Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1218) Csíkszereda (1369) DAB (1198) ebel (2414) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1646) felkészülés (2246) FTC (1480) khl (2189) légiósok (1679) Miskolc (1516) nhl (4935) nők (1302) playoff (1339) Titánok (1025) u18 (1069) utánpótlás (1282) UTE (1302) válogatott (2246) vb (2468) videó (2121) Összes címke

Kazahsztán–Magyarország 5-2

2018.02.16. 19:39: kutyatej73

Kazahsztán–Magyarország 5-2

Jarmo Tolvanen, szövetségi kapitány: Semmi baj nem volt a játékkal, a fiúk mindent végrehajtottak, amit kértünk tőlük. Ellenben nagyon sok kiállítást kaptunk, az első két harmadban ráadásul csak minket súlytottak a bírók az ítéletekkel, ez pedig megtörte a ritmusunkat. Nagyot kellett harcolnunk, hogy meccsben maradjunk. Öt az öt ellen egészen jól kontrolláltuk a játékot, és ahhoz képest, hogy milyen sok kiállítást kaptunk, csak két gólt szereztek fórban, ez nem olyan rossz. Nekünk is volt egy emberelőnyös gólunk, igaz, sok lehetőségünk nem volt arra, hogy öt a négy ellen játszunk. 

Rajna Miklós, a magyar válogatott kapusa: Miután a klubomban nem jutottam túl sok lehetőséghez, azt hittem, rosszabbul megy a játék, de a srácok is nagyon sokat segítettek. Nagyon sok hátrányt kivédekeztünk, jól tartottunk magunkat a meccsben, aztán a vége felé csináltunk néhány egyéni hibát, én is hibáztam. De nincs akkora baj, az utolsó öt percen kell még dolgozni.

Nagy Nilan, a magyar válogatott védője: Nagyon élveztem a mai meccset, jó tapasztalat, hogy ilyen erős tornán játszhatunk. A kazahokkal nagyot csatáztunk, elsősorban a fizikai hoki került előtérbe.

Galanisz Nikandrosz, a magyar válogatott csatára: Jó meccset játszottunk a kazahokkal, úgy éreztem, nincsenek annyira felettünk, mint amennyire ők ezt gondolták. Az első két harmadban nagyon sok kiállítást kaptunk, ez sokat elvett az erőnkből, miközben mi ebben a periódusban nem játszottunk emberelőnyben. Voltak hibáink, de összességében elég jól játszottunk.

Sofron István, a magyar válogatott csatára: Nagyon jó érzés volt újra felhúzni a válogatott mezet, sokat jelent, hogy újra itt lehetek a csapattal. Volt bennem bizonyítási vágy, ha visszatérek, akkor ott folytassam, ahol abbahagytam és úgy segítsem a válogatottat, ahogy korábbban. Nagyon örülök, hogy betaláltam és gólpasszt is adtam, de sajnálom, hogy nem tudtunk nyerni, mivel úgy gondolom, partiban voltunk a kazahokkal. Ki-ki meccs lehetett volna, ha a bírok nem nyúlnak bele ennyire, zsinórban nyolc kiállítást kaptunk, mire először emberelőnybe kerültünk. Folyamatosan feldobálták magukat, csomó olyan kiállítás volt, amit nem kellett volna megadni, nem kellett volna ennyire szétszakítani a játékot. A kazahok nem jobbak nálunk, öt az öt ellen sok helyzetet alakítottunk ki, ezt a meccset el kell felejteni. 

 

Garát Zsombor, a válogatott védője: Nagyon jó érzés volt, hogy megszereztem az első gólomat, de felhőtlennek nem mondható az örömöm... A kazahok jók, de minden esélyünk megvolt arra, hogy megnyerjük a mai meccset. A gólom viszonylag szerencsés szituáció után született, Sofron elvitte a szélen, Vincze lefogta nekem az embert, be tudtam húzni középre, és üresen maradt a hosszú. 

1 komment

Címkék: válogatott felkészülés

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr7713675496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása