Újabb juniorok a DEAC- ban
2018.06.21. 15:23: kutyatej73
43 komment
Címkék: DEAC
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr2114062813
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
alvering2 2018.06.21. 23:48:48
@kutyatej73: :)
Én még erre vagyok kíváncsi most már:
"mára a 23 fős együttes minden tagjával megállapodott a szakosztály, így hamarosan fény derülhet a teljes névsorra is"
Én még erre vagyok kíváncsi most már:
"mára a 23 fős együttes minden tagjával megállapodott a szakosztály, így hamarosan fény derülhet a teljes névsorra is"
freddyD 2018.06.22. 13:42:49
Pofozógép szaga van a dolognak, DE annyiban becsülöm őket, hogy láthatóan tényleg komolyan veszik a debreceni kötődéses célkitűzésüket
kerusz 2018.06.22. 13:48:52
@freddyD: De ahhoz nem kellene az Erste Ligába vágyni ennyire erősen. Ahhoz pont egy másodosztály lenne való.
Zsolesz81 2018.06.23. 12:31:58
De jó hogy már előre meg van mondva hogy pofozógép lesz a DEAC.
Debrecennek már megvan a kerete, igaz még 7 játékos még nem lett bejelentve.
A 6 junior játékos meg ha lehet mondani MHÉ.
A Vasasnak és az MJSZ által erőből betolt KMH-nak a kereteiről meg nem tudunk semmit (ja bocs Orbán Attila KMH), ugyanúgy mint a kis Bécsről sem.
Lehet ők lesznek akik kapják a pofonokat.
Debrecennek már megvan a kerete, igaz még 7 játékos még nem lett bejelentve.
A 6 junior játékos meg ha lehet mondani MHÉ.
A Vasasnak és az MJSZ által erőből betolt KMH-nak a kereteiről meg nem tudunk semmit (ja bocs Orbán Attila KMH), ugyanúgy mint a kis Bécsről sem.
Lehet ők lesznek akik kapják a pofonokat.
Uteapu 2018.06.23. 13:00:52
@Zsolesz81: Egyetértek, senkiről nem lehet előre kijelenteni, hogy pofozógépek lesznek.
kerusz 2018.06.23. 15:42:28
@Zsolesz81: Ki kell javítsalak. A DEAC eddig bejelentett keretében egyetlen junior sincs. Van junior Brassóban, Csíkszeredában, Dunaújvárosban, Újpesten és a MAC-nál, de speciel Debrecenben egyetlen junior sincs a már ismert kerettagok között.
Az MHÉ egyébként nem abban áll, hogy egy adott célszámot elér a fiatalok száma a bajnokságban. Láttuk, milyen az, amikor egy csapat papíron teljesíti a felnőtt bajnokság kritériumait, és jóformán kizárólag fiatalok viszik a prímet, elég a korai Titánokra, az Újpestre, a Csíkszereda és a Brassó kényszerűen fiatalokból kiállított csapataira vagy a Vienna Capitals farmra gondolni. Ellenpélda még nem nagyon volt, talán a 2015/16-os Titánok.
Minden ellenkező hiedelemmel ellentétben egyébként szám szerint egyáltalán nem volt kevés fiatal az előző idényben sem az Erste Ligában. A Magyarországon nevelt játékosok tekintetében 5% volt U18-as, 18% U20-as, 31% U23-as. A magyar útlevéllel rendelkezők között ugyanez az arány rendre 4%, 16% illetve 32% volt. Szóval a magyarországi nevelésű illetve a magyar útlevéllel rendelkező játékosoknak is több, mint a fele U23-as, több mint az egyötöde pedig utánpótlás korú volt.
Az persze igaz, hogy voltak klubok, amelyek a fiataloknak alig adtak lehetőséget, míg mások sokat.
És persze az is igaz, hogy sok olyan fiatal játékos nem került be az Erste Ligába, akinek már be kellett volna ott mutatkoznia, például az idei Leveles Kupa-győztes Vértes Nátán.
