Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1006) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1110) utánpótlás (1360) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

Kemény második meccsre készülhet a MAC Budapest

2018.03.08. 10:03: kutyatej73

Kemény második meccsre készülhet a MAC Budapest

54 komment

Címkék: elődöntő playoff MAC Brassó Erste Liga

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr8113724110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hokiszurker01 2018.03.08. 21:27:01

0-3 után gyorsan kapott 4 emberelőnyt MAC. Kabaré

freddyD 2018.03.08. 21:39:17

Nem gondoltam volna, hogy ilyet mondok még az idei szezonban, de Hajrá Brassó

kerusz 2018.03.08. 22:31:55

Szeki, bazmeg, a Brassó másodedzője tud magyarul, azért illene őt is megkérdezni a meccs után.

Uteapu 2018.03.08. 22:37:07

Másik, már nem aktuális posztban, de a párosítással kapcsolatban írtan egy meglátást a bíráskodással kapcsolatban.:))

DominiKing 2018.03.08. 23:07:29

@kerusz: Szerintem ő csak mutogatni tud.

kerusz 2018.03.08. 23:09:46

@kerusz: visszavonom, nem az M4Sport volt a hunyó

kerusz 2018.03.08. 23:10:33

@DominiKing: ki? Strenk Hunor? Ne bosszants. Dunaújvárosi.

Uteapu 2018.03.08. 23:15:37

@kerusz: Szekeres mondta is, hogy még bent vannak az öltözőben, amikor lement a Majoross interjú.
Mondjuk megértem, hogy nem sok kedve volt nyilatkozni, káromkodni meg nem akart. :))

kerusz 2018.03.08. 23:23:37

@Uteapu: akkor pláne visszavonom, ezt nem hallottam, vagy nem jutott el a tudatomig

Raon 2018.03.09. 04:10:29

"Divat utálni a Mac-ot", jött ez egy másik poszthoz korábban. Szerintem nem divat, egyszerűen csak ha igazságtalanságokat lát az egyszeri szurkoló, az számára elfogadhatatlan, és van az a sorozatosság és nagyságrend, amikor már nem tud hinni a véletlenekben.
Az szerintem biztos, hogy ha a Tüskében lesz döntős meccs, a vendégszektor nem csak a vendégcsapat szurkolóival lesz tele. :)

OliBLOOD 2018.03.09. 09:58:52

@Raon: Az egyszeri szurkoló azt látja meg amit meg akar. Ha a saját csapatának kedvez egy véleményes döntés, akkor az számára nem elfogadhatatlan, sőt észre sem veszi. Ha pár döntés azt a klubbot segíti amelyiket nem kedvel, akkor az ellen hangosan tiltakozik, összeesküvés elméleteket gyárt és utána minen kétes eset ezt igazolja.
Azt nem értem ha tényleg fentről nyomják a MAC-ot (kiadják a bíróknak, hogy segíteni kell őket minden áron), akkor hogy lehetnek olyan bénák, hogy így sem nyernek meg mindent? Vagy egyes csapatok annyira jók, hogy a bírói ellenszelet is le tudják győzni? Ezt azért kétlem, mert ha a bíró el akar dönteni egy meccset, akkor nem ad esélyt az ellenfélnek.
Tegnap pl 5 perccel a vége előtt (lassítás alapján) véleményes előnyt kapott a Brassó, amiből majdnem gólt is lőttek. Ha a bírók a MAC-ot akarták kihozni győztesnek, akkor miért adatak ekkora esélyt a Brassónak döntetlen állásnál?

DominiKing 2018.03.09. 10:29:39

@kerusz: Én Pénzesre gondoltam, aki ahelyett, hogy leb@szta volna Walls-t, aki irtó nagy baromságot csinált és saját csapatát hozta feleslegesen kellemetlen helyzetbe, inkább a nézőknek mutogatott.

Ez volt a mérkőzés forduló pontja. Ökörség azt mondani, hogy a mai meccsen a MAC-ot nyomták. A mai meccset a Brassó a saját hülyeségei miatt vesztette el. Aki pedig a bírókat vádolja a mai meccs után, az vegye le a MAC utáló szemüveget és úgy nézze meg ezeket az eseteket. A Pénzes nyilatkozatra meg annyit, hogy ez már-már megszokott az edzők részéről vesztes meccs után. Hallottam már ugyanezt erdélyi túra után is.

DominiKing 2018.03.09. 10:35:47

@OliBLOOD: Ritkán értek veled egyet ebben igen.

