Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1207) Csíkszereda (1365) DAB (1196) ebel (2399) Erste Liga (4751) Extraliga (1178) Fehérvár (1638) felkészülés (2224) FTC (1462) khl (2185) légiósok (1647) Miskolc (1502) nhl (4875) nők (1273) playoff (1302) Titánok (1025) u18 (1042) utánpótlás (1251) UTE (1300) válogatott (2188) vb (2337) videó (2120) Összes címke

600 millió forint a jégkorongnak

2018.06.05. 11:56: kutyatej73

600 millió forint a jégkorongnak

106 komment

Címkék: MJSZ

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr5114024862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leonov 2018.06.05. 14:01:07

@moszkvicssluszkulcs: Hat igen... Amikor alltunk Palival a karzaton es arrol folytattunk eszmecseret, hogy a soknevu csapat ellen mindegy hogy elonyben vagy hatranyban vagyunk mert egyik sem igazan jo nekunk, mert ugyanazok vannak fennt a jegen mindig. Nos ahhoz kepest is oriasi valtas lesz ez.
Mint fentebb is emlitettem azert ettol sokkal szolidabb, szofisztikaltabb beavatkozast vartam a szovetseg reszerol. Azert ez nagyon kemeny. Persze naiv vagyok.
A szurkoloknak biztos hogy oriasi elmeny lesz. Sok-sok keseru itelettel de sok oromteli pillanattal is.

2400 2018.06.05. 14:16:19

Mekkora pofáraesések lesznek itt,ha egyszer elzárják a csapot és valós piacgazdasági szinten kell majd fenntartani a most kivételes helyzetben lévő csapatokat.
Kb.mint a rendszerváltás után. Rengeteg klub fog tönkremenni.
Mert egyszer mindennek vége van.

leonov 2018.06.05. 14:24:48

@2400: Az meg mindig nem derult ki, hogy az osszeg az egy darab berlet ara az osszes eloadasra, vagy evente meg kell ujitani ugyanennyiert.

2400 2018.06.05. 14:28:48

@leonov: Ha nem is ennyiért,de szerintem folyamatosan csöpögtetni kell a szlovákoknak.

freddyD 2018.06.05. 14:40:37

@leonov: A vezér beceneve. Négy betűs és g-vel kezdődik

freddyD 2018.06.05. 14:45:00

@fenderbass: Az teljesen tiszta, hogy nincs klub helyi támogatás nélkül (plusz TAO), de azért hadd ne legyen az már normális, hogy egy kormányrendelet kell a miniszterelnök aláírásával, mert ezek szerint ENNYIRE nem sikerült pénzt összegyűjteni. Mert ahogy más is írta itt, én is azt vártam volna legalább, hogy legalább mérsékelt pofátlansággal mondjuk ketten kapnak MVM szponzorságot vagy ilyesmit. És az egy jó felvetés, hogy akkor ez most minden évben így megy majd? Vagy akkor már 2 milliárd lesz az utalás és meg sem áll az út egyenesen a KHL-ig?

Lazlee 2018.06.05. 15:35:38

De most ebből a Liga is kap nem úgy volt?
Mert ha nem, akkor kapja be mindenki.

Bar down 2018.06.05. 15:36:35

@leonov: Nád a házam teteje, teteje,
rászállott a cineGE, CInege.
Hess le róla cineGE , CInege, leszakad a teteje, teteje.
Ha leszakad mi lesz véle?
Sárga lábú cineGE, CInege,
Hess le róla cineGE, CInege, leszakad a teteje, teteje.

Csak énekelt, és pont a nagybetűs részeknél volt közel a mikrofon. Az egész egy félreértés.

leonov 2018.06.05. 15:39:30

@Lazlee: Tobb mint a felet felszivja a ket csapat tagdija. Ez einstand.
A maradek a tobbie meg a valogatotte.

Gondolom.

