A magyar jégkorong harmadik fővárosa
2018.04.02. 14:12: kutyatej73
89 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr7513800262
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Lazlee 2018.04.02. 14:33:42
Kösz Albi a cikket minden újvárosi nevében...
freddyD 2018.04.02. 15:19:47
"Amikor a klub 2015 nyarán felkapaszkodott a magyar felnőtt jégkorong színpadára"
Jah, nyilván a felkapaszkodott a legjobb szó erre :D
Jah, nyilván a felkapaszkodott a legjobb szó erre :D
essze 2018.04.02. 15:33:19
@freddyD: Igen. Felkapaszkodottak.
2018.04.02. 15:50:17
Nem is hátszelet kaptak,hanem valóságos orkánt már évek óta...és még így is rezgett a léc.
leonov 2018.04.02. 15:55:36
"Innen már nem lehet visszafordulni, innen nem szabad letérni"
Ilyen mar volt egyszer... a soknevu kvazi ugyanezzel a hatterrel...
Ilyen mar volt egyszer... a soknevu kvazi ugyanezzel a hatterrel...
a Zamboni nem egy tészta 2018.04.02. 16:20:01
"Az idén látottakból könnyű lenne levonnunk a következtetést: az, hogy a MAC és a DVTK szezonok óta kiemelkedik az Erste Liga mezőnyéből, egyszersmind azt jelenti, hogy kinőtték ezt a szintet."
1. ez pénz kérdés...
2. a 8-10 tagú ligából kimagaslik 2 csapat... jajjjjjjjjajajajajaja most mi lesz. Akkor a Juventus meg a Bayern, kösse fel magát?
hogy rákba jelentene ez bármit is...
egyáltalán... vajon a csapatoktól függ a MOL liga szintje, koncepciótol vagy attól, hogy hogy viselkedik a liga és az elnökség? vagy csak attól, hogy az a csapatonként 6 ember hogy játszik?
néha bizony elég átgondoltalan a blog...
1. ez pénz kérdés...
2. a 8-10 tagú ligából kimagaslik 2 csapat... jajjjjjjjjajajajajaja most mi lesz. Akkor a Juventus meg a Bayern, kösse fel magát?
hogy rákba jelentene ez bármit is...
egyáltalán... vajon a csapatoktól függ a MOL liga szintje, koncepciótol vagy attól, hogy hogy viselkedik a liga és az elnökség? vagy csak attól, hogy az a csapatonként 6 ember hogy játszik?
néha bizony elég átgondoltalan a blog...
a Zamboni nem egy tészta 2018.04.02. 16:25:52
@a Zamboni nem egy tészta: ok... kicsit beneztem...
OliBLOOD 2018.04.02. 17:14:26
@Lazlee: Egy bajnoki cim kell a hokifovaros cim kierdemlesehez. Amikor mi voltunk a csucson meg nem osztogattak ilyen konnyen. Valtoznak az idok.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.04.02. 17:17:57
Senki nem vádolhat meg engem Mac-pártisággal, de az utóbbi éveket tekintve valóban kijelenthető, jelenleg ők a magyar hoki egyik fővárosa - a háromból.
KCs 2018.04.02. 17:47:18
@Fermentátor: Sose értettem ezt a hokifőváros dolgot. Szerintem mindenkinek a maga kedvenc csapata számít a hokifővárosnak, és ez teljesen természetes.
gogosz 2018.04.02. 17:59:09
A hoki fővárosokban még mindíg rengeteg dunaújvárosi játékos él ideiglenes lakcím kártyával. Bár néha még irigykedem, de mindíg is jobban szerettem a vidéki életet.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.04.02. 18:15:03
@KCs: Ez nem egy hivatalos kategória, sztem. Persze, mindenkinek a maga kedvence az ő személyes fővárosa, ezt is el tudom fogadni. De azt is, hogy most van három csapat, mely egymástól nincs nagy különbségre erőben, lehetőségekben és pillanatnyilag (pontosabban már azért vagy 2 éve így van) jóval a többiek előtt jár mindezekben. Nem ördögtől való, ha hokifővárosnak nevezik őket. Jó, lehet, nem a legszerencsésebb kifejezés. De mivel lehetne lecserélni, ha azt akarjuk mondani, hogy azok a csapatok, melyek komolyan kiemelkednek a mezőnyből - és közöttük sincs hatalmas különbség?
