Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1006) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1110) utánpótlás (1359) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

A szlovénoknak nincs több hibázási lehetőségük

2018.04.25. 10:33: kutyatej73

A szlovénoknak nincs több hibázási lehetőségük

97 komment

Címkék: vb Magyarország Szlovénia

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr3813869200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zorromeister 2018.04.25. 11:49:54

"Három győzelemmel ugyanis még fel lehet jutni körbeverések esetén, de kettővel már matematikailag sem." Ez téves, matematikailag még igen. Ha egy csapatnak 5 győzelme van, mindenki másnak 2-2 (mind rendes játékidős), akkor egy csapat 2 győzelemmel is feljuthat. Még nem volt hosszabbításos meccs és van hibátlan csapat, úgyhogy ennek az esélye még nem nulla (csak nagyon kevés).

kerusz 2018.04.25. 12:31:24

@zorromeister: mindig hagyunk benne ilyen apró kis teszteket, hogy lássuk, figyelmesen olvastok-e... köszi, jav., három óra alvás úgy látszik, kevés volt :-(

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2018.04.25. 13:03:35

"A szlovénok már nem hibázhatnak."

Tartok tőle, hogy nem is fognak. A sarokba szorított délszláv csapatok életveszélyesek és a szlovénok még enélkül esélyesek lennének ellenünk. Ráadásul a mieink játéka láthatóan rapszodikus, az ilyen megingásokat a szlovénok nagyon profin szokták kihasználni.

Pedig hatalmas fegyvertény lenne végre tétmeccsen akárcsak pontot rabolni ellenük. Remélem tévedek és ma este megtörténik...

Pista Joska 2018.04.25. 13:34:09

Ha ma nyerunk, nagy valoszinuseggel a szlovenek kiesnek. Ok ugy is “liftesek”, ultessuk be oket hadd utazzanak csak le s fel mint Pom Pom az agon, a jo hosszu agon.

NickLeeson 2018.04.25. 13:46:15

Ebbol meg harmas, negyes, otos korbeveres is lehet igy a kazah meccs reszeredmenye alapjan. Mi a pontos szabaly ebben az esetben. Minitabella az egymas elleni eeedmenyekkel az ok, de amint megvan a minitabellan az elso kepeznek egy uj minitabellat masodik meghatarozasara az elsonelkul (valamelyik vb-n igy volt) vagy a masodik lenne az automatikusan a masodik? Az eredmeny nem ugyanaz mindket esetben. Ha ma olaszpk gyoznek a szloveneknek meg majdnem a feljutas is sajat kezükben van, remelhetoleg nem sokaig.

DominiKing 2018.04.25. 14:02:39

Én pedig azt gondolom, hogy jobb két vereség után találkozni velük, mint két győzelem után. Remélem nagyon össze vannak zavarodva és idegességükben szaladgálnak majd mint pók a falon. Ez csak vicc, de elképzelhető kimenetel, hogy önbizalom deficittel és görcsös akarással lépnek majd pályára. Nincsenek hozzászokva ehhez a helyzethez a DIV1-ben.
És jobb, ha elkezdenek reszketni!
Hajrá magyarok!

kerusz 2018.04.25. 15:08:47

@NickLeeson: nem, sosem volt így

itt van a pontos szabály: wmia2018.iihf.hockey/en/information/

solarys 2018.04.25. 15:13:30

Jól kell védekeznünk, ami ugye 60 percig nehéz nekünk. Pedig a lengyeleknek sikerült. Fontos lesz ki szerzi az első gólt!

Uteapu 2018.04.25. 15:43:07

Nagyon kemény lesz és nincsenek jó érzéseim.

DominiKing 2018.04.25. 16:36:38

@Uteapu: Abban az esetben adok neked igazat, ha a kazahok utolsó és az olaszok elleni első harmadra gondolsz.
Én a maradék négyre gondolok és akkor nyugodtan reszkethetnek a szlovénok.
Egyébként is, sokkal tartozunk nekik, ideje már csőstül visszaadni mindent. :-)

DominiKing 2018.04.25. 16:47:23

Arra viszont fel kell készülnünk, hogy a szlovénok alattomosan fognak játszani. Remélem megvan bennünk az a rafinéria, hogy nem ülünk fel olcsó provokációknak. Gólokkal büntessük őket.