Bar down 2018.06.05. 15:39:44

@leonov: Én is vártam, hogy jönnek olyan szponzorok mint MOL, MVM, ELMŰ... De inkább direktbe arcon b*sztak :D

CsakÚjváros 2018.06.05. 16:07:53

Nektek semmi se jó...eddig azért sírt mindenki mert csak a foci létezik ebben az országban,most adnak pénzt a hokinak az a baj.... :D :D :D

Lazlee 2018.06.05. 16:17:00

@leonov: mondjuk ha mindenki kap 100at, az ok. Ja vannak új belépők is...
Akkor ha mindenki kap 50et, az 400, meg a 3 emigráns 60at, az nekem ok.

leonov 2018.06.05. 16:28:34

@Lazlee: Szerintem nem fogsz orulni...

moszkvicssluszkulcs 2018.06.05. 16:38:19

@OliBLOOD: nem, ilyet nem mondtam. Most mi, "jókor voltunk jó helyen" szituba kerültünk.

fenderbass 2018.06.05. 16:58:40

@freddyD: Hazudnék, ha azt mondanám, hogy tudom, mi a pontos ügymenet. Amit én hallottam az egyszeri belépő díj. Megjegyezve, hogy mi tavaly már jelentkeztünk és akkor nem volt szó állami támogatásról.

fenderbass 2018.06.05. 17:03:38

@2400: Teljesen igazad van. És az nem pusztán portfólió tisztítást von maga után, hanem földrengést és "világ égést". Hogy is volt ez annak idején, amit említettél? Egyes klubbokat sporttörténelmi jelentőségük révén meg kellett menteni. Itt is ilyenre számítanék. És nem gondolom, hogy a rendszer a mi történelmünket hozná ki nyerőnek.

szmakarov 2018.06.05. 17:10:24

Amúgy, ha a britek ellen kibírjuk azt a tizenöt másodpercet, akkor ez az egész nincs, mert lám mennyit fejlődtünk, azzal hogy újra A csoportosak lettünk?

hüjeliba 2018.06.05. 17:16:43

Szerintem abba kéne már ezt hagyni. Erre a határozatra azért volt szükség , hogy a belépődíj befizetésének legyen megfelelő jogalapja, mert csak úgy a TAO-ból ezt nem lehetne megtenni.

Nem értek egyet az elmenetellel, de ez már márciusban eldőlt, akkor azt gondoltam, hogy a kiesés - feljutás lehetősége megmarad, mert az valódi együttműködést jelentene, és nem lenne kivételezett szerepben egyik magyar klub sem a szövetség részéről, hiszen bárkinek nyitva áll a lehetőség később.

Most abban reménykedek ,hogy a MAC (miután nem eshet ki) valóban meri szerepeltetni a válogatott 5.6-7. soros játékosait erős mezőnyben, mert annak 3 év múlva lenne valami eredménye is válogatott szempontból. Annak sok távlati szakmai haszna a magyar jégkorongra nézve nem lesz, hogy a DVTK válogatott 2.3. sorával odaér-e a dobogóra vagy sem.
Ahogy nagyon klassz, hogy Győri kézi csapat sokszoros Bl győztes már és világ egyik legjobb csapata, de a nők 2012 és 2016-ban sem voltak ott az olimpián, míg 2008-ban még elődöntőt játszottak.

Bar down 2018.06.05. 17:20:18

@hüjeliba: csináltunk neki jogalapot, ez sokkal jobb :D
TAO-ból nem lehetne... eddig sem arra ment a TAO, amire kellett volna, de itt nem értem, egyáltalán hogy jön szóba?
A gond az, hogy arról volt szó, hogy segítenek szponzort találni, nem kifizetik. Az,hogy valakinek segítesz megtalálni azt, hogy kitől kaphat pénzt, nem ugyanaz, mint hogy te kifizeted nem?

A MAC eddig is játszatta, szerintem itt is fogja.

fenderbass 2018.06.05. 17:20:22

@hüjeliba: Itthon sem eshetett ki, de mégsem játszatta még a 3.sorát sem.