Uteapu 2018.03.09. 12:13:24

@OliBLOOD: Egyik csapatot sem kedvelem igazán, de csak részben értek Veled egyet. Általánosságban igaz amit írsz, de maga a példálódzás most kicsit sántít.

kerusz 2018.03.09. 13:07:12

@OliBLOOD: Két perccel a vége előtt pedig egygólos MAC-előnynél egy teljesen szabályos hip checkre fújt gáncsolást a Brassó ellen, elvéve ezzel az egyenlítés esélyét is tőlük. Ha már itt tartunk.

Mondjuk szerintem ez önmagában katasztrófa. De különösen szarul jött ki úgy, hogy utána az erdélyi játékvezetés volt a téma a tévében, pedig lenne miért magunkba nézni itthon is.

KCs 2018.03.09. 13:21:01

@kerusz: Úgy mondasz véleményt a játékvezetésről, hogy nem is láttad a jelenetet?

Uteapu 2018.03.09. 13:27:36

@KCs: Már bocs, de a meccs jeleneteiről akarsz beszélni, vagy pusztán kerusz-nak ellentmondani? ;)

KCs 2018.03.09. 13:33:15

@Uteapu: Ezt inkább Kerusznak címezd. Aki látta a jelenetet, és ismeri a szabálykönyvet, annak nem is kérdés, hogy mit csinált és miért lett kiállítva.

kerusz 2018.03.09. 13:33:38

@KCs: nem értem, miből szűrted le, hogy nem láttam a jelenetet?

KCs 2018.03.09. 13:38:44

@kerusz: Ne játsszd már a hülyét.

kerusz 2018.03.09. 13:42:30

@Uteapu: nekem akar ellentmondani, természetesen

ami játékvezetői ítéletről beszéltem, azt a jelenetet természetesen láttam, és a szabálykönyvet is ismerem. Pontosan tudom, hogy Nagy István megmozdulása a gáncsolás egyetlen kritériumát sem meríti ki (ezért kapta a kiállítást).

Wallsra meg azért kérdeztem rá DominiKingnél, mert speciel Walls, aki kapcsán KCs nem bírta megállni, hogy ne kötekedjen velem, nem szerepel a jegyzőkönyvben kiállítottként, sem az első, sem a második meccsen.

Így aztán kíváncsian várom, hogy most mi az istenért púposkodott velem.

kerusz 2018.03.09. 13:43:16

@KCs: Nem játszom a hülyét, tényleg érdekel, hogy mi bajod van - már azon kívül, hogy valamit benéztél.

kerusz 2018.03.09. 13:49:51

@KCs: ha gondolod, hogy esetleg megnéznéd Te is, miről van szó, akkor itt teheted meg:

www.mediaklikk.hu/video/jegkorong-kozvetites-jegkorong-erste-liga-elodonto-mac-budapest-asc-corona-2010-brassow-merkozes/

2:26:12-től

Én erről beszéltem.

DominiKing 2018.03.09. 13:58:24

@kerusz: Általánosságban is az a véleményem, hogy hosszútávon kiegyenlítődnek a bírói hibák, de belátom, hogy vannak mérkőzések, ahol vérlázító ítéletek is születnek (ezt tudnám még bővebben is kifejteni, de nem akarok regényt írni). Szerintem ez a kivétel mely erősíti a szabályt. A MAC-ot nem tisztem védeni, a megalakulása nekem sem tetszett és a "Felcsút" hasonlattal is részben egyetértek. Viszont a tegnapi meccsen én semmi részre hajlást nem észleltem.
Walls egyértelmű módon provokálta Bálizst és még erősködött is, akkor, amikor csapata emberhátrányban volt. Evvel megágyazott a kettős emberhátrányuknak 3-1-es vezetésüknél, amivel a MAC élt is és feljött egy gólra. Egyértelműen ezt tartom a meccs fordulópontjának. Pénzesnek meg nem a nézőkkel kellene foglalkoznia, hanem megtanítani a csapatát közép kezdeni, hogy legközelebb ne kapjanak 6 másodperc alatt gólt.
Szerintem.
Egyébként én a meccset teljesen semleges szemmel néztem, egyik csapatnak sem drukkolok, ha nemzetközi porondon lennének, akkor viszont mind a kettőnek tudnék teljes szívemből szurkolni.