De attól, hogy most aztán a tavalyról kiöregedett 80 juniorból mintegy 60 Erste ligás lesz, nem lesz jobb semmi, inkább rosszabb lesz. Az egyáltalán nem MHÉ, hogy gyakorlatilag minden kiöregedő junior befér az Erste Ligába, mert annyira kevés a játékos. Szelekciónak lennie kellene, és az egyáltalán nem jó, ha az élvonalban történik meg mindez.
Egyébként ez a ztori úgy fog folytatódni, hogy jövőre megint kiöregednek majd juniorok, akik egy része kiszorítja az idén kiöregedetteket, mert jobbak náluk, és így tovább, és mintegy 5-10 év alatt el fogunk jutni ugyanoda a játékoskeretek korösszetételét tekintve, ahol mondjuk tavaly voltunk.
És akkor majd az lesz megint a megoldás, hogy újabb pofozógépeket hozunk az élvonalba? Ezt a játékot majd a végtelenségig lehet folytatni, hiszen a korosztályos bajnokságokban két évfolyam játszik, a felnőttben meg sok.
Az MHÉ egyébként nem abban áll, hogy egy adott célszámot elér a fiatalok száma a bajnokságban. Láttuk, milyen az, amikor egy csapat papíron teljesíti a felnőtt bajnokság kritériumait, és jóformán kizárólag fiatalok viszik a prímet, elég a korai Titánokra, az Újpestre, a Csíkszereda és a Brassó kényszerűen fiatalokból kiállított csapataira vagy a Vienna Capitals farmra gondolni. Ellenpélda még nem nagyon volt, talán a 2015/16-os Titánok.
Minden ellenkező hiedelemmel ellentétben egyébként szám szerint egyáltalán nem volt kevés fiatal az előző idényben sem az Erste Ligában. A Magyarországon nevelt játékosok tekintetében 5% volt U18-as, 18% U20-as, 31% U23-as. A magyar útlevéllel rendelkezők között ugyanez az arány rendre 4%, 16% illetve 32% volt. Szóval a magyarországi nevelésű illetve a magyar útlevéllel rendelkező játékosoknak is több, mint a fele U23-as, több mint az egyötöde pedig utánpótlás korú volt.
Az persze igaz, hogy voltak klubok, amelyek a fiataloknak alig adtak lehetőséget, míg mások sokat.
És persze az is igaz, hogy sok olyan fiatal játékos nem került be az Erste Ligába, akinek már be kellett volna ott mutatkoznia, például az idei Leveles Kupa-győztes Vértes Nátán.
De attól, hogy most aztán a tavalyról kiöregedett 80 juniorból mintegy 60 Erste ligás lesz, nem lesz jobb semmi, inkább rosszabb lesz. Az egyáltalán nem MHÉ, hogy gyakorlatilag minden kiöregedő junior befér az Erste Ligába, mert annyira kevés a játékos. Szelekciónak lennie kellene, és az egyáltalán nem jó, ha az élvonalban történik meg mindez.
Egyébként ez a ztori úgy fog folytatódni, hogy jövőre megint kiöregednek majd juniorok, akik egy része kiszorítja az idén kiöregedetteket, mert jobbak náluk, és így tovább, és mintegy 5-10 év alatt el fogunk jutni ugyanoda a játékoskeretek korösszetételét tekintve, ahol mondjuk tavaly voltunk.
És akkor majd az lesz megint a megoldás, hogy újabb pofozógépeket hozunk az élvonalba? Ezt a játékot majd a végtelenségig lehet folytatni, hiszen a korosztályos bajnokságokban két évfolyam játszik, a felnőttben meg sok.
szmakarov 2018.06.23. 16:27:54
@kerusz: A légiós korlátozás eltörlése szerinted segítene ezen a helyzeten? Akkor lehetne versenyhelyzet a fiatalok között, mert lenne elég játékos, kialakulhatna a remélt szelekció. Mi a véleményed erről, tényleg érdekelne.