Uteapu 2018.06.05. 17:44:53

Azt gondolom, nem a Miskolcot és a MAC-ot kellene pellegérre állítani. Itt a szövetségnek vannak furcsa elképzelései és megoldásai a hokinkkal kapcsolatban. Süket dumákkal jönnek egyre-másra, mintha mindenkit hülyének lehetne nézni. Az elitista szemlélet, amit képviselnek egy felfújt lufi, ami nagyot fog durranni, de akkor már b@szhatjuk.

moszkvicssluszkulcs 2018.06.05. 17:49:32

Ha 10 évvel ezelőtt ilyen megítélése lett volna a magyar hokinak, ilyen kormányunk lett volna, ilyen lett volna a politikai helyzet és ilyen geopolitikai potenciál lett volna a lilákban, akkor -lehet- ők is extraligáztak volna.
Ha 6 évvel ezelőtt ilyen megítélése lett volna a magyar hokinak, ilyen kormányunk lett volna, ilyen lett volna a politikai helyzet és ilyen geopolitikai potenciál lett volna a DAb-ban, akkor -lehet- Ők is extraligáztak volna.
Most most van. Ilyen a magyar hoki megítélése, ilyen a magyar kormány politikája, ilyenek a nemzetközi kapcsolataink, és ilyen a miskolci hoki vezetőinek agilitása.
Ne mondja nekem senki, hogy ilyen lehetőségek birtokában nem próbálták volna meg annó.
Az pedig megmosolyogtató, hogy valaki ezen határozat kapcsán jött rá, hogy a kormány erőből politizál(t).
Akinek ez új, az mossa ki a narancs ködöt a szeméből vagy olvasson Kövér László összest, esetleg Best of Németh Szilárdot...
Szóval lehet ragozni, ez van... Előre senki nem lát semmit, majd utólag verifikáljunk.

CsakÚjváros 2018.06.05. 18:11:26

@Bar down: Ha arra használnák a TAO-t mint amire kitalálták,már rég nem hogy a jégkorong de egy csapat sportág se tudna megélni az országban :P @moszkvicssluszkulcs:Akkor most örülsz a döntésnek és a körülményeknek vagy szidod a kormányt? :D Én a helyedben inkább örülnék... :)

Lazlee 2018.06.05. 18:15:29

@moszkvicssluszkulcs: de az ugye tiszta, hogy nálatok a pénz (nem csak Miskolc), ezért ti vagytok ilyen helyzetben, ezért tessék még pénz? Ez nem fasza szövetségi hozzáállás. És ezt most pont nem a Miskolc ellen mondom, mert ott most beletennék saját zsebből is. (De nem fogják.)
Más: A Fradiba menőknek ajánlottatok egyébként szerződést?

freddyD 2018.06.05. 18:32:04

A Miskolc drukkerektől kérdem:
Ti nem érzitek kellemetlennek/szerencsétlennek, hogy ez ÍGY lett megoldva? Vagy ti is jobban örültetek volna, ha saját forrásból sikerül menedzselni a dolgot. Vagy pont letojjátok :D

Most komolyan kérdezem, nem költői kérdés

fenderbass 2018.06.05. 18:44:27

@freddyD: Elég vén matador vagyok, ahhoz, hogy komolyan írjak.Valahol fentebb már írtam, hogy tavaly már beadtuk a jelentkezést és meg is volt a pénz, szó sem volt állami-kormányzati támogatásról. Akkor is mindenki felhördült, hogy mi miért akarunk máshol indulni. Az, hogy most kapunk pénz, hát : opportunista vagyok. Nem kell belépnem a pártba. Hidd el a szurker haverok között mindenféle pártállás van és nagyon jókat vitatkozunk az idegenbeli meccsekre utazva. És a barátság nem változik. Én a magam nevében pont leszarom, hogy milyen pénzt ad OV. Most elmondhatom, hogy mikroszkópikus méretben végre nekem is kedvez és nem csak a köcsög futball kap pénzt.