Uteapu 2018.04.25. 17:08:01

@DominiKing: Legyen igazad, büntessük őket.:)

CSL 2018.04.25. 18:06:30

Beszarás a britekkel vigyázni kell!

Uteapu 2018.04.25. 18:08:41

Mi van ezen a VB-n?! :)
Piszok mérges, felpörgő csapatok zuhannak a nyakunkba.

NickLeeson 2018.04.25. 18:46:38

@kerusz: Köszi.
Namármost, ha este rendes játékidőben kikapunk akkor ismét kiesőhelyen találjuk magunkat. Szerencsétlen eredmények alapján pedig akár már pénteken matematikailag kieshetnénk onnan. Kerüljük el és meneküljünk egy győzelembe. A kazah-olasz-magyar összevetésben mi vagyunk a legrosszabbak ugyhogy azt hanyagolni kéne.

Elég sok variáció lehet még, egy vad variáció:
Magyar-szlovén V
Magyar-lengyel H
Kazah-szloven V
Olasz-brit V
Kazah-lengyel V
Szloven-olasz V
Magyar-brit H

Magyarok a csoportelsök ugy hogy kikaptunk kazahoktol es szlovenektol is. GB a masodik feljuto, ugy hogy 6-1-re kikapott a kieso kazahoktol.
Olaszorszag ugy harmadik, hogy megverte szloveniat es kazahokat.

Lengyel negyedik hely. Szlovenia ötödik.
Kiesik Kazahsztan ugy hogy mindket feljutot folenyes veri...

Es a fenti meccsbol szerintem csak 2 velemenyes (brit olasz-veres es lengyel kazah-veres).

A lentiben csak masodikak vagyunk, de eleg papirformaszagu meccsek.

Magyar-szlovén V
Magyar-lengyel H
Kazah-szloven V
Olasz-brit H
Kazah-lengyel H (hosszabitas utan)
Szloven-olasz H
Magyar-brit H

freddyD 2018.04.25. 19:55:00

Ha már lőnek nekünk a szlovénok, legalább Ropret lőhette volna

Uteapu 2018.04.25. 19:59:13

Jó lenne azért ha Sofi inkább a játékkal foglalkozna ilyen vehemenciával.

Uteapu 2018.04.25. 19:59:52

@freddyD: Ropret inkább a sajátjába.

DominiKing 2018.04.25. 20:11:02

Megúsztuk eggyel az ismerkedést. Most jöhet a magyar henger.

Consiglieri74 2018.04.25. 20:19:56

Ha az lesz a forgatókönyv, mint az olaszok ellen, aláírom! Na, érkezzünk meg a meccsbe a 2.harmadra! Hajrá!

DominiKing 2018.04.25. 20:29:41

Elnézést kérek, de erről a gólról nekem Kiscsicsó jutott az eszembe. Zseniális. :-)

freddyD 2018.04.25. 20:33:13

Hiába lőttek ilyen rohadt sokat a szlovénok, azért az olaszok lényegesen félelmetesebbek voltak 2 napja. Simán hozható ez a mai

Uteapu 2018.04.25. 20:53:46

@freddyD: Simán hozható? Nagyon-nagyon meg kell dolgozni az esetleges sikerért. Remélem Vay bírni fogja, mert ha Ő nincs, már vége is lenne.

Kegy 2018.04.25. 20:56:41

Affasznak kell Smetanat ide engedni...pici hátszél kell...

NickLeeson 2018.04.25. 20:57:06

@DominiKing: Nekem Palkó gólja az ukránok ellen Szapporóban.

Uteapu 2018.04.25. 21:02:04

@moszkvicssluszkulcs: Nekem se. Biztos voltam benne, hogy menni fognak ellenünk, mint a mérgezett egér. Csapatszinten nem igen tudunk mit kezdeni velük.

freddyD 2018.04.25. 21:05:22

@Uteapu: Nyilván nem magától fognak bemenni, de én akár a mostani teljesítménnyel is úgy érzem, hogy megfordítható, mert jó helyzeteink vannak folyamatosan és csak bemennek aztán. PErsze hátul így kell tartani a védelmet is, különben tök mindegy a támadósorunk, mert ők is nyomnak rendesen.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2018.04.25. 21:06:06

@freddyD: Simán... Aha. Csodálatosan küzdenek a fiúk és talán ma a legjobbak, de ez a szlovén csapat ma eddig egy osztállyal jobb nálunk. Egyébként persze van remény, egy gól nem gól.