KCs 2018.06.23. 16:35:25
@szmakarov: Persze, hogy segítene. De ne várd a jégkorongos szakszervezet prominensétől, hogy támogassa a felvetést.
Az pedig, hogy Vértes készen áll-e az élvonalra, szerencsére szakemberek döntik el, nem pedig önjelölt hokipolihisztorok.
Az pedig, hogy Vértes készen áll-e az élvonalra, szerencsére szakemberek döntik el, nem pedig önjelölt hokipolihisztorok.
essze 2018.06.23. 17:45:17
@szmakarov: A szakemberek pedig tévedhetetlenek. Mint az közismert.
Lazlee 2018.06.23. 17:49:19
@KCs: semmi gond, ha nem áll készen, de furcsa mód pont most osszák el a korosztályát holmi NHLben, ahova predesztinálták.
Azaz ha ő a legjobb, milyen lehet a többi?
Azaz ha ő a legjobb, milyen lehet a többi?
Nittümeki 2018.06.23. 18:19:00
@Lazlee: Nem írnám őt le, nagyon tehetséges srác, de reálisan nézve, ha egy Sebők-Galló szintű játékos lesz belőle, már örülhetünk szerintem. És igen,szerintem is rég minimum a Titánokban kéne tolnia.
Lazlee 2018.06.23. 18:36:04
@Nittümeki: én nem mondok le, illetve sose hittem benne :D
szmakarov 2018.06.23. 18:56:13
@essze: ??? Értelmezhetetlen számomra amit írtál, nekem szólt egyáltalán?
KCs 2018.06.23. 19:02:50
@Lazlee: Van, amiben a legjobb, másban meg nem, és ha ez utóbbiak nehezítik vagy gátolják,hogy az erősségei érvényesülhessenek, akkor nem fog tudni egyelőre kibontakozni felnőtt szinten. Persze ezzel nemcsak ő küzd ebben a korban. De egy ideje már jó kezekben van, a korai gyermekkora, gyenge minőségű szakmai munkával töltött, kvázi elvesztegetett éveit lassan maga mögött tudja és remélhetőleg igazolni fogja, hogy felnőtt szinten is megállja a helyét.
kerusz 2018.06.23. 19:03:23
@KCs: Ne légy előítéletes. Támogatom a felvetést.
kerusz 2018.06.23. 19:09:17
@KCs: Látom az utóbbi időben az a hobbid, hogy velem vitatkozz, és remek célzásokat eressz el felém. Nem hinném, hogy jól jársz ezzel, ld. még a múltkori vitánkat, amikor visszavonulót kellett fújnod, de sebaj.
Ha problémád van velem, üljünk le, mondd el.
Nem akarom én eldönteni, hogy készen áll-e, de az azért furcsa, hogy a korosztálya legjobbjának a szakma által megszavazott játékos még a lehetőséget sem kapta meg, hogy megmutassa, készen áll-e. Mert ezt sajnos csak a gyakorlat mutatja meg, sem az önjelölt hokipolihisztorok (nyilván rám célzol), sem pedig a nagytudású edzők nem tudják elméleti alapon eldönteni.
Amit én hiányolok (inkább sajnálok és nem igazán értem) az pedig éppen az, hogy számára ez az alkalom még nem jött el. Ha ilyen a korosztály legjobbja, akkor hogy akarunk mi 2025-ben stabil A-csoportosak lenni Extraligában, EBEL-ben szereplő csapatokkal?
Ha problémád van velem, üljünk le, mondd el.
Nem akarom én eldönteni, hogy készen áll-e, de az azért furcsa, hogy a korosztálya legjobbjának a szakma által megszavazott játékos még a lehetőséget sem kapta meg, hogy megmutassa, készen áll-e. Mert ezt sajnos csak a gyakorlat mutatja meg, sem az önjelölt hokipolihisztorok (nyilván rám célzol), sem pedig a nagytudású edzők nem tudják elméleti alapon eldönteni.