moszkvicssluszkulcs 2018.06.05. 18:53:14

@CsakÚjváros: nyilván örülök, de nem vagyok kormánypárti:)
@Lazlee: igen tiszta, de a " nagy lépést" csak a "tessék még pénz-zel" lehetett megoldani...
A Fradiba menőkről én nem tudok semmit.
@freddyD: mondhatnám, hogy letoljuk, de nyilván nem. Én annak örültem volna, ha bejelentkezik az Extraliga, hogy a Miskolcra feltétlenül szükségük lenne:) Ha már nem így történt, akkor örülök mint Gulyás Gergely a Stop Sorosnak, hogy így alakul(t) a helyzet. Nyilván lett volna(?) elegánsabb megoldás is, de én/mi csak sodródunk a történésekkel és nem vagyunk finnyásak...Én meg mint szlovák hokin nevelkedett emberke, most mondhatnék rosszat erre az egészre?
Nehéz ügy, azért is óvakodok/óvakodunk sokan megszólalni ebben az ügyben, mert sok igazság van odaát meg ideát is...

CsakÚjváros 2018.06.05. 18:57:58

@moszkvicssluszkulcs: Ez lejött az utolsó mondataidból :D :D

Lazlee 2018.06.05. 18:59:51

@moszkvicssluszkulcs: igazából csak azért, mert gondolom nem gombokért mentek a Fradihoz (kb sejtve mennyit kerestek előtte), szal akkor ott is van talán tőke. És ez jó. A visszajátszás függvényében akár zöld-lila döntő is lehet.
Ellenben újvárosban szerethető csapat alakul, merthogy nem alakul, míg a többiek igen.

OliBLOOD 2018.06.05. 19:17:17

@Lazlee: Lenne meglepetes ha kiderulne, hogy a Fradi lesz a Mac farmcsapata :)

moszkvicssluszkulcs 2018.06.05. 19:17:30

@Lazlee: Az Erste liga címre rámozdultak:) És szerintem Szabi komoly hívóerő lehet most arrafelé.
Azt viszont sajnálnám " ha csak szerethetőek" lennétek, mert a 2 pesti csapattal remek csatákat vívhatnátok a döntőért!

fenderbass 2018.06.05. 19:22:15

Most jut eszembe. Mi már egyszer indultunk a szlovák területi ligában. Akkor nem kaptunk pénz, igaz be se kellett vásárolni magunkat. Lehetne a dolog akár jogfolytonos. Abban az időben még nem létezett net és blog. Lehet azért nem hallottunk vészt jósló hangokat. Nem is irigyelt bennünket senki.

moszkvicssluszkulcs 2018.06.05. 19:25:22

@CsakÚjváros: most mond már meg, az elmúlt 2 hónapban 2, kettő, two, zwei, due, deux, dva, iki, stb emberrel találkoztam, aki rájuk szavazott:)) Igaz bizonyos körökbe és helyekre nem járok...

Lazlee 2018.06.05. 19:35:51

@OliBLOOD: erre nem is gondoltam, de logikus.

CsakÚjváros 2018.06.05. 19:51:06

@moszkvicssluszkulcs: Vannak akik nem kiabálnak,csak szavaznak :) Nem mondják,nem is politizálnak...csak X-elnek :)

CsakÚjváros 2018.06.05. 19:52:44

@Lazlee: Tényleg,nálunk egyébként lesz csapat?? Vagy vegyek EBEL bérletet? :D :D

Határbíró 2018.06.05. 19:54:48

@leonov: Van olyan hír is, hogy két évre előre kérik a pénzt a tótok, szóval az egészet viszi az állampárt két csapata.

freddyD 2018.06.05. 19:58:38

@CsakÚjváros: Megszoktátok tavalyról, hogy kábé naponta volt egy hír, hogy éppen kit vásároltatok meg :P Szerintem az extraligás drámánál nem meglepő, hogy a játékosok többsége kivárt

Lazlee 2018.06.05. 19:59:46

@CsakÚjváros: vegyél, támogasd őket, hallod: szegények :)
Szerintem lenni lesz.