Viszont azt is megjegyzem, hogy egy vereség gólkülönbsége sem biztos, hogy mindegy...

Bar down 2018.04.25. 21:08:40

Garát és Gőz teljesen vakon van (nem csak ma).
Nika hiányzik. Befér a válogatottba is, illetve az egész Div1A-ba.
Bodó helyett megnézném. Bár helyette meg Odnogát is.
Nagy Gergőt sem teljesen értem, hogy mit csinál, kaputa teljesen veszélytelen.
Kis túlzással most vettem észre, hogy Kóger a keret tagja.

Vay szenzációs. Egy közepes védelemmel is hozna gól nélküli meccs(ek)et, de ez a védelem harmatgyenge.
Sebők másik dimenzió. Félelmetes.
Galló ügyeskedik, dolgozik, Csanival együtt.
Vas személyében jó helyre ment a C betű, de kicsit szürke. Magó küzd és küzd.

Hajrá fiúk!

Kegy 2018.04.25. 21:23:28

Miért kell tolni a szlovént?

moszkvicssluszkulcs 2018.04.25. 21:24:08

Mi a tökömet akarunk beütni...

DominiKing 2018.04.25. 21:25:37

Egy kis szerencsével (szerencse=bírói felfogás) nyerhető lenne. Sokkal jobbak a szlovének, de a bírókkal még erősebbek.

qwer1803 2018.04.25. 21:32:15

Az a baj, amíg a felkínálkozó ziccereket nem lőjük be, addig nincs miről beszélni. Sajnos nem lett ez a Szlovén válogatott jobb mint az ezelőtti 2 meccsükön, csak mi egyszerűen nem élünk a helyzeteinkkel. Na de majd most!! Előnybe be kéne tuszkolni, kotorni, befújni, nekem mindegy, csak vánszorogjon át az a nyamvadt korong.

qwer1803 2018.04.25. 21:36:24

Na, ennyi volt, most már a bennmaradást ki kell harcolni az utolsó két meccsen.

Uteapu 2018.04.25. 21:37:55

Ez van. Jobbak a Szlovének, ők ha kell, hoznak egy A-s szintet. Nagyon keményen meg kell harcolni a hátralévő két meccsen a bent maradásért.

2018.04.25. 21:38:57

Ez van amikor bérelt helyeken teljesen formán kívüli játékosok szenvednek....most már jó lenne nem kiesni,de bennmaradni sem lesz egyszerű:(

Consiglieri74 2018.04.25. 21:39:11

Bsszameg... Üres kapura se ütjük be...

Uteapu 2018.04.25. 21:41:20

Azért jobb lett volna inkább a gól különbségre is gondolni.

freddyD 2018.04.25. 21:43:31

Hát szlovénok megtisztelve érezhetik magukat, azért ez az eredmény ilyen mértékben nem megérdemelt. Jól játszunk mi is

2018.04.25. 21:44:58

@freddyD: Nagyon jól,kimondottan eredményesek voltunk...

qwer1803 2018.04.25. 21:47:09

@freddyD:
Jól játszottunk mi is, csak eredménytelenül. És ugyebár a hokit gólokra játsszák és nem pontozásra. Bocsi, csak kicsit frusztrált vagyok, mert nekem megfelelt volna egy csúnya játék, de gólokkal párosulva.

2018.04.25. 21:48:57

Komolyan,ez az egész egyre jobban hajaz a magyar focira...duma 1000-el eredmények meg lassan a vándor béka ülepe alatt.

Uteapu 2018.04.25. 21:49:57

@freddyD: Hajtottak, küzdöttek, de a jó játékot gólokban mérik. Három meccs 4 gól. Ez mindent elmond.

