Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1218) Csíkszereda (1369) DAB (1198) ebel (2414) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1646) felkészülés (2246) FTC (1480) khl (2189) légiósok (1679) Miskolc (1516) nhl (4935) nők (1302) playoff (1339) Titánok (1025) u18 (1068) utánpótlás (1281) UTE (1302) válogatott (2245) vb (2464) videó (2120) Összes címke

Vienna Capitals II–Fehérvári Titánok 2-3

2018.02.11. 20:34: kutyatej73

Vienna Capitals II–Fehérvári Titánok 2-3

Christian Dolezal: – Az első tíz percben tetszett a játékunk, jók voltunk, domináltunk, jól korcsolyáztunk, harcoltunk. Aztán valamiért ez alábbhagyott, és hátrányba kerültünk. Ezután már egyáltalán nem tetszett, amit láttam.


Kóger István: – Nagyon rossz egy minden eldöntő meccsen szerencsétlen góllal már az elején hátrányba kerülni, ez meg is fogta a csapatot. Próbáltunk sokat lőni, de a Vienna jól zárt, egy kontrából megkaptuk a másodikat. Eztán viszont átvettük az irányítást, gyors kontragólunk után csak az volt a kérdés, mikor tudunk egyenlíteni. Tartottam tőle, hogy hosszabbítás lesz, de egy vegyes sor az utolsó percben eredményes tudott lenni. A kiírás fintora, hogy az alapszakaszban 30 ponttal többet szereztünk, mégis így kell eldőlnie a rájátszásba jutásnak..

20 komment

Címkék: Titánok Erste Liga Vienna Capitals II

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr513657028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DominiKing 2018.02.11. 21:09:32

"... ez egy igazi fokmérője lesz annak, hogy ki milyen erős." Na erről beszéltem.
Ez a VC2 edzőjének meccs előtti nyilatkozata. Szerinte egy meccs mutatja majd meg, hogy ki milyen erős. Már el is lett felejtve, hogy a Titánok addig 5-ből 5-ször győztek, hogy az alapszakaszban 7%-os csapat voltak mínusz 110-es gólkülönbséggel.
Nekem a magyar csapat győzelme mellett az is nagyon tetszett, hogy az összes pontszerző magyar volt.
Szép volt Titánok!

CsakÚjváros 2018.02.11. 23:04:29

Gratula,fantasztikus győzelem!!! Felállva -2-ről....mit mondjak...

Kegy 2018.02.12. 06:49:16

ha 30 ponttal többet szereztek, akkor sima győzelem kellett volna fél kezükkel a seggükben...

Uteapu 2018.02.12. 10:11:12

@trollfeeder: Így van. Csak azt nem érte, akkor miért is lett ekézve, vádolva a Szereda, meg a Fradi?

Raon 2018.02.12. 11:41:46

@Uteapu: ez tök nyilvánvaló, mert az ex zászlósgőzös levitézlett kommentbajnokai csak a jogalap nélküli hőzöngéshez értenek. :))

kerusz 2018.02.12. 11:48:10

@DominiKing: Sokkal többértelmű ez a nyilatkozat annál, mintsem hogy azt szűrd le belőle, hogy nagy a pofájuk. Fárasztó ez a mániád, tényleg. Pl. annak is fokmérője, hogy a saját játékosai közül ki milyen erős (gy.k. hogy viseli el a terhet).

Tényleg, Dolezalról biztos sok mindent el lehet mondani, de azt, hogy bármely, Erste Ligával kapcsolatos megnyilvánulása során ne beszélt volna tisztelettel a ligáról és az ellenfelekről, vagy pláne, hogy nagy arcot nyitott volna, biztosan nem lehet elmondani róla.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.02.12. 11:50:11

@DominiKing: Végül is abban fokmérő, hogy ki bírja jobban egy ki-kimeccs terhét.
A Fehérvár bírta jobban.

Uteapu 2018.02.12. 12:06:40

@Raon: Máshol már reagáltam erre, ezt utána olvastam. Tisztelettel kérdezem. Nincs ebben némi némi frusztráció? ;)

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2018.02.12. 12:28:12

@Uteapu: Miért lett? A lebonyolítás a vicc kategória. A csapatok éltek a szabályok adta lehetőséggel.