Határbíró 2018.06.05. 20:03:46

@OliBLOOD: Arról regélnek, hogy a listás komoly pénzeket ígért a jégkorongnak, ha megépült a "Fradiváros" és ezzel megvalósul a saját jégpálya.

Eddig ugye 25 milliárdot hagytak rá jóvá. Abból, a keresztény államaparátus által elvárt alkotmányos költségek levonása után is rengeteg pénz marad. Szóval könnyen lehet, hogy 1-2 év múlva a mac helyére a Fradi kerül. Főleg, ha igaz az a pletyka, hogy Kedves Feri unja már, hogy csak ő hajlandó áldozni a macra és sokkalja a számlát. Bár nyilván ez a pár száz millió az ő érzékeny lelkének is jót tesz.

CsakÚjváros 2018.06.05. 20:03:48

@freddyD: Akkor ezek szerint el voltunk kényeztetve? :D@Lazlee: El tudnád rólam, képzelni hogy együtt szurkoljak szoljankával?? :D :D

CsakÚjváros 2018.06.05. 20:11:25

@Határbíró: Ha itt nem "kersztény államaparátus" lenne mostanság,nem igazán beszélgethetnénk arról hogy pénz kerül a hokiba vagy bármelyik sportágba :P

szmakarov 2018.06.05. 20:19:52

@CsakÚjváros: Ez igaz. Olyan furcsaságok történnének, hogy egészségügyre meg oktatásra szórnák el a pénzt. Hála az égnek a Tipsport liga csapatainak jut ez most például. :)

CsakÚjváros 2018.06.05. 20:31:10

@szmakarov: Hagyjuk az atv-t :P Én pl elsősorban a TAO-ra céloztam,rengeteg pénz került így a sportágba!! A mostaniról meg már a kormány határozat előtt írtam hogy nem szolgálja a Magyar hoki érdekét...én az Erste liga csapataira költeném,jobb légiósok(fejlődő utánpótlás),több néző,jobb bajnokság!! :)

szmakarov 2018.06.05. 20:33:23

@CsakÚjváros: Oké, de milyen atv?? Nem értem..

CsakÚjváros 2018.06.05. 20:43:27

@szmakarov: Ők mantrázzák...oktatás stb.. Mert míg az előző kormányok nem sportra szórták addig volt oktatásra meg egészségügyre! ja,nem... :D :D

DominiKing 2018.06.05. 21:03:25

@CsakÚjváros: Ha elismered, hogy akkor sz@r volt, akkor elismerhetnéd, hogy most is.

szmakarov 2018.06.05. 21:08:41

@CsakÚjváros: Nem politikai ez a blog, ezért nyilván most nem kezdek bele abba, hogy GDP arányosan az egy főre eső egészségügyi és oktatási kiadások 2010 óta folyamatosan a legkisebbek az előző, szintén amatőr rezsimet is beleértve a világválságot leszámítva, pedig ez tény. Személyes tapasztalatai pedig mindenkinek vannak, az meg, hogy mire ment el több tízmilliárd a TAO-ból és milyen fantasztikus sikerekhez vezetett ez a két legjobban támogatott sportágban( foci, kézilabda), szintén nem ide tartozik. Én le is zárom, hajrá magyar hoki! :)

CsakÚjváros 2018.06.05. 21:14:44

@DominiKing:Nagyon szar?? Ti tudjátok....

freddyD 2018.06.05. 21:35:21

@szmakarov: Lehet ez a blog nem, de ez a sport már az

CsakÚjváros 2018.06.05. 21:44:25

@szmakarov: Nem is rád gondoltam...@freddyD: Mindig is az volt,nézz utána :P És nem csak ebben az országban :)

szmakarov 2018.06.05. 21:52:40

@freddyD: De ez már korábban elkezdődött. A legtöbb adót fizető magyart például politikai okokból űzték el innen, mit ad Isten, többek közt pont az újvárosi hoki bánta ezt. Ezek után védeni azokat ottani szurkerként akik ezt tették, elég skizofrén helyzet lehet.

kerusz 2018.06.05. 22:17:34

@szmakarov: Ja. Pl. széfekre a kórtermekbe.

kerusz 2018.06.05. 22:28:16

@szmakarov: Egyébként a két kirakatcsapatos, külföldiligábamenős kézilabda azért ott kellene lebegjen a szemünk előtt intő példaként, hogy ezek a dolgok rosszul is elsülhetnek, ha nem vagyunk észnél. Szóval, ha már ezt csináljuk, akkor legalább próbáljunk tanulni a félresikerült akcióikból.

