Mikael Tisell: Sajnos a mai mérkőzést a helyzetkihasználás döntötte el, amiben ellenfelünk jobbnak bizonyult. Az emberelőnyeinket nem tudtuk kihasználni, a hazaiak pedig kétszer is betalátak ilyen helyzetben, ez eldöntötte a mecset. Ennek ellenére óriási gratuláció jár a csapatnak, fantasztikus teljesítmént nyújtottak, mindent kiadtak magukból. Köszönjük a hihetetlen biztatást a minket ide is kísérő szurkolóktól, reméljük a többi sorozatban még nagyobb örömet tudunk nekik szerezni.
Ritten–DVTK Jegesmedvék 3-1
2017.11.19. 23:31: kutyatej73
62 komment
Címkék: Miskolc Kontinentális Kupa
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr7713312843
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Lazlee 2017.11.20. 02:22:56
Csalódott vagyok.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.11.20. 07:08:45
@Lazlee: Most mindenki az. De lássuk be, a reális a 4. hely lett volna! Nem a hétvége, hanem az előzetes várakozások alapján. Két meccsen sikerült 2-2 pontot szerezni, melyeken akár simán ki is kaphattunk volna. Hatalmas bravúr ez így is - bassza meg!
alljko 2017.11.20. 07:52:32
@Lazlee: Mérges vagyok,csalódott nem.
Csalódott akkor voltam Kontikupa-ügyben,amikor az itthoni rendezésű csoportból nem jutottunk tovább,pedig akkor reális esélyünk volt rá.Itt két bravúrgyőzelmet arattunk,a harmadikra szerintem fejben fogytunk el,amikor már "megremegtek az ütők" a a döntőbe jutás terhe alatt.
Csalódott akkor voltam Kontikupa-ügyben,amikor az itthoni rendezésű csoportból nem jutottunk tovább,pedig akkor reális esélyünk volt rá.Itt két bravúrgyőzelmet arattunk,a harmadikra szerintem fejben fogytunk el,amikor már "megremegtek az ütők" a a döntőbe jutás terhe alatt.
Consiglieri74 2017.11.20. 07:55:18
F Kapus záró soraival értek egyet. Erre a teljesítményre büszkék lehetnek a srácok is és a szurkolok is! Egyébként remek kis meccsbeszámolók voltak, köszönjük!
Kegy 2017.11.20. 07:55:45
sajnálom.
zorromeister 2017.11.20. 08:37:54
A speciális játékhelyzetekben bizonyultak gyengének a Jegesmedvék a statisztika alapján. Emberelőny kihasználása 5,88%, emberhátrány kivédekezése 73,33%. A tornán az ötből négy gólt emberhátrányban kaptunk, sőt érdemben az ötödiket is (kiegészülés után, hat mezőnyjátékos ellen).
Lazlee 2017.11.20. 08:38:01
Én döntőt vártam. A Dab évekkel ezelőtt meg ennél is közelebb volt; erősebb csapat, jobb feltételek(még a második hely is jó), és még mindig nem...
Egy VK győzelemmel engesztelhető vagyok.
Egy VK győzelemmel engesztelhető vagyok.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.11.20. 10:26:16
Gyalázat az elmúlt évek KK szereplésünk. A meleg pocsolyánkban villogunk, aztán a nyílt vizen (jégen) csak kicsik merünk lenni..
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.11.20. 10:31:24
@Lazlee: A Dab évekkel ezelőtt erőn felül teljesített. Ahogy most a macik is. De az újváros évekkel ezelőtti bravúrját viszonyítási alapnak tekinteni, hát, szerintem téves helyzetértékelésre vall. A miskolc most nagyot játszott, hiszen a 4. hely volt a realitás és mégis volt két győzelme.
Nem hiszem, hogy elegáns egy ilyen hétvége után beledigni a macik orrát a szarba, hogy bezzeg a dab jobb volt.
Nem hiszem, hogy elegáns egy ilyen hétvége után beledigni a macik orrát a szarba, hogy bezzeg a dab jobb volt.
check 2017.11.20. 11:47:16
@Fermentátor: Szerintem Lazlee nem akarta belenyomni senki orrát a kakába, csak megjegyezte, hogy az akkor DAB a mostani Miskolcnál gyengébb volt és akkor csak - ha jól emlékszem - gólarányon múlt a dolog. Igenis lehet csalódott mindenki, mert a legjobb csapatnak - ráadásul évek óta a legjobb - illene átlépnie a saját árnyékát, ha már sikerült kiharcolni erre a reális esélyt. Nem bántás, mert ez a teljesítmény is jó, csak ha tényleg stabilan jók akarunk lenni, akkor be kell lépni az ajtón, ha már berúgtuk előtte.