DominiKing 2018.04.25. 21:52:42

Hihetetlen, az a gólszegénység ami az utóbbi időben jellemez minket. Kifogott rajtunk még az üres kapu is. :-(((

Bar down 2018.04.25. 21:53:46

Dehogy játszunk jól. Nagy szívvel, de nem jól. A volán gerincet meg el lehet felejteni, rossz nézni őket.
Sarauertől meg tessék tanulni, nagyon okosan játszik. Sofi hol vagy? :(

Csak mellékesen: nem akarom tudni a valóságot, a megfelelő berkekben lévők tudják, és remélem cselekednek. Azokat a “magyarokat”, akiknek derogál a Div1A, és ilyen-olyan okokra hivatkozva lemondták, soha többet ne hívják a válogatottba.

moszkvicssluszkulcs 2018.04.25. 21:55:54

asszittem, szombat este a feljutásért fogok izgulni a helyszínen...
Persze az angolért még lehet:(

DominiKing 2018.04.25. 21:58:31

Biztos lesz majd olyan aki azt mondja, hogy holnap kiesési rangadó a lengyelekkel. De ez a csapat sokkal többre képes. Én biztos vagyok benne, hogy holnap bedöngöljük a jégbe a lengyeleket és utána a briteket is.

2018.04.25. 21:59:39

@DominiKing: Ki fog gólt ütni? Csúszka?

qwer1803 2018.04.25. 22:00:57

Tudom, hogy a jelen helyzetben kicsit megmosolyogtató lesz a kérdésem, de van még egy halvány lepkefing reményünk a feljutásra, vagy ne álmodozzak?

Licsimi1 2018.04.25. 22:03:40

@Bar down: Jaja, Pozsgai, Garát kiváló volt, Nagy Krisztiánnal együtt. Le a Volánnal! Hülyegyerek!

Uteapu 2018.04.25. 22:07:33

Itt most a Magyar Válogatott játszott és veszített, nem x csapat.

2018.04.25. 22:08:18

@Licsimi1: Attól,hogy Garáték carok,ugyanaz igaz a volánosokra is...
De hogy Jancsika így elbutult nálatok...ezt már nem hiszem el:P

2018.04.25. 22:11:57

De ,hogy magunk ellen is beszéljek....aki Gőzt jelen állapotában beválogatta...hajnalban a vár fokán főbe...:D

Nittümeki 2018.04.25. 22:12:00

Eddig is utáltam a szlovéneket, most se lettek szimpatikusabbak. A meccs egészét tekintve megérdemlik a győzelmet, de ehhez az is kellett nekik, hogy amikor szó szerint lejátszottuk őket a jégről, semmi nem jött nekünk össze...
Sebők fantasztikus, de talán Hári tud hozzá felnőni, ő is csak kisebb periódusokra. Szóval A csoportba nem vagyunk valók egyelőre és idén nem is fogunk oda kerülni, de remélem holnap végre kiszakad a gólzsák, földbe döngöljük a lengyeleket és kiesési gondjaink nem lesznek!

Nittümeki 2018.04.25. 22:13:44

@Speedking: Így is az egyik legjobb hátvédünk, szerintem szemmel láthatóan jót tett neki az ECHL. Mondjuk, hogy ő az egyik legjobb, az a poszt kritikája...

Licsimi1 2018.04.25. 22:15:13

@Speedking: Így van, Ő is nagy gáz volt sajnos.
Sajnos Tolvanen túl nagy teret adott Mogyinak és Kákának. Hosszútávon így nem lesz jó...
Hajrá Magyarok!

Bar down 2018.04.25. 22:15:13

@Licsimi1: te sötét volánk*rva :DDDD
Olvass vissza, hátha rájössz, hogy nem a volánosok ellen vagyok.
Elnézést a stílusért :)

1116001 2018.04.25. 22:15:42

@qwer1803: esetleg ha nyerjuk a hatralevo meccseket, szlovenia veri az olaszokat rendes jatekidoben, kazahoktol kikapnak, britek es az olaszok zakoznak megegyet?:)

Egyebkent nem tudom tvben hogy nezett ki de kurva gyengek voltunk ma a lelatorol nezve.impotens tamadojatek, ingatag vedelem. Wehrs pedig nem tudom mit keres a keretben...

Bar down 2018.04.25. 22:15:57

@qwer1803: engem is ez mozgat, remélem valaki idematekozza a tutit :D

2018.04.25. 22:16:21

@Nittümeki: Miskolcon nem balfa@kodott ennyit...mégsem vitték ki Szentpétervárra.Most fényévekre van akkori önmagától,sajna mínuszban...

