalt.
Bocsanat a helyesirasert ha rossz, en szlovak vagyok, felesegem magyar, tanulok magyarul a felesegem miatt is es a munkam miatt is (a gyerek magyar iskolaba jar meg azert is hogy tudjak segiteni neki feladattal haha).

En arra kerek benneteket hogy ne iteljetek el minden szlovakokat azert ami tortent tegnap. Nagyon sajnalatos dolog volt, de nem mindenki ilyen, nezzetek meg a hokejportal.sk-n a hozzaszolasokat, mindenki eliteli azt ami tortent. Szerintem nagyon jo hogy a magyar csapatok itt jatszanak a ligaban, nem neztem extraligat sok ev ota, most meg ujra kezdtem mert nagyon jo felfrissules, jo jatek volt a banska bystrica es a tegnapi trencin ellen is (ahol szerintem a birok tettek tonkre a budapestet.)

En bekeszereto ember voltam mindig, zurichben is ottvoltam amikor nehany (direkt mondtam nehany!) magyar szurkolo ratamadott szlovakra es probaltam mind a ket tabort nyugtatni felesegemmel. Utana pedig jo magyar emberekkel ittunk palinkat nem volt semmi problema. En ujvar mellett lakom parkany-sturovoba, ha jon ujra magyar csapat ujvarba szoljatok es igyunk egy palinkat ugyanigy hogy elfelejtsuk a rosszat ami tortent.

Lazlee 2018.09.22. 10:51:05

@SzlovakSzurkolo: hát igen, nem könnyű ide találni. :D
Jó a magyarod ;)
Szerintem mindenki tisztában van azzal, hogy nem mindenki ilyen, ahogy azzal is, hogy ez azért megtörtenhet. Nem jó, de azért ezzel körültekintően együtt lehet élni.
Mentő is van minden meccsen, mégis nagyon ritkán használják szerencsére :)

moszkvicssluszkulcs 2018.09.22. 11:05:35

@SzlovakSzurkolo: Igen, ezt mi is tudjuk, de nálunk is léteznek emberek, akiknek elborul az agyuk. Engedelmeddel a hozzászólásodat belinkelném a miskolci szurkolók fb oldalára, hagy lássák ők is!

DominiKing 2018.09.22. 11:20:45

@SzlovakSzurkolo: Hidd el, hogy nálunk is tudja a többség, hogy ez nem a szlovákok, hanem a huligánok támadása volt, mint ahogy az általad is említett svájci sem a magyarok, hanem egy maroknyi bűnözőé volt. Nekem vannak szlovák ismerőseim (az öcsém oda nősült) és tudom, hogy ott is a többség a normális. Akik hasonló tettet követnek el mint a tegnapi, vagy a svájci, azok teljesen ellentétben állnak sok minden emberi értékkel, pláne a jégkorong szellemiségével. Itt kemény, férfias küzdelem zajlik, és nagyon megbüntetik azokat akik védtelenekre, gyengébbekre támadnak.
Remélem a tegnapi bűncselekményt elkövetők is elnyerik méltó büntetésüket. Név szerint kellene őket megszégyeníteni és minden sporteseménytől eltiltani és egy nagyon szigorú, elrettentő bírósági ítéletet hozni.
Tartom azt a véleményemet, hogy a rendezőknek a továbbiakban sokkal nagyobb felelősséggel kell majd eljárniuk a hasonló esetek megelőzésére.

SzlovakSzurkolo 2018.09.22. 11:37:22

Lazlee: Koszonom, amikor meglattam felesegemet nem tudtam magyarul de azt tudtam meg kell tanulni :)

moszkvicssluszkulcs: oke csinald

DominiKing: Nagyon jo olvasni hogy masok is igy gondoljak, orulok.

Varom mar a vilagbajnoksagot is. Remelem hogy tudtok jegyet venni, ha nem elnezest ezert is, elrontottak a jegyvetelt es nagyon sokat maganemberek vettek meg es aruljak interneten 3x euroert mint az eredeti ar. :(

moszkvicssluszkulcs 2018.09.22. 12:06:06

@SzlovakSzurkolo: Megtettem és nálunk is mindenki így gondolkodik!
De az a baj sajnos, hogy ahogy Ti sem, úgy mi sem tudunk minden ember fejébe észt pumpálni.

essze 2018.09.22. 13:20:32

NS tudósítása nem említi a balhét.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.09.22. 14:31:05

@SzlovakSzurkolo: Nyugi, tudjuk mi itt, hogy néhány idióta állat csinálja csak a balhét. A magyarok között is van néhány ilyen.

CSL 2018.09.22. 20:36:32

@SzlovakSzurkolo:
Jó a magyarod! Bár csak ilyen jó lenne a szlovákom! :)
Szerintem a többség, úgy gondolkodik mint Te! A legnagyobb félelem szerintem az, sok magyar szurkolónál, hogy az elvakult, diósgyőri futballhuligánok, nehogy elkezdjenek Szlovákiába hokimeccsre járni és szégyent hozzanak ránk, a békés többségre mert ürügyet látnak egy ilyen eseményben a balhéra!
A jövőre nézve legyen ez az iránycelv:
Szlovák-magyar két jó barát, együtt szurkol s issza borát!

moszkvicssluszkulcs 2018.09.22. 21:22:42

Magosi Bálint:
"Szeretnénk megköszönni a szurkolóknak, akik ennek ellenére a végsőkig buzdítottak minket. És szeretnénk megkérni titeket, hogy ne szervezzetek semmilyen bosszút, revansot! Mutassunk mi példát, hogy miről szól ez a sport! Továbbá keressük azokat a gyerekeket, akiket lelkileg annyira megviselt volna ez az esemény, hogy félnek jégkorongmeccsre járni. Nekik szeretnék valami olyan élményt biztosítani, ami által jó érzés marad bennük a sport iránt. Köszönettel: a DVTK Jegesmedvék játékosai."
süti beállítások módosítása