KCs 2017.11.20. 11:59:48
@check: Pont ugyanolyan ez, mint a fociban a nemzetközi szereplés. Vannak biztató fellángolások, sokszor akár a kapujáig is sikerül eljutni a sikernek, aztán mégis a magyar csapat szív. PR szempontból viszont ez könnyebb helyzet: kevesen látták a meccseket, és sikerként lehet eladni még azt is, hogy egy meccset sem nyert rendes játékidőben meg a magyar csapat.
csakreálisan 2017.11.20. 12:14:14
3 X 60 perc rendes játékidőben szerzett összesen három góllal nem gondolhatja senki komolyan, hogy döntőbe (PO-ba) lehet jutni, és hogy ezt sikeres szereplésnek lehet eladni.(Ez tendenciájában a Volánra is vonatkozik).
Egy jó kapus is csak ideig-óráig tudja tartani a csapatot, egy teljes sorozaton keresztül (szinte) soha...
Aztán nem csak a DVTK-ra jellemző, de láttuk, a magyar csapatoknak három nap játék egymásután sok. Utolsó nap, már egy gyengébb csapat ellen sem megy (Japán / Ritten).
Egy jó kapus is csak ideig-óráig tudja tartani a csapatot, egy teljes sorozaton keresztül (szinte) soha...
Aztán nem csak a DVTK-ra jellemző, de láttuk, a magyar csapatoknak három nap játék egymásután sok. Utolsó nap, már egy gyengébb csapat ellen sem megy (Japán / Ritten).
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.11.20. 12:27:36
@check: Ha papírforma a kazah es a francia bajnok legyőzése, akkor valoban nem lepte at a Miskolc az árnyékát.
Szerintem a papírforma egy 2-3 golos, de azert tisztes vereség lett volna. Tehat az arnyekatlepes megtörtént. Meg akkor is, ha korabban a dán egyszer megkozelebb volt a továbbjutáshoz. Azonban semmikep nem gondolom, h a dab akkori szereplése lenne a mai magyar csapatoknak a minimum.
Szerintem a papírforma egy 2-3 golos, de azert tisztes vereség lett volna. Tehat az arnyekatlepes megtörtént. Meg akkor is, ha korabban a dán egyszer megkozelebb volt a továbbjutáshoz. Azonban semmikep nem gondolom, h a dab akkori szereplése lenne a mai magyar csapatoknak a minimum.
Uteapu 2017.11.20. 12:57:50
Meglehetősen érdekesek a reakciók a Miskolc eredménye után. Először talán a többieknek kellene megpróbálni átlépni a Miskolcot és utána beszélni az árnyékáról, ráadásul az egész hokink még mindig a fellángolásokról szól, minden szinten. Adott a lehetőség űberelni a teljesítményüket, először itthon, majd a KK-ban. ;)
Uteapu 2017.11.20. 13:06:29
@KCs: Lehet, hogy a nem látott meccseket el lehet adni sikernek, de mi a helyzet azokkal, amelyeket mindannyian láthatunk? Igaz, bolhapiac mindenhol van.
Consiglieri74 2017.11.20. 13:16:58
@Uteapu: valami hasonló fogalmazodott meg bennem is a fanyalgo reakciok láttán. Tessék, lehet utánuk csinàlni, akár jobban is. De én igenis büszke vagyok a srácokra és hogy Miskolc drukker vagyok!
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.11.20. 13:40:52
@Fermentátor: dán = dab. Csak ez az ótomatikus hibajavítás a mobájlfonon..
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.11.20. 14:58:43
@Uteapu: Jó olvasni, hogy ilyen vélemény is van!
Lazlee 2017.11.20. 17:13:37
@Fermentátor: így van, remek eredmények. Büszke is vagyok a kazahok ellenire. A franciák elleni azt mondom szép, hogy sikerült az elvárásaimnak megfelelni, az olaszok ellen kellett volna több.
Meglehetősen dedós ez a mutassa meg más... majd ha másnak ilyen csapata lesz, megmutatja. Ja bocs, a Volán nem mutatta meg akkor se, mert leszarták. A saját jogon döntőt meg nem sokra tartom.
Meglehetősen dedós ez a mutassa meg más... majd ha másnak ilyen csapata lesz, megmutatja. Ja bocs, a Volán nem mutatta meg akkor se, mert leszarták. A saját jogon döntőt meg nem sokra tartom.
moszkvicssluszkulcs 2017.11.20. 18:50:37
eszemfaszom megáll 1-2 kommenten...
leonov 2017.11.20. 19:35:17
A cikkel, mondhatni teljesen egyet ertek. Ez fura.
Azt tennem meg hozza, hogy a digok ugyanugy gyoztek le minket mint a valogatottat szoktak ok es a szlovenok. Valahogy rafkosabbak mint mi.
-pedig most meg tecknosramli sem volt, ha jol halottam.-
Persze az is kellett hozza, szerintem is, hogy ok lojek az elsot.
Mindenesetre en buszke vagyok a csapatra es a teljes gardara.
Koszonom. Nekem nagyon jol esett. Na jo, a vege nem annyira.
Azt tennem meg hozza, hogy a digok ugyanugy gyoztek le minket mint a valogatottat szoktak ok es a szlovenok. Valahogy rafkosabbak mint mi.