Amit én hiányolok (inkább sajnálok és nem igazán értem) az pedig éppen az, hogy számára ez az alkalom még nem jött el. Ha ilyen a korosztály legjobbja, akkor hogy akarunk mi 2025-ben stabil A-csoportosak lenni Extraligában, EBEL-ben szereplő csapatokkal?
KCs 2018.06.23. 19:16:52
@kerusz: A múltkori vitánk során a hangnem miatt kértem elnézést, a tartalmi részében fenntartottam az álláspontomat, de nincs jelentősége már annak.
Te is tudod, hogy fizikálisan nem állt készen, felelős döntés volt nem bedobni. Az, hogy ki és miért szavazta meg erre a díjra, jó kérdés, normális esetben nem a díj lenne a hivatkozási alap arra, hogy valaki beválna felnőtt szinten, hanem fordítva.
Te is tudod, hogy fizikálisan nem állt készen, felelős döntés volt nem bedobni. Az, hogy ki és miért szavazta meg erre a díjra, jó kérdés, normális esetben nem a díj lenne a hivatkozási alap arra, hogy valaki beválna felnőtt szinten, hanem fordítva.
Lazlee 2018.06.23. 19:35:26
@KCs: nem akarsz sajtós lenni? :D
essze 2018.06.23. 20:15:05
@szmakarov: Csak kiegészítettem KCs hozzászólását.
szmakarov 2018.06.24. 11:42:18
@essze: Nehéz volt összerakni, mert te inkább KCs felvetésére reagáltál, ahogy meg kerusz az enyémre KCs-nak. :)
Uteapu 2018.06.24. 13:29:39
Ez az önjelölt polihisztor kifejezés tetszik egy önjelölt polihisztortól. :)
horivan 2018.06.26. 16:27:27
@KCs:Próbálom értelmezni, amit írtál, és esik le az állam „ korai gyermekkora, gyenge minőségű szakmai munkával töltött, kvázi elvesztegetett éveit” Nem kb. 9 éves kora óta akadémista??? Előtte Kercsóval volt Zalaegerszegen.
www.jegkorongakademia.hu/ajulasbol-is-egybol-a-jegre-vertes-natan
Hol, kinél volt gyenge minőségű szakmai munka? Fehérváron (Kercsónál)?
Még junior Capitals ellen se lehetett bevetni? Ez nem NHL, nem svéd I.osztály?
Mire készít fel 9 év akadémiai év, ha MOL /Erste ligában gyengébb csapatok ellen se lehet bevetni a legnagyobb tehetséget. Már Hari is játszott felnőttekkel 18 évesen a svéd harmadosztályban, pedig ő se egy Chára termetű játékos.
www.jegkorongakademia.hu/ajulasbol-is-egybol-a-jegre-vertes-natan
Hol, kinél volt gyenge minőségű szakmai munka? Fehérváron (Kercsónál)?
Még junior Capitals ellen se lehetett bevetni? Ez nem NHL, nem svéd I.osztály?
Mire készít fel 9 év akadémiai év, ha MOL /Erste ligában gyengébb csapatok ellen se lehet bevetni a legnagyobb tehetséget. Már Hari is játszott felnőttekkel 18 évesen a svéd harmadosztályban, pedig ő se egy Chára termetű játékos.
acs63 2018.06.26. 16:41:38
@horivan: Kercsóval kapcsolatban még igaza is lehet, inkább ki az, akinél _most_ jó kezekben van? :-)
Dallanan 2018.06.26. 22:57:47
@Monika Schmidt: ne haragudj, hogy ezt mondom, de már többszörösen célozgattál az igazsággal kapcsolatban, ha tudnánk azt, de ezek a megnyilvánulások inkább tűnnek a kívülálló számára egy elfogult, sértett szülő írásainak. Lehet mi sem lehet távolabb a valóságtól, de ez így, itt nem vezet sehová. :(
Bar down 2018.06.26. 23:24:14
@Monika Schmidt: tessék regisztrálni paplanhuzatcsücsök néven oszt had szóljon
Monika Schmidt 2018.06.27. 13:05:56
@Dallanan: semmi nem áll tőlem távolabb mint a sértődött féltékeny szűlő. Aki ismert pontosan tudja...de leginkább fiam munkája a hokiban a hozzáállása, eredményei beszélnek helyettem. Mielött ebbe is belekötne valaki...ez a dolga kőkemény alázattal hisz kitűzött egy célt és ennek kőkemény szabályai vannak.
