Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1218) Csíkszereda (1369) DAB (1198) ebel (2414) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1646) felkészülés (2246) FTC (1480) khl (2189) légiósok (1679) Miskolc (1516) nhl (4935) nők (1302) playoff (1339) Titánok (1025) u18 (1068) utánpótlás (1281) UTE (1302) válogatott (2245) vb (2464) videó (2120) Összes címke

Graz–Fehérvár 1-2

2018.03.04. 20:15: kutyatej73

Graz–Fehérvár 1-2

60 komment

Címkék: ebel Fehérvár

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr3313715346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DominiKing 2018.03.04. 20:32:27

Egy hajszál, de így még fájdalmasabb. Nem sokat ért ez az év sem. Idén megint sikerült belelépnünk ugyan abba a vízbe. A meccsek nagy részében alárendelt szerepet játszottunk, ha hét-nyolc ujjam lenne, akkor egy kezemen is meg tudnám számolni hány meccsen domináltunk.
Cunami? Ugyan már!
Viszont a középszakaszban jól teljesítettünk, a mai győzelmet is nagyra becsülöm.
Sajnálom. :-(((

Lazlee 2018.03.04. 21:04:40

Ha csak a pontszámokat nézzük ez a remek középszakasz volt, kevésen múlt.
Ha a játékot, akkor leginkább gyászos.
Pedig ha a végeredményt is nézzük az előre lépés megkérdőjelezhetetlen, ám ezt a csapaton nem látni.

(Rádió) utcák-terek kupa nem kerül megrendezésre a kövi 5 hétben?
Remélem a ráérő szurkolók jó rájátszást látnak ebben az Erstében, bár nincsenek kételyeim, hogy úgyis lefikázzák. :D :(

solarys 2018.03.04. 23:24:02

Sajnos az igazán fontos meccseken, betliztek a fiúk. Voltak felvillanások, de ez most már csak emlék. Érdekes, a középszakaszban a pontjaink jelentős részét idegenben szereztük. Ha Carruth nem lett volna, még ennyi sem jön össze.

2018.03.05. 00:24:44

ELfogadnék bármilyen eredményt csak látnám a fiatalokat. Na őket, sajnos nem látta idén. Nem nagyon rángatták le a mezt az alulteljesítő légiósokról.

moszkvicssluszkulcs 2018.03.05. 06:43:06

Sajnálom:(( Elcseszett egy szezon volt...

Pista Joska 2018.03.05. 10:15:15

Ezt inkabb mondanam lelkvesztonek mint zaszlos hajonak sajnos. Evek ota ez megy a Volannal, nem ertem en ezt, rossz ezt latni.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2018.03.05. 10:48:21

Visszaütött, hogy a Dornibirn ellen 2:0-nál és 4:2-nél is kiengedtük a kezünkből a meccset, bár valójában a Bolzanót kellett volna megcsapni. Érdekes indikátor, hogy nem választották a dél-tiroliakat.

Bar down 2018.03.05. 11:08:51

Carruth kikozmetikázta a szezon végét. A Volán nem érdemelt playoff-ot, én nem is bánom, hogy nem sikerült. Jövőre több kell ennél, bár nem hiszem, hogy a következő években bármi is változa.

essze 2018.03.05. 11:21:40

@Bar down: Jövőre vesznek másik tucatnyi légióst, oszt meglesz a rájátszás. És akkor mi van?

Bar down 2018.03.05. 11:28:28

@essze: pont ez az, hogy semmi. Az Erste nem rossz, csak a liga szó jöjjön utána. Hári kivételével a magyar mag idevaló, légiósokat meg hozhatnak akit akarnak.

Licsimi1 2018.03.06. 05:34:29

@Bar down: Jaja, aztán itt is lesz 400-600 néző a 3000 helyett. Nem tudom téged mi motivál, de nagyon nem reálisan látod a dolgokat. A VOLÁN nem fog hazajönni és valószínű, hogy a Miskolc is el fog menni. Ez nem jó az Erste Ligának, de ez a tény.