-pedig most meg tecknosramli sem volt, ha jol halottam.-
Persze az is kellett hozza, szerintem is, hogy ok lojek az elsot.
Mindenesetre en buszke vagyok a csapatra es a teljes gardara.
Koszonom. Nekem nagyon jol esett. Na jo, a vege nem annyira.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.11.20. 19:44:01
@Lazlee: "Meglehetősen dedós ez a mutassa meg más... majd ha másnak ilyen csapata lesz, megmutatja."
Bocs, hogy dedós voltam. Bár nem írtam ilyesmit. De most, hogy mondod, jogos, egyetértek vele! Ha másnak ilyen csapata lesz, akkor esetleg elér ilyen eredményeket. Ha jobbakat ér el, akkor pedig nem ilyen lesz az a csapat, hanem jobb.
Megvertük a kazahokat és a franciákat. Annak a két csapatnak nyilván sokkal kisebb a költségvetése, azért sikerült.
Bocs, hogy dedós voltam. Bár nem írtam ilyesmit. De most, hogy mondod, jogos, egyetértek vele! Ha másnak ilyen csapata lesz, akkor esetleg elér ilyen eredményeket. Ha jobbakat ér el, akkor pedig nem ilyen lesz az a csapat, hanem jobb.
Megvertük a kazahokat és a franciákat. Annak a két csapatnak nyilván sokkal kisebb a költségvetése, azért sikerült.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.11.20. 19:48:34
@Lazlee: Még annyi: Ha az elvárás a miskolccal szemben az, hogy min. továbbjusson egy ilyen tornáról, akkor az kb olyan, mintha azt mondanánk, elvárás a kmh-tól, hogy mondjuk bejusson a MK döntőjébe. Igazából azt sem értem, hogy mondjuk PÉLDÁUL miért nem a dab nyeri mostanában a bajnokságot: egyszerűen csak annyi lenne csak a dolga, hogy jóval komolyabb lehetőségekkel bíró csapatokat megelőzzön. A maciktól is mindössze ennyit vársz el...
OliBLOOD 2017.11.20. 20:02:33
@Fermentátor: Újvárosban mi máshoz szoktunk. Korábban mindig a kontikupa finalfour volt a cél, igaz sosem volt az a realitás. Tavaly és idén is a 4 közéjutás a bajnokságban a cél, pedig ha az anyagiakat és a kereteket nézzük, akkor szintén nem realitás. Tavaly nem sokon múlt és csalódott voltam a 7. meccs után, hiába volt szép eredmény.
Szerintem nem szabad a célnak és a realitásnak ugyan annak lennie. DVTK is megmutatta, hogy elérhető közelségben volt a továbbjutás, nem lett volna lehetetlen, kevés hiányzott.
Szerintem nem szabad a célnak és a realitásnak ugyan annak lennie. DVTK is megmutatta, hogy elérhető közelségben volt a továbbjutás, nem lett volna lehetetlen, kevés hiányzott.
Lazlee 2017.11.20. 20:15:00
@Fermentátor: az nem feltétlen neked szól, nem kell mindent magadra venni, mert csak te vagy be linkelve.
Igazad van, merjünk kicsik lenni. Nem értem a Nyugat-Európaiak mitől lennének annyival jobbak. Bocs, hogy sokra tartom a Miskolcot.
Igazad van, merjünk kicsik lenni. Nem értem a Nyugat-Európaiak mitől lennének annyival jobbak. Bocs, hogy sokra tartom a Miskolcot.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.11.20. 20:23:52
@OliBLOOD: A macik számára a realitás egy ilyen mezőnyben a 0 pont és a kb mínuszhatos-nyolcas gólkülönbség. Minden egyes pont itt bravúr. Aki ezt másképp látja, az szerintem hibásan mérte fel az erőviszonyokat.
Consiglieri74 2017.11.20. 20:56:42
@Lazlee: én voltam a címzettje, szerinted dedos dolog, 43 évesen is képes vagyok ilyenekre. Vagy csak egy véleményt írtam, akárcsak Te, noha én nem minősítettelek. Ugorgyunk, ahogy Posalaky bácsi mondaná
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.11.21. 09:35:57
@Lazlee: Nem gondolom, hogy feltétlen és kizárólag a nyugateurópaiságról lenne itt szó. Én legalábbis a kazah csapatot nem érzem annyira nyugatinak (igazából még az európai is eléggé határeset.... :)))).
Azért Te is tudod, hogy a piac mérete (tehát a lakosságszám, vásárlóerő), a sporthagyományok és a természeti tényezők (klíma, gondolok itt elsősorban az Alpokra) együttesen azért a másik három csapat mellett szólnak.
És lehet, hogy szerinted dedós dolog az, hogy akkor "mutassa meg más", de biztos vagyok benne, hogy védhetetlen avval érvelni ez ellen, hogy "majd megmutatják, ha ilyen csapatuk lesz". Miért, miért csak akkor lehet ELVÁRÁS az erőn felüli teljesítmény, ha pontosan olyan erejű egy csapat, mint a Miskolc? Miért ne lehetne elvárás bármelyik csapattal szemben az ERŐN FELÜLI teljesítmény? A Miskolc megtette, erőn felül teljesített. Lehet követni.