Licsimi1 2018.04.02. 18:20:50
A Fradi a rekordbajnok! Az Újpest és az Újváros is többször volt bajnok, mint a Miskolc, vagy a MAC. A MAC utánpótlása még OK, de Miskolcon mi van?
A másik, hogy a magántőke kiemelése is hazugság, mert ott is a TAO-ból veszik a felnőtt csapat szerelését is, mint az összes többi csapatnál. Persze Kedves Ferenc adott bele sokat, mint anno a Stars-ba is, aztán egyik napról a másikra lelépett...
A másik, hogy a magántőke kiemelése is hazugság, mert ott is a TAO-ból veszik a felnőtt csapat szerelését is, mint az összes többi csapatnál. Persze Kedves Ferenc adott bele sokat, mint anno a Stars-ba is, aztán egyik napról a másikra lelépett...
Lazlee 2018.04.02. 18:27:30
@Fermentátor: kezdjük ott, 3 főváros hogy lehet?
Nem kell ilyen hülyeségeket kitalálni se. Azt’ nem lesz belőle sértődés.
Pl nekem nem fáj a Miskolc meg a Mac jelenlegi kiemelkedése, hisz mi is kiemelkedtünk megfelelő hátérrel.
A román hoki fővárosa pl Galac. Viccen kívül.
Nem kell ilyen hülyeségeket kitalálni se. Azt’ nem lesz belőle sértődés.
Pl nekem nem fáj a Miskolc meg a Mac jelenlegi kiemelkedése, hisz mi is kiemelkedtünk megfelelő hátérrel.
A román hoki fővárosa pl Galac. Viccen kívül.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.04.02. 18:56:09
@Licsimi1: A Budapesti Korcsolyázó Egylet 7x-es bajnok. Akkor ez azt jelenti, hogy JELENLEG ők a magyar hoki egyik fellegvára? Na, ennyire van értelme jelen témánál (vagyis, hogy pillanatnyilag melyek a "hokifővárosok) azon rugózni, hogy a Fradi vagy az Újpest hányszoros bajnok.
@OliBLOOD: Tőlem. Bár nem elég kifejező sztem, de ha neked az tetszik jobban...
@OliBLOOD: Tőlem. Bár nem elég kifejező sztem, de ha neked az tetszik jobban...
KCs 2018.04.02. 19:05:00
@Fermentátor: Az ilyen megfoghatatlan és definiálhatatlan fogalmak csak arra jók, hogy élezzék a feszültséget, és egymás rovására hangsúlyozzuk a saját különb mivoltunkat. Konkrét mutatószámokat érdemes összehasonlítani, valószínűleg akkor sem lesz közmegegyezés, hogy melyik mutatószám a fontosabb a másiknál, de legalább amögé érvek sorakoztathatóak. Az ilyen "hokifőváros" kifejezéseket meg hagyjuk meg a hoki környékén levő politikusoknak és politikai újságíróknak.
Uteapu 2018.04.02. 19:14:45
A újkori hokink Dunaújvárosban született. Eddig egy, most már három csapat van akik zászlóvivői a sportnak. Igaz a legújabbat még nem sokat lengette a szél. Ez a főváros kifejezés baromság, főleg ha a jelenlegi bajnok pusztán egy kerületi, amiről igazán azt sem tudjuk melyiké is igazán. ;)
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.04.02. 19:19:25
@KCs: Mit írnál helyette, ha a három kiemelkedő csapatot akarod egy szóban említeni?
CsakÚjváros 2018.04.02. 19:23:14
@Uteapu: + sok :)
Kegy 2018.04.02. 19:38:54
Van terv arra az esetre,ha jövőre nem indul a MAC?