Licsimi1 2018.04.25. 22:19:03

Nem vagyok Volán kurva, csak megint fölöslegesen rúgtál belénk. Ezen a meccsen Vayon és Sebőkön kívül csak Sarauer ért valamit. Sötét meg nem vagyok, de hülyékkel nem vitatkozom, mert legyőznek a rutinjukkal! :P

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2018.04.25. 22:19:28

@Uteapu: Ja, szerintem is hülyeség volt, simán lehet még olyan körbeverés, ahol ez a különbség fájni fog.

2018.04.25. 22:24:29

@Licsimi1: Tudjuk,hogy kicsit(?) lobbanékony vagy,de nincsen ezzel semmi gond,megsüvegelendő a klub szereteted:)
Jancsika majd nálunk az Extraligában megtalálja régi önmagát:P

Nittümeki 2018.04.25. 22:25:16

@Speedking: A hátvédekkel nincs amit foglalkozni olyan szempontból, hogy úgysincsenek mások...Kiss Dániel még befért volna, ha nem sérül le, de ő se jobb, mint bárki a keretből vagy inkább még olyan sincs. Szabó Dániel korai kirakásán meglepődtem, de nem hiszem, hogy ok nélkül történt volna ki. Dudással meg abszolút nincs amit foglalkozni.
Viszont amíg a poszt nem fejlődik legalább a csatársor szintjére, addig felesleges liftezésről álmodoznunk.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2018.04.25. 22:46:48

@DominiKing: Hát, annyiban egyetértek, hogy ez a csapat képes lehet elverni a lengyeleket és a briteket. Inkább, mint Szlovéniát. De kikapni is képes tőlük, szóval izgulni lesz miért. Addig meg sajna teljesen jogos kiesési rangadóról beszélni, amíg a tabella két utolsó helyezettje játszik egymással...

solarys 2018.04.25. 22:50:14

Felhívnám az illetékes vezetők figyelmét, nézzenek már körbe külföldön miként tanítják, gyakoroltatják a játékosokkal a ziccerek értékesítését, kihasználását. Most már évek óta égető probléma ez a játékosainknak komoly tét meccseken. Ha mások tudják, akkor csak megtanulható.

solarys 2018.04.25. 22:54:04

Óriási szívvel játszott a csapat nagy része, ez dicséretes. Kár hogy nem párosult kellő eredményességgel!

DominiKing 2018.04.25. 22:56:03

Ha nem számítanának a gólok, akkor "A" csoportosok lehetnénk. :-)

DominiKing 2018.04.25. 22:56:47

@qwer1803: Én nem mosolygok rajta, és: igen.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2018.04.25. 22:57:47

@1116001: A tévében úgy nézett ki, hogy az eddigi legerősebb ellenféllel szemben az eddigi legjobb, de persze messze nem hibátlan játékunk ennyire volt elég. Az első harmadban örülhettünk, hogy megúsztuk egy góllal. A második harmadban picit jobbak voltunk, de a döntetlen megint nekünk volt hízelgő, és az is látszott, hogy a szlovéneknek van válaszuk, ha gólt kapnak. A harmadikban a gólig hősiesen játszottunk, ekkor tényleg valamivel jobbak voltunk, benne volt az egyenlítés a meccsben, szentségeltem is keményen. De benne volt az is, ami történt, hogy mi kapunk egy harmadikat. A kapuslehozatal meg szerintem hiba volt.

Amit még hozzátennék, az emberelőny-emberhátrány. Én nem tudom, Levi mit szedett, amikor dicsérte az emberelőnyeinket, én úgy láttam, hogy a szlovének emberhátrányban is alig hagytak levegőt nekünk, míg emberelőnyben kényelmesen körbepasszoltak, a speciális helyzetek számomra a csapatok jelentős tudáskülönbségét mutatta.

1116001 2018.04.25. 23:18:16

@promontor: elonyjatekunk is tragedia...
Talan egyetlenegy elonyunk volt mikor fel tudtunk allni es eljutottunk lovesig.

Az evek ota meglevo problemat, hogy a kekrol kapasbol valaki bombazzon meg mindig bem oldottuk meg....

moszkvicssluszkulcs 2018.04.25. 23:21:17

szerintem meg kezdjünk el veszettül szurkolni a dígóknak az angolok ellen. Még jól jöhet...