Azért Te is tudod, hogy a piac mérete (tehát a lakosságszám, vásárlóerő), a sporthagyományok és a természeti tényezők (klíma, gondolok itt elsősorban az Alpokra) együttesen azért a másik három csapat mellett szólnak.
És lehet, hogy szerinted dedós dolog az, hogy akkor "mutassa meg más", de biztos vagyok benne, hogy védhetetlen avval érvelni ez ellen, hogy "majd megmutatják, ha ilyen csapatuk lesz". Miért, miért csak akkor lehet ELVÁRÁS az erőn felüli teljesítmény, ha pontosan olyan erejű egy csapat, mint a Miskolc? Miért ne lehetne elvárás bármelyik csapattal szemben az ERŐN FELÜLI teljesítmény? A Miskolc megtette, erőn felül teljesített. Lehet követni.
Lazlee 2017.11.21. 10:18:06
@Fermentátor: nem igaz, a pénzen múlik. Abból meg nincs kevesebb itt, mint az európaiaknál. A kazah más, szovjet iskola. Kicsivel komolyabb, mint a híres francia és főleg olasz képzés. Nem kell hülyének tettetni magát senkinek épp ezért.
Ne gondoljuk, hogy most a piros csíkos mez jobban tetszik, mint a sárga, azért játszanak Miskolcon olyan emberek, akik korábban nem. Nincs ezzel egyébként semmi gond, mert jól használják. Jó játékosok, kiemelkedő teljesítményt nyújtanak kiemelkedő bérezésért - ennek így kéne működnie mindenhol. Jó ezt látni.
Szóval továbbra is azt mondom, hogy nem támadásként kéne megélni amit mondok, hanem iránymutatásként. Ebből a csoportból ennek a csapatnak ezekkel a feltételekkel tovább lehetett volna jutni. És ezért csalódott vagyok. A játék miatt nem.
De majd jövőre. A döntő körbe el is megyek.
Ne gondoljuk, hogy most a piros csíkos mez jobban tetszik, mint a sárga, azért játszanak Miskolcon olyan emberek, akik korábban nem. Nincs ezzel egyébként semmi gond, mert jól használják. Jó játékosok, kiemelkedő teljesítményt nyújtanak kiemelkedő bérezésért - ennek így kéne működnie mindenhol. Jó ezt látni.
Szóval továbbra is azt mondom, hogy nem támadásként kéne megélni amit mondok, hanem iránymutatásként. Ebből a csoportból ennek a csapatnak ezekkel a feltételekkel tovább lehetett volna jutni. És ezért csalódott vagyok. A játék miatt nem.
De majd jövőre. A döntő körbe el is megyek.
korxi 2017.11.21. 10:28:06
@OliBLOOD: "Szerintem nem szabad a célnak és a realitásnak ugyan annak lennie. DVTK is megmutatta, hogy elérhető közelségben volt a továbbjutás, nem lett volna lehetetlen, kevés hiányzott."
Inkábbb úgy mondanám, hogy különbséget kell tenni cél és elvárás között.
A cél értelemszerűen a továbbjutás volt, valóban nem sok hiányzott hozzá - konkrétan az emberőnyös helyzetek kihasználásán múlott (és azon belül a szerencsén, mert emberelőnyös helyzetben is jól játszottunk, mindig hamar felálltunk, jól járattunk, jól lőttök, egygólos hátrányban volt kapuvas is, stb).
Az elvárás a brassói csoportkörből való továbbjutás volt, amit simán hozott a csapat. Ebben a csoportkörben persze, cél volt a továbbjutás, ha összejött volna, akkor cél lett volna megpróbálni a döntőbe jutni, ha odajutottunk volna, cél lett volna megpróbálni megnyerni azt, sötöbö.
Most ebben a csoportkörben a reális elvárás a helytállás volt, ami akkor is teljesítve lett volna, ha a kazah bajnoktól és a francia listavezetőtől hosszabbításban vagy mondjuk rendes játékidőben kis gólkülönbséggel kikapunk. De a való világban nem kaptunk ki tőlük sehogy. Sőt nyertünk ellenük.
Aki erre ezt mondja hogy na jóvan, merjünk kicsik lenni, meg posványos víz, meg magyarfocis hasonlatokat emleget, az egészen egyszerűen nem tudja miről van itt szó, de még alapszinten sem.
Inkábbb úgy mondanám, hogy különbséget kell tenni cél és elvárás között.
A cél értelemszerűen a továbbjutás volt, valóban nem sok hiányzott hozzá - konkrétan az emberőnyös helyzetek kihasználásán múlott (és azon belül a szerencsén, mert emberelőnyös helyzetben is jól játszottunk, mindig hamar felálltunk, jól járattunk, jól lőttök, egygólos hátrányban volt kapuvas is, stb).
