Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1218) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2414) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1646) felkészülés (2246) FTC (1473) khl (2189) légiósok (1678) Miskolc (1510) nhl (4917) nők (1301) playoff (1323) Titánok (1025) u18 (1065) utánpótlás (1281) UTE (1301) válogatott (2232) vb (2409) videó (2120) Összes címke

A MAC vagy a Fehérvár viszi haza a "Szuper"kupát?

2018.09.09. 08:34: kutyatej73

A MAC vagy a Fehérvár viszi haza a "Szuper"kupát?

38 komment

Címkék: MAC Fehérvár

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr1914230399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Licsimi1 2018.09.09. 13:27:34

@FrankK37: Feri az optimista! :P
Ha kellőképpen komolyan vesszük, akkor én is azt mondom. Azt mondták, hogy Hannu tudja miért fontos ez...

FrankK37 2018.09.09. 13:43:41

Örömmel hallom , a hiányzók ellenére komolyan győzelemet várok.
Úgy érzem az idei év sikeres lesz , remélem ez is bejön . Majd számon kérheted rajtam

2018.09.09. 16:14:14

Tudja valaki, hogy hánykor nyit a pénztár?

korxi 2018.09.09. 20:47:25

Gondolom hogy a szakállas faszi a Volán részéről van ott, mert mostanra már csak az ő szemükben a Volán a "legmagasabban jegyzett magyar csapat.De a Volán-szurkerek tekintetében már ezt sem lehet teljeskörűen kimondani.

a Zamboni nem egy tészta 2018.09.09. 22:22:42

Hári öncélú, rengeteg hibával

Lazlee 2018.09.09. 22:44:59

@FrankK37: további sikeres tippelést. Azazhogy a továbbiakban azért sikerest tényleg.

Licsimi1 2018.09.09. 23:26:52

Jók voltunk! Ja, nem!
Gratula a MAC-nak és Babic amúgy szarjon sünt!

DominiKing 2018.09.09. 23:47:03

Remélem csak ezen az egy meccsen léptünk az elmúlt két év folyójába. Kívánom a nagynevű magyar sztárjainknak, hogy ne csak fizetési napokon aktivizálják magukat! Hannunak meg üzenem, hogy jó lenne tájékozódni, hogy mit is jelent a "sztenli" kupa. Kurva ciki!
A MAC-nak pedig szívből kívánom, hogy sok hasonló sikert érjen el a szlovák bajnokságban, mert megérdemlik.

FrankK37 2018.09.09. 23:47:51

Gratulálok a MAC-nak , így kell kezdeni egy mérkőzést . Az első harmadban nyerték meg , nálunk minnél magasabb egy védő annál szarabb ! 4 védővel jó lesz ez a szezon...
Most komolyan mi a pöcs volt ez ?

Bíráskodás pedig a 3. harmadban krítikán aluli .
Gratulálok mégegyszer mindkét csapatnak! Az egyiknek azért mert a nyert a másiknak pedig mert elutazott

FrankK37 2018.09.09. 23:50:21

@Lazlee: A szezon végét figyeld, ma még csodának tűnik de meg lesz most a playoff.
Eddig a negatív tippjeim is rendre bejöttek, általában

Lazlee 2018.09.10. 00:08:59

@FrankK37: tényleg kívánom. Pofás ez a csapat.

Exvolánosok odatették magukat. Már a számok alapján, mert nem láttam. De a számok alapján komoly, hova jutott a hazai bajnokság eleje (amit gyorsan exportálunk is...)

csakreálisan 2018.09.10. 01:05:21

A MAC jobb volt, megérdemelten győzött. Ezzel pecsét került arra a megállapításra, hogy a 2017/18-as szezonban a MAC volt a legjobb magyar csapat! A mai Fehérvár kb. olyan harmatos volt, mint amelyik februárban befejezte a szezont, a MAC meg szinte nem változott, ezért is merem kijelenteni így múlt időben.
Magyar Kupán lehet javítani a DVTK-nak és a Fehérvárnak is.
(Ez a Fehérvár sajnos nemcsak tudásban, de győzni akarásban is bőven alulmaradt, nem sok jóval kecsegtetnek a látottak, de a remény, mint tudjuk...)

freddyD 2018.09.10. 07:15:58

Gratula a MAC-nak a Roland Divatház szuperkupához

kerusz 2018.09.10. 10:08:45

@freddyD: A szuper felesleges bele, nem volt ez szuperkupa, a párosításból hiányzott a Magyar Kupa aktuális címvédője.

korxi 2018.09.10. 10:56:01

@csakreálisan: "Magyar Kupán lehet javítani a DVTK-nak és a Fehérvárnak is."