KCs 2018.03.09. 14:01:51

@kerusz: Okos vagy.

https://1drv.ms/u/s!AvOoVl_l7grcg453ztKJlb7GSqvNpg

KCs 2018.03.09. 14:03:18

@kerusz: Csak DominiKing nem annak kapcsán emlegette Wallst.

kerusz 2018.03.09. 14:13:55

@KCs: Szerintem meg Te vagy a hülye, mert meg sem próbálod értelmezni, miről van szó, csak jössz kötekedni.

Tudom, hogy DominKing nem annak kapcsán emlegette Wallst, ahogy én sem Walls kapcsán emlegettem a játékvezetést.

szedjük össze sorban.

1.) megemlítettem egy játékvezetői ítéletet OliBlood egy hozzászólására válaszul, amelyet láttam
2.) DominiKing egy másik válaszomra adott válaszában megemlítette Wallst
3.) én DominiKing ezen hozzászólására reagálva megkérdeztem, mit csinált Walls?
4.) erre Te megérkeztél, összemostad a két, külön szálon futó beszélgetést (ez a jóindulatúbb értelmezése a történteknek), és lehülyéztél.
5.) akkor most nézd meg a két jegyzőkönyvet is légy szíves, mielőtt az okos vagy megjegyzésedért is bocsánatot kérsz tőlem. A tegnapi meccsnél az ominózus jelenetnél még ebben a percben is Sirokovs szerepel kiállítottként.

www.jegkorongszovetseg.hu/event/game/45374
www.jegkorongszovetseg.hu/event/game/45373

Erre a frappáns válaszok királyának van egy jó válasza, de azt inkább nem idéezem, mert akkor jössz a testületi tagságommal.

De azért magadba nézhetnél Te is egy kicsit.

Csókollak.

KCs 2018.03.09. 14:18:20

@kerusz: Leszarom a jegyzőkönyvet, a tény attól még tény, hogy Walls volt kiállítva. A tények azért makacs dolgok. Úgyhogy én nem a levegőbe beszélve kötözködöm, hanem próbáltam ráirányítani a figyelmedet a tényekre. De hiába.

KCs 2018.03.09. 14:20:30

@kerusz: Ja, és azt nem veszed észre, hogy ki ül le a padra arany sisakban, és te kéred számon a játékvezetést??? LOL

kerusz 2018.03.09. 14:24:43

@KCs: Akkor tényszerűen a következőket mondom neked.

1.) arról mondtam véleményt, amit láttam
2.) arra kérdeztem rá, amit nem láttam és ami a jegyzőkönyvből nem derülhetett ki számomra.

És még mindig nem veszed észre (14:20:30)

Szánalmas vagy.

KCs 2018.03.09. 14:29:07

@kerusz: Ezért kérdeztem, hogy láttad-e a jelenetet.

kerusz 2018.03.09. 14:35:50

@KCs: Alakul. Akkor már csak a kérdésedet olvasd el újra. Idézem:

"Úgy mondasz véleményt a játékvezetésről, hogy nem is láttad a jelenetet?"

Én összesen egy olyan hozzászólásomat látom, ahol a játékvezetésről mondtam véleményt, az pedig így szól, idézem: "Két perccel a vége előtt pedig egygólos MAC-előnynél egy teljesen szabályos hip checkre fújt gáncsolást a Brassó ellen, elvéve ezzel az egyenlítés esélyét is tőlük. Ha már itt tartunk."

Szeretném külön is felhívni a figyelmedet a "Két perccel a vége előtt" kitételre. Elég hangsúlyos helyen van, a mondat és az egész hozzászólás elején. Ha jól sejtem, Walls kiállítása ezzel szemben 34:50-nél volt, ezt nem tudom sehogy sem megfeleltetni annak, hogy "két perccel a vége előtt" lett volna. Ráadásul én egy gáncsolásért megítélt kiállításról írtam, Walls pedig, aki helyett még mindig Sirokovs szerepel a jegyzőkönyvben, nem gáncsolásért kapta.