Az elvárás a brassói csoportkörből való továbbjutás volt, amit simán hozott a csapat. Ebben a csoportkörben persze, cél volt a továbbjutás, ha összejött volna, akkor cél lett volna megpróbálni a döntőbe jutni, ha odajutottunk volna, cél lett volna megpróbálni megnyerni azt, sötöbö.
Most ebben a csoportkörben a reális elvárás a helytállás volt, ami akkor is teljesítve lett volna, ha a kazah bajnoktól és a francia listavezetőtől hosszabbításban vagy mondjuk rendes játékidőben kis gólkülönbséggel kikapunk. De a való világban nem kaptunk ki tőlük sehogy. Sőt nyertünk ellenük.
Aki erre ezt mondja hogy na jóvan, merjünk kicsik lenni, meg posványos víz, meg magyarfocis hasonlatokat emleget, az egészen egyszerűen nem tudja miről van itt szó, de még alapszinten sem.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.11.21. 12:29:30
@Lazlee: "nem igaz, a pénzen múlik"
Miért, én mást írtam? " lakosságszám, vásárlóerő" - ez szerinted mit jelent? Hogy azon a piacon van pénz. Vagyis elsősorban a pénzről szól. De nem csaka rról! Neked még nem tűnt fel, hogy az A-csoportos vb-n egyetlen olajsejkség csapata sincs ott? talán nincs pénzük? Ugyan már, igeni számítanak a természeti tényezők és a kulturális hagyományok is!
Hogy Miskolcon van-e pénz? Van, biztosan sok, nem tudom, mennyi. De az is biztos, sok pénznél is van több. És ahol khl-esek, AHL-esek, stb. vannak a csapatban, ott bizony több a pénz. Erősebb bajnokságokból érkező csapatok, akik direkt a konti kupa előtt, a konti kupára még erősítettek is. Pl. jöttek a Bariszból lejtászanai. A Miskolcba honnét jöttek lejátszani?
Vagy: szerinted mennyire rentábilis a Barisznak khl-esek sorát fizetni a KHL-ben bajnokságban és a Miskolcnak mennyire érné meg ugyanannyi (volt) KHL-est, stb. foglalkoztatni az Erste Ligában csak azért, hogy aztán majd a KK-ban játszhassanak?
Miért, én mást írtam? " lakosságszám, vásárlóerő" - ez szerinted mit jelent? Hogy azon a piacon van pénz. Vagyis elsősorban a pénzről szól. De nem csaka rról! Neked még nem tűnt fel, hogy az A-csoportos vb-n egyetlen olajsejkség csapata sincs ott? talán nincs pénzük? Ugyan már, igeni számítanak a természeti tényezők és a kulturális hagyományok is!
Hogy Miskolcon van-e pénz? Van, biztosan sok, nem tudom, mennyi. De az is biztos, sok pénznél is van több. És ahol khl-esek, AHL-esek, stb. vannak a csapatban, ott bizony több a pénz. Erősebb bajnokságokból érkező csapatok, akik direkt a konti kupa előtt, a konti kupára még erősítettek is. Pl. jöttek a Bariszból lejtászanai. A Miskolcba honnét jöttek lejátszani?
Vagy: szerinted mennyire rentábilis a Barisznak khl-esek sorát fizetni a KHL-ben bajnokságban és a Miskolcnak mennyire érné meg ugyanannyi (volt) KHL-est, stb. foglalkoztatni az Erste Ligában csak azért, hogy aztán majd a KK-ban játszhassanak?
Lazlee 2017.11.21. 12:46:47
@Fermentátor: felejtsd már el a kazahokat ebben a párbeszédben, ahogy én is írtam.
De Pista bá is hülye, mert azt mondja, amit én.
De Pista bá is hülye, mert azt mondja, amit én.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.11.21. 13:04:03
@Lazlee: Miert felejtenem el? Ott voltak ok is.
Egyébként meg senkit nem hulyeztem le. Pista bá arrol beszélt, h 15 kapott góllal is siman kizughattunk volna. Szerintem is. En is elkeseredtem a továbbjutás elmaradása miatt, de azert, mert felcsillant a remeny. Es egyaltalan nem biztos, h ezt jovore sikerul megismételni. Errol is beszelt. Tökéletesen azt mondja, amit én. Bar, nem mintha ennek jelentősége lenne: nem az o szavait szeretnem szajkozni, hanem a sajat velemenyemet leirni.
