Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1006) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1110) utánpótlás (1360) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

A Fehérvár AV19 visszatér a Magyar Kupába

2018.08.10. 10:06: kutyatej73

A Fehérvár AV19 visszatér a Magyar Kupába

44 komment

Címkék: MK

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr9314173121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1885* 2018.08.10. 10:51:50

"A három külföldön játszó automatikusan ott lesz a legjobb négy között."

Gratulálok, ez igy rohadt korrekt. A többi csapat meg lehetőleg szűnjön meg, igaz?

OliBLOOD 2018.08.10. 10:53:51

Ez minden, csak nem kupa. Ev vegen meg lenne is ertelme a legjobb EL csapattal a 3 kulfoldi osszemerhetne erejet egy szuperbajnok cimert. De ezt igy ne nevezzuk kupanak.
Az elso DAB-UTE meccs egyben erste liga, magyar kupa es visegrad kupa talalkozo is.

freddyD 2018.08.10. 11:51:02

Lehet nem kéne erőltetni ezt a MK dolgot,ha ennyire látványosan nem tudnak vele mit kezdeni.

Ez a kettős mérce meg ismételten hab a tortán. Igazából jelent ez a serleg bármit is a győztesnek, mikor 2 meccs után megnyeri majd?

Rafináltak, hogy nem külön meccsek lesznek, mert tudják, hogy a klubok nagy része leszarná és juniorokkal àllna ki. Joggal

essze 2018.08.10. 12:57:12

@1885*: A kiemelést meg tudom érteni.

essze 2018.08.10. 13:05:01

@OliBLOOD: Mivel idény végén bajnokot hirdetnek, egyben magyar bajnoki is. Lehetne még Ligakupa, akkor egyidejűleg 5 különböző sorozatba számítana.

essze 2018.08.10. 13:09:00

@freddyD: Az MK győztesét kéne indítani a Kontikupában, mint legjobb magyar csapatot.

Bar down 2018.08.10. 13:20:54

Ez igazából a 3 MHÉ csapat kupája, és a negyedik helyre versenyeztetik az indulni kívánó többi csapatot. Legyen hát a neve...Magyar Kupa.

1885* 2018.08.10. 14:06:07

@essze: nekem már az is sok, hogy egyes csapatok ki-be sétálgatnak a magyar bajnoki rendszerből, nevezzük azt bárhogy is, aszerint, hogy épp mihez van kedvük, de akkor még jutalmazzuk is őket, alanyi jogon. Amit a szövetség művel azzal az erős csapatokat tovább erősíti, a többit meg még jobban leszakítja a kedvencektől. Ha így folytatják, lehet sikerül elérni, hogy 3 csapat maradjon. Volt már ilyen a magyar jégkorong történelmében.
Legközelebb elég odaadni a kupát, felesleges meccseket játszatni érte.

21 ezer Ft 2018.08.10. 14:31:18

Bármely kupasorozatnak az az egyik legnagyobb szépsége, hogy a gyengébb összekerülhet az erősebbel és akár csodát is tehet. Nyilván a legfontosabb dolog ezt kiölni belőle. Ez az MHÉ.

1885* 2018.08.10. 14:41:10

@21 ezer Ft: ezeknek lehet az volt a bajuk, hogy tavaly mi nyertük az ezüstöt? Mi munka lehetett kitalálni, hogy lehet tovább szivatni a felesleges csapatokat?

1885* 2018.08.10. 14:43:21

Valamit nem értek, a 3 kivételezett csapatnak ez igy ok. De a többi miért nem szólt, hogy ez igy nagyon nem jó???

OliBLOOD 2018.08.10. 14:48:34

@1885*: Van 10 csapat, ebbol 3 kiemelt, 3 a hozzajuk tartozo farmcsapat es a 4 fuggetlen.

essze 2018.08.10. 14:49:04

@1885*: Az EBEL és az EXL versenynaptárába jó, ha a kupadöntőt be tudjuk illeszteni. Az EL mellett viszont elfért volna a Magyar Kupa, ha akarják.