KCs 2018.04.02. 19:43:03
@Fermentátor: Először meg kéne határozni, milyen mutatószámban jobb ez a három csapat minden másiknál? Költségvetés? Nézőszám? Igazolt játékos? Utánpótlás-csapatok helyezése? Első csapatban pályára lépett saját nevelésű játékosok száma? Első csapatban pontot szerzett saját nevelésű játékosok száma? Játékospiaci vonzerő?
Szerintem nem igaz, hogy ezekben mind a három klub egyforma szinten van. És még millió mutatószám van, ami fontos és idekívánkozna, biztosan mindenki tudna mondani.
Az, hogy az EL döntőt játszott két csapatot hokifővárosnak nevezzük, csak azért, mert tényszerűen ők jutottak a döntőbe, tehát valóban jobbnak bizonyultak minden más indulónál, szerintem önmagában nem vezet sehova, csak indulatok generálására jó. Mint ahogy az is, ha a Volánt hokifővárosnak kiáltjuk ki, csak azért, mert az EBEL-ben indul.
Szerintem nem igaz, hogy ezekben mind a három klub egyforma szinten van. És még millió mutatószám van, ami fontos és idekívánkozna, biztosan mindenki tudna mondani.
Az, hogy az EL döntőt játszott két csapatot hokifővárosnak nevezzük, csak azért, mert tényszerűen ők jutottak a döntőbe, tehát valóban jobbnak bizonyultak minden más indulónál, szerintem önmagában nem vezet sehova, csak indulatok generálására jó. Mint ahogy az is, ha a Volánt hokifővárosnak kiáltjuk ki, csak azért, mert az EBEL-ben indul.
DominiKing 2018.04.02. 19:49:00
Az m4-en az insert még azt írja, hogy 20 órától a magyar jégkorong-bajnokság döntője következik.
Gaudi 2018.04.02. 19:53:23
@Kegy: Volt terv a Debrecenre? Belgrádra? Gyergyóra? Hajszál híján UTE, Fradi, DAB? Ekkora a biztonság, és a stabil a magyar jégkorongban, és körülötte.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.04.02. 20:14:26
@KCs: Ez egy szófordulat, ilyen nagy jelentőséget nem látnék bele. Akkor kellene hivatalosan meghatározni, mi az a hokifőváros, ha ez egy hivatalos kategória lenne.
Főváros, fellegvár, élcsapat? persze, bármelyik kifejezés indulatokat generálhat. De a cikk talán majdnem mindegyik mondatáról elmondható ez, ha nagyon akarjuk.
Főváros, fellegvár, élcsapat? persze, bármelyik kifejezés indulatokat generálhat. De a cikk talán majdnem mindegyik mondatáról elmondható ez, ha nagyon akarjuk.
Lazlee 2018.04.02. 20:30:39
@Uteapu: inkább utalás a soknevűekre.
Határbíró 2018.04.02. 21:56:47
Már vártam ezt az írást a blogtól, nagy öröm lehetett feléjük a döntő után.
Jó ez a propaganda, de a tény az, hogy a főváros(az igazi) sz*rt a mesterséges csapatukra és kutya nem volt kíváncsi rájuk. Jövőre jobban kellene nyomniuk a propagandát, talán vegyenek fel pár arcot az állami médiától, ott van ebben komoly rutin.
Jó ez a propaganda, de a tény az, hogy a főváros(az igazi) sz*rt a mesterséges csapatukra és kutya nem volt kíváncsi rájuk. Jövőre jobban kellene nyomniuk a propagandát, talán vegyenek fel pár arcot az állami médiától, ott van ebben komoly rutin.
essze 2018.04.02. 22:11:36
@Határbíró: Akárcsak a másik oldalon.
freddyD 2018.04.02. 22:21:47
Amúgy nyugodtan lehet írni ilyen (kicsit szponzorszagú) cikket egy új bajnokról, de azért az már kunszt kihagyni belőle csomó olyan tényezőt, ami miatt (finoman szólva) nem éppen közönségkedvencek.