Egyébként meg senkit nem hulyeztem le. Pista bá arrol beszélt, h 15 kapott góllal is siman kizughattunk volna. Szerintem is. En is elkeseredtem a továbbjutás elmaradása miatt, de azert, mert felcsillant a remeny. Es egyaltalan nem biztos, h ezt jovore sikerul megismételni. Errol is beszelt. Tökéletesen azt mondja, amit én. Bar, nem mintha ennek jelentősége lenne: nem az o szavait szeretnem szajkozni, hanem a sajat velemenyemet leirni.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.11.21. 14:56:08
06/07 Final4 4. helyezett Fehérvár
07/08 2. kör 2. helyezett Pentele
08/09 3. kör 4. helyezett Pentele
09/10 2. kör 3. helyezett Újpest
10/11 3. kör 4. helyezett Szereda
10/11 2. kör 4. helyezett Pentele
11/12 2. kör 2. helyezett Pentele
12/13 2. kör 4. helyezett Miskolc
13/14 3. kör 3. helyezett Pentele
14/15 2. kör 3. helyezett Pentele
15/16 2. kör 2. helyezett Miskolc
16/17 2. kör 2. helyezett Miskolc
17/18 3. kör 3. helyezett Miskolc
Elvárás: FinalFour
Helyzet: egy helyben toporgás 2007 óta..
07/08 2. kör 2. helyezett Pentele
08/09 3. kör 4. helyezett Pentele
09/10 2. kör 3. helyezett Újpest
10/11 3. kör 4. helyezett Szereda
10/11 2. kör 4. helyezett Pentele
11/12 2. kör 2. helyezett Pentele
12/13 2. kör 4. helyezett Miskolc
13/14 3. kör 3. helyezett Pentele
14/15 2. kör 3. helyezett Pentele
15/16 2. kör 2. helyezett Miskolc
16/17 2. kör 2. helyezett Miskolc
17/18 3. kör 3. helyezett Miskolc
Elvárás: FinalFour
Helyzet: egy helyben toporgás 2007 óta..
DominiKing 2017.11.21. 15:23:14
Szerintem a miskolci játékosok saját maguk is megsértődnének, ha egy francia bajnok, egy kazah farmcsapat, meg egy osztrák 2. osztályú csapattal szemben őket sokkal kevesebbre taksálnánk. Én a franciákat tartottam egy picit erősebbnek, az olaszokat pedig kimondottan gyengébbeknek, de általánosságban elmondhattuk, hogy ez egy teljesen kiegyensúlyozott mezőny volt. Ezáltal bármelyik csapat győzelme nem lett volna óriási meglepetés. Az viszont igen, ha valamelyik olyan gyengén szerepel mint a franciák.
A Miskolc minden dicséretet megérdemel a szerepléséért, de ők maguk is sajnálják az elszalasztott lehetőséget (ami ugyan nem volt elvárás, de nem is lett volna a világ 8. csodája). Szép volt Miskolc!
/Nem tudom, de csak nekem tűnt fel, hogy a magyar férfi jégkorong meghatározó csapatai, akik a nemzetközi porondon vitézkednek (válogatott, Fehérvár, Miskolc) góliszonyban szenvednek?/
A Miskolc minden dicséretet megérdemel a szerepléséért, de ők maguk is sajnálják az elszalasztott lehetőséget (ami ugyan nem volt elvárás, de nem is lett volna a világ 8. csodája). Szép volt Miskolc!
/Nem tudom, de csak nekem tűnt fel, hogy a magyar férfi jégkorong meghatározó csapatai, akik a nemzetközi porondon vitézkednek (válogatott, Fehérvár, Miskolc) góliszonyban szenvednek?/
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.11.21. 15:27:45
@DominiKing: Én is sajnálom, hogy nem sikerült. Viszont nem vagyok azon az állásponton, hogy a "merjünk nagyot álmodni" az azt jelentené, hogy alapelvárás az erőn felüli szereplés. Oké, ezt nem Te írtad, de megjelent itt a vitában ez, és ez zavar. Kb ez olyan, mintha azt mondanánk: 100-re képes a csapat? Akkor 120 az elvárás, a 110 az már kudarc.
Lazlee 2017.11.21. 17:05:16
@trollfeeder: :DD igen. Pont 2007 óta.
@DominiKing: ezt mondom, csak én mondom, szal meg kell támadni.
Úgyhogy nem is foglalkozok vele továbbiakban.
@DominiKing: ezt mondom, csak én mondom, szal meg kell támadni.
Úgyhogy nem is foglalkozok vele továbbiakban.
korxi 2017.11.21. 17:55:46
Elég félrevezető azt mondani a Nomadra hogy "egy kazah farmcsapat" miközben az a valóság hogy KHL farmcsapat, aki kazah bajnok is. (KHL lejátszókkal).
A csalódottság jogos és érthető (meg is mondom hogy miért) a nyílt vagy burkolt fikázásba átcsapás viszont fogalmi és értékzavar.
Szóval, a csalódottság oka és alapja jól behatárolható. Előzetesen a papírforma szerinti erőviszonyok azok voltak hogy a francia listavezető és a KHL farmcsapat kazah bajnok más kávéház, majdhogynem no chance kategória, míg a Ritten lehet hogy erősebb, lehet hogy gyengébb (még sosem játszottunk ellenük) de mindenképp velünk azonos kategória, velük szemben nagyon is lehet keresnivalónk.
Aztán a valóság gyökeresen más lett. A franciák és kazahok után úgy tekintette mindenki, a szurkolók és a csapat is hogy a neheze a megvolt, úgy hogy nemhogy nem kaptunk ki, de még nyertünk is.