NickLeeson 2018.04.25. 23:51:29

Ha jol emlekszem az elso szloven gol elott egyik emberünk senkitol sem zavartatva elcsuszott a palank mellett majd jol belepaskolt meg a korongba amit ok osszeszedtek a tuloldalon es bevertek.
A masodik szloven gol elott mi hoztuk el a bulit es elvesztettük eleg csunyan a kapu mogott. Volt neha szerencsenk, de kicsit magunkat is vertük meg ha ehhez hozzaadom Janko vagy Janika kb. ures kapus helyzetet.
Az ok hogy a szlovenek (talan olimpia miatt is) rossz formaban vannak, de azert megiscsak az olimpiai 9. csapat az ellenfel.
Azert egyenileg ok azert jatszanak olyan klubokban amilyenben mert erosebbek, gyorsabbak, agresszivebbek - foleg palank mellett (es forditva is igaz ez, hogy mert ott jatszanak fejlodnek is).

A szamszeru eredmenyt most hagyjuk, nem emlekszem, hogy szlovenok ellen tetmeccsen csak reszben ennyire tudtunk volna dominalni es pariban lenni.

Koreaban ellenük maccsunk sem volt. Szinten a Svajc utani evben. A ljubljanai 2011-s vb-n a kettos kiallitasig ok volt (0-1-nel Sofi kihagyott szoloja utan kaptuk az ellentamadasnal a ket kiallitast).

Kazahok ellen 40 percig jatek alapjan meg soha nem voltunk ennyire pariban.

Olyan tetmeccsre sem emlekszem, amikor hasonszörü csapat ellen ugy nyerünk mint most az olaszok ellen.

Szoval azert vannak pozitivumok is.

Hazai bajnoksagra epulo tartosan liftezo valogatottrol ne almodjunk. Persze a lepes kijöhet mindig, a sziv a motivacio stb. Szerintem az EBEL szint is keves. Meg valszeg az Extraliga is.
Elegge tudhato melyik 10 bajnoksag Europaban a legerosebb. Na kb. azokba kellene 30-40 legios, aki huzoember is. Abbol 20 mindig raer VB ideje alatt.
Szerintem ez az ut a valogatott szinten.

Ha valaki raer böngessze vegig az utobbi 5-10 ev VB-it es nem hiszem hogy fog talalni olyan feljuto csapatot vagy A aljabol valakit amelyik nem igy ert el sikereket.
(Szapporo meg a Koreai feljutas talan a Kakukktojas)
- vannak azok a csapatok amelyek ennek megfelelnek es neha kiegeszulnek AHL/NHL jatekosokkal
- KHL-s csapatra es VHL-re vagy sajat erosebb bajnoksagra epulo csapatok
- es akik meg ehhez honositanak kanadai/orosz/sved kapus jatekosokat

Szerintem egy KHL csapat nem jarhato ut. VHL-t hagyjuk szinten. EBEL szintü sajat bajnoksagunk se lesz soha.
A honositas szintugy nem mert kellene egy erosebb bajnoksag, csapat KHL-ben mondjuk (mondjuk Derek Ryan jo fogas lett volna igy is).

En ami utat latnek:
-10-15 fiatal 16 eves kor körül ki eszakra(sved,finn) esetleg svajc,nemet mert ott lehet fejlodni. Esetleg Kamada de szerintem a finn/sved neveles epp eleg nekünk.
- ebbol ha jol megy lesz 2-3 jatekos evente aki bemutatkozik sved/finn 1-2-ben vagy ugyanez svajc/del 1/2-ben. Ha beiindul a karrier esetleg KHL stb.
- ez 10 eves idotavlaton 20-30 ember
- olyan magyar bajnoksag ahol 17/18 evesen bemutatkoznak a jatekosaink mert felepitik oket (jatekidovel, ugy Gallo es Horvath Balint modjara ahogy a svedek csinaltak). Szerencses tinik mar NHL-ben rohangalnak.
- innen tudjanak tovabblepni kulfoldre ha mas bincs sajat EBEL/Extraliga csapatokba es azt fel tudjak hasznalni ugrodeszkanak (Sofi fele karrier eleje) - az jo esetben evente azert 1-3 ember 3 csapattal szamolva (plusz tiz jatekos)
- persze kell a motivacio elhagyni az otthont
- a harom kirakatcsapatbol 3 × 10 jatekos akibol lehet valogatni, 3. es 4. Sor hianyzo helyeire

Ha jol sejtem, ez van/volt/lesz a szloven modell. Nezzetek meg a nagyagyuik anno hol jatszottak 16-21 kor között. Sokan mar kinn svedben es nem EBYSL-ben a maradek meg Jesenice/Ljubljana sok jegidovel es külföld.

