Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1006) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1110) utánpótlás (1359) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

Magyarország–Ukrajna 5-4

2018.04.18. 20:03: kutyatej73

Magyarország–Ukrajna 5-4

50 komment

Címkék: válogatott felkészülés

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr8913847794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.04.18. 20:16:46

Ezektől a szerencsétlenektől,hogy bírtunk 4-et kapni?

Kegy 2018.04.18. 20:20:01

Hehe, 4 2 nél kikapcsoltam, mondván, úgy is vége... Azért kell a pofon, főleg a az sh ért

2018.04.18. 20:25:23

@Speedking: Ez a megalapozatlanul nagy arcú játék eredénye.
Igaza volt Mogyinak, 4 gólos előnyig sem azt játszották, amit kellett volna. Túlcifrázott játék sok kicentizett passzal. Nem vagyunk mi Kanada, szóval fejben nincs még rendben a csapat.

DominiKing 2018.04.18. 20:33:10

Pisti, szerintem nem hibátlanul zártuk a felkészülési időszakot. Nagyon is sok hibával.

Tudom, felkészülési meccs nem számít, de két alsóbb osztályú csapattal is csak döntetlenre futotta. Persze lehet 5 győzelem mögé bújni, de botorság lenne. A mai meccsen a végén már nagyképűen is játszottunk, mindenki ment előre gólt lőni. De az eleje sem ment jól. Már megint felborult a pálya, de nem tudtunk vele élni. Szóval van min finomhangolni. De lehet, így lesz jól, nem bízzuk el magunkat, és sokkal koncentráltabbak leszünk majd.
Ez a csapat kiváló játékosokból áll, remélem csapatként is azzá válik.
Hajrá magyarok!

CsakÚjváros 2018.04.18. 20:38:29

Nyugalom a játékosok is tudják hogy ettől azért több kell...én bízok bennük!! Hajrá!!! Megyünk!! Mikor lesz már vasárnap??? :)

Kegy 2018.04.18. 20:55:17

A 4. Gól szép volt

solarys 2018.04.18. 21:39:28

@Kegy: Az igen, az szép volt. De a végén 14 mp alatt 2 gólt kapni, na az már nem!

Dallanan 2018.04.18. 21:58:35

Hazai csapatsportban régen láttam ennyire magabiztos vezetésből szétesni. Talán a női kézilabda válogatott Sydneyben produkált hasonlót, igaz az szomorúbb emlék...
Az látszott, hogy jobb játékosokból álló csapat vagyunk, de a vezetés birtokában az alázatosság egyre inkább eltűnt. Persze szinte egész meccsre jellemző volt a könnyelműség, nem csak a végén. Remélem, hogy ez jó pofon volt, van mit tanulni ebből a meccsből.

NickLeeson 2018.04.19. 06:38:49

Nyugi, ez egy kabala volt. Utoljára mikor 4. harmadban összezuhantunk és 4:1-ról 4:4-re engedtük fel az ellenfelet jó Ómen volt a rákövetkező meccsre. Az volt ugyanis a Korea elleni 4:4 a pesti VB-n és azt követte a kazah verés. Csak ezt akarták leutánozni. Remélem abból nem lesz baj, hogy akkor mi vesztettük el a szétlövést most meg mi nyertünk. Csak ne felejtsetek el dobokkal bemenni szurkolni edzésre, hogy hiteles másolat legyen.

Kegy 2018.04.19. 08:19:52

@solarys: azt nem láttam, tehát nincs is. :)

leonov 2018.04.19. 08:45:33

@OliBLOOD: Meg jo hogy nem az UTE lett a kismadar.
Nekem ez elegge olyba tunik hogy a leheto legkisebb erofeszitessel akar megfelelni az egyik feltetelnek Egri. Ez nem a jo megoldas, hanem a gazdasagos.

Dallanan 2018.04.19. 09:25:27

@NickLeeson: :D
Úgy legyen. :)
Az a meccs sem volt piskóta, emlékszem még az érzésekre...igazad van vonható párhuzam, sőt akkor végül ezen ment el a feljutás.

Uteapu 2018.04.19. 09:31:11

Bravó Miskolc! A Kinizsis időszak óta kivívott tiszteletem és szimpátiám irántuk nagy csalódásba ment át. Valami mindig véget ér, mint ez is.

Uteapu 2018.04.19. 09:32:27

@NickLeeson: Nekem más jutott eszembe. Sapporóban náluk volt nagy az arc, most nálunk.

kerusz 2018.04.19. 09:42:45

@Uteapu: Szemünk előtt lassan kibontakozik a szép új világ.