Tény nem kellett volna megszólalnom se...." véleményemmel" adott esetben fiam helyzetét nehezítem meg.
Tessenek a sorok mögött olvasni.
Nem kell minden " cizellalt " hírnek hanyattesni. Mi magyarunk szeretünk elájupni dolgoktól.....realitás . Természetesen hinni kell, nagyot kell álmodni de józanul gondolkodni.
Aki ismer tudja...szívem csücskei a fiatal hokisok...különösen a 99-es és 2000-es korosztály. És külön hangsúlyozom kedvelem Nátánt, nagyon szerény ő k8vételesen...mindent belead. Egy biztos azon fiatalok életében akik a hokit választják célnak.....nagy a felelőssége a velük foglalkozó edzőknek szakembereknek....az ő felelőségük.
Manapság jobb csendben maradni. Nem sértődöttségemben fújok visszavonulót. Én hál istennek azon kevés szülő táborába tartozom akinek gyermeke komoly sikereket ér meg...kívánom ezt minél több gyermeknek és szülőnek.. és azt is megtani a srácainkmak hogy legyen B terv.... és szívem legmélyéből kívánom hogy amerra megy majd Nátán útja sikeres legyen mert MEGÉRDEMLI.
A blogon is azt látom hogy nem.az a baj hogy nem egyvéleményen vagyunk...hanenem hogy a véleménykülönbség már trollkodást...beszólogatást...tromfolást von maga után. Régen a vita...sima véleménycserét jelentett...elmondani...meghallgatni...ma mindjárt azt keressük mit szólhatnánk meg. SENKIT nem kívánok megbántani. Elnézést ha eez így jött le. Ha valaki jól olvas a sorok között is megértette mondanivalóm. Nagyon szeretem.a jégkorongot!!! És szívből.drukkolok a dolgos alázatos fiataloknak. Szép napot mindenkinek. A paplanhuzatcsücsköt még meggondolom.
Tény nem kellett volna megszólalnom se...." véleményemmel" adott esetben fiam helyzetét nehezítem meg.
Tessenek a sorok mögött olvasni.
Nem kell minden " cizellalt " hírnek hanyattesni. Mi magyarunk szeretünk elájupni dolgoktól.....realitás . Természetesen hinni kell, nagyot kell álmodni de józanul gondolkodni.
Aki ismer tudja...szívem csücskei a fiatal hokisok...különösen a 99-es és 2000-es korosztály. És külön hangsúlyozom kedvelem Nátánt, nagyon szerény ő k8vételesen...mindent belead. Egy biztos azon fiatalok életében akik a hokit választják célnak.....nagy a felelőssége a velük foglalkozó edzőknek szakembereknek....az ő felelőségük.
Manapság jobb csendben maradni. Nem sértődöttségemben fújok visszavonulót. Én hál istennek azon kevés szülő táborába tartozom akinek gyermeke komoly sikereket ér meg...kívánom ezt minél több gyermeknek és szülőnek.. és azt is megtani a srácainkmak hogy legyen B terv.... és szívem legmélyéből kívánom hogy amerra megy majd Nátán útja sikeres legyen mert MEGÉRDEMLI.