Ezt amúgy jogosan érezte így mindenki, köztük én is. Tudtuk hogy még egy lépést meg kell tenni, de a nehezén túl vagyunk, mégpedig sikerrel. És akkor ez a könnyebb része nem lett meg.
Emiatt aztán én is csalódott vagyok, még most is, mert kell némi idő hogy összességében tekintse az ember az ember és úgy összességében értékelje a megfelelő helyen.
A csalódottság jogos és érthető (meg is mondom hogy miért) a nyílt vagy burkolt fikázásba átcsapás viszont fogalmi és értékzavar.
Szóval, a csalódottság oka és alapja jól behatárolható. Előzetesen a papírforma szerinti erőviszonyok azok voltak hogy a francia listavezető és a KHL farmcsapat kazah bajnok más kávéház, majdhogynem no chance kategória, míg a Ritten lehet hogy erősebb, lehet hogy gyengébb (még sosem játszottunk ellenük) de mindenképp velünk azonos kategória, velük szemben nagyon is lehet keresnivalónk.
Aztán a valóság gyökeresen más lett. A franciák és kazahok után úgy tekintette mindenki, a szurkolók és a csapat is hogy a neheze a megvolt, úgy hogy nemhogy nem kaptunk ki, de még nyertünk is.
Ezt amúgy jogosan érezte így mindenki, köztük én is. Tudtuk hogy még egy lépést meg kell tenni, de a nehezén túl vagyunk, mégpedig sikerrel. És akkor ez a könnyebb része nem lett meg.
Emiatt aztán én is csalódott vagyok, még most is, mert kell némi idő hogy összességében tekintse az ember az ember és úgy összességében értékelje a megfelelő helyen.
siraiz 2017.11.21. 20:15:45
@trollfeeder: Miért 2007-ben mi volt?
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.11.21. 22:00:23
@DominiKing: "Nem tudom, de csak nekem tűnt fel, hogy a magyar férfi jégkorong meghatározó csapatai, akik a nemzetközi porondon vitézkednek (válogatott, Fehérvár, Miskolc) góliszonyban szenvednek?"
meglehet, így van. A szezonban a macik eddig pl. 12 nemzetközi meccset játszottak, ami valami tétért ment (nem számítva az EL-t, ami elvileg szintén nemzetközi). Ezen a 12 meccsen 44 gólt ütöttek a macik. Átlagosan 3,67 gól mérkőzésenként. MMindenki maga döntse el, ez sok vagy kevés.
meglehet, így van. A szezonban a macik eddig pl. 12 nemzetközi meccset játszottak, ami valami tétért ment (nem számítva az EL-t, ami elvileg szintén nemzetközi). Ezen a 12 meccsen 44 gólt ütöttek a macik. Átlagosan 3,67 gól mérkőzésenként. MMindenki maga döntse el, ez sok vagy kevés.
essze 2017.11.21. 23:04:25
@trollfeeder: Írd le magadnak a Fehérvár EBEL-ben elért eredményeit. Aztán tedd utána a két utolsó mondatod.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.11.22. 10:19:44
@siraiz: Azóta nem a legjobb magyar csapat képviseli az országot a KK sorozatban. 10 éve nem veszi ezt komolyan vagy gyenge a hazai bajnokság eleje.
Lazlee 2017.11.22. 11:21:29
@trollfeeder: már megbocsáss, de saját erőből a Volán soha nem mutatta meg.
Szóval kussolni kéne.
Szóval kussolni kéne.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.11.22. 11:50:46
@Lazlee: Ez azért nem volt szép, nem vártam tőled. Nem is avégett kezdtem a listát a Fehérvárral, hanem hogy tíz éve nem a Fehérvár szerepel ezen a nemzetközi porondon. Szerintem elég jó mutató: 2. kör 2. és 3. kör 3. között ingázunk. A tények makacs dolgok. Vissza kéne venni az arcokat.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.11.22. 11:57:06
Négy évente sikerül harmadik körbe kerülni, ha a Csíkszeredát ide vesszük (aki az OB1-et szervezi, az nem így gondolja!). Én nem vagyok büszke erre, és szerintem évek óta reális esély van harmadik kör első kettőbe kerülni.
Lazlee 2017.11.22. 12:02:20
@trollfeeder: a tény az, hogy ez idő alatt a Volán nem egyszer passzolta le az indulási jogot.
Megértem az Öreget, világ szégyene lett volna nem négyesdöntőbe jutni, nem kockáztathatta meg.
Nem tudom mennyit változott a kiírás, de régen két csapatunk is indulhatott. Ha ez lehetséges, Szélignek meg kéne próbálni. (Hacsak nem bajnokként)
Megértem az Öreget, világ szégyene lett volna nem négyesdöntőbe jutni, nem kockáztathatta meg.