Mindegy, majd a parókások kinyomtatják maguknak, hadd örüljenek :)
Mindegy, majd a parókások kinyomtatják maguknak, hadd örüljenek :)
essze 2018.04.02. 22:44:53
@freddyD: Amiről nem írunk, az nincs.
kerusz 2018.04.02. 23:23:44
@Fermentátor: pl. ebben a cikkben is elő-előfordult a hokifőváros szó: www.jegkorongblog.hu/2018/01/11/235958/
gondolom, ez pl. nem keltett Benned indulatokat, egyetlen mondatával sem...
gondolom, ez pl. nem keltett Benned indulatokat, egyetlen mondatával sem...
kerusz 2018.04.02. 23:23:44
@Fermentátor: pl. ebben a cikkben is elő-előfordult a hokifőváros szó: www.jegkorongblog.hu/2018/01/11/235958/
gondolom, ez pl. nem keltett Benned indulatokat, egyetlen mondatával sem...
gondolom, ez pl. nem keltett Benned indulatokat, egyetlen mondatával sem...
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.04.03. 07:43:18
@kerusz: Azért most nagyon röhejes vagy! :) És szerintem nem is sejted, miért. :D
Talán, ha elolvastad volna, miről is folyik itt a diskurzus... ;)
Talán, ha elolvastad volna, miről is folyik itt a diskurzus... ;)
1885* 2018.04.03. 10:27:24
@21 ezer Ft: + sok. Teljesen megdöbbenve tapasztalom magamon, hogy a VB is hidegen hagy.Elegem lett a jégkoronból. :(
milan92 2018.04.03. 10:42:31
Ha a két hokifőváros csapatát befizeti a szövetség az extraligába, akkor szerintem sokaknak elege lesz a magyar hokibók jó ideig...
Határbíró 2018.04.03. 10:47:31
@1885*: Meglepően sokan vannak így vele az én környezetemben is. Kérdés, hogy sikerül-e a szurkoló csere, a liga nézőszámait elnézve nem igazán.
Határbíró 2018.04.03. 10:53:29
@milan92: Röhejes az egész, egészen egyediek lehetünk azzal a világban, hogy a magyar szövetség egy másik szövetség számára gyűjt pénzt.
Ezt az energiát mondjuk a liga fejlesztésére is fordíthatnák. Dehát a MacVasasStars nyilván fontosabb.
Ezt az energiát mondjuk a liga fejlesztésére is fordíthatnák. Dehát a MacVasasStars nyilván fontosabb.
1885* 2018.04.03. 11:06:19
@Határbíró: szurkolócsere? Hát ha porig is rombolják az én csapatom (újra) akkor sem leszek soha az életben soknevű drukker.
Kedveskangyal köszönjük. Csak sikerül kinyirni minden szomszéd tehenet. Taps, taps, taps.
Kedveskangyal köszönjük. Csak sikerül kinyirni minden szomszéd tehenet. Taps, taps, taps.
21 ezer Ft 2018.04.03. 12:08:45
@Határbíró: Miközben a saját maga által szervezett bajnokságot negatív színben tünteti fel, ezt se feledjük el.
gogosz 2018.04.03. 12:59:14
Studniczky mondjon le!
fenderbass 2018.04.03. 13:54:49
@milan92: Ha megnézed a nézőszámokat, amiket a csapatok produkáltak, akkor látható, hogy nem igazán van nézettsége az Erste ligának. Ebben mindenkinek -csapatoknak szövetségnek infrastruktúrának- elég nagy szerepe van. Nagy változás akkor sem lesz, ha ezen kevés szurkolók közül néhányan elfordulnak a csapatuktól. De akkor ők igazi szurkoló egyáltalán? Ha csak az Újvárost nézem, miért csökkent le a nézőszám, hiszen nincs a városban igazán értelmezhető látványos csapatsport, amit nézni is lehet. Akik más bajnokságban akarnak indulni, vélhetően a nagyobb sportérték a nagyobb marketing és a nagyobb üzleti bevétel miatt tennék. Mindenki élesen bírálja a csapatvezetők (tulajdonosok) ezen döntését, de azt mindenki figyelmen kívül hagyja, hogy ezek az egyesületek gazdasági társaságok, profitorientáltak és nem függnek az ellenfeleik szurkolóinak sem akaratától, sem véleményétől.
