Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1218) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2414) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1646) felkészülés (2246) FTC (1473) khl (2189) légiósok (1678) Miskolc (1510) nhl (4917) nők (1301) playoff (1323) Titánok (1025) u18 (1065) utánpótlás (1281) UTE (1301) válogatott (2232) vb (2409) videó (2120) Összes címke

HÁRI JÁNOS HOSSZABBÍTOTT

2018.01.28. 18:31: kutyatej73

HÁRI JÁNOS HOSSZABBÍTOTT

32 komment

Címkék: Fehérvár Hári J.

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr713611409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nittümeki 2018.01.28. 20:02:10

Egyrészt örvendek, hogy ennyire megtalálta a helyét a Volánban, igazi vezéregyéniség Fehérváron és most már a válogatottban is az lesz, ebben biztos vagyok! No meg annak is, hogy magyar csapat játékosaként folyamatosan láthatom a képernyőn a játékát! Másrészt ő azért a képességei alapján az EBEL-nél jobb ligákba is beférne, mint ahogy évekig be is fért. Persze lehet mondani, hogy egy középszerű topligás szereplésnél akár jobb is lehet egy sikeres EBEL-szezon a Volánnal, csak sajnos ez utóbbiban én már nem hiszek.

Nittümeki 2018.01.28. 20:02:20

Egyrészt örvendek, hogy ennyire megtalálta a helyét a Volánban, igazi vezéregyéniség Fehérváron és most már a válogatottban is az lesz, ebben biztos vagyok! No meg annak is, hogy magyar csapat játékosaként folyamatosan láthatom a képernyőn a játékát! Másrészt ő azért a képességei alapján az EBEL-nél jobb ligákba is beférne, mint ahogy évekig be is fért. Persze lehet mondani, hogy egy középszerű topligás szereplésnél akár jobb is lehet egy sikeres EBEL-szezon a Volánnal, csak sajnos ez utóbbiban én már nem hiszek.

DominiKing 2018.01.28. 21:42:45

"Biztos vagyok benne, hogy karrierjében a következő évad előrelépést fog jelenteni."
Nagyon remélem az előrelépésre még az idén is lesz mód.

Határbíró 2018.01.28. 22:16:42

az elmebeteg honi sportpolitika újabb áldozata

2018.01.28. 23:05:18

@Határbíró: ezt nem teljesen értem, kifejtenéd?

Nittümeki 2018.01.28. 23:06:36

@Határbíró: Azért ez ez esetben túlzás szerintem. Az elmebeteg magyar sportpolitika például a süllyedő válogatottjaink mellett szuperlégiósókkal BL-győzelemre aspiráló kézilabcsapatoknál nyílvánul meg. Itt azonban egy magyar játékos írt alá egy magyar csapathoz. Nekem amúgy amúgy nagyon nagy kevencem Hári és az első hozzászólásomban is azt írtam, hogy "ő azért a képességei alapján az EBEL-nél jobb ligákba is beférne", ami igaz is. De az is igaz, hogy domináns teljesítményre csak a svéd másodosztályban volt képes, sem a svéd - , sem a finn első osztályban meg sem tudta közelíteni azt az eredményes játékot, amire most az EBEL-ben képes. Szóval nem olyan rossz ez szerintem. Egy még ennél is jobb EBEL-szezonnal pedig lehet még visszaútja a topligákba. Persze ehhez egy jobb Volán is kéne, mert egy ilyen csapatból nehéz lesz ennél jobban kitűnni...

Nittümeki 2018.01.28. 23:08:45

@lbsz: Valószínű arra érthette, hogy minek kell egy olyan játékost, aki élbajnokságban is megállná a helyét, sok pénzzel itthon tartani. Az én álláspontomat ezzel kapcsolatban eggyel fentebb leírtam.

Nittümeki 2018.01.28. 23:13:43

Ja és még annyi, hogy abból, hogy végre valahol igazi vezéregyéniséggé vált, a válogatott csak profitálni fog!