DominiKing 2018.04.19. 10:06:43

KMH-DVTK ízlelgetem. Nem ízlik.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.04.19. 10:29:59

Jobban örültem volna a Debrecennek. De azt hallottam, ők nem akartak közösködni.
De azért ez annál még mindig sokkal jobb megoldás, mintha Miskolcon indulna a tarcsi.
De vidéken jobb lett volna és ha sikerült volna a Debrecen-vonal, az még jobb!

Uteapu 2018.04.19. 10:41:41

Bizonyára jobb lett volna mentora és példaképe követése abban a tekintetben is, ha ugyan úgy felépít egy utánpótlást és akkor nem lenne szükség semmilyen fúzióra.Idő lett volna rá.

kerusz 2018.04.19. 11:08:15

@Uteapu: pont ezt a munkát szeretné megspórolni

DominiKing 2018.04.19. 11:14:09

Ezek után biztosan felértékelődik mindenki szemében a Volán hozzáállása. Legalábbis remélem.

Bar down 2018.04.19. 11:50:34

"Célunk, hogy a szlovák Extra Ligába készülő DVTK farmcsapataként minél több az utánpótlásból kikerülő fiatal játékosnak nyújtsunk játéklehetőséget"
Valósra fordítva:
"Célunk, hogy ne kelljen ezzel a fáradt EL-lel törődnünk, mi már a szlovákokra koncentrálunk, nesze MJSZ itt az itthoni csapat." 'ajtó becsap'

kerusz 2018.04.19. 12:11:30

@Bar down: Amúgy az elmúlt idényben a DVTK volt az egyetlen klub, amelyben egyetlen utánpótláskorú játékos sem lépett jégre egyetlen másodpercre sem.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.04.19. 12:18:09

@Uteapu: Bármilyen jó az utánpótlás, szerintem jobb ötlet, ha a farmcsapat máshol van. A Fehérvár is jobban tenné szvsz, ha a Titánokat nem Fehérvárott futtatná.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.04.19. 12:21:38

@kerusz: Viszont az elmúlt években az egyik legtöbb saját nevelésű játékost játszatták a MOL/ERSTE LIGÁBAN.
(Nem értve ez alatt saját nevelésnek azokat, akik mondjuk 14 éves koruk után érkeznek egy klubhoz.)

Uteapu 2018.04.19. 12:33:31

@Fermentátor: Egyetlen szempontból megértelek. Ahogy véded a mundér becsületét. Arról nem tehetsz, hogy feletted miként döntenek és miért.
Viszont amit a Fehérvárral kapcsolatban említettél, az egyszerűen értelmezhetetlen.

kerusz 2018.04.19. 12:43:47

@Fermentátor: Ettől még egyedül nyilván nem lehet képes az a csapat farmcsapatot indítani, amelyik képtelen akár csak egyetlen U20-as játékost is játszatni a szezon során a felnőtt csapatban. Szóval én megértem, hogy nem saját lenne a farmcsapat.

Viszont az Extraliga-indulás korábban többek által vázolt előnyeit így egyre kevésbé látom.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.04.19. 14:14:06

@kerusz: Így van, önmagában a Miskolcnak nincs annyi játékosa, hogy saját farmcsapatot indítson egy profiligában. Azonban ez nem is előírás.
Az Extraliga-indulás - a vitát kerülendő: esetleges! - gyümölcseit azonban nem valószínű, hogy az indulás előtt lehet learatni. Hanem mondjuk egy-két-há-négy esztendő elteltével.

@Uteapu: Szerintem ezt az egy okot is nyugodtan törölheted az egyébként is láthatóan szűkös listáról :), mivel kommentjeimet nem a megmagyarázás/becsületvédés/hasonlók motiválják, hanem valóban jó kiugrási, fejlődési lehetőségnek látom az Extraligát (értsd: erős külföldi bajnoksághoz való csatlakozást). Tévedhetek, persze. Ahogyan a Miskolc vezetősége, a Mac-é, a Fehérváré, a Dab-é (kicsit az Újpesté is) és a mjsz-é, dettó. Ahogyan - és szerintem érdemes közösen bíznunk ebben! - Te is.

CSL 2018.04.19. 15:50:57

@Fermentátor:
Már bocs, de ha még az utánpótlás nevelést is kiszervezzük, mennyiben segíti ez a magyar hoki fejlődését? Én úgy látom ez csak a gyümölcs learatása, a nevelést, metszést, permetezést, (csak, hogy maradjunk a kertészeti hasonlatnál) meg majd más megcsinálja ingyen..
Ennek az extra liga indulásnak akkor lenne értelme, ha közben miskolcon létrehoznának egy jó utánpótlásképzést, esetleg Kazincbarcika, Tiszaújváros bevonásával még OB2-es csapatokkal egy másod, harmad vonalat is megteremtenének. Azt hiszem a finn liigában van valami indulási feltétel az utánpótlás neveléssel kapcsolatban, tőlük kellene tanulni!