1885* 2018.04.03. 14:18:35
@fenderbass: "nagyobb sportérték a nagyobb marketing és a nagyobb üzleti bevétel miatt tennék" persze, jobban fogy majd a kutyatáp.
gogosz 2018.04.03. 15:48:19
@fenderbass: Függnének viszont a szövetségi tőke injekciótól.
fenderbass 2018.04.03. 15:56:13
@1885*: Tündér a válaszod. Mivel az én csapatom nem a kutyatáp vonalon mozog ( és ezzel már el is árultam a hovatartozásomat) egyet tudok érteni veled. De ne feledjük, úgy tudsz több szponzort vonzani, ha a sportmarketing értéked nagy.
fenderbass 2018.04.03. 15:58:06
@gogosz: Én úgy tudom, nálunk a tavalyi pályázatnál nem volt beígérve a szövetségi támogatás és emlékeim szerint nem az anyagiak miatt utasítottak el.
leonov 2018.04.03. 16:01:57
@fenderbass: Meg ha van, akkor sem kell kolteni, ha mas kolt helyetted...
fenderbass 2018.04.03. 16:05:43
@leonov: Reális. Ki az aki ilyen helyzetben ellenáll
1885* 2018.04.03. 16:12:08
@fenderbass: amennyire a szponzori viszonyokat ismerem, nem feltétlen a sportmarketing érték alapján választanak szponzoráltat. Vannak ennél magasabb érdekek is. Persze lehet nálatok ez másként működik. Elhiszem.
fenderbass 2018.04.03. 16:19:27
@1885*: Írj rám és szívesen látlak nálunk egy meccsen és akkor láthatod hogy mennyi szponzor sok-sok apró pénzéből van összerakva a mi kis csapatunk. Volt, hogy az egyik nagy támogató kiesett, mert átmentek a technikai sportok felé. Nyilván nem esett jól, de a csapat tudott tovább üzemelni. Még egy fontos dolog. Állítólag csak olyan ígéret hangzik el nálunk, aminek meg van a fedezete.
1885* 2018.04.03. 16:43:58
@fenderbass: először is, köszönöm szépen a meghívást. Én őszintén elhiszem, hogy nálatok így van. Amire én gondoltam, hogy itt a nemhokifővárosban, egy-egy nem is kicsike szponzor, hozzátartozó, barát stb. révén választja ki a szponzorált csapatot. Sőt, van, hogy "javasolják" kit kéne támogatni. Ha a marketinget nézed, én persze nem vagyok marketinges, de ha bele akarok tolni pár tiz millát egy sportágba akkor lehet, hogy mondjuk egy 25 Magyar bajnoki címet nyert csapatot jobb marketing hordozónak gondolnék...persze lehet ezért nem én vagyok milliárdos.
fenderbass 2018.04.03. 16:59:23
Titokban mondom, de véleményem szerint erősebb bajnoksághoz elengedhetetlen egy erős UTE és erős FRADI. " ahogy Rejtő J. írta nem kívánt rész törlendő" Ráadásul, tavaly és idén jó kis meccseket játszottunk veletek. Voltam is nálatok idegenben. Azt vártam, hogy atom "telt ház" lesz, de elég foghíjas volt a lelátó. A jegy nem drága, a játék izgalmas, a csapat is jó az ellenfél - mi - veretes, akkor .....????? És innen fordulok vissza a kiinduláshoz, hogy lehetne fejleszteni a jégkorongot. És hülye kérdés, hogy hol van pillanatnyilag a hoki fővárosa ( pl Montreál Boston Moszkva stb)
1885* 2018.04.03. 17:13:47
@fenderbass: erős UTE ÉS erős Fradi. Igen. Viszont tartok tőle, hogy a nagy népvándorlásból nem ez sül majd ki.