2018.01.28. 23:29:12

@Nittümeki: Egyetértek, aki 25 fölött nem az első két sorban van, az nem a megfelelő csapatnál és/vagy ligában van. Úgy tűnik Hári szintje valahol itt van, az EBEL környékén. Bartalis Istinél is rossz látni, hogy nem húzóember a csapatában, jobb lenne egy szerényebb DEL csapatnál vagy akár az EBEL-ben 30-40 pontot csinálni egy szezonban. 9 ponttal állni január végén, szerintem nem jó a játékosnak sem.

Raon 2018.01.28. 23:57:24

Szerintem többen jó gondolatokat feszegetnek.
Egy elvi kérdés: aki a klubszezonjában epizodista, még ha jobb bajnokságban is, attól miért is várhatjuk el élből, hogy a válogatottban húzóember legyen? Mert a válogatottban elsősorban így számítanánk rájuk...
Plusz az is érdekes lehet, hogy akik szerint most Hári rossz döntést hozott, azok pár éve ezek szerint egyetértettek azzal is, hogy inkább a Volán negyedik sorából legyen valaki válogatott, mint a húzóember a magyar bajnokságból, mert hát a Volános a magasabb szint? :)

Magó, Benk, Vas Jankó jó példa lehet arra, hogy adott esetben jól jöhet a váltás "visszafelé", és a másféle szerepben kivirágozhat a játékos - és hátha pont ezzel tudnak majd a vb-n is jobban teljesíteni.

Szerintem Janika jövőre még feljebb léphet, és egy EBEL top10-top5 játékosnak (a góllövőlistán most is 8-dik!) azért már simán kinyílhatnak még feljebb lévő kapuk is.

milan92 2018.01.29. 00:18:44

Nem értem mire ez a nagy siránkozás. Sosem láttam hogy Hári mitől olyan magas szint. Magyar viszonylatban nagyon jó játékos, de azért a 40 meccs 35 pont nem tűnik annyira kimagaslónak hogy degradáló legyen neki az EBEL-ben játszania. Nem hazaiként, hanem légiósként kell megítélni az SHL-ben. Oda meg 51/12 pont nagyon kevés, ha egy légiós ennyit termelne a Volánban vagy bármelyik Erste ligás csapatban, már ki lenne rúgva. Hári jelenleg 26. az EBEL-ben pontokban, nagyon ügyes, így tovább, ez a szintje, van még itt hova fejlődni. Más kérdés, hogy mellette még max 3-4 magyar játékos üti meg az EBEL szintet, érdemes e ezért egy csapatot erőn felül ott tartani.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2018.01.29. 00:24:43

Remélem, hogy a finn bekktől, esetleg Hartytól eltekintve semelyik légióssal nem akarunk hosszabbítani az alapszakaszban mutatottak alapján.
Megint védő hiánnyal küzdünk. Stipsiczre írtam november tájékán, hogy jót tenne neki pár hazai ligás bajnoki. Az elmúlt néhány meccsen kifejezetten jól ment neki, így tovább. Szabó Dani a kihagyásig töretlenül fejlődött. Másfél védőpár viszont a továbbiakhoz is kevés.
Támadóknál a hazai játékosokkal elégedett vagyok. Kicsit több jégidőt kaphatnának a fiatalabbak. A magyar (első) sorunkra rááll az ellenfél, a légiós (második) szinte használhatatlan. Inkább 3. és 4. sorral játszatnék előnyt is, hátha nem kapnak gólt.
Kondi nem nagyon van. Egy harmadot el kell bliccelni, hogy eredményesek lehessünk. Fizikai játékot akkor se tudunk, ha akarnánk. Jó svéd bekkeket tessék hozni.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2018.01.29. 00:44:28