Ricardo Carvalho 2018.06.05. 22:31:12

If you interested i write sometime some info about TL.

Did you know Tipsport Liga have - Fantasy liga? In this application you get all info about TL and you can create own fantasy team and play Fantasy Liga.

fantasyliga.sk/

play.google.com/store/apps/details?id=sk.prohokej.extraliga

szmakarov 2018.06.05. 22:31:20

@kerusz: Az is jó nagy hülyeség volt. De ezt írtam is, hogy nem értettek ők se hozzá.

Ricardo Carvalho 2018.06.05. 22:33:35

This is maing page of TL

tipsportliga.hockey/

and here you can watch all game TL live with commentary (no geoblock, no payment)

huste.joj.sk/live

CsakÚjváros 2018.06.05. 22:37:47

@szmakarov: A sport az sport a volt szponzorunk(okosabb is lehetett volna) azok után is jól érzi magát,van mit aprítania az után is :) Az én és a családom sorsa más kérdés...Isten mentsen hogy ismétlődjön ami 2010 előtt volt...

szmakarov 2018.06.05. 22:41:22

@CsakÚjváros: Azt az időt én se kívánom vissza.

DominiKing 2018.06.05. 22:59:07

@CsakÚjváros: De még mennyire és én most csak a sportról beszélek. Szerinted normális horvát csapatokba közpénzt ölni, akadémista csapatba méregdrága sokadosztályú ukrán meg szerb légiósokat fizetni, sosemvolt focikultúrával nézők és beágyazottság nélküli helységekben milliárdos stadionokat építeni, kézilabdát birkózást lezülleszteni és most a szlovák jégkorongszövetséget támogatni?

CsakÚjváros 2018.06.05. 23:35:34

@DominiKing: 1.Az nem közpénz 2.egyetértünk 3.Kérdezd meg a sosemvolt focikultúrájú helyiségekben élőket mit szólnak hozzá.ne Fehérvárról mond meg(egyébként ti is kaptatok stadiont és épül a jégcsarnok :P) 4.Lezülleszteni??? Mert adtak nekik pénzt?? :D :D 5.egyetértünk.

alvering2 2018.06.06. 08:33:29

@CsakÚjváros: 3. Kérdezzük meg őket 5-10 év múlva, amikor az üzemeltetési költségekről már lesz tapasztalat. (Szombathely már érdekes az elmúlt hónapokban)

Határbíró 2018.06.06. 09:30:34

@CsakÚjváros: 1; Az közpénz. 3; Látható, hogy mennyire érdekli őket, üresek a lelátók.4; A pénz nem minden, sokra mész a pénzzel, ha közben a szakértőket elzavarják, mert nem elég lojálisak a hatalomhoz.A sportban hamar meglátszik, hogy nem működik az, hogy a lojalitás és a párthoz való hűség a legfontosabb a kiválasztásnál és nem a hozzáértés.

KCs 2018.06.06. 10:24:49

@Határbíró: Az sehol sem működik, csak a sportban nyilvánvaló és nehezen tagadható a következménye. Máshol könnyebb leplezni - sajnos.

szmakarov 2018.06.06. 11:59:48

@kerusz: Abból tényleg érdemes tanulni, kérdés összehasonlítható-e a hokival. Rengeteg pénzt költöttek légiósokra és közben a hazai fiataloknak játékidőt csak a sima bajnokikon adtak, ez lehet elég lesz a BL győzelemre egyszer( de még mindig nem sikerült) de a válogatottunkat szétverte. Idén az a Montpellier nyert ahol szisztematikusan építették a csapatot és rengeteg hazai fiatalt hoztak fel évek alatt a legmagasabb szintre. Ez igaz az ezüstérmes Nantes-ra is. Viszont Veszprémben és Szegeden is a BL egy mindig telt házas, remekül eladható, jó brand, így ott kicsit mások a piaci viszonyok és körülmények is, Veszprémbe Németországból is jönnek szurkolók, mert színvonalas kézit szeretnek látni.