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.04.19. 17:40:19

@CSL: Nem látom, miért következik abból amit leírtam,. hogy az up-nevelést kiszerveznénk. Miskolcon éppen most kezd megcsillanni némi siker. Senki nem mondta, hogy az up-nevelést en bloc vinnék a tüskébe vagy ilyesmi.

Azt sem igazán vágom, hogy miért csak akkor indulhatna egy csapat az extraligában, ha olyan lenne az up-rendszer, mint a finneknél. A finnek talán indulnak a szlovák extraligában?

NickLeeson 2018.04.19. 18:26:44

Minden nézőpont kérdése. U20-ban tökutolsók lettek, KMH 3 hellyel jobb volt. Ergo erősebb csapattal állnak ki, mintha saját farmot állítanának ki.
Következő akkor MAC-Vasas-(Stars)? Az ő U20-k erősebb és Jégpalotában is lenne meccs. Lehetne kettős rangadókat tartani, UTE meccs aztán a szurkolók átballagnak egy Vasas meccsre. Vicc vége.
Ennyi erővel Debrecen és ETO is indulhatna egy legiós sorral kiegészítve.

CSL 2018.04.19. 19:45:19

@Fermentátor:
Szerintem abból, hogy a farm csapat, ami az el ben indul majd, az a kmh lesz!
Az utánpótlást meg a liiga hasonlatot nem az extra ligára, hanem a magyar bajnokságban való indulás feltételéül szabnám! Én nem látom miskolcon azt a bázist ami hosszútávon akár csak egy el csapatot, nemhogy egy el+ egy extraliga csapatot tudna indítani és ez itt a legnagyobb baj!

hokiszurker01 2018.04.19. 20:09:51

Én komolyan nem értem miért baja az egyeseknek hogy a Miskolci farmcsapat nem Miskolcon lesz. Mi köze ennek az utánpótláshoz?? A tehetséges fiatal miskolci játékos attól ugyan úgy játszhat mintha Miskolcon lenne a csapat székhelye.

Eddig az volt a baj hogy a Miskolc majd indít egy EL csapatot és lerabol mindenkit mivel nincs jó u20as csapatuk ezért elvisznek minden gyereket. Ebből most látszólag az jön le hogy nem ez a terv. Az is baj. Teljesen logikus döntés h összeállnak vakakivel.

Debrecen kézen fekvő lett volna, de ők mint itt leírták többen, nem közösködnek senkivel. Vasas, Győr KMH jöhetett szóba. KMH lett belőle.

Miskolcon sztem infrastruktúrában sem férne el még egy csapat. És ahogy itt valaki írta a Fehérvár farm is simán lehetne Győrben, legalább lenne ott is hoki. Fehérváron a családon kívül kb senki nem járt Titánok meccsre úgy hogy ingyenes volt kb minden meccs. Playoffban 130 néző . Es a Titánok tök jó hokit játszottak. Akkor most min megy a sírás?!?!

Miskolcnak ráadásul az állománya is gyengébb (még). U16 alatt ott is sok a tehetség 2-3 év múlva lehet mindkét klub készen lesz arra hogy külön El csapat is legyen. És akkor lehet hogy a Miskolc farm mehet mondjuk Barcikára vagy Tiszaújba ha lesz csarnok.

Közben Fodor is elmondta hogy a Fradi is fiatalokra épített csapattal készül 1-2 rutinosabb játékossal.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.04.20. 08:28:45

Most epp az a baj, hogy nem Miskolcra tervezik a farmcsapatot. Ha oda terveznek, az lenne a baj. Ez a tipikus van rajta/nincs rajta sapka esete.

OliBLOOD 2018.04.20. 09:40:20

@Fermentátor: Ferdítesz, mint mindig. Az a baj, hogy a farmcsapat kérdést letudjátok annyival, hogy egy most is működő csapattal írtok egy megállapodást. Ennek így semmi hozzáadott értéke nincsen. Ha Debrecenben vagy Kazincbarcikán indítanátok csapatot, akkor lenne, mert egy új város felkerülne a hokitérképre (ha már a miskolci úri közönség is kinőtte az EL-t és nem kíváncsi rá). Ehhez képest Budapesten még egy csapat teljesen értelmetlen. FTC, UTE, Vasas indulni akar. MAC meg tudja oldani önerőből a farmcsapatot, KMH-DVTK. Ez 5 csapat egy városban, amelyikből kettő farm.