Azt meg a szakmai bizottsag intezze el, hogy legyen több jobbos ütöfogasu, kekvonalas bombazo es massziv hatved utanpotlas szonten. Az szerintem szakma dolga.

NickLeeson 2018.04.25. 23:59:23

@NickLeeson: marmint ugy ertettem masik orszagok szerencses tinijei mar NHL szint, nehogy mar ne legyen megoldhato hogy a legnagyobb tehetsegek ne üssek meg 18 evesen az Erste Liga szintjet.

Litvan vagy Eszt feljutas 1/B-bol azert erdekes. Anno az U20-nk ki-ki meccset jatszott a feljutasert de mitol indultak be pontosan, valaki tudja? Ok a litvanoknal a ket volt NHL-s, de az esztek? Nem remlik utanpotlas eredmeny. Szoval ok most honositanak vagy orosz bajnoksagokban jatszanak vagy csinaltak valamit a hazai bajnoksagullal? Megerne egy elemzo cikket mielott lehagynak.

Bar down 2018.04.26. 00:06:57

Legbosszantóbb: ennyi eladott koronggal a védekező harmadban, ennyi töketlenkedéssel a kapu környékén, ennyire bátortalan támadójátékkal (mert nálam a lövések hiánya ezt mutatja) ne akarjunk feljutni. Remélem nem esünk ki...

komolytalan samu 2018.04.26. 00:42:48

@NickLeeson: Szerintem sokféle út van, és speciel a szlovénnál anyagiakban és létszámban is bővebbek a lehetőségeink. Ettől még lehet azt értelmezni, lefordítani magyarra belőle, amit lehet.

Én egyetlen megállapítást tennék. A TAO (annak minden anyagi és infrastrukturális következményével) és a gyereklétszám ugrásszerű javulása egyszerűen nem tükröződik az utánpótláson. Nem a tizenéve beigért nhl verő csodagyerekeket hiányolom, de az igazság az, hogy az összes lehetséges feltétel javulása mellett az eredmények stagnálnak és ezzel ideje lenne szembenézni, és számot vetni a miértekkel. Végig lehetne statisztikázni, - a vb előtt neki is álltam - de ha belegondolunk, hogy a hazai utánpótlásképzés fellegvára az elmúlt mondjuk öt évben egyetlen játékost tudott a válogatottig eljuttatni, és ő sem emelkedik ki a div1 színvonalából, vagy arra gondolunk, hogy 8 éve a juniorok az A csoport ajtaját rugdosták (amúgy hány játékos lett belőlük stabil válogatott), amitől most jóval távolabb vagyunk, akkor kiszámítható a következő 10 év képe is.

Nincs azzal gond, ha lesz egy jó bajnokságunk, pár csapat külföldön játszik, és itt gürizünk a div1-ben, esetleg 6-10 évente jutunk fel az A-ba, de legyünk őszinték, ne hitegessük egymást. Vagy legyen rendes, kemény mérleg, elszámolás, átgondolás, újratervezés. Én ezért lettem hokiszurkoló.

Licsimi1 2018.04.26. 03:52:04

@Speedking: Neki van esze, nem megy Ő olyan helyre, meg nem szeret az asztalra szarni, mint Egri! :P

csakreálisan 2018.04.26. 08:37:18

Tizenéve szerintem ez messze a leggyengébb szlovén csapat.(Ami nem is csoda, mivel a három legjobb védőjük és a 9 legjobb/legeredményesebb csatáruk közül 5, közte a két legeslegjobb hiányzott!). Soha ilyen közel nem voltunk hozzájuk, magunkat vertük meg a sok kihagyott, 100%-os helyzeteinkkel, a töketlen védekezési hibáinkkal. Ennek ellenére ha a két hátralévő meccset tisztán megnyerjük, még feljuthatunk a körbeverések és az olaszok elleni győzelem miatt.

