Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1006) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1111) utánpótlás (1363) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2126) Összes címke

„Hatalmas elismerés, hogy felvetődött magyar csapatok csatlakozása”

2018.03.27. 17:07: kutyatej73

„Hatalmas elismerés, hogy felvetődött magyar csapatok csatlakozása”

56 komment

Címkék: such

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr6013784158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bar down 2018.03.27. 17:24:45

A pofám leszakad.

"... stabilan az „A-csoportban" szereplő nemzet bajnokságában folyamatos versenyhelyzetben játszanak." Hát abból a válogatottból tavaly pont 7 játékost adott az Extraliga, egyik sem top játékos.
"...már az alapvetően nagyon fontos fejlemény, egyben hatalmas elismerése jégkorongunknak, hogy a sportág egyik erős országában egyáltalán felvetődött, hogy magyar csapatok is csatlakozzanak az ottani bajnoksághoz" Gyakorlatilag nekik majdnem mindegy, melyik ország 2 csapata az, csak legyen versenyképes és fizesse be pénzecskét.
"Úgy, hogy jelenleg nem nagyon látok olyan szponzort, amely többet áldozna erre..." De a külföldre igen? Ja mer állami cégeken keresztül menne. Akik oda adják a zsetont, ahova mondják. Blablabla...
"...Azaz: örömteli volna, ha, mondjuk, két klub összefogna, és közösen indítana csapatot, ezáltal más városokban is megjelenne a hoki." Tényleg tök jól hangzik egy MAC-DVTK közös maradék csapat Bivalybasznádon.

Bravó Elnök Úr!

Kiinizsi 2018.03.27. 17:49:39

Vannak jó elképzelései is, de egy Mac-Miskolc nyilván elképzelhetetlen lenne. Viszont a Mac farm játszhatna pl. Tatabányán mi meg Barcikán, Egerben vagy valahol ahol van rá igény.
Az meg, hogy a válogatott nyer ezekból a dolgokból az nettó baromság! A Volán 10! légióssal majdnem utolsó, kinek jó ez? Mac itthon 10 légiós ott lennének vagy 20-an!
Nálunk is lenne vagy 10 biztos.
Sok 100 millió állami pénzt elb@szni ezekre a dolgokra. Ezek állami pénzek ne legyen kétségünk a Volán is állami pénzt költ nagyban.
Egy jó, közös regionális ligára még értelme is lenne költeni ezen kéne dolgozni.

szmakarov 2018.03.27. 21:38:37

@Bar down: Az első állítás amit fel hozol, akkor is igaz, nem tudod cáfolni.

Bar down 2018.03.28. 08:25:31

@szmakarov: mit cáfoljak rajta? A szlovák válogatott az egyik olyan nemzeti csapat, ahol a húzó emberek és az emberek nagy része nem a hazai bajnokságból jön. Tehát nem kell arra célozgatni, hogy itt Chara és Gaborik félék ellen fog menni a csapat.

Gaudi 2018.03.28. 09:47:35

@Bar down: A szlovák bajnokság meg olyan bajnokság, ahová a magyar válogatottak egyébként saját jogon nem férnek be. Nem baj, ha más úton sikerül oda bejutni, azt gondolom.

essze 2018.03.28. 10:12:09

@Kiinizsi: Volán idén 15 légióssal dolgozott.

kerusz 2018.03.28. 10:12:15

@Gaudi: és ezért az sem drága ár, hogy szétverjük a hazai bajnokságot, továbbá hogy három év alatt egymilliárd forintot fizetünk ezért a lehetőségért a szlovák hokinak, ami nyilvánvalóan semmilyen módon nem fog megtérülni üzletileg...

essze 2018.03.28. 10:24:22

@Gaudi: Ha meg saját jogon nem férnek be, akkor nincs ott semmi keresnivalójuk.