Bar down 2018.03.06. 13:58:26

@Licsimi1: Majd ha levetted a fehérvári szemüveget, beszélünk

Licsimi1 2018.03.06. 15:47:13

@Bar down: Nem fogom levenni soha, majd akkor elgondolkodom rajta, ha Te leveszed a Volán ellenes szeműveged. Vitatkozzál a tényekkel légyszi. Mennyi néző volt a MAC-Fradi rangadón? Vagy Újváros-Szeredán?
Ha olvastál külföldi oldalakat, akkor láthattad, hogy még az is benne van a pakliban, hogy a MAC megy az EBEL-be a Znojmó helyett, akkor itthon mi lesz???

Nittümeki 2018.03.06. 16:07:51

Ide készül, oda készül mindenki, aztán ha tényleg mennek, jön a pofáraesés, hogy rohadtul nincs annyi minőségi magyar játékos, amennyi ehhez a sok mindenhez kéne. Mondjuk a MAC-ból egy olyan Dornbirn-típusú EBEL-csapatot is kinéznék 15 légióssal.

KCs 2018.03.06. 16:28:26

@Nittümeki: Már most is annyi legiosuk volt.

essze 2018.03.06. 21:52:58

@KCs: Összekeverted a Fehérvárral.

szmakarov 2018.03.06. 21:57:55

Na azért csak sikerült a homokozó szintig eljutni...

Bar down 2018.03.06. 22:49:23

@Licsimi1: a magyar jégkorong fejlődése szempontjából irreleváns a nézőszámos írásod. Bevételi oldalon is elenyésző. Tehát írtál egy nagy semmit.
Rajtam nincs szemüveg, de ezt se látod, a fehérvári szemüvegedtől :)

Licsimi1 2018.03.07. 02:59:56

@Bar down: Irreleváns? Te beteg vagy, ne haragudj! A fejlődésnek nem az a mérőszáma, hogy mennyien kiváncsiak rá? Szar hokira csak az érzelmi alapon kötődő szurkolók mennek, míg egy magas színvonalú meccsre olyanok is, akik nem fanatikusok. Mindegy is, hajtogasd csak a hülyeségeidet, meg rugdosd a Volánt, biztos erre van szükséged a kis érzelemvilágodhoz...

Bar down 2018.03.07. 08:03:39

@Licsimi1: azzal rugdostam a Volánt, hogy jót tenne mindenkinek ha hazajönne?
Ember te vagy az ékes bizonyítéka annak, hogy van élet az agyhalál után. Bravo

Raon 2018.03.07. 08:18:30

@Bar down: engem általában nem szokott zavarni, ha valaki extra módon felvág - de csak, ha van mire.
Az állításod teljes képtelenség. Lehet, hogy a Volán hazajövetele a többi csapatnak jó lenne, de Fehérváron konkrétan megölné a jégkorongot, Licsimi már többször, tételesen levezette, miért.

Amiről tehát most szó van, az a "haljunk meg értetek, mert az másoknak jó lesz" téma. Meg persze az ékes bizonyíték+agyhalál. Ez ám az MHÉ. :)

Lazlee 2018.03.07. 10:11:02

@Bar down: na, azért az biztosan nem segít, ha max negyed annyi néző van.

Licsimi is szeret nézőszámozni, de azt elengedjük, mert nem reális mondjuk 3000 nézőt várni. Valahol a harmada teltház.

Bar down 2018.03.07. 10:27:47

@Lazlee: semmiképp sem segít. De ha arról van szó, hogy mi lenne a jó a magyar hokinak (mert én arról beszélek), a nézőszám pont egy elhangyagolható szempont. De mostantól befejeztem az ilyen beszélgetéseket azokkal a Volán szurkerekkel, akik nem tudnak ész érvet mondani. Sziasztok

Lazlee 2018.03.07. 10:38:40

@Bar down: jó, de távlatokban gondolkodunk.
Ha kevesebb a néző, kevesebb a gyerek aki kimegy, aki ott akar játszani, stb. Minden kevesebb.

OliBLOOD 2018.03.07. 10:42:22

@Raon: Szép megfogalmazás ez a "haljunk meg értetek, mert az másoknak jó lesz". Teljesen illik a DVTK-MAC távozására is.

essze 2018.03.07. 10:44:18

@Raon: Ha a fehérvári jégkorong csak az EBEL-ben életképes, akkor nem kár érte. Amúgy meg inkább ti, mint a hazai hoki. Mellesleg nem igazán meggyőző a kivételetettek sírása, hogy ők mennyire el vannak nyomva.

essze 2018.03.07. 10:48:08

@Bar down: Ne add fel, a betegeknek van leginkább szükségük orvosra.