Én sem tudom miért nem volt nálunk több néző, azért a Fradi ellen teltház közeli szokott lenni, és nem csak po-ban, ahova ugye idén be sem jutottunk...
Én sem tudom miért nem volt nálunk több néző, azért a Fradi ellen teltház közeli szokott lenni, és nem csak po-ban, ahova ugye idén be sem jutottunk...
fenderbass 2018.04.03. 17:20:51
A félelmed akár be is igazolódhat. Én ezt egyáltalán nem vitatom. Korábban írtam, hogy egy csapatvezetés önző módon első sorban magára gondol. Így volt ez nagyon régen is. Majd amikor a Volán elpályázott. Most, hogy mi el akarunk menni. Azt, hogy mi lesz ennek az eredménye, csak utólag látjuk és magyarázzuk
fenderbass 2018.04.03. 17:23:25
@fenderbass: A PO-ra válaszolva. A végére elég rövid lett a padotok, valamint láttam egy kis motivációs hiányt. Akiknek húzni kellett volna elfáradtak.
fenderbass 2018.04.03. 17:25:45
@1885*: A második választ elütöttem, de neked írtam
essze 2018.04.03. 18:36:49
@1885*: A csapatod a várakozás és képességei alatt teljesített, a bajnokságot egy meglehetősen ellenszenves társaság nyerte, a szövetség lelkesen támogatja a hazai liga tönkretételét. Megérdemelnéd, hogy legalább a válogatott szerezzen némi örömöt.
DominiKing 2018.04.03. 19:16:08
@1885*: Pedig egy jó szereplés biztosan gyógyír lenne sebeidre. :-)
Aludj rá egyet (kettőt).
Aludj rá egyet (kettőt).
1885* 2018.04.03. 20:26:47
@essze: @DominiKing: a mac válogatott?, mert, hogy a mieink repülnek a keretszűkítésnél, kivéve, akit meg akarnak szerezni, azt boritékolom. Ebben nem lesz túl sok örömöm.
Nittümeki 2018.04.03. 20:54:09
@1885*: Nem kötekedésből, de az utálatod tárgya (ami amúgy nekem sem szimpatikus), bajnok lett, a csapatod meg kiesett a negyeddöntőben, mellesleg azelőtt szénné égette magát a középszakaszban.
Egyébként is hatalmas melléfogás szerintem összekeverni a hazai klubhokit a válogatottal, mert a kettő nem feltétlenül fedi már egymást. Én pl.nagyon szeretem Galanisz vagy újabban Odnoga játékát az El-ben, de a vb-n sokkal inkább Háritól, Sebőktől, Sofitól stb. várom a gólokat és a vezérszerepet. És ettől még tetszhet Galanisz vagy Odnoga játéka.
Egyébként is hatalmas melléfogás szerintem összekeverni a hazai klubhokit a válogatottal, mert a kettő nem feltétlenül fedi már egymást. Én pl.nagyon szeretem Galanisz vagy újabban Odnoga játékát az El-ben, de a vb-n sokkal inkább Háritól, Sebőktől, Sofitól stb. várom a gólokat és a vezérszerepet. És ettől még tetszhet Galanisz vagy Odnoga játéka.
1885* 2018.04.03. 21:00:18
@Nittümeki: ezt nem igazán értem, pont tudom mit csinált a csapatom, ettől még hidegen hagyhat a macválogatot?
Nittümeki 2018.04.03. 21:11:43
@1885*: Jó :D
DominiKing 2018.04.03. 21:55:21
@1885*: Azért ennyire ne legyél már durcás. Nem gondolod komolyan, hogy a rájátszást is figyelembe véve megérdemelné valaki is a csapatodból a válogatottságot. Szíved joga a MAC-ot utálni, de a többi magyar játékost miért.
Hajrá magyarok!