DominiKing 2018.03.28. 10:24:40

@kerusz: Na ez utóbbi már baj. Pulikutyaként, fejet lehajtva pitizni nem kéne. Én remélem, hogy az MJSZ nem engedi, hogy ekkora összeget kérjenek a szlovákok és, ha mást nem, de idővel egy kétoldalú együttműködésben gondolkodnak.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2018.03.28. 10:29:48

Ha a Miskolc távozna, a Debrecennel való hazai együttműködést fogják tolni?

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2018.03.28. 10:30:57

@trollfeeder: A MAC pedig a Jégpalotában játszana persze, mint MAC Starz, gondolom.

KCs 2018.03.28. 10:33:15

@kerusz: Az elmúlt három évben a magyar hoki egymilliárdnál jóval többet égetett el, és az se fog soha megtérülni.

essze 2018.03.28. 10:41:42

@DominiKing: Az előbbi is. Sőt, az a nagyobb. A pénz jön-megy, de egy bajnokság felépítése hosszabb időbe kerül. A Fehérvár távozását még túlélte, de ott is jó néhány évbe tellett, amíg rendbe jött. Így viszont a hazai csapatok fele külföldön játszana. Néhány téglát kiüthetsz, de ha nem hagyod abba, összedől a ház. És viszi magával az erkélyt is. Aztán ácsoroghatsz értetlenkedve a romokon.

Bar down 2018.03.28. 10:47:43

@KCs: de nem átpattintottuk Szlovákiába a pénzt, megalázkodva. Bár neked mindegy mi az állítás, csak tudj belekötni keruszba.

@Gaudi: szerintem a magyar válogatott nagy része befér oda. Már ha nem az ilyen-olyan okokból behívott ám tudása alapján nem jogosult játékosokról beszélünk. De a vb-re elvitt válogatott bármelyik játékosa odafér.

@DominiKing: nagyon úgy tűnik hogy engedi. Such nyilatkozata a pénz résznél nekem kicsit olyan, mintha már csak a számlát várnák az Extraligától.

Gaudi 2018.03.28. 10:48:25

@kerusz: Igazad van. Ezért gondolnám, hogy a két liga együttműködése a helyes út. De az, hogy a játékosaink játszhatnak azon a szinten, jó lenne, ebben remélem egyetértünk.

@essze: Pontosan. De az azért jó lenne, ha eljutnánk arra a szintre, hogy legyen keresnivalójuk, ugye?

Uteapu 2018.03.28. 10:55:01

@KCs: És ebbe nincs benne, amit egy csapat nagyságrendileg szintén elégetett, megtérülés nélkül.;)

KCs 2018.03.28. 10:58:34

@Uteapu: De benne van, meg a teljesen értelmetlen, átgondolatlan infrastruktúrafejlesztés országszerte, ami évtizedekre teremt finanszírozási igényt, és a megtérülés eleve esélytelen.

Uteapu 2018.03.28. 11:06:18

@KCs: Aha. Azért ez érdekes, pedig tök értelmes embernek tűnsz.:)

Kiinizsi 2018.03.28. 14:25:24

@essze: Az már elmebaj, én "csak" tízről tudtam! Egy-két beteg ember ezen éli ki magát a mi adónkból!
Én nem engednék senkit sehová az biztos, Volánt meg hazarendelném!
10 éve még volt értelme az EBEL-be menniük, de ennek nincs, megváltozozz a világ!
Szervezzenek meg egy Visegrád Ligát, vagy legyen bármi a neve.

Kiinizsi 2018.03.28. 14:27:45

@Uteapu: Hát nagyon úgy néz ki, hogy meg fog térülni nekik most :(
Hacsak nem teszünk csodát, bár itt már csak a piócás ember segíthetne!

kerusz 2018.03.28. 15:00:50

@Kiinizsi: Volt már ilyen, lesz is még. Képzeld, olykor még KCs-vel is tudunk azonos véleményen lenni! :-)

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.03.28. 15:52:34

@Bar down: Győr, Debrecen, Budapest, mint Bivalybasznád. Hmm.

