Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1005) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1110) utánpótlás (1359) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

Vasárnap nem Szilassy irányítja az UTE-t

2018.01.07. 12:46: kutyatej73

Vasárnap nem Szilassy irányítja az UTE-t

58 komment

Címkék: eltiltás UTE Szilassy

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr3113556003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Uteapu 2018.01.07. 13:13:49

Látom, bíró ügyben Csányihoz fordultak tanácsért.:) Azért elkelne a szakmai okítás mellett a sporiknak némi pszichológusi, egyeseknek pszichiátriai segítség.

DominiKing 2018.01.07. 13:29:50

@Uteapu: A te hsz-eddel nincs is semmi baj, de ha Szilassy szájából hangzana el, akkor méltán büntetnék.

1885* 2018.01.07. 13:34:49

@Uteapu: hát ez vicc b+. Kicsinálják Lacikát, az iq bajnok közönség rászámol, örömujjong, kiállítás semmi, de a kritikát nem bírják a szerencsétlen zebrák?
Hát mi a szarnak vannak a jégen?
És akkor tiltsuk el Szilassyt. Miért, mert ki merte mondani amit mindenki látott?
Sebaj!
Na gyerünk fiúk, két okkal több, hogy ma felszántsátok a jeget!

HAJRÁ LILÁK!

1885* 2018.01.07. 13:46:24

"A fegyelmi szabályzat 3. § (2) bekezdés c) pontjában foglaltak alapján, az eltiltás alatt álló sportszakember a kispadon és a játéktéren tartózkodókkal semmilyen formában nem érintkezhet a mérkőzés hivatalos kezdési időpontját megelőző 45 perctől - a szünetet is beleértve - a mérkőzés végét követő 30 percig, mely időtartam alatt az öltözőépületbe sem léphet be. A mérkőzés alatt úgy kell elhelyezkednie, hogy a kispad 20 méteres körzetén belül nem tartózkodhat."

Még jó, hogy Újpestre azért beteheti a lábát.
Mérkőzés után 30 percig???
Közlöm az okosokkal, hogy a öltözőépület amúgy a csarnokon belül van.

Szánalom.

Az meg nyilván csak engem érdekel, hogy a leütött Sikorcinnal mi van?
gangel gondolom már jobbulást kívánt neki, meg elnézést kért, hogy nem tűnt fel neki az eset.

Uteapu 2018.01.07. 13:46:51

@DominiKing: Ideje volt, hogy valaki végre kimondja, még ha ilyen következménnyel is jár számára. Gebei is célzott rá, ki is utálják érte. Ahogy a silány lelkivilágukat nézem, ezt még a csapatunk is érezni fogja, hosszú távon.

Kiinizsi 2018.01.07. 14:01:59

Respect Szilassynak, hogy nyíltan kimondta végre amit mindenki tud, de kussoljon mindenki vagy bünti lesz! Nagyon BMLSZ szinten kezdenek mozogni, vannak az érinthetetlenek akik bármit megtehetnek és van a többi...

Skyblue22 2018.01.07. 14:02:48

A Fegyelmi Bizottság kakiljon sünit, és hívja fel a Játékvezetői Testület figyelmét arra, hogy ne fogalmatlan és következetlen játékvezetőket termeljen ki a magyar jégkorong számára, akik nagy többségükben nem méltók a játékosok és a játék színvonalához!... :P

1885* 2018.01.07. 14:07:10

@Skyblue22: nyugodtan irhatod, hogy szarjon sünt :D

A következő az lesz, hogy ha a nézőtérről beszólunk, hogy szemüveget a birónak, akkor a nézőket is kitiltják Újpestről.

Skyblue22 2018.01.07. 14:10:56

@1885*: A focinál ez már nagyjából így működik...

Uteapu 2018.01.07. 14:12:33

@1885*: Mondjuk azt még nem hallottam, hogy optikushoz küldték volna bár melyiket. Viszont egészen pontos és sokszor helytálló minősítést már igen. :))

freddyD 2018.01.07. 14:13:48

Pofátlan dolog ez, de nem baj. Bécset edző nélkül is verni kell.