DominiKing 2018.04.20. 10:00:55

@kutyatej73: A cikkel kapcsolatban az jutott eszembe, hogy annak idején az ukránok néztek le minket. Néztem a tegnapi visszaemlékezős filmet Sapporóról. Ott mondták a srácok, hogy mennyire felbosszantotta őket az ukránok lekezelő viselkedése.
Sajnos most mi mentünk fel nagyképűen a pályára és mi néztük le az ukránokat. Jó lenne a nagy arcot máskor az öltözőben hagyni, és kellő alázattal viseltetni a VB meccseken, mert ez a csapat sokra hivatott.
Hajrá magyarok!

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.04.20. 11:39:39

@OliBLOOD: "Ferdítesz, mint mindig."
Ha elfogynak az érvek, jön a személyeskedés. Valakinek ennyi jut, sajnos.
Egyébként pedig, láthattad, olvashattad, azt írtam, jobban örültem volna a Debrecennek. De ők nem akarták a közösködést. Kazincbarcikára EL-es csapat? Ez most komoly? Azt üdvözölnéd, ha egy nyitott jégpályára szerveznék az EL-meccseket?

Gratulálok! Folytasd nyugodtan a személyeskedést, ha abban érzed magad otthon!

2018.04.20. 11:43:06

@Fermentátor: Akkor már inkább Újhelyre,ott jobb a pálya:))

leonov 2018.04.20. 12:35:35

@Speedking: Es lassan mar villanyvonat is lesz...

leonov 2018.04.20. 12:36:59

Egyebkent mindenfajta kotodesem mellett es megertve EgriPistat Olinak adok igazat. Ebbol mar senki nem fog jol kijonni. Serulesek lesznek boven.

essze 2018.04.20. 12:57:46

@DominiKing: @kerusz: @Uteapu: Úgy beszélünk a Miskolc és a MAC Extraliga-indulásáról, mintha biztos lenne. (Lehet hogy az, nincsenek belső információim.) A szlovákok nyugodtan nemet is mondhatnak. (Ez csak egy megjegyzés volt.)
Amúgy nem értek egyet az általatok írtakkal. Szerintem Egri pont, hogy tanult Ocskay példájából. Nem akar idény közben csalásra fanyalodni. Remélem olyan szándéka sincs, hogy később kisírja magának az indulás alóli felmentést. A miskolci utánpótlás milyenségére pedig egy évtizedes szlovák bajnoki szereplés után érdemes visszatérni.
Összefoglalva. Hogy bevásároljuk a csapatainkat, annak nem örülök. Hogy nem eshetnek ki, azt kifejezetten károsnak tartanám. Ha viszont meglenne az átjárhatóság a két bajnokság között - nem csak szavakban, mint az EBEL esetében - az mindkettőnek hasznára válna.

essze 2018.04.20. 13:06:07

@Speedking: @leonov: Igen, igen, igen! (Személyes kötődés.)

Kegy 2018.04.20. 14:33:47

eldőlt már, mely kapusokkal vébézünk?

CSL 2018.04.20. 18:24:48

@Fermentátor:
Elvileg lesz fedett csarnok
http://mobil.boon.hu/#!mobilenews/detail/3746195
De én személy szerint, az erste liga meccseket miskolcon játszatnám továbbra is.
Egyébként ha miskolcon nem lesz erste ligás csapat és Leisztinger bedobja a törölközőt, ugye a foci csapatnál hallani financiális problémákról, miskolc a két szék közé ül? Vagy, ki fogja finanszírozni az extra ligát?

Ettől függetlenül én támogatnám az extra ligás indulást, csak nem ebben a rendszerben, viszont az lenne a legszebb ha a miskolc bejutna a KHL be idővel.. Na álmodozni lehet..

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.04.20. 18:38:46

@CSL: "Elvileg lesz fedett csarnok"

Tudom. De azt is tudom, mit jelent ez a mondat: most nincs.

DominiKing 2018.04.21. 14:42:44

@kutyatej73: Írtam privátban, de nem látom sehol, hogy elment volna. Jelezz légyszí, hogy megkaptad-e?

kutyatej73 2018.04.21. 15:10:52

@DominiKing: Nem, nem kaptam meg. Tudom tartozom két reagálással, az ittenihez: teljes mértékben egyetértek.Fodor-Fradihoz: szív és lélek nélkül nem lehet, a pénz a legkevesebb :).
süti beállítások módosítása