Bar down 2018.03.28. 15:59:34

@Fermentátor: egyrészt konkrét városokat nem olvastam az interjúban, másrészt nem a városokat szerettem volna minősíteni. Amúgy meg ha megnézzük, mennyire érdekelné a győri, debreceni vagy budapesti lakosokat egy másik csapat tagjainak a városukban való játszatása, hát inkább Bivalybasznád.
Mivel Such "más városokat" említ, ez nem Budapest, de nem is Debrecen.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.03.28. 16:22:45

@Bar down: "egyrészt konkrét városokat nem olvastam az interjúban"

Such György: „Mondok egy példát: a Fehérvári Titánok Erste Liga-meccsein alig van néző, mert mindenki az EBEL-es nagycsapatra kíváncsi. Viszont ha összefognának például Győrrel, indítanának egy közös csapatot, és a hazai meccseiket ott játszanák akkor a jégkorong megjelenhetne egy nagy és gazdag magyar városban, amely az érdeklődésre is serkentőleg hatna. Így például a MAC esetében is felvethető lenne egy hasonló kooperáció más klubbal – már csak azért is, mert abszurdnak tartom, hogy Budapest egyik legkorszerűbb jégkorongcsarnokában, a káposztásmegyeri Jégpalotában nincsen profi felnőttcsapat.”

A Debrecen és Vasas, mit farmcsapat pedig eddig is ott volt már a hokis közbeszédben.

"Amúgy meg ha megnézzük, mennyire érdekelné a győri, debreceni vagy budapesti lakosokat egy másik csapat tagjainak a városukban való játszatása, hát inkább Bivalybasznád."

"Fontos hozzátenni ugyanakkor, szerintem nem feltétlenül kell ragaszkodni hozzá, hogy a farmegyüttes kizárólag az eredeti klub színeiben indulhasson. Azaz: örömteli volna, ha, mondjuk, két klub összefogna, és közösen indítana csapatot, ezáltal más városokban is megjelenne a hoki."

Tehát nem másik csapat játszana a városban.

Milo92 2018.03.28. 16:27:18

Szégyen hogy ilyen elnöke van a jégkorongnak. Felháborító, hogy mindenki beletörli a lábát a Mol/Erste ligába évek óta, pedig ha lassan is de folyamatosan fejlődik, évről évre a nulláról komoly klubok komoly pénzek árán élesztették újra a klubhokit a Volán távozása és a Dunaferr csődje óta. És akkor az elnök meg befizeti a két legjobb csapatot a szlovák bajnokságba, a többiek meg dögöljenek meg. Szerintem nem ér annyit az az áprilisi pár válogatott meccs, hogy egy nemzetközi ligát ezért szétverjenek. A hokit inkább közelebb kéne vinni az emberekhez, a Debrecen Szeged Győr stb csatlakozásán és felzárkóztatásán kéne dolgozni, nem a liga újbóli ZS kategóriába süllyesztésén.

CsakÚjváros 2018.03.28. 20:51:35

Nem szaporítva a szót....ez a Magyar bázisú bajnokság szétverése a többi klub semmibe vétele és egy faszság! Röviden ennyi...

kerusz 2018.03.28. 22:03:11

@Fermentátor: Mondjuk a Debrecen előbb fizesse ki a volt játékosainak azt a pénzt, amivel tartozik nekik. Ha majd a tartozást rendezték, azt követően lehet legelőször azon gondolkodni hogy hogy induljanak el és melyik ligában.