Az meg vicc, hogy nem most volt az első bírózás a szezonban edzők által. Akkor ez most mitől volt más? Tekintettel arra, hogy a kifogásolt fault után még eltiltás is volt

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.01.07. 14:21:24

Most lehet ezen háborogni, de szerintem függetlenül a játékvezetők tevékenységétől az edzők a meccset követő nyilatkozatukban ne sértegessék őket. Tudta ezt Szilas is, hozzá is tette, vállalja a szavait. Tudta, hogy következménye lesz annak, amit mond - lett is. Szerintem ez az egymeccses eltiltás korrekt. A FB is korrekten állt a dologhoz, enyhítő körülményt is figyelembe vett. A játékvezetők pedig szoktak hibázni, igen. Ők is meg szokták kapni a büntetésüket - bár azt nem hozzák nyilvánosságra, és ennek is oka van.
Egyébként meg nyilván nem ugyanaz, ha egy néző/szurkoló szól be a sporinak, ill., ha az egyik csapat edzője. Lehet, hogy most nekem esne a soraim miatt az UTE-szurkolók, de úgy gondolom, Szilassy ezt most tulajdonképpen megúszta: egy meccs, ráadásul a VC2 ellen. Jól van ez így!

Kiinizsi 2018.01.07. 14:28:56

@freddyD: Úgy kell bírózni, mint ahogy mogyi tette, körmönfontan!
Tudod amit szabad Jupiternek...

1885* 2018.01.07. 14:29:12

@Skyblue22: ezért mondtam.
@Uteapu: ja, próbáltam kultúráltan fogalmazni. Mert jön az fb és lekapcsolja a netemet is. :)
@Fermentátor: én egyre emlékezem nagyon jól, egy zebrát egyszer eltiltottak, mert fojtogatta az UTE játékosát. Amúgy meg szerintem nem korrekt, hogy a zebrák esetleges büntetését titkolják.

Kiinizsi 2018.01.07. 14:29:37

@Fermentátor: Mogyi milyen büntetést is kapott? Pedig még a hülye is tudta, hogy bírózott!

Kiinizsi 2018.01.07. 14:30:42

@1885*: Vigyázz mert letiltják ezt az oldalt is, sőt az egész internetet! :D Kim Jong Un-tól tanultak ;)

1885* 2018.01.07. 14:30:49

@Kiinizsi: a hülyegyerek melyik meccset nézed, az elég körmönfont?

1885* 2018.01.07. 14:38:29

@Kiinizsi: látnád a facebookunkat :)

Uteapu 2018.01.07. 14:41:06

@Fermentátor: Alapjában igazad van és finoman mindenki tett már célzást a bírói tévedésekre. Valóban tévedhetnek és van, hogy elkerüli a figyelmüket pár eset. Amiért most, szerintem jogosan kiakadt az nem mondható figyelmetlenségnek, mert az orra előtt történt, jól láthatóan. Ezt azért ne nevezzük tévedésnek, ráadásul ez olyan eset volt, ami totál szembe megy a szövetség által hangsúlyozottaknak, amit a játékos mostani és az eddigi eltiltásoknál, minden esetben kihangsúlyoznak.

1885* 2018.01.07. 14:41:30

Ma a Bikákat boldogitja gangel, csak szólok :)

1885* 2018.01.07. 14:44:58

@Uteapu: bizony, bizony a videon jól látszik, ott áll a biró, pont szemben az esettel, és semmi.

Kiinizsi 2018.01.07. 14:46:49

@1885*: Ezentúl csak a mogyi féle szöveggel lehessen bírózni, már nem tudom visszakeresni, hogy hol volt :)

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.01.07. 14:46:53

@1885*: Lehet, hogy nem korrekt. Szerintem viszont - és lehet, tévedek - fontos, hogy a sporik tekintélyét ilyen módon is óvják. Nem a személyük miatt - a bajnokság miatt.