1885* 2018.08.10. 14:57:12

@OliBLOOD: úgy érted van 4 amelyik pont le van szarva aszövetség által.
@essze: ez jó, bocsi, mi csak a döntőre érünk rá, ne kelljen már mindenféle selejtezővel no name csapatok ellen erőlködnünk. Ez szerinted így tényleg rendben van?

essze 2018.08.10. 14:57:31

@1885*: A többieknek sem kell plusz meccset játszani.

1885* 2018.08.10. 15:02:45

@essze: Fradista barátom 21 ezer forint, olyan szépen leirta a lényeget, nem hiszem, hogy nem érted. A másik, hogy egy sportági szövetségnek az lenne a dolga, hogy a MAGYAR jégkorongért dolgozzon, nem egy-két klubért. De lehet rosszul gondolom, nem értek hozzá.

essze 2018.08.10. 15:03:00

@1885*: Nem. De jobb, mintha egyáltalán nem lehetne velük találkozni.

1885* 2018.08.10. 15:06:50

@essze: basszus, hát szervezzenek nekünk közönségtalálkozót, és majd a kiscsapatok kérhetek autogrammot meg közös szelfit a NAGYOK-tól. A nagyok meg döntsék el kő-papir-ollóval, hogy kié legyen a kupa, az gyorsan megvan. Ez MHÉ.

essze 2018.08.10. 15:27:19

@1885*: Teljesen igaza van. Meg nekem is, hogy a külföldi bajnokság mellé jelenleg rendesen nem fért volna be. Heti 3-nál több meccs szerintem túl sok, a minőség rovására megy. Vagy nélkülük is mehetne az MK. Akkor viszont kéne, amit OliBLOOD írt.

DominiKing 2018.08.10. 15:29:25

Akartam írni, hogy becsüljük meg ezt a kis lehetőséget is, hogy legalább egy EL-es csapatnak lehetősége lesz megmérkőzni a "bigthree"-vel. Ráadásul aki ide eljut az büszke lehet a teljesítményére. Ezen kívül a Volánt is láthatjuk magyar csapat (csapatok) ellen.
De be kell látnom @21 ezer Ft mondta meg a tutit.

essze 2018.08.10. 15:32:18

@1885*: Nem autogram meg szelfi, hanem "Sztenlikupa" kell. Hogy lássuk, tényleg olyan nagyok-e.

1885* 2018.08.10. 15:45:30

@essze: igen, ezt a szót kerestem, köszönöm. :)
A Fradinak UTE-nak meg majd bejgli kupa.

1885* 2018.08.10. 16:06:51

Na ez tetszik, komment a fehérvári facebookon
"de azért az érdekes, hogy eddig míg csak mi indultunk külföldi ligában arról szólt a dolog, hogy hogyan ne tudjunk indulni. Most meg egyből meg tudták oldani, hogy minden külföldön játszó csapat részt tudjon venni. Ki érti ezt"

És milyen igaza van :)

gogosz 2018.08.10. 16:14:07

Ez olyan Magyar Kupa, mint amilyen a Magyar Jégkorong Szövetség, ... A pontok helyére mindenki ki-ki beillesztheti a saját gondolatait. (Az enyém 3 betű, és az első összetett.)

leonov 2018.08.10. 16:17:55

Megint nekunk kene elnezest kerni?

Lazlee 2018.08.10. 19:30:13

@leonov: a ti emberetek a főnök, szal nyugodtan :D

kerusz 2018.08.10. 23:26:16

@essze: ez jó ötlet, szólok az MJSZ-nek!

alvering2 2018.08.11. 08:07:18

Ha már úgyis 2 meccset játszik minden MHÉ csapat, akkor a kupa lehetett volna köztük egy körmérkőzés Mini torna, megelőzendő a “nekik könnyebb volt, mert az EL ágról jottetek.”