@milan92: 20 éves korában, mikor a válogatottba is berobbant, azért Palkovics, Ocskay, Ladányi méltó utódjának tűnt. A magyar jégkorong meghatározó játékosa, és továbbra is magas szint. Most épp Sebők kapta el a fonalat a légiósaink közül, de senkit nem írnék le. Vay, Sebők, Bartalis, Hári, Sofron szerintem mind olyan tehetségek, akikben azért válogatott szinten bőven lehet örömünk. Nem hinném, hogy degradáló pl. az EBEL-ben játszaniuk, de van feljebb. Az arany generáció leköszönésekor ez a maréknyi légiós tudott igazán sokat hozzátenni a válogatotthoz. Hárinak most nincs olyan szerencséje, mint Bartalisnak, mert gyengék a légiósok. De jövőre alakulhat másképp. A hazai játékosok szerintem határozottan megütik a szintet, ráadásul az egyik fő szempont az ő fejlődésük és jégidejük kellene legyen.

FrankK37 2018.01.29. 07:55:45

@trollfeeder: Nekem Harty játéka nem tetszett soha, Uotila sem túl meggyőző.
A légiósok közül én hosszabbítanák : Manavian, Gilbert, Luttinen . A többi nem kell.

OliBLOOD 2018.01.29. 08:31:22

Volánban valószínűleg jobb pénzt tud keresni, mint légiósként. Ha valóban húzóember tud lenni, akkor összejöhet még neki jobb légiós szerződés. Ha nem akkor pár éven belül akár az Erste Ligában is láthatjuk. Majd a következő szezon eldönti.

2018.01.29. 09:58:03

Derek Ryan is az Ebel-ből jutott el az
NHL-be.

Nittümeki 2018.01.29. 10:40:29

@milan92: Hári valamelyik osztrák élcsapat tagjaként top 10 játékos lenne az EBEL-ben, de az is lehet, hogy top 5. Az SHL-ben valóban nem váltotta meg a világot, de nem is "degradál neki" az EBEL-ben vagy a Volánban játszani, mert akkor nem hosszabított volna. Egy ilyen játékost tárt karokkal várnának sok helyen.
Azzal meg nagyon nem értek egyet, hogy 3-4 magyar üti meg az EBEL szintjét. Sok játékosunk van, aki megüti, akár egy csapatra való is simán, de azt a hőskorszakbeli koncepciót, hogy a Volán és a magyar válogatott majdnem ugyanaz, el kell felejteni. Egyszerűen átalakult a magyar hoki. Vannak légiósaink és a hazai bajnokság is sokat fejlődött. Arról persze valóban el lehet vitatkozni, hogy így van-e még értelme a Volán EBEL-szereplésének, de jelenleg fölösleges, mert biztosan tudjuk, hogy egy szezon még mindenképp lesz. :P

Lazlee 2018.01.29. 10:48:09

@Speedking: oké, de kiemelkedő volt itt, a másik ebeles csapatában,meg az shlben is, de mikor megpróbálkozott az nhllel a szakírók azt mondták kevés lesz. De egész szolid kis játékos ott is.
zSofi kiemelkedő volt a Volánban, és...aztán azóta se. Igazából szolid se.
Hári ennek a keveréke. Itt kiemelkedő, máshol nem, de szolid. Jó lenne 10-20 ilyen még.

hüjeliba 2018.01.29. 18:37:31

Háááát.... ezt neki kell eldöntenie, bár való igaz ,hogy a rá fordított pénzből sok gyereket lehetne megtanítani korizni.
Janika mindig is egészséges önbizalommal telve vélekedett saját képességeiről, és jó néhányszor szaladt bele edzőivel olyan nézeteltérésbe amiből padozás lett.
Ő az SHL szinjén is egy nagyon jó játékos 20-25 pont 50 meccsen az SHL hátsó régóiban lévő csapatoknál, azt értékelik ott is, de a fegyelem nem volt soha erőssége, így aztán nem szívesen bajlódtak vele.
Szerintem páran még emlékeznek rá ,hogy ifiként és junorként is volt ,hogy nem akarták elengedni a svédek, mert épp nevelési céllal büntették valami csibészség miatt, mi meg vittük örömmel,elképezelhetetlen lett volna néküle a magyar válogatott, és szóltak is nekünk, hogy ennek így nem lesz jó vége.
Remélem nem kényesztetjük el, újra...