@Kiinizsi: Távol álljon tőlem, hogy Mogyit védjem, lejáratta ő már magát a szememben, rendesen. Viszont ő bírált, nem sértegetett. Ráadásul - bár lehet nem minden esetben - de nem a mérkőzést követő 24 órában hivatkozott a "tőlük független körülményekre", hanem a meccs beharangozása során. Akárhogyis, azt a bírózást úgy becsomagolta, hogy nehéz lett volna mit kezdenie vele a FB-nak.

Kiinizsi 2018.01.07. 14:51:51

@Fermentátor: Nekem nem is az eltiltásokkal volna feltétlenül bajom, de akkor legyen egyenlő mérce mindenkivel szemben a játékosok eltiltásánál is!
Már nem emlékszem mikor mondta, de szerintem a meccs után, bár mindegy is, hogy ki mikor bírózik.
Lassan majd a kétmilliót is bevezetik...

Uteapu 2018.01.07. 14:53:38

@Fermentátor: Nem kívánom, hogy alkalom legyen rá, de térjünk majd vissza erre az általad kívánatos bírói védelemre, adott esetben.:)

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.01.07. 14:55:43

@Uteapu: Tegyük fel, hogy a sporik szándékos csalást követtek el! Bár Szilas sem ezt állította, én sem hiszem (gondolom, Te sem), de tegyük fel! Szilassy akkor is megszegte azt a szabályt, hogy a meccset követő 24 órában nem bírálhatja őket. Ez szerintem tiszta sor. A sporik tevékenységét majd értékeli az adekvát mjsz-bizottság. Ahogyan a FB is "értékelte" már azt Tuominen eltiltásával.

Jogszerű volt Szilassy eltiltása? Igen. Mocorog attól még benned az igazságérzet? Láthatólag igen. Ebből a szempontból hasonlóan nehéz volt nekünk, maciszurkereknek kb 2 éve, mikor a Brassót 7-2-re vertük, de a szövetség 5-0-lal aze rdélyieknek adta a meccset, mert vagy három u20-as játékosunk is játszott azon a meccsen: igaz, csak néhány perces jégidővel, de 24 órán belül az már második meccsük volt, ami szabálytalan. Biztos, hogy nem rajtuk múlott a győzelem, eléggé kiegészítő emberek voltak akkor. A döntés jogszerű volt, mégha mi igazságtalanak éreztük is. De, ha emlékszel rá, lenyeltük a békát. Hát, ebből a szempontból ez most valami hasonló lehet nektek.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.01.07. 15:02:04

@Kiinizsi: Én úgy emlékszem, a legutóbbi erdélyi túrájuk meccsei ELŐTT mondta: "Az eddigi vereségeink legtöbbjénél valami olyan külső, általunk nem befolyásolható tényező zavarta meg a teljesítményünket, amelyre nem tudtunk reagálni. Erdélyben sok ilyen lehet, van egy csomó nehézség, amellyel meg kell küzdeni. Örülök annak, hogy most lehetőségünk lesz élesben tesztelni mindezt.” Ezt a brassói meccs előtt nyilatkozta. Ere gondolsz?

@Uteapu: Szerintem kb meg is történt, amire gondolsz, erre hivatkoztam az előző válaszomban. Igaz, ott nem a sporikról volt szó, de a jogszabály vs igazságérzet kapcsán hasonló szitut írtam le.

Uteapu 2018.01.07. 15:04:25

@Fermentátor: Nem a jogosságát vonom kétségbe és szerintem Zoli sem. Tudta is, hogy lesz ennek következménye. Szerintem szükség volt már erre, nem megvárva, sumákul az előírt "mentelmi" időt. Ha valaki, valamiért kiérdemel egy pofont, akkor az nagyot csattanjon. Ez csattant. :)

OliBLOOD 2018.01.07. 15:08:38

Fejre iranyulo tamadas serulessel 1 meccs
Jatekvezetore tett serto megjegyzes enyhito korulmenyek miatt 1 meccs
Jatekvezetok akik az esetet nem vettek eszre a kovetkezo forduloban vezethetnek.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.01.07. 15:08:57

@Uteapu: Én tudom, hogy nem a jogosságát vontad kétségbe! Ennek megfelelően is írtam a reagálásaimat! Ezek szerint ez nem ment át. Mikor azt írtam, hogy
"Jogszerű volt Szilassy eltiltása? Igen. Mocorog attól még benned az igazságérzet? Láthatólag igen.", pont erre gondoltam. Hogy a jogosságát elfogadod, de igazságtalannak tartod. Meg akkor is, mikor "jogszabály vs igazságérzet"-ről írtam.

