Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1218) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2413) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1645) felkészülés (2246) FTC (1472) khl (2189) légiósok (1677) Miskolc (1509) nhl (4912) nők (1301) playoff (1321) Titánok (1025) u18 (1064) utánpótlás (1280) UTE (1301) válogatott (2224) vb (2391) videó (2120) Összes címke

A KalPa hosszabbított Sebők Balázzsal

2017.11.21. 11:15: kutyatej73

A KalPa hosszabbított Sebők Balázzsal

2 komment

Címkék: légiósok Sebők KalPa

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr6013341917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutyatej73 2017.11.22. 10:44:56

– Az orra alá dugtak egy szerződéstervezetet legalább akkora fizetéssel, mint az eddigi, és akkor aláírta?
– Sok klub érdeklődött az ügynökeimnél, többek között a Kärpät is, amelyben serdülőkoromtól a juniorig szerepeltem. Viszont a KalPa volt az egyetlen, amelynél tényleg én voltam az első számú célpont, a többi csapat kiegészítő embernek szeretett volna átigazolni.

– A Kärpät hogy akarhatta ismét peremembernek, ha 2015-ben azért igazolt át a KalPához, hogy sztárjátékos legyen, és ma valóban alapember?!
– Ouluban roppant erős a keret, megvan az első soros centerük, és a realitások alapján én még nem tartok ott. Ezt tudom magamról, el kell fogadni, és dolgozni tovább, hogy majd odaérjek.

– De hát a finn élvonal ezüstérmesének az első soros centere!
– Én úgy látom, hogy az előző idény döntősének a harmadik soros centere voltam, csak az első kettő átigazolt… Tudom, hogy itt a helyem, annál nincs jobb, mint amikor emberelőnyben és -hátrányban is játszhatsz. Ám ez sincs kőbe vésve, úgy kell teljesítenem, hogy így maradjon. A Kärpätnél a költségvetés is sokkal nagyobb: ha visszamennék oda harmadik sorosnak, és az első kettő centernek nem menne a játék, akkor sem engem tennének feljebb, hanem őket kirúgnák, és vennének helyettük másokat…

– Szóval marad a KalPánál, amelyet a nyáron szétkapkodtak, az új idényt pocsékul kezdte, jelenleg középcsapat.
– A nyáron tizenkét játékos távozott, új a szakvezetőség, mostanra kezdünk összerázódni. Sok volt a rossz élmény is, nem jött be néhány igazolás, a Bajnokok Ligájából is kiestünk, sokáig utolsók voltunk a bajnokságban. Nyilván az új stábbal és kerettel új a taktika is, Sami Kapanen elsőéves vezetőedző ebben az osztályban – mindenkinek idő kellett, amíg megszokja a környezetet. De a legutóbbi öt bajnokinkból négyet megnyertünk, hét pontra vagyunk a biztosan rájátszó hatodik helytől, és még mindig csak november van, azaz hokiszempontból korán.

– Sűrű hónapokat él…
– A szezon elején nyilvánvaló volt, hol számítanak rám, viszont az előszezon nem sikerült, nem is a pontok, hanem főleg a játék tekintetében. Utána összekaptam magam, végre jól teljesítettem, ami szerencsére ma is áll, habár a pontokkal még adós vagyok a sortársaimmal együtt. Remélem, mostantól kinyílik a gólzsák.

– Amikor a hónap elején hazajött a válogatott tornára, akkor jól ment – az új szövetségi kapitánnyal, a finn Jarmo Tolvanennel megtalálta a hangot?
– Nagyon jók az első benyomásaim. Először voltam úgy a válogatottban, hogy a saját szerepkörömben játszhattam. Az előddel, a kanadai Rich Chernomazzal a magyar hoki legnagyobb sikereit arattuk, ezért profin elviseltem, hogy engem más feladatkörrel játszat, de a fiatalságom ellenére tudom magamról, hogy akkor tudok jó lenni, ha nagy a feladatom – kicsit díva vagyok. Például nagyon jólesett, amikor a lengyelek kapitánya, a gazdag NHL-múltú amerikai Ted Nolan megdicsért. Viszont egy novemberi tornáról beszélünk, ilyeneket akkor szeretnék hallani igazán, ha áprilisban, a világbajnokságon megismétlem e teljesítményt.

– Utána merre mehet még tovább?
– A mostani szezon elején tudtam, hogy lejár a szerződésem, és eljátszottam a gondolattal, hogy akár a Kärpätnél is játszhatnék újra, ami nagy álmom, és legyen úgy, hogy itt akkorát fejlődöm, hogy visszatérhetek oda! De nagyon fiatal vagyok, még ennél is jobb bajnokságba szeretnék eljutni.

– A finn élvonalnál nem sok jobb van, nagyjából a KHL és az NHL…
– Szeretnék eljutni az NHL-be, és ehhez jelenleg nem lehetnék jobb helyen a KalPánál. Ez is jó tanulóév: eddig azt tanultam, hogyan kell játszani a finn első osztályban, most meg azt, hogyan kell nyerni. Jók a körülmények, a város is, ezért abban reménykedem, hogy sikerül annyit fejlődnöm, hogy nagyon szép legyen a történet vége.
süti beállítások módosítása