Benézted, van ilyen, de tényleg nem igénylem, hogy bocsánatot kérj a lehülyézésemért, csak fejezd már be végre a kötekedést, ha egyszer nincs igazad.

alljko 2018.03.09. 14:50:01

@DominiKing: Csak a tényszerűség kedvéért:a kettős előny 0:3-nál volt,ekkor "jött fel" a MAC 2 gólra(1:3)majd csak köbö 3 perc múlva egy szimpla előny után lett 2:3.
Láttad Te a meccset??? :)
Más.
Igen,Walls "fröcskölését" lehetett büntetni,de akkor Brunya bárddal ütését is kellett volna.
Szerintem.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2018.03.09. 14:51:20

Nem beavatkoza a felek "ki nem tudja értelmezni a másik kommentjét" vitájába, azt érdemes leszögezni, hogy a jegyzőkönyv (itt: www.jegkorongszovetseg.hu/event/game/45374 ), Walls kapcsán nyilvánvalóan hibás, a valóságban (ld. itt: www.mediaklikk.hu/video/jegkorong-kozvetites-jegkorong-erste-liga-elodonto-mac-budapest-asc-corona-2010-brassow-merkozes/ , 1:29:51-től kezdve) a kettős előny második kiállítása az ő büntetése volt, nem Sirokovsé. És én azokkal értek egyet, akik szerint az egy jogos kiállítás volt és valóban komolyan hozzájárult ahhoz, hogy a MAC visszajött a meccsbe, hiszen elég rövid úton gólhoz vezetett.

Egyébként egy meccsnek gyakran több fordulópontja is van, mint pl. itt is, nyilván a 3-4-nél két perccel a vége előtt egy kiállítás is az, viszont ebből az következik, hogy önmagában egyik sem döntő.

KCs 2018.03.09. 14:58:15

@kerusz: Nekem nincs igazam, és én néztem be? Te tényleg szándékosan trollkodsz itt szeritem.

kerusz 2018.03.09. 15:03:10

@DominiKing: Neked meg kösz a választ, sajnos KCs elvitte a normális beszélgetést egy rossz irányba. Olinak is csak azért írtam ezt az esetet válaszul, mert szerintem elég nagy hülyeség strigulázni a bírói hibákat, ő mondott egy MAC-nak hátrányosat, én erre egy Brassónak hátrányosat, abból a nagyjából 15 percből, amit a meccsből láttam.

Ebből következik, hogy Wallsra meg pont azért kérdeztem rá, mert azt nem láttam, és egyéb információ híján nem tudtam, miről beszélsz, képbe szerettem volna kerülni. Ez a segítségeddel megtörtént, köszönöm.

A Brassó (sem) könnyű eset, tegnap este nagyon csalódottak voltak, a szezonban másodszor kaptak ki 3-0-ról a Tüskében, nyilván én sem lettem volna nyugodt, ha közelről érint a dolog. Ezt vannak, akik jobban kezelik, vannak, akik kevésbé, ott a klubon belül is. A másodedző, egyébként, akinek az interjúját hiányolva elindult ez a remek kommentcunami, nem a mutogatós Pénzes mester, mert a nevezett a vezetőedző.

kerusz 2018.03.09. 15:06:37

@KCs: Nem tudok többet segíteni neked abban, hogy normálisan zárjuk ezt le, KCs. Még írj valamit nyugodtan, akár az anyámba is elküldhetsz, megígérem, hogy soha többé nem fogok veled semmilyen beszélgetésbe bonyolódni, már arra sem fogok válaszolni, amit esetleg még írni fogsz.

Minden jót.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2018.03.09. 15:16:04

@alljko: Nyilván látta, csak már szenilis... Csak hogy feldobjam ezt az amúgy csendes, unalmas kommentfolyamot egy kis provokációval... ;-)

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.03.09. 15:21:32

@alljko: Plusz szerintem színészkedésért. Mert olyan látványosan esett hanyatt, öröm volt nézni.

DominiKing 2018.03.09. 15:25:51

@alljko: Igazad van, az az első góljuk volt és a másodikat is egy buta kiállításkor lőtték. E kettőt mosta össze az emlékezetem, ami teljesen ép minden híreszteléssel ellentétben :-)De a lényegen nem változtat, hiába nyilatkozta Mogyi, hogy addig az igazság nem volt a helyén, ölég sz@rok voltak addig, és továbbra is állítom, hogy ez volt a meccs legnagyobb fordulópontja.