És a szövetség is úgy büntetett, hogy közben az ne fájjon igazán: egy meccs és a VC2 ellen... Holott, ha példát akartak volna statuálni, több is lehetett volna ebből.

Uteapu 2018.01.07. 15:20:27

@Fermentátor: Száz szónak is egy a vége, onnan a VIP-ből jobban rálát a pályára, jobban érzékelheti a bírók pompás tevékenysége. :)

Uteapu 2018.01.07. 15:21:27

@Uteapu: Bocs, érzékelhető. ;)

Kiinizsi 2018.01.07. 15:26:19

@Fermentátor: Azt hiszem az volt az, akkor ezt is ügyesen csinálta 24 óra leteltével :)
Ez is jó hülye szabály, 24 órával meccs után már lehet bírózni előtte nem?

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.01.07. 15:32:24

@Kiinizsi: Szerintem az egyrészt nem is volt sértegetés, másrészt simán mondhatta volna, hogy nem a sporikra gondolt külső körülmény alatt.

1885* 2018.01.07. 15:38:26

@Fermentátor: az a baj, hogy ilymódon kell óvni a tekintélyüket, mint tudjuk azt kierőszakolni nem lehet, KI KÉNE ÉRDEMELNI. Na az nem megy szegénykéknek.

@OliBLOOD: ez remek összefoglaló volt!

DominiKing 2018.01.07. 15:42:05

@Uteapu: Én nem állítom, hogy így kellett tennie. Veled ellentétben viszont azt mondom, hogy a csapatra nézve ez inkább pozitívan fog lecsapódni. Láthatják, hogy az edzőjük még büntetést kockáztatva is kiáll mellettük.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.01.07. 15:44:40

@1885*: " ez remek összefoglaló volt!"

Miért, ki kapta azt az 1 meccses eltiltást a fejre irányuló támadásért?

DominiKing 2018.01.07. 15:46:51

@Fermentátor: 14.21 é 14.46
Teljesen igazad van.
Az lenne a nagy dolog, ha Szilassy ezt direkt, átlátva tette. Mármint tudta, hogy megbüntetik, de csak a VC2 elleni meccsre tiltják el. Ha ez így volt, akkor minden elismerésem az edzőtöknek. Lássuk be, vagány dolog volt, szerintem evvel nagyot nőtt az övéi szemében, az ellennel ellentétben. :-)

DominiKing 2018.01.07. 15:48:27

@DominiKing: Bocs, nem a ti edzőtöknek.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.01.07. 15:52:20

@DominiKing: Pedig már elkezdtem agyalni, vajon melyik csapatnak is szurkolok valójában... :))

1885* 2018.01.07. 16:03:49

@Fermentátor: szerintem én :) tuominen kettőt, de szerintem az is kevés.

OliBLOOD 2018.01.07. 16:43:02

@Fermentátor: Jogos, kettőt kapott, elsőre valamiért egy ugrott be.

freddyD 2018.01.07. 18:21:38

Még nem látom Zolit a nézőtéren :D

1885* 2018.01.07. 18:30:46

@freddyD: én meg Sikit a pályán :(.

1885* 2018.01.07. 18:33:12

Kezdésnek nem rossz :(

1885* 2018.01.07. 18:49:36

Á Zalavári a másodedzőnk :D

kerusz 2018.01.07. 18:53:07

@Fermentátor: Hja. Hát nem tudom, milyen büntetést kaptak a játékvezetők, mert mind a két vakegér Erste ligás meccset vezet ma.

Azzal semmi baj, hogy Káka megkapta ezért az eltiltását, mert jár, bár tekintettel arra, hogy ő aztán tényleg szökőévenként foglalkozik csak a játékvezetőkkel és inkább arról beszél, mit csinált jól vagy szarul a saját csapata, talán lehetett volna választani a figyelmeztetés meg a pénzbüntetés közül is. De eltiltották, oké, ez a szabály, megszegte.