2018.03.28. 23:56:11

Felhívnám mindenki figyelmét, hogy a MAC és a DVTK nemrég nemhogy NB-1es sem volt, hanem sehogy sem létezett! Most meg a szlovák ligához csatlakoznak. Ez mutatja a a potenciált, ami bennünk van.
Több junior játékosunk van, mint a letteknek, kétszer annyi mint a 40 milliós lakosságú lengyeleknek, ötször annyi, mint a szlovénoknak és több, mint az olaszoknak.
Az NB1 szintje esni fog, és a költsége is.
Épp ezért tudnak majd csatlakozni az új klubok: Győr, Vasas, Debrecen; ... és felszívják majd a junior játékosokat, a legjobbakat. A legjobb NB1eseknek meg lesz az útjuk a szlovák 1-be. Mondja azt valaki, hogy ez csapnivaló történése a magyar hokitörtémelemnek.
Szerintem ebben van a potenciál! A juniorok jönnek mint a talajvíz fölfele, szintet kell építeni a számukra. Szlovák 1-nél nincs jobb alternatíva, költséghatékonyság és színvonal szempontjából sem.

kerusz 2018.03.29. 01:24:07

@lbsz: azt, hogy kétszer annyi junior játékosunk van, mint a lengyeleknek, honnan vetted?

KCs 2018.03.29. 07:34:06

@kerusz: Valószínűleg az IIHF statisztikában a "junior players" sort sikerült félreértenie.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.03.29. 09:12:31

@kerusz: Jogos! Aznban ez attol fugg, h milyen gazdasagi tarsasag indít majd csapatot. Ha papiron köze nncs az előzőhöz....

2018.03.29. 09:20:34

@KCs: miért? Nem valós?

Bar down 2018.03.29. 11:43:39

@lbsz: nem potenciált mutat ez, hanem lobbi erősséget.
B*aszhatjuk a mennyiséget, ha nem lesz minőségi felnőtt játékos belőle. A junior neveldével meg ne indokoljuk már, mert ezzel a szöveggel jött a MAC is, hogy tudjanak versenyeztetni, aztán annyi diákigazolvány van az öltözőben mint melltartó...
Az Erste Ligát meg nem kéne junior neveldévé alakítani, mert akkor a VC2 is top csapat lehet :D

korxi 2018.03.29. 15:08:51

"De nem szeretném megkerülni a kérdést: nyilván volt erről szó az elnökségi ülésen, és azt gondolom, ha az a cél, hogy a válogatott tartósan a világelitben szerepeljen – márpedig ez a cél! –, akkor csak a javunkra válhat, ha a legjobbjaink egy stabilan az „A-csoportban" szereplő nemzet bajnokságában folyamatos versenyhelyzetben játszanak."

Na ha nála az a mindenekfeletti cél hogy a válogatott A csoportos legyen, akkor ő egy szar elnök.
De legfőképpen logikailag nem értem, hogy akkor ezt a magasztos célt miért a nehezebb és bonyllultabb úton akarja elérni, hiszen ezt a célt - ha ez tényleg a legfőbb cél - sokkal könnyebben is el lehetne érni, nevezetesen még vagy húsz másod-harmadvonalbéli kanadai honosításával és emellett a MOL/Erste Liga érintetlenül hagyásával.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.03.29. 16:38:40

@kerusz: Ezt nem ertem. Elmeleti kerdes: Ha en letre akarok hozni Debrecenben egy profi hokicsapatot, csak akkor tehetem, ha az előző adossagat kifizetem?

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.03.29. 16:40:11

@korxi: Es, ha nem az A-csoport az elsodleges cel, hanem a honi hoki A-csoportos szintre juttatasa?

essze 2018.03.29. 17:31:27

@Fermentátor: Akkor mondja azt, és ne hivatkozzon a válogatottra.