Nem tudom mennyit változott a kiírás, de régen két csapatunk is indulhatott. Ha ez lehetséges, Szélignek meg kéne próbálni. (Hacsak nem bajnokként)
Kiinizsi 2017.11.22. 19:23:15
Én is csalódot vagyok, hogy nem jutottunk be a 4-be mert megcsillant a remény, de ettől függetlenül szép eredményeket értünk el EBEL élcsapatok szintjén lévő ellenfelek ellen!
Térjenek már észhez akik szerint elvárás volt továbbjutni! Mintha a KMH-tól elvárnák, hogy most győzzön Miskolcon! A Kazahok ellen nagy szerencsénk volt, hogy nem bírtak gólt lőni az Olaszok ellen idegenben pechünk volt.
A francia bajnok és listavezető 1!pontot szerzett, akkor miről beszélünk??!
Nem véletlenül nem jutott még magyar csapat a négybe, hanem mert magasabb szint, a Volán is csak rendezőként volt ott!
Egri is megmondta, hatalmas lehetőséget szalasztottunk el, ami nem biztos, hogy egyhamar megint lesz, nemcsak nekünk, de más magyar csapatnak sem. Ez az Asztana simán verne bárkit, csoda volt, hogy győztünk.
Sőt a Poprád is esélyesebb még, de azért remélem azt behúzzuk. Az UTE-t 10-2 vel vágták haza, bivalyerősek.
Térjenek már észhez akik szerint elvárás volt továbbjutni! Mintha a KMH-tól elvárnák, hogy most győzzön Miskolcon! A Kazahok ellen nagy szerencsénk volt, hogy nem bírtak gólt lőni az Olaszok ellen idegenben pechünk volt.
A francia bajnok és listavezető 1!pontot szerzett, akkor miről beszélünk??!
Nem véletlenül nem jutott még magyar csapat a négybe, hanem mert magasabb szint, a Volán is csak rendezőként volt ott!
Egri is megmondta, hatalmas lehetőséget szalasztottunk el, ami nem biztos, hogy egyhamar megint lesz, nemcsak nekünk, de más magyar csapatnak sem. Ez az Asztana simán verne bárkit, csoda volt, hogy győztünk.
Sőt a Poprád is esélyesebb még, de azért remélem azt behúzzuk. Az UTE-t 10-2 vel vágták haza, bivalyerősek.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.11.22. 21:13:36
@Kiinizsi: Ha kikapnánk a Poprádtól, néhány károgó úgyis jönne majd, hogy pedig alap lett volna a továbbjutás. A miskolci közönség szerencsére van annyira felnőtt és képes felmérni a valós erőviszonyokat, hogy a mai meccs elején felállva tapsolta a csapatot a kontikupás szereplésért. Sokáig zúgott a vastaps és a szépvoltfiúk! Ők persze nyilván nem olvasták az itteni kommenteket és nem tudták, hogy valójában villamosborogatással egybekötött tüntetést kellett volna szervezni a csapat ellen és elzavarni a játékosokat, edzőt, gyúrót, mindenkit.
:)
:)
Consiglieri74 2017.11.22. 21:20:55
@Fermentátor: csak stream-en néztem de oriási volt az első percben a vastaps és a szép volt fiúk!
Consiglieri74 2017.11.22. 21:23:34
Villamosborogatást utoljára sztem Tejfalussy érdemelt mialatt rommá fagytunk a nyitott leláton a sportcsarnok mögött a letaposott hoban :)
DominiKing 2017.11.23. 10:42:52
@Fermentátor: Azért túlzásokba ne essünk. Talán, ha egy ilyet olvastam itt a blogon, az összes többi kihangsúlyozta a Miskolc pozitív helytállását, csak nem rózsaszínű szemüvegen keresztül (de olyan is volt). A zúgó taps teljesen jogos volt, a Miskolc nem csak magának, hanem a magyar jégkorongnak is szerzett nagyon sok piros pontot és úgy látom továbbra is jó úton halad. Szép volt fiúk!
Hajrá Magyar Hoki!
Hajrá Magyar Hoki!
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.11.23. 11:25:26
@DominiKing: Nyilván nem mindenki kommentjét értettem ez alatt. Karikíroztam, gondoltam, nekem is szabad. Valójában a villamosborogatást sem szó szerint gondoltam. Bár bevallom, némely komment után, ha nem is a villamos-, de a vizesborogatás szükségessége merült fel bennem.
DominiKing 2017.11.23. 12:22:39
@Fermentátor: Így már érthető és egyet is értek vele. Villamost borogatni is indokolt némely esetben. :-)
korxi 2017.11.23. 16:31:37
@Fermentátor: Ha a Popradtól kikapunk, el lehet mondani hogy emberemlékezet óta nem jutottunk még a Visegrád Kupa döntőjébe, és most sem sikerült.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.11.24. 09:37:52
Előre szólok, hogy az elődöntő első mérkőzése után nyilván van Miskolcon egy várakozás, hogy továbbjussunk és biztosan csalódottság lenne, ha mégsem sikerülne - de attól még az extraliga egyik élcsapata ellen nem lehet elvárás/alap/a minimum a továbbjutás.