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.08.11. 11:20:26

@alvering2: Minden csapat 2 meccset jatszik.
Egyebkent szerintem is igazsagosabb lett volna, ha az EL-esek selejtezőjéből (ertsd: alapszakaszbeli meccseibol) 5 csapat jut a negyeddontobe es akkor max 3 meccs jutott volna egy csapatra.
Viszont abban is biztos vagyok, hogy hiszti akkor is lett volna, mert a miskolcot es a macot akkor is kivetelezettnek kialtanak ki nehanyan.

essze 2018.08.11. 14:08:40

@Fermentátor: Fehérvárral együtt azok is.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.08.11. 14:22:36

@essze: Erről beszélek. Egy feltetelezett helyzetről írtam és függetlenül attol, hogy nezne az ki, előre megmondod, hogy kivetelezettek benne az említett csapatok.

essze 2018.08.11. 14:42:28

@Fermentátor: Mert azok. Ha vannak csapatok, amelyeknek játszani kell a bejutásért, és vannak amelyeknek nem, akkor az utóbbiak kivételezettek.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.08.11. 14:56:59

@essze: Most olvastam olyan velemenyeket, hogy 8 csapattol kellene induljon a kieseses rendszer. Az igazsagosabb lenne. Nem csak en irtam ezt. Viszont biztos vagypk benne, ha azt a szisztemat dobja be a szövi, azt is meltanytalan kivetelezesnek kiabalnak nehanyan.
Viszont a kivetelezes lehet meltanyos vagy meltanytalan. Azért az 57 meccses alapszakasz melle betenni a harom kiemeltnek, hogy kormwrkozeses rendszerben csapjanak ossze a kmh/vasas/deac-csapatokkal nem igazan indokolható. Viszont, amit javasoltam, az meltanyos lehetne, szvsz. Ott mar indokolatlan lenne felhanytorgatni a kivetelezettseget.

essze 2018.08.11. 15:36:04

@Fermentátor: Kivételezés? Igen. Méltányolható? Szerintem igen. Indoklás: amit írtál. Lásd a korábbi hozzászólásaimat.

OliBLOOD 2018.08.11. 16:06:19

@Fermentátor: ugyan mar, az egy normalis kuparendszer lenne. De akkor elofordulhatna, hogy a MHE csapatok esetleg nem jutnanak be a 4 koze se. Mert egy meccsen barmi lehet. Inkabb biztositsuk nekik az elodontot raadasul a hazai palyaval egyutt nehogy baj legyen. A mostani kiiras undorito.

Határbíró 2018.08.11. 16:59:16

@Fermentátor: Te is elismered, hogy igazságtalan a rendszer, kivételeznek a szövetségnek kedves csapatokkal. Leírták már, a kupa pont attól szép, hogy a leggyengébbek is játszhatnak a legjobbakkal, de ez a honi "sztár" csapatoknak büdös. Hova is vezetne az, ha a Miskolcnak mondjuk jégre kéne lépnie Erzsébeten, vagy a Macnak Debrecenben. A közpénz az persze kell, de a közzel való vegyülésre már nem vágynak a dédelgetett kedvencek.

essze 2018.08.11. 17:12:06

@Határbíró: Vagy a fehérvári nagycsapatnak mondjuk Káposztáson.

Ló18 2018.08.11. 17:15:36

csoda, hogy ennyit iszom?! egészségetekre!

1885* 2018.08.11. 17:26:40

@Ló18: :D
Csak nehogy a végén kitalálják, hogy az EL dőntőre is beugranak ALANYI jogon. Mert nekik az is jár. A többieknek meg köszönjük, hogy résztvettek.

leonov 2018.08.11. 17:35:51

@1885*: Ez nem is rossz otlet. Lehetne az EL dontot is ugyanilyen rendszerben lerendezni.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.08.11. 17:51:46

@essze: Ok, akkor szerintem ezt nagyjából hasonlóan lathatjuk.
@OliBLOOD: @Határbíró: Erősen indulatiak a kommentjeitek. Elfogadom, hogy igy ereztek. Viszont emiatt folosleges lenne valaszolnom a felvetettekre.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2018.08.22. 09:54:03

Sok követendő versenysorozat idén nem lesz. Már megvan a liga menetrendje, vagy majd októberben?
süti beállítások módosítása