Dallanan 2018.04.26. 10:24:32

Érdekes meccs volt. A "szokásos" 4-1-es eredmény ellenére magasan ez volt a legjobb meccsünk a szlovének ellen. Mindkét oldalon voltak bosszantó hibák, sajnos a legnagyobb helyzeteink is kimaradtak, de ennyire partiban sosem voltunk. Első harmad nagy különbségű lövés mutatója annyiban csalóka, hogy volt 2-3 olyan kapu előtt tuszkolós jelenet, ami önmagában kb. 10 lövést hozott. Elején erősebbek, gyorsabbak voltak, ez szép lassan eltűnt, harmadik harmadra fáradtabbnak látszott a szlovén csapat, egyre gyorsabban jutottunk át a semleges zónán.
Kapusteljesítmény eddig megvan, ehhez kell párosulnia jobb lövőszázaléknak. Azt gondolom, hogy a lehetőségeink meglesznek, több, mint az eddigi meccseken. Arra sajnos nem számítok, hogy kevesebb hibát kövessünk el, különösen a védő harmadban, de a hatékonyabb lövőszázalékban igen. Kijevben nem volt meg a potenciál, most bőven megvan.

essze 2018.04.26. 11:33:23

@Licsimi1: Tanítványa minősíti a mestert.

Licsimi1 2018.04.26. 19:38:28

@essze: Nyugi! Le fogtok esni a lóról hamar...

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2018.04.27. 13:53:54

@Bar down: Pozsgai az emberelőnyös kékvonalas lövőnk! Róla is emlékezzünk meg a gyenge teljesítmény kapcsán. Varga és Szirányi is halványabb, mint elvárható. 5..10 perctől eltekintve nem nagyon tudtunk felállni, vagy ha sikerült, épkézláb lövőhelyzetig nem jutottunk. Ezzel szorosan összefügg a gólérzéketlenségünk. Emellett sok a felesleges kiállítás, britek ellen ezt nagyon kerülni kellene. Persze köszönjük meg Hönének a meccshez igazított Smetanát. Amikor szorult a hurok náluk, azért csak érkezett a beavatkozás.
A helyzeteinknél öröm volt nézni, ahogy Lukácska kepeszt az alibi szezon után. Kár, hogy a szlovén tarcsit ilyen támadósorokkal nem tudtuk verni, és többszörösen történelmet írni, mert a hátsó alakzatba befértek potyautasok.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2018.04.27. 13:57:05

@Uteapu: Az olaszok szerintem nem tudják a szlovéneket megverni, a lengyelek meg örülnek, ha bennmaradnak.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2018.04.27. 14:03:38

@Nittümeki: Kár a Gőzért. A Wehrs - Stipsicz pároson kívül neveztem volna még két használható védőpárt a vébére. Szirányi meg Varga még csak csak elmentek. De a többiek.. Inkább Orbán, Szabó, Láda akárki.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2018.04.27. 14:06:22

@1116001: Legjobb bekk? Az olaszok felbőszítették, de azt a meccset leszámítva ő száll be a támadásokhoz.
Nálam az verte ki a biztosítékot, hogy a tegnapi meccsen támadunk nagy erőkkel (három csatár forgat, küzd a palánk mellett), és a védők meg nem cseréltek, hanem álldogáltak a _közép_vonalnál (piros)!

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2018.04.27. 14:07:59

@Nittümeki: A szezonja alapján ott lett volna a helye, mert Stipsicz is a végére rázódott bele. Dani viszont az elejétől megbízható formát hozott.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2018.04.27. 14:09:22

@solarys: Előbb helyzetek kellenek. Kidolgozva. Felállni támadáshoz, forgatni. Ehhez ugye négy-öt játékos kell. Nekünk meg van kettő-három.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2018.04.27. 14:12:58

Ha nem lett volna eddig közel kifogástalan a kapusteljesítmény, már kiestünk volna.

Dallanan 2018.04.27. 14:59:55

Lengyel védési mutató 92%, mégis ki fognak esni (valószínűleg). 93,15%-al áll Vay, ez közelében van annak, amivel reálisan szó lehet egy eredményes szereplésről.
süti beállítások módosítása