Nittümeki 2018.03.07. 11:07:36

A jelenlegi Volánban 4-6 olyan magyar játékos van, akik az EL-nél magasabb szintre valók, de sokkal magasabb szintre egyedül Hári. Ezek a játékosok, ha nem lenne a Volán, akkor is megállnák a helyüket valahol európai középligákban. Ugyanez igaz a MAC/DVTK Ebel/Extraliga szereplésére is. Ennél több jó magyart ők se tudnak összeszedni, pláne ha mindkét csapat megy külföldre.
Ezt követően pedig marad a sok légiós, mint alternatíva. Vagy pedig sok magyar, de annak fele nem oda való és ez a helytállás/eredményesség rovására megy.

Nittümeki 2018.03.07. 11:21:14

Mondjuk a DVTK mindössze 6-7 légióssal is majdnem megnyerte a VK-t, de ezt a formát nem biztos, hogy egy hosszú Extraliga-szezonra tartósítani tudná ezzel a kerettel. Mondom ezt úgy, hogy a szlovák Extraliga szerintem kicsit gyengébb az EBEL-nél (elsősorban gazdasági okokból).
Abban, hogy a Volán ennél jobb nem lesz az EBEL-ben, sajnos majdnem biztos vagyok. A MAC külföldi szereplésének meg aztán semmi értelmét nem látom. Egyrészt nincs igazi közönségük/szurkolótáboruk, másrészt ők még a szlovák középcsapatok ellen se csillogtak a VK-ban, úgy, hogy van egy szekérderék légiósuk/honosítottjuk.

essze 2018.03.07. 11:55:04

@Nittümeki: Hogyne lenne értelme. Nekem van pénzem, tehát megtehetem; neked meg nincs, úgyhogy bekaphatod.

DominiKing 2018.03.07. 12:12:24

@Bar down: A nézőszám az egyik legfontosabb tényező, annak ellenére, hogy ez a klubok bevételeinek csak pár százalékát teszik ki. Viszont erre jönnek a szponzorok, mint Elios fényeire a bogarak. Ha valaki pénzt ad, az megnézi, hogy az a klub mennyire népszerű, mennyi potenciális ügyfelet érhet el rajta keresztül. Ennek (mások mellett) egyik fokmérője a nézőszám.

alljko 2018.03.07. 12:17:50

@Nittümeki: A Miskolc nyilvánvalóan nem a mostani kerettel vág majd neki az Extraligának,hanem egy erősEBEL. (+1b) :)

DominiKing 2018.03.07. 12:23:59

@alljko: Pedig a mellékelt ábra szerint evvel a kerettel is lenne simán a Miskolcnak esélye. A válaszod inkább a MAC-ra vonatkozhat, mert @Nittümeki őket ítélte kevésnek.

DominiKing 2018.03.07. 12:24:43

@alljko: Ja, és ezt :-) a +1b-re.

alljko 2018.03.07. 14:43:05

@DominiKing: Én kimondottan arra válaszoltam,hogy a Miskolc EZZEL a kerettel nem tudná hosszan tartósítani EZT a formáját az Extraligában.Nem merészség megjósolni,hogy valszeg lesznek új-akár hazai,akár légiós-játékosai a Macik szlovák bajnokságban induló csapatának,akik kiválasztásánál már elsődleges szempont a hosszabb és magasabb színvonalú sorozatterhelés.

Nittümeki 2018.03.07. 15:00:18

@alljko: Már csak az a kérdés, hogy ha kivesszük a Miskolcot és a Macot, hány olyan magyar játékos maradna az EL-ben, akik erősítést jelentenének ennek a két csapatnak az Extraligában vagy Ebel-ben? ....Nem sok. Persze már maga ez a kérdés is azt feltételezi, hogy készpénznek vesszük, hogy a hazai liga teljes ledózerolása a magyar hoki érdeke. Külföldről meg nem tudom, hogy kit lehetne magyart hazahozni. Egyrészt eleve kevesen vannak, másrészt a többség pont jó helyen van ott, ahol van.