Ezt a mondatodat a DVTK tekintetében nem értem.

kerusz 2018.09.10. 11:01:15

@korxi: tavaly nem volt elég jó az idei szuperkupához...........

essze 2018.09.10. 11:35:38

@DominiKing: Nem ciki. Egy korábbi kommentem után szabadon: "Egy Extraligás csapat legyőzött egy EBEL-est. Volt is ilyen, lesz is ilyen."

korxi 2018.09.10. 11:52:18

@kerusz: A Miskolcnak a tavalyi évben volt egy prioritássorrendje (amit már az év első felében is nyilvánosságra hoztak, tehát nem utólag mondták).
Ez nyilván meghatározta az adott sorozatra fordított eerőforrásokat.
Ez a prioritássorrennd az alábbi volt:

1. Visegrád Kupa
2. Kontinentális Kupa
3. Erste Liga
4. Magyar Kupa

A prioritássorrendben első két helyét elfoglaló cél teljesítve lett, sőt túl lett teljesítce, a harmadik helyen rangsorolt cél nem, a negyedik megintcsak igen.

Minden fronton elsőnek lenni gyakorlatilag lehetetlen, ez nem is volt és nem is lesz cél. A cél az hogy ami a legfontosabb, az legyen meg. És meg is lett. Sőt annál több lett meg. Akkor mit kellene javítani?

Amúgy tavaly szó sem volt róla hogy lesz egy "Szuperkupának" nevezett meccs, amit az EL győztes és a Fehérvár játszik majd.
Ahelyett hogy lett volna egy Szuperkupa, aminek gyakorlatilag mindenhol elfogadott, mondhatni szótári jelentése az, hogy a bajnok és a kupagyőztes játtsza egymással.
Ehhez pedig elég jó volt a Miskolc, mivelhogy a Magyar Kupát megnyerte (ami a 4. volt a fontossági sorrendjében)

2018.09.10. 12:21:44

@a Zamboni nem egy tészta: én még Sofit is hozzátenném a tegnapi meccs alapján. Én úgy láttam a tegnap hogy a MAC taktikailag jobban össze volt rakva mint a Volán. nem értettem, hogy a finn mester miért nem változtatott ezen.

csakreálisan 2018.09.10. 13:03:48

@korxi: Úgy értettem, hogy a tavalyi idényben a MAC volt a legjobb magyar csapat, prioritás ide, prioritás oda. A döntőben egy öt meccses szériában egyértelműen jobbak voltak, ez nem lehet véletlen, kicsúszott dolog. Ehhez képest lehet javítani a másik kettő (jól) megvert csapatnak. Jobban kell játszani mint a MAC és nyerni. Csak az egymás elleni eredmény számít, a többi ócska kifogás keresés :-)

korxi 2018.09.10. 15:11:20

@csakreálisan: Tavaly három olyan versenysorozat volt, amiben a MAC és a Miskolc egyaránt elindult. Prioritás ide, prioritás oda, a háromból kettőben a Miskolc előrébb végzett mint a MAC, háromból egyben a MAC előrébb végzett mint a Miskolc.
A többi ócska kifogás.

kerusz 2018.09.10. 19:26:18

@korxi: Nem jelzett az iróniamétered. Szerintem teljesen természetes hogy a szuperkupát a MAC és a DVTK kellett volna eldöntse egymás között és nem a DVTK helyén az EBEL 11. helyét megnyerő Fehérvár.

2018.09.10. 19:40:37

A Volán évek óta túl van értékelve...tegnap kb. annyi esélye volt a Mac ellen,mint rossz lánynak a jámborsághoz.
Az Extraligának meg az Ebel kb. jelenthet...lufi

Bar down 2018.09.10. 20:24:19

@Speedking: Egyetértek

Tegnapról szeretném kiemelni Brunya védését Sofival szemben. Egy pillanatra elnémult a Tüske, senki sem hitt a szemének :)

korxi 2018.09.10. 20:29:47

@kerusz: Ja ahá! Egyébként megfordult a fejemben hogy így értsem, aztán valahogy mégis úgy alakult hogy szó szerint értettem:)

2018.09.10. 20:51:34

@Bar down: Bruny jó:)
Nekem az egész csapat nagyon összerakottnak tűnt...

csakreálisan 2018.09.10. 21:59:46

@korxi: Reménytelen vagy :-). Az a jobb csapat, amelyik öt meccset játszik a másikkal egy bajnoki sorozat döntőjében, és abból négyet megnyer. Normális helyen a többi nem számít, csak nálatok, mert képtelenek vagytok szembenézni a szomorú ténnyel, a MAC jobb csapat volt 17/18-as idényben...(Nem vagyok MAC drukker, sőt!)

kerusz 2018.09.10. 23:54:50

@csakreálisan: na de nem is a MAC Szuperkupa-részvételéről van itt szó igazából, hanem a Fehérváréról...