A blogon is azt látom hogy nem.az a baj hogy nem egyvéleményen vagyunk...hanenem hogy a véleménykülönbség már trollkodást...beszólogatást...tromfolást von maga után. Régen a vita...sima véleménycserét jelentett...elmondani...meghallgatni...ma mindjárt azt keressük mit szólhatnánk meg. SENKIT nem kívánok megbántani. Elnézést ha eez így jött le. Ha valaki jól olvas a sorok között is megértette mondanivalóm. Nagyon szeretem.a jégkorongot!!! És szívből.drukkolok a dolgos alázatos fiataloknak. Szép napot mindenkinek. A paplanhuzatcsücsköt még meggondolom.
Lazlee 2018.06.27. 13:13:46
@Monika Schmidt: de az ilyen lebegtetés káros.
Vagy mondjuk ki a frankót, vagy hallgassunk.
Ezer meg ezer dolgot nem mondtunk el a magyar jégkorongból az elmúlt évtizedekben, és ez talán így is van rendben.
Vagy mondjuk ki a frankót, vagy hallgassunk.
Ezer meg ezer dolgot nem mondtunk el a magyar jégkorongból az elmúlt évtizedekben, és ez talán így is van rendben.
Monika Schmidt 2018.06.27. 13:18:32
@Lazlee: igen igazad van. Ezért mondom.is hogy jobb ha hallgatok. Így is lesz!!!!
Lazlee 2018.06.27. 13:23:25
@Monika Schmidt: nem szeretném, maradj aktív, mert érdekes a látószöged; csak ezekkel a lebegtetésekkel hagyjunk fel, csak a frankót :)
Például, hogy a Vasas a Mac farm csak tőled hallottuk, és ez egy rendkívül hasznos információ. Pláne, hogy sehonnan máshonnan nem kommunikálták eddig.
Például, hogy a Vasas a Mac farm csak tőled hallottuk, és ez egy rendkívül hasznos információ. Pláne, hogy sehonnan máshonnan nem kommunikálták eddig.
Dallanan 2018.06.27. 16:25:30
@Monika Schmidt: Egyetértek az előttem szólóval, mindenféleképpen maradjon a jelenlét!
A hozzászólásom pedig csaka jelenségnek szólt, nem vagyok személyesen érdekelt/ellenérdekelt senkivel kapcsolatban, de örülök, hogy a megérzésem nem volt igaz.
A hozzászólásom pedig csaka jelenségnek szólt, nem vagyok személyesen érdekelt/ellenérdekelt senkivel kapcsolatban, de örülök, hogy a megérzésem nem volt igaz.
1885* 2018.06.27. 16:55:06
@Monika Schmidt: a paplanhuzatcsücsök nagyon jó nicknév, mindenképp maradj köztünk saját néven is.
Monika Schmidt 2018.06.27. 23:00:45
@1885*: köszönöm. Megfogadom szavaitok. Hajrá magyar hoki....hajrá fiatalok....de leginkább hajra újpest!!!
alpec1 2018.06.28. 12:37:34
@horivan: nem tudom, hogy ez Nátánnál szempont-e, de nem lennék meglepve, ha az lenne, mert értelmes, okos, jó tanuló gyerek: ha jól tudom, felnőtt profi ligával kizárod magad az egyetemi ösztöndíj rendszerből, Erdély Csani is így járt és bánta is, ha nem tévedek. Azt 100%-ban tudom, hogy van olyan Akadémista, aki tavaly csak ez miatt nem játszott felnőtt meccset.
Szóval sok minden lehet az oka annak, hogy nem mutatkozott még be a az Erste ligákban, ettől még kerülhetett jó helyre a Leveles kupa.
Szóval sok minden lehet az oka annak, hogy nem mutatkozott még be a az Erste ligákban, ettől még kerülhetett jó helyre a Leveles kupa.
horivan 2018.06.28. 14:04:55
@alpec1: Köszi, erre nem gondoltam. Pedig korábban volt róla cikk. Ez is egy karrierút lehet többeknek, hajrá. www.jegkorongblog.hu/2016/10/11/herner-oliver-komoly-buntetest-kapott-mol-ligas-multja-miatt/
Ettől függetlenül érdekelne KCS véleménye az akadémia "alacsony szakmai színvonalú munkájáról"???