Hajrá magyarok!
essze 2018.04.03. 22:05:41
@1885*: Várjunk. Hátha idén a szövetségi kapitány állítja össze a válogatottat.
essze 2018.04.03. 22:13:18
@DominiKing: Esetleg Nagy N. Feltéve, ha hajlandó a MAC-ba igazolni.
essze 2018.04.03. 22:17:36
@Nittümeki: Galanisz eddig egy VB-n szerepelt. Akkor a magyar csapat legjobbja volt.
Nittümeki 2018.04.03. 22:29:48
@essze: Kettőn szerepelt. Némi túlzás, hogy ő lett volna a legjobb, de valóban nem volt rossz emlékeim szerint.
Idén is megérdemelné, hogy ott legyen, de én a válogatottban nem tőle vagy más itthon játszótól várom a pontokat, vezérszerepet, mert vannak jóval magasabb szintről érkező játékosaink, elsősorban tőlük elvárható, hogy vigyék a prímet szerintem.
Én csak arra akartam rávilágítani, hogy a hazai kedvenceket nem kell összekeverni a válogatottal, mert a két dolog két külön kávéház. Egyébként meg az idei Újpestből ha esetleg senki nem kerül be, akkor se szólhatnak a drukkereik semmit szerintem...
Idén is megérdemelné, hogy ott legyen, de én a válogatottban nem tőle vagy más itthon játszótól várom a pontokat, vezérszerepet, mert vannak jóval magasabb szintről érkező játékosaink, elsősorban tőlük elvárható, hogy vigyék a prímet szerintem.
Én csak arra akartam rávilágítani, hogy a hazai kedvenceket nem kell összekeverni a válogatottal, mert a két dolog két külön kávéház. Egyébként meg az idei Újpestből ha esetleg senki nem kerül be, akkor se szólhatnak a drukkereik semmit szerintem...
Nittümeki 2018.04.03. 22:31:26
@Nittümeki: Persze ha valaki meglepetésemberként tud húzóerővé előlépni, az csak jó!
essze 2018.04.03. 22:47:37
@Nittümeki: Ha mindenki számításba vehető, akkor szerintem ha nem is pont négy egyenlő erejű, de négy meglehetősen jó sort tudna kiállítani a válogatott.
Milo92 2018.04.03. 23:10:44
@fenderbass: Az alapszakasz végére egészen szép nézőszám és hangulat volt. Sajnos nem sikerült divatot teremteni a meccsrejárásban. De a Miskolc és a MAC stadionjában hiába lesz extraliga, nagyobb nézőszám nem lesz, mert kicsi a csarnokuk. Egyébként összességében szépen lassan növekszik a liga színvonala és nézőszáma is. De ha ekkora gazdasági társaságok, akkor tegyék le az 500 ezer eurót és mehetnek az extraligába. De ne a szövetség hajtsa fel nekik a pénzt.
CsakÚjváros 2018.04.03. 23:40:45
Mint írtam párszor ha a Magyar csapatokra költenék azt a pénzt amit a Szlovákoknak,Osztrákoknak adnak,csinálhatnánk egy jó bajnokságot...a pénzt fordíthatnák csapataink az utánpótlásra és jó légiósokra...Jó bajnokságunk lenne,több néző(nem ez a cél?),mások könyörögnének hogy nálunk játszhassanak....persze ez nem 1-2 év de valahol el kéne kezdeni...főleg ha ennyi kidobni való pénzünk van :)
KCs 2018.04.04. 11:49:51
@CsakÚjváros: Az Extraligás szereplés egy pénzbe kerülő szolgáltatás, ami a csapatok játékosainak fejlődését és a nézőszám növelését egyaránt szolgálja. Ugyanolyan pénzért vásárolt valami, mint a korcsolya, az ütő, az áram vagy a légiós játékos.
DominiKing 2018.04.04. 14:56:52
@KCs: Azért az Extraliga is profitálhat a magyar csapatok szerepléséből. Ezért gondolom azt, hogy botorság az MJSZ részéről, ha meg sem próbál alkudozni.
1885* 2018.04.04. 16:10:58
@DominiKing: azt írtam hidegen hagy, azt nem, hogy utálom. Csk. Kóger. Tényleg hidegen hagy.