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.09.11. 08:25:46

@csakreálisan: Én például nem is tudok szembenézni ilyen állítólagos ténnyel. Viszont az teljesen egyértelmű, hogy a MAC jobb volt a Miskolcnál az Erste Liga döntőjében (de már a középszakaszban is). Ha az egész idényben jobb lett volna, akkor felvetődik, hogy a MK-ban és a VK-ban miért végzett hátrébb.
Egyébként pedig a szuperkupa szempontjából semmi jelentősége annak, hogy a két csapat közül melyik volt a bajnok - ha a másik a kupagyőztes.

korxi 2018.09.11. 17:05:18

Te már hallottál arról, vagy egyetértesz azzal - akár a jágkorongon kívüli élet más szférájából - hogy bizonyos jelenségeket összefüggéseiben kell nézni? Vagy legalábbis úgy érdemes, ha az ember valós képet akar kapni?

Vagy pedig úgy vagy vele, nem, mindent csak legszűkebb önmaga valójában kell nézni, minden más csak duma ócska kifogáskeresés, ebből adódóan nem szabad összezavarnunk magukat nagyobb rendszerben elfoglalt hellyel, és a nagyobb rendszerben holmi összefüggések vizsgálatával. Mert az csak ócska duma.

csakreálisan 2018.09.11. 19:49:38

@kerusz: Én örültem neki, hogy a Fehérvár került szembe az aktuális magyar bajnokkal, vagyis a ténylegesen legjobb magyar csapattal.
Mert így azt a legendát (amiben amúgy egy ideig magam is erősen hittem) el lehetett oszlatni, hogy a Fehérvár a vitán felüli legjobb magyar csapat. Ez volt ennek az egész "kupácskának" a legfőbb hozadéka, legalábbis számomra.
Az, hogy megtévesztően Szuper Kupának nevezték az nem tartalmi kérdés.

DominiKing 2018.09.11. 22:44:34

@csakreálisan: Akkor is azt mondtam, most is, tök óvodás egy-egy meccsből végső következtetéseket levonni. Majd, ha egy Ligában indulnak, akkor talán. De persze minden szurkolónak ez szíve joga és persze saját csapata felé hajlik a keze.

alvering2 2018.09.11. 23:57:42

@DominiKing: Teljesen igazad van, de ne felejtsük el azt is, hogy vannak akik, mindig, minden szituációban, meccsen és edzésen is!! meg akarták/akarják mutatni, hogy ők a legjobbak. A példám nem jégkorongos, de talán Michael Jordan ismerős lehet.
S szerintem így lehet messzire jutni.

andrEe3 2018.09.12. 12:09:10

@DominiKing: nyilván egy meccsből nem szabad mindent levezetni, de nekem is az volt az érzésem hogy ez nem csak egy jól sikerült este volt tőlük, hanem simán pariban lennének egy hétmeccses szériában is. Pedig én aztán abszolút nem vagyok MAC szimpatizáns.. :)

korxi 2018.09.12. 20:19:55

@DominiKing: De a Volán évek óta nem áll ki abban a versenysorozatban (Magyar Kupa), amiben ténylegesen összemérhetné az erejét az Erste/MOL Ligás csapatokkal. Úgy is mondhatom, sorozatban nem áll ki abban a versenyben, amiben meg is mutathatná hogy nem csak duma, hanem jégen megmutatott valóság hogy még mindig ő a legerősebb klubcsapat.
Aztán amikor mégis kiáll egy félhivatalos meccsen, akkor nem mutatja meg, hanem kikap.
De amúgy tavaly volt egy Visegrád Kupa, ahol ugyan egymás ellen nem játszottak a magyar csapatok, viszont pontosan ugyanazon ellenfelek ellen játszottak, és ott a Volán messze elmaradt az Erste Ligás magyar csapattól. (Nem egy meccs volt a VK).
süti beállítások módosítása