DominiKing 2018.03.09. 15:28:16

@promontor: Teljesen igazad van, ha a szenilis szó jelentése "a zseniális lángelmébe oltott géniusz, aki mellékesen még jóképű is és a huszonéves lányok körében a legsikeresebb".
Szólíts legközelebb csak így. :-)

Bar down 2018.03.09. 15:31:41

@DominiKing: szerintem az nem kiegyenlítődés, hogy ide is oda is tévednek. Esetleg nem részlehajlás. De ha téved 1-et ide, 1-et oda, az nálam 2, nem 0 :)

DominiKing 2018.03.09. 15:33:59

@Bar down: Vigyázz, mert egy "a zseniális lángelmébe oltott géniusz, aki mellékesen még jóképű is és a huszonéves lányok körében a legsikeresebb"-el akarsz vitatkozni, de ebben igazad van. :-)

OliBLOOD 2018.03.09. 15:45:05

@kerusz: Én sem akartam strugulázni, csak azt akartam szemléltetni, hogy ha egy csapatot szándékosan nyomnak, akkor nem kap ilyen kiállítást a meccs ezen szakaszában. Természetes, hogy egy meccs után mindkét zsurkolótábor tud olyan esetet mutatni ami szerinte nem volt jogos. Sőt olyan is van, hogy egy meccs kicsúszik a bírók kezéből és ennek következtében a sértett csapat sorra kapja a kiállításokat akár csúnya nézésért is. Én azt nem fogadom el, hogy a MAC kiemelt csapat akit kötelező segíteni és a bírók eleve így vezetnek nekik.

1885* 2018.03.09. 17:37:09

@OliBLOOD: :) persze, azért tudjuk, nem mindegy mikor kapod a kiállítást, aztán meg lehet kozmetikázni a statisztikát.

Kiinizsi 2018.03.09. 21:43:02

@OliBLOOD: Te biztos, hogy a DAB-nak szurkolsz és nem a hokifelcsútnak? :)
Nem mindegy, hogy 0-3-nál kapsz egy pár kamukiállítást amivel sikerül visszahozni a meccsbe, és nálad lesz a momentum- a mai példa is kiváló, 5-1-nél megfordult a momentum(a mi hibánkból nem a bíró miatt!) és 5-5 lett- a végén meg kicsit visszaad, hogy szebb legyen a statisztika!
Aki nem felcsúti szemüvegen át nézi a dolgokat az látja, hogy minden szinten tolják a macot, a Fradi ellen is meg most is.
Elkúrta a Brassó, hogy nem kért külföldi bírókat!

leonov 2018.03.10. 14:12:54

@Kiinizsi: Vicces, mert altalaban a Brasso ellen kell kulfoldi birokat kerni.

Raon 2018.03.10. 15:05:42

@KCs: ezt azért most rendesen túltoltad.

KCs 2018.03.10. 15:17:07

@Raon: Köszönöm a visszajelzést. Lapozhatunk végre?

Raon 2018.03.10. 15:17:56

@OliBLOOD: hadd pontosítsam a szavaimat, mert lehet félreérthető lett - én nem direkt támogatásra gondoltam. Mert az az egyértelmű csalás kategóriája.
Amiről én beszélek, azok közvetett hatások. Dolgok, amelyeket mindenki tud, mégsincsenek leírva.
Nálunk az EBELben pl. ez úgy megy, hogy bizonyos csapatok egyenlőbbek és többet megengedhetnek maguknak, mint mások - és az úgy nyilvánul meg, hogy a kétes helyzetekben általában többször az ő javukra billen a mérleg, mint ahányszor nem. Ha külön-külön nézed, akkor az csak egy olyan kiállítás, ami végül is megadható volt - és egy olyan elmaradt büntetés, amit amúgy meg is lehetett volna adni. Egy olyan reklamáló játékos, ami máshol sportszerűtlent ér - úgy reklamáló egész csapat, amire mások nem vennék a bátorságot. Pl. olyan keménység, ami folyton határokat feszeget, hívható a lehetőségek maximalizálásának és a lélektani hadviselés rizikós módszerének is...
Én ezt úgy hívnám, hogy Mac-milliő. És ez szerintem létezik. Én ezt amúgy nem tudom különválasztani az összbenyomástól, és szerintem ez sokakban így működik - lehet te ezt látod utálatnak. Nálam erről szó sincs, csak megvan a véleményem arról, ha egy klubnak nincsenek valós eredményei (lásd aranyérmek), és a jégen bemutatható teljesítmény mellett mindenféle más módokon igyekszik elérni, hogy végre legyenek.

Uteapu 2018.03.10. 17:28:39

@Raon: Ez egy jó korkép a kórképről.:)

Lazlee 2018.03.10. 17:39:40

@Raon: Zsoc sokaknak ilyen, de gondolom kutúráltan kérdez, mert igen ritkán küldik ki, kb csak a legönérzetesebb bíró. (Aki a legpúposabb is)
süti beállítások módosítása