Ricardo Carvalho 2018.06.06. 12:53:16

Richard Lintner (CEO Tipsport Liga) is today in Budapest. We can expect news very soon.

kutyatej73 2018.06.06. 13:06:41

V sezóne 2018/2019 by v najvyššej slovenskej hokejovej súťaži mali štartovať hneď dva maďarské kluby - MAC Budapešť a DVTK Jegesmedvék Miškovec. Rokovania medzi slovenskou a maďarskou stranou trvajú už niekoľko týždňov a k dohode by malo prísť v najbližších dňoch.

Maďarská vláda v úvode aktuálneho týždňa schválila dotáciu 600 miliónov forintov (takmer 1,9 milióna eur, pozn.) na podporu hokeja, z týchto zdrojov by mali čerpať aj spomenuté dva kluby a pomôcť by im mali zvýšiť konkurencie schopnosť v Tipsport lige. Väčšiu časť uvedených prostriedkov uvoľní vláda ihneď, ďalšiu dostane maďarský hokej v druhej polovici roku 2018.

Už v sezóne 2017/2018 mal maďarský hokej svojho zástupcu v seniorskej slovenskej súťaži, keď v II. lige pôsobil klub KMH Sport KFT Budapešť.

huste.joj.sk/hokej/slovensko-1/342358-prichod-dvoch-madarskych-timov-do-tipsport-lige-je-na-spadnutie

Ricardo Carvalho 2018.06.06. 13:16:53

Here is voting of fans if they support this idea: Actually is 450 yes and 130 no....

sport.sme.sk/c/20843409/ucast-madarov-v-tipsport-lige-je-takmer-ista-jun-2018.html?ref=trz

szanisz 2018.06.06. 13:44:09

@Ricardo Carvalho: nice result. Where exactly are you from in Slovakia?

fenderbass 2018.06.06. 13:45:20

為什麼不寫匈牙利文?

Ricardo Carvalho 2018.06.06. 13:48:10

@szanisz: Košice (Kassa)

@fenderbass: Bcz google translate sucks and i dont speak Hungarian.

fenderbass 2018.06.06. 13:58:30

@Ricardo Carvalho: I dont bilieve you, because your text is allways correct answer to our writings.

Ricardo Carvalho 2018.06.06. 14:07:43

@fenderbass: Prečo mi neveríš? Si tiež Slovák? Nechápem o čo ti ide :D Môžem písať aj po slovensky ak ti to viac vyhovuje. :)

after google translate:

Miért nem hiszel? Ön is szlovák? Nem tudom, miről van szó: D Szív nyelven írhatok is, ha jobban megfelel neked. :)

Did you understand something from this? Its simple so i think probably yes.

fenderbass 2018.06.06. 14:18:19

Im a old fashioned hungarian hockeyfun. Long time ago i have learned just 25 english words. Actually so with this knowledge try to speak and write. Finally the most imprtant thing is the hockay frienship.

szanisz 2018.06.06. 14:21:57

@fenderbass: Egyszerű, amit írunk, lefordítja google translate-el (arra kb működik), de amit ő akar írni, azt inkább angolul írja.

fenderbass 2018.06.06. 14:29:28

@szanisz: az angolt magamtól is megértem, ahhoz nem kell fordító. a macerásabb a szlovák szöveg. Amikor a Nyitrával játszottunk kíváncsi voltam a nyilatkozatokra és a kommentekre,de nem akart sehogy semmi kijönni csak szenvedtem és szívtam.

szanisz 2018.06.06. 14:35:50

@Ricardo Carvalho:

welcome here- you can write in google hungarian or in English as you wish.