CSL 2018.03.07. 15:34:50

@Nittümeki:
Én azért pl a Volán EBEL szereplésének a fiatalokra ható pozitív hatásait nem zárnám ki, mint, ahogy bármely csapat magasabb színvonalú ligában játszása hozhat ilyen ösztönzőt! Bár ez csak az én elméletem, tudományosan nem tudom alátámasztani.
Egy szónak is száz a vége, én támogatnám, ha egy, egy csapat, magasabban jegyzett ligában tudna játszani, ha indít idehaza is csapatot, illetve, erős utánpótlás bázist is épít.

De szerintem, jelen pillanatban a magyar hoki érdeke az itánpótlás szélesítése lenne. Pl köteleznék minden EL csapatot ob2-es csapat vagy csapatok indítására..

KCs 2018.03.07. 15:58:32

@CSL: Tök fölösleges a profi sporthoz nem elég jó fiatalemberekkel elhitetni, hogy egzisztenciat epithetnek a jegkorongra. Velük szemben sem fair.

CSL 2018.03.07. 16:07:38

@KCs:
Lehet fél amatőr az ob2, itt játszhatnának a sérülésből visszatért profik és a későn érők is illetve más városokat is belehetne vonni a jégkorong vérkeringésébe pl. Győr, Szeged, Zalaegerszeg, Debrecen.. illetve aki az EL ben indulni akar annak le kellene tennie vmit az asztalra és talán nem esnének meg olyan csúfságok mint idény elején a DHK val..
A szlovákoknál is működik, másod, harmad osztály és persze nem lesz mindenkiből Ovecskin, de annak a fiatalnak, aki a játék szeretetéért játszik, de nem túl tehetséges "csak" egy OB2 szintig, nos a mozgás neki sem árt és szélesíti a bázist stb stb

Lazlee 2018.03.07. 16:30:28

@KCs: ez tök szép gondolat, de egy farmcsapatos ligában mekkora a profizmus és rá a kereslet?
Mert ha csak a Titánokat is nézzük, hát... erre kereslet nem nagy van. Pláne ott, ahol van jobb.
Én pl nem is hagynám, hogy a Titán Fehérváron játszon. Kaposvár, Győr is hozná ezeket a számokat, és adna valamit a térképre.

Ez a másodosztály nehéz kérdés, most is meg lehet nézni, de mikor Szeged Szerbiában volt az is vicc volt mondjuk edzés látogatásban.

Uteapu 2018.03.07. 16:38:58

Napok óta azt olvasom különböző helyeken hogy mindenki fényesre domestosozza a saját klozetjét, miközben a másokét szarozza össze karimáig.

Raon 2018.03.07. 17:15:02

Elnézést, hogy nem válaszolok mindenkinek külön, de annak vita jellege lenne, annyit meg nem ér az egész.
A Volános hazajövetel nem azért ölné meg a fehérvári jégkorongot, mert az ennyit is ér, hanem mert több hosszú távú építkezés van folyamatban, és ezeknek oly módon tenne keresztbe, hogy eleve a mozgásterüket is elvenné. Természetesen itthon is lehetne fehérvári jégkorongot építeni, de az, ha a mostanit mondjuk A-nak (a mi lehetőségeink maximalizálásának) nevezzük, akkor kb. D-E mozgásteret jelentene.

Azt már rengetegszer és rengeteg helyen leírtam, hogy a Volán helyzetét kivételes szerencsének tartom, és abszolút érthető, hogy ez másoknak sérelmes - nem szeretem magam ismételni, ráadásul ebben mindig is következetes álláspontot képviseltem. Mondjuk nem tudom, egy ilyen beszélgetésben mi mást lehetne még tenni azon kívül, hogy elismerem, több ponton jogos az érdeksérelem.

A jelenlegi Macik-Mac távozásos kérdéssel kapcsolatban már érdekesebb a helyzet (és azt csak zárójelben jegyzem meg, hogy erről, bárki bármit írt fentebb, én eddig egy szót sem szóltam ugye).
Azért nem kezdtem el "hangosan gondolkodni", mert túl zavaros ez az egész, abszolút érthető pro és kontra érvekkel, és a "mi lenne a jobb" kérdésben én sem jutottam semmire. Ezzel egyébként szerintem bármilyen magyar jégkorongot szerető, nem kizárólag a saját klubját néző szurkoló így van, szóval szerintem teljesen meddő dolog ebbe a kérdésbe feszülési lehetőségeket látni (és pláne az élni vele).