Nem durcás vagyok, kinőttem az oviból, akkor még hittem a mesékben.
@CsakÚjváros: + sok.
Nem durcás vagyok, kinőttem az oviból, akkor még hittem a mesékben.
@CsakÚjváros: + sok.
KCs 2018.04.04. 22:57:28
@DominiKing: Naná, hgoy profitálhat, temérdek eurót.
essze 2018.04.05. 09:11:25
@Nittümeki: Igazad van, Galanisz első VB-jére gondoltam.
21 ezer Ft 2018.04.05. 12:17:47
@DominiKing: Minek kéne az MJSZ-nek alkudoznia? Egyes csapatok akarnak menni, alkudozzanak ők és teremtsék elő a zsét. Vagy ha én most kitalálom, hogy akkor a Fradival elindulok a KHL-ben, legyen már kedves Such úr ezt is kifizetni, akkor az úgy rendben van, nem?
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.04.05. 12:25:42
@21 ezer Ft: Miért, Such mit fizet ki most?
DominiKing 2018.04.05. 14:52:04
@21 ezer Ft: @KCs: Hosszú, de röviden:
Mert, ha már nem hajlandó, vagy nem képes (vagy nincs értelme) egyben tartani a saját ligáját, akkor legalább próbáljon meg minél többet kihozni ebből a helyzetből. Az alkudozás nálam nem csak a zsét jelenti, de egyértelmű, hogy ha több magyar csapat (több=egynél több) társul a szlovák bajnokságba, akkor annak az ázsiója minden szinten megnő. Továbbá, ha már több magyar csapat is részt vesz, akkor nyilván kellene beszélni a kölcsönös együttműködésről. Ezen belül már ötletelésszinten nagyon sok minden elhangzott és ebben voltak olyanok, amikben akár az itthon maradottak is láthatnának fantáziát.
Csak ne legyünk már csicskák!
Röviden és szerintem.
Mert, ha már nem hajlandó, vagy nem képes (vagy nincs értelme) egyben tartani a saját ligáját, akkor legalább próbáljon meg minél többet kihozni ebből a helyzetből. Az alkudozás nálam nem csak a zsét jelenti, de egyértelmű, hogy ha több magyar csapat (több=egynél több) társul a szlovák bajnokságba, akkor annak az ázsiója minden szinten megnő. Továbbá, ha már több magyar csapat is részt vesz, akkor nyilván kellene beszélni a kölcsönös együttműködésről. Ezen belül már ötletelésszinten nagyon sok minden elhangzott és ebben voltak olyanok, amikben akár az itthon maradottak is láthatnának fantáziát.
Csak ne legyünk már csicskák!
Röviden és szerintem.
21 ezer Ft 2018.04.05. 15:27:36
@Fermentátor: Nem vetted észre, hogy az MJSZ akarja összekalapozni két magyar csapat Extraliga belépti díját?
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.04.05. 18:29:24
@21 ezer Ft: Azért ez nem ugyanaz, mintha ők fizetnék ki a csatlakozási díjat. Ráadásul nem összekalapozzák, hanem konkrétan az extraliga-csatlakozáshoz keresnek támogatókat. Azért ez nem ugyanaz, mintha "Such úr" akarná ezt is kifizetni Ráadásul a hírek szerint az egyik csapatnak már e nélkül is meg van a szükséges összeg.
Uteapu 2018.04.05. 19:03:32
Jó lenne végre, ha eldőlne már mi lesz, mennek vagy nem, mert ideje lenne ezt a gumicsontot kidobni.
21 ezer Ft 2018.04.11. 10:12:05
Tudnék a mai nap margójára egy kifejezetten undorító kommentet írni ezzel az írással kapcsolatban, de hogy lássátok, nem teljesen romlott a lelkem, így inkább megtartom magamnak :)
DominiKing 2018.04.11. 13:13:51
@21 ezer Ft: Kérlek akkor írj a mai nap margójára, ezzel a cikkel kapcsolatban, egy nem undorító kommentet, az én lelkem (és kíváncsiságom) megnyugtatására. :-)