hüjeliba 2018.03.29. 18:42:54

Legutóbb is le lettem oltva, mert úgy tűnt egyetértek a DVTK és MAC távozásával, én csupán arra kívántam felhívni a figyelmet ,hogy ha ez kérdés eldőlt- márpedig eldőlt- ha lesz TAO,akkor 1000 millió okból befizetjük ezt két klubot az Extraligába 3 évre. Akkor hogyan lenne ennek bári pozitív hozadéka. Szerintem vállaljunk mi is, és a szlovákok is egy kis kockázatot, és legyen lehetősége kiesni a MAC-nak és DVTK-nak is, de legyen meg a sansz arra, hogy ennyi pénzért a második évben 3, a harmadik évben egy negyedik csapat is ott játszik majd, mert az EXTRALIGA osztályózon jobb mint a szlovák ellenfele.
Mert valljuk meg őszintén ,ha a MAC és DVTK csak úgy vesz részt mint a U20-as szlovák csapat akik nem esnek ki akkor milyen sportértéke lesz ennek, mikor fog egy Zsolna, egy Újvár vagy épp a Gyetva kockáztatni, ha épp a következő meccsen egy szlovák csapattal szemben kell kiharcolnia az osztályozó elkerülését mert ő kieshet, a magyarok meg nem ?

Kiinizsi 2018.03.29. 19:22:22

@lbsz: A DVTK már 40 éve létezik csak több néven is futott azelőtt, de mindig a Népkertben volt!

Kiinizsi 2018.03.29. 19:24:50

@kerusz: Ezt mondjuk azoknak kéne megfizetni akik megírták a szerződéseket, mikor tudták, hogy úgyse tudják kifizetni, hisz, mint kiderült még előző évről is tartoztak.

kerusz 2018.03.29. 21:52:36

@Fermentátor: @Kiinizsi: Azért ez a klub csak papíron másik klub, ez nyilvánvaló. De egyébként még úgy sem annyira nyilvánvaló.

fenderbass 2018.03.29. 22:01:58

@Kiinizsi: Melyik klubra gondolsz? Pista csak olyat vállal amit teljesíteni tud. Én nem tudok olyan esetről, hogy ebben az érában tartoznánk bárkinek is.

korxi 2018.03.29. 22:06:54

@Fermentátor: "a válogatott tartósan a világelitben szerepeljen – márpedig ez a cél!" = "a honi hoki A-csoportos szintre juttatasa"

Jajj nemá, te is tudod.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.03.30. 09:05:26

@essze: @korxi: Az első az marketingszoveg. Onmagaban valo celkent nem is ertek egyet vele. A masodik idezet, na, az viszont a tuti. :)

Határbíró 2018.03.30. 09:19:49

Amúgy, ha már a magyar állam befizet csapatokat külföldre, akkor miért nem a khlbe fizet be egyet? Oda még jobb légiósokat lehet szerezni, majd azokat honosítva a válogatott is erősebb lehetne.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.03.30. 10:05:09

@Határbíró: Reszint nem a magyar allam fizeti be, reszint pedig a khl.re nem lennenek jatekosaink. Azert az mar mas szinvonal...

Kiinizsi 2018.03.30. 10:09:23

@fenderbass: Természetesen a Debrecen.

Kiinizsi 2018.03.30. 10:10:43

@kerusz: Hát ha a vezetés ugyanaz, akkor el kell őket kergetni messzire!

kerusz 2018.03.30. 10:33:39

@Kiinizsi: nyilván nem a vezetés ugyanaz

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.03.30. 11:11:51

@kerusz: De akkor mi ugyanaz a városon es az Up-bazison kívül?

essze 2018.03.30. 11:23:37

@Fermentátor: Ha marketingszöveg, akkor mehet a kukába. A rá való hivatkozást meg lehet mellőzni.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.03.30. 11:34:35

@essze: Nem tudom, minek szanta, de sztem az. Es szerintem az A-csoportos szintu hazai jegkorong nem ugyanaz, mint egy A-csoportos valogatott (ld. Olaszorszag nehany eve). Igaz, Such tartosan A-csoportos valogatottrol beszélt - ahhoz viszont mar egy A-csoportos szintű hazai jégkorong feltételezhető..

Nittümeki 2018.03.30. 12:33:41

Inkább ifi csapato(ka)t kéne valami színvonalasabb bajnokságba bevásárolni, lásd a Salzburg U20 finnországi szereplése. Többet érnénk vele.
süti beállítások módosítása