Én annyit tudok ehhez hozzátenni, hogy megírom, hogy fest ez abból a helyzetből, amikor valaki már távozott, és onnan nézne vissza. Ugyanis a jól látható előnyök ellenére egyáltalán nem olyan szuper dolog ez, mint ahogy azt sokan gondolják.

A játékosok lehetőségeivel kapcsolatban szerintem többen jól látják a lényeget - egyáltalán nem biztos, hogy van annyi jó magyar játékos, akik miatt érdemes külföldre menni - azaz ebből inkább a klubok és a nézők, szurkolók profitálhatnának. A hátország leamortizálódása pedig olyan ár, amit nem a távozóknak kell megfizetni.
Reálisan nézve a távozó Macik/Mac most még egy Vienna" szintű farmcsapatot sem feltétlenül tudna összehozni a hazai ligába - és ez azért több, mint beszédes tünete az egész rendszernek.

Az itteni értekezések másik érdekessége, hogy reálisan nézve ez a kérdés nem most dőlt el, ez itt már csak a kifutási/konkretizálási fázis. Ami szerintem csücskös, hogy itt két esetleges távozóról beszélünk, akik finoman szólva sincsenek egy szinten. A Miskolcra inkább el lehet mondani, hogy kinőtte a hazai kereteket - évek óta agyonnyerik magukat. Szerintem ha menni kell, akkor ők mehetnek - de azt nem értem, hogy a Mac (az előre menekülés vágyán kívül) mivel bizonyította, hogy érdemes elengedni. Náluk inkább arról van szó, hogy a lépésről lépésre építkezés helyett eleve szinteket akarnak ugrani, időspórolásképp. Innen nézve én őket bizony nem engedném - nem tettek hozzá a közösbe eleget.

Amire fentebb írtam, hogy nem feltétlenül szuperség, azt a távozó csapat szurkolói az első szezon végén meg fogják érteni. Hogy már nem számítanak magyar, csupán magyarországi csapatnak - hogy a többi klub előbb mindent velük akarna pozícionálni, majd ha már túl erősek lesznek, akkor a bármilyen megmérettetés lehetősége sem áll érdekükben.
Innen nézve szerintem (pláne ha már ez az egész eleve egy majdnem eldöntött helyzet) már kb. csak abban lenne érdemes gondolkozni, hogy akár Magyar Kupa, akár más néven vitt kupa jelleggel hogy lehetne majd összehozni a legjobb magyar csapatokat valamilyen mini-tornára, ami így kb. az év eseménye is lenne. Mert ez garantáltan tömegeket mozgatna meg, és építené a hazai életet (ha csak kis mértékben is).

Raon 2018.03.07. 17:20:10

@Lazlee: nem szívesen értek egyet, de nem miattad, cimbora. Igen, sajnos szomorú tény, hogy Fehérvár nem érzi magának a Titán csapatot (ami rájuk nézve is kellemetlen, mert ennél jóval többet érdemelnének).

Persze amíg a klub azt mondja, hogy csak farmcsapat, ez mitől változna... Én ebben a kérdésben azt várnám el szeretett klubomtól, hogy ennél sokkal ambíciózusabb módon, négy közé esélyes csapatban akarjon gondolkodni (és persze tegyen is érte). És akkor tiszta lelkiismerettel elmondhatnánk, hogy ez méltó folytatása a 2000-es évek sikereinek, és akkor a magunk módján mi is eleget tettünk bele a közösbe.
Mondjuk, magunk közt szólva, jó eséllyel akkor fognak csak utálni minket igazán, ha ez egyszer így alakul. :))

Raon 2018.03.07. 17:28:14

@Uteapu: nem vitatkozásképp, csak mert te alapvetően mindig is a pozitívabb mentalitást képviselted - szerintem ezekben a dolgokban valahol minden szurkoló áldozat, és a helyzet az, ami ilyen dolgokat hoz ki emberekből. Én ezért nem szeretném ezt így látni, mert mi vagyunk azok, akik a döntésbe úgy sem szólhatunk bele, maximum alkalmazkodhatunk hozzájuk, vagy meglehet a véleményünk a fejesek tevékenységével kapcsolatban. Aztán meg valahol még az imádott klubot is el kell valahol helyezni ebben... tényleg nem egyszerű ez az egész.

Lazlee 2018.03.07. 17:45:11

@Raon: a történelmi pillanatot kihasználta a Volán és bejött.