Maybe it is clear to you but fans of other clubs than Miskolc and MAC are enthusiastic about this opportunity. They fear the hungarian league is put un hold and will become more like a youth league. The remanining teams that are stronger (DAB, Ferencvaros, Ujpest, Csikszereda) will not be able to find sponsors ( it was hard even until now), signing proper players from abroad will be even tricky and there willl be less games with with a higher niveau...

The national team might benefit from this on the short and middle term... Everything else is in danger we are afraid. But i am lookoing forward to seeing what our clubs can achieve in Slovakia. I would forecast rankings between 4-10 somewhere...

Ricardo Carvalho 2018.06.06. 14:36:54

@fenderbass: You are right and you are on your (Hungarian) blog. You can ignore my posts or click on translate (if you have google chrome). Mostly i write simple sentence.

Hockey Friendships... now after years we are near to play together in one league. Someone write about money but strong teams in Slovakia talk mostly about strengthening the league - will be more competetive and more spectators will be interesting. EBEL was created not bcz they want just more money from Italy, Slovenia or Hungary... but for marketing and more spectators. Strong teams wants play with strong teams... Weaker teams get compensation. So simple ... but in fact very complicated.

szanisz 2018.06.06. 14:36:54

@szanisz: *not enthusiastic , sorry

Ricardo Carvalho 2018.06.06. 14:48:22

@szanisz: Believe me your teams are right... and same feeling have some clubs in ST.Nicolaus League (2nd Slovakian). Even play-out was in danger and can easly finish this club with possibility to advance. HC Bratislava was very critical to this bcz they want play in near future TL (Tipsport liga)... as i say before Stronger wants play with stronger and "weaker" need to be compensated. Now is clear there will be chance to advance to TL... but clubs are not very happy and search some solution. I hear about possibility to create open 2nd league (similiar to Alpen Liga) with possibility to advance (also for Hungarian or Polish teams). But its too fresh to talk about more... I know teams like DAB or UTE is "little bit" angry but remember 2 teams are no final number... its final this year. We see if this step was right... and than we can advance. Only problem is Romanian teams have no chance to play in TL.

I bet one Hungarian teams make it to the semis... one to the QF. But will be close (like final of Visegrad) so you cant bet on this.

fenderbass 2018.06.06. 14:54:31

@Ricardo Carvalho: So finally i invite you to my home town to support my team and drinking any beer. If you like write and we tolk abaut the meating.

Ricardo Carvalho 2018.06.06. 14:57:30

@fenderbass: Dont worry this year i come to support HC Košice at your stadion... together we are stronger.

qwertzuiop05 2018.06.06. 20:59:02

@Csakakorong: Hajrá Diósgyőri Jegesmedvék!!!:o)

CsakÚjváros 2018.06.06. 23:11:18

@alvering2: @Határbíró: Én tudom hogy én vagyok a tudatlan paraszt...én ezt el is fogadom a felvilágosult liberális "elittől" :P De mégis: SOLI DEO GLORIA!!! :) (ELÓ A GUGLIT!!!) :D

alvering2 2018.06.06. 23:16:18

@CsakÚjváros: SDG-t azért kapom, mert debreceni vagyok?

CsakÚjváros 2018.06.06. 23:34:25

@alvering2: Nem tudtam hogy Debreceni vagy...de neked és mindenkinek szól:) Szurkolótáborilag meg csipázzuk is egymást :)

CsakÚjváros 2018.06.06. 23:51:25

Én voltam a 100-ik hozzászóló...Mez vagy valami hokis relikvia?? Erste ligás is jó..sőt,csak az kell!!! :)

Milo92 2018.06.07. 09:35:17

Akkor most minden szlovák csapat mezén magyar címer lesz?

essze 2018.06.10. 10:38:05

@DominiKing: A Fehérvár (mennyit) fizetett az EBEL-indulásért?
süti beállítások módosítása