Ettől függetlenül érdekelne KCS véleménye az akadémia "alacsony szakmai színvonalú munkájáról"???
Nittümeki 2018.06.28. 15:52:04
@horivan: Hernerrel amúgy mi van? Ugyanis azóta sem játszik az NCAA-ben...
KCs 2018.06.28. 17:45:40
@horivan: Hát volt olyan edző jópár éve az akadémián (a neve ennyi év távlatából már nem érdekes, mindenesetre Vértes N. is játszott a keze alatt), aki szerintem nem jégkorong-szakember, jégkorongozók képzését pedig hiba rá bízni. Amikor a klubnál dolgozott, a honlappal kapcsolatos feladatleosztásánál kifejezetten kértem, hogy ne kelljen az ő munkájáról írnom, ezt más kolléga vigye a stábból, mert nem szeretnék hozzájárulni a népszerűsítéséhez, és ezt a klubvezetés el is fogadta. Régi ügy, ma már nincs semmi jelentősége. Aminek viszont van, hogy szerencsére a játékos aztán jó kezekbe került, Dudu remek ember és szakember, róla csak felsőfokon tudok nyilatkozni.
horivan 2018.07.03. 12:04:40
@KCs: Köszönöm a választ. Remélem az elhivatott, szorgalmas, + tehetséges gyerekekkel jól tud majd a magyar jégkorong (benne az Akadémia) sáfárkodni, mert most lenne pénz a színvonalas képzésre, tehetséggondozásra. El kellene kerülni a foci látványos visszásságait.
A trendet nézve még a szlovák draftoltak is mind külföldre mentek, ha NHL karrierről álmodnak. Gyengébb bajnokságból szinte esélytelen bekerülni a draftoltak közé.
A trendet nézve még a szlovák draftoltak is mind külföldre mentek, ha NHL karrierről álmodnak. Gyengébb bajnokságból szinte esélytelen bekerülni a draftoltak közé.
horivan 2018.07.03. 12:35:19
@Nittümeki: Nem tudom, engem is érdekelne mi van vele.
Nem üti meg a szintet? Sérült? Egyéb?
Csak addig vannak hírek a jkb-n, amíg pozitív.
Pedig szerintem egy magyar U20-as, elvileg korosztályában egy top, utánpótlás játékos kétéves tapasztalata, egy magyarok számára új bajnokságról, ami ráadásul egyetemi, és sok játékos NHL-es profi karrier előtti utolsó lépcsője, hírértékű.
Ráadásul, ha az ő MOL Ligás tapasztalata is kevés volt ehhez, és még bemutatkozni sem tud, akkor másik magyarnak még nehezebb lesz bejutni ebbe a közegbe. Ez egy külső minősítése a hazai utánpótlásképzésnek. Ha bizonyítvány 1-2-es, akkor is be kellene mutatni. Különben úgy járunk, mint a világhíres felcsúti foci akadémia, ami kívül csillog /"világszínvonalú", belül meg rohad.
Nem üti meg a szintet? Sérült? Egyéb?
Csak addig vannak hírek a jkb-n, amíg pozitív.
Pedig szerintem egy magyar U20-as, elvileg korosztályában egy top, utánpótlás játékos kétéves tapasztalata, egy magyarok számára új bajnokságról, ami ráadásul egyetemi, és sok játékos NHL-es profi karrier előtti utolsó lépcsője, hírértékű.
Ráadásul, ha az ő MOL Ligás tapasztalata is kevés volt ehhez, és még bemutatkozni sem tud, akkor másik magyarnak még nehezebb lesz bejutni ebbe a közegbe. Ez egy külső minősítése a hazai utánpótlásképzésnek. Ha bizonyítvány 1-2-es, akkor is be kellene mutatni. Különben úgy járunk, mint a világhíres felcsúti foci akadémia, ami kívül csillog /"világszínvonalú", belül meg rohad.