Még most se lenne kár vmi utószezont nyomni, láttam már, hogy két hét múlva már felkészülés, de azért meccsekkel is készülhettünk volna. :)

A közös erőmérésre a VK se lenne rossz, ha ezzel a lépéssel most nem nyírják ki... lenne is ötletem új csoportokra.

OliBLOOD 2018.03.07. 18:58:14

@Raon: Értem én, hogy mostanában a MAC a főellenség sokaknál, de én nem igazán látom miben különbözik a MAC a DVTK-tól (eredményeket leszámítva). Miskolcon is jött a pénz, egyre jobb játékosokat igazoltak, mostanra már csak elvétve van hazai. Erre írtam, hogy a hozzáadott értéke a fejlődésnek viszonylag kevés. A fejlődés menedzsment szinten tényleg szép, de játékosszinten csak újra lett osztva a hazai játékospakli és ők szerezték meg a legjobb hazai lapokat.

Kiinizsi 2018.03.07. 19:37:14

@OliBLOOD: Nagyon szereted a Macot és ekézed a Miskolcot állandóan, amivel nem is lenne gond, de ne hasonlítsd már egymáshoz a két csapatot ha lehet!
Ne felejts már el mi történt. A Mac-ot úgy tolták be "erős emberek", hogy közben az egész Mol Ligát szétverték volna! Bejöttek, mint az utánpótlás zászlóshajója, ehhez képest a csapat fele légiós, PAFC II.
A Miskolc meg már egy jó ideje indít csapatot, az eredményességhez pénz kell, amíg volt a Dunaferr jöttek nálatok a bajnoki címek, addig nálunk fedett csarnok sem volt, eredmény sem, lehetett.
Ennyi a történet, és mégegyszer a Miskolc és a Mac között semmiféle hasonlóság nincs és nem volt!

korxi 2018.03.07. 19:51:17

@OliBLOOD: ? Nem lehet hogy valakivel kevered a miskolci keretet? Ha a 27 fős keretből 20 a hazai, azon belül a 16 támadóból 14 hazai, arra én a legnagyobb jó/rossz indulattal sem tudnám azt ráhúzni hogy elvétve van benne hazai.

Abban pedig látik némi ellentmondást hogy rögtön utána azt írod hogy a Miskolc szerezte meg a legjobb hazai lapokat (azaz igazolta le a legjobb hazai játékosokat).
És ez nem csak a lapok újraosztása, hanem a hozzáadott érték éppen a szisztematikus építkezésből adódó eredmény. És itt most nem a MOL/Erste liga győzelmekre gondolok, hanem a kétgyőzelmes Konti kupa második körre, a Visegrád-kupa döntőre, extraligás csapatok elleni 10/8 győzelmi mutatóra. Mindezt egy magyar klubcsapat érte el, és éppen ez a hozzáadott érték.

leonov 2018.03.07. 20:10:22

@OliBLOOD: Nem latod mi a kulonbseg? vaaaaa

OliBLOOD 2018.03.07. 20:15:54

Még egyszer, mert egyesek nehezen értik. DVTK hozzáadott értéke lényegében Miskolczi és Láda. Kiss Bence lehet majd ha nem csak padozik, hanem néha tétmeccsen is védhet (tudom, alapszakaszban védett a MAC ellen, de középszakaszban az utolsó UTE elleni meccset kapta csak meg). Számomra ugyan olyan, hogy valaki Vast, Magosit vagy Nikát igazolja le, vagy
Dansereaut, Dudast vagy Bodot. Mindegyiknek van magyar állampolgársága, válogatott közeli játékosok, egyik sem saját termék. Ahol van pénz ott tudják ezeket a játékosokat leigazolni. Ez a menedzsment sikere, ebben tényleg nagyot lépett előre a Miskolc.
Egyszer már összegyűjtöttem, hogy egyes játékosok hol lettek magyarok:
Dudas - DVTK
Kovacs - MAC
Bodo, Orban - Volán
Dansereau - DAB
Tehát egy játékost tényleg a MAC honosított, a többi viszont már magyar állampolgár volt amikor hozzájuk került. Ezért nem értem a fikázásukat.

leonov 2018.03.07. 20:21:49

Rovid az emlekezet. A MACOt azert kellett, meg egy kivloan mukodo liga szetverese aran is bepreselni mert kellett a lehetoseg a fiatal sajat nevelesu jatekosoknak.
No ok jatszanak most is. Ja nem.