milan92 2018.01.29. 22:57:34

@trollfeeder: Ha a száraz tényeket veszem alapul, akkor a magyarok közül Hári, Kóger,Erdély haladja meg az EBEL átlagot, a többieknek annyi pöttye van mint a katicának. Persze mennek becsülettel, de nem biztos hogy ez a fejlődés záloga, lehet az Erste ligában kivirágoznának és húzóemberek lennének.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2018.01.30. 23:30:36

@milan92: Nem vagyok kibékülve a jelenlegi koncepcióval. A mostaniaknál jelentősen erősebb légiósokra lenne szükség, viszont kevesebbre. És elsősorban védő fronton. Nem lenne légiós sor, legfeljebb párok. Egy vagy két bekk és egy támadó soronként. Hét légiósból kijön három sor, plusz a kapus. A légiósokkal pedig úgy szerződnék, ha nem sikerül megverekedni a helyéért, vagy lábadozik sérülés után, a farmban játsszon - eredményesen. A fiatalokat fejlődését szerintem ilyesmi szolgálná. Előnyre persze összeállhat egy légiós sor, aki büntet, nem pedig gólt ajándékoz az ellenfeleknek.

szmakarov 2018.01.31. 21:29:55

@trollfeeder: Azért elég nehéz belőni azt, hogy most jobb légiósokat veszünk. A mostaniak között is volt finn elitligás aki nem jött be és van aki meg egy gyengébb ligából érkezve is beválik. Mondjuk én kíváncsi lettem volna arra, hogy egy Szcsasztlivij mit tudna az EBEL-ben, gondolom annyi lóvé lett volna mint a Szeredának.

essze 2018.01.31. 21:33:52

@Raon: Tehát attól a játékostól várható el, hogy a válogatott húzóembere legyen, aki a klubjában hozzászokott ehhez. Mondjuk vannak kiegészítő emberek, akiknek azért lehet fontos szerepük. Úgyhogy inkább azt írnám, hogy olyan játékosokra van szükség, akik a klubjukban megszokták a felelősséget. Amíg Benk és Magosi játszott a Volán negyedik sorában, addig magam is úgy gondoltam, hogy inkább onnan kell válogatni. Csak épp azóta változott a helyzet. A bajnokság eleje utolérte - adott esetben megelőzte - a Fehérvárt. Hogy Hári rossz döntést hozott-e (kinek a szempontjából?), majd eldől jövőre.

essze 2018.01.31. 21:42:24

@milan92: A Fehérvárnak érdemes. Kivételezettnek lenni kellemes dolog. A magyar jégkorongnak érdemes? Egyre kevésbé.

essze 2018.01.31. 21:48:04

@trollfeeder: Sebők 24, Hári 26, Bartalis 28, Sofron 30 éves az idén. Egyiküket sem nevezném tehetségnek.

essze 2018.01.31. 22:00:45

@Nittümeki: Két szezon. A leköszönő elnökség egyik utolsó határozata volt, hogy négy évre előre engedélyezte a Fehérvár külföldi szereplését. Ettől szerintem még nyugodtan beszélhetünk róla.

essze 2018.01.31. 22:06:53

@hüjeliba: Gondolod, hogy Sebőköt és Gallót is nevelési célzattal nem engedik haza?

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2018.02.01. 10:54:34

@szmakarov: El tudom képzelni, hogy jópár hazai csapat nagyobb költségvetéssel gazdálkodik, mint a fehérvári EBEL csapat.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2018.02.01. 10:57:54

@essze: Azért jó pár évig köréjük épülhet a válogatott.

hokiszurker01 2018.02.01. 23:13:22

@trollfeeder: akkor nagyon rosszul képzeled.
süti beállítások módosítása