A nagyobb baj az, hogy a JT-n belül az önkontroll szemmel láthatóan továbbra sem működik. Én elhiszem, hogy létszámgondok vannak, de akkor is, ha van két vakegér, akik benéznek egy szabálytalanságot, ami után
1.) a játékos nem tud visszatérni a pályára ÉS
2.) az FB többmeccses eltiltást szab ki (tekintettel arra, hogy idén általában az egymeccses eltiltásokat preferálja az FB, Tuominen két meccse kifejezetten szigorú eltiltásnak számít),
a minimum az lenne, hogy a következő Erste Liga meccsnapon ezek U16-os meccset kapnak. Jelzésértékűen.

És helyettük hozunk külföldről bírót, ha nincs más. De ugye ma megint azért vezet ez a két spori, mert a fele JT EBEL-meccsen van. És nekik magánszemélyként vannak prioritásaik, a játékvezető-szakszervezet meg magasról szarik arra, hogy egyébként nekik elsősorban a hazai bajnokság biztonságos lebonyolítását kell biztosítaniuk. Ezzel hosszú évek óta adósak.

Sikorcinnak egyébként agyrázkódása és térdsérülése lett az ütközés nyomán, pénteken csak segítséggel tudta elhagyni a pesterzsébeti csarnokot, szombaton hányt és nem tudott mozogni. Úgy tűnik, még most sincs bevethető állapotban és az agyrázkódások természete olyan, hogy ki tudja, mikor lesz újra játékra képes.

1885* 2018.01.07. 18:59:00

@kerusz: köszi az infokat Sikiről, ez nagyon nagy baj, agyrázkódása is volt már, meg megint a térde :((( pedig olyanjó formában volt már.

Ló18 2018.01.07. 20:04:58

@kerusz: jajj, sajnálom Sikit:(
amúgy Te ma nem a Volánban védesz, hogy tudsz ide írogatni?!?!

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.01.07. 20:37:13

@kerusz: Ne gondold, hogy én egyetértek minden döntéssel! Direkt leírtam, hogy van a jogszabály és van az igazságérzet. A kettő sokszor nincs fedésben egymással.

kerusz 2018.01.07. 21:06:22

@Fermentátor: Én nem tartom igazságtalannak Szilassy büntetését. Azt tartom furcsának, hogy a szabálykönyv alapján az MJSZ FB erre ráugrott szépen, a JT egy illusztris tagjával a soraiban, de a JT-nek nem volt annyi vér a pucájában, hogy a két jómadarat letegye korosztályos meccsekre legalább a következő játéknapon, azaz ma. Nekem az simán benne van a pakliban hogy a játékvezető is ember, elnézhet ezt-azt (ez pont olyan mint amikor a csatár kihagyja a szólót), de könyörgöm, itt egy komoly sérülést eredményező és egy a mostani gyakorlat szerint súlyosnak mondható eltiltást érő esetet néztek el négyen. És nem ez az első ilyen. Lehet, hogy ők házon belül megnézik és azt mondják, ejnye, de kifelé ebből semmi nem látszik, és ez a baj. Kifelé az látszana, ha ma a két spori szupermini tornát fújna. Vagy serdülő meccset.

21 ezer Ft 2018.01.07. 21:17:52

@kerusz: És az FB tett már valamilyen lépést a Megyeri úti meccs kapcsán, vagy mondjuk a középszakaszban ha úgy esik jól, majd én is hajigálhatok büntetlenül görögtüzet a vendégekre? :)

Uteapu 2018.01.07. 21:26:34

@21 ezer Ft: Remélem a középszakaszban nem lesz módod rá.:)

Skyblue22 2018.01.07. 21:57:12

@Uteapu: Most miért tiltod meg neki, hogy a bécsi szurkolókra, akik eljönnek Pesterzsébetre a középszakaszra, görögtüzet dobjon? :D

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.01.08. 09:36:02

@kerusz: Én is azt vártam, hogy a sporik is kapnak valami ejnye-bejnyét.
süti beállítások módosítása