OliBLOOD 2018.03.07. 20:45:37

@leonov: Az indulashoz kepest va!tozott a koncepcio. Ezt fel lehet nekik roni, de megis inkabb legyenek erosebbek, mint gyengebbek az igerthez kepest (lasd Becs). A bajnoksagnak szerintem jot tesz, hogy nem egy Titanok erossegu csapattal indulnak. Ha pedig mennek barhova, akkor csak igaz lesz amit eredetileg igertek :)

Licsimi1 2018.03.07. 21:03:43

Húúú, az ember kicsit elmegy dolgozni, aztán mik lesznek itt.

@Bar down: Dolgoztál már verseny szférában? Akkor nem írnál ilyen hülyeségeket. Nem kezdek bele tételesen cáfolni a dolgaidat, mert többen leírták már a lényeget, még Laci barátunk is, pedig Őt nem lehet Volán szeretettel vádolni...
Az agyhalálos mondatodon meg nem sértődők meg, mert egy betegtől ezt elnézem. :P

Kiinizsi 2018.03.07. 21:16:35

@Raon: Szerintem egy jó Visegrádi Ligára kiváncsiak lennének Fehérváron is az EBEL helyett és akkor senkinek nem kéne távozni sehová.
Az EBEL előtt sem volt halott a hoki Fehérváron azután sem lenne.
Megcsinálnák ezt a ligát és senkit nem engedne el az MJSZ hanem ebben kéne indulni.

essze 2018.03.07. 21:34:59

@Raon: Mi bajod van a vitával? Nem kötelező egyetérteni. Ha emlékszel, szívem szerint az Extraligába hoznám a Fehérvárt. Bárhogy is szerepelt a Miskolc (amely idén jobb volt nálatok), attól még eléggé erősebbnek tartom az Extraligát az Erste Ligánál. Szinvonal szempontjából nem lenne jelentős visszalépés, így nem tenne keresztbe a klubnak. A kivételezettség megszűnése lényegesen csökkentené a csapattal szembeni ellenszenvet, és reális esély lenne rájátszás helyett mondjuk éremért küzdeni. A legfontosabb pedig az volna - amennyiben a kiesést-feljutást a mi bajnokságunkra is kiterjesztenék a szlovákok -, hogy a sokat emlegetett szlogennek megfelelve ezt tényleg utánatok lehetne csinálni. És igen, ha pocsék teljesítményt nyújtana a csapat, akkor ki is lehetne zúgni az Extraligából. Nem csak a bankokban dőlne el, ki hol szerepel. Így a hazai versenysorozat se lenne értelmetlen, hiszen feljebb lehetne jutni.

Raon 2018.03.09. 04:13:01

@Lazlee: teljesen igazad van, ha a két klubunk csinálna egy gálameccset, közel telt házas buli lehetne belőle. :)

A VK érdekes kérdés, igen - és szerintem sok fehérvári szurkolónak fontosabb is annál, ahogy a klub idén kezelte ezt. Na de talán majd jövőre!

Raon 2018.03.09. 04:19:24

@OliBLOOD: szerintem többen megírták már, én egyvalamit emelnék ki - az eredményeket.
Ha a Miskolc idén is nyer (erre semmi garancia ugye, de elég jók hozzá, hogy erre legyen reális esély), akkor ők elmondhatják, hogy éve óta ledominálnak mindent, és itt már csak a szinten tartás lehet kihívás, a továbbfejlődés neccesebb.
A MAC is elmondhatja ezt az ezüstökkel, csak az úgy kicsit viccesebb. :)

Raon 2018.03.09. 04:20:37

@Kiinizsi: ez igaz, ezért javítom is magam, ha félreérthetően írtam - egy Visegrádi/Extraliga már érdekes lehetne nekünk is. A sima EL az, ami nem.

Raon 2018.03.09. 04:22:52

@essze: nekem nincs bajom a vitával, de az a szomorú tapasztalatom, hogy ha fellobbannak az indulatok, vagy bármilyen tűz, sok ember fókuszt téveszt, és ezekkel és nem a témával foglalkozik.

Az Extraligás szereplésnek abszolút lenne értelme szerintem is.
süti beállítások módosítása