DominiKing 2018.02.12. 13:08:39

@kerusz: A te véleményedet mindig is tiszteltem, csak ezért válaszolok mégegyszer.
Én továbbra is azt gondolom, hogy az összes megnyilatkozásom ebben az ügyben csak reakció volt a VC2 hazugságaira. Ha olvastad a hsz-eimet láthattad, hogy ezt mindig kulturált formában tettem meg, amit sok esetben még csak nem is viszonoztak. Csak én vagyok aki egy visszatérő témát feszeget? Azt gondolom, hogy amíg fennáll annak a veszélye, hogy jövőre is ilyen lekezelő, hazug módon áll majd a MI ligánkhoz a VC2, ezt továbbra is szóvá teszem.
Egy olyan csaj aki már az első randin átver az később bármire képes, ne csodáld, ha nem szeretem.

Bar down 2018.02.12. 13:34:56

@DominiKing: amellet, hogy nekem sem a szívem csücske a VC2 és az amit nyújtottak, honnan tudjuk, hogy nem mondták nekik azt, hogy persze gyertek csak ezzel a gyenge csapattal? Honnan tudjuk, hogy nem az Erste szabta azt a feltételt, hogy a VC2 itt pallérozodjon függetlenül attól, hogy mennyire lógnak ki lefele?
Mert akkor az ő oldalukról nem is annyira hazugság az, ami történt.

Raon 2018.02.12. 13:46:39

@Bar down: bocs, de te miről beszélsz? ŐK nyilatkozták le, hogy lesz egy tuti légiós soruk, egy erős osztrák, meg két sor osztrák fiatal. Ezzel ültek asztalhoz, hogy legyen miről beszélni.

Raon 2018.02.12. 13:49:52

@Uteapu: azt nem én tisztem megítélni. :) Szerintem nincs, és DK már többször, többféleképpen és jól megfogalmazta, mi volt a berzenkedés háttere.
Az mondjuk valahol tényleg vicces, hogy ez itt szemlátomást leginkább a fehérvári kommentelőket zavarja, akiket mondhatni a legkevésbé érinti ez az egész. Biztos a zászlósgőzös lendülete teszi. :)

Raon 2018.02.12. 13:51:12

@Bar down: ja, már érteni vélem, tehát szerinted ezekután változott volna a feltétlenrendszer? Mármint az Erste pénzek fejében? Ilyen ebben a korrekt világban természetesen elképzelhetetlen volna. :)

Bar down 2018.02.12. 13:53:08

@Raon: egyrészt nem tudjuk, hogy mivel ültek asztalhoz. Másrészt nem tudjuk, hogy ez a vakítás csak a szurkolók felé szólt-e és máshol tudták, hogy valójában mi lesz.

Raon 2018.02.12. 13:55:30

@Bar down: így már világos (és mondjuk az ilyesféle osztrák dolgokról meg amúgy sajnos sok tapasztalatunk is van)

Bar down 2018.02.12. 13:57:55

@Raon: én fogalmaztam ködösen 13:34:56-kor :)
És igen, van tapasztalat sajnos...
De ne legyen igazam, háborodjon fel mindenki, és jövőre hozzon versenyképes csapatot a VC2.

DominiKing 2018.02.12. 14:10:17

@Bar down: Látod, így szaporodnak a hsz-ek ebben a témában. Felvetettél egy lehetséges opciót. Szerintem nem erről van szó, én is osztom Raon véleményét, de nem fogom azt mondani, hogy hülyeség. Engem is érdekelne, hogy valóban így történt-e? De, ha felvetek valamit ezzel kapcsolatban, akkor egyből megkapom, hogy megy a hiszti, meg már megint sírok.
Pedig csak azt csinálom amit egy blogon szoktak. Evvel lehet egyet és nem egyetérteni. Úgy látom van egy baráti kör, aki erre nem vevő, mintha ez valami miatt tabu téma lenne. Engem viszont érdekelnek hasonló kérdések, mint amit most szóba hoztál.

Bar down 2018.02.12. 14:33:50

@DominiKing: hivatalos választ sose fogunk rá kapni, de mi ketten majd jól elbeszélgetünk róla ;-)
süti beállítások módosítása